Ik ben er gisteren met mijn vriendin heengeweest en het was er supergezellig!!
(het is misschien wel reclame, maar er werd gevraagt naar plekken om uit te gaan!!)
La Biba
Kerkstraat.
Uitgebreide kaart met vlees, vis, vegetarische en vleesvervangende gerechten. Voor alle vleesgerechten wordt scharrelvlees gebruikt en in alle menu's zijn biologische producten gebruikt. De prijzen liggen tussen de 25 en 35 gulden. De service is meer dan uitstekend en de sfeer is heel relaxed. Mijn favorestaurant in Eindhoven.
Antonio's
Dommelstraat.
Samen met La Biba op een gedeelde eerste plaats. Een authentiek Italiaans restaurant met hele goede bediening. Klein, maar heel gezellig. Reserveren is een grote aanrader, want elke dag van de week zit dit restaurant vol. De kaart is héél uitgebreid met specialiteiten uit verschillende delen van Italië. Goedkoopste gerecht is ongeveer 16 gulden, het duurste is 125 gulden. 'k Ben zelf geen fan van Italiaans eten, maar voor het eten van Antonio's mag je me midden in de nacht wakker maken.
Absolute don't-s
De Visscherij
Markt (onder Queen)
Visrestaurant met een op het oog prima kaart. Maar veel te dure gerechten voor de kwaliteit die je krijgt. Zit altijd leeg, hoewel het er leuk uitziet (in een kelder). Als je geld genoeg hebt, van rust houdt en niks geeft om kwalitatief goed eten, zit je hier goed. De bediening is wel okee trouwens.
Leuk voor de kids
Juffrouw Tok
Edenstraat.
Eten met je handen. Kip Piri piri of kip zonder Piri piri. Dat zijn de meest bestelde gerecht bij Juffrouw Tok (hoewel ze meer dingen op de kaart hebben staan). Het is dus een kiprestaurant waar je lekker met je handen mag eten. Voor kinderen is er een kinderhoek ingericht. Het is erg goedkoop (kip Piri piri kost 12,75 inclusief frietjes en mayo) en er is ook ruimte voor grotere groepen. Handig om even snel kip met friet en appelmoes te eten voor weinig geld. Ook als je geen kinderen hebt.
www.juffrouwtok.nl
Nog een hint, maar dan voor de lunch: Van Diepen's Newscafe. In de straat tussen de danssalon en de markt (waar die fietsenzaak zit) aan de rechterkant. Leuke kaart, met lekkere gerechten en een relaxte sfeer. Mijn favoriet daar (en die van veel meer mensen): broodje Delano (stokbrood, bacon, dunne gebakken kipfilet en een beetje majo)... MMMMM
eet smakelijk
9)
quote:En natuurlijk nog Huize Barb, 't schijnt dat daar ook altijd erg lekker wordt gekookt
Op 21 januari 2001 16:16 schreef Barb het volgende:
Absolute do's in Eindhoven
quote:Jaaaaa, Van Diepen's.
Op 21 januari 2001 16:23 schreef Stuivertje het volgende:
een andere mogelijkheid om uit eten te gaan in eindhoven: Eetcafe BOVEN.
ligt boven wat vroeger cafe le berry heette (nu stationsplein 9?). Hebben een leuke kaart, is niet te duur en, maar dat ligt ook aan de mensen met wie je gaat eten, is ook nog eens gezellig.
een tip: ga er niet eten als PSV moet voetballen of dat net gedaan heeft, want de kroeg eronder is nogal in trek bij PSV-fans...Nog een hint, maar dan voor de lunch: Van Diepen's Newscafe. In de straat tussen de danssalon en de markt (waar die fietsenzaak zit) aan de rechterkant. Leuke kaart, met lekkere gerechten en een relaxte sfeer. Mijn favoriet daar (en die van veel meer mensen): broodje Delano (stokbrood, bacon, dunne gebakken kipfilet en een beetje majo)... MMMMM
eet smakelijk
9)
quote:Hahaha, een zéér exclusief restaurant met een streng deurbeleid. Alleen toegang op uitnodiging!
Op 21 januari 2001 16:27 schreef Arcee het volgende:
En natuurlijk nog Huize Barb, 't schijnt dat daar ook altijd erg lekker wordt gekookt
quote:Hahaha
Op 21 januari 2001 16:31 schreef Barb het volgende:
Hahaha, een zéér exclusief restaurant met een streng deurbeleid. Alleen toegang op uitnodiging!
Streng deurbeleid, ja, iets in de trant van "Do Not Disturb" zeker
quote:En is dat een beetje rolstoelaangepast?
La Biba
Kerkstraat.
Uitgebreide kaart met vlees, vis, vegetarische en vleesvervangende gerechten. Voor alle vleesgerechten wordt scharrelvlees gebruikt en in alle menu's zijn biologische producten gebruikt. De prijzen liggen tussen de 25 en 35 gulden. De service is meer dan uitstekend en de sfeer is heel relaxed. Mijn favorestaurant in Eindhoven.
[Dit bericht is gewijzigd door thurminator op 09-02-2001 18:43]
Overheerlijke gerechten uit India en heel vriendelijke bediening...
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 10-02-2001 12:44]
quote:Nee, helaas. Ze hebben een drempeltje van een cm of 15 en daarna een smal gangetje, waarbij je moet draaien om door de 2e deur te kunnen. Ik denk niet dat dat kan lukken. Maar misschien hebben ze een achterin gang? Ik zal het nummer voor je opzoeken, dan kun je bellen. Het toilet is overigens boven, ook niet handig dus.
Op 09 februari 2001 17:49 schreef thurminator het volgende:
En is dat een beetje rolstoelaangepast?
quote:Thnx, maar ik heb zelf al gebeld (nummer opgezocht in de telefoongids) en ze zeiden zelf ook al dat het niet ging, dus ik zoek vrolijk verder!!
Op 11 februari 2001 12:03 schreef Barb het volgende:
Nee, helaas. Ze hebben een drempeltje van een cm of 15 en daarna een smal gangetje, waarbij je moet draaien om door de 2e deur te kunnen. Ik denk niet dat dat kan lukken. Maar misschien hebben ze een achterin gang? Ik zal het nummer voor je opzoeken, dan kun je bellen. Het toilet is overigens boven, ook niet handig dus.
De thai boven de heuvel
Sardenia op het stratumseind
Bistro monastere
inderdaad dies ook goed
en als je van vegatarisch houdt, kan je Iris (voorterweg 168 )es proberen, zeer klein, maar het eten smaakt wel super
quote:Ik wou graag tafeltje reserveren..
Op 21 januari 2001 16:31 schreef Barb het volgende:
Hahaha, een zéér exclusief restaurant met een streng deurbeleid. Alleen toegang op uitnodiging!
- Café van Bommel (kleine berg),
- Eetcafé De Groot (wilhelminaplein) en;
- de Karsenboom (grote berg).
Alledrie bijzonder lekker...
ik hoop dat er meer tips volgen!
grtz
erik
Verder:
- Karseboom, leuk en lekker restaurant.
- Cooks, ook al zo'n smikkeltentje.
- Lokaal 27, lekker eten en blijven plakken.
nah, dat zijn denk ik wel mijn favo's
Daar hebben ze namelijk "flensjes met mascapone mousse".... Je glijdt van je stoel... zo lekker...
Sorry, maar ik vind de Connaisseur bagger. Oke, het is niet duur, maar daar heb je alles mee gezegd. Tonijn bak je niet helemaal door! Biefstuk bak je niet helemaal door! Dat lijkt me toch elementaire kookkennis.quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:13 schreef Lonnekje het volgende:
ik mis hier toch wel zeker de Connaisseur voor een niet te duur met veelste veel eten 3 gangen menu.
Dan liever "Listers"quote:Op donderdag 27 mei 2004 00:13 schreef Lonnekje het volgende:
ik mis hier toch wel zeker de Connaisseur voor een niet te duur met veelste veel eten 3 gangen menu.
tja waar die zit uh onder een internetcafe geloof ik. zoek maar eventjes op in het telefoon boek. is ook prima rolstoel aangepast.
1 ding.. ik eet me daar altijd weer helemaal klem. pffft maar het is ook zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr!
Dat straatje heet de dommelstraat.quote:Op zondag 30 mei 2004 01:24 schreef Ashram het volgende:
In Eindhoven zijn de horecagelegenheden voornamelijk geconcentreerd op de Kleine Berg en dat straatje bij de Pathe bioscoop tot aan de Liquid.
van mijn favo's daar. Goede pizza's. Niet echt een traditionele resto, maar kwaliteit bevalt me wel.
Das de El Popo en hun spareribs zijn OKquote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:08 schreef nein het volgende:
ik heb laatst anders prima gegeten aan de keizersgracht, bij de mexicaan, El Pacho heet het volgens mij.. van 18 tot 19 zelfs happy hour, en alle hoofdgerechten dan voor de halve prijs...
Wat ook wel geinig is, is dat je zo de keuken in kan kijken als je achterin t zaaltje eet, hebben ze in elk geval niets te verbergen
Oh en SUPERLEKKERE spareribs hebben ze!!
En is dat iedere dag?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 02:08 schreef nein het volgende:
van 18 tot 19 zelfs happy hour, en alle hoofdgerechten dan voor de halve prijs...
weet ik niet, ik zal er es op letten zodra ik er langs fiets. (doe ik bijna dagelijks..)quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:17 schreef FoXje het volgende:
[..]
En is dat iedere dag?
t'is goed eten daar ja, maar niet super gezellig ingericht...quote:Op zondag 21 januari 2001 15:14 schreef thurminator het volgende:
Als jullie ooit in Eindhoven zijn kan ik echt aanraden om eens naar restaurant 'De Bengel' (Wileminaplein 9) te gaan!! Super lekker eten voor weinig!!
Ik ben er gisteren met mijn vriendin heengeweest en het was er supergezellig!!
Hizmet op de Kruisstraat, vlakbij de oude MyCom heeft ook heel goede lahmacuns. Naast Senkaya zit een andere Turkse tent, Avrasya, en die is ook top. Ik bestel er echter nooit doner, maar altijd wat anders van de kaart. Overigens hebben ze altijd verse pizza's voor e5.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Byte_Me het volgende:
rondje fastfood:
beste doner kebab in eindhoven:
senyaka aan de rotonde op de boschdijk (marconilaan). die ene tegenover de movies is ook niet slecht
die vond ik wel altijd erg prijzig... kan inmiddels veranderd zijn, is lang geleden.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:47 schreef Kaalhei het volgende:
Voor een leuke lunch kan je op de kleine/grote berg bij Juice and Bagels gaan.
Mmmz die is zwaar lekker ja maar ik dan toch liever naar de Boschdijk. Lekker friet van Piet, da's echt de allerbeste!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Byte_Me het volgende:
:
beste friet: die caravan bij het station
Paar deuren verder richting centrum vanaf Listers zit "Claire". Dat is ook van hun, het iets duurder, scheelt niet veel, maar is véél beter!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:44 schreef biawa het volgende:
Listers is voor mij een no-go, dus dan zou ik zeggen Le Bistro. Waar zit die ook alweer, ik kan me zo gauw even niks voor de geest halen? Prijstechnisch zou de Connaisseur ook kunnen, maar zie mijn post hierboven...
Ik vind die tent er zo vaag uitzien dat ik me niet binnen waag (ik woon er wel heel dicht bij). Is toch voornamelijk vlees met vlees en vlees erbij trouwens?quote:Op donderdag 2 september 2004 21:16 schreef Juup© het volgende:
Gisteren weer eens bij http://www.djengiskhan.nl/nederlands/index.html gegeten
Zie website.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef biawa het volgende:
[..]
Ik vind die tent er zo vaag uitzien dat ik me niet binnen waag (ik woon er wel heel dicht bij). Is toch voornamelijk vlees met vlees en vlees erbij trouwens?
Vorige week was ik daar maar ik zat helaas naar 2 spiezen helemaal vol. Gelukkig heb ik het er wel met het bier uitgehaald.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:17 schreef biawa het volgende:
Ah, onbeperkt eten. Weet gelijk waarom het bij veel studenten populair is.
Nopequote:Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef biawa het volgende:
[..]
Ik vind die tent er zo vaag uitzien dat ik me niet binnen waag (ik woon er wel heel dicht bij). Is toch voornamelijk vlees met vlees en vlees erbij trouwens?
Inderdaad, de Pasta Factory is voor een fast-food restaurant zeker niet slecht. Beter dan de Mac die aan de andere kant van de Markt zit en qua prijs ontloopt het elkaar niet veel. En dat van de Pasta Factory vult nog langer ook.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:41 schreef Mr-Z het volgende:
Gister ben ik naar de pasta factory geweest. Het is wel een fast-food restaurant, maar toch vond ik de kwaliteit wel goed! De pasta wordt in kartonnen bakjes geserveerd met een plastic vork er bij. Het was gloeiend heet en dat kan je niet altijd zeggen bij fast-food reataurants. Het eten was wel genoeg hoewel ik ook wel een soep vooraf had kunnen nemen. Je kan hier dus voor weinig geld toch goed eten, dus het is ook wel wat voor studenten. Hun site is www.pastafactory.nl . Achteraf zijn we nog een coupe ijs wezen eten bij de roma die zoals altijd weer heeerlijk was![]()
Ik vind van niet. Je kunt er goedkoop en lekker eten, en het eten is snel klaarquote:Op woensdag 25 augustus 2004 00:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
thnx voor alle reactiesmja is "de Connaisseur" echt zo verschrikkelijk....
Ik heb er 2 keer gegeten, ik vond het opzich best binnen te houden, maar m'n eetgenootje heeft tot 2 keer toe lopen kotsen achteraf..hahahaquote:Op zondag 5 september 2004 10:55 schreef FoXje het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Je kunt er goedkoop en lekker eten, en het eten is snel klaar
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Byte_Me Drugshond het volgende:
rondje fastfood:
Beste doner kebab in eindhoven:
Senyaka aan de rotonde op de boschdijk (marconilaan)..
Voor afhaal Kebap moet je die zaak pakken die tussen de Golf Dealer en de coffeeshop zit. met die 2 turken die altijd voor het raam zitten te trollen. Maar de Doner K. is goed (vers) en niet duur.
beste chinees:
Sang lee (kruisstraat) origineel chinees restaurant. Helemaal mee eens !!!, de tent ziet er niet uit qua inrichting maar qua kwaliteit is hij zonder meer goed (beetje prijzig)... Moksi Meti Speciaal is altijd heel lekker. Overigens de Roti Shop tegenover Sang Lee is ook geen verkeerde, zeker niet als je zelf de gerechten gaat samenstellen..(om mee te nemen natuurlijk) !!
Beste Pizzatent
Sardinia - Stratumseind
Hamburgers
voor het echte fastfood ga ik naar de burger king. jammer dat die niet in het centrum zit.:Y)
Beste friettent
Dat is die friettent bij de Bredalaan, die gerunned wordt door een stel chinezen.
Thai food
Napalai - boven de Heuvelgallery (beetje prijzig, maar bijzondere sfeer)
Tegenwoordig heet het "Thais Restaurant New Century"
Er zit er nog eentje in de buurt van de Hoogstraat midden in een woonwijk die je apart moet reserveren die mogelijk nog exclusiever is. Ik kan de naam alleen niet meer vinden.
hahahahahhaahhah..... luie hond om telefonisch te bestellen zeker.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
Beste Chinees - Da Ching op de Boschdijk,
hehe, daar heb ik jarenlang boven gewoont. heette vroeger PeJoCo (Peter Joke Company) nu misschien nog steeds. idd ook een erg goeiequote:Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef Drugshond het volgende:
Beste friettent
Dat is die friettent bij de Bredalaan, die gerunned wordt door een stel chinezen.
LOL, het is nu ook weer niet zo dat je 3 rijstkorrels en een slokje water krijgt, net als de arme ethiopische kindjes op tv hoorquote:Op donderdag 9 september 2004 23:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat komt omdat dat zo tegenstrijdig klinkt: een Ethiopisch restaurant.
Je denkt dat je daar met honger naar buiten gaat en alsnog langs de friettent moet. Maar ja, da's ook als je bij de Karpendonkse Hoeve hebt gegeten. Wel lekker, maar niet veel.
Ook leuk is de combinatie eten-filmpie pikken. Als je zegt dat je nog naar de film gaat, krijg je het eten sneller voor je neus.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:35 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Ik heb 2x bij Plaza Futura gegeten op de Leenderweg. Het is een filmhuis, maar je kunt er verassend goed eten voor niet al te veel geld.
Dan weet ik nog een goede Chinees in de wijk Gestel, vlakbij de Karel de Grotelaan en Lalostraat.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:57 schreef jpg97 het volgende:
Sang-Lee Paradise is de beste chinees EVER!
en Makan-Makan daar kun je de lekkerste sate eten voor redelijke prijzen! ( tegenover het station )
Er zit een griek in Son die nóg beter is (en de Kruisstraat is al zo goed) en waar de porties aanzienlijk groter zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
Beste Chinees - Da Ching op de Boschdijk,
Beste Griek, die in de Kruisstraat
Lunchen in de wildeman of de bagelshop (weet even niet hoe die heet).
Voor echt lekkere chinees gaan wij naar het Kastelenplein (Golden nog wat).quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:36 schreef DJRoberto1978 het volgende:
da ching was toen in het nieuws als beste chinees van eindhoven ja, maar ik vind dat dus een afhaal-chinees aangepast aan de hollandse maag: dikke bamie en taaie harde babi pangang: veel voor weinig
sang lee is veel beter, maar ik geloof dat de eigenaar of kok ofzo van sang lee is verhuisd naar de hoogstraat, en daar een cantonees restaurant onder een andere naam is begonnen. het is niet echt een sjieke tent ofzo, maar wel erg authentieke chinese (cantonese) smaak/gerechten
Hmm ik ben geen visliefhebster maar ik zou er wel de kibbeling kunnen uitproberenquote:Op zaterdag 18 september 2004 15:05 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben ook nog altijd fan van fish'n'food in de kelder van de heuvel galerie... Voor 2 euro een broodje haring! Maar dan krijg je dus wel een haring+broodje+een berg uitjes en een heerlijke salade er bij. En dat allemaal mooi gepresenteerd op een bord. Ook de andere vis menus zijn daar heerlijk en niet al te prijzig..
Pfoe, daar hebben wij het juist helemaal mee gehad. We hadden een keer iets dat echt niet te eten was (omelet met zalm, het was niet eens als omelet herkenbaar), teruggestuurd naar de keuken en we werden vervolgens als oud vuil behandeld.quote:Op zaterdag 18 september 2004 15:05 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben ook nog altijd fan van fish'n'food in de kelder van de heuvel galerie... Voor 2 euro een broodje haring! Maar dan krijg je dus wel een haring+broodje+een berg uitjes en een heerlijke salade er bij. En dat allemaal mooi gepresenteerd op een bord. Ook de andere vis menus zijn daar heerlijk en niet al te prijzig..
He, daar heb ik familie vlakbij wonen!quote:Op zaterdag 18 september 2004 07:07 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Voor echt lekkere chinees gaan wij naar het Kastelenplein (Golden nog wat).
Nou als je weer daar bent...!quote:Op maandag 20 september 2004 08:29 schreef _Denker het volgende:
[..]
He, daar heb ik familie vlakbij wonen!![]()
Vaste prik om te gaan eten met het Spellenspektakel elk jaarquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef Drugshond het volgende:
Thai food
Napalai - boven de Heuvelgallery (beetje prijzig, maar bijzondere sfeer)
Tegenwoordig heet het "Thais Restaurant New Century"
Update: je kunt wel gewoon eten in de effenaar, dagschotel voor ¤ 8,- (vegetarisch of vlees). Keuken open van 17.30 tot 20.00, restaurant open om 17.00.quote:In de Effenaar kun je vanaf vijf uur ook goedkoop eten, er is alleen weinig plaats en reserveren kan niet. Nu aan het verbouwen dus volgens mij kun je daar nu niet eten.
Van de week nog gegeten daar (sate kambing - geitensate), was erg lekker.quote:Op vrijdag 17 september 2004 15:57 schreef jpg97 het volgende:
en Makan-Makan daar kun je de lekkerste sate eten voor redelijke prijzen! ( tegenover het station )
quote:Op zondag 26 september 2004 17:16 schreef Ashram het volgende:
Coco, op de Kleine Berg.
Vroeger een broodjeszaak, maar ondertussen een beetje omgevormd richting Japans eettentje.
Zij hebben naar mijn mening de beste sushi/sashimi in Eindhoven. Dit en een portie Japanse soba-noedelsoep en wat groene thee-ijs.
Bij New Century kun je inderdaad heerlijk eten (aanrader: de gerechten met knoflook-pepersaus, eindigend op "prik thai"), maar zoals eerder gezegd tamelijk prijzig. Voor een wat uitgebreider menu ben je voor twee personen al gauw rond de ¤ 100 kwijt.quote:Op maandag 20 september 2004 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vaste prik om te gaan eten met het Spellenspektakel elk jaar. Vermoedelijk het beste Thais restaurant waar ik ooit heb gegeten (maar ik sta uiteraard open voor suggesties van betere
).
De friet is er best aardig. Dat je vaak je frietje naast een net afgewerkte hoer mag opeten, geeft een extra dimensie aan het geheel.quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:00 schreef noon het volgende:
Cafetaria "de Edison" van Jantje op de edisonstraat
voor de culinaire liefhebbers dan wel..:')
Was wel lange tijd de enigste friettent die glazen halve liters bier verkocht (weet niet of dit nog het geval is). Was wel ideaal na sluitingstijd van de reguliere winkels. Om na 23:00 nog aan bier te komen.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:37 schreef Kaalhei het volgende:
De friet is er best aardig. Dat je vaak je frietje naast een net afgewerkte hoer mag opeten, geeft een extra dimensie aan het geheel.![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:37 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
De friet is er best aardig. Dat je vaak je frietje naast een net afgewerkte hoer mag opeten, geeft een extra dimensie aan het geheel.![]()
Ik zal 'm onthouden! Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de prijzen redelijk zouden zijn (nieuwbouw, duurpand waarschijnlijk).quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:29 schreef Ashram het volgende:
Lunchcafe Jean:kelderverdieping Piazza.
Ik was verrast door de prijzen, erg laag als je ziet wat je op bord krijgt en dat voor een eetgelegenheid op een A-locatie.
Ik heb genoten van de Club Sandwich en die is groot! Lekker bovendien, maar ze zijn me net iets te kwistig met de cocktailsaus. ¤6,80
Erg leuke inrichting en het personeel is gewoon tof. De uitbater zelf is er bijna altijd en die is helemaal super als gastheer.
Mijn tafelpartner had de Mariage:
3 rolletjes Noordzeetong gevuld met een gamba. Heerlijk, zeker omdat ik gewoon proeft dat ze de saus met de koppen van die garnalen hadden bereid. Bouillon van die gernalenkoppen dus. HEERLIJK! ¤13,40 (hoofdgerecht incl friet)
AANRADER!
Eerst klanten lokken, er is niet echt veel doorloop in de kelder toch ?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:19 schreef biawa het volgende:
[..]
Ik zal 'm onthouden! Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de prijzen redelijk zouden zijn (nieuwbouw, duurpand waarschijnlijk).
De locatie is inderdaad niet ideaal, zoals de WC's. Maar ik heb er werkelijk niets over te klagen.quote:Op maandag 29 november 2004 10:53 schreef turnpike het volgende:
[..]
Eerst klanten lokken, er is niet echt veel doorloop in de kelder toch ?
Enne, sfeervol is ook anders.
Dat vind ik eigenlijk geen stijl, vragen of jullie even mee willen denken! Daar zijn ZIJ toch de bediening voor...quote:Op maandag 29 november 2004 17:13 schreef SpaceAce het volgende:
Ze vroeg nog aan ons of we er mee aan wilde denken, want het zou door de drukte wel eens vergeten kunnen worden.
Listers in de stadquote:Op maandag 29 november 2004 18:40 schreef biawa het volgende:
Listers in de stad of Listers aan de Aalsterweg? Mijn negatieve oordeel slaat vooral op die aan de Aalsterweg. Bediening daar is klote (ik kreeg echt de neiging om heel hard JOEHOE te gaan roepen) en het eten matig.
Ik vind dat juist altijd wel netjes (gebeurd wel eens vaker dat ze dat vragen). Ik vind dat iets betrokkenheid oidquote:Dat vind ik eigenlijk geen stijl, vragen of jullie even mee willen denken! Daar zijn ZIJ toch de bediening voor...
Nooit van gehoord...waar zit die ongeveer? Weet ik welke hoek ik moet ontwijken..quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:26 schreef robina het volgende:
Ik vind la Grotta Azzura bagger. Duurt een eeuwigheid voor je kunt zitten, en als je je eten krijgt, na ruim een uur, komen ze nog collecteren voor het Rode Kruis, daarna voor nog zoiets, dan komt er een zigeunerin met rozen die chagrijnig wordt als je er geen koopt, en daarna komt het muziekgroepje wat staat te pingelen (waar ik niet om gevraagd heb) óók nog langs om ff te innen... Sorry hoor, maar daar ga ik niet voor uit eten. Eén rekening op het eind vind ik al genoeg...
gewoon niks gevenquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:26 schreef robina het volgende:
Ik vind la Grotta Azzura bagger. Duurt een eeuwigheid voor je kunt zitten, en als je je eten krijgt, na ruim een uur, komen ze nog collecteren voor het Rode Kruis, daarna voor nog zoiets, dan komt er een zigeunerin met rozen die chagrijnig wordt als je er geen koopt, en daarna komt het muziekgroepje wat staat te pingelen (waar ik niet om gevraagd heb) óók nog langs om ff te innen... Sorry hoor, maar daar ga ik niet voor uit eten. Eén rekening op het eind vind ik al genoeg...
Die horen bij het restaurant en komen tamelijk professioneel over. Dus ik weet niet hoe je bij deze tirade komt...quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef turnpike het volgende:
Vooral in zo'n dorp als Eindhoven zijn het altijd dezelfden....dezelfde straatkrant verkopers, dezelfde zatlappen die een eurootje willen of als je met de walkman op loopt met hun duim en wijsvinger een ringetje maken. Dezelfde amnesty-babes die je met hun meest verleidelijke blik een donateursschap aan proberen te praten....soms irriteert het als alweer hetzelfde vrouwtje met rozen komt leuren, vooral als je aant eten bent.
Ik ken d'r.....zo'n vrouwke met zwart haar en altijd een bos bloemen bij zich he ? !
Helemaal mee eens! Half jaartje geleden wezen eten, het bioscoopmenu gepakt. Krijg je voor 19,50 pp 3 gangen menu en bioscoopkaartje voor dezelfde avond. Het is dan wel een aangepaste kaart, maar zeker nog oke! Bediening (personeel) was ook heel aardig.quote:Op maandag 29 november 2004 17:13 schreef SpaceAce het volgende:
................
Verder vind ik Sizzling een aanrader!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef turnpike het volgende:
Vooral in zo'n dorp als Eindhoven zijn het altijd dezelfden....dezelfde straatkrant verkopers, dezelfde zatlappen die een eurootje willen of als je met de walkman op loopt met hun duim en wijsvinger een ringetje maken. Dezelfde amnesty-babes die je met hun meest verleidelijke blik een donateursschap aan proberen te praten....soms irriteert het als alweer hetzelfde vrouwtje met rozen komt leuren, vooral als je aant eten bent.
Ik ken d'r.....zo'n vrouwke met zwart haar en altijd een bos bloemen bij zich he ? !
Ik vond Mykonos nogal tegen vallen eigenllijk, nogal grootschalig en de kwaliteit van het eten vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Mijn voorkeur gaat dan ruimschoots uit naar de griek één straat verder, op het Bogaardeind, Irodion, veel lekkerder vind ik. En een paar deuren verder La Sicilia: Italiaans/Pizza's ook erg lekker.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:32 schreef gr8w8 het volgende:
Hij is al genoemd, La Biba!Maar ook de Mykonos (Eindelijk weer eens een originele naam voor een Grieks restaurant) in Geldrop op de Langstraat 1 is erg goed. Of Tapas eten in El Nino in de Edenstraat 13.
[..]
![]()
Heb ik een paar weken geleden ook gegeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:56 schreef Frezer het volgende:
Maandje geleden Turks gegeten bij Eege op de Gestelse straat (Eindhoven dus) ook een prima eethuis. Géén shoarma tent dus!
Ik houd er ook niet van als er te veel saus bij zit, maar ik had toen iets waar geen saus bij zat dus daar had ik geen probleem meequote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik een paar weken geleden ook gegeten.
Wat een enorme hoeveelheden krijg je daar! De voorgerechten vond ik erg lekker, maar de hoofdgerechten zwommen in de sauzen, vond ik toch wat minder.
Irodion, SUPER!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vond Mykonos nogal tegen vallen eigenllijk, nogal grootschalig en de kwaliteit van het eten vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Mijn voorkeur gaat dan ruimschoots uit naar de griek één straat verder, op het Bogaardeind, Irodion, veel lekkerder vind ik. En een paar deuren verder La Sicilia: Italiaans/Pizza's ook erg lekker.
Maandje geleden Turks gegeten bij Eege op de Gestelse straat (Eindhoven dus) ook een prima eethuis. Géén shoarma tent dus! En vanavond wordt het weer eens Ethiopisch bij het Trudo pleintje.
Leert eerst eens quoten alvorens ge gaapsmilies onder mijn posts gaat plaatsen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:57 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, daar had ik dus net weer een baggerservice. Bovendien stouwen ze het daar ook gewoon vol, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar het was wel heel warm en krap. En lang wachten. Toen we met ene groep waren, kreeg de derde tafel pas, toen de eerste het op had.
Maar goed. Het zal wel aan de avonden dat ik er geweest ben gelegen hebben dan.
Helaas deel ik je mening niet over Verdi. Ik verlaat die zaak altijd in tevredenheid. Maar soms is het wachten ietwat aan de lange kant. Maar het is er ook vaak druk.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:02 schreef Karina het volgende:
Afgelopen weekend ben ik met mijn vriend wezen eten bij The Movies. Ik vond het echt goed en niet duur. Leuke sfeer ook en aardige bediening. En je krijgt flinke porties (ik zat echt propvol). Echt een aanrader.
Een tijdje terug zijn we bij Verdi geweest (ook al genoemd hier). Het eten was ging wel, maar de bediening was slecht, het duurde een half uur of zo voordat we eindelijk de kaart kregen (ik moest er om vragen en tegen die tijd had ik het al gehad met ze eigenlijk). Daarna moest ik ook nog om brood vragen (niet dat ik daar om zit te springen, maar dat waren ze dus ook nog vergeten). Geen aanrader.
Als het druk is heb ik er niet zoveel moeite mee, maar er waren maar 2 of 3 tafeltjes bezet, we werden gewoon genegeerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:37 schreef Ashram het volgende:
[..]
Helaas deel ik je mening niet over Verdi. Ik verlaat die zaak altijd in tevredenheid. Maar soms is het wachten ietwat aan de lange kant. Maar het is er ook vaak druk.
Nooit brood vergeten hiero.
Das inderdaad niet netjes...Hoe moe je ook ben van het werken of als je wel of geen onenigheid hebt met andere collega's, de klant mag er niet onder lijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het druk is heb ik er niet zoveel moeite mee, maar er waren maar 2 of 3 tafeltjes bezet, we werden gewoon genegeerd.
dat vind ik wel ver gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:27 schreef Ashram het volgende:
[..]
Das inderdaad niet netjes...Hoe moe je ook ben van het werken of als je wel of geen onenigheid hebt met andere collega's, de klant mag er niet onder lijden.
Ik weet inderdaad uit ervaring dat tussen het personeel niet altijd koek en ei iz, vandaar dat een keer bij ons een erg slechte gin tonic werd geschonken. Bijna alleen gin, een druppel tonic. Als alcoholverslaafde zou ik er blij zijn, maar ik ben er geen, dus teruggestuurd. Blijkt dat degene achter de bar ervoor wou zorgen dat de serveerster werd uitgescholden door mij. Maar ik een zacht eitje, dus niet.
Helemaal, maar dan ook helemaal mee eens! Je krijgt hier origineel en lekker eten voor je neus.quote:Op maandag 29 november 2004 17:13 schreef SpaceAce het volgende:
Verder vind ik Sizzling een aanrader!
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:55 schreef jochem8 het volgende:
Je bedoelt bij Le Connaisseur?
Je wou naar de Coco en je bent bij de Avant-Garde beland?quote:Op zondag 13 maart 2005 11:42 schreef NoSigar het volgende:
Ik was gisteren vergeten waar Coco ookweer zat (dacht de Dommelstraat, maar bleek Kleine Berg) zodat ik eindelijk kans had om bij Avant-Garde Van Groeninge te reserveren & eten.
Het was heerlijk: zeer smakelijke innovatieven keuken, met prachtig aangeklede borden. Alleen al voor de truffelmayonaise bij het apertief zou je een moord doen. Uitstekende vriendelijke bediening en service. Ruim boven de middelmaat.
We waren ongeveer 220 euro kwijt voor twee personen, niet iedereen heeft daar zin in, maar gezien het gebodene volkomen realistische prijzen.
(even gekeken op de Gault-Millau site en zie dat ze slechts een score van 14 hebben daar. Onbegrijpelijk: ik ken een aantal andere restaurants met die score redelijk: prima restaurants maar van duidelijk alger niveau dan AGvG)
Het is nogal samengevat, maar ongeveer, ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 12:43 schreef Ashram het volgende:
[..]
Je wou naar de Coco en je bent bij de Avant-Garde beland?
5 gangen menu, 1 wijnaraangement, 2 losse glazen wijn, 2 maal fles water, 1x sigaar, aperitief. Zoiets, geloof ik. Voor zulke restaurants meestal normale prijzen. Kan goedkoper, ook duurder. Ik heb nooit zoveel zin om op prijzen te letten als ik eenmaal in een restaurant ben: ik doe het uiteraard toch en bestel geen kaviaar of zo, maar ik bezuinig liever ergens anders op.quote:Die 220, is dat inclusief hoeveel flessen wijn? Want ik kan me niet herinneren dat ik zoveel moest neertellen voor zelfs 3 man.
Welke menu had je genomen?
Ik dacht gelijkvloers op de hoek van de Witte Dame vlak tegenover de Regent. Als je er langskomt, dan kan je er binnen kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:44 schreef Copycat het volgende:
De Wiite Dame is wel een leuke locatie, iig!
Op welke verdieping?
Je vroeg ook niet specifiek voor morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
Dan houdt het dus op voor morgen.
Andere suggesties?.
misschien ga ik vanavond eens een kijkje nemen.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:42 schreef Euc- het volgende:
Probeer eens het opleidingsrestaurant van het ROC in de Wite Dame, heet de Witte Tafel. Eten is daar meestal erg lekker, bediening moet soms nog veel leren maar ach, tis een opleidingsrestaurant
donderdag rond een uur of half 8 / 8 uur ben ik er te vindenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:18 schreef Riann het volgende:
Wokrestaurant dragon cityen helemaal niks te duur.
Ik was er al naar aan het zoeken, maar uiteraard niet naar gevraagd voor ik het hele topic door had gelezen (wat een goeie Fok!kerquote:Op donderdag 9 september 2004 20:45 schreef Frezer het volgende:
Overigens, wat meer standaard: Een hele goed Spanjaard zit in de plaggenstraat (vlak bij de beukenlaan, strijp) La Palmera heet i geloof ik. Helaas geen student-vriendelijke prijzen
Ik ben er verschillende keren geweest, en telkens was het erg geslaagd! De laatste keer is inmiddels wel al 2 jaar geleden. Er zit trouwens ook een aardige Spanjaard in de kruisstraat, de naam ben ik even kwijt. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Palmera.quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Ik was er al naar aan het zoeken, maar uiteraard niet naar gevraagd voor ik het hele topic door had gelezen (wat een goeie Fok!ker).
Het is al lang geleden, ik weet het, maar hoe was het daar? Ik wil er over een paar weken eens gaan eten. Dit is hun website trouwens: http://www.palmera.site.nl/
Ziet er goed uitquote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef jochem8 het volgende:
Het is al lang geleden, ik weet het, maar hoe was het daar? Ik wil er over een paar weken eens gaan eten. Dit is hun website trouwens: http://www.palmera.site.nl/
Klopt! Daar heb ik ook heeriljk gegeten.quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Killer_Mom het volgende:
wokken bij Mei Ling, Mandarin Hotel. heerlijk, geen grote Wok vreetschuur, heel gezellig, 20 Euro PP.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Klopt! Daar heb ik ook heeriljk gegeten.
Verder La Grotta Azurra aan de Dommelstraat
Ah, heet het daar woenselse markt (ik dacht nog kruisstraatquote:Ik heb ook lekker gegeten bij een spaans restaurant bij de woenselse markt, maar weet de naam niet meer.
Ja die bedoel ik!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 18:42 schreef Frezer het volgende:
[..], check.
[..]
Ah, heet het daar woenselse markt (ik dacht nog kruisstraat), ik neem aan dat je dat restaurant op een bovenverdieping bedoelt?
En ik ben er geweest, het eten was lekker, maar de bediening was knudde.quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Thai is echt helemaal hip he.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:51 schreef Copycat het volgende:
De Baron hoor ik wel vaker slechte verhalen over. Vlakbij en lekker: Muk-Da op de Kleine Berg. Heerlijk Thais tegen een schappelijke prijs.
Of het hip is, boeit me niet zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef gr8w8 het volgende:
Thai is echt helemaal hip he.Het zal hier nooit zo smaken zoals daar.
![]()
Thai kun je makkelijk thuis bereiden hoor. En met name de cocos-curry soep is dan véél lekkerder dan in een restaurant.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of het hip is, boeit me niet zo.
Het is bij Muk-Da in ieder geval wel verdomd lekker.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef gr8w8 het volgende:
Thai kun je makkelijk thuis bereiden hoor. En met name de cocos-curry soep is dan véél lekkerder dan in een restaurant.
Het is een hele tijd mijn stamcafé geweest maar ben er nog nooit wezen eten. Als ik dit zo lees... misschien maar goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef Byte_Me het volgende:
Ik ben gisteren naar de Baron geweest (kleine berg). Ik vond het geen aanrader. Zo was bijvoorbeeld mijn tonijnfilet ontzettend taai en droog. Ik kreeg een sinas waar bijna geen prik in zat. Mijn vriendin had een uitgedroogde geitenkaas en haar hoofdgerect was het ook net niet. Ik ga er in ieder geval nooit meer heen. Ik vond het wel typisch dat het bomvol zat.
Ik vond Sang-Lee ook altijd de beste, maar dan ken je Kam-Po op de markt nog niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Byte_Me het volgende:
beste chinees: sang lee (kruisstraat) origineel chinees restaurant
binnenkort maar eens testen dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vond Sang-Lee ook altijd de beste, maar dan ken je Kam-Po op de markt nog niet.
Ook heel erg goed, en veel meer keuze ( hele dim-sum kaart apart! )
Ik ga er vanuit dat je Eindhoven bedoelt, toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Molluck het volgende:
[knip]
Ja, het Catharinaplein in Eindhoven ja, dat is dat pleintje tegenover de Catherinakerk, naast Stratums Eind.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je Eindhoven bedoelt, toch?
Ik eet daar soms beneden, bij de afhaal. Je hebt keuze uit vegetarisch, kippevlees, rundvlees, varkensvlees, vis, garnalen - gemixt met 6 soorten sauzen, en dan met nasi of bami. Het valt me eigenlijk altijd een beetje tegen als ik daar eet: op de een of andere manier drainen ze de groentes niet goed uit waardoor de hele doos een beetje zompig wordt. Zompige nasi en bami vooral. En da's toch best jammer, want voor 3 EUR krijg je theoretisch best goed voedsel binnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Molluck het volgende:
Ik heb zaterdagavond in het Wokparadijs op het Catharinaplein gegeten, 19 euro en dan onbeperkt eten. Het is daar wel een gigantische vreetschuur, maar het is wel zo ingedeeld dat je niet doorhebt hoeveel mensen er nou werkelijk zitten. Bovendien schiet het bij het wokken ook goed op.
En?quote:
Ik heb er ook een keer gegeten, maar ik vond het knap waardeloosquote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Molluck het volgende:
Ik heb zaterdagavond in het Wokparadijs op het Catharinaplein gegeten, [...] Ondanks de reputatie van wokrestaurants dus zeker aan te raden
Dan moet je de volgende keer de soba noedels met rundsvlees proberen met miso soep. Ramen Kyoto geloof ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef NoSigar het volgende:
Vandaag eindelijk Coco gevonden en als lunch Sushi gedeeld en allebei ramen soep genomen, ik met heerlijk varkensvlees, de ander met -helaas- krab-sticks.
Maar het was prima zoals hier beloofd: de sushi en soep waren lekker en de bediening was vriendelijk. Wel jammer dat we de enige waren daar. De inrichting twijfelt een beetje tussen lunch-room en restaurant, wat jammer maar begrijpelijk is.
Iemand wees me vandaag ook op Mangiare (sp.?) een paar deuren verderop. Is dat iets? Zag er leuk uit en was wel druk . Oh, ik lees net dat hij al eens is genoemd.
En de sushi bar op de eerste verdieping van het restaurant tegenover het station? (ben de naam vergeten, maar scheen leuk te zijn. Iemand ervaringen misschien?
De naam is: El Patio Andaluz op de Woenselse Markt. Opgezet door twee mannen die lang geleden betrokken waren bij de keuken van het Spaans Centrum. Ze hebben dit restaurant opgezet met de (financële) hulp van hun vriend Romario. Ik ben er door de jaren heen vaak geweest: altijd lekker en in een prettige sfeer uit eten. Bij mooi weer hebben ze ook een -niet al te groot- dakterras beschikbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
I. Er zit trouwens ook een aardige Spanjaard in de kruisstraat, de naam ben ik even kwijt.
Zijn er bij de Coco ook veel niet-vis gerechten te vinden of heb je dan echt een beperkte keuze? (ik lust nl niks uit de zee)quote:Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef NoSigar het volgende:
Vandaag eindelijk Coco gevonden
die is slecht, de Mac bij de piazza is veel beter. daar zijn de hamburgers niet zo druiperig vet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:43 schreef densmee het volgende:
mc donalds op de markt
Een centrum voor de Spaanse gemeenschap in Eindhoven. Ik neem aan dat dat nog wel bestaat, maar er eten is niet meer mogelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Wat was/is het Spaans Centrum dan?
(Woon pas 3 mnd in Ehvn)
of de BKquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef Molluck het volgende:
De KFC is stukken beter als je van fastfood houdt...
dat is toch el circulo? daar heb ik een tijdje terug nog een gruwelijk lekkere paella gegeten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een centrum voor de Spaanse gemeenschap in Eindhoven. Ik neem aan dat dat nog wel bestaat, maar er eten is niet meer mogelijk.
in de buurt van het evoluon. zoek het op in het telefoonboekquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef jochem8 het volgende:
Waar zit die dan?
Die naam zegt me helemaal niks, neemt niet weg dat je best gelijk zou kunnen hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat is toch el circulo? daar heb ik een tijdje terug nog een gruwelijk lekkere paella gegeten.
En die onthoud ik,quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef mazeind het volgende:
Gisteren bij Muk-Da geweest. Een klein Thais restaurant op de Kleine Berg. Helemaal top! Heerlijke gerechten, zeer merkbaar bereid met verse producten. En lekker informeel-gezellig personeel.
Absolute aanrader.
Gezellig johquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Over Spaans gesproken, ik heb laatst heel lekker Tapas gegeten bij El Niño op de Edenstraat, naast Juffrouw Tok. De prijzen vielen volgens mij wel mee, maar er werd voor me getrakteerd. Leuke feature was dat ze een speelhoek hadden met Playstation en Nintendo
Ze doen wel de moeite vind ik. Goede bediening en een goed gesprek vaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:58 schreef Byte_Me het volgende:
zojuist geluncht bij coco sushi en noedels, een japans restaurant op de kleine berg. erg lekkere sushi, wat dat betreft een aanrader. wel redelijk prijzig, 20 euro pp vind ik niet niks voor de lunch.
Ik hoorde dat De Groot gruwelijk problemen heeft met goed personeel te vinden en dat de zaken qua eetcafé erg slecht gaan. 't Is nog maar de vraag of er over een tijd nog een eetcafé is.quote:Op maandag 18 september 2006 16:43 schreef Byte_Me het volgende:
het zal een tijdje duren eer ik me er weer aan waag, en ik hoop dat het dan weer als vanouds zal zijn.
Connaisseur heeft tegenwoordig elke dag 50% korting op 3-gangenmenu, ipv in het weekend niet. Doe er je voordeel meequote:Op maandag 18 september 2006 18:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Vandaag een cadeaubon gekregen van de Connaisseur voor mn verjaardag. Gezellig restaurantje voor als je geen zin hebt om te koken, maar toch ff wat wil eten voor een betaalbare prijs.
Grote porties, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Ondanks dat de meningen verdeeld zijn, ga ik er graag heen
Bron?quote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Connaisseur heeft tegenwoordig elke dag 50% korting op 3-gangenmenu, ipv in het weekend niet. Doe er je voordeel mee
Als je voor 18:00 komt ofzo toch?quote:Op maandag 18 september 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Bron? Het bord aan de straat volgens mij
Wanneer gaan we naar Juffrouw Tok, Barb?quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Barb het volgende:
Je kan bijna beter bij Juffrouw Tok "uit gaan eten". Dan betaal je tenminste voor wat je krijgt: niet veel, maar die doen tenminste niet alsof ze je-van-het zijn door hun prijzen.
Jasses wat een bull verhaal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef Mista__T het volgende:
[..]
Ik heb er ook een keer gegeten, maar ik vond het knap waardeloos. Zie hier voor een uitgebreide beschrijving. Misschien hebben ze mijn commentaar gelezen en er iets mee gedaan, dat kan natuurlijk ook. Dit overigens in tegenstelling tot de take-away, die ik wel erg goed vind, voor het geld.
Als je dan toch wilt wokken, dan denk ik dat Wok Dragon City misschien een betere keuze is, alhoewel het daar weer een beetje ontbreekt aan de afzuiging. Zij waren voor zover ik weet ook de eerste in Ehv. die dit deden, in ieder geval nog voor Mei Ling ermee begon.
Ik heb hele andere ervaring bij El Popo-dinges. En Tok, tja, dan leg je de lat wel heel erg laag. Dan wacht ik liever iets langer. Misschien komt het doordat we altijd wel vriendelijk zijn richting zo'n 17-jarig meiske in de bediening en niet gaan commanderen.quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Barb het volgende:
Laatst gegeten bij Ons op de Kerkstraat.
Erg lekker, maar reteslechte bediening, met als commentaar van de serveerster dat ze maar alleen stond (alsof de kok daarom het verkeerde maakt, terwijl wel het goede was doorgegeven, en alsof je daarom mijn drank vergeet terwijl je wel lekker aanschuift bij een tafeltje om te gaan kletsen met de klanten die overduidelijk tot je vriendenkring behoren).
Ook gegeten bij El Popokatapetl (?) (voorheen El Popo) op de Keizersgracht. Idem. Kutbediening. Het schijnt echt heel moeilijk te zijn om iemand op tijd een kaart te brengen, of drinken, of wat dan ook. Het lijkt een beetje een trend te worden in serveerster/serveerdersland om vooral geen aandacht te besteden aan de klant, maar wel aan je collega's en vervolgens ook nog beledigd zijn als je voor de 3e keer om je drinken moet vragen.
Om over de kwaliteit van het voedsel in verhouding tot de prijs nog maar te zwijgen.
Je kan bijna beter bij Juffrouw Tok "uit gaan eten". Dan betaal je tenminste voor wat je krijgt: niet veel, maar die doen tenminste niet alsof ze je-van-het zijn door hun prijzen.
http://www.leconnaisseur.nl/quote:
Geef maar een gil! Is misschien een keer een beter alternatief dan die eeuwige Movies waar we belanden,quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef Mike het volgende:
Wanneer gaan we naar Juffrouw Tok, Barb?
Waar in Eindhoven? ...en wat voor stijl betreft het?quote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand ooit gedineert bij Meneer Frits?
Wil mn ouders daar een etentje cadeau doen en heb er zelf alleen ooit geluncht
Nee da's de verkeerde hoek. Die andere hoek. Wel in datzelfde stuk ja.quote:
1910quote:Op maandag 12 februari 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Hoe heet dat redelijk nieuwe restaurant op de hoek van de willemstraat en het wilhelminaplein? Iets met een getal meen ik. Vrij strak interieur....
Dan zal ik waarschijnlijk ook niet voor woensdag een tafel kunnen reserveren...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
1910
Ben er nog niet wezen eten. De twee keer dat ik daar een hapje wilde gaan eten, was het vol en moesten we zo'n drie kwartier wachten. En daar ben ik net te ongeduldig voor.
Drie maal is binnenkort wellicht scheepsrecht.
Is wel kort dag. Maar wie niet waagt ... De twee x dat ik nul op (snel) rekest kreeg, kwamen we gewoon aanwaaien.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Dan zal ik waarschijnlijk ook niet voor woensdag een tafel kunnen reserveren...
Aangezien dat Valentijnsdag is.
Daar loop ik vanuit de voordeur praktisch tegenaan, maar ben e rnog nooit geweest. Vond het er altijd een beetje stijfjes en bekakt uitzienquote:Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef Byte_Me het volgende:
oh mijn god wat heb ik lekker gegeten in restaurant claire op de kleine berg. zo lekker dat ik eigenlijk de volgende dag weer wilde gaan. maar ja, goedkoop is het niet (50 euro voor een menu + drinken).
http://www.restaurantclaire.nl/
Gaucho's is nooit echt geweldig geweest. Formule-restaurant.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:55 schreef jpg97 het volgende:
Laatst naar Gaucho's geweest.... wat SLECHT is het daar tegenwoordig... trage en ontzettend slechte bediening.
Daar kom ik dus ook nooit meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |