flaporenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Tique het volgende:
hmm..ik zit ook vaak in de voorste, of de 3e, 2e coupe is eerste klas meestal.
Nou ehm...ik ben morgen vrij maar donderdag ben ik weer van de partij!
K ga wel bovenvoorin zitten!
Heb een zwarte leren jas, een wenkbrauwpiercing, donkerblond haar, blauwe ogen, ben 1,86 m en ben 19. ow..en ik heb vrijwel altijd me muziek op! (Senheiser PMX-60, zwarte nekband oordoppen zeg maar).
sjeez...lijkt wel een contactadvertentie
Maar ik wil dat mens wel zien ja!
mjah, het is een jaar rustig geweest en zeg nou zelf: lache toch... me collega's hebben ook lol als ik dit vertelquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:24 schreef Neuralnet het volgende:
Als ik al langere tijd op zo'n manier "contact" met iemand had, dan had ik er of voor gezorgd dat het contact beter werd of ervoor gezorgd dat het gesodemieter ophield.
Tja, dat is een beetje oneerlijk maar goed... Ik vind wel dat het geluid van een walkman op anderhalve meter irritanter is dan de gemiddelde stem. Hoewel ik me vreselijk kan ergeren aan sommige pratende mensen in de trein.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:00 schreef MikeyMo het volgende:
Kortom: zijn mag wel geluid maken, ik niet
maar da's puur persoonlijk dan, feit blijft dat zij zich opwindt over mijn hi-hatjes die je zachter hoort dan haar suffe serieuze verhalen die je hoort. Ik dat ding uit? Dan zij d'r smoel houden... en anders zoekt ze maar een stiltecoupe opquote:Op woensdag 20 april 2005 09:19 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje oneerlijk maar goed... Ik vind wel dat het geluid van een walkman op anderhalve meter irritanter is dan de gemiddelde stem. Hoewel ik me vreselijk kan ergeren aan sommige pratende mensen in de trein.
echt zoiets wat je later aan je kleinkinderen verteltquote:Op woensdag 20 april 2005 10:08 schreef WeirdMicky het volgende:
Is dit nog steeds bezig? Het is bijna een nostalgisch verhaal geworden![]()
Zal ik jullie eens vertellen hoe ik jullie oma heb leren kennen?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
echt zoiets wat je later aan je kleinkinderen vertelt
Maak jij dan meteen ff foto's van d'rquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Tique het volgende:
hmm..ik zit ook vaak in de voorste, of de 3e, 2e coupe is eerste klas meestal.
Nou ehm...ik ben morgen vrij maar donderdag ben ik weer van de partij!
K ga wel bovenvoorin zitten!
Heb een zwarte leren jas, een wenkbrauwpiercing, donkerblond haar, blauwe ogen, ben 1,86 m en ben 19. ow..en ik heb vrijwel altijd me muziek op! (Senheiser PMX-60, zwarte nekband oordoppen zeg maar).
sjeez...lijkt wel een contactadvertentie
Maar ik wil dat mens wel zien ja!
ik heb altijd gabber op mijn discman: veel hi-hatjesquote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef Tique het volgende:
MikeyMo, wat voor muziek wil je dat ik morgen meeneem?
Zeker mooi verhaaltje.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:03 schreef Slurf het volgende:
haha wat een verhaal!
Ok, dat is dan geregeldquote:Op woensdag 20 april 2005 14:30 schreef Tique het volgende:
Hey goed idee man!
Ik heb wel een camera op mijn telefoon!
Zullen waarschijnlijk niet zulke goede foto's worden waarschijnlijk (veel licht door de ramen).
ik zie al jarenlang elke dag dezelfde gezichten waarvan ik de naam niet kenquote:Op woensdag 20 april 2005 15:28 schreef Boondock_Saint het volgende:
Prachtig dit.
Wel bizar, jullie kennen elkaar al langer dan twee jaar en je weet niet eens haar naam!
ik doe meequote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef MakzBokz het volgende:
Muhahaha!
Ik wacht met smart op de foto's hihi!
Na lezen van het hele verhaal geloof ik er niet in dat ze echt lekker is. Maar we zullen zien, als de foto's er zijn..quote:Op woensdag 20 april 2005 18:34 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Straks loopt half Fok! zich af te rukken op die foto's.....
In het weekend is neit stoerquote:Op woensdag 20 april 2005 16:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
ik doe mee
echt prachtig dit.. reis ook al jarenlang ieder weekend hetzelfde trajcet maar nog geen spannende gebeurtenissen hoor...
Neej (en Tique ook niet btw), mijn leven voelt incompleet aan, dit is ware liefde, ik zeg het je!!!quote:
Treintrol hoe verzin je het???quote:Op donderdag 21 april 2005 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Neej (en Tique ook niet btw), mijn leven voelt incompleet aan, dit is ware liefde, ik zeg het je!!!
Treintrol: IK MIS JE!!!!
al haar acties zijn tekenen van ongeremde passiequote:Op donderdag 21 april 2005 10:19 schreef stijgende_ster het volgende:
Ja maar, waar is de liefde nou in het verhaal?
Heb je dr al als vermist opgegeven bij de politie ?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Neej (en Tique ook niet btw), mijn leven voelt incompleet aan, dit is ware liefde, ik zeg het je!!!
Treintrol: IK MIS JE!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |