[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 12-04-2002 00:59]
quote:Die was vreselijk goed... en met vlagen ontzettend grappig
Op vrijdag 12 april 2002 01:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Sexy Beast...
predator was ook best goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 12-04-2002 01:20]
Zulke truttebellen-films MAG je natuurlijk helemaal niet leuk vinden, maar ik vermaak me toch prima met dergelijke nonsens.
Met Richard E. Grant als de witchhunter en Julian Sands als de Warlock. Klassieker, alleen al vanwege de regels om een heks te ontdekken en verslaan.
Heb de vervolgen niet gezien.
From Dusk till Dawn
Meesterwerk van Tarantino en Rodriguez. Tijdens een filmnacht tijdens mijn studie raakte menig student in de war vanaf de twist in de Tittie Twister
The Prophecy Halleluja!
The Last Starfighter een van de eerste (disney) films met computer animatie
Pffff, verder moet ik even denken ....
Ik weet nog dat ik em in een heel oud, versleten bioscoopje in een of ander Engels plaatsje heb gezien op de avond dat ie voor het eerst draaide daar. En ik kwam echt opgewonden de bios uit.
De volgende dag las ik in een Engelse krant een vernietigende recentie! Ik snapte er niks van.
Toen ik terug in Nederland kwam ging ik iedereen vertellen wat voor een vette film het wel niet was. Maar toen de film uiteindelijk een paar maanden later uit kwam in Nederland kreeg ik van bijna iedereen te horen dat ze het een kut film vonden!
Nu een paar jaar later snap ik het meeste commentaar wel maar ik blijf em best leuk vinden.
Duets: muzikale feelgood movie die vrij magere cijfers scoort op IMDb, maar waarbij ik mijn eigen kapot heb zitten swingen.
quote:Funny Games is erg goed, maar dat vond gelukkig iedereen die de film bij had gekeken ook.
Op vrijdag 12 april 2002 05:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Funny Games (Oostenrijkse film)
De enige film waar ik als enige overbleef was "Man on the moon"
Heb eigenlijk nooit begrepen waarom die film destijds zo vre-se-lijk afgekraakt werd. Nah, misschien dat er idd niet zo goed in geacteerd wordt (), maar het beeld wat daar geschetst wordt van het o zo specifieke 'net-niet-aan-de-top' showbizzwereldje, is een stuk realistischer dan menigeen denkt...
Vooral daarom vind ik het dus wel een goeie film.
Eh, 'vooral' moet je eigenlijk lezen als; 'mede'...
Het zijn niet direct mijn favoriete films, maar ik heb me er prima bij vermaakt. Met name bij Dogma eigenlijk,.
quote:
Op vrijdag 12 april 2002 10:59 schreef Biglebowski het volgende:
Romy and Michelle's High School Reunion
quote:Vond ik ook een goede!
Op vrijdag 12 april 2002 11:14 schreef Nuoro het volgende:
Showgirls (van Paul Verhoeven)!
quote:Was laatst op de buis, idd best geinig. Grappig trouwens hoe alle tv-gidsen in koor zeiden dat ie destijds afgebrand werd, maar dat het toch eigenlijk best een goede film is.
Op vrijdag 12 april 2002 12:53 schreef SpoilerMan het volgende:
The Cableguy
quote:Oeoeoeoe, ik moet ff zeggen dat ik die zoooo slecht vind!
Op dinsdag 10 april 2001 10:23 schreef Retarded het volgende:
The Lost World: Zeer vet vervolg
Ik vind Waterworld, Cell & Cube leuk... en * zerosignal schaamt zich niet!
Geniale film met de bedenkers van Southpark: Trey Parker en Matt Stone.
Bij IMDB.com maar een 6'je, blijkbaar snappen een boel mensen de humor niet
Heb niet overal een waterdichte verdediging voor, maar ze zijn me zonder uitzondering dierbaar, en ze behoren bijna allemaal tot m'n 'minstens 2 keer per jaar' DVD's (behalve E2:TH, en wat zal ik blij zijn als die eindelijk uitkomt!!!).
quote:Ik ken niet veel mensen die con air slecht vonden
Op vrijdag 12 april 2002 18:46 schreef pazuzu het volgende:
Body Double
Exorcist 2: The Heretic
Con Air
Anaconda
Cat People (1982)
Showgirls
Bridges Of Madison County
Beloved
Twister
10Heb niet overal een waterdichte verdediging voor, maar ze zijn me zonder uitzondering dierbaar, en ze behoren bijna allemaal tot m'n 'minstens 2 keer per jaar' DVD's (behalve E2:TH, en wat zal ik blij zijn als die eindelijk uitkomt!!!).
Tevens ken ik weinig mensen die het met mij eens zijn dat The Thin Red Line een topper was en dat hij beter was als Saving Private Ryan.
Pistol Pete
quote:Ik moest gek genoeg meteen aan die film denken toen ik de topic-titel zag. The Last Action Hero is namelijk een van de meest onderschatte films in de geschiedenis van Hollywood! Het probleem met die film is namelijk dat men in Amerika dingen graat simpel houdt en alles in een genre-hokje wil plaatsen. Omdat The Last Action Hero echter niet makkelijk in één genre paste (kinderfilm, fantasiefilm, parodie, actiecomedie) werd het dus niet goed begrepen en dus ondergewaardeerd. Het zelfde schijnt in Amerika met de (overigens Canadese) serie Due South te zijn gebeurd. Het was een unieke formule, die Amerika wederom niet begreep. Jammer, dat voorkomt dat de sleur doorbroken wordt met aparte producties van producenten die iets origineels of in elk geval enigzins afwijkends durfen te bedenken.
Op donderdag 05 april 2001 08:50 schreef Verbal het volgende:
Mijne:The Last Action Hero
Natuurlijk zeker niet een van de briljantste en diepste films ooit, maar wie verwacht dat van een Schwarzie-film?
Ik heb hem destijds in de bios gekeken, en heb mij prima vermaakt bij een bakkie popcorn. Later nog een keer op tv gezien, en wederom: best vermakelijk.
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:25 schreef SunChaser het volgende:
Last Action Hero werd verpest door dat ongetalenteerde kindsterretje waar we sinds My Girl 2 gelukkig niks meer van hebben gehoord.
quote:Bedoelde je hem?
"You changed him into a a wimp!"
quote:Hey, over kindsterretjes gesproken... Ik zag onlangs de film "Forever Young" met Mel Gibson op TV, en dat jongetje die in die film de zoon van Jamie Lee Curtis was herkende ik meteen aan zijn gezicht, ondanks het feit dat hij toen veel jonger was: dat was Frodo in Lord of the Rings! Alleen was hij in Forever Young opeens wonderbovenwonder zijn Britse accent kwijt...
Op maandag 15 april 2002 23:35 schreef SunChaser het volgende:
Austin O'Brian, idd.
Wie heeft hem nog meer herkend? Of ben ik gewoon scheel?
quote:Elijah Wood had er al een flink carrièretje opzitten voor LOTR hoor
Op donderdag 18 april 2002 02:04 schreef motown het volgende:[..]
Wie heeft hem nog meer herkend? Of ben ik gewoon scheel?
quote:Wie zijn de meesten? Loos ze!
Op donderdag 18 april 2002 15:56 schreef Darkness het volgende:
mijn 3 films die ik keer op keer kan zien...
terwijl de meeste ervan kotsen, zo slecht als ze ze vinden
2 days in the valley
lola rennt
braindead
quote:zijn er dan mensen die Dogma slecht vinden?
Op vrijdag 12 april 2002 11:44 schreef Ripley het volgende:
Dogma
Mimic
The RelicHet zijn niet direct mijn favoriete films, maar ik heb me er prima bij vermaakt. Met name bij Dogma eigenlijk,.
quote:The Cell zag ik in de bios en ik vond hem ook echt zoow slecht
Op vrijdag 12 april 2002 15:07 schreef zerosignal het volgende:[..]
Ik vind Waterworld, Cell & Cube leuk... en * zerosignal schaamt zich niet!
maar de film van tom green: 'freddy got fingered' heeft echt prijzen gewonnen omdat hij zo slecht was, en dat zal dan wel wezen, maar ik heb me echt suf gelachen (tussen het kokhalzen door
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |