quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:16 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
thanx for wat
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:01 schreef summerscent het volgende:
En thanx MissMSX voor de link. Ik heb nog nooit zo hard gelachen [afbeelding].
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En je moet Uzumaki_Naruto bedanken. Die begon er over![]()
Doe nou niet gakuto-san uitlachen... boehoe![]()
Die van mij is dan natuurlijk wel helemaal via China gekomen hequote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:02 schreef summerscent het volgende:
15 euro [afbeelding] dat is erg duur voor een overseas versie. Bij yesasia is het maar 12 dollars met de clip erbij in dvd.
Maar Ayumi's singles bevatten tegenwoordig slechts 4 liedjes, vroeger zaten er bijna altijd 10 tracks op haar singles. Ik heb gehoord dat avex aan het bezuinigen is. Maar ze brengt ook teveel singels per jaar uit. Zo'n rond de 35 singles is er al gereleased en dan heb ik nog niet alle rereleases, duetten, remixen bijgeteld. Maar heel vroeg daarvoor heeft Hamasaki Ayumi een single met Dohzi-T & DJ Bass gemaakt 'Nothing from Nothing" daar klonk ze heel anders.
Ik woon niet in R'dam, maar als ik weer in Azie kom, kijk ik of er wat leuke Japanse cds te koop zijn.
en [color=red]新年快樂[/color] nog toegewenst
and thanx Uzumaki_Naruto
Daar ben ik het helemaal mee eens. Zonder internet had ik die CD's dus nooit gekocht, omdat ik er geen weet van had gehad. Het blijft illegaal natuurlijk, maar het is wel de enige goede mogelijkheid tot het leren kennen van dit soort aparte dingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 05:23 schreef kikker69 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen enkele japanse cd heb gekocht. Alles is gedownload, maar ik weet zeker als ik de download mogelijkheid niet had ik de cd's ook niet zou kopen, want dan had ik er nog nooit van gehoord. Door internet komen Ayumi, Hikaru, S.E.S. en Gackt dagelijks voorbij. Wat een geweldige vinding dat internet.
Da's Chineesquote:Op woensdag 16 februari 2005 18:48 schreef kikker69 het volgende:
Wat ik op het moment echt helemaal te gek vind is S.H.E. met Superstar. Het zal al wel een oudje zijn, maar ik heb het clipje pas sinds gisteren en vind het echt geweldig. Ja, je leert echt veel nieuwe dingen kennen met interpret.
Weer wat geleerd, ik hoor het verschil echt niet. Maar te gek blijft het wel. Mijn verslaving is al zo ernstig dat er nu al ruim 350 GB aan muziek op mijn pc staat. Ik ben niet meer te redden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's Chinees
Schei je uit! Straks heb ik er nog een verslaving bij! Ik hou 't maar ff bij Japans en af en toe wat Koreaans
Hoor je geen verschil tussen Chinees en Japans?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 06:02 schreef kikker69 het volgende:
[..]
Weer wat geleerd, ik hoor het verschil echt niet. Maar te gek blijft het wel. Mijn verslaving is al zo ernstig dat er nu al ruim 350 GB aan muziek op mijn pc staat. Ik ben niet meer te redden.![]()
謝謝你quote:Op vrijdag 11 februari 2005 19:02 schreef summerscent het volgende:
新年快樂
ik heb nog wel wat L'arc and Cielquote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:58 schreef Hopey het volgende:
Ik heb de albums van Hikki gekocht in Indonesie gekocht, First Love, Distance en Deep River. Geen idee of ze weer nieuwe albums heeft.
Heb net van een Japanse gozer de tip L'arc & Ciel gerkegen. Klinkt best mooi.
Wil alleen nog theme muziek hebben van Anime films, zoals die van Hayao Miyzaki. Zo mooi altijd...![]()
Nee, ik ben een echte no no op talen gebied, Nederlands en Engels en verder hmm wordt het toch wel moeilijk. Dat krijg je als je wat ouder wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 06:25 schreef U.F.O het volgende:
[..]
Hoor je geen verschil tussen Chinees en Japans?![]()
[..]
Dat noemen ze een talendeuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:42 schreef U.F.O het volgende:
In Taiwan spreken mensen ook gewoon Chinees hoor.
Mocht dit topic vol komen, dan moet de volgende maar Aziatische pop-muziek gaan hetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:20 schreef SubSun het volgende:
Maar goed.. het topic ging over japanse muziek
Het gaat ook meer om het leren kennen van nieuwe muziek. Ik ga niet zomaar iets kopen zonder het te hebben kunnen horen vantevoren. En als ik hier naar de FRS ga zullen ze echt geen EES, Gackt, of andersoortig Japanse muziek hebben om even te beluisteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 21:36 schreef nipeng het volgende:
EES is zeker een leuke band. Heb drie cd's van die gasten. Ze komen graag in nederland trouwens, vorig jaar nog twee keer gezien.
Moeilijk verkrijgbaar spul bestel ik via het internet. De EES cd's heb ik bij hun concerten opgepikt.
Leukquote:Op zaterdag 5 maart 2005 20:40 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Electric Eel Shock is een nieuwe Cd aan 't opnemen
in wisseloord studio's ,de cd gaat Beat Me heten
http://www.electriceelshock.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |