Heerlen is best puikequote:Op zondag 12 februari 2006 17:31 schreef KritischBlikje het volgende:
Heerlen!
Heb er 19 jaar gewoond, ik ben ervaringsdeskundige.quote:Op zondag 12 februari 2006 17:03 schreef BrauN het volgende:Bedankt voor de uitgebreide beargumentering. Ga zo door.
Sukkel.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:34 schreef ernstigezaak het volgende:
hoe kan iemand hier nou op reageren?
je stelt al dat helmond de meest foute stad van nl is. wat voor nut is onze mening dan nog
het is allemaal secundair, het zwarte schaap is al aangewezen!!
(is helmond wel groot genoeg om stad genoemd te worden)
Op sommige punten wel verstandig.quote:mijn kutstad:
"in ieder mensenhart daar vind je amsterdam" BULLSHIIIT
quote:Helmond en Velsen blijken de twee gemeenten te zijn waar jongeren liever niet willen wonen. Het liefst wonen ze in Den Haag of Utrecht. Verder blijkt uit de atlas dat in Heerlen maar liefst achttien procent van de jongeren werkloos is (drugsdealers tellen niet mee) op de voet gevolgd door Helmond waar de jeugdwerkloosheid op zestien procent staat.
bron: GS
Oh man, dit is hilarisch. Dierdonk is echt een burgerlullenwijk namelijk. De oranjebuurt, dát is pas een goeie kakwijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:02 schreef Camplo het volgende:
Dierdonk, de kakwijk van Helmond
Dat tel ik niet echt als wijk, want die huizen liggen zo super scheef. 3 lange straten bij het ziekenhuis en die weg naar Aarle Rixtel. Wel dikke kakhuizen dat wel. En een buurt waar je maar op 1 manier in kan rijden en dan in een doolhof zit.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:08 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Oh man, dit is hilarisch. Dierdonk is echt een burgerlullenwijk namelijk. De oranjebuurt, dát is pas een goeie kakwijk. [afbeelding]
Ik had al gepostquote:Op vrijdag 12 december 2003 14:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Oss, duidelijk
En dat herhaal ik nog maar eens...quote:
Nope, nog steeds een durpquote:
Heerlen! ... En ja, ik kom er vaakquote:Op zondag 12 februari 2006 17:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Roep dan gewoon Helmond/Tilburg/Heerlen net als iedere andere debiel in dit topic. Niet dat ze d'r ooit geweest zijn, maar iedereen roept het dus het is zo! Ja!
Helmond sinds 1241, Eindhoven nietquote:
Als je moet teruggrijpen naar een argument als "maar wij hebben stadsrechten" dan woon je echt in een veredelt dorpje....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |