ik ben groot fan van:
Mr. Children
Spitz
Utada Hikaru
Ayumi Hamasaki
Ken Hirai
Every Little Thing
M-flo
Kick The Can Crew
Matsu Takako
en ja, ook Morning Musume haha! (Mari yaguchi en Ai Takahashi zijn cute!!!)
quote:Nope. Goed?
Op zondag 21 september 2003 19:54 schreef otaku het volgende:
Ken Ishii is zeker dope ja! zijn nieuwe album Future In Light al gehoord?
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 21-09-2003 19:56]
quote:Dance Dance Revolution
Op zondag 21 september 2003 19:52 schreef otaku het volgende:
Wie luistert er hier ook naar japanse popmuziek, ofwel jpop?ik ben groot fan van:
Mr. Children
Spitz
Utada Hikaru
Ayumi Hamasaki
Ken Hirai
Every Little Thing
M-flo
Kick The Can Crew
Matsu Takako
en ja, ook Morning Musume haha! (Mari yaguchi en Ai Takahashi zijn cute!!!)
quote:Dus je vind de muziek niet goed vanwege het image?
Op zondag 21 september 2003 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
ga ik naar die website, allemaal van die stereotype witte popjes in beeldZo is het trouwens ook in Indonesia, vandaar dat ik die muziek ook niet geweldig vind.
quote:ajh, over het algemeen wel.. dan zie ik weer eens van die te witte popjes, dan hoeft het al niet meer. Jammer maar helaas. Natuurlijk zijn er wel wat uitzonderingen, ongetwijfeld zal dat in Japan ook wel zo zijn.
Op zondag 21 september 2003 19:56 schreef teknomist het volgende:[..]
Dus je vind de muziek niet goed vanwege het image?
quote:maar het is niet echt realistisch, wel?
Op zondag 21 september 2003 19:57 schreef otaku het volgende:
Ik vind die japanse popjes anders helemaal niet verkeerd!! mooie meisjes hoor!
quote:Als de muziek goed is interesseert het me absoluut niet hoe de vertolkers eruit zien
Op zondag 21 september 2003 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
ajh, over het algemeen wel.. dan zie ik weer eens van die te witte popjes, dan hoeft het al niet meer. Jammer maar helaas. Natuurlijk zijn er wel wat uitzonderingen, ongetwijfeld zal dat in Japan ook wel zo zijn.
quote:als je de radio aan hebt staan niet, ware het niet dat er meer tv's dan radio's in Indonesia zijn, omdat iedereen het wil zien. Maar goed, da's eigenlijk offtopic hier.
Op zondag 21 september 2003 19:58 schreef teknomist het volgende:[..]
Als de muziek goed is interesseert het me absoluut niet hoe de vertolkers eruit zien
Ik wil meer van die shit... en van dat soort trance achtige...
Sinds ik in Indonesie op vakantie ben geweest kan ik ze maar niet vinden!!
tip: Comic Boyz - Hey Ho!
quote:ik ken ook zat Indonesische vrouwen die mooi zijn, maar die hebben allen hun natuurlijke ( en vaak redelijk donkere huidskleur ) ...
Op zondag 21 september 2003 20:00 schreef otaku het volgende:
Ik ken zat chinese en japanse meisjes die erg mooi zijn!
quote:dat is zon cool spel!
Op zondag 21 september 2003 19:56 schreef E_Motion het volgende:[..]
Dance Dance Revolution
quote:wanneer was je daar
Op zondag 21 september 2003 20:01 schreef 2Mini het volgende:
Bedankt!Ik wil meer van die shit... en van dat soort trance achtige...
Sinds ik in Indonesie op vakantie ben geweest kan ik ze maar niet vinden!!
tip: Comic Boyz - Hey Ho!
quote:hebbie fotos van javaanse
Op zondag 21 september 2003 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
ik ken ook zat Indonesische vrouwen die mooi zijn, maar die hebben allen hun natuurlijke ( en vaak redelijk donkere huidskleur ) ...
quote:offtopic
Op zondag 21 september 2003 20:04 schreef 2Mini het volgende:[..]
hebbie fotos van javaanse
quote:zat, ook van een vrouw van Lombok e.d., maar die zijn lekker prive
Op zondag 21 september 2003 20:04 schreef 2Mini het volgende:[..]
hebbie fotos van javaanse
quote:zomervakantie
Op zondag 21 september 2003 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
wanneer was je daar
quote:dan was je eerder dan ik, want ik ben pas 5 aug vertrokken voor 1 maand
Op zondag 21 september 2003 20:06 schreef 2Mini het volgende:[..]
zomervakantie
quote:als je ze ziet... dan ben je me dankbaar!!
Op zondag 21 september 2003 20:05 schreef Kabuto_Raiger het volgende:[..]
offtopic
![]()
zijn ze onlijn?
quote:denk denk.... van 10 tot 10-8 ben ik gebleven
Op zondag 21 september 2003 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
dan was je eerder dan ik, want ik ben pas 5 aug vertrokken voor 1 maand
quote:Jaja dat weet ik.
Op zondag 21 september 2003 20:07 schreef 2Mini het volgende:[..]
als je ze ziet... dan ben je me dankbaar!!
zijn ze onlijn?
quote:tuurlijk zijn ze onlijn, anders ben je geen moderne Indonesiër... misschien een tipje.. als je mijn nickname als website intyped kun je naar fotoboeken.. pak die van Lombok 2003 bijvoorbeeld.
Op zondag 21 september 2003 20:07 schreef 2Mini het volgende:[..]
als je ze ziet... dan ben je me dankbaar!!
zijn ze onlijn?
hey, mocht je interesse hebben in een bijeenkomst van Indonesiërs en liefhebbers, mail me dan...
de mazzel.. want ik verkloot hier een topic.
quote:sorry.. ik was al weg
Op zondag 21 september 2003 20:10 schreef Seborik het volgende:
Mag het over muziek gaan?
quote:ok.. back
Op zondag 21 september 2003 20:10 schreef Seborik het volgende:
Mag het over muziek gaan?
Iemand die goeie nummers weet van soort "trance" achtige japanse nummers?
quote:probeer deze eens
Op zondag 21 september 2003 20:11 schreef 2Mini het volgende:[..]
ok.. back
Iemand die goeie nummers weet van soort "trance" achtige japanse nummers?
TM Revolution - Invoke
Die is gewoon te dope, beste hiphop nummer ever.
quote:DJ Krush. Verdomd ja, die is ook Japans
Op zondag 21 september 2003 20:17 schreef Jebus het volgende:
Dragon ash feat Rappugariya mixed by DJ krush - Deep ImpactDie is gewoon te dope, beste hiphop nummer ever.
probeer de cybertrance serie van het japanse label Avex.
Every Little thing - Cybertrance
Globe - Global Trance Best (die zit nu in mijn auto en is erg vet!)
ga eens naar www.cdjapan.co.jp en gebruik als zoekterm "trance"
Van heel veel artiesten zijn trance remix albums uitgebracht.
oh ja, die trance cd van globe is te downloaden op -edit: warezlink.- (samen met nog heel veel andere jpop cd's)
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 21-09-2003 20:29]
quote:Dank voor de link! Ik was nog net op tijd.
Op zondag 21 september 2003 20:22 schreef otaku het volgende:
oh ja, die trance cd van globe is te downloaden op -edit: warezlink.- (samen met nog heel veel andere jpop cd's)
Nuttige kick MissMSXquote:Op donderdag 1 april 2004 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Ram Jam World
Gelukkig heb je dat wicht nooit op de TV gezien of zo, jezus wat een kutwijfquote:Op donderdag 1 april 2004 16:24 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Verder is Ayumi voor mij nog steeds mijn J-Pop heldin zeg maar
wheheh dat heb ik dus welquote:Op donderdag 1 april 2004 21:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat wicht nooit op de TV gezien of zo, jezus wat een kutwijf
Ook qua shows ed. waar ze slap zit te lullenquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:01 schreef E_Motion het volgende:
[..]
wheheh dat heb ik dus wel
ik heb 900 MB aan ayumi videomateriaal op mijn HD staan
Al genoemd, maar toch het vermelden nog eens waard: Kick the can crew (alleen die naam alquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:52 schreef StickUpKid het volgende:
Dj Krush![]()
Dj Hide
Dj Sak (Ryu)
Tha Blue Herb
Japanse Hip Hop is toch wel erg goed (ook al heb ik geen flauw idee wat ze zeggen)!
![]()
Probeer 'Dir en Grey' eensquote:Op donderdag 1 april 2004 20:14 schreef Tribal_Souljah het volgende:
wie weet er nig leukej j-rock?![]()
Zegt iemand met J-Funk als ondertitelquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:17 schreef Ifyafeelme het volgende:
Amerikaanse popmuziek gaat al helemaal nergens over, laat staan Japanse.
? wat heeft mijn ondertitel er mee te maken? mijn ondertitel staat ergens voor. Japansequote:Op zaterdag 3 april 2004 11:49 schreef E_Motion het volgende:
Zegt iemand met J-Funk als ondertitel
J-*muziekstijl* wordt meestal gebruikt om een Japanse vorm van die muziekstijl aan te geven.. zoals J-Pop, J-Rock, J-Tek, J-hop e.d. Wel een grappig toevalquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:04 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
? wat heeft mijn ondertitel er mee te maken? mijn ondertitel staat ergens voor. Japanse
popmuziek staat nergens voor en is een slap aftreksel van inhoudloze popnummers.
hmm dat wist ik niet, stom toeval. Blijkbaar is mijn nickname populair onder de japanse idolen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:53 schreef E_Motion het volgende:
J-*muziekstijl* wordt meestal gebruikt om een Japanse vorm van die muziekstijl aan te geven.. zoals J-Pop, J-Rock, J-Tek, J-hop e.d. Wel een grappig toeval
www.jlist.comquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:28 schreef furanku het volgende:
Weet iemand waar ik deze kalender (of als hij in posterformaat beschikbaar is) van ayumi kan bestellen?
[afbeelding]
Gundam Seed Themequote:Op zondag 21 september 2003 20:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
probeer deze eens
TM Revolution - Invoke
Is die "Grey" niet toevallig Glay ??quote:
Like I didn't knowquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:28 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Gundam Seed Themeheb ik ook
![]()
Invoke is idd erg goed![]()
yep !!quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:19 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Like I didn't know![]()
Overigens is de Destiny op ook erg goed samen met de ending daarvan
TM Revolution - Ignited
Nami Tamaki - Reason
offtopic: next ep Saviour in actiequote:Op woensdag 5 januari 2005 14:31 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
yep !!
( je leeft eigenlijk zelfs een beetje mee in het verhaal ( ik dan temminste ) en die overgangen maken het naar mijn mening erg mooi )
alleen Ignited vind ik wel de minste van alle(alhoewel ik het toch wel goed vind)
(Tribal_Souljah was mn oude acount)quote:
wie?quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef dorian_g het volgende:
And what about Patrick Tang?! Kickass slecht
Nee, het is echt Dir en Grey http://www.direngrey.co.jp/quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:50 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Is die "Grey" niet toevallig Glay ??
Alleen is BoA Koreaans ( ze zingt ook Japanse liedjes )quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:58 schreef summerscent het volgende:
Ik luister ook sinds paar jaar Jpop/rock. Ik wilde iets anders luisteren na zoveel jaar dezelfde stuff.
Maar ik luisterde vroeger ook al Japanse muziek alleen waren deze anime muziek.
Enkele van mijn favoriete artiesten/groepen:
Utada Hikaru, Hamasaki Ayumi, Do As Infinity, Every Little Thing, Kinki Kids, Onitsuka Chihiro, OLIVIA, Koda Kumi, Gackt, KOKIA, melody., BONNIE PINK, BoA, Ueto Aya, Takaoka Ai
En ik heb Ayumi's laaste album MY STORY geluisterd, het is ok. Haar oudere muziek vind ik beter klinken, liedjes zoals Endless sorrow, SEASONS, M. CAROLS vind het mooiste lied van MY STORY.
En Patrick Tang is een HK zinger, maar hij kan niet zingen vind ik. Hij kan beter op zijn acteercarriere richten.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, het is echt Dir en Grey http://www.direngrey.co.jp/
Zelfde soort meuk though
Ja weet ik, maar ze zingt toch voornamelijk in het Japans. Ik weet dat ze daarnaast ook enkele liedjes in het Chinees en het English heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:40 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Alleen is BoA Koreaans ( ze zingt ook Japanse liedjes )![]()
Ik ken ze ja. Heb wel eens wat nummers van ze gehoord, maar echt boeiend vind ik het niet. Dan nog liever Gakuto-sanquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:43 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik bedoelde hun eigenlijk![]()
In Japan denken ze daar heel anders overquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken ze ja. Heb wel eens wat nummers van ze gehoord, maar echt boeiend vind ik het niet. Dan nog liever Gakuto-san
Is Gackt daar niet ook gruwelijk populair? Van alle Morning Musume filmpjes die ik heb zijn er 2 met Gackt en 0 met Glay.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:58 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
In Japan denken ze daar heel anders over![]()
Gackt ook jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is Gackt daar niet ook gruwelijk populair? Van alle Morning Musume filmpjes die ik heb zijn er 2 met Gackt en 0 met Glay.
Dat ken ik niet. * MissMSX gaat op zoekquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:05 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Gackt ook jaW-inds nog meer volgens mij
quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:29 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
alleen is W-inds populair in heel Azië en niet alleen in Japan
maar ze zijn wel Japans
Gack heef inderdaad enkele goede nummersquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb net de clip van 'Love is message' gezien/geluisterd. Wat een reut zegMaar ik kan wel begrijpen dat ze populair zijn. Maar dan toch echt liever Gackt wat mij betreft
Ik heb The sixth day en ik moet ook wel bekennen dat ik daar wel wat goede nummers op vind staanquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Gack heef inderdaad enkele goede nummers![]()
heb z'n best of album en z'n insrumentale cd op mn pc
en @?? zal kagrra effe checken
nog een andere leuke Visual Rock band:Miyavi
http://www.o-re-sa-ma.com/
Ik heb net de clip gezien en geluisterd. Ik vind het 13 in een dozijn muziek (voor Japanse begrippen dan, ik kan me voorstellen dat 't voor iemand die verder geen Japanse muziek kent erg apart is). Wat mij betreft is het weer een Gackt-kloon en van die gelikte gitaren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:42 schreef summerscent het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ze zingt toch voornamelijk in het Japans. Ik weet dat ze daarnaast ook enkele liedjes in het Chinees en het English heeft.
En Glay en Dir en Grey vind ik niets veel aan. Zowiezo ben niet erg fan van visual rock. Maar heb onlangs een "nieuwe" groep ontdekt, Kagrra. Toevallig wel visual rock groep. Hun laaste single "Omou" is erg goed.
Ik heb toch liever Ayumi, maar Hikki is goed te doen jaquote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Utada Hikaru![]()
![]()
Door het Playstation spel Kingdom Hearts kwam ik aan wat nummers van haar. Tijdens de reclame hoorde je dus muziek, en toen maar eens gaan kijken wat er in die kleine letters onderin beeld stond. Daar stond alleen de titel "Simple & Clean", dus die maar gaan downloaden. Daarna maar wat extra nummers gaan beluisteren, moet zeggen dat het erg lekker klinkt![]()
quote:
voeg me maar toe op msn dan!quote:
doe ik wel als ik thuis ben,zit nu op schoolquote:Op zondag 9 januari 2005 20:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn dan!
allhailclamp at hotmail.com
Ik heb naar Samuri geluisterd en het smaakt naar meer!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:28 schreef Subgroover het volgende:
Jazztronik!!! De allerbeste funky house producent van dit moment! Zoek maar is naar het nummer Samuri! Dat is echt een topper! Neem ff een kijkje op z'n site www.jazztronik.com voor wat samples van zijn laatste album!
Bump of chicken?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Bump
Jasmine Rodgers van Boa kan geen woord japans nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:49 schreef mindwar het volgende:Oeh wilde net tikken... En BoA dan?
maar lees dat die koreaanse is... weer iets geleerd...
en yoko kanno!! Inner universe is een briljant nummer!
En vele anime soundtracks zijn echt geweldig...
Ow en dj krush heb ik laatst leren kennen.. ook interresant
nee,schopte ''t topic wat omhoogquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
nee,schopte ''t topic wat omhoog![]()
Ik heb Jaku geluisterd, maar het krijgt niet echt m'n voetjes van de vloer.quote:@Windwar Dj Krush is inderdaad erg goed
heb zelf Jaku en Zen op m'n harde schijf
Nog even en we kunnen een meeting houdenquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:53 schreef SubSun het volgende:
Zo dit had ik helemaal niet verwacht op Fok. Best veel mensen die toch interesse hebben in japanse muziek. Of wordt dit topic steeds volgespamt door dezelfde mensen
Ik ben een volbloed kaaskop, maar heb wel een Japan/Korea tic. Toen ik voor de grap op zoek was naar Japanse drum 'n bass ging er een hele nieuwe muziekwereld voor me open. Met net zo veel meuk en net zo veel pareltjes als westerse muziek. Maar ik vind tussen de Japanse muziek wel vaak leuke, voor westerse begrippen expirimentele dingen zitten. Veel crossover en heel veel jazz en jazzy elementen.quote:Naja, hebben julle ook een japanse/azn achtergrond? Of vind je de muziek gewoon mooi..
Ik zou wel meer van Koreaanse muziek willen weten, maar dat is moeilijker te vinden dan Japans. Heb je wat tips voor me? Ik zoek voornamelijk dingen in de dance-hoek, dus rock hoeft niet zo. Maar als je iets van rock weet wat ik niet zou mogen missen hoor ik het ook graag.quote:Ik luister zelf ook wel wat azn muziek zoals koreaans/japans en beetje chinees. Al heb ik wel soms dat ik niet weet of een nummer japans of koreaans is..
Ik heb Hikki's engelse album nog niet gehoord. Ik vind Ayumi toch ook wel wat leuker.quote:Ben niet zo op de hoogte van de artiesten. Ben meer een random downloader en wat ik leuk vind hou ik.
Absolute favoriet is toch wel Utada Hikaru. Alleen heb ik toch liever de oudere albums van haar. Het engelse album is ook wel leuk, maar toch minder.. Verder Ayumi natuurlijk. Als je beetje japans luister kan je deze 2 niet missenVerder beetje Do As Infinity en As One (of zijn deze niet japans
) Van deze personen/groepn heb ik redelijk veel
Ook nog een paar andere, maar hiervan heb ik maar 1 of enkele nrs.. ik zal eens kijken welke dat zijn, weet ze niet uit mijn hoofd.
En laat even horen wat je geluisterd hebt en wat je er van vondquote:Zal er eens een paar proberen die hier genoemd worden![]()
Ziet er goed uit in Firefoxquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
-edit-
Goeie! adds both to playlistquote:-edit-
Ja, lekker nummer welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:57 schreef SubSun het volgende:
Op het moment draai ik Kokia - Arigato vaak. Lekker rustig nummer met mooie muziek en een mooie stem. Ik kan alleen bijna geen andere nummers van haar horen
Mee eens!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:58 schreef furanku het volgende:
Momenteel de Casshern Soundtrack aan het downloaden. Deze OST is gewoon zo goed he![]()
Prachtige film, met prachtige muziek.
Volgens mij heet ze hikaru (ook wel hikki)quote:Op zondag 30 januari 2005 04:10 schreef kikker69 het volgende:
Utada is geweldig en Ayumi haar trance cd's helemaal te gek.
quote:Op zondag 30 januari 2005 11:39 schreef SubSun het volgende:
Volgens mij heet ze voluit Utada Hikaru, wordt ze in Azie ook wel Hikki genoemd, maar haar engelse album heeft ze uitgebracht onder de naam Utada. (Blijbaar omdat Amerikanen Hikaru niet kunnen uitspreken
)
Die plaatjes van die clip zien er inderdaad erg gaaf uit, doet me al snel denken aan FInal Fantasy bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:51 schreef summerscent het volgende:
Die clips die door Utada Hikaru's man zijn geregisseerd zijn erg mooi.
[[url=http://img199.exs.cx/img199/6130/uh6te.th.jpg]afbeelding][/URL]
Alle clips afkomstig van Deep River zijn erg schitterend (ze maakt dan ook de duurste clips van alle Japanse artiesten). Behalve Hikari die valt erg tegen, daar zit ze de hele clip af te wassen.
Maar First Love vind ik haar mooiste lied. Deep River en Dareka no Negai ga Kanau Koro zijn goede tweedes.
[[url=http://img179.exs.cx/img179/2449/fl5yi.th.jpg]afbeelding][/URL]
En ik heb de laaste singel van Gackt al beluisterd en valt wat tegen. Bside "kono yoru ga owa ru mae ni" is zelfs slecht. Maar Nakashima Mika's nieuwe single 'Sakurairo Maukoro" is wel erg mooie ballad.
Hier is een lyricsite in romaji van Utada Hikaru met de Engelse vertalingen erbij.
Voor de geinteresseerden: Gacktquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
gackt heeft ook model gestaan voor enkele manelijke Final Fantasy figuren
weet niet meer welke ,was ooit een topic over gackt in B&H
Ik heb mijn Moments single van Ayumi Hamasaki in een Chinese winkel in Rotterdam gekocht.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef summerscent het volgende:
Ik zou echt niet weten waar je Japanse cd/dvd in NL kan kopen.
En thanx MissMSX voor de link. Ik heb nog nooit zo hard gelachen [afbeelding].
quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
thanx for wat
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef summerscent het volgende:
En thanx MissMSX voor de link. Ik heb nog nooit zo hard gelachen [afbeelding].
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je moet Uzumaki_Naruto bedanken. Die begon er over![]()
Doe nou niet gakuto-san uitlachen... boehoe![]()
Die van mij is dan natuurlijk wel helemaal via China gekomen hequote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:02 schreef summerscent het volgende:
15 euro [afbeelding] dat is erg duur voor een overseas versie. Bij yesasia is het maar 12 dollars met de clip erbij in dvd.
Maar Ayumi's singles bevatten tegenwoordig slechts 4 liedjes, vroeger zaten er bijna altijd 10 tracks op haar singles. Ik heb gehoord dat avex aan het bezuinigen is. Maar ze brengt ook teveel singels per jaar uit. Zo'n rond de 35 singles is er al gereleased en dan heb ik nog niet alle rereleases, duetten, remixen bijgeteld. Maar heel vroeg daarvoor heeft Hamasaki Ayumi een single met Dohzi-T & DJ Bass gemaakt 'Nothing from Nothing" daar klonk ze heel anders.
Ik woon niet in R'dam, maar als ik weer in Azie kom, kijk ik of er wat leuke Japanse cds te koop zijn.
en [color=red]新年快樂[/color] nog toegewenst
and thanx Uzumaki_Naruto
Daar ben ik het helemaal mee eens. Zonder internet had ik die CD's dus nooit gekocht, omdat ik er geen weet van had gehad. Het blijft illegaal natuurlijk, maar het is wel de enige goede mogelijkheid tot het leren kennen van dit soort aparte dingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 05:23 schreef kikker69 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen enkele japanse cd heb gekocht. Alles is gedownload, maar ik weet zeker als ik de download mogelijkheid niet had ik de cd's ook niet zou kopen, want dan had ik er nog nooit van gehoord. Door internet komen Ayumi, Hikaru, S.E.S. en Gackt dagelijks voorbij. Wat een geweldige vinding dat internet.
Da's Chineesquote:Op woensdag 16 februari 2005 18:48 schreef kikker69 het volgende:
Wat ik op het moment echt helemaal te gek vind is S.H.E. met Superstar. Het zal al wel een oudje zijn, maar ik heb het clipje pas sinds gisteren en vind het echt geweldig. Ja, je leert echt veel nieuwe dingen kennen met interpret.
Weer wat geleerd, ik hoor het verschil echt niet. Maar te gek blijft het wel. Mijn verslaving is al zo ernstig dat er nu al ruim 350 GB aan muziek op mijn pc staat. Ik ben niet meer te redden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's Chinees
Schei je uit! Straks heb ik er nog een verslaving bij! Ik hou 't maar ff bij Japans en af en toe wat Koreaans
Hoor je geen verschil tussen Chinees en Japans?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 06:02 schreef kikker69 het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, ik hoor het verschil echt niet. Maar te gek blijft het wel. Mijn verslaving is al zo ernstig dat er nu al ruim 350 GB aan muziek op mijn pc staat. Ik ben niet meer te redden.![]()
謝謝你quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:02 schreef summerscent het volgende:
新年快樂
ik heb nog wel wat L'arc and Cielquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:58 schreef Hopey het volgende:
Ik heb de albums van Hikki gekocht in Indonesie gekocht, First Love, Distance en Deep River. Geen idee of ze weer nieuwe albums heeft.
Heb net van een Japanse gozer de tip L'arc & Ciel gerkegen. Klinkt best mooi.
Wil alleen nog theme muziek hebben van Anime films, zoals die van Hayao Miyzaki. Zo mooi altijd...![]()
Nee, ik ben een echte no no op talen gebied, Nederlands en Engels en verder hmm wordt het toch wel moeilijk. Dat krijg je als je wat ouder wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 06:25 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Hoor je geen verschil tussen Chinees en Japans?![]()
[..]
Dat noemen ze een talendeuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:42 schreef U.F.O het volgende:
In Taiwan spreken mensen ook gewoon Chinees hoor.
Mocht dit topic vol komen, dan moet de volgende maar Aziatische pop-muziek gaan hetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:20 schreef SubSun het volgende:
Maar goed.. het topic ging over japanse muziek
Het gaat ook meer om het leren kennen van nieuwe muziek. Ik ga niet zomaar iets kopen zonder het te hebben kunnen horen vantevoren. En als ik hier naar de FRS ga zullen ze echt geen EES, Gackt, of andersoortig Japanse muziek hebben om even te beluisteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:36 schreef nipeng het volgende:
EES is zeker een leuke band. Heb drie cd's van die gasten. Ze komen graag in nederland trouwens, vorig jaar nog twee keer gezien.
Moeilijk verkrijgbaar spul bestel ik via het internet. De EES cd's heb ik bij hun concerten opgepikt.
Leukquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Electric Eel Shock is een nieuwe Cd aan 't opnemen
in wisseloord studio's ,de cd gaat Beat Me heten
http://www.electriceelshock.com
It's so easy! Happy-go-lucky!quote:Original
G R Double-E N Leaves
G R Double-E N Leaves
It's so easy! Happy-go-lucky!
We are the world! We did it!
Hyuu! Hyuu! Hyuu! Hyuu! Osu! Osu! Osu! Osu! (Ai!)
Yatta! Yatta!
Daigaku gohgaku
Yatta! Yatta!
Shachoh shuunin
Happa ichimai areba ii. Ikite iru kara lucky da!
Yatta! Yatta!
Tohsen kakujitsu
Yatta! Yatta!
Nihon daihyoh
Yannaru kurai kenkoh da.
Everybody say yatta!
Nippon kyuukyuu (demo)
Ashita wa wonderful
Ijiwaru saretemo futon haireba
Guu guu guu guu! Pass pass pass pass (Ohayo--!)
Yatta! Yatta!
Kuujikan suimin
Yatta! Yatta!
Neoki de jump
Donna ii koto aru daroh ikite ita kara lucky da!
Yatta! Yatta!
Kimi ga kawareba
Yatta! Yatta!
Sekai mo kawaru
Marugoshi dakara saikoh da massugu tattara kimochi ii--!
O-mizu nondara umee! (Yatta!)
Hi ni atattara attakee! (Yatta!)
Koshi kara warattara omoshiree! (Yatta! Yatta!)
Inu-katte mitara kawaii! (Yatta!)
[Repeat]
Surechigai-zama hohoemi kureta
Nido to aenaku-tatte ii kimi ga ita kara lucky da!
Heisei fukyoh seiji fushin
Reset sae surya saikoh da! Minna iru kara tanoshii--!
Yatta! Yatta!
Daigaku kyohshitsu
Yatta! Yatta!
Movie star
Happa ichimai areba ii. Minna issho da happy da!
Yatta! Yatta!
Iki wo sueru
Yatta! Yatta!
Iki wo hakeru
Yannaru gurai kenkoh da! Everybody say yatta!
[Repeat *]
Bye-Q!
English
G R Double-E N Leaves
G R Double-E N Leaves
It's so easy! Happy-go-lucky!
We are the world! We did it!
Whoo! Whoo! Whoo! Whoo! Yes! Yes! Yes! Yes! (Unh!)
All right! All right!
We're doin' great in college!
All right! All right!
Made president at our jobs!
Long as we've one leaf on, we're doin' fine! Hey, we're lucky just 'cause we're alive!
All right! All right!
We've been confirmed for the prize!
All right! All right!
We're representing Japan!
We're so healthy, it just makes ya sick!
Everybody say "All right!"
Japan's got crises (but)
Tomorrow's wonderful
Even if somebody's mean to us, we just go to bed and
Snore! Snore! Snore! Snore! Pass! Pass! Pass! Pass! (Good morniiiiing!)
All right! All right!
We got nine hours of sleep!
All right! All right!
Woke up and jumped outta bed
What kinda great things might await us now? Hey, we're lucky just 'cause we're alive!
All right! All right!
If there's a change in you
All right! All right!
Then the whole world will change too.
Getting through it unhurt's the best of all. Just stand up straight because it feels greeeaat!!
I drink water that's tasty! (All right!)
I get in the sun and feel toasty! (All right!)
Havin' a belly laugh's fun! (All right! All right!)
Try keeping dogs--they're cute! (All right!)
[Repeat]
As we brushed past each other, you favored me with a smile.
It's okay if we never meet again. I'm lucky you were here just for a while!
We've got recession these days...in goverment we've no faith.
Could we hit "reset," that'd be number one! And since we're all here, it's just so much fun!
All right! All right!
In university class
All right! All right!
We've got a movie star!
Long as we've one leaf on, we're doin' fine! We're all together, it's a happy time!
All right! All right!
Long as we still can breathe in...
All right! All right!
Long as we still can breathe out...
We're so healthy, it just makes ya sick!
Everybody say "All right!"
[Repeat]
Bye-Q!
Ik ook. Dat is misschien nog wel het meest disturbingquote:
Wel met Gacktquote:Op dinsdag 19 april 2005 12:32 schreef latino4ever het volgende:
[ code verwijderd ]
Wie zingt ook in het japaans mee?![]()
Klinkt Chineesquote:
Dat was zeker bij Everything Zen?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef Dr.E het volgende:
heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien dattie al genoemd is.
Hoorde nl. van de week een nummer van 'X' (uit Japan dus) op Kink FM. Klonk wel aardig.
http://www.x-japan.de/
Band schijnt helaas al uit elkaar te zijn.
Zou ook best Chinees kunnen zijn ja, heb me niet echt verdiept in de oorsprong van haarquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt Chinees
Wat is het voor muziek?
X Japan is tofquote:Op woensdag 20 april 2005 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was zeker bij Everything Zen?
Ik heb wel wat muziek van X, maar het nummer waar jij het over hebt niet. Het is ook niet echt mijn muziek, maar in z'n soort is het wel echt goed ja
hoe is chinese metal dan?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:49 schreef ARKON het volgende:
ik luister meer chinese metal :/
maar japanse rock/metal is ook tof
http://www.cdjapan.co.jp/quote:Op maandag 4 juli 2005 23:41 schreef xFriendx het volgende:
Iemand nog een ander adres dan YesAsia.com? Is er geen winkel (in bijv Amsterdam) die in cd's en dvd's van Ayumi Hamasaki handelt? Ik heb mij laten vertellen dat haar video's erg gaaf zijn om te zien (naast het mooie geluid uiteraard).
Heb een aantal van haar clips op mun pc staan en ze zijn idd errug mooi, vooral M en Real Me vind ik heel erg goed. Utada Hikaru heeft ook hele mooie clips, Traveling en Sakura Drops zijn mijn favorieten.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:41 schreef xFriendx het volgende:
Iemand nog een ander adres dan YesAsia.com? Is er geen winkel (in bijv Amsterdam) die in cd's en dvd's van Ayumi Hamasaki handelt? Ik heb mij laten vertellen dat haar video's erg gaaf zijn om te zien (naast het mooie geluid uiteraard).
staaat vast wel op slskquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:38 schreef Ghostlike het volgende:
heeft iemand de Casshern OST nog op zijn pc, ik had legaal gekocht (jaja, het gebeurt nog) en m'n cd is kapot gegaan:( en de torrent doet het niet meer
:(
Het klinkt als gacktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:44 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
staaat vast wel op slsk
toffe recente shit:
nieuwe kagrra
nieuwe 10-feet
nieuwe balzac
nieuwe gackt single
en @MissMSX,weet je zeker dat gackt dat is,en geen cover cd?
Moet je zeker doen ja!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 23:05 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dan zal ik die eens downloaden(Casshern)
Richie Ren! Maar Jay Chou rulezzz!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:43 schreef Evil_Jur het volgende:
Chinese popmuziek is gewoon grappig.
van Zebraman heb ik allleen de trailer gezien,maar dat lijkt me zeker een toffe filmquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet je zeker doen ja!!
En als we nu toch een uitstapje naar films maken: ik heb van het weekend Zebraman gezien. Wat een heerlijke, wazige, foute film is dat zegZoiets zie ik ze in Hollywood nog niet zo snel maken!
Leuk idd jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:15 schreef Killjoy het volgende:
Goed shoutcast radio station, luister er al een week met plezier naar
http://204.9.117.196:8058
http://radio.keiichi.net/ voor de website
Hij isTaiwaneesquote:Op zondag 6 november 2005 09:31 schreef DeLieveSadist het volgende:
Jaaaa Jay Chou!
Heb ik alle cd's legaal van![]()
Z'n nummers Nunchucks, Ninja en An Jing zijn gaaf![]()
vraag een mod als het kan renamen naar aziatische muziekquote:Op zondag 6 november 2005 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij isTaiwanees
Maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind sowieso dat dit topic wel oost-aziatische popmuziek mag heten
Hoe meer muziek hoe meer vreugd, dus als je nog meer leuke Chinese, Taiwanese, Japanse, Koreaaanse, etc. muziek weet, laat maar horen
Checkquote:Op zondag 6 november 2005 22:08 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
vraag een mod als het kan renamen naar aziatische muziek
de thaise muziek die ik gehoord heb,was baggerquote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Check
Dinsdag naar Singapore/Thailand/Cambodja... Wie weet of ik nog leuke muziek tegenkom
Vast een paar travestietenquote:Op maandag 7 november 2005 09:53 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de thaise muziek die ik gehoord heb,was bagger
dat was een thaise emorock band![]()
dat nummer is zooo fout (vooral de clipquote:Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Alcyone het volgende:
Net wat moderne japanse Disco gehoord, was wel grappig. Yatta! van Happa tai.
Je loopt een beetje achter johquote:Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Alcyone het volgende:
Net wat moderne japanse Disco gehoord, was wel grappig. Yatta! van Happa tai.
Maar je wordt er wel vrolijk en positief vanquote:Op zondag 11 december 2005 20:22 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dat nummer is zooo fout (vooral de clip)
Weet er iemand waar ik in Nederland de OST van Casshern kan kopen :/ ik ben bereid door heel nederland te reizen hoor, maar ik wil liever niet op internet kopen ~_~ Als iemand het weet, vertel het mij~~! Alvast bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:38 schreef Ghostlike het volgende:
heeft iemand de Casshern OST nog op zijn pc, ik had legaal gekocht (jaja, het gebeurt nog) en m'n cd is kapot gegaan:( en de torrent doet het niet meer
:(
inderdaad zo eng zijn die nietquote:Op maandag 12 december 2005 09:49 schreef MissMSX het volgende:
X Japan scary people?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank voor de aanbevelingen, ik ga ruimte creëren op mn HDD en er naar op zoek.quote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Mucc is wel tof,hun nieuwe cd wordt volgend jaar in europa uitgegeven !
mischien vind je dit ook wel tof
Razors Edge(Hardcore/Punk)
10 Feet (Punk Rock?)
Gauze(Japcore)
Susumu Yokota(Electronic)
en J-Punk bestaat niet, Japcore wel
Is Japanese Telecom niet Amerikaans?quote:Op zondag 25 december 2005 11:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Pop?, weet ik niet, maar iig Japans:
Japanese Telecom (Electro)
Hiroshi Watanabe (Electronic)
The Pillows (J-Rock)
Hi-Standard (J-Punk)
Envy (Screamo)
Mucc (Metal?)
Shadow (Melo-Death)
Waarom wil je niet online bestellen?quote:Op zondag 25 december 2005 11:07 schreef kyokun het volgende:
[..]
Weet er iemand waar ik in Nederland de OST van Casshern kan kopen :/ ik ben bereid door heel nederland te reizen hoor, maar ik wil liever niet op internet kopen ~_~ Als iemand het weet, vertel het mij~~! Alvast bedankt
Iemand is bijna jarig en wilt als een van de dingen de OST van Casshern hebben, dus niet gedownload ofzo. Maar dat betekent wel dat ik het dus volgende week ergens moet gaan kopen, maar ik heb geen idee waar :/ Misschien ga ik wel naar Duitsland als ze het daar eerder hebben :/quote:Op zondag 25 december 2005 22:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom wil je niet online bestellen?
Heb je Boudisque al geprobeerd?
Ach, als je wat te laat bent... die persoon zal ook wel begrijpen dat zo'n CD niet in de plaatselijke Free Record Shop te krijgen is...quote:Op zondag 25 december 2005 22:54 schreef kyokun het volgende:
[..]
Iemand is bijna jarig en wilt als een van de dingen de OST van Casshern hebben, dus niet gedownload ofzo. Maar dat betekent wel dat ik het dus volgende week ergens moet gaan kopen, maar ik heb geen idee waar :/ Misschien ga ik wel naar Duitsland als ze het daar eerder hebben :/
Tokyo Ska Paradise toevallig?quote:Op maandag 26 december 2005 02:58 schreef sampoo het volgende:
Muzikaal zelden boeiend. Een paar keer wat gedownload maar meestal erg "fout". Een Japanse ska-band was
het enige dat enigzins wat te weeg bracht.
Japcore heeft een eigen soundquote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dank voor de aanbevelingen, ik ga ruimte creëren op mn HDD en er naar op zoek.
Wat is er speciaal aan Japcore dat het zich onderscheid aan gewone Hardcore?![]()
Die waren ook op Parkpop dit jaar. Heb ze helaas moeten missenquote:
Asian Kung-Fu generationquote:Op maandag 26 december 2005 18:07 schreef wise het volgende:
Asian Kung-Fu Generation - Kimi to Iu Hana
luister ik vaak. Klinkt ok
Ik moet bij 'hardcore' toch altijd aan gabbers denken (mjah, of porno he, maar da's wat andersquote:Op maandag 26 december 2005 18:38 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Japcore heeft een eigen sound
net zoals Zweedse Hardcore(Mob 47 enz) anders klinkt dan amerikaanse hardcore
anders voeg je me effe toe op msn dan upload ik wel wat,of je kunt me vinden op slsk in de Japanese Hardcore room
Dat is omdat hier mensen Hardcore Techno niet als Gabber zien, maar als Hardcore.quote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet bij 'hardcore' toch altijd aan gabbers denken (mjah, of porno he, maar da's wat anders)
Roep maar wat namen. Ik wilde een tijdje terug dit topic al laten renamen naar aziatisch popmuziek, maar ik heb geen gehoor gekregen. Dus Chinees is wat mij betreft ook welkom hierquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:53 schreef ARKON het volgende:
Hehe, ik luister meer naar de chinese metal scenemaar jap metal/power metal is ook vet
enigste Chinese/Taiwanese metal die ik ken is Monkey Insane en Silver Ashquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:53 schreef ARKON het volgende:
Hehe, ik luister meer naar de chinese metal scenemaar jap metal/power metal is ook vet
Yojiquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
En hoe zit het met Yoji Biomehanika?
Sjeez, die man ziet eruit of ie uit 't loony-huis is ontsnapt.quote:
Heb alle cd's van X japan op cdquote:Op donderdag 29 december 2005 22:35 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
heb eindelijk de debuut plaat van X Japan gevonden:Vanishing Vision
zeer toffe mp3's![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |