Helemaal mee eens! Half jaartje geleden wezen eten, het bioscoopmenu gepakt. Krijg je voor 19,50 pp 3 gangen menu en bioscoopkaartje voor dezelfde avond. Het is dan wel een aangepaste kaart, maar zeker nog oke! Bediening (personeel) was ook heel aardig.quote:Op maandag 29 november 2004 17:13 schreef SpaceAce het volgende:
................
Verder vind ik Sizzling een aanrader!
quote:Op dinsdag 30 november 2004 22:20 schreef turnpike het volgende:
Vooral in zo'n dorp als Eindhoven zijn het altijd dezelfden....dezelfde straatkrant verkopers, dezelfde zatlappen die een eurootje willen of als je met de walkman op loopt met hun duim en wijsvinger een ringetje maken. Dezelfde amnesty-babes die je met hun meest verleidelijke blik een donateursschap aan proberen te praten....soms irriteert het als alweer hetzelfde vrouwtje met rozen komt leuren, vooral als je aant eten bent.
Ik ken d'r.....zo'n vrouwke met zwart haar en altijd een bos bloemen bij zich he ? !
Ik vond Mykonos nogal tegen vallen eigenllijk, nogal grootschalig en de kwaliteit van het eten vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Mijn voorkeur gaat dan ruimschoots uit naar de griek één straat verder, op het Bogaardeind, Irodion, veel lekkerder vind ik. En een paar deuren verder La Sicilia: Italiaans/Pizza's ook erg lekker.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:32 schreef gr8w8 het volgende:
Hij is al genoemd, La Biba!Maar ook de Mykonos (Eindelijk weer eens een originele naam voor een Grieks restaurant) in Geldrop op de Langstraat 1 is erg goed. Of Tapas eten in El Nino in de Edenstraat 13.
[..]
![]()
Heb ik een paar weken geleden ook gegeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:56 schreef Frezer het volgende:
Maandje geleden Turks gegeten bij Eege op de Gestelse straat (Eindhoven dus) ook een prima eethuis. Géén shoarma tent dus!
Ik houd er ook niet van als er te veel saus bij zit, maar ik had toen iets waar geen saus bij zat dus daar had ik geen probleem meequote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik een paar weken geleden ook gegeten.
Wat een enorme hoeveelheden krijg je daar! De voorgerechten vond ik erg lekker, maar de hoofdgerechten zwommen in de sauzen, vond ik toch wat minder.
Irodion, SUPER!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vond Mykonos nogal tegen vallen eigenllijk, nogal grootschalig en de kwaliteit van het eten vond ik ook niet om over naar huis te schrijven. Mijn voorkeur gaat dan ruimschoots uit naar de griek één straat verder, op het Bogaardeind, Irodion, veel lekkerder vind ik. En een paar deuren verder La Sicilia: Italiaans/Pizza's ook erg lekker.
Maandje geleden Turks gegeten bij Eege op de Gestelse straat (Eindhoven dus) ook een prima eethuis. Géén shoarma tent dus! En vanavond wordt het weer eens Ethiopisch bij het Trudo pleintje.
Leert eerst eens quoten alvorens ge gaapsmilies onder mijn posts gaat plaatsen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:57 schreef gr8w8 het volgende:
Hmz, daar had ik dus net weer een baggerservice. Bovendien stouwen ze het daar ook gewoon vol, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, maar het was wel heel warm en krap. En lang wachten. Toen we met ene groep waren, kreeg de derde tafel pas, toen de eerste het op had.
Maar goed. Het zal wel aan de avonden dat ik er geweest ben gelegen hebben dan.
Helaas deel ik je mening niet over Verdi. Ik verlaat die zaak altijd in tevredenheid. Maar soms is het wachten ietwat aan de lange kant. Maar het is er ook vaak druk.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:02 schreef Karina het volgende:
Afgelopen weekend ben ik met mijn vriend wezen eten bij The Movies. Ik vond het echt goed en niet duur. Leuke sfeer ook en aardige bediening. En je krijgt flinke porties (ik zat echt propvol). Echt een aanrader.
Een tijdje terug zijn we bij Verdi geweest (ook al genoemd hier). Het eten was ging wel, maar de bediening was slecht, het duurde een half uur of zo voordat we eindelijk de kaart kregen (ik moest er om vragen en tegen die tijd had ik het al gehad met ze eigenlijk). Daarna moest ik ook nog om brood vragen (niet dat ik daar om zit te springen, maar dat waren ze dus ook nog vergeten). Geen aanrader.
Als het druk is heb ik er niet zoveel moeite mee, maar er waren maar 2 of 3 tafeltjes bezet, we werden gewoon genegeerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:37 schreef Ashram het volgende:
[..]
Helaas deel ik je mening niet over Verdi. Ik verlaat die zaak altijd in tevredenheid. Maar soms is het wachten ietwat aan de lange kant. Maar het is er ook vaak druk.
Nooit brood vergeten hiero.
Das inderdaad niet netjes...Hoe moe je ook ben van het werken of als je wel of geen onenigheid hebt met andere collega's, de klant mag er niet onder lijden.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het druk is heb ik er niet zoveel moeite mee, maar er waren maar 2 of 3 tafeltjes bezet, we werden gewoon genegeerd.
dat vind ik wel ver gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:27 schreef Ashram het volgende:
[..]
Das inderdaad niet netjes...Hoe moe je ook ben van het werken of als je wel of geen onenigheid hebt met andere collega's, de klant mag er niet onder lijden.
Ik weet inderdaad uit ervaring dat tussen het personeel niet altijd koek en ei iz, vandaar dat een keer bij ons een erg slechte gin tonic werd geschonken. Bijna alleen gin, een druppel tonic. Als alcoholverslaafde zou ik er blij zijn, maar ik ben er geen, dus teruggestuurd. Blijkt dat degene achter de bar ervoor wou zorgen dat de serveerster werd uitgescholden door mij. Maar ik een zacht eitje, dus niet.
Helemaal, maar dan ook helemaal mee eens! Je krijgt hier origineel en lekker eten voor je neus.quote:Op maandag 29 november 2004 17:13 schreef SpaceAce het volgende:
Verder vind ik Sizzling een aanrader!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |