jij hebt wel eens gerukt dusquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:24 schreef CyberTijn het volgende:
Cruel Intentions, iedereen vind het een waardeloze film, maar hij is zooo briljant. Moeilijk om hem onder te delen in een categorie. Het is voornameljik drama / thriller. imdb
ik vind het anders geen kutfilm hoor, ik gniet van die film en een maatj evan me is helemaal lyrisch zelfs, maar die heeft een steekje los dus dat telt nietquote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:13 schreef Djeez het volgende:
Ik schaar de film 'Demolition man' nog altijd onder mijn lievelingsfilms. Gewoon twee heel goede actiefilmacteurs en Sandra Bullock. Verhaal is ook goed, special effects zijn goed. MAar waarom vindt iedereen het dan een kutfilm ?
Die vond ik ook wel vermakelijk hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 08:35 schreef JaJoah het volgende:
[[url=http://www.mgm.com/mgm/images/box-dvd/HACKERS-box_hires_dvd.jpg]afbeelding][/url]
Hackers
![]()
Al was 't maar omdat Angelina Jolie erin meespeelt, de geile slet![]()
ik vond het een buttfilm en de naaktscene van angelina is in een oogwenk voorbij. Dan kun je echt beter Gia of die nieuwe van haar zien met Ethan Hawkequote:Op donderdag 22 september 2005 08:35 schreef JaJoah het volgende:
[[url=http://www.mgm.com/mgm/images/box-dvd/HACKERS-box_hires_dvd.jpg]afbeelding][/url]
Hackers
![]()
Al was 't maar omdat Angelina Jolie erin meespeelt, de geile slet![]()
ik vond het gewoon een goede filmquote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Yes ! Tenentrekkend slecht. Maar stiekem toch leuk.
Candle in the eye !![]()
Armageddon was juist een hit.quote:Op donderdag 5 april 2001 16:45 schreef Herald het volgende:
White Noise was kut.quote:Op donderdag 22 september 2005 16:31 schreef Vunn het volgende:
AI (artificial intelligence)
Vond het een erg mooie film. Snap nog steeds niet alle kritiek hierop.
En White Noise.
en toch sabelt iedereen hem neerquote:Op donderdag 22 september 2005 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Armageddon was juist een hit.
[offtopic]quote:Op donderdag 22 september 2005 17:47 schreef Jed1Gam het volgende:
Starship Troopers, dikke , over the top knip-oog naar de westerse (Amerikaanse) maatschappij/stereotype actiefilms.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |