quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 09:36 schreef ByteMe het volgende:
Ze wil je ! Go for it tiger!
Hahaha, ik zou haar nu lekker gaan zieken vanaf heden.
De tips in dit topic moet je ter harte nemen
quote:ja man hahahahaha wat eeen vet idee!!! hahahahahah ik wil haar kop dan wel eens zien!! hahahahahahah! echt te mooi! haaaaaaaaaaaaaaahahahaha
Op woensdag 7 januari 2004 11:11 schreef pacandor_ het volgende:
ja man een meeting!!!!! hahahahah 100 fokkers in die coupee!!! als ze dan nog niet saggo is!!!!! hahahahahahahahaha
.
Mooi verhaal verder
. Gek mens
.
-edit-'
op de al bundy manier gaan zitten, hand in broek alleen duim steekt er boven uit
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 07-01-2004 19:10]
Vanochtend was de trein vol en ging ze..... tegenover me zitten!!! Uiteraard ging het weer niet van een leien dakje want terwijl ik normaal zat: mijn eigen voeten onder m'n stoel, dus niet met de benen gestrekt, moest zij zonodig minimaal 1 been strekken en bij mij in het hoekje plaatsen. Nou zo adhd als ik ben: mijn voeten zitten niet zo vaak stil en dus tikte ik zo nu en dan tegen haar voet of been aan. Iets wat ze natuurlijk niet kon waarderen, maar waarvan ze moeilijk iets kon zeggen want zij zat immers met haar been in in mijn ruimte. Ik heb woeste blikken gekregen van haar, toen ik een keer per ongeluk met m'n andere voet tegen haar voet aantikte die zich op haar gedeelte bevond, slaakte ze gelijk zo'n "Ta" (echt zo'n natte T bij wijze van spreken, waarbij je je tong tegen gehemelte plaatst).
Nou ja, zo heb ik de reis een beetje stug haar subtiel zitten treiteren, en toen de trein ook nog eens vertraging opliep liet ze dat ff weten: hey jezus, schiet eens op hey... Niemand die daar op inging ofzo ![]()
Toch maar weer eens een discman kopen
quote:Niet vergeten om dan de repeatfunctie weer eens goed te testen met een of ander irritant blij nummer, zoals "Monsier Cannibale" van de Efteling
Op dinsdag 13 januari 2004 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
<snip>
Toch maar weer eens een discman kopen![]()
Trouwens met gestrekte been (of benen) gaan zitten tegenover passagiers vraagt om een vergeldingsactie
Blijf vooral posten dan start ik een inzamelingsactie voor de nieuwe discman...
Als ik dit topic gelezen heb valt de treinreis naar huis ineens heel erg mee. Keep 'm coming...
Lijkt me echt geweldig om zo'n frusto mee te maken
wordt lachen, allemaal een digicam + discman + te grote jas meenemen enzow
quote:Volgens mij wil ze je gewoon man, trouwens waar ben je eigenlijk gebleven Mikeymo?
Op dinsdag 13 januari 2004 08:26 schreef MikeyMo het volgende:
Zo ben ik weer eens...Vanochtend was de trein vol en ging ze..... tegenover me zitten!!! Uiteraard ging het weer niet van een leien dakje want terwijl ik normaal zat: mijn eigen voeten onder m'n stoel, dus niet met de benen gestrekt, moest zij zonodig minimaal 1 been strekken en bij mij in het hoekje plaatsen. Nou zo adhd als ik ben: mijn voeten zitten niet zo vaak stil en dus tikte ik zo nu en dan tegen haar voet of been aan. Iets wat ze natuurlijk niet kon waarderen, maar waarvan ze moeilijk iets kon zeggen want zij zat immers met haar been in in mijn ruimte. Ik heb woeste blikken gekregen van haar, toen ik een keer per ongeluk met m'n andere voet tegen haar voet aantikte die zich op haar gedeelte bevond, slaakte ze gelijk zo'n "Ta" (echt zo'n natte T bij wijze van spreken, waarbij je je tong tegen gehemelte plaatst).
Nou ja, zo heb ik de reis een beetje stug haar subtiel zitten treiteren, en toen de trein ook nog eens vertraging opliep liet ze dat ff weten: hey jezus, schiet eens op hey... Niemand die daar op inging ofzoToch maar weer eens een discman kopen
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Whahahaha... dat is lachen hee. Maarre, medio 30 en blond zei je?Waarom spring je er niet bovenop??
De maatschappij, dat ben jij .. nietquote:Op zaterdag 24 april 2004 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
Oeh ze zat vand e week tegenover me, schuin dus niet direct. Deze keer geen gestommel met voeten die ze onder mijn stoel kwijt wilt.
Nee, maar ik had wel een discman en wonderbaarlijk genoeg heeft ze er niets van gezegd. Ik heb wel een paar vuile blikken mogen ontvangen van haar. Dan hoorde ze hem waarschijnlijk. Datw aren wel juist de signalen voor mij om hem nogf ietsjes harder te doen...
maar ze heeft er niets van gezegd.. jammer
quote:Op vrijdag 29 augustus 2003 09:50 schreef lordhelmet het volgende:
Dit soort verhalen heb je toch gewoon een aandenken bij nodig? Een keer zorgen dat je een bekende met fototoestel meeneemt. Naast 'r gaan zitten en ineens je arm om 'r heen slaan en een foto laten nemen!
MILF Hunterquote:Op zaterdag 24 april 2004 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Whahahaha... dat is lachen hee. Maarre, medio 30 en blond zei je?Waarom spring je er niet bovenop??
haha precies! beetje spelen.. tis toch een biatch dus je kan dr maar net zo goed beetje lol om hebben toch?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:13 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Gewoon een beetje met haar flirten.
Als ze een boze blik geeft, geef je die biatch een knipoog.
Dat soort dingetjes.
Keep us informed!!
U get the message!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:40 schreef lyticflower het volgende:
[..]
haha precies! beetje spelen.. tis toch een biatch dus je kan dr maar net zo goed beetje lol om hebben toch?
wat zal ze genieten van mijn peniskoker met weerhakenquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:16 schreef Caesu het volgende:
jullie houden stiekem enorm veel van elkaar.
ooit doen jullie een spannend sm-spel samen.
je hebt 8 maanden nagedacht om tot die conclusie te komenquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:36 schreef Frenkie het volgende:
Past beter ion klaagbaak imo
schopje dus
ze zou lekker kunnen zijn, als ze niet de hele tijd van die wilde ogen opzettequote:Op zondag 25 april 2004 12:04 schreef KreKkeR het volgende:
Is ze lekker?
Misschien wil ze je in d'r ogen.quote:Op zondag 25 april 2004 13:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze zou lekker kunnen zijn, als ze niet de hele tijd van die wilde ogen opzette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |