ik ben groot fan van:
Mr. Children
Spitz
Utada Hikaru
Ayumi Hamasaki
Ken Hirai
Every Little Thing
M-flo
Kick The Can Crew
Matsu Takako
en ja, ook Morning Musume haha! (Mari yaguchi en Ai Takahashi zijn cute!!!)
quote:Nope. Goed?
Op zondag 21 september 2003 19:54 schreef otaku het volgende:
Ken Ishii is zeker dope ja! zijn nieuwe album Future In Light al gehoord?
[Dit bericht is gewijzigd door Wisp op 21-09-2003 19:56]
quote:Dance Dance Revolution
Op zondag 21 september 2003 19:52 schreef otaku het volgende:
Wie luistert er hier ook naar japanse popmuziek, ofwel jpop?ik ben groot fan van:
Mr. Children
Spitz
Utada Hikaru
Ayumi Hamasaki
Ken Hirai
Every Little Thing
M-flo
Kick The Can Crew
Matsu Takako
en ja, ook Morning Musume haha! (Mari yaguchi en Ai Takahashi zijn cute!!!)
quote:Dus je vind de muziek niet goed vanwege het image?
Op zondag 21 september 2003 19:55 schreef indahnesia.com het volgende:
ga ik naar die website, allemaal van die stereotype witte popjes in beeldZo is het trouwens ook in Indonesia, vandaar dat ik die muziek ook niet geweldig vind.
quote:ajh, over het algemeen wel.. dan zie ik weer eens van die te witte popjes, dan hoeft het al niet meer. Jammer maar helaas. Natuurlijk zijn er wel wat uitzonderingen, ongetwijfeld zal dat in Japan ook wel zo zijn.
Op zondag 21 september 2003 19:56 schreef teknomist het volgende:[..]
Dus je vind de muziek niet goed vanwege het image?
quote:maar het is niet echt realistisch, wel?
Op zondag 21 september 2003 19:57 schreef otaku het volgende:
Ik vind die japanse popjes anders helemaal niet verkeerd!! mooie meisjes hoor!
quote:Als de muziek goed is interesseert het me absoluut niet hoe de vertolkers eruit zien
Op zondag 21 september 2003 19:57 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
ajh, over het algemeen wel.. dan zie ik weer eens van die te witte popjes, dan hoeft het al niet meer. Jammer maar helaas. Natuurlijk zijn er wel wat uitzonderingen, ongetwijfeld zal dat in Japan ook wel zo zijn.
quote:als je de radio aan hebt staan niet, ware het niet dat er meer tv's dan radio's in Indonesia zijn, omdat iedereen het wil zien. Maar goed, da's eigenlijk offtopic hier.
Op zondag 21 september 2003 19:58 schreef teknomist het volgende:[..]
Als de muziek goed is interesseert het me absoluut niet hoe de vertolkers eruit zien
Ik wil meer van die shit... en van dat soort trance achtige...
Sinds ik in Indonesie op vakantie ben geweest kan ik ze maar niet vinden!!
tip: Comic Boyz - Hey Ho!
quote:ik ken ook zat Indonesische vrouwen die mooi zijn, maar die hebben allen hun natuurlijke ( en vaak redelijk donkere huidskleur ) ...
Op zondag 21 september 2003 20:00 schreef otaku het volgende:
Ik ken zat chinese en japanse meisjes die erg mooi zijn!
quote:dat is zon cool spel!
Op zondag 21 september 2003 19:56 schreef E_Motion het volgende:[..]
Dance Dance Revolution
quote:wanneer was je daar
Op zondag 21 september 2003 20:01 schreef 2Mini het volgende:
Bedankt!Ik wil meer van die shit... en van dat soort trance achtige...
Sinds ik in Indonesie op vakantie ben geweest kan ik ze maar niet vinden!!
tip: Comic Boyz - Hey Ho!
quote:hebbie fotos van javaanse
Op zondag 21 september 2003 20:02 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
ik ken ook zat Indonesische vrouwen die mooi zijn, maar die hebben allen hun natuurlijke ( en vaak redelijk donkere huidskleur ) ...
quote:offtopic
Op zondag 21 september 2003 20:04 schreef 2Mini het volgende:[..]
hebbie fotos van javaanse
quote:zat, ook van een vrouw van Lombok e.d., maar die zijn lekker prive
Op zondag 21 september 2003 20:04 schreef 2Mini het volgende:[..]
hebbie fotos van javaanse
quote:zomervakantie
Op zondag 21 september 2003 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
wanneer was je daar
quote:dan was je eerder dan ik, want ik ben pas 5 aug vertrokken voor 1 maand
Op zondag 21 september 2003 20:06 schreef 2Mini het volgende:[..]
zomervakantie
quote:als je ze ziet... dan ben je me dankbaar!!
Op zondag 21 september 2003 20:05 schreef Kabuto_Raiger het volgende:[..]
offtopic
![]()
zijn ze onlijn?
quote:denk denk.... van 10 tot 10-8 ben ik gebleven
Op zondag 21 september 2003 20:07 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
dan was je eerder dan ik, want ik ben pas 5 aug vertrokken voor 1 maand
quote:Jaja dat weet ik.
Op zondag 21 september 2003 20:07 schreef 2Mini het volgende:[..]
als je ze ziet... dan ben je me dankbaar!!
zijn ze onlijn?
quote:tuurlijk zijn ze onlijn, anders ben je geen moderne Indonesiër... misschien een tipje.. als je mijn nickname als website intyped kun je naar fotoboeken.. pak die van Lombok 2003 bijvoorbeeld.
Op zondag 21 september 2003 20:07 schreef 2Mini het volgende:[..]
als je ze ziet... dan ben je me dankbaar!!
zijn ze onlijn?
hey, mocht je interesse hebben in een bijeenkomst van Indonesiërs en liefhebbers, mail me dan...
de mazzel.. want ik verkloot hier een topic.
quote:sorry.. ik was al weg
Op zondag 21 september 2003 20:10 schreef Seborik het volgende:
Mag het over muziek gaan?
quote:ok.. back
Op zondag 21 september 2003 20:10 schreef Seborik het volgende:
Mag het over muziek gaan?
Iemand die goeie nummers weet van soort "trance" achtige japanse nummers?
quote:probeer deze eens
Op zondag 21 september 2003 20:11 schreef 2Mini het volgende:[..]
ok.. back
Iemand die goeie nummers weet van soort "trance" achtige japanse nummers?
TM Revolution - Invoke
Die is gewoon te dope, beste hiphop nummer ever.
quote:DJ Krush. Verdomd ja, die is ook Japans
Op zondag 21 september 2003 20:17 schreef Jebus het volgende:
Dragon ash feat Rappugariya mixed by DJ krush - Deep ImpactDie is gewoon te dope, beste hiphop nummer ever.
probeer de cybertrance serie van het japanse label Avex.
Every Little thing - Cybertrance
Globe - Global Trance Best (die zit nu in mijn auto en is erg vet!)
ga eens naar www.cdjapan.co.jp en gebruik als zoekterm "trance"
Van heel veel artiesten zijn trance remix albums uitgebracht.
oh ja, die trance cd van globe is te downloaden op -edit: warezlink.- (samen met nog heel veel andere jpop cd's)
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 21-09-2003 20:29]
quote:Dank voor de link! Ik was nog net op tijd.
Op zondag 21 september 2003 20:22 schreef otaku het volgende:
oh ja, die trance cd van globe is te downloaden op -edit: warezlink.- (samen met nog heel veel andere jpop cd's)
Nuttige kick MissMSXquote:Op donderdag 1 april 2004 16:06 schreef MissMSX het volgende:
Ram Jam World
Gelukkig heb je dat wicht nooit op de TV gezien of zo, jezus wat een kutwijfquote:Op donderdag 1 april 2004 16:24 schreef E_Motion het volgende:
[..]
Verder is Ayumi voor mij nog steeds mijn J-Pop heldin zeg maar
wheheh dat heb ik dus welquote:Op donderdag 1 april 2004 21:37 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat wicht nooit op de TV gezien of zo, jezus wat een kutwijf
Ook qua shows ed. waar ze slap zit te lullenquote:Op vrijdag 2 april 2004 00:01 schreef E_Motion het volgende:
[..]
wheheh dat heb ik dus wel
ik heb 900 MB aan ayumi videomateriaal op mijn HD staan
Al genoemd, maar toch het vermelden nog eens waard: Kick the can crew (alleen die naam alquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:52 schreef StickUpKid het volgende:
Dj Krush![]()
Dj Hide
Dj Sak (Ryu)
Tha Blue Herb
Japanse Hip Hop is toch wel erg goed (ook al heb ik geen flauw idee wat ze zeggen)!
![]()
Probeer 'Dir en Grey' eensquote:Op donderdag 1 april 2004 20:14 schreef Tribal_Souljah het volgende:
wie weet er nig leukej j-rock?![]()
Zegt iemand met J-Funk als ondertitelquote:Op zaterdag 3 april 2004 11:17 schreef Ifyafeelme het volgende:
Amerikaanse popmuziek gaat al helemaal nergens over, laat staan Japanse.
? wat heeft mijn ondertitel er mee te maken? mijn ondertitel staat ergens voor. Japansequote:Op zaterdag 3 april 2004 11:49 schreef E_Motion het volgende:
Zegt iemand met J-Funk als ondertitel
J-*muziekstijl* wordt meestal gebruikt om een Japanse vorm van die muziekstijl aan te geven.. zoals J-Pop, J-Rock, J-Tek, J-hop e.d. Wel een grappig toevalquote:Op zaterdag 3 april 2004 20:04 schreef Ifyafeelme het volgende:
[..]
? wat heeft mijn ondertitel er mee te maken? mijn ondertitel staat ergens voor. Japanse
popmuziek staat nergens voor en is een slap aftreksel van inhoudloze popnummers.
hmm dat wist ik niet, stom toeval. Blijkbaar is mijn nickname populair onder de japanse idolen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:53 schreef E_Motion het volgende:
J-*muziekstijl* wordt meestal gebruikt om een Japanse vorm van die muziekstijl aan te geven.. zoals J-Pop, J-Rock, J-Tek, J-hop e.d. Wel een grappig toeval
www.jlist.comquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:28 schreef furanku het volgende:
Weet iemand waar ik deze kalender (of als hij in posterformaat beschikbaar is) van ayumi kan bestellen?
[afbeelding]
Gundam Seed Themequote:Op zondag 21 september 2003 20:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
probeer deze eens
TM Revolution - Invoke
Is die "Grey" niet toevallig Glay ??quote:
Like I didn't knowquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:28 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
Gundam Seed Themeheb ik ook
![]()
Invoke is idd erg goed![]()
yep !!quote:Op woensdag 5 januari 2005 13:19 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Like I didn't know![]()
Overigens is de Destiny op ook erg goed samen met de ending daarvan
TM Revolution - Ignited
Nami Tamaki - Reason
offtopic: next ep Saviour in actiequote:Op woensdag 5 januari 2005 14:31 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
yep !!
( je leeft eigenlijk zelfs een beetje mee in het verhaal ( ik dan temminste ) en die overgangen maken het naar mijn mening erg mooi )
alleen Ignited vind ik wel de minste van alle(alhoewel ik het toch wel goed vind)
(Tribal_Souljah was mn oude acount)quote:
wie?quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef dorian_g het volgende:
And what about Patrick Tang?! Kickass slecht
Nee, het is echt Dir en Grey http://www.direngrey.co.jp/quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:50 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Is die "Grey" niet toevallig Glay ??
Alleen is BoA Koreaans ( ze zingt ook Japanse liedjes )quote:Op donderdag 6 januari 2005 08:58 schreef summerscent het volgende:
Ik luister ook sinds paar jaar Jpop/rock. Ik wilde iets anders luisteren na zoveel jaar dezelfde stuff.
Maar ik luisterde vroeger ook al Japanse muziek alleen waren deze anime muziek.
Enkele van mijn favoriete artiesten/groepen:
Utada Hikaru, Hamasaki Ayumi, Do As Infinity, Every Little Thing, Kinki Kids, Onitsuka Chihiro, OLIVIA, Koda Kumi, Gackt, KOKIA, melody., BONNIE PINK, BoA, Ueto Aya, Takaoka Ai
En ik heb Ayumi's laaste album MY STORY geluisterd, het is ok. Haar oudere muziek vind ik beter klinken, liedjes zoals Endless sorrow, SEASONS, M. CAROLS vind het mooiste lied van MY STORY.
En Patrick Tang is een HK zinger, maar hij kan niet zingen vind ik. Hij kan beter op zijn acteercarriere richten.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 01:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, het is echt Dir en Grey http://www.direngrey.co.jp/
Zelfde soort meuk though
Ja weet ik, maar ze zingt toch voornamelijk in het Japans. Ik weet dat ze daarnaast ook enkele liedjes in het Chinees en het English heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:40 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Alleen is BoA Koreaans ( ze zingt ook Japanse liedjes )![]()
Ik ken ze ja. Heb wel eens wat nummers van ze gehoord, maar echt boeiend vind ik het niet. Dan nog liever Gakuto-sanquote:Op donderdag 6 januari 2005 10:43 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik bedoelde hun eigenlijk![]()
In Japan denken ze daar heel anders overquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken ze ja. Heb wel eens wat nummers van ze gehoord, maar echt boeiend vind ik het niet. Dan nog liever Gakuto-san
Is Gackt daar niet ook gruwelijk populair? Van alle Morning Musume filmpjes die ik heb zijn er 2 met Gackt en 0 met Glay.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:58 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
In Japan denken ze daar heel anders over![]()
Gackt ook jaquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is Gackt daar niet ook gruwelijk populair? Van alle Morning Musume filmpjes die ik heb zijn er 2 met Gackt en 0 met Glay.
Dat ken ik niet. * MissMSX gaat op zoekquote:Op donderdag 6 januari 2005 18:05 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Gackt ook jaW-inds nog meer volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |