quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:29 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
alleen is W-inds populair in heel Azië en niet alleen in Japan
maar ze zijn wel Japans
Gack heef inderdaad enkele goede nummersquote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb net de clip van 'Love is message' gezien/geluisterd. Wat een reut zegMaar ik kan wel begrijpen dat ze populair zijn. Maar dan toch echt liever Gackt wat mij betreft
Ik heb The sixth day en ik moet ook wel bekennen dat ik daar wel wat goede nummers op vind staanquote:Op vrijdag 7 januari 2005 23:33 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
Gack heef inderdaad enkele goede nummers![]()
heb z'n best of album en z'n insrumentale cd op mn pc
en @?? zal kagrra effe checken
nog een andere leuke Visual Rock band:Miyavi
http://www.o-re-sa-ma.com/
Ik heb net de clip gezien en geluisterd. Ik vind het 13 in een dozijn muziek (voor Japanse begrippen dan, ik kan me voorstellen dat 't voor iemand die verder geen Japanse muziek kent erg apart is). Wat mij betreft is het weer een Gackt-kloon en van die gelikte gitaren.quote:Op donderdag 6 januari 2005 11:42 schreef summerscent het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ze zingt toch voornamelijk in het Japans. Ik weet dat ze daarnaast ook enkele liedjes in het Chinees en het English heeft.
En Glay en Dir en Grey vind ik niets veel aan. Zowiezo ben niet erg fan van visual rock. Maar heb onlangs een "nieuwe" groep ontdekt, Kagrra. Toevallig wel visual rock groep. Hun laaste single "Omou" is erg goed.
Ik heb toch liever Ayumi, maar Hikki is goed te doen jaquote:Op zondag 9 januari 2005 00:33 schreef xFriendx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Utada Hikaru![]()
![]()
Door het Playstation spel Kingdom Hearts kwam ik aan wat nummers van haar. Tijdens de reclame hoorde je dus muziek, en toen maar eens gaan kijken wat er in die kleine letters onderin beeld stond. Daar stond alleen de titel "Simple & Clean", dus die maar gaan downloaden. Daarna maar wat extra nummers gaan beluisteren, moet zeggen dat het erg lekker klinkt![]()
quote:
voeg me maar toe op msn dan!quote:
doe ik wel als ik thuis ben,zit nu op schoolquote:Op zondag 9 januari 2005 20:58 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
voeg me maar toe op msn dan!
allhailclamp at hotmail.com
Ik heb naar Samuri geluisterd en het smaakt naar meer!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 17:28 schreef Subgroover het volgende:
Jazztronik!!! De allerbeste funky house producent van dit moment! Zoek maar is naar het nummer Samuri! Dat is echt een topper! Neem ff een kijkje op z'n site www.jazztronik.com voor wat samples van zijn laatste album!
Bump of chicken?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:07 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Bump
Jasmine Rodgers van Boa kan geen woord japans nee.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 20:49 schreef mindwar het volgende:Oeh wilde net tikken... En BoA dan?
maar lees dat die koreaanse is... weer iets geleerd...
en yoko kanno!! Inner universe is een briljant nummer!
En vele anime soundtracks zijn echt geweldig...
Ow en dj krush heb ik laatst leren kennen.. ook interresant
nee,schopte ''t topic wat omhoogquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2005 09:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
nee,schopte ''t topic wat omhoog![]()
Ik heb Jaku geluisterd, maar het krijgt niet echt m'n voetjes van de vloer.quote:@Windwar Dj Krush is inderdaad erg goed
heb zelf Jaku en Zen op m'n harde schijf
Nog even en we kunnen een meeting houdenquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:53 schreef SubSun het volgende:
Zo dit had ik helemaal niet verwacht op Fok. Best veel mensen die toch interesse hebben in japanse muziek. Of wordt dit topic steeds volgespamt door dezelfde mensen
Ik ben een volbloed kaaskop, maar heb wel een Japan/Korea tic. Toen ik voor de grap op zoek was naar Japanse drum 'n bass ging er een hele nieuwe muziekwereld voor me open. Met net zo veel meuk en net zo veel pareltjes als westerse muziek. Maar ik vind tussen de Japanse muziek wel vaak leuke, voor westerse begrippen expirimentele dingen zitten. Veel crossover en heel veel jazz en jazzy elementen.quote:Naja, hebben julle ook een japanse/azn achtergrond? Of vind je de muziek gewoon mooi..
Ik zou wel meer van Koreaanse muziek willen weten, maar dat is moeilijker te vinden dan Japans. Heb je wat tips voor me? Ik zoek voornamelijk dingen in de dance-hoek, dus rock hoeft niet zo. Maar als je iets van rock weet wat ik niet zou mogen missen hoor ik het ook graag.quote:Ik luister zelf ook wel wat azn muziek zoals koreaans/japans en beetje chinees. Al heb ik wel soms dat ik niet weet of een nummer japans of koreaans is..
Ik heb Hikki's engelse album nog niet gehoord. Ik vind Ayumi toch ook wel wat leuker.quote:Ben niet zo op de hoogte van de artiesten. Ben meer een random downloader en wat ik leuk vind hou ik.
Absolute favoriet is toch wel Utada Hikaru. Alleen heb ik toch liever de oudere albums van haar. Het engelse album is ook wel leuk, maar toch minder.. Verder Ayumi natuurlijk. Als je beetje japans luister kan je deze 2 niet missenVerder beetje Do As Infinity en As One (of zijn deze niet japans
) Van deze personen/groepn heb ik redelijk veel
Ook nog een paar andere, maar hiervan heb ik maar 1 of enkele nrs.. ik zal eens kijken welke dat zijn, weet ze niet uit mijn hoofd.
En laat even horen wat je geluisterd hebt en wat je er van vondquote:Zal er eens een paar proberen die hier genoemd worden![]()
Ziet er goed uit in Firefoxquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:58 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
-edit-
Goeie! adds both to playlistquote:-edit-
Ja, lekker nummer welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:57 schreef SubSun het volgende:
Op het moment draai ik Kokia - Arigato vaak. Lekker rustig nummer met mooie muziek en een mooie stem. Ik kan alleen bijna geen andere nummers van haar horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |