abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25046349
Ik luister wel eens naar de muziek van anime OST en die nummers met van die rustige stemmen van vrouwen/meisjes zijn wel aardig om af en toe naar te luisteren maar voor de rest houd ik het toch liever op metallica en pinky floyd enzo, heeft toch wat meer kwaliteit en verveeld niet wat ik bij jpop meestal wel heb.

Die gackt vind ik trouwens een uber gaar persoon. Ik vind hem een beetje de japanse versie van micheal jackson (behalve dat die nog aardige muziek maakte).
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_25047348
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 19:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
thanx for wat
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef summerscent het volgende:

En thanx MissMSX voor de link. Ik heb nog nooit zo hard gelachen [afbeelding].
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 18:36 schreef MissMSX het volgende:

[..]
En je moet Uzumaki_Naruto bedanken. Die begon er over
Doe nou niet gakuto-san uitlachen... boehoe
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_25047392
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 19:02 schreef summerscent het volgende:
15 euro [afbeelding] dat is erg duur voor een overseas versie. Bij yesasia is het maar 12 dollars met de clip erbij in dvd.
Maar Ayumi's singles bevatten tegenwoordig slechts 4 liedjes, vroeger zaten er bijna altijd 10 tracks op haar singles. Ik heb gehoord dat avex aan het bezuinigen is. Maar ze brengt ook teveel singels per jaar uit. Zo'n rond de 35 singles is er al gereleased en dan heb ik nog niet alle rereleases, duetten, remixen bijgeteld. Maar heel vroeg daarvoor heeft Hamasaki Ayumi een single met Dohzi-T & DJ Bass gemaakt 'Nothing from Nothing" daar klonk ze heel anders.
Ik woon niet in R'dam, maar als ik weer in Azie kom, kijk ik of er wat leuke Japanse cds te koop zijn.
en [color=red]新年快樂[/color] nog toegewenst

and thanx Uzumaki_Naruto
Die van mij is dan natuurlijk wel helemaal via China gekomen he
50.000 O+
pi_25095712
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen enkele japanse cd heb gekocht. Alles is gedownload, maar ik weet zeker als ik de download mogelijkheid niet had ik de cd's ook niet zou kopen, want dan had ik er nog nooit van gehoord. Door internet komen Ayumi, Hikaru, S.E.S. en Gackt dagelijks voorbij. Wat een geweldige vinding dat internet.
pi_25099468
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 05:23 schreef kikker69 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen enkele japanse cd heb gekocht. Alles is gedownload, maar ik weet zeker als ik de download mogelijkheid niet had ik de cd's ook niet zou kopen, want dan had ik er nog nooit van gehoord. Door internet komen Ayumi, Hikaru, S.E.S. en Gackt dagelijks voorbij. Wat een geweldige vinding dat internet.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Zonder internet had ik die CD's dus nooit gekocht, omdat ik er geen weet van had gehad. Het blijft illegaal natuurlijk, maar het is wel de enige goede mogelijkheid tot het leren kennen van dit soort aparte dingen.
Ik heb nog wel een paar Japanse CD's op m'n verlanglijstje staan en die gaan er uiteindelijk ook echt wel komen
50.000 O+
pi_25107328
De muziek van Serial experiments: Lain is ook goed.
Lain's theme deed me erg aan de muziek van War of the worlds denken
50.000 O+
pi_25115143
Wat ik op het moment echt helemaal te gek vind is S.H.E. met Superstar. Het zal al wel een oudje zijn, maar ik heb het clipje pas sinds gisteren en vind het echt geweldig. Ja, je leert echt veel nieuwe dingen kennen met interpret.
pi_25134412
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 18:48 schreef kikker69 het volgende:
Wat ik op het moment echt helemaal te gek vind is S.H.E. met Superstar. Het zal al wel een oudje zijn, maar ik heb het clipje pas sinds gisteren en vind het echt geweldig. Ja, je leert echt veel nieuwe dingen kennen met interpret.
Da's Chinees
Schei je uit! Straks heb ik er nog een verslaving bij! Ik hou 't maar ff bij Japans en af en toe wat Koreaans
50.000 O+
  vrijdag 18 februari 2005 @ 00:58:24 #184
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_25137909
Ik heb de albums van Hikki gekocht in Indonesie gekocht, First Love, Distance en Deep River. Geen idee of ze weer nieuwe albums heeft.
Heb net van een Japanse gozer de tip L'arc & Ciel gerkegen. Klinkt best mooi.
Wil alleen nog theme muziek hebben van Anime films, zoals die van Hayao Miyzaki. Zo mooi altijd...
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_25139634
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 22:23 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Da's Chinees
Schei je uit! Straks heb ik er nog een verslaving bij! Ik hou 't maar ff bij Japans en af en toe wat Koreaans
Weer wat geleerd, ik hoor het verschil echt niet. Maar te gek blijft het wel. Mijn verslaving is al zo ernstig dat er nu al ruim 350 GB aan muziek op mijn pc staat. Ik ben niet meer te redden.
pi_25139650
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 06:02 schreef kikker69 het volgende:

[..]

Weer wat geleerd, ik hoor het verschil echt niet. Maar te gek blijft het wel. Mijn verslaving is al zo ernstig dat er nu al ruim 350 GB aan muziek op mijn pc staat. Ik ben niet meer te redden.
Hoor je geen verschil tussen Chinees en Japans?
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 19:02 schreef summerscent het volgende:
新年快樂
謝謝你
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 18 februari 2005 @ 14:43:26 #187
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_25145173
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 00:58 schreef Hopey het volgende:
Ik heb de albums van Hikki gekocht in Indonesie gekocht, First Love, Distance en Deep River. Geen idee of ze weer nieuwe albums heeft.
Heb net van een Japanse gozer de tip L'arc & Ciel gerkegen. Klinkt best mooi.
Wil alleen nog theme muziek hebben van Anime films, zoals die van Hayao Miyzaki. Zo mooi altijd...
ik heb nog wel wat L'arc and Ciel
pi_25147210
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 06:25 schreef U.F.O het volgende:

[..]

Hoor je geen verschil tussen Chinees en Japans?
[..]
Nee, ik ben een echte no no op talen gebied, Nederlands en Engels en verder hmm wordt het toch wel moeilijk. Dat krijg je als je wat ouder wordt.
Ik ging er vanuit dat het Japans zou zijn omdat het platenlabel van S.H.E Avex is, vandaar..

Ik las net op een internet site dat S.H.E. helmaal niet uit China komt maar uit Taiwan. Hmm ben niet de enige die de talen door elkaar haalt....
pi_25150601
In Taiwan spreken mensen ook gewoon Chinees hoor.
(__/)
(O.o )
(> < )
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_25151222
Hehe goeie kikker69.. hehehe

Hikki heeft ook nog 2 piano albums uitgebracht.. Gewoon piano versies van haar nummers. Verder nog Exodus, haar nieuwste engelstalige album. En nog een oud amerikaans album dat ze heeft gereleased onder de naam Cubic U.

SHE heeft ook wel een paar leuke nrs.. ik ken ze neit zo maar ze hebben wel een paar goed covers. Oa chinese versies van Everytime (Britney) & Brown Eyes (Destiny's Child)..

Maar goed.. het topic ging over japanse muziek
pi_25153019
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:42 schreef U.F.O het volgende:
In Taiwan spreken mensen ook gewoon Chinees hoor.
Dat noemen ze een talendeuk.
pi_25163519
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 21:20 schreef SubSun het volgende:
Maar goed.. het topic ging over japanse muziek
Mocht dit topic vol komen, dan moet de volgende maar Aziatische pop-muziek gaan heten
50.000 O+
pi_25176744
waar vindt ik meer muziek van Kingdom Hearts? stuur me een mailtje!
Kingdom Hearts!!
pi_25200785
Een site met een zootje Ayumi wallpapers

http://ayumi.primenova.com/wallpaper.php

ontopic:

iemand enig idee of er iets van Utada of Ayumi wellicht via RAF te krijgen is?
pi_25281251
Al mijn Utada en Ayumi haal ik via dc++. Er is een speciale ayumi hub met alleen maar fans van haar die cd's en video van haar en ook andere japanse artiesten uitwisselen. Heb er al een gb-tje of 30 vandaan gehaald.
pi_25326134
Love Jam, de 2e cd van Ai Otsuka, is ook erg leuk
  vrijdag 4 maart 2005 @ 21:36:35 #197
11502 nipeng
The last ride is free
pi_25369882
EES is zeker een leuke band. Heb drie cd's van die gasten. Ze komen graag in nederland trouwens, vorig jaar nog twee keer gezien.

Moeilijk verkrijgbaar spul bestel ik via het internet. De EES cd's heb ik bij hun concerten opgepikt.
  zaterdag 5 maart 2005 @ 16:07:50 #198
17979 MissMSX
Knightmare
pi_25381438
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:36 schreef nipeng het volgende:
EES is zeker een leuke band. Heb drie cd's van die gasten. Ze komen graag in nederland trouwens, vorig jaar nog twee keer gezien.

Moeilijk verkrijgbaar spul bestel ik via het internet. De EES cd's heb ik bij hun concerten opgepikt.
Het gaat ook meer om het leren kennen van nieuwe muziek. Ik ga niet zomaar iets kopen zonder het te hebben kunnen horen vantevoren. En als ik hier naar de FRS ga zullen ze echt geen EES, Gackt, of andersoortig Japanse muziek hebben om even te beluisteren.

Maar ik snap je standpunt wel hoor. Illegaal is illegaal en Fok! kan daar gezeik mee krijgen... logisch... Dus dat soort praktijken doen we wel buiten Fok! om
50.000 O+
  Licht Ontvlambaar zaterdag 5 maart 2005 @ 20:40:39 #199
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_25385749
Electric Eel Shock is een nieuwe Cd aan 't opnemen
in wisseloord studio's ,de cd gaat Beat Me heten
http://www.electriceelshock.com

ook leuk is de nieuwe Orange Range Cd
  zaterdag 5 maart 2005 @ 20:52:26 #200
11502 nipeng
The last ride is free