abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24065986
Engste film ooit naar mijn mening.

Wie gaat er vanavond om 22 uur ook kijken?
Totaal flippen, mayb eerst wat drugs enzo maar daarna toch ff flippen achter de pc.

Meer mensen die deze film meesterlijk vinden?
Kusje
  Moderator zaterdag 18 december 2004 @ 21:05:19 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_24066248
ken hem niet... istie echt zo "eng" ?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_24066286
Hijs wel eng ja..
pi_24066397
hij is vooral flippage

maar dat is juist het enge
Kusje
pi_24066482
Ik neem aan dat je die naar mijn mening WERKELIJK AFGRIJSELIJKE re-make bedoeld?

deze is veel leuker

[ Bericht 45% gewijzigd door kinky_queen op 18-12-2004 21:34:51 ]
pi_24066526
Ik las net in de TrosKompas dat het begin spannend is, maar dat het verhaal dodelijk saai wordt en het zelfs door de goede special effects niet meer boeiend wordt.
Volgens mij heb ik deze film al vrij snel uitgezet toen ik hem ging kijken omdat er inderdaad weinig aan was.
pi_24073803
Het einde is lachwekkend en de rest van de film heeft mij ook niet echt kunnen boeien, laat staan laten schrikken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24080258
Ans.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_24080743
Flutfilm, wel veel bekende namen:

- Geoffrey Rush (Pirates of the Caribbean)
- James Marsters (Spike)
- Peter Gallagher (The O.C.)
- Taye Diggs (Ally McBeal)
- Ali Larter (Final Destination, Legally Blonde)
etc.
I was killed by a toilet seat from outer space
pi_24087338
Ik vond het wel een mooie film!
En die Ali Larter kwam me al bekend voor van Final Destination( waar ze overigens ook de film overleefde)
Correct en tevens juist...
pi_24087373
Het zangeresje Lisa Loeb speelt ook mee. Haar rol is net iets groter dan die van James Marsters. Niet zo erg groot.
I intend to live forever, or die trying.
pi_24088420
quote:
Op zondag 19 december 2004 19:21 schreef bar_rel het volgende:
Ik vond het wel een mooie film!
En die Ali Larter kwam me al bekend voor van Final Destination( waar ze overigens ook de film overleefde)
Deel 1 wel ja, maar in deel2 vliegt ze flink in de fik
I was killed by a toilet seat from outer space
  zondag 19 december 2004 @ 22:34:03 #13
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_24091292
Ik vond de film wel redelijk onderhoudend. Soms erg spannend, vooral het begin is sterk. Ik vond de rol van Geoffrey Rush ook leuk. Het einde was jammerlijk.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 23 september 2005 @ 21:45:02 #14
3767 Herald
Come get some
pi_30870851
uit: Films die iedereen slecht vindt... Behalve jij!
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 17:47 schreef Nepthys het volgende:
House on haunted hill (ook al een remake) vond ik veel spannender dan het origineel en bovendien is het ook een van de weinige films die ik echt eng vond.
En ik lees hier meer reacties dat mensen hem eng vonden. Ik vond het maar een domme film, misschien omdat ik zelf te stupide ben om hem te snappen. Zo begrijp ik niet wie of wat nou die lijst creerde. Het is voor het feestje van Famke maar Geoffrey Rush vindt het helemaal niet raar dat er alleen mensen op zijn komen dagen die hij niet heeft uitgenodigd.
Daarbij heb ik een hekel aan eh hoe moet ik het noemen 'dubbelrollen'. Famke Jansen speelt onder een hoedje met die dokter. En daarbij maken ze gebruik van een ingewikkeld plan waarbij ze zogenaamd dood gaat en maar toch weer niet. En dan later blijkt dat Geoffrey het allang wist en alles volgens plan ging ondanks dat er een hoop doden zijn gevallen. Iets wat alleen Ali Larter en die neger erg vinden geloof ik.
En dan eindigt het met een groot dreigend zwart iets. Wat moest dat nou voorstellen. En de redding van de overlevenden is gewoon het raampje uitkruipen en dan zitten ze op 56 meter hoogte veilig. The End. Hoe komen ze daar dan vanaf?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30873265
Begin beetje creepy , maar niet echt eng.
Redelijke film
pi_30874823
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:45 schreef Herald het volgende:
uit: Films die iedereen slecht vindt... Behalve jij!
[..]

En ik lees hier meer reacties dat mensen hem eng vonden. Ik vond het maar een domme film, misschien omdat ik zelf te stupide ben om hem te snappen. Zo begrijp ik niet wie of wat nou die lijst creerde. Het is voor het feestje van Famke maar Geoffrey Rush vindt het helemaal niet raar dat er alleen mensen op zijn komen dagen die hij niet heeft uitgenodigd.
Daarbij heb ik een hekel aan eh hoe moet ik het noemen 'dubbelrollen'. Famke Jansen speelt onder een hoedje met die dokter. En daarbij maken ze gebruik van een ingewikkeld plan waarbij ze zogenaamd dood gaat en maar toch weer niet. En dan later blijkt dat Geoffrey het allang wist en alles volgens plan ging ondanks dat er een hoop doden zijn gevallen. Iets wat alleen Ali Larter en die neger erg vinden geloof ik.
En dan eindigt het met een groot dreigend zwart iets. Wat moest dat nou voorstellen. En de redding van de overlevenden is gewoon het raampje uitkruipen en dan zitten ze op 56 meter hoogte veilig. The End. Hoe komen ze daar dan vanaf?
Met het plot kan ik je verder ook niet helpen, aangezien het alweer een tijdje geleden is dat ik deze film heb gezien. Er zitten zo te zien inderdaad wel veel plot holes in, maar bij deze film moet je dan ook niet te veel nadenken (ja ik weet het, erg slecht argument). Het gaat vooral om de beklemmende sfeer, het feit dat ze opgesloten zitten in een huis met de moorddadige geest van een gekke dokter en weet ik veel wat nog meer. Nee, het is niet bepaald de meest intellectuele film die er bestaat, maar wel erg griezelig (dat vind ik tenminste).
pi_30875767
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 23:46 schreef Nepthys het volgende:

[..]

Met het plot kan ik je verder ook niet helpen, aangezien het alweer een tijdje geleden is dat ik deze film heb gezien. Er zitten zo te zien inderdaad wel veel plot holes in, maar bij deze film moet je dan ook niet te veel nadenken (ja ik weet het, erg slecht argument). Het gaat vooral om de beklemmende sfeer, het feit dat ze opgesloten zitten in een huis met de moorddadige geest van een gekke dokter en weet ik veel wat nog meer. Nee, het is niet bepaald de meest intellectuele film die er bestaat, maar wel erg griezelig (dat vind ik tenminste).
Het plot was idd niet zo best, met een paar rare wendingen erin.
Maar wel erg eng idd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')