Zoalsquote:
Met een leven mijn beste Tong, het verbaast me hoeveel er hier zijn blijven 'hangen'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoals
Je LOI-cursus hoe verneder ik m'n huishoudster weer opgepakt ?
Doe ik racistje.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:22 schreef berney het volgende:
[..]
Met een leven mijn beste Tong, het verbaast me hoeveel er hier zijn blijven 'hangen'.
Kennelijk niets beters te doen?
tot ziens maar weer, precies hierom ben ik dus afgehaakt destijds. zeik maar lekker andere mensen af.
Zelfde verhaal alleen 10 jaar laterquote:Op donderdag 4 april 2013 09:00 schreef incompetente-palpeerder het volgende:
Ik ben hier sinds 2000 ongeveer, maar ben tussendoor zo'n anderhalf jaar weg geweest en kon mijn account niet meer openen... Toen maar een nieuwe aangemaakt.
berneyquote:
Die ooit haar racistische posts verwijderde. Jammer dat ik haar destijds niet heb gequote.quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:14 schreef D. het volgende:
Of moet ik nu weer antwoorden over de komende 10 jaar?
Ik ook niet - tenzij ik dood neervalquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie vooralsnog geen reden waarom niet
Goede reden welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet - tenzij ik dood neerval
En dan hebben we het over mij nog niet gehadquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe nog even bijdehand als altijd
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:18 schreef D. het volgende:
[..]
En dan hebben we het over mij nog niet gehad
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |