abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 januari 2001 @ 15:14:17 #1
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_674867
Als jullie ooit in Eindhoven zijn kan ik echt aanraden om eens naar restaurant 'De Bengel' (Wileminaplein 9) te gaan!! Super lekker eten voor weinig!!

Ik ben er gisteren met mijn vriendin heengeweest en het was er supergezellig!!

(het is misschien wel reclame, maar er werd gevraagt naar plekken om uit te gaan!!)

zondag 21 januari 2001 @ 16:16:41 #2
3498 Barb
Graduated Fool
pi_675029
Absolute do's in Eindhoven

La Biba
Kerkstraat.
Uitgebreide kaart met vlees, vis, vegetarische en vleesvervangende gerechten. Voor alle vleesgerechten wordt scharrelvlees gebruikt en in alle menu's zijn biologische producten gebruikt. De prijzen liggen tussen de 25 en 35 gulden. De service is meer dan uitstekend en de sfeer is heel relaxed. Mijn favorestaurant in Eindhoven.

Antonio's
Dommelstraat.
Samen met La Biba op een gedeelde eerste plaats. Een authentiek Italiaans restaurant met hele goede bediening. Klein, maar heel gezellig. Reserveren is een grote aanrader, want elke dag van de week zit dit restaurant vol. De kaart is héél uitgebreid met specialiteiten uit verschillende delen van Italië. Goedkoopste gerecht is ongeveer 16 gulden, het duurste is 125 gulden. 'k Ben zelf geen fan van Italiaans eten, maar voor het eten van Antonio's mag je me midden in de nacht wakker maken.

Absolute don't-s

De Visscherij
Markt (onder Queen)
Visrestaurant met een op het oog prima kaart. Maar veel te dure gerechten voor de kwaliteit die je krijgt. Zit altijd leeg, hoewel het er leuk uitziet (in een kelder). Als je geld genoeg hebt, van rust houdt en niks geeft om kwalitatief goed eten, zit je hier goed. De bediening is wel okee trouwens.

Leuk voor de kids

Juffrouw Tok
Edenstraat.
Eten met je handen. Kip Piri piri of kip zonder Piri piri. Dat zijn de meest bestelde gerecht bij Juffrouw Tok (hoewel ze meer dingen op de kaart hebben staan). Het is dus een kiprestaurant waar je lekker met je handen mag eten. Voor kinderen is er een kinderhoek ingericht. Het is erg goedkoop (kip Piri piri kost 12,75 inclusief frietjes en mayo) en er is ook ruimte voor grotere groepen. Handig om even snel kip met friet en appelmoes te eten voor weinig geld. Ook als je geen kinderen hebt.
www.juffrouwtok.nl

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  zondag 21 januari 2001 @ 16:23:01 #3
2294 Stuivertje
mijn kunstje: nasaal stuiveren
pi_675041
een andere mogelijkheid om uit eten te gaan in eindhoven: Eetcafe BOVEN.
ligt boven wat vroeger cafe le berry heette (nu plein 9?). Hebben een leuke kaart, is niet te duur en, maar dat ligt ook aan de mensen met wie je gaat eten, is ook nog eens gezellig.
een tip: ga er niet eten als PSV moet voetballen of dat net gedaan heeft, want de kroeg eronder is nogal in trek bij PSV-fans...

Nog een hint, maar dan voor de lunch: Van Diepen's Newscafe. In de straat tussen de danssalon en de markt (waar die fietsenzaak zit) aan de rechterkant. Leuke kaart, met lekkere gerechten en een relaxte sfeer. Mijn favoriet daar (en die van veel meer mensen): broodje Delano (stokbrood, bacon, dunne gebakken kipfilet en een beetje majo)... MMMMM

eet smakelijk
9)

OOIEVAAR!! *in slecht frans*
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 januari 2001 @ 16:27:03 #4
862 Arcee
Look closer
pi_675055
quote:
Op 21 januari 2001 16:16 schreef Barb het volgende:
Absolute do's in Eindhoven
En natuurlijk nog Huize Barb, 't schijnt dat daar ook altijd erg lekker wordt gekookt
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 21 januari 2001 @ 16:30:09 #5
3498 Barb
Graduated Fool
pi_675062
quote:
Op 21 januari 2001 16:23 schreef Stuivertje het volgende:
een andere mogelijkheid om uit eten te gaan in eindhoven: Eetcafe BOVEN.
ligt boven wat vroeger cafe le berry heette (nu stationsplein 9?). Hebben een leuke kaart, is niet te duur en, maar dat ligt ook aan de mensen met wie je gaat eten, is ook nog eens gezellig.
een tip: ga er niet eten als PSV moet voetballen of dat net gedaan heeft, want de kroeg eronder is nogal in trek bij PSV-fans...

Nog een hint, maar dan voor de lunch: Van Diepen's Newscafe. In de straat tussen de danssalon en de markt (waar die fietsenzaak zit) aan de rechterkant. Leuke kaart, met lekkere gerechten en een relaxte sfeer. Mijn favoriet daar (en die van veel meer mensen): broodje Delano (stokbrood, bacon, dunne gebakken kipfilet en een beetje majo)... MMMMM

eet smakelijk
9)

Jaaaaa, Van Diepen's. Mijn favoriete lunchroom.
When I rush it hits me
  zondag 21 januari 2001 @ 16:31:07 #6
3498 Barb
Graduated Fool
pi_675064
quote:
Op 21 januari 2001 16:27 schreef Arcee het volgende:
En natuurlijk nog Huize Barb, 't schijnt dat daar ook altijd erg lekker wordt gekookt
Hahaha, een zéér exclusief restaurant met een streng deurbeleid. Alleen toegang op uitnodiging!
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 januari 2001 @ 16:38:27 #7
862 Arcee
Look closer
pi_675083
quote:
Op 21 januari 2001 16:31 schreef Barb het volgende:
Hahaha, een zéér exclusief restaurant met een streng deurbeleid. Alleen toegang op uitnodiging!
Hahaha

Streng deurbeleid, ja, iets in de trant van "Do Not Disturb" zeker

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 9 februari 2001 @ 17:49:31 #8
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_733693
quote:
La Biba
Kerkstraat.
Uitgebreide kaart met vlees, vis, vegetarische en vleesvervangende gerechten. Voor alle vleesgerechten wordt scharrelvlees gebruikt en in alle menu's zijn biologische producten gebruikt. De prijzen liggen tussen de 25 en 35 gulden. De service is meer dan uitstekend en de sfeer is heel relaxed. Mijn favorestaurant in Eindhoven.
En is dat een beetje rolstoelaangepast?

[Dit bericht is gewijzigd door thurminator op 09-02-2001 18:43]

pi_735146
* DuchessX adviseert: Touch of India *op de Geldropseweg tegenover Mei Ling en het Mandarin Plaza.

Overheerlijke gerechten uit India en heel vriendelijke bediening...

[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 10-02-2001 12:44]

#geen
  zondag 11 februari 2001 @ 12:03:37 #10
3498 Barb
Graduated Fool
pi_736729
quote:
Op 09 februari 2001 17:49 schreef thurminator het volgende:
En is dat een beetje rolstoelaangepast?
Nee, helaas. Ze hebben een drempeltje van een cm of 15 en daarna een smal gangetje, waarbij je moet draaien om door de 2e deur te kunnen. Ik denk niet dat dat kan lukken. Maar misschien hebben ze een achterin gang? Ik zal het nummer voor je opzoeken, dan kun je bellen. Het toilet is overigens boven, ook niet handig dus.
When I rush it hits me
  donderdag 1 maart 2001 @ 14:34:44 #11
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_783451
quote:
Op 11 februari 2001 12:03 schreef Barb het volgende:
Nee, helaas. Ze hebben een drempeltje van een cm of 15 en daarna een smal gangetje, waarbij je moet draaien om door de 2e deur te kunnen. Ik denk niet dat dat kan lukken. Maar misschien hebben ze een achterin gang? Ik zal het nummer voor je opzoeken, dan kun je bellen. Het toilet is overigens boven, ook niet handig dus.
Thnx, maar ik heb zelf al gebeld (nummer opgezocht in de telefoongids) en ze zeiden zelf ook al dat het niet ging, dus ik zoek vrolijk verder!!
pi_785357
Of de volgende tenten

De thai boven de heuvel
Sardenia op het stratumseind
Bistro monastere

Computers don't loose information, operators do
  zaterdag 3 maart 2001 @ 14:19:50 #13
7569 merulez
ergo sum cool
pi_788843
[quote]
Sardenia op het stratumseind
[/quote

inderdaad dies ook goed

en als je van vegatarisch houdt, kan je Iris (voorterweg 168 )es proberen, zeer klein, maar het eten smaakt wel super

[i]"Heaven is to blame, for taking you away..."[/i] ; Smasing Pumpkins - Tear [br][br]R.I.P. 20 - 9 - 1995, my good friend [b]Yovan[/b]
  zaterdag 3 maart 2001 @ 14:31:06 #14
3878 Vork
Manisch creatief
pi_788856
quote:
Op 21 januari 2001 16:31 schreef Barb het volgende:
Ik wou graag tafeltje reserveren..
pi_7609779
Ook al is dit al een kei oud topic wil ik toch nog een aantal goeie tips toevoegen:

- Café van Bommel (kleine berg),
- Eetcafé De Groot (wilhelminaplein) en;
- de Karsenboom (grote berg).

Alledrie bijzonder lekker...

ik hoop dat er meer tips volgen!

grtz
erik

pi_7613123
Boon, een jaartje oud nu. Ik ben er 2 keer wezen eten en elke keer kwam ik er zwaar voldaan vandaan. Ze hebben een zeer creatieve kaart en het is ook nog eens heel lekker. Het is wel prijzig (voor +/- 45 euro heb je 3 gangen gegeten en gedronken), maar zeer de moeite waard!!!
Je vind het restaurant op de willemstraat, tussen het Italiaans centrum en restaurant de 4 azen.

Verder:

- Karseboom, leuk en lekker restaurant.
- Cooks, ook al zo'n smikkeltentje.
- Lokaal 27, lekker eten en blijven plakken.

nah, dat zijn denk ik wel mijn favo's

maandag 30 december 2002 @ 09:59:37 #17
24417 OviivO
** - KONING - **
pi_7613168
Listers
La Grotta (dommelstraat, lekker, gezellig niet al te duur)
Movies
De Vooruitgang
Je bent het type meisje dat de wereld best kan missen. Te dom en te lelijk om tegenaan te pissen. Ik heb naar je geluisterd naar je zielige gezeik. Er is maar één conclusie, schat: je vriendje had gelijk
pi_7615559
Waar je verder goed kunt eten en waar ze het ALLERLEKKERSTE TOETJE hebben is Gauchos (stationsplein).

Daar hebben ze namelijk "flensjes met mascapone mousse".... Je glijdt van je stoel... zo lekker...

pi_8098890
trafelgar pub!!!
Lekker en goedkoep.
pi_8098934
La Biba
Cooks
Karseboom.
Lokaal 27

Oke!

:{
  donderdag 27 mei 2004 @ 00:13:55 #21
95877 Lonnekje
Ska Ska Ska Ska Ska Ska Ska
pi_19435810
ik mis hier toch wel zeker de Connaisseur voor een niet te duur met veelste veel eten 3 gangen menu.
tja waar die zit uh onder een internetcafe geloof ik. zoek maar eventjes op in het telefoon boek. is ook prima rolstoel aangepast.

1 ding.. ik eet me daar altijd weer helemaal klem. pffft maar het is ook zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr!
pi_19440239
UVT > CUL
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_19503265
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:13 schreef Lonnekje het volgende:
ik mis hier toch wel zeker de Connaisseur voor een niet te duur met veelste veel eten 3 gangen menu.
Sorry, maar ik vind de Connaisseur bagger. Oke, het is niet duur, maar daar heb je alles mee gezegd. Tonijn bak je niet helemaal door! Biefstuk bak je niet helemaal door! Dat lijkt me toch elementaire kookkennis.
Listers trouwens idem, je krijgt daar echt waar je voor betaalt.

La Biba wisselt nogal eens van kwaliteit, maar ik vind wel dat je er vaak creatieve dingen op de kaart aantreft en de kaart wisselt 4 keer per jaar, dat kan ik ook wel waarderen. Verder is het Kluiske (kruisstraat / woensele markt) een leuke zaak met een hele ruime kaart. La Grotta Azzurra is wel lekker eten, maar de bediening is waardeloos, zo chaotisch. Dan is La Verdi beter (maar ook iets duurder).
Voor lunch kan ik het Kleine Verschil op de Kruisstraat aanbevelen.

Trouwens, die Thai boven de Heuvel, is die een beetje schappelijk qua prijs? Er hangt geen kaart buiten en daar word ik een beetje bang van.

Ben vandaag naar Eindhoven Culinair geweest en ik was zeer tevreden over La Fleurie, maar die is een beetje te duur voor me om echt naartoe te gaan. Verder waren we allemaal erg te spreken over Mandarin Garden en Da Nello was ook een aangename verrassing.
pi_19506084
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 00:13 schreef Lonnekje het volgende:
tja waar die zit uh onder een internetcafe geloof ik. zoek maar eventjes op in het telefoon boek. is ook prima rolstoel aangepast.

1 ding.. ik eet me daar altijd weer helemaal klem. pffft maar het is ook zo lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr!
Dan liever "Listers"
  zondag 30 mei 2004 @ 01:24:42 #25
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_19506139
In Eindhoven zijn de horecagelegenheden voornamelijk geconcentreerd op de Kleine Berg en dat straatje bij de Pathe bioscoop tot aan de Liquid.

"Green House" in Tongelre is ook erg te pruimen. Prachtige inrichting en verschillende stijlen die erg goed uitgewerkt zijn.
Dino's heeft overigans bij vlagen een erg goede T-bone steak (500gr.)
Lijkt stom, maar shoarmazaak "Jeruzalem"....een van mijn favo's daar. Goede pizza's. Niet echt een traditionele resto, maar kwaliteit bevalt me wel.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  maandag 31 mei 2004 @ 22:16:00 #26
16862 Cora
van Mora
pi_19547756
quote:
Op zondag 30 mei 2004 01:24 schreef Ashram het volgende:

In Eindhoven zijn de horecagelegenheden voornamelijk geconcentreerd op de Kleine Berg en dat straatje bij de Pathe bioscoop tot aan de Liquid.
van mijn favo's daar. Goede pizza's. Niet echt een traditionele resto, maar kwaliteit bevalt me wel.
Dat straatje heet de dommelstraat.
Of dommelschstraat, maar zo sjiek ben ik niet.
:{
pi_19553123
ik heb laatst anders prima gegeten aan de keizersgracht, bij de mexicaan, El Pacho heet het volgens mij.. van 18 tot 19 zelfs happy hour, en alle hoofdgerechten dan voor de halve prijs...
Wat ook wel geinig is, is dat je zo de keuken in kan kijken als je achterin t zaaltje eet, hebben ze in elk geval niets te verbergen

Oh en SUPERLEKKERE spareribs hebben ze!!
(:
  dinsdag 1 juni 2004 @ 21:31:38 #28
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_19573010
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 02:08 schreef nein het volgende:
ik heb laatst anders prima gegeten aan de keizersgracht, bij de mexicaan, El Pacho heet het volgens mij.. van 18 tot 19 zelfs happy hour, en alle hoofdgerechten dan voor de halve prijs...
Wat ook wel geinig is, is dat je zo de keuken in kan kijken als je achterin t zaaltje eet, hebben ze in elk geval niets te verbergen

Oh en SUPERLEKKERE spareribs hebben ze!!
Das de El Popo en hun spareribs zijn OK
Echter heb ik ze liever van de Gauchos op het Stationsplein. Ik vind de marinade van El Popo een beetje te dik op de spareribs. Je moet eerst een laag marinade wegkrabben voordat je de rib ziet.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
  woensdag 7 juli 2004 @ 16:17:08 #29
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_20467203
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 02:08 schreef nein het volgende:
van 18 tot 19 zelfs happy hour, en alle hoofdgerechten dan voor de halve prijs...
En is dat iedere dag?
opgezegd@fok.nl
pi_20467434
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 16:17 schreef FoXje het volgende:

[..]

En is dat iedere dag?
weet ik niet, ik zal er es op letten zodra ik er langs fiets. (doe ik bijna dagelijks..)
(:
pi_20759736
Dino's
Sappig !!
pi_21187094
ik snap niet hoe mensen "de Connaisseur" kunnen aanraden. vreetschuur, opgewarmt eten, idd wel goedkoop en veel.

mijn favorieten voor de "normale" keuken:
- eetcafe de groot
- la biba

buitenlands eten:
- carioca (of zoiets) braziliaans restaurant (en bestel meteen een cai pirinha)
- sang lee (kruisstraat) origineel chinees restaurant (alleen niet erg gezellig, maar een beter chinees restaurant ben ik buiten china nog niet tegen gekomen)
- spaans restaurant in de bredalaan (naam is me ontschoten)
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 18:28:33 #33
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_21187124
De pyramide in die steeg tegenover de bakkerij

Das puur genieten.
pi_21258962
- de thai in de kleine berg
- de 4 azen (niet geheel zeker van de naam) op de willemstraat (tegenover hhvl)
It's better to reign in hell than to serve in heaven
pi_21259243
rondje fastfood:

beste doner kebab in eindhoven:
senyaka aan de rotonde op de boschdijk (marconilaan). die ene tegenover de movies is ook niet slecht

beste friet: die caravan bij het station

beste chinees: sang lee (kruisstraat) origineel chinees restaurant

voor het echte fastfood ga ik naar de burger king. jammer dat die niet in het centrum zit.
pi_21514269
even een subtiel kickje...

Best interessant die topics hier over het uit eten in verschillende steden..

Morgen ben ik ook van plan om ergens te gaan uit eten ... iemand een tip voor mij of ik Le Bistro of Listers moet kiezen, of mischien wel heel iets anders in eindhoven, met een 3 gangen menu rond de 20 euro?!
pi_21518079
Listers is voor mij een no-go, dus dan zou ik zeggen Le Bistro. Waar zit die ook alweer, ik kan me zo gauw even niks voor de geest halen? Prijstechnisch zou de Connaisseur ook kunnen, maar zie mijn post hierboven...
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:19:52 #38
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_21522631
Op de dommelstraat zitten ook leuke tentjes tegenwoordig. Binnenkort ga ik bij Memories uit eten. Ik zal hier posten hoe t was.
pi_21522772
quote:
Op zondag 21 januari 2001 15:14 schreef thurminator het volgende:
Als jullie ooit in Eindhoven zijn kan ik echt aanraden om eens naar restaurant 'De Bengel' (Wileminaplein 9) te gaan!! Super lekker eten voor weinig!!
Ik ben er gisteren met mijn vriendin heengeweest en het was er supergezellig!!
t'is goed eten daar ja, maar niet super gezellig ingericht...

[ Bericht 77% gewijzigd door Hanneke1983 op 25-08-2004 10:23:31 ]
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:58:20 #40
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21523700
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Byte_Me het volgende:
rondje fastfood:

beste doner kebab in eindhoven:
senyaka aan de rotonde op de boschdijk (marconilaan). die ene tegenover de movies is ook niet slecht
Hizmet op de Kruisstraat, vlakbij de oude MyCom heeft ook heel goede lahmacuns. Naast Senkaya zit een andere Turkse tent, Avrasya, en die is ook top. Ik bestel er echter nooit doner, maar altijd wat anders van de kaart. Overigens hebben ze altijd verse pizza's voor e5.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_21524655
Erg leuk en lekker: Ethiopisch restaurant, aan de schootsestraat 170 (Strijp). Klein restaurantje, en voor een redelijke prijs. Je krijgt allerlei hapjes geserveert op een grote schaal die je met behulp van een soort van pannekoek moet eten. Dit doe je zonder mes en vork, lekker met de handjes eten dus . Daarnaast hebben ze hele aparte bier soorten, oa met bananensmaak, dit krijg je geserveert in een halve kalebas schil!

Ook erg goed is het Hindoestaans eetcafé op de Tongelresestraat (tussen spoorwegen en rondweg), let wel, hier serveren ze alleen kip en vis (koeien zijn heilig enzo ).
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_21524825
thnx voor alle reacties mja is "de Connaisseur" echt zo verschrikkelijk....?! naja denk dat we morgen maar even over de kleine/grote berg heen lopen en dan wa kiezen daar....

heb trouwens ook van iemand gehoord dat Trocadero op het stationsplein wel leuk is?!
  woensdag 25 augustus 2004 @ 00:47:38 #43
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21524893
Voor een leuke lunch kan je op de kleine/grote berg bij Juice and Bagels gaan.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_21528519
Ik vind het "goedkope" van le connaiseur altijd tegen vallen, ik denk door het geringe prijsverschil tussen een hoofdgerecht en een 3 gangen menu waardoor (ik tenminste) altijd voor die laatste kies. Ik ga dan eigenlijk liever ergens anders een goed hoofdgerecht eten, dan kom je uiteindelijk toch nog goedkoper uit als bij le connaisseur (het speelt ook mee dat ik niet zo'n grote eter ben, na een 3 gangen menu bij leconnaisseur ontplof ik zo ongeveer, dat zal dus voor iedereen verschillend zijn).
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_21693203
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:47 schreef Kaalhei het volgende:
Voor een leuke lunch kan je op de kleine/grote berg bij Juice and Bagels gaan.
die vond ik wel altijd erg prijzig... kan inmiddels veranderd zijn, is lang geleden.
qualiteit is wel goed
pi_21707826
quote:
:

beste friet: die caravan bij het station
Mmmz die is zwaar lekker ja maar ik dan toch liever naar de Boschdijk. Lekker friet van Piet, da's echt de allerbeste!
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_21707862
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:44 schreef biawa het volgende:
Listers is voor mij een no-go, dus dan zou ik zeggen Le Bistro. Waar zit die ook alweer, ik kan me zo gauw even niks voor de geest halen? Prijstechnisch zou de Connaisseur ook kunnen, maar zie mijn post hierboven...
Paar deuren verder richting centrum vanaf Listers zit "Claire". Dat is ook van hun, het iets duurder, scheelt niet veel, maar is véél beter!
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_21707925
Oh en als je nog ooit naar Thermen Kastelenplein (sauna) gaat, dan moet je daar beslist blijven eten want daar is het echt heerlijk! Ik heb er vroeger een jaar of 5 gewerkt toen at ik er niet graag, maar nu ik er weg ben word het met de keer lekkerder!!! (Sorry JMurc)
pi_21709318
Ik heb vorige week met een vriendin echt ontzettend lekker gegeten in dat nieuwe winkelcentrum dat aan de Bijenkorf vastzit. Op de onderste verdieping daar heb ik echt hele lekkere noodles gehad.

En in dat winkelcentrum bij dat plein daar (naam kwijt) heb je een heel kleine pizzeria, maar die hebben heel lekker ijs en hele goede pizza's.
pi_21715241
quote:
Op donderdag 2 september 2004 21:16 schreef Juup© het volgende:
Gisteren weer eens bij http://www.djengiskhan.nl/nederlands/index.html gegeten
Ik vind die tent er zo vaag uitzien dat ik me niet binnen waag (ik woon er wel heel dicht bij). Is toch voornamelijk vlees met vlees en vlees erbij trouwens?
pi_21716777
quote:
Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef biawa het volgende:

[..]

Ik vind die tent er zo vaag uitzien dat ik me niet binnen waag (ik woon er wel heel dicht bij). Is toch voornamelijk vlees met vlees en vlees erbij trouwens?
Zie website.
pi_21716842
Ah, onbeperkt eten. Weet gelijk waarom het bij veel studenten populair is.
  donderdag 2 september 2004 @ 23:20:15 #54
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21716917
quote:
Op donderdag 2 september 2004 23:17 schreef biawa het volgende:
Ah, onbeperkt eten. Weet gelijk waarom het bij veel studenten populair is.
Vorige week was ik daar maar ik zat helaas naar 2 spiezen helemaal vol. Gelukkig heb ik het er wel met het bier uitgehaald.
pi_21717439
quote:
Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef biawa het volgende:

[..]

Nope
Heel veel groente wat voor je geroerbakt wordt, heerlijke salades, ananas, champignons etc.
Vlees is er ook in overvloed, maar niet alleen maar vlees.

Echt eens proberen, is zeker geen studententent. Lekker en gezond eten

Gepost door Duch
  vrijdag 3 september 2004 @ 20:41:45 #56
54403 Mr-Z
pi_21734330
Gister ben ik naar de pasta factory geweest. Het is wel een fast-food restaurant, maar toch vond ik de kwaliteit wel goed! De pasta wordt in kartonnen bakjes geserveerd met een plastic vork er bij. Het was gloeiend heet en dat kan je niet altijd zeggen bij fast-food reataurants. Het eten was wel genoeg hoewel ik ook wel een soep vooraf had kunnen nemen. Je kan hier dus voor weinig geld toch goed eten, dus het is ook wel wat voor studenten. Hun site is www.pastafactory.nl . Achteraf zijn we nog een coupe ijs wezen eten bij de roma die zoals altijd weer heeerlijk was
pi_21737089
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:41 schreef Mr-Z het volgende:
Gister ben ik naar de pasta factory geweest. Het is wel een fast-food restaurant, maar toch vond ik de kwaliteit wel goed! De pasta wordt in kartonnen bakjes geserveerd met een plastic vork er bij. Het was gloeiend heet en dat kan je niet altijd zeggen bij fast-food reataurants. Het eten was wel genoeg hoewel ik ook wel een soep vooraf had kunnen nemen. Je kan hier dus voor weinig geld toch goed eten, dus het is ook wel wat voor studenten. Hun site is www.pastafactory.nl . Achteraf zijn we nog een coupe ijs wezen eten bij de roma die zoals altijd weer heeerlijk was
Inderdaad, de Pasta Factory is voor een fast-food restaurant zeker niet slecht. Beter dan de Mac die aan de andere kant van de Markt zit en qua prijs ontloopt het elkaar niet veel. En dat van de Pasta Factory vult nog langer ook.

Bij de Roma kun je trouwens ook prima lunchen, vooral het broodje gezond is geweldig!
pi_21737619
Beste Chinees - Da Ching op de Boschdijk,

Beste Griek, die in de Kruisstraat

Lunchen in de wildeman of de bagelshop (weet even niet hoe die heet).
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 5 september 2004 @ 10:55:32 #59
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21761525
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
thnx voor alle reacties mja is "de Connaisseur" echt zo verschrikkelijk....
Ik vind van niet. Je kunt er goedkoop en lekker eten, en het eten is snel klaar
opgezegd@fok.nl
pi_21764093
quote:
Op zondag 5 september 2004 10:55 schreef FoXje het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Je kunt er goedkoop en lekker eten, en het eten is snel klaar
Ik heb er 2 keer gegeten, ik vond het opzich best binnen te houden, maar m'n eetgenootje heeft tot 2 keer toe lopen kotsen achteraf..hahaha
Dus daar komen wij in elk geval niet meer
(:
pi_21764161
Los Gauchos, daar hebben ze echt goede lomo
pi_21803507
ik vind listers op de kleine berg wel een leuk restaurantje, hebben wel aparte dingen op de kaart voor dat geld, 19,95 euro
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:56:35 #63
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_21803941
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Byte_Me Drugshond het volgende:
rondje fastfood:

Beste doner kebab in eindhoven:
Senyaka aan de rotonde op de boschdijk (marconilaan). .
Voor afhaal Kebap moet je die zaak pakken die tussen de Golf Dealer en de coffeeshop zit. met die 2 turken die altijd voor het raam zitten te trollen. Maar de Doner K. is goed (vers) en niet duur.

beste chinees:
Sang lee (kruisstraat) origineel chinees restaurant. Helemaal mee eens !!!, de tent ziet er niet uit qua inrichting maar qua kwaliteit is hij zonder meer goed (beetje prijzig)... Moksi Meti Speciaal is altijd heel lekker. Overigens de Roti Shop tegenover Sang Lee is ook geen verkeerde, zeker niet als je zelf de gerechten gaat samenstellen..(om mee te nemen natuurlijk) !!

Beste Pizzatent
Sardinia - Stratumseind

Hamburgers
voor het echte fastfood ga ik naar de burger king. jammer dat die niet in het centrum zit.:Y)

Beste friettent
Dat is die friettent bij de Bredalaan, die gerunned wordt door een stel chinezen.

Thai food
Napalai - boven de Heuvelgallery (beetje prijzig, maar bijzondere sfeer)
Tegenwoordig heet het "Thais Restaurant New Century"
Er zit er nog eentje in de buurt van de Hoogstraat midden in een woonwijk die je apart moet reserveren die mogelijk nog exclusiever is. Ik kan de naam alleen niet meer vinden.
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:59:39 #64
89730 Drugshond
pi_21803993
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
hahahahahhaahhah..... luie hond om telefonisch te bestellen zeker.
Nix speciaals aan.....
  dinsdag 7 september 2004 @ 15:21:34 #65
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_21804407
Ga eten bij Avant Garde, ben er 2 weken terug geweest en ben er zeer over te spreken. Goede bediening, bijpassend wijnarrangement en heerlijk gegeten

(Kost wel een paar duiten en hij zit in het psv stadion, met uitzicht op de grasmat )
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_21805810
da ching was toen in het nieuws als beste chinees van eindhoven ja, maar ik vind dat dus een afhaal-chinees aangepast aan de hollandse maag: dikke bamie en taaie harde babi pangang: veel voor weinig

sang lee is veel beter, maar ik geloof dat de eigenaar of kok ofzo van sang lee is verhuisd naar de hoogstraat, en daar een cantonees restaurant onder een andere naam is begonnen. het is niet echt een sjieke tent ofzo, maar wel erg authentieke chinese (cantonese) smaak/gerechten
pi_21806833
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef Drugshond het volgende:
Beste friettent
Dat is die friettent bij de Bredalaan, die gerunned wordt door een stel chinezen.
hehe, daar heb ik jarenlang boven gewoont. heette vroeger PeJoCo (Peter Joke Company) nu misschien nog steeds. idd ook een erg goeie
pi_21846058
Heeft er nu onderhand al eens iemand het lef gehad de ethiopiër te proberen waar ik het de vorige pagina over had? Die "standaard" restaurants altijd...

Overigens, wat meer standaard: Een hele goed Spanjaard zit in de plaggenstraat (vlak bij de beukenlaan, strijp) La Palmera heet i geloof ik. Helaas geen student-vriendelijke prijzen
pi_21849082
Dat komt omdat dat zo tegenstrijdig klinkt: een Ethiopisch restaurant.

Je denkt dat je daar met honger naar buiten gaat en alsnog langs de friettent moet. Maar ja, da's ook als je bij de Karpendonkse Hoeve hebt gegeten. Wel lekker, maar niet veel.
  vrijdag 10 september 2004 @ 00:28:10 #70
89730 Drugshond
pi_21850833
over vlees gesproken...... probeer eens dat Argentijns restaurant op de grote berg..
Ik heb daar ooit met een oude vlam gezeten, maar de sfeer was meer dan goed.....En hij bestaat al 5-6 jr.....dat wil ook wat zeggen.
pi_21850867
Zit dat restaurant voor de kerk bij stratumseind er nog? Onder de mixor of hoe het nu ook heet.

Was wel heel lekker eten daar, beetje duur alleen.
pi_21884384
quote:
Op donderdag 9 september 2004 23:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat komt omdat dat zo tegenstrijdig klinkt: een Ethiopisch restaurant.

Je denkt dat je daar met honger naar buiten gaat en alsnog langs de friettent moet. Maar ja, da's ook als je bij de Karpendonkse Hoeve hebt gegeten. Wel lekker, maar niet veel.
LOL, het is nu ook weer niet zo dat je 3 rijstkorrels en een slokje water krijgt, net als de arme ethiopische kindjes op tv hoor . Het eten was echt meer als voldoende, ik ging er met een rond buikje weg . ze hebben nog een site ook: http://www.ethiopisch-restaurant.nl/

Karpendonkse Hoeve is ook niet echt student-vriendelijk kwa prijs...
pi_21884625
"Lekker ketúh in Eindhoven"
© ©
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:53:01 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21957797
Leuk om te lunchen:
Mangiare op de Kleine Berg.
Italiaanse lunchgerechten (incl. pasta en salade), bescheiden kaart, maar wel erg lekker. Je kunt er ook Italiaanse lekkernijen kopen, en broodjes meenemen.

Binnenkort gaat het ook 's avonds open, trouwens.

Boon is ook een beetje een favoriet. Lekker eten en een gastvrije, spontane bediening.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_21986090
De hoogste tijd.. zit in de straat van de rembrandt geloof ik lekker eten, originele gerechten ( ook vegetarisch) en niet duur
www.hoogstetijd.nl
pi_21986595
Idd niet duur Caelum
pi_22019026
Ik heb 2x bij Plaza Futura gegeten op de Leenderweg. Het is een filmhuis, maar je kunt er verassend goed eten voor niet al te veel geld. De kaart is altijd thema-gebonden en wordt regelmatig vernieuwd. Daardoor heb ik toch verassende dingen gegeten. Vanaf het station neem je lijn 7 of 173.
pi_22019165
Zondag zijn we met de familie uit eten geweest bij het Griekse restaurant Kreta (jaja, creatief met namen). Ik meen dat het aan de Kruisstraat in Woensel was, vlakbij het winkelcentrum. Weet het niet zeker, want kom er niet vandaan.
Lekker eten en we hadden het snel, dat voor een grote groep.
Alleen achterin was niet veel licht, behalve wat kaarsjes op tafel.
Wel aardige medewerkers daar.
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:44:15 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22019227
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:35 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Ik heb 2x bij Plaza Futura gegeten op de Leenderweg. Het is een filmhuis, maar je kunt er verassend goed eten voor niet al te veel geld.
Ook leuk is de combinatie eten-filmpie pikken. Als je zegt dat je nog naar de film gaat, krijg je het eten sneller voor je neus.
Het is inderdaad lekker eten en ook de films zijn van goed niveau. Prettige bediening ook.
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:57:24 #80
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_22019564
Sang-Lee Paradise is de beste chinees EVER!
en Makan-Makan daar kun je de lekkerste sate eten voor redelijke prijzen! ( tegenover het station )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_22029766
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:57 schreef jpg97 het volgende:
Sang-Lee Paradise is de beste chinees EVER!
en Makan-Makan daar kun je de lekkerste sate eten voor redelijke prijzen! ( tegenover het station )
Dan weet ik nog een goede Chinees in de wijk Gestel, vlakbij de Karel de Grotelaan en Lalostraat.
pi_22032417
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef marcb1974 het volgende:

Beste Griek, die in de Kruisstraat

Lunchen in de wildeman of de bagelshop (weet even niet hoe die heet).
Er zit een griek in Son die nóg beter is (en de Kruisstraat is al zo goed) en waar de porties aanzienlijk groter zijn.
#geen
pi_22032418
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 16:36 schreef DJRoberto1978 het volgende:
da ching was toen in het nieuws als beste chinees van eindhoven ja, maar ik vind dat dus een afhaal-chinees aangepast aan de hollandse maag: dikke bamie en taaie harde babi pangang: veel voor weinig

sang lee is veel beter, maar ik geloof dat de eigenaar of kok ofzo van sang lee is verhuisd naar de hoogstraat, en daar een cantonees restaurant onder een andere naam is begonnen. het is niet echt een sjieke tent ofzo, maar wel erg authentieke chinese (cantonese) smaak/gerechten
Voor echt lekkere chinees gaan wij naar het Kastelenplein (Golden nog wat).
#geen
  zaterdag 18 september 2004 @ 15:05:49 #84
54403 Mr-Z
pi_22037346
Ik ben ook nog altijd fan van fish'n'food in de kelder van de heuvel galerie... Voor 2 euro een broodje haring! Maar dan krijg je dus wel een haring+broodje+een berg uitjes en een heerlijke salade er bij. En dat allemaal mooi gepresenteerd op een bord. Ook de andere vis menus zijn daar heerlijk en niet al te prijzig..
pi_22038294
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:05 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben ook nog altijd fan van fish'n'food in de kelder van de heuvel galerie... Voor 2 euro een broodje haring! Maar dan krijg je dus wel een haring+broodje+een berg uitjes en een heerlijke salade er bij. En dat allemaal mooi gepresenteerd op een bord. Ook de andere vis menus zijn daar heerlijk en niet al te prijzig..
Hmm ik ben geen visliefhebster maar ik zou er wel de kibbeling kunnen uitproberen
#geen
pi_22038569
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:05 schreef Mr-Z het volgende:
Pfoe, daar hebben wij het juist helemaal mee gehad. We hadden een keer iets dat echt niet te eten was (omelet met zalm, het was niet eens als omelet herkenbaar), teruggestuurd naar de keuken en we werden vervolgens als oud vuil behandeld.
pi_22039675
gisteren weer eens overheerlijk gegeten bij eetcafe de groot. toch echt een van mijn favorieten in eindhoven.
pi_22075219
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 07:07 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Voor echt lekkere chinees gaan wij naar het Kastelenplein (Golden nog wat).
He, daar heb ik familie vlakbij wonen!
pi_22075329
quote:
Op maandag 20 september 2004 08:29 schreef _Denker het volgende:

[..]

He, daar heb ik familie vlakbij wonen!
Nou als je weer daar bent...!
#geen
pi_22078710
Nog niet gezien in dit topic:

De baron op de kleine berg: beneden café, boven eten voor een schappelijke prijs.
De vooruitgang aan de markt: ook boven eten, beneden café.
Café Berlage op de kleine berg: verandert in een café na een uur of tien, elf, vaak met optredens van bandjes.
In de Effenaar kun je vanaf vijf uur ook goedkoop eten, er is alleen weinig plaats en reserveren kan niet. Nu aan het verbouwen dus volgens mij kun je daar nu niet eten.
-- support bacteria, it's the only culture some people have --
pi_22080551
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef Drugshond het volgende:
Thai food
Napalai - boven de Heuvelgallery (beetje prijzig, maar bijzondere sfeer)
Tegenwoordig heet het "Thais Restaurant New Century"
Vaste prik om te gaan eten met het Spellenspektakel elk jaar . Vermoedelijk het beste Thais restaurant waar ik ooit heb gegeten (maar ik sta uiteraard open voor suggesties van betere ).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_22171974
quote:
In de Effenaar kun je vanaf vijf uur ook goedkoop eten, er is alleen weinig plaats en reserveren kan niet. Nu aan het verbouwen dus volgens mij kun je daar nu niet eten.
Update: je kunt wel gewoon eten in de effenaar, dagschotel voor ¤ 8,- (vegetarisch of vlees). Keuken open van 17.30 tot 20.00, restaurant open om 17.00.
-- support bacteria, it's the only culture some people have --
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:53:39 #93
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_22188458
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:57 schreef jpg97 het volgende:
Van de week nog gegeten daar (sate kambing - geitensate), was erg lekker.
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
  zondag 26 september 2004 @ 17:16:56 #94
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_22217635
Coco, op de Kleine Berg.
Vroeger een broodjeszaak, maar ondertussen een beetje omgevormd richting Japans eettentje.
Zij hebben naar mijn mening de beste sushi/sashimi in Eindhoven. Dit en een portie Japanse soba-noedelsoep en wat groene thee-ijs.

Prijzen zijn betaalbaar en de kwaliteit is hoog. Het aanbod wordt constant uitgebreid.
Laatste uitbreidingen zijn:
- Chuka Wakame (zeewier/gras)
- Tataki Bifu (Japanse variant van Carpaccio)
- Gyoza (vleespasteitjes)
  zondag 26 september 2004 @ 17:21:27 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22217756
quote:
Op zondag 26 september 2004 17:16 schreef Ashram het volgende:
Coco, op de Kleine Berg.
Vroeger een broodjeszaak, maar ondertussen een beetje omgevormd richting Japans eettentje.
Zij hebben naar mijn mening de beste sushi/sashimi in Eindhoven. Dit en een portie Japanse soba-noedelsoep en wat groene thee-ijs.

Goeie tip!
pi_22230958
Javaanse Jongens op de Kleine Berg vind ik een aanrader. Lekker eten, gezellige sfeer, goede bediening.
pi_22231180
quote:
Op maandag 20 september 2004 14:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

Vaste prik om te gaan eten met het Spellenspektakel elk jaar . Vermoedelijk het beste Thais restaurant waar ik ooit heb gegeten (maar ik sta uiteraard open voor suggesties van betere ).
Bij New Century kun je inderdaad heerlijk eten (aanrader: de gerechten met knoflook-pepersaus, eindigend op "prik thai"), maar zoals eerder gezegd tamelijk prijzig. Voor een wat uitgebreider menu ben je voor twee personen al gauw rond de ¤ 100 kwijt.
pi_23425110
is er al iemand naar die nieuwe zaak op (volgens mij de grote berg) BIEFstuk geweest, kom er elke dag met de bus langs en is wel een b-tje een trendy tentje... is vrij nieuw dus ik betwijfel het!!
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:37:06 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23425321
Nog niets over gehoord, Pipo.
Is dat waar eerst Pasta Factory en tot voor kort (en maar heel even) Salt & Pepper zat?
pi_23425385
ja volgens mij wel, tegenover zo'n danscafetje en bij zo'n kralenwinkel enzo ... en dat restaurant met die gele gevel =) (sorry duidelijker kreeg ik het niet)
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:45:10 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23425506
Ik zag dat ze daar inderdaad aan het klussen waren.
Ben benieuwd.
Maar eerst ga ik volgende week de avondkaart van Mangiare uitproberen.
pi_23426398
Ik las al enkele negatieve reacties over de Connaisseur. Sluit ik me volledig bij aan. Velen roepen altijd dat het zo goedkoop is, BS. Als je de prijzen vergelijkt met die van bijvoorbeeld De Baron (tegenover de Eppo) of De Movies (Stationsplein) is de prijs vrijwel hetzelfde. Bij de Baron is het eten alleen beter en bij de Movies krijg je gewoon veel. Ik vind de Connaisseur maar een matige kiet.

De Italiaan naast de Movies (tussen movies en Pathé in) Da Verdí is ook een goeie Italiaan.
Maar die Grotta Azura in de Dommelstraat vind ik gezelliger.
pi_23428076
Voor de lekkere lunch: Bagels & Juices
pi_23460644
Vanavond japans gegeten bij Momoyama (geldropseweg)...

Een menu heb je vanaf 30 euro (7 gangen ofzo..allemaal kleine hapjes na elkaar). Maar je kan ook losse maaltijden bestellen, vanaf een euro of 10-15. Je kan kiezen om aan een aparte tafel te zitten, of aan een van de 2 sushi-barren, waar je met een man of 20 omheen zit en waar het eten voor je neus klaar wordt gemaakt (de steekvlammen vliegen je om de oren..erg spectaculair..haha).

Ik heb een menu gekozen, vond het erg lekker! Het is alleen wel een lange zit (van 1945 tot 2215 gegeten), maar dat heb je dan ook met zoveel gangen natuurlijk. Je krijgt steeds een nieuw hapje voor je neus geschoteld. Ik heb: sushi hapjes, gegrilde zalm, gebakken oesters, garnalen, biefstuk, sla, soep en een toetje gehad...en JEP..dat zijn best veel gangen ja

Zelf was het de eerste keer japans eten voor mij, ik vond het erg lekker, maar uiteindelijk ben je wel zo'n 40 euro p.p. kwijt inclu drankjes enzo als je gewoon lekker wilt eten. Het kan natuurlijk voor minder als je losse gerechten bestelt
(:
pi_23518139
Cafetaria "de Edison" van Jantje op de edisonstraat

voor de culinaire liefhebbers dan wel..:')
If you only walk on sunny days, you will never reach you're destination.
pi_23572797
o ja, voor de lunches: broodje smit(s?) op het wilhelmineplein. spotgoedkoop, grote porties, spotgoedkoop, erg lekker.

probeer de uitsmuiter extra maar eens helemala op te krijgen (het is mij 1 keer gelukt)
  donderdag 25 november 2004 @ 22:37:37 #107
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_23577763
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 16:00 schreef noon het volgende:
Cafetaria "de Edison" van Jantje op de edisonstraat

voor de culinaire liefhebbers dan wel..:')
De friet is er best aardig. Dat je vaak je frietje naast een net afgewerkte hoer mag opeten, geeft een extra dimensie aan het geheel.
  donderdag 25 november 2004 @ 22:48:15 #108
89730 Drugshond
pi_23578042
quote:
Op donderdag 25 november 2004 22:37 schreef Kaalhei het volgende:
De friet is er best aardig. Dat je vaak je frietje naast een net afgewerkte hoer mag opeten, geeft een extra dimensie aan het geheel.
Was wel lange tijd de enigste friettent die glazen halve liters bier verkocht (weet niet of dit nog het geval is). Was wel ideaal na sluitingstijd van de reguliere winkels. Om na 23:00 nog aan bier te komen.
pi_23579514
quote:
Op donderdag 25 november 2004 22:37 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

#geen
  zaterdag 27 november 2004 @ 00:29:42 #110
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_23600186
Lunchcafe Jean:kelderverdieping Piazza.
Ik was verrast door de prijzen, erg laag als je ziet wat je op bord krijgt en dat voor een eetgelegenheid op een A-locatie.
Ik heb genoten van de Club Sandwich en die is groot! Lekker bovendien, maar ze zijn me net iets te kwistig met de cocktailsaus. ¤6,80

Erg leuke inrichting en het personeel is gewoon tof. De uitbater zelf is er bijna altijd en die is helemaal super als gastheer.

Mijn tafelpartner had de Mariage:
3 rolletjes Noordzeetong gevuld met een gamba. Heerlijk, zeker omdat ik gewoon proeft dat ze de saus met de koppen van die garnalen hadden bereid. Bouillon van die gernalenkoppen dus. HEERLIJK! ¤13,40 (hoofdgerecht incl friet)

AANRADER!
  zaterdag 27 november 2004 @ 10:08:20 #111
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_23603268
Een goeie chinees (niet supergeweldig, gewoon goed): Nieuw Canton op de Aalsterweg. Lekker Cantonees eten!
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
pi_23614461
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:29 schreef Ashram het volgende:
Lunchcafe Jean:kelderverdieping Piazza.
Ik was verrast door de prijzen, erg laag als je ziet wat je op bord krijgt en dat voor een eetgelegenheid op een A-locatie.
Ik heb genoten van de Club Sandwich en die is groot! Lekker bovendien, maar ze zijn me net iets te kwistig met de cocktailsaus. ¤6,80

Erg leuke inrichting en het personeel is gewoon tof. De uitbater zelf is er bijna altijd en die is helemaal super als gastheer.

Mijn tafelpartner had de Mariage:
3 rolletjes Noordzeetong gevuld met een gamba. Heerlijk, zeker omdat ik gewoon proeft dat ze de saus met de koppen van die garnalen hadden bereid. Bouillon van die gernalenkoppen dus. HEERLIJK! ¤13,40 (hoofdgerecht incl friet)

AANRADER!
Ik zal 'm onthouden! Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de prijzen redelijk zouden zijn (nieuwbouw, duurpand waarschijnlijk).
  maandag 29 november 2004 @ 10:53:59 #113
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_23638924
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 20:19 schreef biawa het volgende:

[..]

Ik zal 'm onthouden! Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat de prijzen redelijk zouden zijn (nieuwbouw, duurpand waarschijnlijk).
Eerst klanten lokken, er is niet echt veel doorloop in de kelder toch ?

Enne, sfeervol is ook anders.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_23644213
BreadBox Eindhoven...niet doen, 'gewone' broodjes, maar ongezellig en te duur.

Vooruitgang...goeie lunches, nog nooit warm gegeten.
  maandag 29 november 2004 @ 16:38:45 #115
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_23646957
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:53 schreef turnpike het volgende:

[..]

Eerst klanten lokken, er is niet echt veel doorloop in de kelder toch ?

Enne, sfeervol is ook anders.
De locatie is inderdaad niet ideaal, zoals de WC's. Maar ik heb er werkelijk niets over te klagen.
pi_23647711
Hoe komt het toch dat ik hier alleen maar negatieve reacties lees over Listers?

Ik ben er maar 1 keer geweest (misschien dat het juist dat is ) en dat is me juist super bevallen. Erg lekker eten, niet duur en een super bediening! Omdat het zo druk was gaven ze van te voren al aan dat het misschien wat langer ging duren voordat het hoofdgerecht er was. Maar dat viel reuze mee.

Zelfs ons rode wijn die we erbij besteld hadden (bestellen we meteen en zeggen we erbij dat we deze graag pas bij het hoofdgerecht willen hebben) kwam keurig op tijd. Ze vroeg nog aan ons of we er mee aan wilde denken, want het zou door de drukte wel eens vergeten kunnen worden. Maar nee hoor, het was helemaal niet nodig om ze aan te spreken. Keurig!

Verder vind ik Sizzling een aanrader!
pi_23649899
Listers in de stad of Listers aan de Aalsterweg? Mijn negatieve oordeel slaat vooral op die aan de Aalsterweg. Bediening daar is klote (ik kreeg echt de neiging om heel hard JOEHOE te gaan roepen) en het eten matig.
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:13 schreef SpaceAce het volgende:
Ze vroeg nog aan ons of we er mee aan wilde denken, want het zou door de drukte wel eens vergeten kunnen worden.
Dat vind ik eigenlijk geen stijl, vragen of jullie even mee willen denken! Daar zijn ZIJ toch de bediening voor...
  maandag 29 november 2004 @ 21:06:56 #118
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_23653654
Ik vind Listers (Kleine Berg) nog steeds VEEL BETER dan de Connaisseur (ook Kleine Berg).
Weinig klachten over Listers, maar het is dan ook weer een tijdje geleden dat ik daar ben geweest.
pi_23655303
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:40 schreef biawa het volgende:
Listers in de stad of Listers aan de Aalsterweg? Mijn negatieve oordeel slaat vooral op die aan de Aalsterweg. Bediening daar is klote (ik kreeg echt de neiging om heel hard JOEHOE te gaan roepen) en het eten matig.
Listers in de stad
quote:
Dat vind ik eigenlijk geen stijl, vragen of jullie even mee willen denken! Daar zijn ZIJ toch de bediening voor...
Ik vind dat juist altijd wel netjes (gebeurd wel eens vaker dat ze dat vragen). Ik vind dat iets betrokkenheid oid Dat betreft ben ik ook helemaal niet streng qua "jij bent bediening dus jullie moeten ons zo goed mogelijk naar onze zin maken" Gewoon lekker kunnen eten en netjes behandeld worden is voor mij al genoeg. (En de een vind het 'meedenken' wel netjes en de ander niet). Ik vind dat dus wel prima , eigenlijk.
pi_23668603
Ik vind la Grotta Azzura bagger. Duurt een eeuwigheid voor je kunt zitten, en als je je eten krijgt, na ruim een uur, komen ze nog collecteren voor het Rode Kruis, daarna voor nog zoiets, dan komt er een zigeunerin met rozen die chagrijnig wordt als je er geen koopt, en daarna komt het muziekgroepje wat staat te pingelen (waar ik niet om gevraagd heb) óók nog langs om ff te innen... Sorry hoor, maar daar ga ik niet voor uit eten. Eén rekening op het eind vind ik al genoeg...
pi_23674970
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:26 schreef robina het volgende:
Ik vind la Grotta Azzura bagger. Duurt een eeuwigheid voor je kunt zitten, en als je je eten krijgt, na ruim een uur, komen ze nog collecteren voor het Rode Kruis, daarna voor nog zoiets, dan komt er een zigeunerin met rozen die chagrijnig wordt als je er geen koopt, en daarna komt het muziekgroepje wat staat te pingelen (waar ik niet om gevraagd heb) óók nog langs om ff te innen... Sorry hoor, maar daar ga ik niet voor uit eten. Eén rekening op het eind vind ik al genoeg...
Nooit van gehoord...waar zit die ongeveer? Weet ik welke hoek ik moet ontwijken..
serieus man..een muziekgroepje die bij je tafel komt
(:
pi_23675327
In de Dommelstraat. Als je voor de ingang van de Pathé staat links de straat in.
pi_23675806
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 14:26 schreef robina het volgende:
gewoon niks geven
  dinsdag 30 november 2004 @ 22:20:42 #124
99899 turnpike
pi_23680812
Vooral in zo'n dorp als Eindhoven zijn het altijd dezelfden....dezelfde straatkrant verkopers, dezelfde zatlappen die een eurootje willen of als je met de walkman op loopt met hun duim en wijsvinger een ringetje maken. Dezelfde amnesty-babes die je met hun meest verleidelijke blik een donateursschap aan proberen te praten....soms irriteert het als alweer hetzelfde vrouwtje met rozen komt leuren, vooral als je aant eten bent.

Ik ken d'r.....zo'n vrouwke met zwart haar en altijd een bos bloemen bij zich he ? !
pi_23682005
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef turnpike het volgende:
Vooral in zo'n dorp als Eindhoven zijn het altijd dezelfden....dezelfde straatkrant verkopers, dezelfde zatlappen die een eurootje willen of als je met de walkman op loopt met hun duim en wijsvinger een ringetje maken. Dezelfde amnesty-babes die je met hun meest verleidelijke blik een donateursschap aan proberen te praten....soms irriteert het als alweer hetzelfde vrouwtje met rozen komt leuren, vooral als je aant eten bent.

Ik ken d'r.....zo'n vrouwke met zwart haar en altijd een bos bloemen bij zich he ? !
Die horen bij het restaurant en komen tamelijk professioneel over. Dus ik weet niet hoe je bij deze tirade komt...
pi_25135801
quote:
................
Helemaal mee eens! Half jaartje geleden wezen eten, het bioscoopmenu gepakt. Krijg je voor 19,50 pp 3 gangen menu en bioscoopkaartje voor dezelfde avond. Het is dan wel een aangepaste kaart, maar zeker nog oke! Bediening (personeel) was ook heel aardig.
Morgenavond weer uit eten en ik heb even in dit topic zitten lezen. Waarschijnlijk wordt het de Baron of zo, we zien wel.....we lopen gewoon de kleine Berg op!
Om even dit topic ook weer omhoog te krijgen
pi_25136640
* biawa neust even op de site
Champignons! Reuze champignons! Als hoofdgerecht?
* biawa noteert
pi_25144686
Dinos.... Lekker
2 vrienden... slechte bediening (in de zomer) maar wel oké
Sizzling... Goedkoop, origineel en zeer lekker
Van der Valk....druk, mindere bediening maar is wel te eten voor een goede prijs

Bakker Bart.. lekker maar niet hygienisch
Bread Box...te duur
De vooruitgang...lekker verder geen klaag
La marche...salades vind ik altijd lekker daar
Sappig !!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 14:32:01 #129
15869 gr8w8
Better by design.
pi_25144985
Hij is al genoemd, La Biba! Maar ook de Mykonos (Eindelijk weer eens een originele naam voor een Grieks restaurant) in Geldrop op de Langstraat 1 is erg goed. Of Tapas eten in El Nino in de Edenstraat 13.
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef turnpike het volgende:

Welkom bij de V&D der webfora.
pi_25149898
OK..weet niet echt of dit erbij hoort, maar gisteren bij ali baba pizza besteld. 1 voordeel: op dinsdag en donderdag zijn alle pizza's 5 euro.
Maar, om 1930 pizza besteld, om 2045 was ie er pas, pizza's waren koud en slap en ik heb ze nog zelf onder de grill gelegd met extra kaas...toen smaakten ze wel weer oke.
Maar goed, de volgende keer bestel ik wel ergens anders, dan maar duurder, maar hopelijk sneller en WARMER.
(:
pi_25162651
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 14:32 schreef gr8w8 het volgende:
Hij is al genoemd, La Biba! Maar ook de Mykonos (Eindelijk weer eens een originele naam voor een Grieks restaurant) in Geldrop op de Langstraat 1 is erg goed. Of Tapas eten in El Nino in de Edenstraat 13.
[..]

Ik vond Mykonos nogal tegen vallen eigenllijk, nogal grootschalig en de kwaliteit van het eten vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Mijn voorkeur gaat dan ruimschoots uit naar de griek één straat verder, op het Bogaardeind, Irodion, veel lekkerder vind ik. En een paar deuren verder La Sicilia: Italiaans/Pizza's ook erg lekker.

Maandje geleden Turks gegeten bij Eege op de Gestelse straat (Eindhoven dus) ook een prima eethuis. Géén shoarma tent dus! En vanavond wordt het weer eens Ethiopisch bij het Trudo pleintje.
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:08:07 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25162841
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:56 schreef Frezer het volgende:
Maandje geleden Turks gegeten bij Eege op de Gestelse straat (Eindhoven dus) ook een prima eethuis. Géén shoarma tent dus!
Heb ik een paar weken geleden ook gegeten.
Wat een enorme hoeveelheden krijg je daar! De voorgerechten vond ik erg lekker, maar de hoofdgerechten zwommen in de sauzen, vond ik toch wat minder.
pi_25163546
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb ik een paar weken geleden ook gegeten.
Wat een enorme hoeveelheden krijg je daar! De voorgerechten vond ik erg lekker, maar de hoofdgerechten zwommen in de sauzen, vond ik toch wat minder.
Ik houd er ook niet van als er te veel saus bij zit, maar ik had toen iets waar geen saus bij zat dus daar had ik geen probleem mee .

Je krijgt er idd bijna griekse hoeveelheden ja, en dan ook nog eens de "gratis" hapjes vooraf (lekker brood). Voorgerechten bestel ik soweiso zelden, aangezien ik een kleine eter ben.
pi_25166342
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:56 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik vond Mykonos nogal tegen vallen eigenllijk, nogal grootschalig en de kwaliteit van het eten vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Mijn voorkeur gaat dan ruimschoots uit naar de griek één straat verder, op het Bogaardeind, Irodion, veel lekkerder vind ik. En een paar deuren verder La Sicilia: Italiaans/Pizza's ook erg lekker.

Maandje geleden Turks gegeten bij Eege op de Gestelse straat (Eindhoven dus) ook een prima eethuis. Géén shoarma tent dus! En vanavond wordt het weer eens Ethiopisch bij het Trudo pleintje.
Irodion, SUPER!
Hele goede service en lekkere gerechten (ook voor de vegetariers onder ons).
Een aanrader en ik ga er zeker nog een keer terug!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:57:32 #135
15869 gr8w8
Better by design.
pi_25166755
Hmz, daar had ik dus net weer een baggerservice. Bovendien stouwen ze het daar ook gewoon vol, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar het was wel heel warm en krap. En lang wachten. Toen we met ene groep waren, kreeg de derde tafel pas, toen de eerste het op had.

Maar goed. Het zal wel aan de avonden dat ik er geweest ben gelegen hebben dan.
  zondag 20 februari 2005 @ 13:01:33 #136
99899 turnpike
pi_25177242
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:57 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, daar had ik dus net weer een baggerservice. Bovendien stouwen ze het daar ook gewoon vol, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar het was wel heel warm en krap. En lang wachten. Toen we met ene groep waren, kreeg de derde tafel pas, toen de eerste het op had.

Maar goed. Het zal wel aan de avonden dat ik er geweest ben gelegen hebben dan.
Leert eerst eens quoten alvorens ge gaapsmilies onder mijn posts gaat plaatsen.
pi_25237623
Ik heb gehoord dat ze bij de Pasta Factory geweldige broodjes gezond serveren.
  Moderator donderdag 24 februari 2005 @ 20:02:30 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_25237750
Afgelopen weekend ben ik met mijn vriend wezen eten bij The Movies. Ik vond het echt goed en niet duur. Leuke sfeer ook en aardige bediening. En je krijgt flinke porties (ik zat echt propvol). Echt een aanrader.

Een tijdje terug zijn we bij Verdi geweest (ook al genoemd hier). Het eten was ging wel, maar de bediening was slecht, het duurde een half uur of zo voordat we eindelijk de kaart kregen (ik moest er om vragen en tegen die tijd had ik het al gehad met ze eigenlijk). Daarna moest ik ook nog om brood vragen (niet dat ik daar om zit te springen, maar dat waren ze dus ook nog vergeten). Geen aanrader.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:37:56 #139
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_25246060
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:02 schreef Karina het volgende:
Afgelopen weekend ben ik met mijn vriend wezen eten bij The Movies. Ik vond het echt goed en niet duur. Leuke sfeer ook en aardige bediening. En je krijgt flinke porties (ik zat echt propvol). Echt een aanrader.

Een tijdje terug zijn we bij Verdi geweest (ook al genoemd hier). Het eten was ging wel, maar de bediening was slecht, het duurde een half uur of zo voordat we eindelijk de kaart kregen (ik moest er om vragen en tegen die tijd had ik het al gehad met ze eigenlijk). Daarna moest ik ook nog om brood vragen (niet dat ik daar om zit te springen, maar dat waren ze dus ook nog vergeten). Geen aanrader.
Helaas deel ik je mening niet over Verdi. Ik verlaat die zaak altijd in tevredenheid. Maar soms is het wachten ietwat aan de lange kant. Maar het is er ook vaak druk.
Nooit brood vergeten hiero.
  Moderator vrijdag 25 februari 2005 @ 10:14:54 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_25246515
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:37 schreef Ashram het volgende:

[..]

Helaas deel ik je mening niet over Verdi. Ik verlaat die zaak altijd in tevredenheid. Maar soms is het wachten ietwat aan de lange kant. Maar het is er ook vaak druk.
Nooit brood vergeten hiero.
Als het druk is heb ik er niet zoveel moeite mee, maar er waren maar 2 of 3 tafeltjes bezet, we werden gewoon genegeerd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:27:06 #141
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_25252777
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Als het druk is heb ik er niet zoveel moeite mee, maar er waren maar 2 of 3 tafeltjes bezet, we werden gewoon genegeerd.
Das inderdaad niet netjes...Hoe moe je ook ben van het werken of als je wel of geen onenigheid hebt met andere collega's, de klant mag er niet onder lijden.
Ik weet inderdaad uit ervaring dat tussen het personeel niet altijd koek en ei iz, vandaar dat een keer bij ons een erg slechte gin tonic werd geschonken. Bijna alleen gin, een druppel tonic. Als alcoholverslaafde zou ik er blij zijn, maar ik ben er geen, dus teruggestuurd. Blijkt dat degene achter de bar ervoor wou zorgen dat de serveerster werd uitgescholden door mij. Maar ik een zacht eitje, dus niet.
pi_25262317
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:27 schreef Ashram het volgende:

[..]

Das inderdaad niet netjes...Hoe moe je ook ben van het werken of als je wel of geen onenigheid hebt met andere collega's, de klant mag er niet onder lijden.
Ik weet inderdaad uit ervaring dat tussen het personeel niet altijd koek en ei iz, vandaar dat een keer bij ons een erg slechte gin tonic werd geschonken. Bijna alleen gin, een druppel tonic. Als alcoholverslaafde zou ik er blij zijn, maar ik ben er geen, dus teruggestuurd. Blijkt dat degene achter de bar ervoor wou zorgen dat de serveerster werd uitgescholden door mij. Maar ik een zacht eitje, dus niet.
dat vind ik wel ver gaan.
Ik zou der meteen ontslaan !
Sappig !!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:17:45 #143
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_25270179
Oh misschien nog een interessante toevoeging naar aanleiding van de 2 dimsum topics in dit subforum:

- Kam Po en Nam King, Chinese restaurants:
Kam Po vind ik meer geschikt voor dimsum en Nam King voor een uitgebreide avondmaal.
Beide vind je op de Grote Markt op de 1ste verdieping. Kam Po aan de kant van de Heuvel en Nam King aan de andere kant van de Markt.

- Coco, heb ik eerder al vermeld als Japans eettentje waar je sushi en ramen kan krijgen. Gewoon nogmaals vermelden dat het heerlijk is.
Deze keer prijsinfo erbij:
- 2 California Roll
- 1 Mix Sushi Deluxe
- 2 grote ramen in misosoep (expliciet vragen voor Japanse ramen in miso)
49 en nogwat voor 2 uitgehongerde mensen.

Verder voor de mensen die in gebouw EEA of EC zitten bij Philips Lighting op de Mathildelaan:
De baguettes met krabsalade zijn deze week "fingerlickin' good"...aanrader!!!!!!!!!!!!!
De bedrijfskantine in kelder EEA uiteraard.
pi_25272571
Naar Verdi ga ik ook niet meer. Wij waren er een keer met zijn tweeen lekker aan het eten (we hadden net het voorgerecht op) komt er een groep psvspelers binnen.

Moesten wij ergens anders in een hoekje gaan zitten, en werden we bijna compleet genegeerd. De psvspelers hadden hun hoofdgerecht nog eerder dan wij................
pi_25474579
Iemand wel eens bij de 4 Azen in Eindhoven geweest? (Willemstraat). Ik ga er morgen naar toe, maar ben er totaal niet bekend mee...
pi_25474685
Vast al wel genoemd in dit topic: Le Conaisseur op (ik geloof) de Kleine Berg.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:49:25 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25474789
Ik ben een aantal jaren geleden bij 4Azen geweest. Niet echt bijzonder, maar wel een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Iets te groot van opzet naar mijn mening. Wil je echt knus en romantisch eten, dan kun je beter elders heengaan.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 16:10:54 #148
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_25474988
quote:

Helemaal, maar dan ook helemaal mee eens! Je krijgt hier origineel en lekker eten voor je neus.

Top!!
- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
pi_25474999
tvp
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 17:12:07 #150
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25475625
bij de zoveelste schop wil ik ff van de gelegenheid gebruik maken om te vragen hoe dat BIEFSTUK is, op de Kleine Berg

bij ons op de hockeyclub liggen er altijd foldertjes en het ziet er heel gezellig uit...
op de site staat het menu, wat wel een beetje wegheeft van Listers, alleen wat chiquer, de prijzen zijn ook iets hoger maar het scheelt weinig en aangezien veel mensen iets tegen Listers hebben lijkt het me een leuk alternatief...ik ben er alleen nog nooit geweest (ik kom er altijd langs als ik naar de stad loop/fiets)

overigens heb ik niets tegen Listers, ik ben laatst bij die nieuwe geweest, op de Floralaan en daar was het eten sowieso goed en over de bediening had ik ook niets te klagen (nouja, over de kwaliteit ervan dan )
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_25477025
Je bedoelt bij Le Connaisseur?
Biefstuk vond ik erg goed te eten. Het is ook 2e menu voor de halve prijs (let op: niet alle dagen)....dus goed te nassen voor nie veul geld.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 19:02:16 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25477115
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 18:55 schreef jochem8 het volgende:
Je bedoelt bij Le Connaisseur?

BIEFSTUK is een restaurant op de Grote Berg. Waar eerst The Pasta Factory, later heel even Salt 'n Pepper heeft gezeten.
Ik ben er ook wel benieuwd naar. Maar op de een of andere manier heb ik er geen goed gevoel bij. Kan niet precies zeggen waarom, eigenlijk .
  vrijdag 11 maart 2005 @ 20:11:33 #153
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_25477996
Juice & Bagels op de Kleine Berg is ook vrij aardig alleen kan je er niet echt eten. Maar 's middags een bagel met een cappuccino of vruchtensap is ook niet onaardig.
pi_25502450
Gisteren dus wezen eten bij de 4 Azen. Voor vrij weinig geld, vrij goed eten. Verder een leuke aankleding en een heel mooi pand, maar je zit er wel een beetje op elkaars lip. Toch best een aanrader voor als je een keer 'gewoon' uit eten wilt.
pi_25503091
Vanmiddag eten in Holiday Inn, is dat nog lekker?
pi_25504133
Ik was gisteren vergeten waar Coco ookweer zat (dacht de Dommelstraat, maar bleek Kleine Berg) zodat ik eindelijk kans had om bij Avant-Garde Van Groeninge te reserveren & eten.
Het was heerlijk: zeer smakelijke innovatieven keuken, met prachtig aangeklede borden. Alleen al voor de truffelmayonaise bij het apertief zou je een moord doen. Uitstekende vriendelijke bediening en service. Ruim boven de middelmaat.
We waren ongeveer 220 euro kwijt voor twee personen, niet iedereen heeft daar zin in, maar gezien het gebodene volkomen realistische prijzen.

(even gekeken op de Gault-Millau site en zie dat ze slechts een score van 14 hebben daar. Onbegrijpelijk: ik ken een aantal andere restaurants met die score redelijk: prima restaurants maar van duidelijk alger niveau dan AGvG)
Helpt waar hij kan!
  dinsdag 15 maart 2005 @ 12:43:52 #157
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_25519673
quote:
Op zondag 13 maart 2005 11:42 schreef NoSigar het volgende:
Ik was gisteren vergeten waar Coco ookweer zat (dacht de Dommelstraat, maar bleek Kleine Berg) zodat ik eindelijk kans had om bij Avant-Garde Van Groeninge te reserveren & eten.
Het was heerlijk: zeer smakelijke innovatieven keuken, met prachtig aangeklede borden. Alleen al voor de truffelmayonaise bij het apertief zou je een moord doen. Uitstekende vriendelijke bediening en service. Ruim boven de middelmaat.
We waren ongeveer 220 euro kwijt voor twee personen, niet iedereen heeft daar zin in, maar gezien het gebodene volkomen realistische prijzen.

(even gekeken op de Gault-Millau site en zie dat ze slechts een score van 14 hebben daar. Onbegrijpelijk: ik ken een aantal andere restaurants met die score redelijk: prima restaurants maar van duidelijk alger niveau dan AGvG)
Je wou naar de Coco en je bent bij de Avant-Garde beland?
Die 220, is dat inclusief hoeveel flessen wijn? Want ik kan me niet herinneren dat ik zoveel moest neertellen voor zelfs 3 man.
Welke menu had je genomen?
pi_25523899
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 12:43 schreef Ashram het volgende:

[..]

Je wou naar de Coco en je bent bij de Avant-Garde beland?
Het is nogal samengevat, maar ongeveer, ja.
quote:
Die 220, is dat inclusief hoeveel flessen wijn? Want ik kan me niet herinneren dat ik zoveel moest neertellen voor zelfs 3 man.
Welke menu had je genomen?
5 gangen menu, 1 wijnaraangement, 2 losse glazen wijn, 2 maal fles water, 1x sigaar, aperitief. Zoiets, geloof ik. Voor zulke restaurants meestal normale prijzen. Kan goedkoper, ook duurder. Ik heb nooit zoveel zin om op prijzen te letten als ik eenmaal in een restaurant ben: ik doe het uiteraard toch en bestel geen kaviaar of zo, maar ik bezuinig liever ergens anders op.

Helpt waar hij kan!
pi_25560530
Wokrestaurant dragon city en helemaal niks te duur.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 10:21:22 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25560591
Iemand een leuke tip voor een lunchgelegenheid (buiten de geijkte paden van Markt en omgeving)?
  vrijdag 18 maart 2005 @ 10:42:20 #161
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_25560981
Probeer eens het opleidingsrestaurant van het ROC in de Wite Dame, heet de Witte Tafel. Eten is daar meestal erg lekker, bediening moet soms nog veel leren maar ach, tis een opleidingsrestaurant
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 18 maart 2005 @ 10:44:28 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25561029
De Wiite Dame is wel een leuke locatie, iig!
Op welke verdieping?
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:03:39 #163
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_25561382
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:44 schreef Copycat het volgende:
De Wiite Dame is wel een leuke locatie, iig!
Op welke verdieping?
Ik dacht gelijkvloers op de hoek van de Witte Dame vlak tegenover de Regent. Als je er langskomt, dan kan je er binnen kijken.
Doet me echt denken aan zo'n Jamie Oliver toestand.
Wel grappig.

Review anyone?
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:07:48 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25561454
Oh daar.
Daar zijn al flink wat initiatieven mislukt.
Ik zal er morgen eens een blik binnenwerpen en als we er inderdaad gaan lunchen, zal ik hier mijn bevindingen plaatsen .
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:15:14 #165
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_25561612
Zit idd op de begane grond, je moet wel reserveren

Trouwens, het is een opleidingsrestaurant, daarom zijn ze in het weekend dicht.
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:22:41 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25561794
Dan houdt het dus op voor morgen .

Andere suggesties? .
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:24:45 #167
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_25561839
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 11:22 schreef Copycat het volgende:
Dan houdt het dus op voor morgen .

Andere suggesties? .
Je vroeg ook niet specifiek voor morgen
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:25:55 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25561862
Daar heb je me .

Maar nu dat opgehelderd is...
  vrijdag 18 maart 2005 @ 11:27:12 #169
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_25561884
spam
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_25567427
Het Kleine Verschil aan de Kruisstraat vind een leuke lunchzaak. Ik kan alleen niet aanraden om op zaterdag met de auto die kant op te gaan vanwege de weekmarkt.

Ik ben trouwens afgelopen zondag naar Siizling geweest omdat er hier zoveel positiefs stond, was erg lekker. En niet duur zeg! Het was geloof ik 105 euro voor 4 personen.
pi_25567551
de 4 Azen. (daar bij die moskee in de buurt) Kun je heel lekker eten en niet duur!
Listers. Ook heel lekker en niet duur! (studentje he....zoekt alles wat maar lekker en niet duur is!)
pi_26733093
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:42 schreef Euc- het volgende:
Probeer eens het opleidingsrestaurant van het ROC in de Wite Dame, heet de Witte Tafel. Eten is daar meestal erg lekker, bediening moet soms nog veel leren maar ach, tis een opleidingsrestaurant
misschien ga ik vanavond eens een kijkje nemen.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:38:53 #173
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_26830370
Mijn favoriet (is al n keer genoemd hier overigens): Trafalgar Pub in de Dommelstraat. Simpel, beperkte keuze, maar erg gezellig, lekker en zeer goedkoop.
Die tent ernaast (of 2 ernaast) is ook wel ok, zon amerikaans/mexicaans restaurant, alles ok, ziet er leuk uit, maar qua prijs iets boven gemiddeld.
Bagels en Juice is ok voor lunch maar echt zon yuppentent, bijzonder duur.

Connaiseur ben ik zelf niet zo kritisch over als de meesten hier (ben ook geen vis/biefstuk eter, kan daaraan liggen), hoewel de kwaliteit van de bediening wel dicht bij de prijs komt: laag
Sizzling heb ik zelf minder goede ervaring mee, niet slecht, maar voor de prijs onder de maat en de bediening was er slordig, wellicht hadden ze even n off-day.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_26830725
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 10:18 schreef Riann het volgende:
Wokrestaurant dragon city en helemaal niks te duur.
donderdag rond een uur of half 8 / 8 uur ben ik er te vinden
  zondag 15 mei 2005 @ 15:42:30 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_27027806
Lekjker eten in eindhoven.... 13 14 15 en 16 mei: eindhoven culinair

Deze keer het thema food for love
... chocoladefonteinen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_33426275
quote:
Op donderdag 9 september 2004 20:45 schreef Frezer het volgende:
Overigens, wat meer standaard: Een hele goed Spanjaard zit in de plaggenstraat (vlak bij de beukenlaan, strijp) La Palmera heet i geloof ik. Helaas geen student-vriendelijke prijzen
Ik was er al naar aan het zoeken, maar uiteraard niet naar gevraagd voor ik het hele topic door had gelezen (wat een goeie Fok!ker ).

Het is al lang geleden, ik weet het, maar hoe was het daar? Ik wil er over een paar weken eens gaan eten. Dit is hun website trouwens: http://www.palmera.site.nl/
pi_33426499
wokken bij Mei Ling, Mandarin Hotel. heerlijk, geen grote Wok vreetschuur, heel gezellig, 20 Euro PP.
De Puta Madre
pi_33434534
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Ik was er al naar aan het zoeken, maar uiteraard niet naar gevraagd voor ik het hele topic door had gelezen (wat een goeie Fok!ker ).

Het is al lang geleden, ik weet het, maar hoe was het daar? Ik wil er over een paar weken eens gaan eten. Dit is hun website trouwens: http://www.palmera.site.nl/
Ik ben er verschillende keren geweest, en telkens was het erg geslaagd! De laatste keer is inmiddels wel al 2 jaar geleden. Er zit trouwens ook een aardige Spanjaard in de kruisstraat, de naam ben ik even kwijt. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Palmera.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:55:53 #179
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33435168
quote:
Ziet er goed uit

Lijkt mij een goed adres om een keer Spaans te gaan tafelen!
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_33559839
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Killer_Mom het volgende:

wokken bij Mei Ling, Mandarin Hotel. heerlijk, geen grote Wok vreetschuur, heel gezellig, 20 Euro PP.
Klopt! Daar heb ik ook heeriljk gegeten.

Verder La Grotta Azurra aan de Dommelstraat en ook die mexicaan daar (Tortilla's?).
Ik heb ook lekker gegeten bij een spaans restaurant bij de woenselse markt, maar weet de naam niet meer.
pi_33579855
Ik ben gisteren naar de Baron geweest (kleine berg). Ik vond het geen aanrader. Zo was bijvoorbeeld mijn tonijnfilet ontzettend taai en droog. Ik kreeg een sinas waar bijna geen prik in zat. Mijn vriendin had een uitgedroogde geitenkaas en haar hoofdgerect was het ook net niet. Ik ga er in ieder geval nooit meer heen. Ik vond het wel typisch dat het bomvol zat.
  zondag 1 januari 2006 @ 18:42:59 #182
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_33606722
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef inkie1010 het volgende:

[..]

Klopt! Daar heb ik ook heeriljk gegeten.

Verder La Grotta Azurra aan de Dommelstraat
, check.
quote:
Ik heb ook lekker gegeten bij een spaans restaurant bij de woenselse markt, maar weet de naam niet meer.
Ah, heet het daar woenselse markt (ik dacht nog kruisstraat ), ik neem aan dat je dat restaurant op een bovenverdieping bedoelt?
  zondag 1 januari 2006 @ 18:51:55 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33606888
De Baron hoor ik wel vaker slechte verhalen over. Vlakbij en lekker: Muk-Da op de Kleine Berg. Heerlijk Thais tegen een schappelijke prijs.
pi_33607895
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:42 schreef Frezer het volgende:

[..]

, check.
[..]

Ah, heet het daar woenselse markt (ik dacht nog kruisstraat ), ik neem aan dat je dat restaurant op een bovenverdieping bedoelt?
Ja die bedoel ik!!!
pi_35070326
quote:

[..]

En ik ben er geweest, het eten was lekker, maar de bediening was knudde.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:50:30 #186
15869 gr8w8
Better by design.
pi_35070418
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:51 schreef Copycat het volgende:
De Baron hoor ik wel vaker slechte verhalen over. Vlakbij en lekker: Muk-Da op de Kleine Berg. Heerlijk Thais tegen een schappelijke prijs.
Thai is echt helemaal hip he. Het zal hier nooit zo smaken zoals daar.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:53:38 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35070518
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef gr8w8 het volgende:

Thai is echt helemaal hip he. Het zal hier nooit zo smaken zoals daar.
Of het hip is, boeit me niet zo.
Het is bij Muk-Da in ieder geval wel verdomd lekker.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:55:03 #188
15869 gr8w8
Better by design.
pi_35070556
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of het hip is, boeit me niet zo.
Het is bij Muk-Da in ieder geval wel verdomd lekker.
Thai kun je makkelijk thuis bereiden hoor. En met name de cocos-curry soep is dan véél lekkerder dan in een restaurant.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 11:57:31 #189
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35070640
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef gr8w8 het volgende:

Thai kun je makkelijk thuis bereiden hoor. En met name de cocos-curry soep is dan véél lekkerder dan in een restaurant.

Jij kent mij dus echt niet...
Een cocos curry soep uit mijn keuken zal nooit en te nimmer een soepje uit een profesisonele, originele keuken kunnen evenaren, laat staan overtreffen.

Maar als dit een verkapte uitnodiging is voor een soepje uit jouw keuken .
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:01:42 #190
15869 gr8w8
Better by design.
pi_35070763
Wehehe.
pi_35071584
een paar dagen terug was ik weer eens bij la biba, het was weer optimaal genieten. jammer dat het net een tikkeltje aan de dure kant is (70 euro voor 2 personen, ik ga meestal uit van 50), anders zou ik er veel vaker heen gaan.
pi_35216752
Pak de trein naar Boxtel, op het Stationsplein Auberge van Boxtel 7 gangen gerechtjesmenu voor 29,50 euro. www.auberge.nl
  zaterdag 18 februari 2006 @ 12:37:56 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_35217480
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef Byte_Me het volgende:
Ik ben gisteren naar de Baron geweest (kleine berg). Ik vond het geen aanrader. Zo was bijvoorbeeld mijn tonijnfilet ontzettend taai en droog. Ik kreeg een sinas waar bijna geen prik in zat. Mijn vriendin had een uitgedroogde geitenkaas en haar hoofdgerect was het ook net niet. Ik ga er in ieder geval nooit meer heen. Ik vond het wel typisch dat het bomvol zat.
Het is een hele tijd mijn stamcafé geweest maar ben er nog nooit wezen eten. Als ik dit zo lees... misschien maar goed Maar het zit er idd wel altijd helemaal vol.
L'Amour menaçant:
  maandag 20 februari 2006 @ 22:55:14 #194
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35309079
Ik heb zaterdagavond in het Wokparadijs op het Catharinaplein gegeten, 19 euro en dan onbeperkt eten. Het is daar wel een gigantische vreetschuur, maar het is wel zo ingedeeld dat je niet doorhebt hoeveel mensen er nou werkelijk zitten. Bovendien schiet het bij het wokken ook goed op.

En de kwaliteit was ook verrassend goed, ik heb echt heel lekker gegeten. Ik vind Aziatisch altijd heel lekker, maar ik hou bijvoorbeeld niet van tauge om maar iets te noemen en als je voor een heel gezin kookt vind de ene het te pittig en de ander lust het wel wat scherper...

Ondanks de reputatie van wokrestaurants dus zeker aan te raden
pi_35319069
Ben vorige week voor het eerst naar Que Pasa (Tapas) op de Dommelstraat geweest. Erg lekker, leuk en gezellig! We waren met z'n vieren iets van 80 euro kwijt voor eten en drinken dus dat viel me ook reuze mee. Het enige nadeel is dat waar we zaten de tafels erg dicht op elkaar stonden waardoor je moest opstaan als er iemand anders naar het toilet moet ofzo. Maar verder absoluut top!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:17:06 #196
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35319132
quote:

beste chinees: sang lee (kruisstraat) origineel chinees restaurant
Ik vond Sang-Lee ook altijd de beste, maar dan ken je Kam-Po op de markt nog niet.
Ook heel erg goed, en veel meer keuze ( hele dim-sum kaart apart! )
PieAir
pi_35319249
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Ik vond Sang-Lee ook altijd de beste, maar dan ken je Kam-Po op de markt nog niet.
Ook heel erg goed, en veel meer keuze ( hele dim-sum kaart apart! )
binnenkort maar eens testen dan.
pi_35319392
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Molluck het volgende:
[knip]
Ik ga er vanuit dat je Eindhoven bedoelt, toch?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:32:44 #199
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35319431
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef jochem8 het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat je Eindhoven bedoelt, toch?
Ja, het Catharinaplein in Eindhoven ja, dat is dat pleintje tegenover de Catherinakerk, naast Stratums Eind.
pi_35322020
Dan ga ik daar eens eten ...
  zondag 5 maart 2006 @ 16:23:50 #201
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_35744218
Super topic
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  zondag 5 maart 2006 @ 18:37:26 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35748533
quote:
Ik heb zaterdagavond in het Wokparadijs op het Catharinaplein gegeten, 19 euro en dan onbeperkt eten. Het is daar wel een gigantische vreetschuur, maar het is wel zo ingedeeld dat je niet doorhebt hoeveel mensen er nou werkelijk zitten. Bovendien schiet het bij het wokken ook goed op.
Ik eet daar soms beneden, bij de afhaal. Je hebt keuze uit vegetarisch, kippevlees, rundvlees, varkensvlees, vis, garnalen - gemixt met 6 soorten sauzen, en dan met nasi of bami. Het valt me eigenlijk altijd een beetje tegen als ik daar eet: op de een of andere manier drainen ze de groentes niet goed uit waardoor de hele doos een beetje zompig wordt. Zompige nasi en bami vooral. En da's toch best jammer, want voor 3 EUR krijg je theoretisch best goed voedsel binnen.
Confidence through competence
  maandag 6 maart 2006 @ 10:10:08 #203
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35766151
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

binnenkort maar eens testen dan.
En?
Al getest?
PieAir
pi_35808758
quote:
Ik heb zaterdagavond in het Wokparadijs op het Catharinaplein gegeten, [...] Ondanks de reputatie van wokrestaurants dus zeker aan te raden
Ik heb er ook een keer gegeten, maar ik vond het knap waardeloos . Zie hier voor een uitgebreide beschrijving. Misschien hebben ze mijn commentaar gelezen en er iets mee gedaan, dat kan natuurlijk ook. Dit overigens in tegenstelling tot de take-away, die ik wel erg goed vind, voor het geld.

Als je dan toch wilt wokken, dan denk ik dat Wok Dragon City misschien een betere keuze is, alhoewel het daar weer een beetje ontbreekt aan de afzuiging. Zij waren voor zover ik weet ook de eerste in Ehv. die dit deden, in ieder geval nog voor Mei Ling ermee begon.
pi_36368795
Vandaag eindelijk Coco gevonden en als lunch Sushi gedeeld en allebei ramen soep genomen, ik met heerlijk varkensvlees, de ander met -helaas- krab-sticks.
Maar het was prima zoals hier beloofd: de sushi en soep waren lekker en de bediening was vriendelijk. Wel jammer dat we de enige waren daar. De inrichting twijfelt een beetje tussen lunch-room en restaurant, wat jammer maar begrijpelijk is.

Iemand wees me vandaag ook op Mangiare (sp.?) een paar deuren verderop. Is dat iets? Zag er leuk uit en was wel druk . Oh, ik lees net dat hij al eens is genoemd.
En de sushi bar op de eerste verdieping van het restaurant tegenover het station? (ben de naam vergeten, maar scheen leuk te zijn. Iemand ervaringen misschien?

[ Bericht 3% gewijzigd door NoSigar op 26-03-2006 16:47:48 ]
Helpt waar hij kan!
  maandag 27 maart 2006 @ 22:33:13 #206
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_36419627
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef NoSigar het volgende:
Vandaag eindelijk Coco gevonden en als lunch Sushi gedeeld en allebei ramen soep genomen, ik met heerlijk varkensvlees, de ander met -helaas- krab-sticks.
Maar het was prima zoals hier beloofd: de sushi en soep waren lekker en de bediening was vriendelijk. Wel jammer dat we de enige waren daar. De inrichting twijfelt een beetje tussen lunch-room en restaurant, wat jammer maar begrijpelijk is.

Iemand wees me vandaag ook op Mangiare (sp.?) een paar deuren verderop. Is dat iets? Zag er leuk uit en was wel druk . Oh, ik lees net dat hij al eens is genoemd.
En de sushi bar op de eerste verdieping van het restaurant tegenover het station? (ben de naam vergeten, maar scheen leuk te zijn. Iemand ervaringen misschien?
Dan moet je de volgende keer de soba noedels met rundsvlees proberen met miso soep. Ramen Kyoto geloof ik.
...en de gyoza is ook erg goed.

Wat betreft de inrichting. Het was vroeger een broodjeszaak...en de inrichting is niet drastisch veranderd.
pi_40722359
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef Frezer het volgende:

[..]

I. Er zit trouwens ook een aardige Spanjaard in de kruisstraat, de naam ben ik even kwijt.
De naam is: El Patio Andaluz op de Woenselse Markt. Opgezet door twee mannen die lang geleden betrokken waren bij de keuken van het Spaans Centrum. Ze hebben dit restaurant opgezet met de (financële) hulp van hun vriend Romario. Ik ben er door de jaren heen vaak geweest: altijd lekker en in een prettige sfeer uit eten. Bij mooi weer hebben ze ook een -niet al te groot- dakterras beschikbaar.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_40739468
Het Spaans centrum, daar heb ik ook nog een paar keer gegeten jaren geleden. Hoewel een beperkte keuze was het daar echt idioot lekker, en nog spotgoedkoop ook. Helaas mocht dat niet meer van de gemeente ofzo? .
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:55:31 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_40740195
Wat was/is het Spaans Centrum dan?
(Woon pas 3 mnd in Ehvn)
L'Amour menaçant:
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:56:37 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_40740227
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef NoSigar het volgende:
Vandaag eindelijk Coco gevonden
Zijn er bij de Coco ook veel niet-vis gerechten te vinden of heb je dan echt een beperkte keuze? (ik lust nl niks uit de zee) Ik kom iedere dag voorbij de coco en het ziet er erg leuk uit maar eigenlijk nooit aangedurfd.
L'Amour menaçant:
pi_40745241
mc donalds op de markt
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_40745391
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:43 schreef densmee het volgende:
mc donalds op de markt
die is slecht, de Mac bij de piazza is veel beter. daar zijn de hamburgers niet zo druiperig vet.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:50:43 #213
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40745435
De KFC is stukken beter als je van fastfood houdt...
pi_40745466
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Wat was/is het Spaans Centrum dan?
(Woon pas 3 mnd in Ehvn)
Een centrum voor de Spaanse gemeenschap in Eindhoven. Ik neem aan dat dat nog wel bestaat, maar er eten is niet meer mogelijk.
pi_40745782
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef Molluck het volgende:
De KFC is stukken beter als je van fastfood houdt...
of de BK

helaas zit die in eindhoven helemaal bij de ikea, daar zouden ze wel eens verbetering in mogen aanbrengen.
pi_40745816
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef Frezer het volgende:

[..]

Een centrum voor de Spaanse gemeenschap in Eindhoven. Ik neem aan dat dat nog wel bestaat, maar er eten is niet meer mogelijk.
dat is toch el circulo? daar heb ik een tijdje terug nog een gruwelijk lekkere paella gegeten.
pi_40745923
Waar zit die dan?
pi_40745978
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef jochem8 het volgende:
Waar zit die dan?
in de buurt van het evoluon. zoek het op in het telefoonboek
maar zoals gezegd, je kunt er in principe niet meer eten.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:39:10 #219
55709 Stereotomy
pi_40746853
Over Spaans gesproken, ik heb laatst heel lekker Tapas gegeten bij El Niño op de Edenstraat, naast Juffrouw Tok. De prijzen vielen volgens mij wel mee, maar er werd voor me getrakteerd. Leuke feature was dat ze een speelhoek hadden met Playstation en Nintendo
pi_40777289
Gisteren bij Muk-Da geweest. Een klein Thais restaurant op de Kleine Berg. Helemaal top! Heerlijke gerechten, zeer merkbaar bereid met verse producten. En lekker informeel-gezellig personeel.

Absolute aanrader.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:53:32 #221
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_40777852
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:05 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dat is toch el circulo? daar heb ik een tijdje terug nog een gruwelijk lekkere paella gegeten.
Die naam zegt me helemaal niks, neemt niet weg dat je best gelijk zou kunnen hebben.
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef mazeind het volgende:
Gisteren bij Muk-Da geweest. Een klein Thais restaurant op de Kleine Berg. Helemaal top! Heerlijke gerechten, zeer merkbaar bereid met verse producten. En lekker informeel-gezellig personeel.

Absolute aanrader.
En die onthoud ik, .
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:47:25 #222
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40782527
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Over Spaans gesproken, ik heb laatst heel lekker Tapas gegeten bij El Niño op de Edenstraat, naast Juffrouw Tok. De prijzen vielen volgens mij wel mee, maar er werd voor me getrakteerd. Leuke feature was dat ze een speelhoek hadden met Playstation en Nintendo
Gezellig joh

Ik vind Que Pasa? nog steeds het beste tapasrestaurant, groot nadeel daar is alleen dat ze niet aan reserveringen doen en dat je "even een drankje aan de bar totdat er een tafel vrijkomt" vaak wel meer dan een half uur kan duren als het druk is...
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:40:47 #223
55709 Stereotomy
pi_40784223
Maar geen Nintendo
pi_41615718
zojuist geluncht bij coco sushi en noedels, een japans restaurant op de kleine berg. erg lekkere sushi, wat dat betreft een aanrader. wel redelijk prijzig, 20 euro pp vind ik niet niks voor de lunch.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:26:53 #225
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_41631705
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:58 schreef Byte_Me het volgende:
zojuist geluncht bij coco sushi en noedels, een japans restaurant op de kleine berg. erg lekkere sushi, wat dat betreft een aanrader. wel redelijk prijzig, 20 euro pp vind ik niet niks voor de lunch.
Ze doen wel de moeite vind ik. Goede bediening en een goed gesprek vaak.
pi_41923765
vorige week was ik weer eens bij eetcafe de groot.

mijn eetcafe wat doe je

Dit was echt altijd een van mijn favoriete plekjes in eindhoven om te gaan eten. ik kom er al jaren. altijd goed eten voor een antrekkelijke prijs. maar die prijs is jammer genoeg niet meer zo aantrekkelijk als ie ooit was, al is het nog steeds niet duur te noemen. het ergste is dat het eten me de laatste keer helemaal niet meer zo goed beviel. ook de bediening liet te wensen over, aangezien ze twee keer vergeten waren iets te brengen (aioli bij het voorgerecht, mayo bij de friet).

het zal een tijdje duren eer ik me er weer aan waag, en ik hoop dat het dan weer als vanouds zal zijn.
  maandag 18 september 2006 @ 16:52:31 #227
3498 Barb
Graduated Fool
pi_41923956
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:43 schreef Byte_Me het volgende:

het zal een tijdje duren eer ik me er weer aan waag, en ik hoop dat het dan weer als vanouds zal zijn.
Ik hoorde dat De Groot gruwelijk problemen heeft met goed personeel te vinden en dat de zaken qua eetcafé erg slecht gaan. 't Is nog maar de vraag of er over een tijd nog een eetcafé is.

Bij de buren schijnt ook lekker eten te zijn. De ingang zit naast Wilhelmien geloof ik. Weet ff de naam niet, maar blijkbaar goed eten voor een goede prijs. Beetje zoals De Groot vroeger was.
When I rush it hits me
  maandag 18 september 2006 @ 16:57:14 #228
3498 Barb
Graduated Fool
pi_41924108
Laatst gegeten bij Ons op de Kerkstraat.
Erg lekker, maar reteslechte bediening, met als commentaar van de serveerster dat ze maar alleen stond (alsof de kok daarom het verkeerde maakt, terwijl wel het goede was doorgegeven, en alsof je daarom mijn drank vergeet terwijl je wel lekker aanschuift bij een tafeltje om te gaan kletsen met de klanten die overduidelijk tot je vriendenkring behoren).

Ook gegeten bij El Popokatapetl (?) (voorheen El Popo) op de Keizersgracht. Idem. Kutbediening. Het schijnt echt heel moeilijk te zijn om iemand op tijd een kaart te brengen, of drinken, of wat dan ook. Het lijkt een beetje een trend te worden in serveerster/serveerdersland om vooral geen aandacht te besteden aan de klant, maar wel aan je collega's en vervolgens ook nog beledigd zijn als je voor de 3e keer om je drinken moet vragen.
Om over de kwaliteit van het voedsel in verhouding tot de prijs nog maar te zwijgen.

Je kan bijna beter bij Juffrouw Tok "uit gaan eten". Dan betaal je tenminste voor wat je krijgt: niet veel, maar die doen tenminste niet alsof ze je-van-het zijn door hun prijzen.
When I rush it hits me
  maandag 18 september 2006 @ 18:16:26 #229
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41925928
Ben zelf al een paar keer bij Movie's geweest als ik ergens van op de terugweg was. Effe op station Eindhoven eruit.

Smaakt me altijd goed daar!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41926202
Vandaag een cadeaubon gekregen van de Connaisseur voor mn verjaardag. Gezellig restaurantje voor als je geen zin hebt om te koken, maar toch ff wat wil eten voor een betaalbare prijs.

Grote porties, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Ondanks dat de meningen verdeeld zijn, ga ik er graag heen
  maandag 18 september 2006 @ 18:32:47 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41926333
Ik had vanochtend een flyer van de TASTE (o.i.d.) achter mijn ruitenwissers zitten, zou op de Grote Berg moeten zitten.

Iemand ooit geweest?
L'Amour menaçant:
  maandag 18 september 2006 @ 18:33:56 #232
55709 Stereotomy
pi_41926374
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Vandaag een cadeaubon gekregen van de Connaisseur voor mn verjaardag. Gezellig restaurantje voor als je geen zin hebt om te koken, maar toch ff wat wil eten voor een betaalbare prijs.

Grote porties, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Ondanks dat de meningen verdeeld zijn, ga ik er graag heen
Connaisseur heeft tegenwoordig elke dag 50% korting op 3-gangenmenu, ipv in het weekend niet. Doe er je voordeel mee

Ik vind de kwaliteit heel afwisselend bij de connaisseur, en met de porties valt het ook wel tegen. Friet is in minivorm: laatst geteld, precies 18 frietjes voor mij en mijn vriendin.
pi_41926490
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Connaisseur heeft tegenwoordig elke dag 50% korting op 3-gangenmenu, ipv in het weekend niet. Doe er je voordeel mee
Bron?
  maandag 18 september 2006 @ 18:39:04 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41926512
Bron? Het bord aan de straat volgens mij
L'Amour menaçant:
pi_41928404
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Bron? Het bord aan de straat volgens mij
Als je voor 18:00 komt ofzo toch?
  Moderator dinsdag 19 september 2006 @ 00:14:44 #236
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_41938938
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Barb het volgende:

Je kan bijna beter bij Juffrouw Tok "uit gaan eten". Dan betaal je tenminste voor wat je krijgt: niet veel, maar die doen tenminste niet alsof ze je-van-het zijn door hun prijzen.
Wanneer gaan we naar Juffrouw Tok, Barb?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:26:51 #237
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41943581
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef Mista__T het volgende:

[..]

Ik heb er ook een keer gegeten, maar ik vond het knap waardeloos . Zie hier voor een uitgebreide beschrijving. Misschien hebben ze mijn commentaar gelezen en er iets mee gedaan, dat kan natuurlijk ook. Dit overigens in tegenstelling tot de take-away, die ik wel erg goed vind, voor het geld.

Als je dan toch wilt wokken, dan denk ik dat Wok Dragon City misschien een betere keuze is, alhoewel het daar weer een beetje ontbreekt aan de afzuiging. Zij waren voor zover ik weet ook de eerste in Ehv. die dit deden, in ieder geval nog voor Mei Ling ermee begon.
Jasses wat een bull verhaal.
Je zeurt over sfeer en de smaak van het eten. Het eten is daar heel goed voor de prijs en ja, je moet alles zelf doen dus komt er inderdaad niemand die constant vraagt: " Is alles naar wens?? " ( <- zo'n loze uitspraak ook van bedieningspersoneel, die willen toch alleen maar "ja" horen, want als je eens "nee" zegt lopen ze ook weg ).

Al met al zeker waar voor je geld, en lekker ook
PieAir
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:47:41 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_41943892
Aanrader in Eindhoven:
Mundial op de Dommelstraat. Leuk modern lounge-interieur, aparte gerechten en leuke bediening. Ook ga ik graag naar de sushibar boven de Japanner op het stationsplein, erg betaalbaar en leuk omdat de koks het voor je neus klaarmaken.
disclaimer
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:55:32 #239
15869 gr8w8
Better by design.
pi_41944039
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Barb het volgende:
Laatst gegeten bij Ons op de Kerkstraat.
Erg lekker, maar reteslechte bediening, met als commentaar van de serveerster dat ze maar alleen stond (alsof de kok daarom het verkeerde maakt, terwijl wel het goede was doorgegeven, en alsof je daarom mijn drank vergeet terwijl je wel lekker aanschuift bij een tafeltje om te gaan kletsen met de klanten die overduidelijk tot je vriendenkring behoren).

Ook gegeten bij El Popokatapetl (?) (voorheen El Popo) op de Keizersgracht. Idem. Kutbediening. Het schijnt echt heel moeilijk te zijn om iemand op tijd een kaart te brengen, of drinken, of wat dan ook. Het lijkt een beetje een trend te worden in serveerster/serveerdersland om vooral geen aandacht te besteden aan de klant, maar wel aan je collega's en vervolgens ook nog beledigd zijn als je voor de 3e keer om je drinken moet vragen.
Om over de kwaliteit van het voedsel in verhouding tot de prijs nog maar te zwijgen.

Ik heb hele andere ervaring bij El Popo-dinges. En Tok, tja, dan leg je de lat wel heel erg laag. Dan wacht ik liever iets langer. Misschien komt het doordat we altijd wel vriendelijk zijn richting zo'n 17-jarig meiske in de bediening en niet gaan commanderen.

Die nieuwe tapasbar Si Senor in de Dommelstraat, pal naast die er al zat Que Pasa, is ook erg goed te doen. Persoonlijk vond ik de iets ruimere opzet erg prettig en ook de tapas waren wat authentieker en een stuk lekkerder. Kan ook zijn dat ik verwend ben geweest qua tapas en verandering van spijs doet eten, maar voorlopig loop ik dus één deur verder. De bediening was overigens ook echt top, meer richting gastvrouw dan serveerster.
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:52:00 #240
55709 Stereotomy
pi_41953518
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:38 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Bron?
http://www.leconnaisseur.nl/

-edit- Oh, ik bedoelde natuurlijk vr, za, zo tot 18:00 50% korting op je 2e 3-gangen menu, en de rest van de dagen de hele avond 50% korting op je 2e 3-gangen menu. Donderdag is nieuw ja.

Pfff, valt nog niet mee, een prijsvechter restaurant runnen.
  donderdag 21 september 2006 @ 14:16:49 #241
3498 Barb
Graduated Fool
pi_42014565
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef Mike het volgende:
Wanneer gaan we naar Juffrouw Tok, Barb?
Geef maar een gil! Is misschien een keer een beter alternatief dan die eeuwige Movies waar we belanden, .

Moeten we wel ergens anders gaan drinken hoor, dat is niet leuk bij Tok.
When I rush it hits me
pi_43929726
Iemand ooit gedineert bij Meneer Frits?

Wil mn ouders daar een etentje cadeau doen en heb er zelf alleen ooit geluncht
  maandag 27 november 2006 @ 16:18:00 #243
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_43931932
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand ooit gedineert bij Meneer Frits?

Wil mn ouders daar een etentje cadeau doen en heb er zelf alleen ooit geluncht
Waar in Eindhoven? ...en wat voor stijl betreft het?
pi_43932139
Das dus ook een beetje mijn vraag

www.meneerfrits.nl
Zit bij het muziekcentrum, heuvel galarie.
  maandag 12 februari 2007 @ 18:52:35 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46246548
Hoe heet dat redelijk nieuwe restaurant op de hoek van de willemstraat en het wilhelminaplein? Iets met een getal meen ik. Vrij strak interieur....
L'Amour menaçant:
  maandag 12 februari 2007 @ 19:02:30 #246
55709 Stereotomy
pi_46246937
4 Azen?
  maandag 12 februari 2007 @ 19:03:59 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46246997
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
4 Azen?
Nee da's de verkeerde hoek. Die andere hoek. Wel in datzelfde stuk ja.
maar heb net een vriend gebeld en die wist me te vertellen dat het 1910 heet

Toch bedankt!
L'Amour menaçant:
  maandag 12 februari 2007 @ 19:04:13 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46247004
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Hoe heet dat redelijk nieuwe restaurant op de hoek van de willemstraat en het wilhelminaplein? Iets met een getal meen ik. Vrij strak interieur....
1910

Ben er nog niet wezen eten. De twee keer dat ik daar een hapje wilde gaan eten, was het vol en moesten we zo'n drie kwartier wachten. En daar ben ik net te ongeduldig voor.
Drie maal is binnenkort wellicht scheepsrecht.
  maandag 12 februari 2007 @ 19:04:50 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46247033
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

1910

Ben er nog niet wezen eten. De twee keer dat ik daar een hapje wilde gaan eten, was het vol en moesten we zo'n drie kwartier wachten. En daar ben ik net te ongeduldig voor.
Drie maal is binnenkort wellicht scheepsrecht.
Dan zal ik waarschijnlijk ook niet voor woensdag een tafel kunnen reserveren...
Aangezien dat Valentijnsdag is.
L'Amour menaçant:
  maandag 12 februari 2007 @ 19:25:04 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46247932
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:

Dan zal ik waarschijnlijk ook niet voor woensdag een tafel kunnen reserveren...
Aangezien dat Valentijnsdag is.
Is wel kort dag. Maar wie niet waagt ... De twee x dat ik nul op (snel) rekest kreeg, kwamen we gewoon aanwaaien.

Bellen dus: 040 296 1863
website: www.1910-restaurant-bar.nl

Nee, heb geen aandelen, wel een visitekaartje in mijn portemonnee .
pi_46248021
oh mijn god wat heb ik lekker gegeten in restaurant claire op de kleine berg. zo lekker dat ik eigenlijk de volgende dag weer wilde gaan. maar ja, goedkoop is het niet (50 euro voor een menu + drinken).

http://www.restaurantclaire.nl/
  maandag 12 februari 2007 @ 19:31:51 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46248230
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:27 schreef Byte_Me het volgende:
oh mijn god wat heb ik lekker gegeten in restaurant claire op de kleine berg. zo lekker dat ik eigenlijk de volgende dag weer wilde gaan. maar ja, goedkoop is het niet (50 euro voor een menu + drinken).

http://www.restaurantclaire.nl/
Daar loop ik vanuit de voordeur praktisch tegenaan, maar ben e rnog nooit geweest. Vond het er altijd een beetje stijfjes en bekakt uitzien Valt dat mee?
L'Amour menaçant:
pi_47014702
ja hoor, dat valt reuze mee, erg vriendelijke bediening
pi_47440847
tvp
History became legend, legend became myth.
pi_47461251
Het cafeetje Fritske Philips dat langs de uitgang van de Heuvelgallerij zit is ook echt een aanrader. Wel altijd behoorlijk druk, maar lekker eten en gezellige bediening
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:44:18 #256
3498 Barb
Graduated Fool
pi_47462773
Zaterdag naar Antonio's

Best restaurant in town!

.
When I rush it hits me
  dinsdag 20 maart 2007 @ 09:55:32 #257
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_47463093
Laatst naar Gaucho's geweest.... wat SLECHT is het daar tegenwoordig... trage en ontzettend slechte bediening.

Daar kom ik dus ook nooit meer
PieAir
pi_47519006
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 09:55 schreef jpg97 het volgende:
Laatst naar Gaucho's geweest.... wat SLECHT is het daar tegenwoordig... trage en ontzettend slechte bediening.

Daar kom ik dus ook nooit meer
Gaucho's is nooit echt geweldig geweest. Formule-restaurant.

Zelf was ik vorige week weer eens bij El Patio Andaluz (Woenselse Markt, boven Scapino). Blijft toch altijd weer fijn om daar een hapje te eten: fijne sfeer en lekker eten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')