Ik moet toegeven dat ik Almelo de laatste tijd leuker begin te vinden.quote:
ik denk om de erge 'buurtjes" die je hier hebt maarja die heb je overal denk ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Van Oss is het algemeen bekend maar Helmond en Tilburg worden ook bovengemiddeld genoemd.
Volgens mij gaat dit topic niet daarover...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:41 schreef Salsagirl het volgende:
nou zijn wel leuke jongens in helmond,mja eigenlijk een dan...
maar dat is een normale ,maar oog zo cute![]()
Jou nou èn? Ha! Toch meer positiefs in Helmond dan je dacht swa!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:59 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit topic niet daarover...
Maar?quote:Op zondag 12 februari 2006 01:49 schreef Salsagirl het volgende:
Rijssen
ontzettende gelovige gemeenschap,maar met zo ontzettende fouten gedachte![]()
Stadskanaal de gekstequote:Op zondag 12 februari 2006 01:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Stadskanaal. Het favoriete PTA kloontje woont er.
Nu de Mog op vrachtwagen kenteken staat kan ik permiteren om 8:50 te vertrekken.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe je niet op bed, om 9:00 begint de preek in de gereformeerde kerk van Stadskanaal
wat denk je dat we om 1:59 zijn gaan doen?quote:Op zondag 12 februari 2006 02:48 schreef HostiMeister het volgende:
oi, slowchatten doe je maar op msn...
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:50 schreef heiden6 het volgende:
Hoofddorp (paar huisjes en kantoorjes om Schiphol heen).
Nijmegen, oude teringzooi en veel te veel hippies. EN boeren!
correctie:quote:Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Den Haag.
Oh nee, Den Haag heeft geen stadsrechten.
nou bedoelde dus met ''maar''quote:
Bedankt voor de uitgebreide beargumentering. Ga zo door.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:47 schreef reem het volgende:
Tillieburgggggggg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |