quote:Op zondag 31 maart 2013 16:54 schreef raptorix het volgende:
Ja hoor, zit er vandaag alweer zo een 12.5 jaar op FokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig is dit geen topic uit 2003quote:Op zondag 31 maart 2013 17:18 schreef CAT988h het volgende:
Eerst maar eens zien of we dan nog leven.
Haha!quote:Hoe zijn jullie hier terechtgekomen eigenlijk?
Ikzelf had een collega die Fok heette. We waren via mail wat aan het dollen: willekeurige woorden typen met .nl erachter en dan kijken op wat voor site je terecht komt.
Bijvoorbeeld: "weglopen.nl" of "doorzakken.nl" op gegeven moment stuurde hij zijn eigen naam, et voila...
nee mutsquote:
Dat hebben Feyenoorders met hun kampioenstopic.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oudste topic waarin ik ooit heb gepost
Als ze toen hadden geweten dat ze de komende 14+ jaar geen kampioen zouden worden. Zouden ze dan harder gefeest hebben?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hebben Feyenoorders met hun kampioenstopic.
Ze hadden het noodlot minder getart en hun eigen stad minder gesloopt.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:14 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Als ze toen hadden geweten dat ze de komende 14+ jaar geen kampioen zouden worden. Zouden ze dan harder gefeest hebben?
Ik heb wel wat beters te doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Havoc het volgende:
Nu dat uitgekotste drakenkind van een Larissa in dit topic en dan zou het nog wel eens gezellig kunnen worden.
Met de nadruk op kunnen natuurlijk, vorige keer liep ze al op het randje en zal me niets verbazen als ze daadwerkelijk gedwongen opgenomen is.
Ben je nog steeds zo racistisch berney ? Of stem je inmiddels PVV ?quote:
Ik hoop voor haar dat ze afgenomen is. Wat een dikke poten had dat wijf zeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef Havoc het volgende:
Nu dat uitgekotste drakenkind van een Larissa in dit topic en dan zou het nog wel eens gezellig kunnen worden.
Met de nadruk op kunnen natuurlijk, vorige keer liep ze al op het randje en zal me niets verbazen als ze daadwerkelijk gedwongen opgenomen is.
Zoalsquote:
Met een leven mijn beste Tong, het verbaast me hoeveel er hier zijn blijven 'hangen'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals
Je LOI-cursus hoe verneder ik m'n huishoudster weer opgepakt ?
Doe ik racistje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef berney het volgende:
[..]
Met een leven mijn beste Tong, het verbaast me hoeveel er hier zijn blijven 'hangen'.
Kennelijk niets beters te doen?
tot ziens maar weer, precies hierom ben ik dus afgehaakt destijds. zeik maar lekker andere mensen af.
Zelfde verhaal alleen 10 jaar laterquote:Op donderdag 4 april 2013 09:00 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik ben hier sinds 2000 ongeveer, maar ben tussendoor zo'n anderhalf jaar weg geweest en kon mijn account niet meer openen... Toen maar een nieuwe aangemaakt.
berneyquote:
Die ooit haar racistische posts verwijderde. Jammer dat ik haar destijds niet heb gequote.quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:14 schreef D. het volgende:
Of moet ik nu weer antwoorden over de komende 10 jaar?
Ik ook niet - tenzij ik dood neervalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie vooralsnog geen reden waarom niet
Goede reden welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet - tenzij ik dood neerval
En dan hebben we het over mij nog niet gehadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nog even bijdehand als altijd
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
En dan hebben we het over mij nog niet gehad
Ik zuig inmiddels bloed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:10 schreef Megumi het volgende:
Ik denk van niet eigenlijk. Of het is als een zombie.
Ik denk al, wat zie je er tegenwoordig slecht uitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:10 schreef Megumi het volgende:
Ik denk van niet eigenlijk. Of het is als een zombie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |