trek je even aan de noodrem, kun je d'r rustig zoeken, je vindt d'r vast door het harde gemopperquote:Op donderdag 21 april 2005 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Neej (en Tique ook niet btw), mijn leven voelt incompleet aan, dit is ware liefde, ik zeg het je!!!
Treintrol: IK MIS JE!!!!
Of je neemt zo'n ghettoblaster mee lekker hard muziekje op, komt ze vanzelf weer naar je toe of het niet wat zachter kanquote:Op donderdag 21 april 2005 11:33 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
trek je even aan de noodrem, kun je d'r rustig zoeken, je vindt d'r vast door het harde gemopper
als ik in het weekend ga is het wel gewoon stoer.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:39 schreef Tique het volgende:
[..]
In het weekend is neit stoer![]()
MimeyMo, is het ook goed als ik wat hardcore mee heb??
Dan hoef ik er niets meer op te zetten![]()
Hmm rukken wordt moeilijk voor me, maar ik geloof ook dat ze niet echt 'rukvoer' is, als ik de TS moet gelovenquote:Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Straks loopt half Fok! zich af te rukken op die foto's.....
Sorry!!!! een of andere debiel heeft net om het hoekje waar ik altijd fiets glas neergegooit!!!!quote:Op donderdag 21 april 2005 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Neej (en Tique ook niet btw), mijn leven voelt incompleet aan, dit is ware liefde, ik zeg het je!!!
Treintrol: IK MIS JE!!!!
als dit alles over een jaar of tien achter de rug is dan lult men er nog een jaar of 5 over, maar dan is et wel gebeurdquote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef Neuralnet het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed idee als mensen via het internet oproepen om ook eens te komen kijken naar die vrouw. Zolang het bij vertellen en erover praten blijft is het nog wel in orde, maar op het moment dat er persoonsbeschrijvingen in combinatie met een treintraject en tijd worden gegeven vind ik het best ver gaan.
Eigenlijk heeft Neuralnet wel een beetje gelijk hoor....vinnikwel ..wel.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:20 schreef bonke het volgende:
[..]
als dit alles over een jaar of tien achter de rug is dan lult men er nog een jaar of 5 over, maar dan is et wel gebeurd
dus met een jaar of 15 zijn we alles weer vergeten
valt dus best wel mee toch ??
vinnikwel
tuurlijk heeft neuralnet wel een beetje gelijkquote:Op donderdag 21 april 2005 21:33 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Neuralnet wel een beetje gelijk hoor....vinnikwel ..wel.
Stel alle mensen kwamen naar jou kijken, met een complete beschrijving ook nog erbij.. kan toch niet..vinikniet..
Bah ..ik moet al grijnzen als ik zie hoe je dat schrijft...![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Of je neemt zo'n ghettoblaster mee lekker hard muziekje op, komt ze vanzelf weer naar je toe of het niet wat zachter kan![]()
My point exactly!quote:Op donderdag 21 april 2005 21:43 schreef bonke het volgende:
tuurlijk heeft neuralnet wel een beetje gelijk
maar dit moet een grapje zijn natuurlijk
het moet niet zo zijn dat de dame in kwestie gestalkt word door een stel opgefokte fokkers
ps: trein half 7
jammer dat ik in den helder werk en niet erbuiten
pss: tis vinniknie ipv vinikniet hoor
![]()
het is vrijdag lieverd, maandag weerquote:Op vrijdag 22 april 2005 08:44 schreef De Wouzeraar het volgende:
En nu moeten we weer een hele dag wachten op de volgende ontmoetingskans?
Ik kan die spanning niet aan hoor...![]()
Oja, maandag pas weer, ik ben morgen ook aan het werk, vandaar...quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is vrijdag lieverd, maandag weer
Maareh, ik had van de week die aanvaring, de laatste keer daarvoor was meer dan een jaar geleden terug
ze leest mee, ik weet het zeker!quote:Op vrijdag 22 april 2005 08:57 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het is vrijdag lieverd, maandag weer
Maareh, ik had van de week die aanvaring, de laatste keer daarvoor was meer dan een jaar geleden terug
Nou hopen dat yvonne dit leest..quote:Op vrijdag 29 augustus 2003 09:12 schreef MikeyMo het volgende:
Op verzoek mijn relatie met een medepassagiere (Nee niet zo'n relatie)
al enige tijd reis ik dagelijks met de trein van Den Helder naar Amsterdam. Elke ochtend stapt er op Schagen een vrouw in van midden dertig. Deze blonde meid kijkt vrijwel nooit vrolijk, maar dat viel me pas later op. Ik zal even bij het begin beginnen hoe ze me is opgevallen;
Het was een ochtend zoals elke andere dat ik gewoon met mijn discman in de trein zat. Zij zat aan de raamkant tegenover me in de vierzitsstoelen naast me met een vriendin. Op een gegeven moment valt het me op dat er naar me gestaard werd. Zij zit daar en kijkt me aan met open mond. een bewegende mond. "Of het ff zachter kon" kankerde ze langs me heen. Nou ja het zal wel en ik deed hem een tikkie zachter. Ok kon gebeuren, daar zul je verder geen last meer van me hebben maar daar hield het niet bij op. Kennelijk had ze me onthouden want zodra ze binnenkwam in de trein liep ze direct altijd een stoel of 4 verder. ver weg bij mij. Waarom hoorde ik ook wanneer ze met een kennis was: "oh niet daar zitten, hij maakt altijd zo'n kabaal!" En dat terwijl ze een keer in mijn buurt heeft gezeten en ik verder in de 2 jaar dat mijn discman werkte 1 of 2 opmerkingen heb gehad.
Op een gegeven moment liep ze weer langs met een kennis, liep uiteraard verder zodra ze mij zag, merkte op dat ze niet daar ging zitten vanwege mij tegen haar vriendin (dit verstond ik allemaal heel duidelijk, kun je nagaan hoe hard mijn discman staat) en ik dacht dat dat het was. We waren nauwelijks Schagen uit en ik sliep half werd er in ene aan m'n been/knie gezeten. "Als je maar weet dat wij daar zijn gaan zitten vanwege jou!" Damn, ze zit gewoon zo vol frustratie dat ze in een volle coupé opstaat en mij komt attenderen dat jzij haar plekken uitkiest op hun strategische ligging vanaf mijn plek?Dat is mens is gek en gefrustreerd!
Nou heb ik onderhand die discman niet meer, die is kapot. Maar zij is me niet vergeten. Ze komt nog steeds nooit naast me zitten (hoeft ook niet, vaak nog plaats zat op schagen) maar van de week was het in een zo vol dat ze vrijwel geen andere keus had. Ze zat naast me. Ik lag half te slapen of uit het raam te staren. Mijn jas, een zomerjas (Carhart of hoe je dat ook spelt) is niet lang, hij komt ongeveer tot broekriemhoogte. Geen flink spanwijdte dus als je je rits los heb. Afijn zij vond dat kennelijk wel want volgens mij hing een gedeelte van m'n flap (waar je rits dus in principe begint) op haar helft, dat kan nooit meer dan enkele centimeters zijn maar goed. Dat was voor haar teveel en ze pak de onderkant van m'n jas en duwt hem richting m'n been toe. Ok ,ze zal er wel last van hebben dacht ik. Maar niet veel later was hij kennelijk weer haar kant opgeschoven (4 cm ofzo?) en legde ze hem weer op m'n been. Vanaf dat moment vond ik het irri en grappig tegelijk. Ik heb expres een beetje vaak met m'n armen bewogen zodat m'n jasflap weer in bweging kwam en ja hoor: ze pakte hem weer en legde hem voor de 3e keer op m'n been Hij zit ook zo bij haar in de weg en hij ligt gewoon bij haar op schoot..not!
Ook gebeurde er iets grappigs tijdens die treinreis. Een gozer had een koffer bijzich en die in het gangpaadje gezet zonder de wielen op slot te zetten. In ene remde de trein en die koffer reed het gangpad af zo bijna de deur doorDe hele coupé keek natuurlijk. Ik wilde ook wat zien en leunde voor haar om een glimp op te vangen. Dat vond ze niet zo leuk want ze duwde me met haar hgand gelijk weer terug
Dat mens is gewoon echt gefrustreerd door mij! Jer zo opwinden over een discman en een stukje jas van een ander. Als ik nou nog een lange jas aanhad die op haar schoot lag, maar nee, mijn hangende flap hing op haar gedeelte en dat was al teveel...
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Tique het volgende:
Hier spreekt Tique!
Ik kwam dus vanochtend in de trein na op het station al uitgebreid de blonde vrouwtjes met een chagerijnige kop bekeken te hebben en liep dus even de trein te checken!
Daar zag ik dus zo'n knapie naar mij kijken alsof ie iemand zocht..of dat hij iets van mij verwachte..
Ik er tegenover zitten dus..
hij: Jij bent zeker van Fok!
Ik zo.. Ja!![]()
HIj zo: ze is er niet![]()
Ik zo: o.
Verder hebben we het nog over haar gehad en wat de plannen zijn..
en over hoe lang ze al niet in de trein geweest was en dat hij haar ongelooflijk mist![]()
En nu zit ik dus op school en verveel ik mij enzo...
Het was dus een zeer spannende ochtend![]()
![]()
dat klinkt heeeeeel vreemdquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Tique het volgende:
Daar zag ik dus zo'n knapie naar mij kijken alsof ie iemand zocht..of dat hij iets van mij verwachte..
Het topic loopt ook pas 2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een geweldig topic!!!
Ook wel te zien aan het aantal views: 15062 op dit moment: Vrijdagavond, 10 voor 1.
Zo'n aantal heb ik nog vrij weinig gezien...
Huiliequote:Op zaterdag 23 april 2005 00:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het topic loopt ook pas 2 jaar ofzo![]()
Mikey is een vent, en ik ben een vent!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:38 schreef Rebbedebje het volgende:
Ps, en anders misschien een nieuwe vriendschap/liefde tussen MikeyMo en Tique?![]()
shit happensquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:29 schreef Tique het volgende:
[..]
Mikey is een vent, en ik ben een vent!
ik prefereer de term "echte man"quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:29 schreef Tique het volgende:
[..]
Mikey is een vent, en ik ben een vent!
da's dus ook de reden waarom dat mens zo sjago is... ze wil Mikey al te graag neuken, maar weet dat dat niet gaat gebeuren ivm zijn sexuele voorkeuren...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:43 schreef bonke het volgende:
voor jullie latente homosexueele neigingen hoof je je niet te schamen hoor
Ik weet niet of jouw 'relatie' het daar mee eensch is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:39 schreef MikeyMo het volgende:
ik prefereer de term "echte man"
http://www.zelfverdediging.com/quote:Op zondag 24 april 2005 19:46 schreef MikeyMo het volgende:
Ben benieuwd wanneer treinmiepje mij gaat slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |