jaaah, dat stuk met het Barbie museumquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:26 schreef Neverm1nd het volgende:
Rat race, werd destijds compleet door de media de grond ingeboord, snap het nog steeds niet want vindt het 1 van de beste comedy's ooit.
Je hebt gelijk, ik bedoelde Elizabeth Berkley. Ook niet te versmaden trouwens!quote:Op donderdag 22 september 2005 22:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Elizabeth Hurley zat in niet showgirls
Die was idd erg eng.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef Nepthys het volgende:
House on haunted hill (ook al een remake) vond ik veel spannender dan het origineel en bovendien is het ook een van de weinige films die ik echt eng vond.
Die vond ik dus ook wel goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 02:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Bekennen dat je Tomb Raider goed vond dat is pas een bekentenis.
Kan me herinneren, dat het een enorme hype was toen. Iedereen had em gezien of wilde em graag zien. Mede gedreven door een hele goeie soundtrack "Time of My Life" o.a. Alleen als ik ernaar terug kijk moet ik toch zeggen, dat het niet meer is dan een doorsnee film met een doorsnee verhaal. Op IMDB heeft ie dan ook een terechte 6.0.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:34 schreef Djeez het volgende:
De meesten vinden 'Dirty dancing' ook kut. Ik niet. Ik heb hem op video, DVD en heb de soundtrack. Geweldige film!
die zijn best slecht jaquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef Nepthys het volgende:
House on haunted hill (ook al een remake) vond ik veel spannender dan het origineel en bovendien is het ook een van de weinige films die ik echt eng vond.
End Of Days vind ik verder ook een ontzettend coole film.
Nepthysquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef Nepthys het volgende:
End Of Days vind ik verder ook een ontzettend coole film.
Hoezo shut up? Dat is juist de hele bedoeling van dit topic. Dat jij nou toevallig dezelfde mening over die films hebt als de meeste mensen kan ik wel begrijpen, maar moet iederéén er dan maar meteen diezelfde mening op na houden?quote:
remake of orgineel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:41 schreef Salvad0R het volgende:
Dawn of the Dead
[afbeelding]
[afbeelding]
Topfilm!quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:05 schreef Vitalogy het volgende:
Unbreakable
In mijn ogen de ultieme superhero film. Zeer goed uitgevoerd.
De algemene opinie: trage zeikfilm
Die vindt niemand slecht toch?? Wereldfilm!quote:Op zondag 25 september 2005 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
Man on the moon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |