quote:Op zaterdag 24 april 2004 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Whahahaha... dat is lachen hee. Maarre, medio 30 en blond zei je?Waarom spring je er niet bovenop??
De maatschappij, dat ben jij .. nietquote:Op zaterdag 24 april 2004 09:30 schreef MikeyMo het volgende:
Oeh ze zat vand e week tegenover me, schuin dus niet direct. Deze keer geen gestommel met voeten die ze onder mijn stoel kwijt wilt.
Nee, maar ik had wel een discman en wonderbaarlijk genoeg heeft ze er niets van gezegd. Ik heb wel een paar vuile blikken mogen ontvangen van haar. Dan hoorde ze hem waarschijnlijk. Datw aren wel juist de signalen voor mij om hem nogf ietsjes harder te doen...
maar ze heeft er niets van gezegd.. jammer
quote:Op vrijdag 29 augustus 2003 09:50 schreef lordhelmet het volgende:
Dit soort verhalen heb je toch gewoon een aandenken bij nodig? Een keer zorgen dat je een bekende met fototoestel meeneemt. Naast 'r gaan zitten en ineens je arm om 'r heen slaan en een foto laten nemen!
MILF Hunterquote:Op zaterdag 24 april 2004 09:42 schreef Viking84 het volgende:
Whahahaha... dat is lachen hee. Maarre, medio 30 en blond zei je?Waarom spring je er niet bovenop??
haha precies! beetje spelen.. tis toch een biatch dus je kan dr maar net zo goed beetje lol om hebben toch?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:13 schreef rx7_turbo_II het volgende:
[..]
Gewoon een beetje met haar flirten.
Als ze een boze blik geeft, geef je die biatch een knipoog.
Dat soort dingetjes.
Keep us informed!!
U get the message!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:40 schreef lyticflower het volgende:
[..]
haha precies! beetje spelen.. tis toch een biatch dus je kan dr maar net zo goed beetje lol om hebben toch?
wat zal ze genieten van mijn peniskoker met weerhakenquote:Op zaterdag 24 april 2004 10:16 schreef Caesu het volgende:
jullie houden stiekem enorm veel van elkaar.
ooit doen jullie een spannend sm-spel samen.
je hebt 8 maanden nagedacht om tot die conclusie te komenquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:36 schreef Frenkie het volgende:
Past beter ion klaagbaak imo
schopje dus
ze zou lekker kunnen zijn, als ze niet de hele tijd van die wilde ogen opzettequote:Op zondag 25 april 2004 12:04 schreef KreKkeR het volgende:
Is ze lekker?
Misschien wil ze je in d'r ogen.quote:Op zondag 25 april 2004 13:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ze zou lekker kunnen zijn, als ze niet de hele tijd van die wilde ogen opzette
jah eigenlijk wel, de trutquote:
quote:
ik heb net mijn bevindingen van vanmorgen geplaatst. helaas zit ze niet zo vaak bij mequote:Op dinsdag 19 april 2005 13:07 schreef MakzBokz het volgende:
Give us more, MikeyMo!!!
Geweldig dit!!
Mensen in de trein zijn altijd geweldig idd.
Hoe is het inmiddels met je reis-relatie gesteld?
Niks "alles en iedereen"... je hebt je draagbare muziekding maar zo zacht te zetten dat niemand anders het kan horen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Heerlijk die mensen die zich aan alles en iedereen irriteren.
Jah, maar vervolgens irriteert zij zich aan alles van TS, zoals een jas die niet goed zou liggen etc.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niks "alles en iedereen"... je hebt je draagbare muziekding maar zo zacht te zetten dat niemand anders het kan horen.
Tja, wat de rest betreft... Misschien is MM wel een bijzonder abject persoon. Je weet wel, zo iemand waar je een hekel aan hebt zodra je hem al ziet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:42 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Jah, maar vervolgens irriteert zij zich aan alles van TS, zoals een jas die niet goed zou liggen etc.
Ok, dat zou wel eens heel goed kunnenquote:Op dinsdag 19 april 2005 13:45 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Tja, wat de rest betreft... Misschien is MM wel een bijzonder abject persoon. Je weet wel, zo iemand waar je een hekel aan hebt zodra je hem al ziet.
da's wel grappig: zij mag wel praten terwijl iedereen dat dus kan/moet horen, zelf sik over mijn oordopjes heen, maar zij mag helemaal nix van mij horen terwijl die oordopjes enigzins open zijn en je dus bijna altijd wel wat hoort, zeker als je er naast zit.quote:Op dinsdag 19 april 2005 13:26 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Niks "alles en iedereen"... je hebt je draagbare muziekding maar zo zacht te zetten dat niemand anders het kan horen.
jah weerquote:
huhhhh, bestaan die nog?quote:
sterker nog ik ken haar nog langer zelfs en ik heb haar nog nooit echt vorlijk gezien, ja wel eens een keer moeilijk lachen om een grapje van een medereiziger maar verder nix geloof ik... ze heeft ook meestal serieuze gesprekken (dodelijk saai dus)quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:10 schreef RiDo78 het volgende:
MM: je moet haar eens vragen of die sjaggie blik aangeboren is.... ik bedoel je kent haar al > 2 jaar en hebt haar nooit vrolijk gezien!
ja wat zeg ik nou netquote:Op dinsdag 19 april 2005 14:18 schreef XiChico het volgende:
Ja .. maak foto's van haar(met je mobiel)
quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:20 schreef speknek het volgende:
Volgende keer zeggen: kijk, we draaien er nu al twee jaar omheen. Duidelijk niemand spreekt voortdurend dezelfde persoon aan in de trein, je hebt met al je vriendinnen al over me gehad, je bent duidelijk weg van me. Dus spreek nou een datum af om te neuken, dan hebben we dat tenminste ook weer gehad en kan ik verder muziek luisteren.
lees topic!!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:09 schreef Rutger1983 het volgende:
foto's!!!!
Misschien een leuke uitdaging: haar aan het lachen proberen te krijgen. Het schijnt een hele hoop voldoening te geven als je een mission:impossible mogelijk gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:16 schreef MikeyMo het volgende:
sterker nog ik ken haar nog langer zelfs en ik heb haar nog nooit echt vorlijk gezien, ja wel eens een keer moeilijk lachen om een grapje van een medereiziger maar verder nix geloof ik... ze heeft ook meestal serieuze gesprekken (dodelijk saai dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |