Inderdaad, ben een paar jaar geleden geweest, toen kwamen er wel leuke bands, o.a. Fun Loving Criminals, toe had je ook een Dance Area.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 11:29 schreef LostFormat het volgende:
Golden Earring ook volgens mij. Ik vind het iig elk jaar steeds minder boeiend worden.
En Di-Rectquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, ben een paar jaar geleden geweest, toen kwamen er wel leuke bands, o.a. Fun Loving Criminals, toe had je ook een Dance Area.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:05 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ben er wel weer te vinden. Lekker op het gras liggen en slap ouwehoeren, drinken en eten, mensen kijken. Leuk hoor.
Count me in!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:26 schreef Luni het volgende:
Tokyo Ska Paradise Orchestra
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:26 schreef Luni het volgende:
Tokyo Ska Paradise Orchestra
Ik kan me niet zo veel van de acts van vorig jaar herinneren, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de dag ervoor flink heb doorgehaald in Antwerpen. Maar wat ik wel weet, is dat ik The Stranglers geweldig vond. Ook al was die zanger niet zo heel sympathiek tegen het publiek. Maar dat mocht de pret niet drukken.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:23 schreef Lucyfurr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
Heb me vorig jaar enorm vermaakt bij de yellow stage met Roy Paci & Aretuska (Siciliaanse ska) en Steel Pulse (duh..).![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:36 schreef Yorrit het volgende:
Tokyo Ska Paradise zeker gaaf
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 03:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Altijd leuk! Ik denk dat ik dit jaar weer eens ga kijken!
quote:
Zie ik hier een Fok! meeting ontstaan voor het podium tijdens TSPO?quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:13 schreef TastyMushroom het volgende:
Tokyo Ska Paradise Orchestra! Jaaaaaaaa!
jaah goed plan, ik doe meequote:Op donderdag 24 maart 2005 18:16 schreef MissMSX het volgende:
Zie ik hier een Fok! meeting ontstaan voor het podium tijdens TSPO?
Tuurlijk, maar als het op parkpop al een beetje redelijk is is het al snel ok. het is wel gratis...quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:43 schreef nipeng het volgende:
De muziek bijzaak? Zonder muziek geen festival.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |