Confession time...
Iedereen vindt een film bijzonder slecht; recensenten en publiek zijn het unaniem eens.
Maar jij vindt de film (om wat voor reden) best te hachelen. Niet perse briljant, maar ook verre van zo slecht als iedereen hem schijnt te vinden.
Mijne:
The Last Action Hero
Natuurlijk zeker niet een van de briljantste en diepste films ooit, maar wie verwacht dat van een Schwarzie-film?
Ik heb hem destijds in de bios gekeken, en heb mij prima vermaakt bij een bakkie popcorn. Later nog een keer op tv gezien, en wederom: best vermakelijk.
Sue me.
Nu jullie.
V.
ja tis geen super film maar toch heel vermakelijk.
en ook Detroit Rock City, de film over Kiss fans. alle reviews die ik er over lees zijn niet zo heel positief, en als ik tegen iemand vertel waar ie over gaat dan lijkt de meeste mensen het echt niks, maar het is echt een hele leuke comedy.
Andersom trouwens ook nog een voorbeeld.
Ik vond "Pulp Fiction" geen goeie/leuke film (Reservoir Dogs wel!!), maar iedereen die ik spreek: "Wat een top film, echt ongelooflijk". HHmmm, nou, ach...
- Escape from L.A.
- Weekend at Bernie's deel I en II
quote:Dem, aan die film dacht ik meteen toen ik de topictitel las.
Op 05 april 2001 08:50 schreef Verbal het volgende:
Mijne:The Last Action Hero
quote:Bij mij juist andersom, ik kom maar weinig films tegen die ik echt goed vind.,
Op 05 april 2001 09:24 schreef Cyphax het volgende:
Een film die ik echt slecht vind kom je zelden tegen. Of ik heb 'm niet gezien
[Dit bericht is gewijzigd door Longbow op 05-04-2001 09:31]
quote:vreemd, iedereen zou james bond slecht vinden maar toch worden ze massaal bekeken, en zijn ze al bij deel 20. iets zegt me dat er dan toch wel iets goeds aan zit.
Op 05 april 2001 09:30 schreef Longbow het volgende:
James Bond
quote:Euh... sinds wanneer is Last Action Hero een slechte film dan!?!?!??!
Op 05 april 2001 08:50 schreef Verbal het volgende:
als iedereen hem schijnt te vinden.Mijne:
The Last Action Hero
Natuurlijk zeker niet een van de briljantste en diepste films ooit, maar wie verwacht dat van een Schwarzie-film?
Ik heb hem destijds in de bios gekeken, en heb mij prima vermaakt bij een bakkie popcorn. Later nog een keer op tv gezien, en wederom: best vermakelijk.Sue me.
Oh ja, en Cliffhanger..
Meestal ben ik het, in ieder geval met recensies uit fatsoenlijke kranten, wel erg eens.
In mijn omgeving wordt Boys Don't Cry, wat ik dus een zeer aardige film vind, niet overdreven gewaardeerd, maar dat wordt ook over het algemeen wel als een goede film ervaren. Dat telt dus eigenlijk niet
quote:Nope niet alleen jij
Op 05 april 2001 12:54 schreef SunChaser het volgende:
Bright Lights Big City
Twee films die door velen afgekraakt zijn, maar die ik wel heel leuk vind zijn Mallrats en Fear & Loathing in las Vegas, maar ik ken ook meer mensen die die films leuk vonden...
Een film die ik leuk vond was een Nederlandse film met Simone Walraven. Ik geloof dat die film Honnepon of iets dergelijks was. In het begin dacht ik "wat een bagger" maar naar verloop van tijd begon de film zo danig te ontsporen dat-ie erg leuk werd.
Ik hou op zich wel van traaaaggggge vage films (mooi voorbeeld: Permanent vacation van Jim Jarmusch - als je Way of the Samourai nix vond, dan loop je hierbij gillend weg) en daar houden de meeste mensen ook niet van.
quote:Simone Walraven speelde in Donna Donna!! en Nada van Nie in Honneponnetje. Dus welke is het nou Doc?
Op 05 april 2001 13:47 schreef Doc het volgende:
Een film die ik leuk vond was een Nederlandse film met Simone Walraven. Ik geloof dat die film Honnepon of iets dergelijks was. In het begin dacht ik "wat een bagger" maar naar verloop van tijd begon de film zo danig te ontsporen dat-ie erg leuk werd.
quote:F&LILV heb ik ooit 's gezien maar ik weet nie meer of het wat is of niet.
Op 05 april 2001 13:47 schreef Doc het volgende:
Twee films die door velen afgekraakt zijn, maar die ik wel heel leuk vind zijn Mallrats en Fear & Loathing in las Vegas, maar ik ken ook meer mensen die die films leuk vonden...
Mallrats is echt super, maar ja je moet wel van Kevin Smith's stijl houden (heeel veel gelul, heel veel woordgrappen, heel veel verwijzingen).
quote:Ik niet hoor, ik vind James Bond geweldig! Wanneer er een JB film op tv komt verheug ik me er de hele avond op. Wanneer het zover is lekker op de bank voor de tv en genieten maar.
Op 05 april 2001 09:33 schreef Tokus het volgende:
vreemd, iedereen zou james bond slecht vinden maar toch worden ze massaal bekeken, en zijn ze al bij deel 20. iets zegt me dat er dan toch wel iets goeds aan zit.
James roeleert!
(Oh James!!)
quote:Als comicliefhebber is het gewoon smullen geblazen. Die discussie over Superman en Lois is ontzettend gaaf.
Op 05 april 2001 13:58 schreef Tokus het volgende:
Mallrats is echt super, maar ja je moet wel van Kevin Smith's stijl houden (heeel veel gelul, heel veel woordgrappen, heel veel verwijzingen).
quote:Donna Donna!!
Op 05 april 2001 13:53 schreef Herald het volgende:
Simone Walraven speelde in Donna Donna!! en Nada van Nie in Honneponnetje. Dus welke is het nou Doc?
Dat was 'm ja! Wist dat ik met de titel mis kon zitten.
En wat vond jij van die film?
quote:Ik heb hem al heel lang niet gezien, ik denk dat ik vroeger de naaktscenes van Simone Walraven wel tof vond. Maar zoals ik in http://www.fokforum.nl/showtopic/38795 ben ik niet zo onder de indruk van die film.
Op 05 april 2001 15:13 schreef Doc het volgende:
Donna Donna!!Dat was 'm ja! Wist dat ik met de titel mis kon zitten.
En wat vond jij van die film?
quote:Imdb --> User Rating: 4.6/10
Op 05 april 2001 15:17 schreef Herald het volgende:
Dus je bent ontzettend ontopic Doc
Behoorlijk ontopic inderdaad
quote:deel 2 (en ook de serie, en deel 3 denk ik) is in ieder geval shit, maar het 1e deeltje is fantastisch.
Op 05 april 2001 15:16 schreef baggio het volgende:
The Crow, iedereen vind die filmmaar ik vond hem wel gaaf eigelijk...
quote:Ik vind hem ook wel cool ... ik heb er zelfs een poster van op mijn slaapkamer hangen
Op 05 april 2001 15:16 schreef baggio het volgende:
The Crow, iedereen vind die filmmaar ik vond hem wel gaaf eigelijk...
quote:Hahahaha, nee he?
Op 05 april 2001 14:02 schreef GRAZ het volgende:
fyi: vanavond op net5 22:10 last action hero
V.
Bad Lieutenant
is jarenlang mijn favoriete film geweest, tot ik Ulysses' Gaze zag.
Die laatste heeft overigens ook slechts twee sterren in de filmencyclopedie, volkomen onterecht!
quote:eh? ik dacht dat juist dit topic ook voor zoiets was
Op 05 april 2001 18:22 schreef Beatrice het volgende:
Niet heel erg ontopic, maar er is nou eenmaal geen topic met als titel "films die jij fantaaaastisch vindt, terwijl de rest van de wereld niet heel erg enthousiast is":
quote:Ik vond Jurassic Park eigenlijk mooier. De beeld transfer op de DVD is werkelijk om liters bij te kwijlen. Qua beeld de allermooiste DVD die ik heb. Ook die kleeeeeeeeuuuuuuuuuuuren!!
Op 07 april 2001 15:22 schreef Arcee het volgende:
The Lost World. Ongelofelijk dom verhaal, maar visueel ijzersterk.
Iedereen vond The Patriot een zeer goede film (sommige vonden em beter dan Braveheart) en ik vond em maar een beetje zuigen, omdat iedereen zei dat ie beter was dan braveheart en dat is my favorite!
Alle verhalen die ik erover hoorde waren behoorlijk negatief, maar de film waar ik heen wou was uitverkocht dus was ik toch maar naar 13th Warrior geweest. Het bleek een zeer goede beslissing. Ik heb echt de hele film genoten van de sfeer, en ook visueel was ie vrij sterk. Ik denk dat ik gewoon een zwak heb voor noormannen en vikingen. Kortom, in mijn ogen een toppertje
quote:De meesten zijn het toch wel over eens dat dit een roelerende film is? Staat iig in de Imdb top 250...
Op 10 april 2001 15:27 schreef Vibromass het volgende:
Three Kings
quote:Steengoeie film! Volgens mij vonden dat wel meer..
Op 08 april 2001 19:38 schreef Latavia het volgende:
Lef!
the blair witch project 1
goed vonden eigenlijk... Maar ik dus wel.
quote:Mwoah, die wordt toch best wel gewaardeerd dacht ik eigenlijk. Ik denk dat er minder mensen zijn die Blair Witch 2 goed vinden...
Op 11 april 2001 16:27 schreef Eikelbijter het volgende:
Ik ken zeeeer weinig mensen diethe blair witch project 1
goed vonden eigenlijk... Maar ik dus wel.
'k zal dus wel belachelijk veel meer op Angelina geilen dan andere mensen
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 12-04-2002 00:59]
quote:Die was vreselijk goed... en met vlagen ontzettend grappig
Op vrijdag 12 april 2002 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Sexy Beast...
predator was ook best goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 12-04-2002 01:20]
Zulke truttebellen-films MAG je natuurlijk helemaal niet leuk vinden, maar ik vermaak me toch prima met dergelijke nonsens.
Met Richard E. Grant als de witchhunter en Julian Sands als de Warlock. Klassieker, alleen al vanwege de regels om een heks te ontdekken en verslaan.
Heb de vervolgen niet gezien.
From Dusk till Dawn
Meesterwerk van Tarantino en Rodriguez. Tijdens een filmnacht tijdens mijn studie raakte menig student in de war vanaf de twist in de Tittie Twister
The Prophecy Halleluja!
The Last Starfighter een van de eerste (disney) films met computer animatie
Pffff, verder moet ik even denken ....
Ik weet nog dat ik em in een heel oud, versleten bioscoopje in een of ander Engels plaatsje heb gezien op de avond dat ie voor het eerst draaide daar. En ik kwam echt opgewonden de bios uit.
De volgende dag las ik in een Engelse krant een vernietigende recentie! Ik snapte er niks van.
Toen ik terug in Nederland kwam ging ik iedereen vertellen wat voor een vette film het wel niet was. Maar toen de film uiteindelijk een paar maanden later uit kwam in Nederland kreeg ik van bijna iedereen te horen dat ze het een kut film vonden!
Nu een paar jaar later snap ik het meeste commentaar wel maar ik blijf em best leuk vinden.
Duets: muzikale feelgood movie die vrij magere cijfers scoort op IMDb, maar waarbij ik mijn eigen kapot heb zitten swingen.
quote:Funny Games is erg goed, maar dat vond gelukkig iedereen die de film bij had gekeken ook.
Op vrijdag 12 april 2002 05:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Funny Games (Oostenrijkse film)
De enige film waar ik als enige overbleef was "Man on the moon"
Heb eigenlijk nooit begrepen waarom die film destijds zo vre-se-lijk afgekraakt werd. Nah, misschien dat er idd niet zo goed in geacteerd wordt (), maar het beeld wat daar geschetst wordt van het o zo specifieke 'net-niet-aan-de-top' showbizzwereldje, is een stuk realistischer dan menigeen denkt...
Vooral daarom vind ik het dus wel een goeie film.
Eh, 'vooral' moet je eigenlijk lezen als; 'mede'...
Het zijn niet direct mijn favoriete films, maar ik heb me er prima bij vermaakt. Met name bij Dogma eigenlijk,.
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 10:59 schreef Biglebowski het volgende:
Romy and Michelle's High School Reunion
quote:Vond ik ook een goede!
Op vrijdag 12 april 2002 11:14 schreef Nuoro het volgende:
Showgirls (van Paul Verhoeven)!
quote:Was laatst op de buis, idd best geinig. Grappig trouwens hoe alle tv-gidsen in koor zeiden dat ie destijds afgebrand werd, maar dat het toch eigenlijk best een goede film is.
Op vrijdag 12 april 2002 12:53 schreef SpoilerMan het volgende:
The Cableguy
quote:Oeoeoeoe, ik moet ff zeggen dat ik die zoooo slecht vind!
Op dinsdag 10 april 2001 10:23 schreef Retarded het volgende:
The Lost World: Zeer vet vervolg
Ik vind Waterworld, Cell & Cube leuk... en * zerosignal schaamt zich niet!
Geniale film met de bedenkers van Southpark: Trey Parker en Matt Stone.
Bij IMDB.com maar een 6'je, blijkbaar snappen een boel mensen de humor niet
Heb niet overal een waterdichte verdediging voor, maar ze zijn me zonder uitzondering dierbaar, en ze behoren bijna allemaal tot m'n 'minstens 2 keer per jaar' DVD's (behalve E2:TH, en wat zal ik blij zijn als die eindelijk uitkomt!!!).
quote:Ik ken niet veel mensen die con air slecht vonden
Op vrijdag 12 april 2002 18:46 schreef pazuzu het volgende:
Body Double
Exorcist 2: The Heretic
Con Air
Anaconda
Cat People (1982)
Showgirls
Bridges Of Madison County
Beloved
Twister
10Heb niet overal een waterdichte verdediging voor, maar ze zijn me zonder uitzondering dierbaar, en ze behoren bijna allemaal tot m'n 'minstens 2 keer per jaar' DVD's (behalve E2:TH, en wat zal ik blij zijn als die eindelijk uitkomt!!!).
Tevens ken ik weinig mensen die het met mij eens zijn dat The Thin Red Line een topper was en dat hij beter was als Saving Private Ryan.
Pistol Pete
quote:Ik moest gek genoeg meteen aan die film denken toen ik de topic-titel zag. The Last Action Hero is namelijk een van de meest onderschatte films in de geschiedenis van Hollywood! Het probleem met die film is namelijk dat men in Amerika dingen graat simpel houdt en alles in een genre-hokje wil plaatsen. Omdat The Last Action Hero echter niet makkelijk in één genre paste (kinderfilm, fantasiefilm, parodie, actiecomedie) werd het dus niet goed begrepen en dus ondergewaardeerd. Het zelfde schijnt in Amerika met de (overigens Canadese) serie Due South te zijn gebeurd. Het was een unieke formule, die Amerika wederom niet begreep. Jammer, dat voorkomt dat de sleur doorbroken wordt met aparte producties van producenten die iets origineels of in elk geval enigzins afwijkends durfen te bedenken.
Op donderdag 05 april 2001 08:50 schreef Verbal het volgende:
Mijne:The Last Action Hero
Ik heb hem destijds in de bios gekeken, en heb mij prima vermaakt bij een bakkie popcorn. Later nog een keer op tv gezien, en wederom: best vermakelijk.
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Last Action Hero werd verpest door dat ongetalenteerde kindsterretje waar we sinds My Girl 2 gelukkig niks meer van hebben gehoord.
quote:Bedoelde je hem?
"You changed him into a a wimp!"
quote:Hey, over kindsterretjes gesproken... Ik zag onlangs de film "Forever Young" met Mel Gibson op TV, en dat jongetje die in die film de zoon van Jamie Lee Curtis was herkende ik meteen aan zijn gezicht, ondanks het feit dat hij toen veel jonger was: dat was Frodo in Lord of the Rings! Alleen was hij in Forever Young opeens wonderbovenwonder zijn Britse accent kwijt...
Op maandag 15 april 2002 23:35 schreef SunChaser het volgende:
Austin O'Brian, idd.
Wie heeft hem nog meer herkend? Of ben ik gewoon scheel?
quote:Elijah Wood had er al een flink carrièretje opzitten voor LOTR hoor
Op donderdag 18 april 2002 02:04 schreef motown het volgende:[..]
Wie heeft hem nog meer herkend? Of ben ik gewoon scheel?
quote:Wie zijn de meesten? Loos ze!
Op donderdag 18 april 2002 15:56 schreef Darkness het volgende:
mijn 3 films die ik keer op keer kan zien...
terwijl de meeste ervan kotsen, zo slecht als ze ze vinden
2 days in the valley
lola rennt
braindead
quote:zijn er dan mensen die Dogma slecht vinden?
Op vrijdag 12 april 2002 11:44 schreef Ripley het volgende:
Dogma
Mimic
The RelicHet zijn niet direct mijn favoriete films, maar ik heb me er prima bij vermaakt. Met name bij Dogma eigenlijk,.
quote:The Cell zag ik in de bios en ik vond hem ook echt zoow slecht
Op vrijdag 12 april 2002 15:07 schreef zerosignal het volgende:[..]
Ik vind Waterworld, Cell & Cube leuk... en * zerosignal schaamt zich niet!
maar de film van tom green: 'freddy got fingered' heeft echt prijzen gewonnen omdat hij zo slecht was, en dat zal dan wel wezen, maar ik heb me echt suf gelachen (tussen het kokhalzen door
)
jij hebt wel eens gerukt dusquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:24 schreef CyberTijn het volgende:
Cruel Intentions, iedereen vind het een waardeloze film, maar hij is zooo briljant. Moeilijk om hem onder te delen in een categorie. Het is voornameljik drama / thriller. imdb
ik vind het anders geen kutfilm hoor, ik gniet van die film en een maatj evan me is helemaal lyrisch zelfs, maar die heeft een steekje los dus dat telt nietquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:13 schreef Djeez het volgende:
Ik schaar de film 'Demolition man' nog altijd onder mijn lievelingsfilms. Gewoon twee heel goede actiefilmacteurs en Sandra Bullock. Verhaal is ook goed, special effects zijn goed. MAar waarom vindt iedereen het dan een kutfilm ?
Die vond ik ook wel vermakelijk hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 08:35 schreef JaJoah het volgende:
[[url=http://www.mgm.com/mgm/images/box-dvd/HACKERS-box_hires_dvd.jpg]afbeelding][/url]
Hackers
![]()
Al was 't maar omdat Angelina Jolie erin meespeelt, de geile slet![]()
ik vond het een buttfilm en de naaktscene van angelina is in een oogwenk voorbij. Dan kun je echt beter Gia of die nieuwe van haar zien met Ethan Hawkequote:Op donderdag 22 september 2005 08:35 schreef JaJoah het volgende:
[[url=http://www.mgm.com/mgm/images/box-dvd/HACKERS-box_hires_dvd.jpg]afbeelding][/url]
Hackers
![]()
Al was 't maar omdat Angelina Jolie erin meespeelt, de geile slet![]()
ik vond het gewoon een goede filmquote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Yes ! Tenentrekkend slecht. Maar stiekem toch leuk.
Candle in the eye !![]()
Armageddon was juist een hit.quote:Op donderdag 5 april 2001 16:45 schreef Herald het volgende:
White Noise was kut.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Vunn het volgende:
AI (artificial intelligence)
Vond het een erg mooie film. Snap nog steeds niet alle kritiek hierop.
En White Noise.
en toch sabelt iedereen hem neerquote:Op donderdag 22 september 2005 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Armageddon was juist een hit.
[offtopic]quote:Op donderdag 22 september 2005 17:47 schreef Jed1Gam het volgende:
Starship Troopers, dikke , over the top knip-oog naar de westerse (Amerikaanse) maatschappij/stereotype actiefilms.
Dat komt omdat het ook een kwalitatief uitermate teleurstellende film is. Get Shorty is 10x beter. Be Cool is 1 grote promotievideo voor Christina Milian, Aerosmith en Black Eyed Peas. Conclusie: kut.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:29 schreef joda het volgende:
Be Cool.
Weet niet wat voor cijfer de film krijgt op imdb maar iedereen die ik spreek over deze film vindt hem kut.
Get shorty is inderdaad veel beter ja.quote:Op donderdag 22 september 2005 20:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dat komt omdat het ook een kwalitatief uitermate teleurstellende film is. Get Shorty is 10x beter. Be Cool is 1 grote promotievideo voor Christina Milian, Aerosmith en Black Eyed Peas. Conclusie: kut.
Is dat met een neergestort vliegtuig, waarna ze elkaars lijken moeten eten?quote:Op donderdag 22 september 2005 21:41 schreef ASroma het volgende:
[afbeelding]
volgens mij ben ik de enigste die dit een topper vind!![]()
yupquote:Op donderdag 22 september 2005 21:46 schreef 0 het volgende:
[..]
Is dat met een neergestort vliegtuig, waarna ze elkaars lijken moeten eten?
Elizabeth Hurley zat in niet showgirlsquote:Op donderdag 22 september 2005 21:02 schreef Djeez het volgende:
Ik vind 'Showgirls' stiekem wel een leuke film. Elizabeth Hurley,![]()
Zeker the Wiz! Met Michael Jacksonquote:Op donderdag 22 september 2005 14:09 schreef el_hombre het volgende:
Mean Girls vond ik wel vermakelijk
Red Dawn vind ik geweldig.
The Wiz vond ik leuker om te kijken dan "The wizard of Oz"
Ik vond "Not another teen movie" best grappig, net als de eerste Scary movie
Ha! Die was laatst op (C)anal+ met oa. Cuba Gooding Jr. Ik heb dubbel gelegen op de bankquote:Op donderdag 22 september 2005 22:51 schreef MartijnW het volgende:
Ik vond Boat Trip wel leuk (krijgt op imdb 4,5, weet niet wat fokkers er van vinden)![]()
ja, ik vond die ook wel leuk, maar idd ook niemand anders die ik kenquote:Op donderdag 5 april 2001 09:01 schreef Godspeed het volgende:
Ikzelf vond "The Beach" wel een aardige film.....maar in mijn omgeving vonden ze van niet.
Grappig om zo'n naam in dit topic tegen te komen. Zelf vind ik het ook niks, maar op dit forum is 'ie vrij populair.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:31 schreef haagse_elfje het volgende:
alle films van Fellini...
alle mensen om me heen vinden het niets, ik vindt het echt geweldig
Best leuke film inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:26 schreef Neverm1nd het volgende:
Rat race, werd destijds compleet door de media de grond ingeboord, snap het nog steeds niet want vindt het 1 van de beste comedy's ooit.
Die film is ook erg fout.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:30 schreef Slayage het volgende:
Mars Attacks!
Een van mijn all time favorites. Als ik soms een film heb gezien, die ik goed vond. Krijg ik nog steeds na al die jaren te horen: "Ja maar jij vond Mars Attacks ook goed".![]()
Inderdaad. Dat is een van de reden, dat ik em zo goed vind. Al die foute personages en absurde gebeurtenissen maken juist de film.quote:
jaaah, dat stuk met het Barbie museumquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:26 schreef Neverm1nd het volgende:
Rat race, werd destijds compleet door de media de grond ingeboord, snap het nog steeds niet want vindt het 1 van de beste comedy's ooit.
Je hebt gelijk, ik bedoelde Elizabeth Berkley. Ook niet te versmaden trouwens!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Elizabeth Hurley zat in niet showgirls
Die was idd erg eng.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef Nepthys het volgende:
House on haunted hill (ook al een remake) vond ik veel spannender dan het origineel en bovendien is het ook een van de weinige films die ik echt eng vond.
Die vond ik dus ook wel goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bekennen dat je Tomb Raider goed vond dat is pas een bekentenis.
Kan me herinneren, dat het een enorme hype was toen. Iedereen had em gezien of wilde em graag zien. Mede gedreven door een hele goeie soundtrack "Time of My Life" o.a. Alleen als ik ernaar terug kijk moet ik toch zeggen, dat het niet meer is dan een doorsnee film met een doorsnee verhaal. Op IMDB heeft ie dan ook een terechte 6.0.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef Djeez het volgende:
De meesten vinden 'Dirty dancing' ook kut. Ik niet. Ik heb hem op video, DVD en heb de soundtrack. Geweldige film!
die zijn best slecht jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef Nepthys het volgende:
House on haunted hill (ook al een remake) vond ik veel spannender dan het origineel en bovendien is het ook een van de weinige films die ik echt eng vond.
End Of Days vind ik verder ook een ontzettend coole film.
Nepthysquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef Nepthys het volgende:
End Of Days vind ik verder ook een ontzettend coole film.
Hoezo shut up? Dat is juist de hele bedoeling van dit topic. Dat jij nou toevallig dezelfde mening over die films hebt als de meeste mensen kan ik wel begrijpen, maar moet iederéén er dan maar meteen diezelfde mening op na houden?quote:
remake of orgineel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:41 schreef Salvad0R het volgende:
Dawn of the Dead
[afbeelding]
[afbeelding]
Topfilm!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:05 schreef Vitalogy het volgende:
Unbreakable
In mijn ogen de ultieme superhero film. Zeer goed uitgevoerd.
De algemene opinie: trage zeikfilm
Die vindt niemand slecht toch?? Wereldfilm!quote:Op zondag 25 september 2005 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
Man on the moon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |