abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25135801
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:13 schreef SpaceAce het volgende:
................
Verder vind ik Sizzling een aanrader!
Helemaal mee eens! Half jaartje geleden wezen eten, het bioscoopmenu gepakt. Krijg je voor 19,50 pp 3 gangen menu en bioscoopkaartje voor dezelfde avond. Het is dan wel een aangepaste kaart, maar zeker nog oke! Bediening (personeel) was ook heel aardig.
Morgenavond weer uit eten en ik heb even in dit topic zitten lezen. Waarschijnlijk wordt het de Baron of zo, we zien wel.....we lopen gewoon de kleine Berg op!
Om even dit topic ook weer omhoog te krijgen
pi_25136640
* biawa neust even op de site
Champignons! Reuze champignons! Als hoofdgerecht?
* biawa noteert
pi_25144686
Dinos.... Lekker
2 vrienden... slechte bediening (in de zomer) maar wel oké
Sizzling... Goedkoop, origineel en zeer lekker
Van der Valk....druk, mindere bediening maar is wel te eten voor een goede prijs

Bakker Bart.. lekker maar niet hygienisch
Bread Box...te duur
De vooruitgang...lekker verder geen klaag
La marche...salades vind ik altijd lekker daar
Sappig !!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 14:32:01 #129
15869 gr8w8
Better by design.
pi_25144985
Hij is al genoemd, La Biba! Maar ook de Mykonos (Eindelijk weer eens een originele naam voor een Grieks restaurant) in Geldrop op de Langstraat 1 is erg goed. Of Tapas eten in El Nino in de Edenstraat 13.
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef turnpike het volgende:
Vooral in zo'n dorp als Eindhoven zijn het altijd dezelfden....dezelfde straatkrant verkopers, dezelfde zatlappen die een eurootje willen of als je met de walkman op loopt met hun duim en wijsvinger een ringetje maken. Dezelfde amnesty-babes die je met hun meest verleidelijke blik een donateursschap aan proberen te praten....soms irriteert het als alweer hetzelfde vrouwtje met rozen komt leuren, vooral als je aant eten bent.

Ik ken d'r.....zo'n vrouwke met zwart haar en altijd een bos bloemen bij zich he ? !
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_25149898
OK..weet niet echt of dit erbij hoort, maar gisteren bij ali baba pizza besteld. 1 voordeel: op dinsdag en donderdag zijn alle pizza's 5 euro.
Maar, om 1930 pizza besteld, om 2045 was ie er pas, pizza's waren koud en slap en ik heb ze nog zelf onder de grill gelegd met extra kaas...toen smaakten ze wel weer oke.
Maar goed, de volgende keer bestel ik wel ergens anders, dan maar duurder, maar hopelijk sneller en WARMER.
(:
pi_25162651
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 14:32 schreef gr8w8 het volgende:
Hij is al genoemd, La Biba! Maar ook de Mykonos (Eindelijk weer eens een originele naam voor een Grieks restaurant) in Geldrop op de Langstraat 1 is erg goed. Of Tapas eten in El Nino in de Edenstraat 13.
[..]

Ik vond Mykonos nogal tegen vallen eigenllijk, nogal grootschalig en de kwaliteit van het eten vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Mijn voorkeur gaat dan ruimschoots uit naar de griek één straat verder, op het Bogaardeind, Irodion, veel lekkerder vind ik. En een paar deuren verder La Sicilia: Italiaans/Pizza's ook erg lekker.

Maandje geleden Turks gegeten bij Eege op de Gestelse straat (Eindhoven dus) ook een prima eethuis. Géén shoarma tent dus! En vanavond wordt het weer eens Ethiopisch bij het Trudo pleintje.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 19 februari 2005 @ 16:08:07 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25162841
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:56 schreef Frezer het volgende:
Maandje geleden Turks gegeten bij Eege op de Gestelse straat (Eindhoven dus) ook een prima eethuis. Géén shoarma tent dus!
Heb ik een paar weken geleden ook gegeten.
Wat een enorme hoeveelheden krijg je daar! De voorgerechten vond ik erg lekker, maar de hoofdgerechten zwommen in de sauzen, vond ik toch wat minder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25163546
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 16:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb ik een paar weken geleden ook gegeten.
Wat een enorme hoeveelheden krijg je daar! De voorgerechten vond ik erg lekker, maar de hoofdgerechten zwommen in de sauzen, vond ik toch wat minder.
Ik houd er ook niet van als er te veel saus bij zit, maar ik had toen iets waar geen saus bij zat dus daar had ik geen probleem mee .

Je krijgt er idd bijna griekse hoeveelheden ja, en dan ook nog eens de "gratis" hapjes vooraf (lekker brood). Voorgerechten bestel ik soweiso zelden, aangezien ik een kleine eter ben.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_25166342
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 15:56 schreef Frezer het volgende:

[..]

Ik vond Mykonos nogal tegen vallen eigenllijk, nogal grootschalig en de kwaliteit van het eten vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Mijn voorkeur gaat dan ruimschoots uit naar de griek één straat verder, op het Bogaardeind, Irodion, veel lekkerder vind ik. En een paar deuren verder La Sicilia: Italiaans/Pizza's ook erg lekker.

Maandje geleden Turks gegeten bij Eege op de Gestelse straat (Eindhoven dus) ook een prima eethuis. Géén shoarma tent dus! En vanavond wordt het weer eens Ethiopisch bij het Trudo pleintje.
Irodion, SUPER!
Hele goede service en lekkere gerechten (ook voor de vegetariers onder ons).
Een aanrader en ik ga er zeker nog een keer terug!
  zaterdag 19 februari 2005 @ 19:57:32 #135
15869 gr8w8
Better by design.
pi_25166755
Hmz, daar had ik dus net weer een baggerservice. Bovendien stouwen ze het daar ook gewoon vol, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar het was wel heel warm en krap. En lang wachten. Toen we met ene groep waren, kreeg de derde tafel pas, toen de eerste het op had.

Maar goed. Het zal wel aan de avonden dat ik er geweest ben gelegen hebben dan.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zondag 20 februari 2005 @ 13:01:33 #136
99899 turnpike
have spacesuit, will travel
pi_25177242
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 19:57 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, daar had ik dus net weer een baggerservice. Bovendien stouwen ze het daar ook gewoon vol, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar het was wel heel warm en krap. En lang wachten. Toen we met ene groep waren, kreeg de derde tafel pas, toen de eerste het op had.

Maar goed. Het zal wel aan de avonden dat ik er geweest ben gelegen hebben dan.
Leert eerst eens quoten alvorens ge gaapsmilies onder mijn posts gaat plaatsen.
We blijven ons verzetten! En weten doen we niks...
pi_25237623
Ik heb gehoord dat ze bij de Pasta Factory geweldige broodjes gezond serveren.
  Moderator donderdag 24 februari 2005 @ 20:02:30 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_25237750
Afgelopen weekend ben ik met mijn vriend wezen eten bij The Movies. Ik vond het echt goed en niet duur. Leuke sfeer ook en aardige bediening. En je krijgt flinke porties (ik zat echt propvol). Echt een aanrader.

Een tijdje terug zijn we bij Verdi geweest (ook al genoemd hier). Het eten was ging wel, maar de bediening was slecht, het duurde een half uur of zo voordat we eindelijk de kaart kregen (ik moest er om vragen en tegen die tijd had ik het al gehad met ze eigenlijk). Daarna moest ik ook nog om brood vragen (niet dat ik daar om zit te springen, maar dat waren ze dus ook nog vergeten). Geen aanrader.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:37:56 #139
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_25246060
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:02 schreef Karina het volgende:
Afgelopen weekend ben ik met mijn vriend wezen eten bij The Movies. Ik vond het echt goed en niet duur. Leuke sfeer ook en aardige bediening. En je krijgt flinke porties (ik zat echt propvol). Echt een aanrader.

Een tijdje terug zijn we bij Verdi geweest (ook al genoemd hier). Het eten was ging wel, maar de bediening was slecht, het duurde een half uur of zo voordat we eindelijk de kaart kregen (ik moest er om vragen en tegen die tijd had ik het al gehad met ze eigenlijk). Daarna moest ik ook nog om brood vragen (niet dat ik daar om zit te springen, maar dat waren ze dus ook nog vergeten). Geen aanrader.
Helaas deel ik je mening niet over Verdi. Ik verlaat die zaak altijd in tevredenheid. Maar soms is het wachten ietwat aan de lange kant. Maar het is er ook vaak druk.
Nooit brood vergeten hiero.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  Moderator vrijdag 25 februari 2005 @ 10:14:54 #140
9859 crew  Karina
Woman
pi_25246515
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:37 schreef Ashram het volgende:

[..]

Helaas deel ik je mening niet over Verdi. Ik verlaat die zaak altijd in tevredenheid. Maar soms is het wachten ietwat aan de lange kant. Maar het is er ook vaak druk.
Nooit brood vergeten hiero.
Als het druk is heb ik er niet zoveel moeite mee, maar er waren maar 2 of 3 tafeltjes bezet, we werden gewoon genegeerd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 17:27:06 #141
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_25252777
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Als het druk is heb ik er niet zoveel moeite mee, maar er waren maar 2 of 3 tafeltjes bezet, we werden gewoon genegeerd.
Das inderdaad niet netjes...Hoe moe je ook ben van het werken of als je wel of geen onenigheid hebt met andere collega's, de klant mag er niet onder lijden.
Ik weet inderdaad uit ervaring dat tussen het personeel niet altijd koek en ei iz, vandaar dat een keer bij ons een erg slechte gin tonic werd geschonken. Bijna alleen gin, een druppel tonic. Als alcoholverslaafde zou ik er blij zijn, maar ik ben er geen, dus teruggestuurd. Blijkt dat degene achter de bar ervoor wou zorgen dat de serveerster werd uitgescholden door mij. Maar ik een zacht eitje, dus niet.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
pi_25262317
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 17:27 schreef Ashram het volgende:

[..]

Das inderdaad niet netjes...Hoe moe je ook ben van het werken of als je wel of geen onenigheid hebt met andere collega's, de klant mag er niet onder lijden.
Ik weet inderdaad uit ervaring dat tussen het personeel niet altijd koek en ei iz, vandaar dat een keer bij ons een erg slechte gin tonic werd geschonken. Bijna alleen gin, een druppel tonic. Als alcoholverslaafde zou ik er blij zijn, maar ik ben er geen, dus teruggestuurd. Blijkt dat degene achter de bar ervoor wou zorgen dat de serveerster werd uitgescholden door mij. Maar ik een zacht eitje, dus niet.
dat vind ik wel ver gaan.
Ik zou der meteen ontslaan !
Sappig !!
  zaterdag 26 februari 2005 @ 20:17:45 #143
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_25270179
Oh misschien nog een interessante toevoeging naar aanleiding van de 2 dimsum topics in dit subforum:

- Kam Po en Nam King, Chinese restaurants:
Kam Po vind ik meer geschikt voor dimsum en Nam King voor een uitgebreide avondmaal.
Beide vind je op de Grote Markt op de 1ste verdieping. Kam Po aan de kant van de Heuvel en Nam King aan de andere kant van de Markt.

- Coco, heb ik eerder al vermeld als Japans eettentje waar je sushi en ramen kan krijgen. Gewoon nogmaals vermelden dat het heerlijk is.
Deze keer prijsinfo erbij:
- 2 California Roll
- 1 Mix Sushi Deluxe
- 2 grote ramen in misosoep (expliciet vragen voor Japanse ramen in miso)
49 en nogwat voor 2 uitgehongerde mensen.

Verder voor de mensen die in gebouw EEA of EC zitten bij Philips Lighting op de Mathildelaan:
De baguettes met krabsalade zijn deze week "fingerlickin' good"...aanrader!!!!!!!!!!!!!
De bedrijfskantine in kelder EEA uiteraard.
pi_25272571
Naar Verdi ga ik ook niet meer. Wij waren er een keer met zijn tweeen lekker aan het eten (we hadden net het voorgerecht op) komt er een groep psvspelers binnen.

Moesten wij ergens anders in een hoekje gaan zitten, en werden we bijna compleet genegeerd. De psvspelers hadden hun hoofdgerecht nog eerder dan wij................
pi_25474579
Iemand wel eens bij de 4 Azen in Eindhoven geweest? (Willemstraat). Ik ga er morgen naar toe, maar ben er totaal niet bekend mee...
pi_25474685
Vast al wel genoemd in dit topic: Le Conaisseur op (ik geloof) de Kleine Berg.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 15:49:25 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25474789
Ik ben een aantal jaren geleden bij 4Azen geweest. Niet echt bijzonder, maar wel een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Iets te groot van opzet naar mijn mening. Wil je echt knus en romantisch eten, dan kun je beter elders heengaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 16:10:54 #148
16105 Oliver
...laat het het zand zijn...
pi_25474988
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:13 schreef SpaceAce het volgende:

Verder vind ik Sizzling een aanrader!
Helemaal, maar dan ook helemaal mee eens! Je krijgt hier origineel en lekker eten voor je neus.

Top!!
- Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan! -
pi_25474999
tvp
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  vrijdag 11 maart 2005 @ 17:12:07 #150
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_25475625
bij de zoveelste schop wil ik ff van de gelegenheid gebruik maken om te vragen hoe dat BIEFSTUK is, op de Kleine Berg

bij ons op de hockeyclub liggen er altijd foldertjes en het ziet er heel gezellig uit...
op de site staat het menu, wat wel een beetje wegheeft van Listers, alleen wat chiquer, de prijzen zijn ook iets hoger maar het scheelt weinig en aangezien veel mensen iets tegen Listers hebben lijkt het me een leuk alternatief...ik ben er alleen nog nooit geweest (ik kom er altijd langs als ik naar de stad loop/fiets)

overigens heb ik niets tegen Listers, ik ben laatst bij die nieuwe geweest, op de Floralaan en daar was het eten sowieso goed en over de bediening had ik ook niets te klagen (nouja, over de kwaliteit ervan dan )
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')