Shit man. Heb je K ?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:51 schreef Fratz het volgende:
Sinds 2002 hier op Fok!
Zou graag de volgende tien jaar ook volmaken maar gezien mijn ziekte is de kans erg klein. Maar proberen kan geen kwaad!
Yup. (Het is vrouwquote:
Bizar he? Zelfs mijn gezinssamenstelling is veranderd. Man, huis en Fok zijn gelijk gebleven, voor de rest is alles anders. Hou mijn hart vast voor de komende 10 jaar.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:29 schreef Klonk het volgende:
ik zat me te bedenken wat ik de afgelopen 10 jaar allemaal heb gedaan en meegemaakt en dat dat bijna allemaal dingen zijn die ik toen niet verwacht had te doen
Wat spannend.quote:Op maandag 15 september 2003 18:32 schreef pascalheister het volgende:
je zult het nooit weten, wat er in de tussentijd wel niet kan gebeuren
Jawel!!quote:Op maandag 15 september 2003 18:33 schreef sweek het volgende:
De vraag is ook een beetje of Fok! dan nog bestaat...
quote:Op maandag 15 september 2003 17:43 schreef brighton het volgende:
Over 10 jaar is de wereld toch al lang vergaan?
Wat dacht je 13 jaar geleden toen je deze account aanmaakte?quote:Op maandag 15 september 2003 17:39 schreef berney het volgende:
Ikke wel, ben hier niet weg te branden..
Toevallig had ik het erover met Tom_Tom vanmiddag via msn, die zit hier van de week twee jaar en ik vanaf 2000, zolang alweer
Zijn jullie er dan ook nog, als Fok! blijft bestaan natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |