Toevallig had ik het erover met Tom_Tom vanmiddag via msn, die zit hier van de week twee jaar en ik vanaf 2000, zolang alweer
Zijn jullie er dan ook nog, als Fok! blijft bestaan natuurlijk
quote:En in Nieuw Zeeland hebben ze geen internet
Op maandag 15 september 2003 17:43 schreef Basekid het volgende:
Ik ben over 2 maanden al weg, verhuis naar Nieuw-Zeeland.
quote:Dan kun je toch gewoon door fokken
Op maandag 15 september 2003 17:43 schreef Basekid het volgende:
Ik ben over 2 maanden al weg, verhuis naar Nieuw-Zeeland.
quote:Dat terzijde.
Op maandag 15 september 2003 18:33 schreef sweek het volgende:
De vraag is ook een beetje of Fok! dan nog bestaat...
quote:Ik ben d'r dan nog wel, een van je favo fokkers!
Op maandag 15 september 2003 18:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, zoals ik op MSN dus al zei () weet ik het niet. Het ligt voornamelijk aan de overgebleven/anderen. Als een groot deel van mijn favo-fokkers enzo weg is, dan is er voor mij natuurlijk ook minder aan.
Op dit moment heb ik zeker nog geen plannen om weg te gaan.
quote:En direct de belangrijkste.
Op maandag 15 september 2003 18:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is alvast 1 dan.
kan morgen al gebeuren, of ben ik dan heel pessimistischquote:
Kan maar ik ben al zo oud dan is de kans wat groter.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
kan morgen al gebeuren, of ben ik dan heel pessimistisch
over 10 jaar ben ik 51quote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan maar ik ben al zo oud dan is de kans wat groter.
Je verveelt je niet op je werk iigquote:Op maandag 15 september 2003 17:40 schreef Logician het volgende:
Geen idee ...
Misschien als ik me verveel op het werk ...
Nog 6 maanden te gaan, en het is 10 jaar na de bovenstaande postquote:Op maandag 15 september 2003 17:45 schreef Natalie het volgende:
Geen idee, eigenlijk.
Maar zolang het gezellig blijft, ben ik hier wel te vinden.
En ik 10 jaar jonger dan 51quote:Op maandag 25 februari 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan ben ik 10 jaar ouder dan 51
Kun je ook mee FOK!en....wellicht aangepast.quote:
Jammer dat alleen mods dat kunnenquote:Op maandag 25 februari 2013 23:48 schreef roislecxe het volgende:
Anders schop je dit topic ff 10 jaar(!) omhoog...
ik ben trouwens vanaf 2007
Tss jij gaat heul nooit doodquote:Op maandag 25 februari 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan maar ik ben al zo oud dan is de kans wat groter.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas wel Faux. Maar ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh dat wordt moeilijkMaar ik ga het proberen.
106, dan ga ik nog heel veel van deze "ben jij hier over tien jaar nog"-topics meemakenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]Jij ook dan he? Anders doe ik het voor niks.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
106, dan ga ik nog heel veel van deze "ben jij hier over tien jaar nog"-topics meemaken
Niet in elk topic. En dat is het geheim van de smidquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:26 schreef Faux. het volgende:
Trouwens Karina, hoe krijg je het voor elkaar om serieus in elk topic van tong als een van de eerste te reageren?
Karina is Tong 80 of ze zit naast hem achter de computer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet in elk topic. En dat is het geheim van de smid
Mijn liefste werkneemster.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Karina is Tong 80 of ze zit naast hem achter de computer.
quote:
Eindelijk iemand die het door heeftquote:Op maandag 25 februari 2013 23:48 schreef roislecxe het volgende:
Anders schop je dit topic ff 10 jaar(!) omhoog...
ik ben trouwens vanaf 2007
Check.quote:Op maandag 15 september 2003 17:43 schreef RemCOW het volgende:
Volgend jaar kan ik vieren dat ik hier al 5 jaar kom.
Maar geen idee, voorlopig blijf ik hier nog wel ff.
Als je het zo bekijkt dan is het meer dan 1/5 van mijn leven. Nou ja niet constant natuurlijk hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:30 schreef Jeff89 het volgende:
Volgend jaar heb ik er ook 10 jaar fok opzitten volgens mij.. Dat is zo'n beetje het grootste deel van mn bewuste leven
weetje nog wel hoe je moet leven?quote:Op maandag 15 september 2003 17:39 schreef berney het volgende:
Ikke wel, ben hier niet weg te branden..
Toevallig had ik het erover met Tom_Tom vanmiddag via msn, die zit hier van de week twee jaar en ik vanaf 2000, zolang alweer
Shit man. Heb je K ?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:51 schreef Fratz het volgende:
Sinds 2002 hier op Fok!
Zou graag de volgende tien jaar ook volmaken maar gezien mijn ziekte is de kans erg klein. Maar proberen kan geen kwaad!
Yup. (Het is vrouwquote:
Bizar he? Zelfs mijn gezinssamenstelling is veranderd. Man, huis en Fok zijn gelijk gebleven, voor de rest is alles anders. Hou mijn hart vast voor de komende 10 jaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:29 schreef Klonk het volgende:
ik zat me te bedenken wat ik de afgelopen 10 jaar allemaal heb gedaan en meegemaakt en dat dat bijna allemaal dingen zijn die ik toen niet verwacht had te doen
Wat spannend.quote:Op maandag 15 september 2003 18:32 schreef pascalheister het volgende:
je zult het nooit weten, wat er in de tussentijd wel niet kan gebeuren
Jawel!!quote:Op maandag 15 september 2003 18:33 schreef sweek het volgende:
De vraag is ook een beetje of Fok! dan nog bestaat...
quote:Op maandag 15 september 2003 17:43 schreef brighton het volgende:
Over 10 jaar is de wereld toch al lang vergaan?
Wat dacht je 13 jaar geleden toen je deze account aanmaakte?quote:Op maandag 15 september 2003 17:39 schreef berney het volgende:
Ikke wel, ben hier niet weg te branden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef raptorix het volgende:
Ja hoor, zit er vandaag alweer zo een 12.5 jaar op FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig is dit geen topic uit 2003quote:Op zondag 31 maart 2013 17:18 schreef CAT988h het volgende:
Eerst maar eens zien of we dan nog leven.
Haha!quote:Hoe zijn jullie hier terechtgekomen eigenlijk?
Ikzelf had een collega die Fok heette. We waren via mail wat aan het dollen: willekeurige woorden typen met .nl erachter en dan kijken op wat voor site je terecht komt.
Bijvoorbeeld: "weglopen.nl" of "doorzakken.nl" op gegeven moment stuurde hij zijn eigen naam, et voila...
nee mutsquote:
Dat hebben Feyenoorders met hun kampioenstopic.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oudste topic waarin ik ooit heb gepost
Als ze toen hadden geweten dat ze de komende 14+ jaar geen kampioen zouden worden. Zouden ze dan harder gefeest hebben?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hebben Feyenoorders met hun kampioenstopic.
Ze hadden het noodlot minder getart en hun eigen stad minder gesloopt.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:14 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Als ze toen hadden geweten dat ze de komende 14+ jaar geen kampioen zouden worden. Zouden ze dan harder gefeest hebben?
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Havoc het volgende:
Nu dat uitgekotste drakenkind van een Larissa in dit topic en dan zou het nog wel eens gezellig kunnen worden.
Met de nadruk op kunnen natuurlijk, vorige keer liep ze al op het randje en zal me niets verbazen als ze daadwerkelijk gedwongen opgenomen is.
Ben je nog steeds zo racistisch berney ? Of stem je inmiddels PVV ?quote:
Ik hoop voor haar dat ze afgenomen is. Wat een dikke poten had dat wijf zeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Havoc het volgende:
Nu dat uitgekotste drakenkind van een Larissa in dit topic en dan zou het nog wel eens gezellig kunnen worden.
Met de nadruk op kunnen natuurlijk, vorige keer liep ze al op het randje en zal me niets verbazen als ze daadwerkelijk gedwongen opgenomen is.
Zoalsquote:
Met een leven mijn beste Tong, het verbaast me hoeveel er hier zijn blijven 'hangen'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals
Je LOI-cursus hoe verneder ik m'n huishoudster weer opgepakt ?
Doe ik racistje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef berney het volgende:
[..]
Met een leven mijn beste Tong, het verbaast me hoeveel er hier zijn blijven 'hangen'.
Kennelijk niets beters te doen?
tot ziens maar weer, precies hierom ben ik dus afgehaakt destijds. zeik maar lekker andere mensen af.
Zelfde verhaal alleen 10 jaar laterquote:Op donderdag 4 april 2013 09:00 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik ben hier sinds 2000 ongeveer, maar ben tussendoor zo'n anderhalf jaar weg geweest en kon mijn account niet meer openen... Toen maar een nieuwe aangemaakt.
berneyquote:
Die ooit haar racistische posts verwijderde. Jammer dat ik haar destijds niet heb gequote.quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:14 schreef D. het volgende:
Of moet ik nu weer antwoorden over de komende 10 jaar?
Ik ook niet - tenzij ik dood neervalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie vooralsnog geen reden waarom niet
Goede reden welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet - tenzij ik dood neerval
En dan hebben we het over mij nog niet gehadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nog even bijdehand als altijd
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
En dan hebben we het over mij nog niet gehad
Ik zuig inmiddels bloed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:10 schreef Megumi het volgende:
Ik denk van niet eigenlijk. Of het is als een zombie.
Ik denk al, wat zie je er tegenwoordig slecht uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:10 schreef Megumi het volgende:
Ik denk van niet eigenlijk. Of het is als een zombie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |