quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Tique het volgende:
Hier spreekt Tique!
Ik kwam dus vanochtend in de trein na op het station al uitgebreid de blonde vrouwtjes met een chagerijnige kop bekeken te hebben en liep dus even de trein te checken!
Daar zag ik dus zo'n knapie naar mij kijken alsof ie iemand zocht..of dat hij iets van mij verwachte..
Ik er tegenover zitten dus..
hij: Jij bent zeker van Fok!
Ik zo.. Ja!![]()
HIj zo: ze is er niet![]()
Ik zo: o.
Verder hebben we het nog over haar gehad en wat de plannen zijn..
en over hoe lang ze al niet in de trein geweest was en dat hij haar ongelooflijk mist![]()
En nu zit ik dus op school en verveel ik mij enzo...
Het was dus een zeer spannende ochtend![]()
![]()
dat klinkt heeeeeel vreemdquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:28 schreef Tique het volgende:
Daar zag ik dus zo'n knapie naar mij kijken alsof ie iemand zocht..of dat hij iets van mij verwachte..
Het topic loopt ook pas 2 jaar ofzoquote:Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef jitzzzze het volgende:
Wat een geweldig topic!!!
Ook wel te zien aan het aantal views: 15062 op dit moment: Vrijdagavond, 10 voor 1.
Zo'n aantal heb ik nog vrij weinig gezien...
Huiliequote:Op zaterdag 23 april 2005 00:51 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het topic loopt ook pas 2 jaar ofzo![]()
Mikey is een vent, en ik ben een vent!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:38 schreef Rebbedebje het volgende:
Ps, en anders misschien een nieuwe vriendschap/liefde tussen MikeyMo en Tique?![]()
shit happensquote:Op zaterdag 23 april 2005 16:29 schreef Tique het volgende:
[..]
Mikey is een vent, en ik ben een vent!
ik prefereer de term "echte man"quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:29 schreef Tique het volgende:
[..]
Mikey is een vent, en ik ben een vent!
da's dus ook de reden waarom dat mens zo sjago is... ze wil Mikey al te graag neuken, maar weet dat dat niet gaat gebeuren ivm zijn sexuele voorkeuren...quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:43 schreef bonke het volgende:
voor jullie latente homosexueele neigingen hoof je je niet te schamen hoor
Ik weet niet of jouw 'relatie' het daar mee eensch is.quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:39 schreef MikeyMo het volgende:
ik prefereer de term "echte man"
http://www.zelfverdediging.com/quote:Op zondag 24 april 2005 19:46 schreef MikeyMo het volgende:
Ben benieuwd wanneer treinmiepje mij gaat slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |