al enige tijd reis ik dagelijks met de trein van Den Helder naar Amsterdam. Elke ochtend stapt er op Schagen een vrouw in van midden dertig. Deze blonde meid kijkt vrijwel nooit vrolijk, maar dat viel me pas later op. Ik zal even bij het begin beginnen hoe ze me is opgevallen;
Het was een ochtend zoals elke andere dat ik gewoon met mijn discman in de trein zat. Zij zat aan de raamkant tegenover me in de vierzitsstoelen naast me met een vriendin. Op een gegeven moment valt het me op dat er naar me gestaard werd. Zij zit daar en kijkt me aan met open mond. een bewegende mond. "Of het ff zachter kon" kankerde ze langs me heen. Nou ja het zal wel en ik deed hem een tikkie zachter. Ok kon gebeuren, daar zul je verder geen last meer van me hebben maar daar hield het niet bij op. Kennelijk had ze me onthouden want zodra ze binnenkwam in de trein liep ze direct altijd een stoel of 4 verder. ver weg bij mij. Waarom hoorde ik ook wanneer ze met een kennis was: "oh niet daar zitten, hij maakt altijd zo'n kabaal!" En dat terwijl ze een keer in mijn buurt heeft gezeten en ik verder in de 2 jaar dat mijn discman werkte 1 of 2 opmerkingen heb gehad.
Op een gegeven moment liep ze weer langs met een kennis, liep uiteraard verder zodra ze mij zag, merkte op dat ze niet daar ging zitten vanwege mij tegen haar vriendin (dit verstond ik allemaal heel duidelijk, kun je nagaan hoe hard mijn discman staat) en ik dacht dat dat het was. We waren nauwelijks Schagen uit en ik sliep half werd er in ene aan m'n been/knie gezeten. "Als je maar weet dat wij daar zijn gaan zitten vanwege jou!" Damn, ze zit gewoon zo vol frustratie dat ze in een volle coupé opstaat en mij komt attenderen dat jzij haar plekken uitkiest op hun strategische ligging vanaf mijn plek? Dat is mens is gek en gefrustreerd!
Nou heb ik onderhand die discman niet meer, die is kapot. Maar zij is me niet vergeten. Ze komt nog steeds nooit naast me zitten (hoeft ook niet, vaak nog plaats zat op schagen) maar van de week was het in een zo vol dat ze vrijwel geen andere keus had. Ze zat naast me. Ik lag half te slapen of uit het raam te staren. Mijn jas, een zomerjas (Carhart of hoe je dat ook spelt ) is niet lang, hij komt ongeveer tot broekriemhoogte. Geen flink spanwijdte dus als je je rits los heb. Afijn zij vond dat kennelijk wel want volgens mij hing een gedeelte van m'n flap (waar je rits dus in principe begint) op haar helft, dat kan nooit meer dan enkele centimeters zijn maar goed. Dat was voor haar teveel en ze pak de onderkant van m'n jas en duwt hem richting m'n been toe. Ok ,ze zal er wel last van hebben dacht ik. Maar niet veel later was hij kennelijk weer haar kant opgeschoven (4 cm ofzo?) en legde ze hem weer op m'n been. Vanaf dat moment vond ik het irri en grappig tegelijk. Ik heb expres een beetje vaak met m'n armen bewogen zodat m'n jasflap weer in bweging kwam en ja hoor: ze pakte hem weer en legde hem voor de 3e keer op m'n been Hij zit ook zo bij haar in de weg en hij ligt gewoon bij haar op schoot..not!
Ook gebeurde er iets grappigs tijdens die treinreis. Een gozer had een koffer bijzich en die in het gangpaadje gezet zonder de wielen op slot te zetten. In ene remde de trein en die koffer reed het gangpad af zo bijna de deur door De hele coupé keek natuurlijk. Ik wilde ook wat zien en leunde voor haar om een glimp op te vangen. Dat vond ze niet zo leuk want ze duwde me met haar hgand gelijk weer terug
Dat mens is gewoon echt gefrustreerd door mij! Jer zo opwinden over een discman en een stukje jas van een ander. Als ik nou nog een lange jas aanhad die op haar schoot lag, maar nee, mijn hangende flap hing op haar gedeelte en dat was al teveel...
quote:ik denk dat laatste
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:17 schreef Topper_Harley het volgende:
Whaha geweldig verhaal! Misschien moet ze eens praten met die ander e meiden in de coupe. Kan ze iets opsteken over hoe te reageren bij ongesteldheid.
Verder is het gewoon humor en misschien zijn het wel diepe verlangens van dr. Of je bent gewoon een klootzak
Stel haar vragen, probeer erachter te komen wat haar dwars zit man...
quote:het enigste wat ze doet is als ze alleen is sjacho kijken...
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:18 schreef R2cksson het volgende:
Is dat alles? Geen wisseling van woorden, geen verhaal over hoe ze denkt? Je spreekt niet met dat mens ofzo?Stel haar vragen, probeer erachter te komen wat haar dwars zit man...
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 29-08-2003 09:20]
quote:Weet ik wel zeker
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:17 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik denk dat laatste
quote:zeg als ze aan mijn knie gaat zitten sjorren en m'n jas de hele tijd terugduwt helpt de andere kant op kijken niet meer...
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:20 schreef Phr3ak het volgende:
kijk een andere kant, op heb je er ook geen last meer van
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:18 schreef Grayburn het volgende:
She wants you.
Blijkbaar heb jij het talent haar op de zenuwen te werken en een talent moet je nooit onbenut laten. Probeer wat leuke nieuwe dingen te verzinnen waar zij zich aan kan storen. Kleine, subtiele dingen die anderen niet zien. Als ze dan over de rooie gaat speel jij de vermoorde onschuld en iedereen kijkt haar meewarig aan.
- ga hetzelfde boek/krant lezen
- haal net voordat zij komt je tas weg om de kans te vergroten dat zij naast je zit.
- neem een keer een vriend mee en die gaat dan hardop fluisteren dat'ie iets met haar gehad heeft (zodat de rest (maar zij niet) het ook hoord).
Als dat een paar keer lukt wordt iedereen bang van haar (er is iet mis met dat mens) en neemt ze een andere trein of coupe (maar dan moet je weer iemand anders zoeken!)
Succes!
quote:Ik heb wel eens expres toen ze in de stoel achter me zat expres mijn oordopjes uitgedaan en vlak bij haar hoofd gehouden
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:24 schreef MetalMessiah het volgende:
Ik zou het slagveld gaan vergroten!Blijkbaar heb jij het talent haar op de zenuwen te werken en een talent moet je nooit onbenut laten. Probeer wat leuke nieuwe dingen te verzinnen waar zij zich aan kan storen. Kleine, subtiele dingen die anderen niet zien. Als ze dan over de rooie gaat speel jij de vermoorde onschuld en iedereen kijkt haar meewarig aan.
- ga hetzelfde boek/krant lezen
- haal net voordat zij komt je tas weg om de kans te vergroten dat zij naast je zit.
- neem een keer een vriend mee en die gaat dan hardop fluisteren dat'ie iets met haar gehad heeft (zodat de rest (maar zij niet) het ook hoord).Als dat een paar keer lukt wordt iedereen bang van haar (er is iet mis met dat mens) en neemt ze een andere trein of coupe (maar dan moet je weer iemand anders zoeken!)
Succes!
Good luck!
JJ
quote:ja dat valt me ook tegen van mezelf...
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:29 schreef B03S het volgende:
Dude, en je zegt er nooit wat over. Ik had allang enkele gevatte opmerkingen terug geplaatst.
Verder niet druk over maken. Gewoon een gefrustreerd persoon die hier of daar iets te kort komt.
quote:het is maar 2x gebeurd in 3 jaar ofzo... maar ze mijdt me dan ook als de pest
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:36 schreef brambij het volgende:
Jeetje zeg, dat mens is wel erg aanrakerig (is het eerste dat me opvalt uit je verhaaltje).
Als je d'r terug wil pesten kan je d'r eens waarschuwen met 't begrip 'ongewenste intimiteiten'
Handjes thuis dame!
Hopelijk blijft ze dan bij je uit de buurt.Verder niet druk over maken. Gewoon een gefrustreerd persoon die hier of daar iets te kort komt.
quote:Wat is dan het probleem?
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:36 schreef MikeyMo het volgende:
maar ze mijdt me dan ook als de pest
quote:ik wil juist dat ze lekker vaak bij me in de buurt komt zitten, niets leukers als dat mensen zich aan je irriteren...
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:40 schreef brambij het volgende:[..]
Wat is dan het probleem?
quote:dat hij d'r eigenlijk wel ziet zitten?
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:40 schreef brambij het volgende:Wat is dan het probleem?
quote:Begin je het te snappen
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
niets leukers als dat mensen zich aan je irriteren...
Ik had ook een keer dat ik in de bus zat, zitten er 2 van die refo's met van die zondags-jurken aan tegenover mij. Ik was stoned en mn haar zat helemaal door de war omdat ik op school een pet op had voor het koken. Hun lachen om mijn hoofd omdat mn haar zo vaag zat. Werd uitgelachen dus. Vond het opzich niet erg want ik was stoned.
Alleen na een half uur de heletijd dat ze over je zitten te praten word je wel geirriteerd van, ik had ook een discman op maar hoorde ze er duidelijk doorheen omdat ik maar 1 kant van de oordopjes in had. Evenlater moesten ze uitstappen bij een halte. Ze willen uit die bus stappen( ik zat precies naast de deur waar ze eruit moesten ). Staat de 1 op de anders jurk. Zij stapt wil eruit stappen en gaat gigantisch hard op der bek met der bek op de straattegel. Zag 2 tanden vliegen... pff heel der jurk gescheurt. Ik heb nog nooit zo hard gelachen... en dat hadden ze ook door. Ik lag op de grond in het looppad van de bus ongeveer. De bus reed weg, kreeg een boze blik en gaf ze een " ".
Vond het wel een prachtige actie, al zeg ik het zelf
hehehehehe
JJ
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:50 schreef lordhelmet het volgende:
Dit soort verhalen heb je toch gewoon een aandenken bij nodig? Een keer zorgen dat je een bekende met fototoestel meeneemt. Naast 'r gaan zitten en ineens je arm om 'r heen slaan en een foto laten nemen!
quote:rofl, en dan uit laten vergroten en in de trein hange
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:50 schreef lordhelmet het volgende:
Dit soort verhalen heb je toch gewoon een aandenken bij nodig? Een keer zorgen dat je een bekende met fototoestel meeneemt. Naast 'r gaan zitten en ineens je arm om 'r heen slaan en een foto laten nemen!
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:14 schreef UrbanMike het volgende:
eindelijk een mooie topic van mikeymo
quote:Thnx
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:14 schreef UrbanMike het volgende:
eindelijk een mooie topic van mikeymo
quote:rofl
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:51 schreef Wolter het volgende:
Ga liedjes zingen ipv luisteren naar je discman.
582ste couplet........ IK HEB EEN POOOOOTJE MET VET, IK HEB EEN POTJEPOTJEPOTJE VEEEEEEEHEEEEEEEHET AL OP DE TAFEL GEZET JA LALALALA, 583ste couplet
etc.
quote:den kwel dat de rest van de coupe dat niet leuk vind
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
rofl
582ste couplet........ IK HEB EEN POOOOOTJE MET VET, IK HEB EEN POTJEPOTJEPOTJE VEEEEEEEHEEEEEEEHET AL OP DE TAFEL GEZET JA LALALALA, 583ste couplet
etc.
quote:helaas is niemand vroeg op in mijn kennissenkring. Overigens wees ik haar die middag (reist kennelijk ook zo nu en dan in dezelfde trein terug) aan een kennis en die kende haar. Wist haar naam niet meer maar heeft met haar op school gezeten...
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:18 schreef Noca het volgende:zon treinrelatie moet je gaan uitbouwen joh!
Het idee met de foto vind ik zeer goed
quote:
weet je wat je moet doen als je in de trein zit en je niet wilt dat er mensen naast je zitten?
neem een pakje kauwgom... stop duidelijk zichtbaar alle kauwgoms uit het pakje in je mond en ga daarna hardop de verpakking lezen... "bla bla bla... bla ... overmatig gebruik kan een laxerende werking hebben "
quote:Je plakt gewoon uitgekauwde kauwgom op de plaats naast je, veel effectiever.
Op vrijdag 29 augustus 2003 12:23 schreef Metamorphozis het volgende:
Deze hoorde ik een keer in de 3e klas van een ietwat vreemd meisje:
[..]
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:36 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ja dat valt me ook tegen van mezelf...
quote:Die moet gewoon eens een goede beurt hebben.
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
Op verzoek mijn relatie met een medepassagiere (Nee niet zo'n relatie)<knip>
lang verhaal
</knip>
Djeez wat een zeikwijf!
quote:OMG
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:47 schreef generalist het volgende:[..]
Die moet gewoon eens een goede beurt hebben.
Djeez wat een zeikwijf!
Maar of het daar van over gaat ??? Maybe kikjkt ze dan nog veel sacherijniger
Maar dit kan natuurlijk het begin zijn van een heftige liefdesgeschiedenis. Daar ben je je wel van bewust toch zeker? De volgende keer moet je je geslacht maar eens uit je broek halen en het flapje van je jas daaroverheen leggen.
quote:hahaha ja waarom niet?
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:18 schreef EggsTC het volgende:
Als je balls hebt print je het uit en geef je het aan die kuthoer, dit topic.
ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet, zit zelf ook regelmatig in de trein tussen amsterdam en alkmaar.
quote:We kunnen niet anders concluderen he?
Op vrijdag 29 augustus 2003 19:27 schreef Mirion het volgende:
Ze wil je. Ze walgt er zelf van dat ze je wil, maar ze wil je.
quote:mee eens is
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:23 schreef McPhisto het volgende:[..]
denk het ook...
quote:pak de trein van 7:07 naar A'dam in alkmaar, stap in de voorste coupe van het treinstel wat uit den helder komt. Bovenin, ze is midden 30, blond, lang, slank, nauwelijks curves, ik geloof dat ze een zwarte jas draagt.
Op vrijdag 29 augustus 2003 14:33 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
hahaha ja waarom niet?
schending van privacy? wat nou ze loopt toch ook over jou te bazuinen in de trein?ben wel benieuwd hoe ze er uit ziet, zit zelf ook regelmatig in de trein tussen amsterdam en alkmaar.
quote:dan mag ze achteraan de rij aansluiten
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
Face it, MikeyMo, the woman loves you
quote:Het is ook super-irritant voor mensen om je heen, ook al staat hij zacht zodat je hem bijna niet hoort.
Of het ff zachter kon" kankerde ze langs me heen. Nou ja het zal wel en ik deed hem een tikkie zachter.
quote:Ze heeft kennelijk een talent in het inschatten van mensen, ik zou ook niet naast een figuur als jou gaan zitten. Maar dat is na wat posts van je gelezen te hebben
...liep ze direct altijd een stoel of 4 verder. ver weg bij mij.
quote:Volgens mij wil ze je toch ter plekke nemen
Als je maar weet dat wij daar zijn gaan zitten vanwege jou!
Pas maar op, straks ben je met haar getrouwd en heb je 6 kids, gnaaaaa....
[Dit bericht is gewijzigd door rookie op 30-08-2003 08:55]
quote:lekker dan, ook al is ze in principe niet lelijk, haar lichaam is te vlak en ze kijkt altijd zo zuur dat ik er nix aan vindt
Op zaterdag 30 augustus 2003 08:45 schreef rookie het volgende:[..]
Het is ook super-irritant voor mensen om je heen, ook al staat hij zacht zodat je hem bijna niet hoort.
[..]Ze heeft kennelijk een talent in het inschatten van mensen, ik zou ook niet naast een figuur als jou gaan zitten. Maar dat is na wat posts van je gelezen te hebben
[..]Volgens mij wil ze je toch ter plekke nemen
Pas maar op, straks ben je met haar getrouwd en heb je 6 kids, gnaaaaa....
het was een keer weer eens raak met de NS en we moesten allemaal overstappen in Alkmaar. Eenmaal in die trein zat ik met haar in de coupé alwaar ze omriepen dat de trein waar we uitvandaan kwamen toch als eerste wegging. Iedereen stond op en ik stond net voor haar. Ze had zich geloof ik alweer geeergerd aan mijn discman ofzo denk want ze keek niet vrolijk. Ik liep in iig voor haar en ze probeerde voor te dringen. Immers, als je te laat in de andere trein komt moet je wellicht staan. Maar ik maakte me een beetje breed en ze kon er dus niet langs wurmen.
Probeert ze me kennelijk te tekkelen, want ik voelde haar de hele tijd op het balkon en op de trap naar beneden dat ze me probeerde te haken met haar voet.
Dat mens is echt lijp gewoon
ik zou echt zoiets zeggen van.. als je me leuk vind moet je het gewoon zeggen hoor want het word nu wel irritant! kijken wat ze zegt
quote:ja da soort dingen doe ik altijd enkel in gezelschap van bekenden...
Op maandag 1 september 2003 11:22 schreef JoeBlack2k2 het volgende:
haha wat een mooi verhaal!!ik zou echt zoiets zeggen van.. als je me leuk vind moet je het gewoon zeggen hoor want het word nu wel irritant! kijken wat ze zegt
quote:Ook al is het niet waar, haar gewoon mee uit vragen. Kijken wat ze zegt. Ennuh.... haar antwoord wel hier posten, he!
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:25 schreef SEMTEX het volgende:
Face it, MikeyMo, the woman loves you
Maar ik zou gewoon lekker doorgaan. En ik zou alles vet express doen.En lekker blijven doorgaan
Ik wou dat ik zoiets had in de trein van Arnhem naar Utrecht. Had ik nog wat te doen.
Vanochtend was ze er ook weer, de stoof snel van de ene kant van de coupé naar de andere, ver weg bij mij vandaan
quote:Zou er dan gewoon achteraan gaan. En dan gewoon zelfs naast haar gaan zitten. Ze ken je niks maken.
Op dinsdag 2 september 2003 10:07 schreef MikeyMo het volgende:
Zag haar gistermiddag over het perron lopen, had nog ff oogcontact met haar, wat een vuile blik heeft zeVanochtend was ze er ook weer, de stoof snel van de ene kant van de coupé naar de andere, ver weg bij mij vandaan
Hahahahahah super dit:)
quote:ik haar nooit aangesproken, ik heb haar nog nooit aangeraakt, ik heb nog nooit wat tegen haar gedaan, behalve dit topic te plaatsen.
Op dinsdag 2 september 2003 22:47 schreef chappie het volgende:
get a life zeg, het lijkt er eerder op dat jij nogal door haar geobsedeerd bent dan andersom...
sorry maar ik snap niet dat je zo reageert. Echt dat omgedraaide psychologie; zeg je wat over iemands uiterlijk, dan vindt je jezelf lelijk en heb je een minderwaardigheidscomplex...
Zij zit zich al 2 jaar aan mij te irriteren en dan ben ik geobsedeerd door haar... juist
Ik zat in de trein in een hoek bij het raam, in de andere hoek in de 4 zitter naast mij zat een gezette negerin bij het raam. Deze sliep lichtjes en had haar jas of sjaal op de stoel naast haar gelegd.
Station Schagen: mevrouw komt binnen en de persoon met wie ze is gaat schuin tegenover de negerin zitten. Zij wil dus op de stoel gaan zitten naast de negerin, maar ja daar ligt kleding! Afijn ipv even te vragen "mag ik hier zitten" pakt zij de kleding op van de negerin en wil deze waarschijnlijk op haar schoot leggen ofzo of op de tafel. Iig, de negerin wordt wakker en begint op een boze toon tegen haar uit te vallen
"wil je wel even van mijn spullen afblijven"
"ik wilde hier gewoon zitten, ik dacht ik leg het even weg"
"nee, dat vraag je gewoon aan me, je gaat niet zomaar iemands spullen pakken"
"ja maar..."
Nou bla bla bla, ze had weer ruzie hoor. Blijkt het dus niet aan mij te liggen
[Dit bericht is gewijzigd door MikeyMo op 06-01-2004 23:27]
quote:
Op dinsdag 6 januari 2004 23:19 schreef MikeyMo het volgende:
UPDATE!!!Ik zat in de trein in een hoek bij het raam, in de andere hoek in de 4 zitter naast mij zat een gezette negerin bij het raam. Deze sliep lichtjes en had haar jas of sjaal op de stoel naast haar gelegd.
Station Schagen: mevrouw komt binnen en de persoon met wie ze is gaat schuin tegenover de negerin zitten. Zij wil dus op de stoel gaan zitten naast de negerin, maar ja daar ligt kleding! Afijn ipv even te vragen "mag ik hier zitten" pakt zij de kleding op van de negerin en wil deze waarschijnlijk op haar schoot leggen ofzo of op de tafel. Iig, de negerin wordt wakker en begint op een boze toon tegen haar uit te vallen
"wil je wel even van mijn spullen afblijven"
"ik wilde hier gewoon zitten, ik dacht ik leg het even weg"
"nee, dat vraag je gewoon aan me, je gaat niet zomaar iemands spullen pakken"
"ja maar..."
Nou bla bla bla, ze had weer ruzie hoor. Blijkt het dus niet aan mij te liggen
quote:
Op verzoek mijn relatie met een medepassagiere (Nee niet zo'n relatie)al enige tijd reis ik dagelijks met de trein van Den Helder naar Amsterdam. Elke ochtend stapt er op Schagen een vrouw in van midden dertig. Deze blonde meid kijkt vrijwel nooit vrolijk, maar dat viel me pas later op. Ik zal even bij het begin beginnen hoe ze me is opgevallen;
Het was een ochtend zoals elke andere dat ik gewoon met mijn discman in de trein zat. Zij zat aan de raamkant tegenover me in de vierzitsstoelen naast me met een vriendin. Op een gegeven moment valt het me op dat er naar me gestaard werd. Zij zit daar en kijkt me aan met open mond. een bewegende mond. "Of het ff zachter kon" kankerde ze langs me heen. Nou ja het zal wel en ik deed hem een tikkie zachter. Ok kon gebeuren, daar zul je verder geen last meer van me hebben maar daar hield het niet bij op. Kennelijk had ze me onthouden want zodra ze binnenkwam in de trein liep ze direct altijd een stoel of 4 verder. ver weg bij mij. Waarom hoorde ik ook wanneer ze met een kennis was: "oh niet daar zitten, hij maakt altijd zo'n kabaal!" En dat terwijl ze een keer in mijn buurt heeft gezeten en ik verder in de 2 jaar dat mijn discman werkte 1 of 2 opmerkingen heb gehad.
Op een gegeven moment liep ze weer langs met een kennis, liep uiteraard verder zodra ze mij zag, merkte op dat ze niet daar ging zitten vanwege mij tegen haar vriendin (dit verstond ik allemaal heel duidelijk, kun je nagaan hoe hard mijn discman staat) en ik dacht dat dat het was. We waren nauwelijks Schagen uit en ik sliep half werd er in ene aan m'n been/knie gezeten. "Als je maar weet dat wij daar zijn gaan zitten vanwege jou!" Damn, ze zit gewoon zo vol frustratie dat ze in een volle coupé opstaat en mij komt attenderen dat jzij haar plekken uitkiest op hun strategische ligging vanaf mijn plek?Dat is mens is gek en gefrustreerd!
Nou heb ik onderhand die discman niet meer, die is kapot. Maar zij is me niet vergeten. Ze komt nog steeds nooit naast me zitten (hoeft ook niet, vaak nog plaats zat op schagen) maar van de week was het in een zo vol dat ze vrijwel geen andere keus had. Ze zat naast me. Ik lag half te slapen of uit het raam te staren. Mijn jas, een zomerjas (Carhart of hoe je dat ook spelt
) is niet lang, hij komt ongeveer tot broekriemhoogte. Geen flink spanwijdte dus als je je rits los heb. Afijn zij vond dat kennelijk wel want volgens mij hing een gedeelte van m'n flap (waar je rits dus in principe begint) op haar helft, dat kan nooit meer dan enkele centimeters zijn maar goed. Dat was voor haar teveel en ze pak de onderkant van m'n jas en duwt hem richting m'n been toe. Ok ,ze zal er wel last van hebben dacht ik. Maar niet veel later was hij kennelijk weer haar kant opgeschoven (4 cm ofzo?) en legde ze hem weer op m'n been. Vanaf dat moment vond ik het irri en grappig tegelijk. Ik heb expres een beetje vaak met m'n armen bewogen zodat m'n jasflap weer in bweging kwam en ja hoor: ze pakte hem weer en legde hem voor de 3e keer op m'n been Hij zit ook zo bij haar in de weg en hij ligt gewoon bij haar op schoot..not!
Ook gebeurde er iets grappigs tijdens die treinreis. Een gozer had een koffer bijzich en die in het gangpaadje gezet zonder de wielen op slot te zetten. In ene remde de trein en die koffer reed het gangpad af zo bijna de deur doorDe hele coupé keek natuurlijk. Ik wilde ook wat zien en leunde voor haar om een glimp op te vangen. Dat vond ze niet zo leuk want ze duwde me met haar hgand gelijk weer terug
Dat mens is gewoon echt gefrustreerd door mij! Jer zo opwinden over een discman en een stukje jas van een ander. Als ik nou nog een lange jas aanhad die op haar schoot lag, maar nee, mijn hangende flap hing op haar gedeelte en dat was al teveel...
me verontschuldigen dat je je discman vandaag niet bij je hebt... en vervolgens ( VALS ) gaan zingen tot je op de plaats van bestemming bent, OF totdat ze uitstapt.... en dan doei zeggen.
* en er vriendelijk bij zwaaien*
extra lange jas aantrekken, en zeggen: "je vind het toch niet vervelend als ie openhangt he ?"
spuitbus met SCHEETlucht meenemen....
...........pssssjjjjjtt
* tegelijk bijpassend scheetgeluid maken *
... en dan kwaad opstaan en zeggen "dat DOE je toch niet in een volle trein???"
Geweldig dat soort passagiers. Ik kan me daar ook altijd wel mee vermaken.
Mikey, dude! Waarom doe je niks met dat mens? Gewoon een paar rake,gevatte opmerkingen of enigszins sexueel getinte opmerkingen als ze weer 's handtastelijk word
quote:Pak elke dag de treion van Half 7 in Den Helder en zaanschouw hoe ze in schagen instapt. Voorste coupé, bovenin. Blond haar, slank, kijkt nooit vrolijk en heeft een beetje een felle blik in haar ogen
Op dinsdag 6 januari 2004 23:41 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Hej TS, heb je toevallig de trein van 7 uur / half 8 ?
moet je haar er es over aanspreken.. dan kun je helemaal lachen ik weet zeker dat ze rood aanloopt van de woede.. en dat ze het 4 coupe's verder ook kunnen horen!!!
quote:
al enige tijd reis ik dagelijks met de trein van Den Helder
quote:Ik weet het wel zeker..
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:17 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik denk dat laatste
zielig zeik figuurtje ben je..
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 08:40 schreef MlR het volgende:[..]
[..]Ik weet het wel zeker..
zielig zeik figuurtje ben je..
en jouw probleem is???
"Ik word zo opgewonden van je, ik hou het niet meer uit. Ik wil je nu! *hijg*"
Succes verzekerd! (of een treinverbod)
quote:Ja duszz , ga jij eens lekker buitenspelen...
Op woensdag 7 januari 2004 11:02 schreef speknek het volgende:
Leg volgende keer je lul op haar schoot.
quote:ja man!!! dat zou helemaal leuk zijn.....
Op woensdag 7 januari 2004 10:58 schreef MikeyMo het volgende:
nee helaas niet, zou ik eigenlijk wel een keer moeten regelen
quote:de gesloten inrichting laat me niet gaan
Op woensdag 7 januari 2004 11:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ja duszz , ga jij eens lekker buitenspelen...
quote:Ik denk dat ze dan die zure blik blijft houden
Op woensdag 7 januari 2004 11:04 schreef pacandor_ het volgende:[..]
ja man!!! dat zou helemaal leuk zijn.....
maar hmzz je ken ook de rollen een keer omdraaien....... gewoon een keer vriendelijk groeten of gedag zeggen of heel vrolijk "goedemorgen!!"
misschien smelt ze dan ineens voor je... ghehehehe
quote:hier moest ik toch wel ff hard lachen
Vanaf dat moment vond ik het irri en grappig tegelijk. Ik heb expres een beetje vaak met m'n armen bewogen zodat m'n jasflap weer in bweging kwam en ja hoor: ze pakte hem weer en legde hem voor de 3e keer op m'n been Hij zit ook zo bij haar in de weg en hij ligt gewoon bij haar op schoot..not!
lol, zo'n gefrustreerd mens had ik allang uitgescholden volgens mij
quote:kijken of ze hem terug legt...
Op woensdag 7 januari 2004 11:02 schreef speknek het volgende:
Leg volgende keer je lul op haar schoot.
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 11:08 schreef BDisOKE het volgende:[..]
kijken of ze hem terug legt...
quote:Dat zijn teminste acties.. en dan allemaal foto's van haar gaan maken
Op woensdag 7 januari 2004 11:11 schreef pacandor_ het volgende:
ja man een meeting!!!!! hahahahah 100 fokkers in die coupee!!! als ze dan nog niet saggo is!!!!! hahahahahahahahaha
quote:natuurlijk een boomblaster meenemen en flinke jassen over dr heengooien
Op woensdag 7 januari 2004 11:20 schreef Bastard het volgende:[..]
Dat zijn teminste acties.. en dan allemaal foto's van haar gaan maken
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:36 schreef ByteMe het volgende:
Ze wil je ! Go for it tiger!
Hahaha, ik zou haar nu lekker gaan zieken vanaf heden.
De tips in dit topic moet je ter harte nemen
quote:ja man hahahahaha wat eeen vet idee!!! hahahahahah ik wil haar kop dan wel eens zien!! hahahahahahah! echt te mooi! haaaaaaaaaaaaaaahahahaha
Op woensdag 7 januari 2004 11:11 schreef pacandor_ het volgende:
ja man een meeting!!!!! hahahahah 100 fokkers in die coupee!!! als ze dan nog niet saggo is!!!!! hahahahahahahahaha
.
Mooi verhaal verder . Gek mens
.
-edit-'
op de al bundy manier gaan zitten, hand in broek alleen duim steekt er boven uit
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 07-01-2004 19:10]
Vanochtend was de trein vol en ging ze..... tegenover me zitten!!! Uiteraard ging het weer niet van een leien dakje want terwijl ik normaal zat: mijn eigen voeten onder m'n stoel, dus niet met de benen gestrekt, moest zij zonodig minimaal 1 been strekken en bij mij in het hoekje plaatsen. Nou zo adhd als ik ben: mijn voeten zitten niet zo vaak stil en dus tikte ik zo nu en dan tegen haar voet of been aan. Iets wat ze natuurlijk niet kon waarderen, maar waarvan ze moeilijk iets kon zeggen want zij zat immers met haar been in in mijn ruimte. Ik heb woeste blikken gekregen van haar, toen ik een keer per ongeluk met m'n andere voet tegen haar voet aantikte die zich op haar gedeelte bevond, slaakte ze gelijk zo'n "Ta" (echt zo'n natte T bij wijze van spreken, waarbij je je tong tegen gehemelte plaatst).
Nou ja, zo heb ik de reis een beetje stug haar subtiel zitten treiteren, en toen de trein ook nog eens vertraging opliep liet ze dat ff weten: hey jezus, schiet eens op hey... Niemand die daar op inging ofzo
Toch maar weer eens een discman kopen
quote:Niet vergeten om dan de repeatfunctie weer eens goed te testen met een of ander irritant blij nummer, zoals "Monsier Cannibale" van de Efteling
Op dinsdag 13 januari 2004 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
<snip>
Toch maar weer eens een discman kopen![]()
Trouwens met gestrekte been (of benen) gaan zitten tegenover passagiers vraagt om een vergeldingsactie
Blijf vooral posten dan start ik een inzamelingsactie voor de nieuwe discman...
Als ik dit topic gelezen heb valt de treinreis naar huis ineens heel erg mee. Keep 'm coming...
Lijkt me echt geweldig om zo'n frusto mee te maken
wordt lachen, allemaal een digicam + discman + te grote jas meenemen enzow
quote:Volgens mij wil ze je gewoon man, trouwens waar ben je eigenlijk gebleven Mikeymo?
Op dinsdag 13 januari 2004 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
Zo ben ik weer eens...Vanochtend was de trein vol en ging ze..... tegenover me zitten!!! Uiteraard ging het weer niet van een leien dakje want terwijl ik normaal zat: mijn eigen voeten onder m'n stoel, dus niet met de benen gestrekt, moest zij zonodig minimaal 1 been strekken en bij mij in het hoekje plaatsen. Nou zo adhd als ik ben: mijn voeten zitten niet zo vaak stil en dus tikte ik zo nu en dan tegen haar voet of been aan. Iets wat ze natuurlijk niet kon waarderen, maar waarvan ze moeilijk iets kon zeggen want zij zat immers met haar been in in mijn ruimte. Ik heb woeste blikken gekregen van haar, toen ik een keer per ongeluk met m'n andere voet tegen haar voet aantikte die zich op haar gedeelte bevond, slaakte ze gelijk zo'n "Ta" (echt zo'n natte T bij wijze van spreken, waarbij je je tong tegen gehemelte plaatst).
Nou ja, zo heb ik de reis een beetje stug haar subtiel zitten treiteren, en toen de trein ook nog eens vertraging opliep liet ze dat ff weten: hey jezus, schiet eens op hey... Niemand die daar op inging ofzoToch maar weer eens een discman kopen
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Whahahaha... dat is lachen hee. Maarre, medio 30 en blond zei je?Waarom spring je er niet bovenop??
De maatschappij, dat ben jij .. nietquote:Op zaterdag 24 april 2004 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
Oeh ze zat vand e week tegenover me, schuin dus niet direct. Deze keer geen gestommel met voeten die ze onder mijn stoel kwijt wilt.
Nee, maar ik had wel een discman en wonderbaarlijk genoeg heeft ze er niets van gezegd. Ik heb wel een paar vuile blikken mogen ontvangen van haar. Dan hoorde ze hem waarschijnlijk. Datw aren wel juist de signalen voor mij om hem nogf ietsjes harder te doen...
maar ze heeft er niets van gezegd.. jammer
quote:Op vrijdag 29 augustus 2003 09:50 schreef lordhelmet het volgende:
MILF Hunterquote:Op zaterdag 24 april 2004 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Whahahaha... dat is lachen hee. Maarre, medio 30 en blond zei je?Waarom spring je er niet bovenop??
haha precies! beetje spelen.. tis toch een biatch dus je kan dr maar net zo goed beetje lol om hebben toch?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:13 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Gewoon een beetje met haar flirten.
Als ze een boze blik geeft, geef je die biatch een knipoog.
Dat soort dingetjes.
Keep us informed!!
U get the message!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:40 schreef lyticflower het volgende:
[..]
haha precies! beetje spelen.. tis toch een biatch dus je kan dr maar net zo goed beetje lol om hebben toch?
wat zal ze genieten van mijn peniskoker met weerhakenquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:16 schreef Caesu het volgende:
jullie houden stiekem enorm veel van elkaar.
ooit doen jullie een spannend sm-spel samen.
je hebt 8 maanden nagedacht om tot die conclusie te komenquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:36 schreef Frenkie het volgende:
Past beter ion klaagbaak imo
schopje dus
ze zou lekker kunnen zijn, als ze niet de hele tijd van die wilde ogen opzettequote:Op zondag 25 april 2004 12:04 schreef KreKkeR het volgende:
Is ze lekker?
Misschien wil ze je in d'r ogen.quote:Op zondag 25 april 2004 13:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze zou lekker kunnen zijn, als ze niet de hele tijd van die wilde ogen opzette
jah eigenlijk wel, de trutquote:
quote:
ik heb net mijn bevindingen van vanmorgen geplaatst. helaas zit ze niet zo vaak bij mequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef MakzBokz het volgende:
Give us more, MikeyMo!!!
Geweldig dit!!
Mensen in de trein zijn altijd geweldig idd.
Hoe is het inmiddels met je reis-relatie gesteld?
Niks "alles en iedereen"... je hebt je draagbare muziekding maar zo zacht te zetten dat niemand anders het kan horen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Heerlijk die mensen die zich aan alles en iedereen irriteren.
Jah, maar vervolgens irriteert zij zich aan alles van TS, zoals een jas die niet goed zou liggen etc.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niks "alles en iedereen"... je hebt je draagbare muziekding maar zo zacht te zetten dat niemand anders het kan horen.
Tja, wat de rest betreft... Misschien is MM wel een bijzonder abject persoon. Je weet wel, zo iemand waar je een hekel aan hebt zodra je hem al ziet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jah, maar vervolgens irriteert zij zich aan alles van TS, zoals een jas die niet goed zou liggen etc.
Ok, dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tja, wat de rest betreft... Misschien is MM wel een bijzonder abject persoon. Je weet wel, zo iemand waar je een hekel aan hebt zodra je hem al ziet.
da's wel grappig: zij mag wel praten terwijl iedereen dat dus kan/moet horen, zelf sik over mijn oordopjes heen, maar zij mag helemaal nix van mij horen terwijl die oordopjes enigzins open zijn en je dus bijna altijd wel wat hoort, zeker als je er naast zit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niks "alles en iedereen"... je hebt je draagbare muziekding maar zo zacht te zetten dat niemand anders het kan horen.
jah weerquote:
huhhhh, bestaan die nog?quote:
sterker nog ik ken haar nog langer zelfs en ik heb haar nog nooit echt vorlijk gezien, ja wel eens een keer moeilijk lachen om een grapje van een medereiziger maar verder nix geloof ik... ze heeft ook meestal serieuze gesprekken (dodelijk saai dus)quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:10 schreef RiDo78 het volgende:
MM: je moet haar eens vragen of die sjaggie blik aangeboren is.... ik bedoel je kent haar al > 2 jaar en hebt haar nooit vrolijk gezien!
ja wat zeg ik nou netquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:18 schreef XiChico het volgende:
Ja .. maak foto's van haar(met je mobiel)
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef speknek het volgende:
Volgende keer zeggen: kijk, we draaien er nu al twee jaar omheen. Duidelijk niemand spreekt voortdurend dezelfde persoon aan in de trein, je hebt met al je vriendinnen al over me gehad, je bent duidelijk weg van me. Dus spreek nou een datum af om te neuken, dan hebben we dat tenminste ook weer gehad en kan ik verder muziek luisteren.
lees topic!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:09 schreef Rutger1983 het volgende:
foto's!!!!
Misschien een leuke uitdaging: haar aan het lachen proberen te krijgen. Het schijnt een hele hoop voldoening te geven als je een mission:impossible mogelijk gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
sterker nog ik ken haar nog langer zelfs en ik heb haar nog nooit echt vorlijk gezien, ja wel eens een keer moeilijk lachen om een grapje van een medereiziger maar verder nix geloof ik... ze heeft ook meestal serieuze gesprekken (dodelijk saai dus)
ik weet het wel zeker...quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:51 schreef bonke het volgende:
volgens mij moet je haar gewoon ff recht in der ogen kijken en dan ff met je tong langs je lippen gaan
zal ze fijn vinden
denkikwel
dan zit je elke dag in dezelfde trein!, mijne vertrekt nl 6:37 vanuit den helderquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef Tique het volgende:
Moet je nu nog steeds vroeg met de trein?
Ik woon ook in schagen en ik ga bijna elke dag om 06:51 weg.
Anders moeten we gaan meeten, mijn muziek kan heel hard
flaporenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Tique het volgende:
hmm..ik zit ook vaak in de voorste, of de 3e, 2e coupe is eerste klas meestal.
Nou ehm...ik ben morgen vrij maar donderdag ben ik weer van de partij!
K ga wel bovenvoorin zitten!
Heb een zwarte leren jas, een wenkbrauwpiercing, donkerblond haar, blauwe ogen, ben 1,86 m en ben 19. ow..en ik heb vrijwel altijd me muziek op! (Senheiser PMX-60, zwarte nekband oordoppen zeg maar).
sjeez...lijkt wel een contactadvertentie
Maar ik wil dat mens wel zien ja!
mjah, het is een jaar rustig geweest en zeg nou zelf: lache toch... me collega's hebben ook lol als ik dit vertelquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:24 schreef Neuralnet het volgende:
Als ik al langere tijd op zo'n manier "contact" met iemand had, dan had ik er of voor gezorgd dat het contact beter werd of ervoor gezorgd dat het gesodemieter ophield.
Tja, dat is een beetje oneerlijk maar goed... Ik vind wel dat het geluid van een walkman op anderhalve meter irritanter is dan de gemiddelde stem. Hoewel ik me vreselijk kan ergeren aan sommige pratende mensen in de trein.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef MikeyMo het volgende:
Kortom: zijn mag wel geluid maken, ik niet
maar da's puur persoonlijk dan, feit blijft dat zij zich opwindt over mijn hi-hatjes die je zachter hoort dan haar suffe serieuze verhalen die je hoort. Ik dat ding uit? Dan zij d'r smoel houden... en anders zoekt ze maar een stiltecoupe opquote:Op woensdag 20 april 2005 09:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje oneerlijk maar goed... Ik vind wel dat het geluid van een walkman op anderhalve meter irritanter is dan de gemiddelde stem. Hoewel ik me vreselijk kan ergeren aan sommige pratende mensen in de trein.
echt zoiets wat je later aan je kleinkinderen verteltquote:Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Is dit nog steeds bezig? Het is bijna een nostalgisch verhaal geworden![]()
Zal ik jullie eens vertellen hoe ik jullie oma heb leren kennen?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
echt zoiets wat je later aan je kleinkinderen vertelt
Maak jij dan meteen ff foto's van d'rquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Tique het volgende:
hmm..ik zit ook vaak in de voorste, of de 3e, 2e coupe is eerste klas meestal.
Nou ehm...ik ben morgen vrij maar donderdag ben ik weer van de partij!
K ga wel bovenvoorin zitten!
Heb een zwarte leren jas, een wenkbrauwpiercing, donkerblond haar, blauwe ogen, ben 1,86 m en ben 19. ow..en ik heb vrijwel altijd me muziek op! (Senheiser PMX-60, zwarte nekband oordoppen zeg maar).
sjeez...lijkt wel een contactadvertentie
Maar ik wil dat mens wel zien ja!
ik heb altijd gabber op mijn discman: veel hi-hatjesquote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef Tique het volgende:
MikeyMo, wat voor muziek wil je dat ik morgen meeneem?
Zeker mooi verhaaltje.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:03 schreef Slurf het volgende:
haha wat een verhaal!
Ok, dat is dan geregeldquote:Op woensdag 20 april 2005 14:30 schreef Tique het volgende:
Hey goed idee man!
Ik heb wel een camera op mijn telefoon!
Zullen waarschijnlijk niet zulke goede foto's worden waarschijnlijk (veel licht door de ramen).
ik zie al jarenlang elke dag dezelfde gezichten waarvan ik de naam niet kenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:28 schreef Boondock_Saint het volgende:
Prachtig dit.
Wel bizar, jullie kennen elkaar al langer dan twee jaar en je weet niet eens haar naam!
ik doe meequote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef MakzBokz het volgende:
Muhahaha!
Ik wacht met smart op de foto's hihi!
Na lezen van het hele verhaal geloof ik er niet in dat ze echt lekker is. Maar we zullen zien, als de foto's er zijn..quote:Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Straks loopt half Fok! zich af te rukken op die foto's.....
In het weekend is neit stoerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik doe mee
echt prachtig dit.. reis ook al jarenlang ieder weekend hetzelfde trajcet maar nog geen spannende gebeurtenissen hoor...
Neej (en Tique ook niet btw), mijn leven voelt incompleet aan, dit is ware liefde, ik zeg het je!!!quote:
Treintrol hoe verzin je het???quote:Op donderdag 21 april 2005 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Neej (en Tique ook niet btw), mijn leven voelt incompleet aan, dit is ware liefde, ik zeg het je!!!
Treintrol: IK MIS JE!!!!
al haar acties zijn tekenen van ongeremde passiequote:Op donderdag 21 april 2005 10:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Ja maar, waar is de liefde nou in het verhaal?
Heb je dr al als vermist opgegeven bij de politie ?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Neej (en Tique ook niet btw), mijn leven voelt incompleet aan, dit is ware liefde, ik zeg het je!!!
trek je even aan de noodrem, kun je d'r rustig zoeken, je vindt d'r vast door het harde gemopperquote:Op donderdag 21 april 2005 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Of je neemt zo'n ghettoblaster mee lekker hard muziekje op, komt ze vanzelf weer naar je toe of het niet wat zachter kanquote:Op donderdag 21 april 2005 11:33 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
trek je even aan de noodrem, kun je d'r rustig zoeken, je vindt d'r vast door het harde gemopper
als ik in het weekend ga is het wel gewoon stoer.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:39 schreef Tique het volgende:
[..]
In het weekend is neit stoer![]()
MimeyMo, is het ook goed als ik wat hardcore mee heb??
Dan hoef ik er niets meer op te zetten![]()
Hmm rukken wordt moeilijk voor me, maar ik geloof ook dat ze niet echt 'rukvoer' is, als ik de TS moet gelovenquote:Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Straks loopt half Fok! zich af te rukken op die foto's.....
Sorry!!!! een of andere debiel heeft net om het hoekje waar ik altijd fiets glas neergegooit!!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
als dit alles over een jaar of tien achter de rug is dan lult men er nog een jaar of 5 over, maar dan is et wel gebeurdquote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Neuralnet het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed idee als mensen via het internet oproepen om ook eens te komen kijken naar die vrouw. Zolang het bij vertellen en erover praten blijft is het nog wel in orde, maar op het moment dat er persoonsbeschrijvingen in combinatie met een treintraject en tijd worden gegeven vind ik het best ver gaan.
Eigenlijk heeft Neuralnet wel een beetje gelijk hoor....vinnikwel ..wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:20 schreef bonke het volgende:
[..]
als dit alles over een jaar of tien achter de rug is dan lult men er nog een jaar of 5 over, maar dan is et wel gebeurd
dus met een jaar of 15 zijn we alles weer vergeten
valt dus best wel mee toch ??
vinnikwel
tuurlijk heeft neuralnet wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Neuralnet wel een beetje gelijk hoor....vinnikwel ..wel.
Stel alle mensen kwamen naar jou kijken, met een complete beschrijving ook nog erbij.. kan toch niet..vinikniet..
Bah ..ik moet al grijnzen als ik zie hoe je dat schrijft...![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Of je neemt zo'n ghettoblaster mee lekker hard muziekje op, komt ze vanzelf weer naar je toe of het niet wat zachter kan![]()
My point exactly!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:43 schreef bonke het volgende:
tuurlijk heeft neuralnet wel een beetje gelijk
maar dit moet een grapje zijn natuurlijk
het moet niet zo zijn dat de dame in kwestie gestalkt word door een stel opgefokte fokkers
ps: trein half 7
jammer dat ik in den helder werk en niet erbuiten
pss: tis vinniknie ipv vinikniet hoor
![]()
het is vrijdag lieverd, maandag weerquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:44 schreef De Wouzeraar het volgende:
En nu moeten we weer een hele dag wachten op de volgende ontmoetingskans?
Ik kan die spanning niet aan hoor...![]()
Oja, maandag pas weer, ik ben morgen ook aan het werk, vandaar...quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is vrijdag lieverd, maandag weer
Maareh, ik had van de week die aanvaring, de laatste keer daarvoor was meer dan een jaar geleden terug
ze leest mee, ik weet het zeker!quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is vrijdag lieverd, maandag weer
Maareh, ik had van de week die aanvaring, de laatste keer daarvoor was meer dan een jaar geleden terug
Nou hopen dat yvonne dit leest..quote:Op vrijdag 29 augustus 2003 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
Op verzoek mijn relatie met een medepassagiere (Nee niet zo'n relatie)
al enige tijd reis ik dagelijks met de trein van Den Helder naar Amsterdam. Elke ochtend stapt er op Schagen een vrouw in van midden dertig. Deze blonde meid kijkt vrijwel nooit vrolijk, maar dat viel me pas later op. Ik zal even bij het begin beginnen hoe ze me is opgevallen;
Op een gegeven moment liep ze weer langs met een kennis, liep uiteraard verder zodra ze mij zag, merkte op dat ze niet daar ging zitten vanwege mij tegen haar vriendin (dit verstond ik allemaal heel duidelijk, kun je nagaan hoe hard mijn discman staat) en ik dacht dat dat het was. We waren nauwelijks Schagen uit en ik sliep half werd er in ene aan m'n been/knie gezeten. "Als je maar weet dat wij daar zijn gaan zitten vanwege jou!" Damn, ze zit gewoon zo vol frustratie dat ze in een volle coupé opstaat en mij komt attenderen dat jzij haar plekken uitkiest op hun strategische ligging vanaf mijn plek?Dat is mens is gek en gefrustreerd!
Nou heb ik onderhand die discman niet meer, die is kapot. Maar zij is me niet vergeten. Ze komt nog steeds nooit naast me zitten (hoeft ook niet, vaak nog plaats zat op schagen) maar van de week was het in een zo vol dat ze vrijwel geen andere keus had. Ze zat naast me. Ik lag half te slapen of uit het raam te staren. Mijn jas, een zomerjas (Carhart of hoe je dat ook spelt) is niet lang, hij komt ongeveer tot broekriemhoogte. Geen flink spanwijdte dus als je je rits los heb. Afijn zij vond dat kennelijk wel want volgens mij hing een gedeelte van m'n flap (waar je rits dus in principe begint) op haar helft, dat kan nooit meer dan enkele centimeters zijn maar goed. Dat was voor haar teveel en ze pak de onderkant van m'n jas en duwt hem richting m'n been toe. Ok ,ze zal er wel last van hebben dacht ik. Maar niet veel later was hij kennelijk weer haar kant opgeschoven (4 cm ofzo?) en legde ze hem weer op m'n been. Vanaf dat moment vond ik het irri en grappig tegelijk. Ik heb expres een beetje vaak met m'n armen bewogen zodat m'n jasflap weer in bweging kwam en ja hoor: ze pakte hem weer en legde hem voor de 3e keer op m'n been Hij zit ook zo bij haar in de weg en hij ligt gewoon bij haar op schoot..not!
Ook gebeurde er iets grappigs tijdens die treinreis. Een gozer had een koffer bijzich en die in het gangpaadje gezet zonder de wielen op slot te zetten. In ene remde de trein en die koffer reed het gangpad af zo bijna de deur doorDe hele coupé keek natuurlijk. Ik wilde ook wat zien en leunde voor haar om een glimp op te vangen. Dat vond ze niet zo leuk want ze duwde me met haar hgand gelijk weer terug
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Tique het volgende:
Hier spreekt Tique!
Ik kwam dus vanochtend in de trein na op het station al uitgebreid de blonde vrouwtjes met een chagerijnige kop bekeken te hebben en liep dus even de trein te checken!
Daar zag ik dus zo'n knapie naar mij kijken alsof ie iemand zocht..of dat hij iets van mij verwachte..
Ik er tegenover zitten dus..
hij: Jij bent zeker van Fok!
Ik zo.. Ja!![]()
HIj zo: ze is er niet![]()
Ik zo: o.
Verder hebben we het nog over haar gehad en wat de plannen zijn..
en over hoe lang ze al niet in de trein geweest was en dat hij haar ongelooflijk mist![]()
En nu zit ik dus op school en verveel ik mij enzo...
Het was dus een zeer spannende ochtend![]()
![]()
dat klinkt heeeeeel vreemdquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Tique het volgende:
Daar zag ik dus zo'n knapie naar mij kijken alsof ie iemand zocht..of dat hij iets van mij verwachte..
Het topic loopt ook pas 2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een geweldig topic!!!
Ook wel te zien aan het aantal views: 15062 op dit moment: Vrijdagavond, 10 voor 1.
Zo'n aantal heb ik nog vrij weinig gezien...
Huiliequote:Op zaterdag 23 april 2005 00:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het topic loopt ook pas 2 jaar ofzo![]()
Mikey is een vent, en ik ben een vent!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:38 schreef Rebbedebje het volgende:
Ps, en anders misschien een nieuwe vriendschap/liefde tussen MikeyMo en Tique?![]()
shit happensquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:29 schreef Tique het volgende:
[..]
Mikey is een vent, en ik ben een vent!
ik prefereer de term "echte man"quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:29 schreef Tique het volgende:
[..]
Mikey is een vent, en ik ben een vent!
da's dus ook de reden waarom dat mens zo sjago is... ze wil Mikey al te graag neuken, maar weet dat dat niet gaat gebeuren ivm zijn sexuele voorkeuren...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:43 schreef bonke het volgende:
voor jullie latente homosexueele neigingen hoof je je niet te schamen hoor
Ik weet niet of jouw 'relatie' het daar mee eensch is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:39 schreef MikeyMo het volgende:
ik prefereer de term "echte man"
http://www.zelfverdediging.com/quote:Op zondag 24 april 2005 19:46 schreef MikeyMo het volgende:
Ben benieuwd wanneer treinmiepje mij gaat slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |