abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:12:02 #1
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12800912
Op verzoek mijn relatie met een medepassagiere (Nee niet zo'n relatie)

al enige tijd reis ik dagelijks met de trein van Den Helder naar Amsterdam. Elke ochtend stapt er op Schagen een vrouw in van midden dertig. Deze blonde meid kijkt vrijwel nooit vrolijk, maar dat viel me pas later op. Ik zal even bij het begin beginnen hoe ze me is opgevallen;

Het was een ochtend zoals elke andere dat ik gewoon met mijn discman in de trein zat. Zij zat aan de raamkant tegenover me in de vierzitsstoelen naast me met een vriendin. Op een gegeven moment valt het me op dat er naar me gestaard werd. Zij zit daar en kijkt me aan met open mond. een bewegende mond. "Of het ff zachter kon" kankerde ze langs me heen. Nou ja het zal wel en ik deed hem een tikkie zachter. Ok kon gebeuren, daar zul je verder geen last meer van me hebben maar daar hield het niet bij op. Kennelijk had ze me onthouden want zodra ze binnenkwam in de trein liep ze direct altijd een stoel of 4 verder. ver weg bij mij. Waarom hoorde ik ook wanneer ze met een kennis was: "oh niet daar zitten, hij maakt altijd zo'n kabaal!" En dat terwijl ze een keer in mijn buurt heeft gezeten en ik verder in de 2 jaar dat mijn discman werkte 1 of 2 opmerkingen heb gehad.
Op een gegeven moment liep ze weer langs met een kennis, liep uiteraard verder zodra ze mij zag, merkte op dat ze niet daar ging zitten vanwege mij tegen haar vriendin (dit verstond ik allemaal heel duidelijk, kun je nagaan hoe hard mijn discman staat) en ik dacht dat dat het was. We waren nauwelijks Schagen uit en ik sliep half werd er in ene aan m'n been/knie gezeten. "Als je maar weet dat wij daar zijn gaan zitten vanwege jou!" Damn, ze zit gewoon zo vol frustratie dat ze in een volle coupé opstaat en mij komt attenderen dat jzij haar plekken uitkiest op hun strategische ligging vanaf mijn plek? Dat is mens is gek en gefrustreerd!

Nou heb ik onderhand die discman niet meer, die is kapot. Maar zij is me niet vergeten. Ze komt nog steeds nooit naast me zitten (hoeft ook niet, vaak nog plaats zat op schagen) maar van de week was het in een zo vol dat ze vrijwel geen andere keus had. Ze zat naast me. Ik lag half te slapen of uit het raam te staren. Mijn jas, een zomerjas (Carhart of hoe je dat ook spelt ) is niet lang, hij komt ongeveer tot broekriemhoogte. Geen flink spanwijdte dus als je je rits los heb. Afijn zij vond dat kennelijk wel want volgens mij hing een gedeelte van m'n flap (waar je rits dus in principe begint) op haar helft, dat kan nooit meer dan enkele centimeters zijn maar goed. Dat was voor haar teveel en ze pak de onderkant van m'n jas en duwt hem richting m'n been toe. Ok ,ze zal er wel last van hebben dacht ik. Maar niet veel later was hij kennelijk weer haar kant opgeschoven (4 cm ofzo?) en legde ze hem weer op m'n been. Vanaf dat moment vond ik het irri en grappig tegelijk. Ik heb expres een beetje vaak met m'n armen bewogen zodat m'n jasflap weer in bweging kwam en ja hoor: ze pakte hem weer en legde hem voor de 3e keer op m'n been Hij zit ook zo bij haar in de weg en hij ligt gewoon bij haar op schoot..not!
Ook gebeurde er iets grappigs tijdens die treinreis. Een gozer had een koffer bijzich en die in het gangpaadje gezet zonder de wielen op slot te zetten. In ene remde de trein en die koffer reed het gangpad af zo bijna de deur door De hele coupé keek natuurlijk. Ik wilde ook wat zien en leunde voor haar om een glimp op te vangen. Dat vond ze niet zo leuk want ze duwde me met haar hgand gelijk weer terug

Dat mens is gewoon echt gefrustreerd door mij! Jer zo opwinden over een discman en een stukje jas van een ander. Als ik nou nog een lange jas aanhad die op haar schoot lag, maar nee, mijn hangende flap hing op haar gedeelte en dat was al teveel...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12800919
We hebben er lang op moeten wachten, maar hier issie dan eindelijk. Nu ff lezen en dan echt naar bed hoor!
If you can't stand the heat, get out of the kitchen
pi_12800962
Whaha geweldig verhaal! Misschien moet ze eens praten met die ander e meiden in de coupe. Kan ze iets opsteken over hoe te reageren bij ongesteldheid.
Verder is het gewoon humor en misschien zijn het wel diepe verlangens van dr. Of je bent gewoon een klootzak
If you can't stand the heat, get out of the kitchen
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:17:48 #4
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12800966
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:17 schreef Topper_Harley het volgende:
Whaha geweldig verhaal! Misschien moet ze eens praten met die ander e meiden in de coupe. Kan ze iets opsteken over hoe te reageren bij ongesteldheid.
Verder is het gewoon humor en misschien zijn het wel diepe verlangens van dr. Of je bent gewoon een klootzak
ik denk dat laatste
[..]
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:18:22 #5
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_12800972
Is dat alles? Geen wisseling van woorden, geen verhaal over hoe ze denkt? Je spreekt niet met dat mens ofzo?

Stel haar vragen, probeer erachter te komen wat haar dwars zit man...

Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_12800975
She wants you .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:19:59 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12800991
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:18 schreef R2cksson het volgende:
Is dat alles? Geen wisseling van woorden, geen verhaal over hoe ze denkt? Je spreekt niet met dat mens ofzo?

Stel haar vragen, probeer erachter te komen wat haar dwars zit man...

het enigste wat ze doet is als ze alleen is sjacho kijken...

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 29-08-2003 09:20]

[..]
pi_12800995
kijk een andere kant, op heb je er ook geen last meer van
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:20:13 #9
39510 R2cksson
pi_12800996
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:17 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik denk dat laatste

Weet ik wel zeker .
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:20:56 #10
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12801002
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:20 schreef Phr3ak het volgende:
kijk een andere kant, op heb je er ook geen last meer van
zeg als ze aan mijn knie gaat zitten sjorren en m'n jas de hele tijd terugduwt helpt de andere kant op kijken niet meer...
[..]
pi_12801042
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:18 schreef Grayburn het volgende:
She wants you .
denk het ook...
Tja, verzin eens iets nieuws......
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:24:25 #12
43959 MetalMessiah
Messiahs die young
pi_12801055
Ik zou het slagveld gaan vergroten!

Blijkbaar heb jij het talent haar op de zenuwen te werken en een talent moet je nooit onbenut laten. Probeer wat leuke nieuwe dingen te verzinnen waar zij zich aan kan storen. Kleine, subtiele dingen die anderen niet zien. Als ze dan over de rooie gaat speel jij de vermoorde onschuld en iedereen kijkt haar meewarig aan.

- ga hetzelfde boek/krant lezen
- haal net voordat zij komt je tas weg om de kans te vergroten dat zij naast je zit.
- neem een keer een vriend mee en die gaat dan hardop fluisteren dat'ie iets met haar gehad heeft (zodat de rest (maar zij niet) het ook hoord).

Als dat een paar keer lukt wordt iedereen bang van haar (er is iet mis met dat mens) en neemt ze een andere trein of coupe (maar dan moet je weer iemand anders zoeken!)

Succes!

Je kunt niet alles hebben, maar wel niets...
pi_12801058
Foto, met jullie samen op het bankje in de trein..
pi_12801127
Dude, en je zegt er nooit wat over. Ik had allang enkele gevatte opmerkingen terug geplaatst.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:29:24 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12801129
Wat een leuk leventje moet die vrouw hebben, zeg...
Sjeesus, je kunt je maar ergens druk over maken!
Nu je discman stuk is, wellicht een optie om de volgende keer met een bigg ass ghettoblaster de coupé binnen te stappen?
You talkin' to me?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12801148
hahahah classic!
Liberty is the souls right to breathe. If the soul can't take a long hard breath laws are girded too tight. Without liberty, man is a syncope.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:35:39 #17
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12801199
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:24 schreef MetalMessiah het volgende:
Ik zou het slagveld gaan vergroten!

Blijkbaar heb jij het talent haar op de zenuwen te werken en een talent moet je nooit onbenut laten. Probeer wat leuke nieuwe dingen te verzinnen waar zij zich aan kan storen. Kleine, subtiele dingen die anderen niet zien. Als ze dan over de rooie gaat speel jij de vermoorde onschuld en iedereen kijkt haar meewarig aan.

- ga hetzelfde boek/krant lezen
- haal net voordat zij komt je tas weg om de kans te vergroten dat zij naast je zit.
- neem een keer een vriend mee en die gaat dan hardop fluisteren dat'ie iets met haar gehad heeft (zodat de rest (maar zij niet) het ook hoord).

Als dat een paar keer lukt wordt iedereen bang van haar (er is iet mis met dat mens) en neemt ze een andere trein of coupe (maar dan moet je weer iemand anders zoeken!)

Succes!

Ik heb wel eens expres toen ze in de stoel achter me zat expres mijn oordopjes uitgedaan en vlak bij haar hoofd gehouden
[..]
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:36:05 #18
54932 J.J.McKay
............................
pi_12801201
duidelijk een x een goei beurt nodig...bied je aan...is weer eens een andere ervaring voor haar in de trein..

Good luck!
JJ

het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:36:14 #19
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12801205
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:29 schreef B03S het volgende:
Dude, en je zegt er nooit wat over. Ik had allang enkele gevatte opmerkingen terug geplaatst.
ja dat valt me ook tegen van mezelf...
[..]
pi_12801207
Jeetje zeg, dat mens is wel erg aanrakerig (is het eerste dat me opvalt uit je verhaaltje).
Als je d'r terug wil pesten kan je d'r eens waarschuwen met 't begrip 'ongewenste intimiteiten'
Handjes thuis dame!
Hopelijk blijft ze dan bij je uit de buurt.

Verder niet druk over maken. Gewoon een gefrustreerd persoon die hier of daar iets te kort komt.

vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:36:33 #21
17698 nappel
raar menneke..
pi_12801213
Zij heeft duidelijk een lage irritatiegrens..
Leuk toch!
Kunnen treinreizen toch nog leuk worden
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:36:53 #22
34992 ByteMe
Guinness is good for you!
pi_12801215
Ze wil je ! Go for it tiger!
"You're running Linux!" I gasp. - "Yes." - "Why?" - "Well, it's developed by thousands of people!" - "So was the Black Death, but that doesn't mean you want to expose yourself to it!"
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:36:58 #23
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12801218
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:36 schreef brambij het volgende:
Jeetje zeg, dat mens is wel erg aanrakerig (is het eerste dat me opvalt uit je verhaaltje).
Als je d'r terug wil pesten kan je d'r eens waarschuwen met 't begrip 'ongewenste intimiteiten'
Handjes thuis dame!
Hopelijk blijft ze dan bij je uit de buurt.

Verder niet druk over maken. Gewoon een gefrustreerd persoon die hier of daar iets te kort komt.

het is maar 2x gebeurd in 3 jaar ofzo... maar ze mijdt me dan ook als de pest
[..]
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:40:20 #24
30618 KingCold
I Rule Everything
pi_12801263
Geweldig zulke mensen!
pi_12801274
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:36 schreef MikeyMo het volgende:
maar ze mijdt me dan ook als de pest
Wat is dan het probleem?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:42:41 #26
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12801298
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:40 schreef brambij het volgende:

[..]

Wat is dan het probleem?

ik wil juist dat ze lekker vaak bij me in de buurt komt zitten, niets leukers als dat mensen zich aan je irriteren...
[..]
pi_12801322
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:40 schreef brambij het volgende:

Wat is dan het probleem?

dat hij d'r eigenlijk wel ziet zitten?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:44:25 #28
39510 R2cksson
pi_12801325
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:42 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

niets leukers als dat mensen zich aan je irriteren...

Begin je het te snappen .
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:44:36 #29
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_12801327
ze wil je neucken
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_12801428
Dit soort verhalen heb je toch gewoon een aandenken bij nodig? Een keer zorgen dat je een bekende met fototoestel meeneemt. Naast 'r gaan zitten en ineens je arm om 'r heen slaan en een foto laten nemen!
pi_12801604
rofl, ik zou niet meer bij komen.

Ik had ook een keer dat ik in de bus zat, zitten er 2 van die refo's met van die zondags-jurken aan tegenover mij. Ik was stoned en mn haar zat helemaal door de war omdat ik op school een pet op had voor het koken. Hun lachen om mijn hoofd omdat mn haar zo vaag zat. Werd uitgelachen dus. Vond het opzich niet erg want ik was stoned.

Alleen na een half uur de heletijd dat ze over je zitten te praten word je wel geirriteerd van, ik had ook een discman op maar hoorde ze er duidelijk doorheen omdat ik maar 1 kant van de oordopjes in had. Evenlater moesten ze uitstappen bij een halte. Ze willen uit die bus stappen( ik zat precies naast de deur waar ze eruit moesten ). Staat de 1 op de anders jurk. Zij stapt wil eruit stappen en gaat gigantisch hard op der bek met der bek op de straattegel. Zag 2 tanden vliegen... pff heel der jurk gescheurt. Ik heb nog nooit zo hard gelachen... en dat hadden ze ook door. Ik lag op de grond in het looppad van de bus ongeveer. De bus reed weg, kreeg een boze blik en gaf ze een " ".

Vond het wel een prachtige actie, al zeg ik het zelf

Lambo of Rekt
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 10:06:10 #32
54932 J.J.McKay
............................
pi_12801644
Als ze nou eens naast je zit, ff lekker een flinke scheet laten en haar erop aanspreken...komt ze NOOIT meer in de buurt zitten..

hehehehehe

JJ

het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 10:08:17 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_12801686
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:50 schreef lordhelmet het volgende:
Dit soort verhalen heb je toch gewoon een aandenken bij nodig? Een keer zorgen dat je een bekende met fototoestel meeneemt. Naast 'r gaan zitten en ineens je arm om 'r heen slaan en een foto laten nemen!
Vindt Copycat een heel leuk idee!!!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_12801709
quote:
rofl, en dan uit laten vergroten en in de trein hange
Lambo of Rekt
pi_12801754
eindelijk een mooie topic van mikeymo
sine your piddy on the runny kide
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 10:15:28 #36
39510 R2cksson
pi_12801776
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:14 schreef UrbanMike het volgende:
. . . Dus echt niet he.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 10:24:49 #37
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12801938
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:14 schreef UrbanMike het volgende:
Thnx
[..]
pi_12802424
Je moet haar helemaal gek maken! Doe ik ook bij zulke domme, irri mensen.. Ga altijd naast haar zitten.. Ook al gaat ze ergens anders zitten.. Pak je spullen en verhuis daar ook naartoe.. Ga precies hetzelfde als haar zitten en doe de zelfde bewegingen.. Laat ook wat boeren.. Houd op dat moment je mond dicht en blaas em uit in haar gezicht. Leg je voeten op de bank (eventueel met de schoenen uit). en leg eeen krant tussen de bank en je voeten (heb je geen gezeur van de NS).. Ga liedjes zingen ipv luisteren naar je discman. Ga eventueel nog wat aso neuspeuteren en kontkrabben.. Lekker overdreven uiteraard.
pi_12802505
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:51 schreef Wolter het volgende:
Ga liedjes zingen ipv luisteren naar je discman.
rofl

582ste couplet........ IK HEB EEN POOOOOTJE MET VET, IK HEB EEN POTJEPOTJEPOTJE VEEEEEEEHEEEEEEEHET AL OP DE TAFEL GEZET JA LALALALA, 583ste couplet

etc.

Lambo of Rekt
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:11:46 #40
16723 timmit
zo dat moest er ff uit
pi_12802747
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
rofl
582ste couplet........ IK HEB EEN POOOOOTJE MET VET, IK HEB EEN POTJEPOTJEPOTJE VEEEEEEEHEEEEEEEHET AL OP DE TAFEL GEZET JA LALALALA, 583ste couplet
etc.

den kwel dat de rest van de coupe dat niet leuk vind
Alles wat ik doe is toch wel leuk
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:18:42 #41
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_12802909
zon treinrelatie moet je gaan uitbouwen joh!

Het idee met de foto vind ik zeer goed

vrijdag 29 augustus 2003 @ 11:46:23 #42
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12803699
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:18 schreef Noca het volgende:
zon treinrelatie moet je gaan uitbouwen joh!

Het idee met de foto vind ik zeer goed

helaas is niemand vroeg op in mijn kennissenkring. Overigens wees ik haar die middag (reist kennelijk ook zo nu en dan in dezelfde trein terug) aan een kennis en die kende haar. Wist haar naam niet meer maar heeft met haar op school gezeten...
[..]
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 12:23:25 #43
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_12804680
Deze hoorde ik een keer in de 3e klas van een ietwat vreemd meisje:
quote:
weet je wat je moet doen als je in de trein zit en je niet wilt dat er mensen naast je zitten?
neem een pakje kauwgom... stop duidelijk zichtbaar alle kauwgoms uit het pakje in je mond en ga daarna hardop de verpakking lezen... "bla bla bla... bla ... overmatig gebruik kan een laxerende werking hebben "
[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_12807155
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:23 schreef Metamorphozis het volgende:
Deze hoorde ik een keer in de 3e klas van een ietwat vreemd meisje:
[..]

Je plakt gewoon uitgekauwde kauwgom op de plaats naast je, veel effectiever.
Lambo of Rekt
pi_12807212
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:36 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ja dat valt me ook tegen van mezelf...

vrijdag 29 augustus 2003 @ 13:47:35 #46
20741 generalist
Watch me do it!
pi_12807266
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:12 schreef MikeyMo het volgende:

<knip>
lang verhaal
</knip>

Die moet gewoon eens een goede beurt hebben.

Djeez wat een zeikwijf!

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
pi_12807505
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:47 schreef generalist het volgende:

[..]

Die moet gewoon eens een goede beurt hebben.

Djeez wat een zeikwijf!

OMG

Maar of het daar van over gaat ??? Maybe kikjkt ze dan nog veel sacherijniger

pi_12807842
Ik weet wel wat ze nodig heeft:
Een flinke kopstoot en een doekje voor het bloeden.

Maar dit kan natuurlijk het begin zijn van een heftige liefdesgeschiedenis. Daar ben je je wel van bewust toch zeker? De volgende keer moet je je geslacht maar eens uit je broek halen en het flapje van je jas daaroverheen leggen.

pi_12807975
Als je balls hebt print je het uit en geef je het aan die kuthoer, dit topic.
Lambo of Rekt
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 14:33:38 #50
14837 Metamorphozis
Voor de duidelijkheid
pi_12808340
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:18 schreef EggsTC het volgende:
Als je balls hebt print je het uit en geef je het aan die kuthoer, dit topic.
hahaha ja waarom niet?
schending van privacy? wat nou ze loopt toch ook over jou te bazuinen in de trein?

ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet, zit zelf ook regelmatig in de trein tussen amsterdam en alkmaar.

[url=http://edrumpicsite.flappie.nl]http://edrumpicsite.flappie.nl[/url] Voor foto's + commentaar van/over electronische drumstellen!
pi_12814653
Ze wil je. Ze walgt er zelf van dat ze je wil, maar ze wil je.
I say we let the whole thing blow, come back later, then rob everybody.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 20:25:02 #52
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12816036
Face it, MikeyMo, the woman loves you
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 20:26:39 #53
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_12816073
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:27 schreef Mirion het volgende:
Ze wil je. Ze walgt er zelf van dat ze je wil, maar ze wil je.
We kunnen niet anders concluderen he?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 20:27:24 #54
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_12816090
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:23 schreef McPhisto het volgende:

[..]

denk het ook...

mee eens is
Neerkomen wel!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 21:18:06 #55
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12817249
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:33 schreef Metamorphozis het volgende:

[..]

hahaha ja waarom niet?
schending van privacy? wat nou ze loopt toch ook over jou te bazuinen in de trein?

ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet, zit zelf ook regelmatig in de trein tussen amsterdam en alkmaar.

pak de trein van 7:07 naar A'dam in alkmaar, stap in de voorste coupe van het treinstel wat uit den helder komt. Bovenin, ze is midden 30, blond, lang, slank, nauwelijks curves, ik geloof dat ze een zwarte jas draagt.
[..]
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 21:18:44 #56
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12817264
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
dan mag ze achteraan de rij aansluiten
[..]
pi_12817676
Volgende keer als ze weer naast je komt zitten haar vol in d'r tepels grijpen weet je gelijk waar je aan toe bent
X
X
X
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 08:45:03 #58
28059 rookie
is een groentje!
pi_12825669
quote:
Of het ff zachter kon" kankerde ze langs me heen. Nou ja het zal wel en ik deed hem een tikkie zachter.
Het is ook super-irritant voor mensen om je heen, ook al staat hij zacht zodat je hem bijna niet hoort.
quote:
...liep ze direct altijd een stoel of 4 verder. ver weg bij mij.
Ze heeft kennelijk een talent in het inschatten van mensen, ik zou ook niet naast een figuur als jou gaan zitten. Maar dat is na wat posts van je gelezen te hebben
quote:
Als je maar weet dat wij daar zijn gaan zitten vanwege jou!
Volgens mij wil ze je toch ter plekke nemen

Pas maar op, straks ben je met haar getrouwd en heb je 6 kids, gnaaaaa....

[Dit bericht is gewijzigd door rookie op 30-08-2003 08:55]

zaterdag 30 augustus 2003 @ 20:29:52 #59
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12835523
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 08:45 schreef rookie het volgende:

[..]

Het is ook super-irritant voor mensen om je heen, ook al staat hij zacht zodat je hem bijna niet hoort.
[..]

Ze heeft kennelijk een talent in het inschatten van mensen, ik zou ook niet naast een figuur als jou gaan zitten. Maar dat is na wat posts van je gelezen te hebben
[..]

Volgens mij wil ze je toch ter plekke nemen

Pas maar op, straks ben je met haar getrouwd en heb je 6 kids, gnaaaaa....

lekker dan, ook al is ze in principe niet lelijk, haar lichaam is te vlak en ze kijkt altijd zo zuur dat ik er nix aan vindt
[..]
pi_12835791
Haha.. grappig sommige mensen... Je moet gewoon als zij weer eens een eind bij je vandaan komt zitten, naar dr toe gaan en tegenover dr gaan zitten: "Ik kom vandaag weer eens gezellig bij je zitten..." (of je zegt niets) en dan haar aanstaren.. gaat ze zich heel ongemakkelijk voelen... (niet wegkijken he.. totdat je genoeg hebt van het uitzicht )...
"Live the life you love and love the life you live"
  maandag 1 september 2003 @ 11:14:34 #61
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12867045
Er schoot me vanochtend in ene een ander voorval met haar binnen, het zal niet meer 100% kloppen, maar dit is wat ik er nog van kan herinneren en hoe het ongeveer ging:

het was een keer weer eens raak met de NS en we moesten allemaal overstappen in Alkmaar. Eenmaal in die trein zat ik met haar in de coupé alwaar ze omriepen dat de trein waar we uitvandaan kwamen toch als eerste wegging. Iedereen stond op en ik stond net voor haar. Ze had zich geloof ik alweer geeergerd aan mijn discman ofzo denk want ze keek niet vrolijk. Ik liep in iig voor haar en ze probeerde voor te dringen. Immers, als je te laat in de andere trein komt moet je wellicht staan. Maar ik maakte me een beetje breed en ze kon er dus niet langs wurmen.
Probeert ze me kennelijk te tekkelen, want ik voelde haar de hele tijd op het balkon en op de trap naar beneden dat ze me probeerde te haken met haar voet.

Dat mens is echt lijp gewoon

[..]
pi_12867144
haha wat een mooi verhaal!!

ik zou echt zoiets zeggen van.. als je me leuk vind moet je het gewoon zeggen hoor want het word nu wel irritant! kijken wat ze zegt

-= nachtmerries over cola blikjes zijn niet grappig =-
  maandag 1 september 2003 @ 11:28:17 #63
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12867220
quote:
Op maandag 1 september 2003 11:22 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
haha wat een mooi verhaal!!

ik zou echt zoiets zeggen van.. als je me leuk vind moet je het gewoon zeggen hoor want het word nu wel irritant! kijken wat ze zegt

ja da soort dingen doe ik altijd enkel in gezelschap van bekenden...
[..]
  maandag 1 september 2003 @ 11:31:27 #64
30106 Hiawatha
Had ie nu maar een camera.....
pi_12867289
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ook al is het niet waar, haar gewoon mee uit vragen. Kijken wat ze zegt. Ennuh.... haar antwoord wel hier posten, he!
pi_12867318
De trein is altijd zo lachuh, maak je de leukste dingen mee.

Maar ik zou gewoon lekker doorgaan. En ik zou alles vet express doen.En lekker blijven doorgaan

Ik wou dat ik zoiets had in de trein van Arnhem naar Utrecht. Had ik nog wat te doen.

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  maandag 1 september 2003 @ 11:34:12 #66
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12867354
het is jammer dat de rollen niet omgedraaid zijn, dus dat zij instapt in Den Helder en ik in Schagen, en dat m'n discman nog niet vervangen is
[..]
  dinsdag 2 september 2003 @ 10:07:45 #67
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12888000
Zag haar gistermiddag over het perron lopen, had nog ff oogcontact met haar, wat een vuile blik heeft ze

Vanochtend was ze er ook weer, de stoof snel van de ene kant van de coupé naar de andere, ver weg bij mij vandaan

[..]
pi_12888516
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
Zag haar gistermiddag over het perron lopen, had nog ff oogcontact met haar, wat een vuile blik heeft ze

Vanochtend was ze er ook weer, de stoof snel van de ene kant van de coupé naar de andere, ver weg bij mij vandaan

Zou er dan gewoon achteraan gaan. En dan gewoon zelfs naast haar gaan zitten. Ze ken je niks maken.
pi_12904355
En als ze dan opstaat op ergens anders te zitten zelf 20 seconden later ook verplaatsen
pi_12904682
get a life zeg, het lijkt er eerder op dat jij nogal door haar geobsedeerd bent dan andersom...
what's in my heart belongs to me, you have to settle with what you see
  dinsdag 2 september 2003 @ 22:51:24 #71
33952 racoon2002
Hope to feel good, sometimes
pi_12904780
Haha..
Geweldig verhaal..
Hou ons je ons op de hoogte?
Wanneer hebben jullie dan nu verkering?

Hahahahahah super dit:)

I wanted to see you walking away from me, without the sensation of you leaving me alone.
pi_12904878
Wat een topic....

maar altijd leuk mede-passagiers!

dinsdag 2 september 2003 @ 23:01:55 #73
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12905061
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 22:47 schreef chappie het volgende:
get a life zeg, het lijkt er eerder op dat jij nogal door haar geobsedeerd bent dan andersom...
ik haar nooit aangesproken, ik heb haar nog nooit aangeraakt, ik heb nog nooit wat tegen haar gedaan, behalve dit topic te plaatsen. Zij daarentegen heeft mij aangesproken, aangeraakt etc.

sorry maar ik snap niet dat je zo reageert. Echt dat omgedraaide psychologie; zeg je wat over iemands uiterlijk, dan vindt je jezelf lelijk en heb je een minderwaardigheidscomplex...

Zij zit zich al 2 jaar aan mij te irriteren en dan ben ik geobsedeerd door haar... juist

[..]
  dinsdag 6 januari 2004 @ 23:19:27 #74
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16023875
UPDATE!!!

Ik zat in de trein in een hoek bij het raam, in de andere hoek in de 4 zitter naast mij zat een gezette negerin bij het raam. Deze sliep lichtjes en had haar jas of sjaal op de stoel naast haar gelegd.

Station Schagen: mevrouw komt binnen en de persoon met wie ze is gaat schuin tegenover de negerin zitten. Zij wil dus op de stoel gaan zitten naast de negerin, maar ja daar ligt kleding! Afijn ipv even te vragen "mag ik hier zitten" pakt zij de kleding op van de negerin en wil deze waarschijnlijk op haar schoot leggen ofzo of op de tafel. Iig, de negerin wordt wakker en begint op een boze toon tegen haar uit te vallen

"wil je wel even van mijn spullen afblijven"

"ik wilde hier gewoon zitten, ik dacht ik leg het even weg"

"nee, dat vraag je gewoon aan me, je gaat niet zomaar iemands spullen pakken"

"ja maar..."

Nou bla bla bla, ze had weer ruzie hoor. Blijkt het dus niet aan mij te liggen

[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 06-01-2004 23:27]

[..]
pi_16024549
Hej TS, heb je toevallig de trein van 7 uur / half 8 ?
  woensdag 7 januari 2004 @ 00:12:55 #76
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16025444
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:19 schreef MikeyMo het volgende:
UPDATE!!!

Ik zat in de trein in een hoek bij het raam, in de andere hoek in de 4 zitter naast mij zat een gezette negerin bij het raam. Deze sliep lichtjes en had haar jas of sjaal op de stoel naast haar gelegd.

Station Schagen: mevrouw komt binnen en de persoon met wie ze is gaat schuin tegenover de negerin zitten. Zij wil dus op de stoel gaan zitten naast de negerin, maar ja daar ligt kleding! Afijn ipv even te vragen "mag ik hier zitten" pakt zij de kleding op van de negerin en wil deze waarschijnlijk op haar schoot leggen ofzo of op de tafel. Iig, de negerin wordt wakker en begint op een boze toon tegen haar uit te vallen

"wil je wel even van mijn spullen afblijven"

"ik wilde hier gewoon zitten, ik dacht ik leg het even weg"

"nee, dat vraag je gewoon aan me, je gaat niet zomaar iemands spullen pakken"

"ja maar..."

Nou bla bla bla, ze had weer ruzie hoor. Blijkt het dus niet aan mij te liggen

woensdag 7 januari 2004 @ 00:18:24 #77
19194 Oversight
&#9698;&#9700;
pi_16025584
quote:

al enige tijd reis ik dagelijks met de trein van Den Helder naar Amsterdam. Elke ochtend stapt er op Schagen een vrouw in van midden dertig. Deze blonde meid kijkt vrijwel nooit vrolijk, maar dat viel me pas later op. Ik zal even bij het begin beginnen hoe ze me is opgevallen;

Het was een ochtend zoals elke andere dat ik gewoon met mijn discman in de trein zat. Zij zat aan de raamkant tegenover me in de vierzitsstoelen naast me met een vriendin. Op een gegeven moment valt het me op dat er naar me gestaard werd. Zij zit daar en kijkt me aan met open mond. een bewegende mond. "Of het ff zachter kon" kankerde ze langs me heen. Nou ja het zal wel en ik deed hem een tikkie zachter. Ok kon gebeuren, daar zul je verder geen last meer van me hebben maar daar hield het niet bij op. Kennelijk had ze me onthouden want zodra ze binnenkwam in de trein liep ze direct altijd een stoel of 4 verder. ver weg bij mij. Waarom hoorde ik ook wanneer ze met een kennis was: "oh niet daar zitten, hij maakt altijd zo'n kabaal!" En dat terwijl ze een keer in mijn buurt heeft gezeten en ik verder in de 2 jaar dat mijn discman werkte 1 of 2 opmerkingen heb gehad.
Op een gegeven moment liep ze weer langs met een kennis, liep uiteraard verder zodra ze mij zag, merkte op dat ze niet daar ging zitten vanwege mij tegen haar vriendin (dit verstond ik allemaal heel duidelijk, kun je nagaan hoe hard mijn discman staat) en ik dacht dat dat het was. We waren nauwelijks Schagen uit en ik sliep half werd er in ene aan m'n been/knie gezeten. "Als je maar weet dat wij daar zijn gaan zitten vanwege jou!" Damn, ze zit gewoon zo vol frustratie dat ze in een volle coupé opstaat en mij komt attenderen dat jzij haar plekken uitkiest op hun strategische ligging vanaf mijn plek? Dat is mens is gek en gefrustreerd!

Nou heb ik onderhand die discman niet meer, die is kapot. Maar zij is me niet vergeten. Ze komt nog steeds nooit naast me zitten (hoeft ook niet, vaak nog plaats zat op schagen) maar van de week was het in een zo vol dat ze vrijwel geen andere keus had. Ze zat naast me. Ik lag half te slapen of uit het raam te staren. Mijn jas, een zomerjas (Carhart of hoe je dat ook spelt ) is niet lang, hij komt ongeveer tot broekriemhoogte. Geen flink spanwijdte dus als je je rits los heb. Afijn zij vond dat kennelijk wel want volgens mij hing een gedeelte van m'n flap (waar je rits dus in principe begint) op haar helft, dat kan nooit meer dan enkele centimeters zijn maar goed. Dat was voor haar teveel en ze pak de onderkant van m'n jas en duwt hem richting m'n been toe. Ok ,ze zal er wel last van hebben dacht ik. Maar niet veel later was hij kennelijk weer haar kant opgeschoven (4 cm ofzo?) en legde ze hem weer op m'n been. Vanaf dat moment vond ik het irri en grappig tegelijk. Ik heb expres een beetje vaak met m'n armen bewogen zodat m'n jasflap weer in bweging kwam en ja hoor: ze pakte hem weer en legde hem voor de 3e keer op m'n been Hij zit ook zo bij haar in de weg en hij ligt gewoon bij haar op schoot..not!
Ook gebeurde er iets grappigs tijdens die treinreis. Een gozer had een koffer bijzich en die in het gangpaadje gezet zonder de wielen op slot te zetten. In ene remde de trein en die koffer reed het gangpad af zo bijna de deur door De hele coupé keek natuurlijk. Ik wilde ook wat zien en leunde voor haar om een glimp op te vangen. Dat vond ze niet zo leuk want ze duwde me met haar hgand gelijk weer terug

Dat mens is gewoon echt gefrustreerd door mij! Jer zo opwinden over een discman en een stukje jas van een ander. Als ik nou nog een lange jas aanhad die op haar schoot lag, maar nee, mijn hangende flap hing op haar gedeelte en dat was al teveel...

als ik jou was zou ik :

me verontschuldigen dat je je discman vandaag niet bij je hebt... en vervolgens ( VALS ) gaan zingen tot je op de plaats van bestemming bent, OF totdat ze uitstapt.... en dan doei zeggen.
* en er vriendelijk bij zwaaien*

extra lange jas aantrekken, en zeggen: "je vind het toch niet vervelend als ie openhangt he ?"

spuitbus met SCHEETlucht meenemen....
...........pssssjjjjjtt
* tegelijk bijpassend scheetgeluid maken *

... en dan kwaad opstaan en zeggen "dat DOE je toch niet in een volle trein???"

◢◤
  woensdag 7 januari 2004 @ 06:09:31 #78
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16028592
weheheh, ja ik moet echt weer eens een discman kopen.
[..]
pi_16028605
*Topic doorleest

Geweldig dat soort passagiers. Ik kan me daar ook altijd wel mee vermaken.

Mikey, dude! Waarom doe je niks met dat mens? Gewoon een paar rake,gevatte opmerkingen of enigszins sexueel getinte opmerkingen als ze weer 's handtastelijk word

To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  woensdag 7 januari 2004 @ 08:14:41 #80
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16028969
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:41 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Hej TS, heb je toevallig de trein van 7 uur / half 8 ?
Pak elke dag de treion van Half 7 in Den Helder en zaanschouw hoe ze in schagen instapt. Voorste coupé, bovenin. Blond haar, slank, kijkt nooit vrolijk en heeft een beetje een felle blik in haar ogen
[..]
pi_16029022
hahahaha fantastisch!!!!!!!!! echt geniaal!!!!!! dat mensen zo vol frustratie's kunnen zitten!!!!! wedden dat ze haar hele leven loopt te stuiteren van de frustratie's!!?

moet je haar er es over aanspreken.. dan kun je helemaal lachen ik weet zeker dat ze rood aanloopt van de woede.. en dat ze het 4 coupe's verder ook kunnen horen!!!

pi_16029188
quote:
al enige tijd reis ik dagelijks met de trein van Den Helder
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:17 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik denk dat laatste

Ik weet het wel zeker..

zielig zeik figuurtje ben je..

woensdag 7 januari 2004 @ 08:47:13 #83
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16029285
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 08:40 schreef MlR het volgende:

[..]

[..]

Ik weet het wel zeker..

zielig zeik figuurtje ben je..

en jouw probleem is???

[..]
pi_16031565
Fluister zachtjes in d'r oor:

"Ik word zo opgewonden van je, ik hou het niet meer uit. Ik wil je nu! *hijg*"

Succes verzekerd! (of een treinverbod)

pi_16031639
MikeyMo hahahahaha ik ga echt een keer met je mee!!!!! hahahahaha dat wijf wil ik wel es zien!!!! heb je geen kleine camera.. kan je stiekum een foto van haar maken en hier plaatsen!!!!! hahahahaha
  woensdag 7 januari 2004 @ 10:58:14 #86
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16031761
nee helaas niet, zou ik eigenlijk wel een keer moeten regelen
[..]
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:02:59 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_16031863
Leg volgende keer je lul op haar schoot.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_16031888
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:02 schreef speknek het volgende:
Ja duszz , ga jij eens lekker buitenspelen...
pi_16031900
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:58 schreef MikeyMo het volgende:
nee helaas niet, zou ik eigenlijk wel een keer moeten regelen
ja man!!! dat zou helemaal leuk zijn.....
maar hmzz je ken ook de rollen een keer omdraaien....... gewoon een keer vriendelijk groeten of gedag zeggen of heel vrolijk "goedemorgen!!"
misschien smelt ze dan ineens voor je... ghehehehe
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:06:51 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_16031942
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja duszz , ga jij eens lekker buitenspelen...
de gesloten inrichting laat me niet gaan .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:07:03 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16031949
Treinmeet
The truth was in here.
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:07:19 #92
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16031958
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:04 schreef pacandor_ het volgende:

[..]

ja man!!! dat zou helemaal leuk zijn.....
maar hmzz je ken ook de rollen een keer omdraaien....... gewoon een keer vriendelijk groeten of gedag zeggen of heel vrolijk "goedemorgen!!"
misschien smelt ze dan ineens voor je... ghehehehe

Ik denk dat ze dan die zure blik blijft houden
[..]
pi_16031966
quote:
Vanaf dat moment vond ik het irri en grappig tegelijk. Ik heb expres een beetje vaak met m'n armen bewogen zodat m'n jasflap weer in bweging kwam en ja hoor: ze pakte hem weer en legde hem voor de 3e keer op m'n been Hij zit ook zo bij haar in de weg en hij ligt gewoon bij haar op schoot..not!
hier moest ik toch wel ff hard lachen

lol, zo'n gefrustreerd mens had ik allang uitgescholden volgens mij

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:08:13 #94
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_16031979
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:02 schreef speknek het volgende:
kijken of ze hem terug legt...
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_16032005
we zouden eens een meeting moeten regelen in de trein van Den Helder ik wil dat mens zien
pi_16032024
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:08 schreef BDisOKE het volgende:

[..]

kijken of ze hem terug legt...

pi_16032058
ja man een meeting!!!!! hahahahah 100 fokkers in die coupee!!! als ze dan nog niet saggo is!!!!! hahahahahahahahaha
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:11:54 #98
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16032075
Wat leuk.
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:20:57 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16032292
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:11 schreef pacandor_ het volgende:
ja man een meeting!!!!! hahahahah 100 fokkers in die coupee!!! als ze dan nog niet saggo is!!!!! hahahahahahahahaha
Dat zijn teminste acties.. en dan allemaal foto's van haar gaan maken
The truth was in here.
pi_16032489
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zijn teminste acties.. en dan allemaal foto's van haar gaan maken

natuurlijk een boomblaster meenemen en flinke jassen over dr heengooien kijken of ze ontploft
  woensdag 7 januari 2004 @ 11:29:19 #101
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16032521
klinkt als een strak plan
[..]
pi_16042989
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:36 schreef ByteMe het volgende:
Ze wil je ! Go for it tiger!

Hahaha, ik zou haar nu lekker gaan zieken vanaf heden.
De tips in dit topic moet je ter harte nemen

FOK!fossiel woensdag 7 januari 2004 @ 18:48:57 #103
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_16045049
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:11 schreef pacandor_ het volgende:
ja man hahahahaha wat eeen vet idee!!! hahahahahah ik wil haar kop dan wel eens zien!! hahahahahahah! echt te mooi! haaaaaaaaaaaaaaahahahaha

.

Mooi verhaal verder . Gek mens .

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_16045432
MikeyMo, dit is de beste topic ever. Heb me ziek gelachen met jouw verhaal LOOOOOOOL
Ik eis een wekelijkse (indien mogelijk dagelijkse) update!
pi_16045484
ga langs haar zitten en doe dit:
-je neus hele tijd flink ophalen
-aan je lul krabben
-overdreven gaan ademen (alsof je net gesport hebt)
-van die kneun geluiden maken
-speekel tussen je tanden en wang opsparen en dat langzaam terugzuigen....
-van die sniper-scheten laten...je hoort ze niet, maar ruikt ze wel

-edit-'
op de al bundy manier gaan zitten, hand in broek alleen duim steekt er boven uit

[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 07-01-2004 19:10]

The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_16045785
eindelijk, een leuk MM topic, kan ie hier niet blijven, verstoort ie ONZ ook niet zo!
Scheren is voor schapen!
  dinsdag 13 januari 2004 @ 08:26:45 #107
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_16210521
Zo ben ik weer eens...

Vanochtend was de trein vol en ging ze..... tegenover me zitten!!! Uiteraard ging het weer niet van een leien dakje want terwijl ik normaal zat: mijn eigen voeten onder m'n stoel, dus niet met de benen gestrekt, moest zij zonodig minimaal 1 been strekken en bij mij in het hoekje plaatsen. Nou zo adhd als ik ben: mijn voeten zitten niet zo vaak stil en dus tikte ik zo nu en dan tegen haar voet of been aan. Iets wat ze natuurlijk niet kon waarderen, maar waarvan ze moeilijk iets kon zeggen want zij zat immers met haar been in in mijn ruimte. Ik heb woeste blikken gekregen van haar, toen ik een keer per ongeluk met m'n andere voet tegen haar voet aantikte die zich op haar gedeelte bevond, slaakte ze gelijk zo'n "Ta" (echt zo'n natte T bij wijze van spreken, waarbij je je tong tegen gehemelte plaatst).
Nou ja, zo heb ik de reis een beetje stug haar subtiel zitten treiteren, en toen de trein ook nog eens vertraging opliep liet ze dat ff weten: hey jezus, schiet eens op hey... Niemand die daar op inging ofzo

Toch maar weer eens een discman kopen

[..]
pi_16210763
terugvindpost!
Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
pi_16211061
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
<snip>
Niet vergeten om dan de repeatfunctie weer eens goed te testen met een of ander irritant blij nummer, zoals "Monsier Cannibale" van de Efteling

Trouwens met gestrekte been (of benen) gaan zitten tegenover passagiers vraagt om een vergeldingsactie

woensdag 14 januari 2004 @ 12:41:15 #110
69791 Alien-Intruder
Innocent Passerby
pi_16249349
TS,

Blijf vooral posten dan start ik een inzamelingsactie voor de nieuwe discman...

Als ik dit topic gelezen heb valt de treinreis naar huis ineens heel erg mee. Keep 'm coming...

I need TP, TP for my Bunghole....
pi_16249494
Het blijft leuk om te lezen
  woensdag 14 januari 2004 @ 13:07:37 #112
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_16250075
MM, heb je haar nou al eens gegroet? Ik ben zo benieuwd hoe ze daar op reageert.

Lijkt me echt geweldig om zo'n frusto mee te maken

pi_16251125
Oh mijn god wat sneu voor haar dat ze mensenvrees heeft.

Ga dan lekker autorijden ofzo.

woensdag 14 januari 2004 @ 13:47:58 #114
71115 Rnej
I walk the line
pi_16251255
ik ben nog steeds voor een treinmeet

wordt lachen, allemaal een digicam + discman + te grote jas meenemen enzow

pi_16554099
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
Zo ben ik weer eens...

Vanochtend was de trein vol en ging ze..... tegenover me zitten!!! Uiteraard ging het weer niet van een leien dakje want terwijl ik normaal zat: mijn eigen voeten onder m'n stoel, dus niet met de benen gestrekt, moest zij zonodig minimaal 1 been strekken en bij mij in het hoekje plaatsen. Nou zo adhd als ik ben: mijn voeten zitten niet zo vaak stil en dus tikte ik zo nu en dan tegen haar voet of been aan. Iets wat ze natuurlijk niet kon waarderen, maar waarvan ze moeilijk iets kon zeggen want zij zat immers met haar been in in mijn ruimte. Ik heb woeste blikken gekregen van haar, toen ik een keer per ongeluk met m'n andere voet tegen haar voet aantikte die zich op haar gedeelte bevond, slaakte ze gelijk zo'n "Ta" (echt zo'n natte T bij wijze van spreken, waarbij je je tong tegen gehemelte plaatst).
Nou ja, zo heb ik de reis een beetje stug haar subtiel zitten treiteren, en toen de trein ook nog eens vertraging opliep liet ze dat ff weten: hey jezus, schiet eens op hey... Niemand die daar op inging ofzo

Volgens mij wil ze je gewoon man, trouwens waar ben je eigenlijk gebleven Mikeymo?
Een heer met stijl
pi_16559464
*Terugvindpost.*
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_16581338
Geweldig. Zoiets maak ik nou nooit mee in de trein. Ik zou toch eens een gesprekje met haar beginnen en haar subtiel uithoren om te weten wat haar probleem is.
IRC maakt meer kapot dan je lief is...
  zaterdag 24 april 2004 @ 09:30:54 #118
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18648490
Oeh ze zat vand e week tegenover me, schuin dus niet direct. Deze keer geen gestommel met voeten die ze onder mijn stoel kwijt wilt.

Nee, maar ik had wel een discman en wonderbaarlijk genoeg heeft ze er niets van gezegd. Ik heb wel een paar vuile blikken mogen ontvangen van haar. Dan hoorde ze hem waarschijnlijk. Datw aren wel juist de signalen voor mij om hem nogf ietsjes harder te doen...

maar ze heeft er niets van gezegd.. jammer
[..]
pi_18648535
Bwaahaa ! Best wel humor, doe mij een gefrustreerd treinwijf, ik verveel me altijd kapot in de trein...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 24 april 2004 @ 09:42:26 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_18648573
Whahahaha... dat is lachen hee. Maarre, medio 30 en blond zei je? Waarom spring je er niet bovenop??
En ik had eens zoiets in de bus. Ik zat daar gewoon, komt er een vrouw aanlopen (ook zo'n chagrijnige arrogante trut). Ze pakt mijn tas, die naast me op het bankje staat, en zet hem op de grond en vervolgens ging ze daar zitten. Ik had zoiets van wtf blijf van m'n tas af man!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 april 2004 @ 09:51:04 #121
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18648631
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Whahahaha... dat is lachen hee. Maarre, medio 30 en blond zei je? Waarom spring je er niet bovenop??

[..]
pi_18648719
hahahahahah waarom heb ik dit nooit als ik met de trein ga?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  FOK!fotograaf zaterdag 24 april 2004 @ 10:14:00 #123
13368 NiGeLaToR
pi_18648764
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
Oeh ze zat vand e week tegenover me, schuin dus niet direct. Deze keer geen gestommel met voeten die ze onder mijn stoel kwijt wilt.

Nee, maar ik had wel een discman en wonderbaarlijk genoeg heeft ze er niets van gezegd. Ik heb wel een paar vuile blikken mogen ontvangen van haar. Dan hoorde ze hem waarschijnlijk. Datw aren wel juist de signalen voor mij om hem nogf ietsjes harder te doen...

maar ze heeft er niets van gezegd.. jammer
De maatschappij, dat ben jij .. niet
Man o man, eigenlijk is niet die vrouw zielig, maar jij, omdat jeje zo lekker op laat naaien. Ik zie het al helemaal voor me, die vrouw komt thuis en begint direct te lachen Die ene jongen zat weer in de trein, hij liep al weer rood aan toen ie z'n muziek zo hard zette dat het pijn aan zijn oren deed. MOHAHAHA

Maargoed ieder z'n tijdsverdrijf
pi_18648785
jullie houden stiekem enorm veel van elkaar.
ooit doen jullie een spannend sm-spel samen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18648811
Als iemand mijn jas aanraakt om die opzij te duwen, in de trein, dan hebben ze een probleem. Als ze het twee keer doen dan belanden ze in een nachtmerrie van en discussie over persoonlijk recht. Dan blijft ze zeker uit de buurt..
  zaterdag 24 april 2004 @ 10:21:15 #126
53866 moniek
met i-e-k
pi_18648822
hahahahahaha!!
wat een zielig wijf
typicsch geval van *te weinig liefde in haar jeugd* of zo??
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
  zaterdag 24 april 2004 @ 10:28:22 #127
53866 moniek
met i-e-k
pi_18648891
quote:
hahahahahaha
*ziet het voor zich

al die kleine irritatie dingetjes werken trouwens ook bij leraren, ze worden er gek van maar kunnen er niks tegen doen dat jij bijv. steeds je neus ophaalt..
Odi et amo.
Quare id faciam, fortasse requiris.
Nescio, sed fieri sentio et excrucior.
pi_18648969
Het enige wat ik kan denken als ik dit topic lees is:
waarom gaat die vrouw in hemelsnaam bij jou in de coupe zitten? Zij stapt als laatste in, en kan als ze zich zo ergert toch net zo goed een coupeetje doorlopen? Ik snap er niets van, ze zoekt het zelf op.
Geluk duurt je leven lang.
  zaterdag 24 april 2004 @ 10:42:38 #129
53142 method21
FREE MANSON
pi_18649049
Een keer flink in de bibs bonken, dan kijkt ze in elk geval niet chaggie meer ...
“You know, a long time ago being crazy meant something. Nowadays everybody's crazy.”
“I'm not your executioner. I'm not your devil and I'm not your God. I'm Charles Manson.”
pi_18649521
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 09:42 schreef Viking84 het volgende:
MILF Hunter

Gewoon een beetje met haar flirten.
Als ze een boze blik geeft, geef je die biatch een knipoog.
Dat soort dingetjes.

Keep us informed!!
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
pi_18649971
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 11:13 schreef rx7_turbo_II het volgende:

[..]

Gewoon een beetje met haar flirten.
Als ze een boze blik geeft, geef je die biatch een knipoog.
Dat soort dingetjes.

Keep us informed!!
haha precies! beetje spelen.. tis toch een biatch dus je kan dr maar net zo goed beetje lol om hebben toch?
in search of..
pi_18650457
ha ha, waarom pak je dat mens dam niet een keertje flink verbaal aan
Dit is ultiem lachen. SUc6
  zaterdag 24 april 2004 @ 12:29:43 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_18650748
Ik zou het in ieder geval superspannend vinden *wil ook met de trein van Den Helder naar Amsterdam*
Niet meer actief op Fok!
pi_18650778
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 11:40 schreef lyticflower het volgende:

[..]

haha precies! beetje spelen.. tis toch een biatch dus je kan dr maar net zo goed beetje lol om hebben toch?
U get the message!!
Proud owner of a '88 Supra 3.0i Turbo
  zaterdag 24 april 2004 @ 12:36:43 #135
85179 SEX
Real Nigga Shit
pi_18650881
Je moet gewoon je muziek niet zo hard zetten.
Hey Bonita, glad to meet ya, For the kind of stunning newness I must have foreseen ya!
pi_18651423
* AnnekeM komt niet bij van het lachen.

Was het openbaar vervoer altijd maar zo leuk, dan verveelt niemand zich meer in de trein
Wanneer is de meeting?? Ikke wil ook mee
  zaterdag 24 april 2004 @ 17:37:43 #137
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18655334
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 10:16 schreef Caesu het volgende:
jullie houden stiekem enorm veel van elkaar.
ooit doen jullie een spannend sm-spel samen.
wat zal ze genieten van mijn peniskoker met weerhaken
[..]
  zaterdag 24 april 2004 @ 19:36:41 #138
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_18657545
Past beter ion klaagbaak imo
schopje dus
  zaterdag 24 april 2004 @ 20:33:12 #139
3280 Wekko
Zoek het plaatje!
pi_18658798
*terugvindpost* (excuses bij voorbaat)
  zaterdag 24 april 2004 @ 21:09:44 #140
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18659504
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 19:36 schreef Frenkie het volgende:
Past beter ion klaagbaak imo
schopje dus
je hebt 8 maanden nagedacht om tot die conclusie te komen
[..]
  zondag 25 april 2004 @ 11:19:35 #141
81660 SirWacko
Nu in voorarrest
pi_18668961
dat had ik een keer ook in de trein, Den Haag HS - Rotterdam zit ik in een lege coupe, ga ik een beetje ruim zitten muziek aan... komt er in delft zo'n wijf (coupe verder nog steeds leeg) echt tegenover me zitten en begon te kankeren dat ik die muziek UIT MOEST doen... ik dacht zo van je kan de graftyfus genieten hoer... trein vertrekt komt er even later een conducteur dus ik laat me OV zien, grist die kkhoer m uit me klauwen en zegt zo nu weet ik je naam... ik ging helemaal uit me naad tegen d'r... eerstvolgende station Sdam Centrum ging ze er bijna jankend uit... (en coupe was weer helemaal leeg)...
ik wacht nog steeds totdat ik d'r weer zie... dan smoke ik me joint voor d'r neus op en blaas ik alles in d'r gezicht... wraak
*Zucht* waarom nou toch?
Ik mis je lieverd, tot over een paar weken.
  zondag 25 april 2004 @ 11:44:09 #142
59611 hace_x
Burgerman met 2 kids
pi_18669248
Raar dat ze na al die tijd niet in een andere coupee gaat zitten! Hoewel... dan denkt ze zeker dat jij gewonnen hebt ofzo?

Ik heb een keer een gefrustreerde man gezien die zich vreselijk ergerde aan een vrouw die voor me zat te bellen! Hij was zo kwaad dat hij zich over haar heen boog en vroeg of het gesprek nu EIN-DE-LIJK eens afgelopen kon zijn. Die vrouw schrok zich kapot.

Maarre MikeyMo, zie je haar nog wel eens?
-- Hace_x
mijn weblog | Fotoboek
  zondag 25 april 2004 @ 12:04:42 #143
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_18669510
Is ze lekker?
Krekker is de bom!
  zondag 25 april 2004 @ 12:12:33 #144
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_18669600
Vraag eens aan haar in een volle coupé hoe ze tegenover het klaarkomgebeuren staat.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_18669744
ze wil je.
Als we maar gelukkig zijn...
  zondag 25 april 2004 @ 13:43:29 #146
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_18670900
quote:
Op zondag 25 april 2004 12:04 schreef KreKkeR het volgende:
Is ze lekker?
ze zou lekker kunnen zijn, als ze niet de hele tijd van die wilde ogen opzette
[..]
  zondag 25 april 2004 @ 14:11:05 #147
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_18671405
quote:
Op zondag 25 april 2004 13:43 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ze zou lekker kunnen zijn, als ze niet de hele tijd van die wilde ogen opzette
Misschien wil ze je in d'r ogen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:20:35 #148
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26340322
woei, bijna een jaar na de laatste post in dit topic hebben we eindelijk vandaag weer eens contact gehad

Ik zat gewoonlijk op mijn plekkie, zij kwam aanlopen met een vriendin. "we kunnen hier gaan zitten en als hij zijn teringherrie zacht houdt is het te doen" Afijn, na enkele minuten tikte ze me al aan: "kan die teringherrie wat zachter". Hieraan voorafgaand waren natuurlijk al de nodige fronzingen en opmerkingen tussen haar en vriendin over en weer gegaan in de veronderstelling dat ik doof en blind ben met die doppies in me oren.

Ik merk op "het is geen teringherrie" waarna zij nog wat mompelt. Ik zet mijn discman 1 tikje lager (druppel op een gloeiende plaat) en ga verder met nutteloos uit het raam staren. We zijn nu halverwege tussen Schagen (haar instapstation) en Heerhugowaard wanneer ze al dingen begint op te merken als "hij heeft hem helemaal niet zachter gezet" en "volgende keer knip ik gewoon die draadjes door". Nadat we Heerhugowaard uitrijden en ik mijn ogen dicht heb word ik weer aangetikt "hij staat nog niet zacht genoeg" waarop ik antwoord "Als ik hem nog zachter zet hoor ik dat suffe geklep van jou alleen nog maar nog beter". Ik tik dat discmannetje van mij nog een tikje lager en heb de rest van de rest niets meer van haar gehoord. Niet dat ze zich niet irriteerde want de blikken tussen haar en vriendinlief bleven over en weer gaan, maar ze heeft richting mij persoonlijk geen uitlatingen gedaan...

Zou dit het einde van onze relatie betekenen
[..]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 19 april 2005 @ 08:24:51 #149
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_26340343
Ze houdt van je
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:48:12 #150
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26340536
je bent er nog trots op ook
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:49:10 #151
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26340540
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:48 schreef buzzer het volgende:
je bent er nog trots op ook
jah eigenlijk wel, de trut
[..]
  dinsdag 19 april 2005 @ 08:52:34 #152
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_26340580
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 08:49 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

jah eigenlijk wel, de trut

oke, daar heb ik niet van terug
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 19 april 2005 @ 10:37:11 #153
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_26342579
Love hurts......
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_26345907
Give us more, MikeyMo!!!

Geweldig dit!!
Mensen in de trein zijn altijd geweldig idd.

Hoe is het inmiddels met je reis-relatie gesteld?
  † In Memoriam † dinsdag 19 april 2005 @ 13:11:22 #155
88815 The_Emotion
98.3
pi_26346002
geweldig topic dit
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:15:22 #156
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26346125
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef MakzBokz het volgende:
Give us more, MikeyMo!!!

Geweldig dit!!
Mensen in de trein zijn altijd geweldig idd.

Hoe is het inmiddels met je reis-relatie gesteld?
ik heb net mijn bevindingen van vanmorgen geplaatst. helaas zit ze niet zo vaak bij me
[..]
pi_26346358
Heerlijk die mensen die zich aan alles en iedereen irriteren.

Een volgende keer zou ik haar inderdaad even groeten als ik jou was.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_26346432
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Heerlijk die mensen die zich aan alles en iedereen irriteren.
Niks "alles en iedereen"... je hebt je draagbare muziekding maar zo zacht te zetten dat niemand anders het kan horen.
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_26346848
Nog even tot 29 augustus wachtten en haar dan een briefje in de hand stoppen met de link naar dit topic...
Don't hurry, be crappy!
pi_26346884
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Niks "alles en iedereen"... je hebt je draagbare muziekding maar zo zacht te zetten dat niemand anders het kan horen.
Jah, maar vervolgens irriteert zij zich aan alles van TS, zoals een jas die niet goed zou liggen etc.
Fiets
pi_26346987
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Jah, maar vervolgens irriteert zij zich aan alles van TS, zoals een jas die niet goed zou liggen etc.
Tja, wat de rest betreft... Misschien is MM wel een bijzonder abject persoon. Je weet wel, zo iemand waar je een hekel aan hebt zodra je hem al ziet.
pi_26347028
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Tja, wat de rest betreft... Misschien is MM wel een bijzonder abject persoon. Je weet wel, zo iemand waar je een hekel aan hebt zodra je hem al ziet.
Ok, dat zou wel eens heel goed kunnen
Fiets
pi_26347031
ik had die bitch allang de huid volgescholden..maarja..
  dinsdag 19 april 2005 @ 13:57:02 #164
87044 MisterICE
The Superstar Bum
pi_26347302
Ze raakte je aan he
Tell him the liberator who destroyed my property has realigned my perception.
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:00:04 #165
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26347388
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

da's wel grappig: zij mag wel praten terwijl iedereen dat dus kan/moet horen, zelf sik over mijn oordopjes heen, maar zij mag helemaal nix van mij horen terwijl die oordopjes enigzins open zijn en je dus bijna altijd wel wat hoort, zeker als je er naast zit.

Kortom: zijn mag wel geluid maken, ik niet
[..]
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:00:35 #166
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26347404
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 13:57 schreef MisterICE het volgende:
Ze raakte je aan he
jah weer
[..]
pi_26347685
MM: je moet haar eens vragen of die sjaggie blik aangeboren is.... ik bedoel je kent haar al > 2 jaar en hebt haar nooit vrolijk gezien!
Don't hurry, be crappy!
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:13:19 #168
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_26347782
Registreer het domein: www.treinwijf.nl
Maak een foto van haar terwijl het lijkt alsof je met je mobieltje loopt te kutten.
Plaats foto, verhalen en reacties van fok op die site.
geef haar volgende keer een een visitekaartje waar op staat "www.treinwijf.nl - Hilariteit alom".

Als ik jou was geweest had ik haar gi-gan-tisch lopen etteren.
Speciaal naast haar gaan zitten met een ziek grote koptelefoon en als ze dan vraagt of het zachter kan keihard door de coupé schreeuwen "Mevrouw voor de ZOVEELSTE keer ik wil geen sex met u op het toilet!"
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:15:18 #169
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26347829
Ik heb geen camera in me mobiel
[..]
pi_26347845
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:15 schreef MikeyMo het volgende:
Ik heb geen camera in me mobiel
huhhhh, bestaan die nog?
Fiets
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:16:33 #171
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26347864
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:10 schreef RiDo78 het volgende:
MM: je moet haar eens vragen of die sjaggie blik aangeboren is.... ik bedoel je kent haar al > 2 jaar en hebt haar nooit vrolijk gezien!
sterker nog ik ken haar nog langer zelfs en ik heb haar nog nooit echt vorlijk gezien, ja wel eens een keer moeilijk lachen om een grapje van een medereiziger maar verder nix geloof ik... ze heeft ook meestal serieuze gesprekken (dodelijk saai dus)
[..]
pi_26347903
Ja .. maak foto's van haar (met je mobiel)
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:20:22 #173
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26347950
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:18 schreef XiChico het volgende:
Ja .. maak foto's van haar (met je mobiel)
ja wat zeg ik nou net
[..]
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:20:30 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_26347957
Volgende keer zeggen: kijk, we draaien er nu al twee jaar omheen. Duidelijk niemand spreekt voortdurend dezelfde persoon aan in de trein, je hebt met al je vriendinnen al over me gehad, je bent duidelijk weg van me. Dus spreek nou een datum af om te neuken, dan hebben we dat tenminste ook weer gehad en kan ik verder muziek luisteren.
pi_26348322
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef speknek het volgende:
Volgende keer zeggen: kijk, we draaien er nu al twee jaar omheen. Duidelijk niemand spreekt voortdurend dezelfde persoon aan in de trein, je hebt met al je vriendinnen al over me gehad, je bent duidelijk weg van me. Dus spreek nou een datum af om te neuken, dan hebben we dat tenminste ook weer gehad en kan ik verder muziek luisteren.
Don't hurry, be crappy!
  dinsdag 19 april 2005 @ 14:37:26 #176
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_26348436
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:18 schreef Grayburn het volgende:
She wants you .

en hard ook
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:09:53 #177
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_26349315
foto's!!!!
pi_26349495
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:09 schreef Rutger1983 het volgende:
foto's!!!!
lees topic!!!
Don't hurry, be crappy!
pi_26349555
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
sterker nog ik ken haar nog langer zelfs en ik heb haar nog nooit echt vorlijk gezien, ja wel eens een keer moeilijk lachen om een grapje van een medereiziger maar verder nix geloof ik... ze heeft ook meestal serieuze gesprekken (dodelijk saai dus)
Misschien een leuke uitdaging: haar aan het lachen proberen te krijgen. Het schijnt een hele hoop voldoening te geven als je een mission:impossible mogelijk gemaakt hebt.
Don't hurry, be crappy!
pi_26349767
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:46 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het blijft leuk om te lezen
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:32:27 #181
92418 BGN
Sunrise
pi_26349920
Meer!
  dinsdag 19 april 2005 @ 15:55:31 #182
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26350563
Werelds deze topic
A.M.A.B
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:06:40 #183
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_26350851
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 15:16 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

lees topic!!!
hij kan d'r toch opzoeken
pi_26351504
tvp
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_26351594
foto`s!!!
  dinsdag 19 april 2005 @ 16:51:42 #186
64781 bonke
pipo koeie
pi_26351969
volgens mij moet je haar gewoon ff recht in der ogen kijken en dan ff met je tong langs je lippen gaan
zal ze fijn vinden
denkikwel
pies on joe toe
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:30:27 #187
96937 Myriam7
En amor..
pi_26355954
hahaha.. denkikook
The future belongs to those,
who believe in the beauty of their dreams.
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:31:39 #188
64781 bonke
pipo koeie
pi_26355975
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 19:30 schreef Myriam7 het volgende:
hahaha.. denkikook
hou je nog een beetje van me
pies on joe toe
  dinsdag 19 april 2005 @ 19:34:32 #189
96937 Myriam7
En amor..
pi_26356034
Tuurlijk
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:00:44 #190
904 L-X
The Lover X
pi_26356615
*SlowChat Alert*

Nee ff serieus, ben nu wel benieuwd hoe ze eruit ziet.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:26:42 #191
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_26357178
Ja, 2 jaar lang dit topic en nog geen pics...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:37:13 #192
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26357435
Moet je nu nog steeds vroeg met de trein?
Ik woon ook in schagen en ik ga bijna elke dag om 06:51 weg.
Anders moeten we gaan meeten, mijn muziek kan heel hard

[ Bericht 81% gewijzigd door Tique op 19-04-2005 20:45:16 ]
- Fulltime FreeRunner - jij wilt die steen in de muur niet zijn
|
Laat 11 september uw sporttas staan !
Fun Lovin' Terrorist / Toeps addict
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:55:22 #193
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_26357827
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:51 schreef bonke het volgende:
volgens mij moet je haar gewoon ff recht in der ogen kijken en dan ff met je tong langs je lippen gaan
zal ze fijn vinden
denkikwel
ik weet het wel zeker...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:08:45 #194
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26358150
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef Tique het volgende:
Moet je nu nog steeds vroeg met de trein?
Ik woon ook in schagen en ik ga bijna elke dag om 06:51 weg.
Anders moeten we gaan meeten, mijn muziek kan heel hard
dan zit je elke dag in dezelfde trein!, mijne vertrekt nl 6:37 vanuit den helder

oeh voorste coupe bovenin zit ik altijd
[..]
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:17:30 #195
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26358346

Wat een mens zeg. Echt zo iemand die je zou aanraden om eens vóór de trein plaats te nemen.
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:19:29 #196
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26358413
hmm..ik zit ook vaak in de voorste, of de 3e, 2e coupe is eerste klas meestal.

Nou ehm...ik ben morgen vrij maar donderdag ben ik weer van de partij!

K ga wel bovenvoorin zitten!
Heb een zwarte leren jas, een wenkbrauwpiercing, donkerblond haar, blauwe ogen, ben 1,86 m en ben 19. ow..en ik heb vrijwel altijd me muziek op! (Senheiser PMX-60, zwarte nekband oordoppen zeg maar).

sjeez...lijkt wel een contactadvertentie
Maar ik wil dat mens wel zien ja!
|
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:26:50 #197
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_26358580
Koop oordopjes met een betere geluidsisolatie
Sony MDR-EX71SL bijvoorbeeld.

Of neuk haar hard in haar reet natuurlijk
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_26358638
Heerlijke soap
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 april 2005 @ 21:50:55 #199
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_26359223
tvp

Geweldig topic.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_26360388
Je zou het ijs eens moeten breken met een poging zoals "luister je uberhaupt weleens naar muziek?"

Goede afsluiting van dit topic zal zijn wanneer jullie zijn getrouwd.
  dinsdag 19 april 2005 @ 22:45:17 #201
38039 Katana
Snoekduiker
pi_26360909
TVP
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_26362107
Als ik al langere tijd op zo'n manier "contact" met iemand had, dan had ik er of voor gezorgd dat het contact beter werd of ervoor gezorgd dat het gesodemieter ophield.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  dinsdag 19 april 2005 @ 23:45:40 #203
71115 Rnej
I walk the line
pi_26362721
tvp'tje enne: geniaal topic, nog steeds, ik ga een keertje zorgen dat ik die trein ook kan pakken...
pi_26363116
Geef haar eens een briefje met de URL van deze topic. Misschien komt ze wel reageren.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  woensdag 20 april 2005 @ 06:22:57 #205
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26366651
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Tique het volgende:

Heb een zwarte leren jas, een wenkbrauwpiercing, donkerblond haar, blauwe ogen, ben 1,86 m en ben 19. ow..en ik heb vrijwel altijd me muziek op! (Senheiser PMX-60, zwarte nekband oordoppen zeg maar).

flaporen , blauwe jas, stekeltjes, doppies in me oren, bril, altijd aan de rechterkant bij het raam, Nike air max... that's me

zij: lang, blond, slank, altijd wel in het gezelschap van een of 2 personen, serieuze blik op haar gezicht. Zal vandaage ens kijken wat voor jas en zo ze aanheeft
[..]
  woensdag 20 april 2005 @ 06:23:40 #206
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26366653
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:24 schreef Neuralnet het volgende:
Als ik al langere tijd op zo'n manier "contact" met iemand had, dan had ik er of voor gezorgd dat het contact beter werd of ervoor gezorgd dat het gesodemieter ophield.
mjah, het is een jaar rustig geweest en zeg nou zelf: lache toch... me collega's hebben ook lol als ik dit vertel
[..]
  woensdag 20 april 2005 @ 08:38:07 #207
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_26367241
en en en? nieuwe ontwikkelingen?
  woensdag 20 april 2005 @ 09:14:05 #208
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26367803
ze was er niet
[..]
pi_26367879
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef MikeyMo het volgende:

Kortom: zijn mag wel geluid maken, ik niet
Tja, dat is een beetje oneerlijk maar goed... Ik vind wel dat het geluid van een walkman op anderhalve meter irritanter is dan de gemiddelde stem. Hoewel ik me vreselijk kan ergeren aan sommige pratende mensen in de trein.
pi_26368472
TVP!
  woensdag 20 april 2005 @ 10:05:35 #211
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26368557
quote:
Op woensdag 20 april 2005 09:19 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Tja, dat is een beetje oneerlijk maar goed... Ik vind wel dat het geluid van een walkman op anderhalve meter irritanter is dan de gemiddelde stem. Hoewel ik me vreselijk kan ergeren aan sommige pratende mensen in de trein.
maar da's puur persoonlijk dan, feit blijft dat zij zich opwindt over mijn hi-hatjes die je zachter hoort dan haar suffe serieuze verhalen die je hoort. Ik dat ding uit? Dan zij d'r smoel houden... en anders zoekt ze maar een stiltecoupe op
[..]
pi_26368608
Is dit nog steeds bezig? Het is bijna een nostalgisch verhaal geworden
  woensdag 20 april 2005 @ 10:20:52 #213
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26368835
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Is dit nog steeds bezig? Het is bijna een nostalgisch verhaal geworden
echt zoiets wat je later aan je kleinkinderen vertelt
[..]
pi_26368892
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:20 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

echt zoiets wat je later aan je kleinkinderen vertelt
Zal ik jullie eens vertellen hoe ik jullie oma heb leren kennen?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  woensdag 20 april 2005 @ 10:38:09 #215
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_26369170
T-shirt kopen met "I'm with Stupid" er op en naast haar gaan zitten / staan, zodat ze met aan de pijl kant staat.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  woensdag 20 april 2005 @ 10:57:47 #216
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26369579
of gewoon "trut" en dan een pijl er naast
[..]
pi_26369615
ik zou gewoon haar hard proberen te versieren, dan word ze vanzelf nog kwader, en als ze er niet van is gediend, uitschelden voor pot, nou dat heeft uitwerking hoor
pi_26369958
Foto is wel het minste wat je voor ons kunt regelen
  woensdag 20 april 2005 @ 13:59:14 #219
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26374129
MikeyMo, wat voor muziek wil je dat ik morgen meeneem?
|
pi_26374756
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Tique het volgende:

Maak jij dan meteen ff foto's van d'r
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  woensdag 20 april 2005 @ 14:30:18 #221
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26375013
Hey goed idee man!
Ik heb wel een camera op mijn telefoon!
Zullen waarschijnlijk niet zulke goede foto's worden waarschijnlijk (veel licht door de ramen).
|
  woensdag 20 april 2005 @ 14:53:33 #222
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26375667
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef Tique het volgende:
MikeyMo, wat voor muziek wil je dat ik morgen meeneem?
ik heb altijd gabber op mijn discman: veel hi-hatjes
[..]
pi_26375922
haha wat een verhaal!
pi_26376371
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:03 schreef Slurf het volgende:
haha wat een verhaal!
Zeker mooi verhaaltje.
Ik heb zoiets nog niet echt gehad.
Wel dat er een keer een vrouwtje tegen me aan ging leunen en een vrouwtje die me een half uur lang aan zat te staren, en dat laatste vond ik eerlijk gezegd nogal kut.
pi_26376636
Een foto is een must
pi_26376645
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:30 schreef Tique het volgende:
Hey goed idee man!
Ik heb wel een camera op mijn telefoon!
Zullen waarschijnlijk niet zulke goede foto's worden waarschijnlijk (veel licht door de ramen).
Ok, dat is dan geregeld

Vraag ook ff of ze gezellig met MikeyMo op de foto wil
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_26376651
Prachtig dit.

Wel bizar, jullie kennen elkaar al langer dan twee jaar en je weet niet eens haar naam!
Fuck you Jane Austen!
  woensdag 20 april 2005 @ 15:36:57 #228
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26376880
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:28 schreef Boondock_Saint het volgende:
Prachtig dit.

Wel bizar, jullie kennen elkaar al langer dan twee jaar en je weet niet eens haar naam!
ik zie al jarenlang elke dag dezelfde gezichten waarvan ik de naam niet ken
[..]
  woensdag 20 april 2005 @ 15:44:05 #229
87148 Stupide
Stompzinnig
pi_26377084
Goed topic!

tevens tvp
pi_26378216
Muhahaha!

Ik wacht met smart op de foto's hihi!
Beste terugkijk-en in-de-gaten-houd topic sinds het legendarische 'Alberto loopt de park te checken...'

(alhoewel het kwalitatief ver uitelkaar staat natuurlijk )
pi_26378573
tvp
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_26379133
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef Jett het volgende:
tvp
ik doe mee

echt prachtig dit.. reis ook al jarenlang ieder weekend hetzelfde trajcet maar nog geen spannende gebeurtenissen hoor...
  woensdag 20 april 2005 @ 18:34:22 #233
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_26381532
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef MakzBokz het volgende:
Muhahaha!

Ik wacht met smart op de foto's hihi!
Straks loopt half Fok! zich af te rukken op die foto's.....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  Moderator woensdag 20 april 2005 @ 18:59:38 #234
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_26382227
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Na lezen van het hele verhaal geloof ik er niet in dat ze echt lekker is. Maar we zullen zien, als de foto's er zijn..
  woensdag 20 april 2005 @ 20:39:18 #235
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26384908
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik doe mee

echt prachtig dit.. reis ook al jarenlang ieder weekend hetzelfde trajcet maar nog geen spannende gebeurtenissen hoor...
In het weekend is neit stoer

MimeyMo, is het ook goed als ik wat hardcore mee heb??
Dan hoef ik er niets meer op te zetten
|
  woensdag 20 april 2005 @ 21:17:16 #236
47102 Elvi
miemkwien
pi_26386018
Ik ben heel benieuwd hoe deze soap afloopt!
pi_26386578
Ik vind je eigenlijk maar een watje MikeyMo .
pi_26394928
Wat een frustwijf zeg. Die had ik al lang en breed de huid vol gescholden inmiddels, dat je nog doet wat ze zegt... onvoorstelbaar.

Brr, wat heb ik toch een hekel aan zulke azijnzeikers. Ik kom ze ook wel eens tegen, gewoon uitlachen is het leukste. Eventueel ene beetje boos aankijken, zodat ze hun grafsmoel wel houden.

Maar goed, foto's dus, MM. En goede ook. Is dit in de bus? MEestal is de tram erger. Daar zit je vaak tegenover elkaar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 21 april 2005 @ 08:36:21 #239
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_26396055
en en en? was ze er vandaag?
pi_26396345
quote:
Op donderdag 21 april 2005 08:36 schreef Rutger1983 het volgende:
Je moet r gewoon opgeilen
  donderdag 21 april 2005 @ 09:54:41 #241
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26397191
quote:
Op donderdag 21 april 2005 08:36 schreef Rutger1983 het volgende:
Neej (en Tique ook niet btw), mijn leven voelt incompleet aan, dit is ware liefde, ik zeg het je!!!

Treintrol: IK MIS JE!!!!
[..]
pi_26397389
quote:
Op donderdag 21 april 2005 09:54 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Neej (en Tique ook niet btw), mijn leven voelt incompleet aan, dit is ware liefde, ik zeg het je!!!

Treintrol hoe verzin je het???

Ik zou een contact advertentie zetten in de Metro en Sp!ts.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_26397537
heb je dr nou al geneukt?
  donderdag 21 april 2005 @ 10:19:20 #244
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26397660
Ja maar, waar is de liefde nou in het verhaal?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_26397738
Dit moet ooit wel eens leiden tot een abnormaal gigantische sexuele uitspatting, draag je wel een kist rubbers mee?
Touch my tralalaaa
  donderdag 21 april 2005 @ 10:26:18 #246
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26397780
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Ja maar, waar is de liefde nou in het verhaal?
al haar acties zijn tekenen van ongeremde passie
[..]
pi_26397946
TreinVermaak & -Plezier
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  donderdag 21 april 2005 @ 10:42:09 #248
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_26398114
In "rails" kan je toch ook zo'n verkapte contactadvertentie zetten? Er zit ook altijd een verhaal/contactadvertentie bij van een halve pagina. Ik weet zeker dat jouw verhaal die halve pagina haalt. Ik zie de volgende "rails" tegemoet.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  donderdag 21 april 2005 @ 10:47:05 #249
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_26398234
quote:

[..]

Heb je dr al als vermist opgegeven bij de politie ?
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
pi_26398706
Misschien zit ze ook op Fok! en is ze bewust vandaag weggebleven......
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  donderdag 21 april 2005 @ 11:33:39 #251
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_26399298
quote:

[..]

trek je even aan de noodrem, kun je d'r rustig zoeken, je vindt d'r vast door het harde gemopper
  donderdag 21 april 2005 @ 11:56:29 #252
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_26399840
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:33 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]

trek je even aan de noodrem, kun je d'r rustig zoeken, je vindt d'r vast door het harde gemopper
Of je neemt zo'n ghettoblaster mee lekker hard muziekje op, komt ze vanzelf weer naar je toe of het niet wat zachter kan
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
pi_26399987
quote:
Op woensdag 20 april 2005 20:39 schreef Tique het volgende:

[..]

In het weekend is neit stoer

MimeyMo, is het ook goed als ik wat hardcore mee heb??
Dan hoef ik er niets meer op te zetten
als ik in het weekend ga is het wel gewoon stoer.

pi_26405313
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Hmm rukken wordt moeilijk voor me, maar ik geloof ook dat ze niet echt 'rukvoer' is, als ik de TS moet geloven
  donderdag 21 april 2005 @ 20:32:55 #255
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26412649
quote:

[..]

Sorry!!!! een of andere debiel heeft net om het hoekje waar ik altijd fiets glas neergegooit!!!!
Nou had ik dus een lekke band! Normaal kom ik dus precies op tijd aan en haal ik de trein net...nu haalde ik hem dus op ongeveer 40 seconden niet
Misschien heb je me zien fietsen!
Heb je een of andere leipe debiel in een 3/4 broek (wit) en een bruin baseball jassie ofzow zien fietsen..dan was ik dat...
Maar morgen zal ik wel van de partij zijn! Hopen dat de Treintrol er dan ook is!!!
En waarom ik zo laat reageer...ik heb vanaf 1300 op het terras gezeten
|
pi_26413783
Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed idee als mensen via het internet oproepen om ook eens te komen kijken naar die vrouw. Zolang het bij vertellen en erover praten blijft is het nog wel in orde, maar op het moment dat er persoonsbeschrijvingen in combinatie met een treintraject en tijd worden gegeven vind ik het best ver gaan.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:12:17 #257
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26413906
Neuralnet..dan heb je pech
|
  donderdag 21 april 2005 @ 21:20:31 #258
64781 bonke
pipo koeie
pi_26414180
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Neuralnet het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed idee als mensen via het internet oproepen om ook eens te komen kijken naar die vrouw. Zolang het bij vertellen en erover praten blijft is het nog wel in orde, maar op het moment dat er persoonsbeschrijvingen in combinatie met een treintraject en tijd worden gegeven vind ik het best ver gaan.
als dit alles over een jaar of tien achter de rug is dan lult men er nog een jaar of 5 over, maar dan is et wel gebeurd
dus met een jaar of 15 zijn we alles weer vergeten
valt dus best wel mee toch ??
vinnikwel
pies on joe toe
pi_26414587
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:20 schreef bonke het volgende:

[..]

als dit alles over een jaar of tien achter de rug is dan lult men er nog een jaar of 5 over, maar dan is et wel gebeurd
dus met een jaar of 15 zijn we alles weer vergeten
valt dus best wel mee toch ??
vinnikwel
Eigenlijk heeft Neuralnet wel een beetje gelijk hoor....vinnikwel ..wel.
Stel alle mensen kwamen naar jou kijken, met een complete beschrijving ook nog erbij.. kan toch niet..vinikniet..

Bah ..ik moet al grijnzen als ik zie hoe je dat schrijft...
pi_26414766
Ik heb mijn droomvriendin in de trein ontmoet, ik heb haar daarna alleen nooit meer gezien.
  donderdag 21 april 2005 @ 21:43:21 #261
64781 bonke
pipo koeie
pi_26414863
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef Myriam7 het volgende:

[..]

Eigenlijk heeft Neuralnet wel een beetje gelijk hoor....vinnikwel ..wel.
Stel alle mensen kwamen naar jou kijken, met een complete beschrijving ook nog erbij.. kan toch niet..vinikniet..

Bah ..ik moet al grijnzen als ik zie hoe je dat schrijft...
tuurlijk heeft neuralnet wel een beetje gelijk
maar dit moet een grapje zijn natuurlijk
het moet niet zo zijn dat de dame in kwestie gestalkt word door een stel opgefokte fokkers
ps: trein half 7
jammer dat ik in den helder werk en niet erbuiten
pss: tis vinniknie ipv vinikniet hoor

pies on joe toe
pi_26415067
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Of je neemt zo'n ghettoblaster mee lekker hard muziekje op, komt ze vanzelf weer naar je toe of het niet wat zachter kan
pi_26415421
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:43 schreef bonke het volgende:

tuurlijk heeft neuralnet wel een beetje gelijk
maar dit moet een grapje zijn natuurlijk
het moet niet zo zijn dat de dame in kwestie gestalkt word door een stel opgefokte fokkers
ps: trein half 7
jammer dat ik in den helder werk en niet erbuiten
pss: tis vinniknie ipv vinikniet hoor

My point exactly!

Tja ..tisffwenne.. maar als ik nadenk lukt het me wel...
pi_26416184
Ik zou als ik in jouw situatie zat 2 studiospeakers van Bose met touw om mijn hoofd binden en er een keihard Terrornummer over af laten spelen, terwijl ik de lyrics "Holland is godverdomme het hardste!!" mee schreeuw door een megafoon.

Zo dat effect hebben?
pi_26417435
maak een foto van haar !!!
en post het hier
Nothing to see here, carry on
  vrijdag 22 april 2005 @ 03:17:07 #266
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_26422757
whehehe wat een zeikwijf; expres opzoeken en verder irriteren; ze wil je ik voel het
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  vrijdag 22 april 2005 @ 07:17:39 #267
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_26423385
Ik ben benieuwd of Mikey M. zijn droomvrouw vandaag ontmoet heeft...

(en een medefokker er foto's van heeft gemaakt )
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:18:07 #268
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26423660
Tique was er wel

Zij was er niet

Zou ze me ontlopen

You don't know what you got till it's gone
[..]
pi_26423882
En nu moeten we weer een hele dag wachten op de volgende ontmoetingskans?

Ik kan die spanning niet aan hoor...
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:53:57 #270
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_26423997
Inderdaad een Cliffhanger van je welste.

Het hele weekend in de stress zitten. Hopen dat volgende week er toch iets spannends gebeurd. Het begint vloek-en-scheld-woord net op een gtst-kloon te lijken.
  vrijdag 22 april 2005 @ 08:57:22 #271
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26424033
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:44 schreef De Wouzeraar het volgende:
En nu moeten we weer een hele dag wachten op de volgende ontmoetingskans?

Ik kan die spanning niet aan hoor...
het is vrijdag lieverd, maandag weer

Maareh, ik had van de week die aanvaring, de laatste keer daarvoor was meer dan een jaar geleden terug
[..]
pi_26424294
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Maareh, ik had van de week die aanvaring, de laatste keer daarvoor was meer dan een jaar geleden terug
Oja, maandag pas weer, ik ben morgen ook aan het werk, vandaar...

Maar pas maandag weer? Aarrrrrrrrrrgggghhhh.....
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:38:55 #273
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_26426105
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ze leest mee, ik weet het zeker!
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:59:22 #274
64781 bonke
pipo koeie
pi_26428091
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:38 schreef Rutger1983 het volgende:

[..]

ze leest mee, ik weet het zeker!
denkikook
pies on joe toe
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:08:18 #275
73243 Bendeleider
Biersexueel.
pi_26428332
quote:

Nou hopen dat yvonne dit leest..
Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:25:16 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_26428774
maar leest ze ook de metro? Zo ja, waarom zet je dan idd niet een adje?.... moet ze toevallig wel lezen dan

hee ansie
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 april 2005 @ 13:28:10 #277
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26430406
Hier spreekt Tique!
Ik kwam dus vanochtend in de trein na op het station al uitgebreid de blonde vrouwtjes met een chagerijnige kop bekeken te hebben en liep dus even de trein te checken!
Daar zag ik dus zo'n knapie naar mij kijken alsof ie iemand zocht..of dat hij iets van mij verwachte..
Ik er tegenover zitten dus..
hij: Jij bent zeker van Fok!
Ik zo.. Ja!
HIj zo: ze is er niet
Ik zo: o.

Verder hebben we het nog over haar gehad en wat de plannen zijn..
en over hoe lang ze al niet in de trein geweest was en dat hij haar ongelooflijk mist
En nu zit ik dus op school en verveel ik mij enzo...

Het was dus een zeer spannende ochtend
|
pi_26432035
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Tique het volgende:
Hier spreekt Tique!
Ik kwam dus vanochtend in de trein na op het station al uitgebreid de blonde vrouwtjes met een chagerijnige kop bekeken te hebben en liep dus even de trein te checken!
Daar zag ik dus zo'n knapie naar mij kijken alsof ie iemand zocht..of dat hij iets van mij verwachte..
Ik er tegenover zitten dus..
hij: Jij bent zeker van Fok!
Ik zo.. Ja!
HIj zo: ze is er niet
Ik zo: o.

Verder hebben we het nog over haar gehad en wat de plannen zijn..
en over hoe lang ze al niet in de trein geweest was en dat hij haar ongelooflijk mist
En nu zit ik dus op school en verveel ik mij enzo...

Het was dus een zeer spannende ochtend
pi_26437471
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:25 schreef Viking84 het volgende:

hee ansie
hee Rensie

vrijdag 22 april 2005 @ 19:10:59 #280
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26438465
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Tique het volgende:

dat klinkt heeeeeel vreemd

[..]
  vrijdag 22 april 2005 @ 19:52:42 #281
114283 bupatH
ondertitel
pi_26439420
tvp
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:38:22 #282
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_26442048
Hee geweldig topic.
Wat een ontzettend gefrustreerd mens, zeg.
Misschien heeft ze nu eindelijk haar rijbewijs gehaald en is ze niet meer chagerijnig (not)
En idd;
-of ze verlangd naar je
-of ze haat je vanwege je rare uiterlijk en aso gedrag.

Ps, en anders misschien een nieuwe vriendschap/liefde tussen MikeyMo en Tique?
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
pi_26445263
tvp
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:43:36 #284
110248 leen-lo
Want some candy?
pi_26446491
Woei Mikey! Cool topic..
tvp'tje
Life's a riddle, keep answering the questions
  Moderator zaterdag 23 april 2005 @ 00:49:26 #285
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_26446606
Wat een geweldig topic!!!

Ook wel te zien aan het aantal views: 15062 op dit moment: Vrijdagavond, 10 voor 1.
Zo'n aantal heb ik nog vrij weinig gezien...
pi_26446649
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een geweldig topic!!!

Ook wel te zien aan het aantal views: 15062 op dit moment: Vrijdagavond, 10 voor 1.
Zo'n aantal heb ik nog vrij weinig gezien...
Het topic loopt ook pas 2 jaar ofzo
pi_26446684
Topic is bijna vol, ik heb alles gelezen.
Wat een verhaal vol met spanning en intriges.
Wie maakt deel twee?
  Moderator zaterdag 23 april 2005 @ 00:56:52 #288
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_26446723
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:51 schreef blieblie het volgende:

[..]

Het topic loopt ook pas 2 jaar ofzo
Huilie Denk je nou echt dat na de laatste post in 2003 er nog veel mensen gekeken hebben?
  zaterdag 23 april 2005 @ 16:29:18 #289
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26455628
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:38 schreef Rebbedebje het volgende:

Ps, en anders misschien een nieuwe vriendschap/liefde tussen MikeyMo en Tique?
Mikey is een vent, en ik ben een vent!
|
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:55:44 #290
64781 bonke
pipo koeie
pi_26457128
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:29 schreef Tique het volgende:

[..]

shit happens
maar dat maakt in de liefde toch helemaal niet zo erg veel uit ??
pies on joe toe
  zaterdag 23 april 2005 @ 18:11:16 #291
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26457404
Dat maakt heel veel uit!
Ik ga voor vrouwen, van bijvoorbeeld 27
|
  zaterdag 23 april 2005 @ 18:44:10 #292
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26457992
Dit topic loopt bijna 2 jaar en nog steeds geen foto's?
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:39:03 #293
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26461405
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 16:29 schreef Tique het volgende:

[..]

ik prefereer de term "echte man"
[..]
  zaterdag 23 april 2005 @ 21:43:31 #294
64781 bonke
pipo koeie
pi_26461492
voor jullie latente homosexueele neigingen hoof je je niet te schamen hoor
pies on joe toe
  zondag 24 april 2005 @ 00:01:34 #295
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_26464456
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:43 schreef bonke het volgende:
voor jullie latente homosexueele neigingen hoof je je niet te schamen hoor
da's dus ook de reden waarom dat mens zo sjago is... ze wil Mikey al te graag neuken, maar weet dat dat niet gaat gebeuren ivm zijn sexuele voorkeuren...

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_26470034
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:39 schreef MikeyMo het volgende:
ik prefereer de term "echte man"
Ik weet niet of jouw 'relatie' het daar mee eensch is.
Don't hurry, be crappy!
  zondag 24 april 2005 @ 12:26:43 #297
101860 Tique
strictly seated concert
pi_26470849
Sorry, het spijt me Mikey. Ik had eergister een ander..het was een vrouw, en ze was 26
En op foto's kunnen jullie denk ik nog wel even wachten..mijn telefoon is kapot!
Het aan en uit knopje doet het niet meer, op zich is dat niet zo'n probleem..maar mijn batterij was gister leeg!!11!1: d
|
pi_26480924
Nevermind, topic is te oud..
  zondag 24 april 2005 @ 19:46:18 #299
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26481326
Ben benieuwd wanneer treinmiepje mij gaat slaan
[..]
pi_26481421
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:46 schreef MikeyMo het volgende:
Ben benieuwd wanneer treinmiepje mij gaat slaan
http://www.zelfverdediging.com/
Don't hurry, be crappy!
  zondag 24 april 2005 @ 19:55:25 #301
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_26481558
vol, en als ik nieuws heb te melden kom ik met een deel 2

dus misschien tot volgende week, misschien tot over een jaar
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')