abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21715241
quote:
Op donderdag 2 september 2004 21:16 schreef Juup© het volgende:
Gisteren weer eens bij http://www.djengiskhan.nl/nederlands/index.html gegeten
Ik vind die tent er zo vaag uitzien dat ik me niet binnen waag (ik woon er wel heel dicht bij). Is toch voornamelijk vlees met vlees en vlees erbij trouwens?
pi_21716777
quote:
Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef biawa het volgende:

[..]

Ik vind die tent er zo vaag uitzien dat ik me niet binnen waag (ik woon er wel heel dicht bij). Is toch voornamelijk vlees met vlees en vlees erbij trouwens?
Zie website.
pi_21716842
Ah, onbeperkt eten. Weet gelijk waarom het bij veel studenten populair is.
  donderdag 2 september 2004 @ 23:20:15 #54
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_21716917
quote:
Op donderdag 2 september 2004 23:17 schreef biawa het volgende:
Ah, onbeperkt eten. Weet gelijk waarom het bij veel studenten populair is.
Vorige week was ik daar maar ik zat helaas naar 2 spiezen helemaal vol. Gelukkig heb ik het er wel met het bier uitgehaald.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_21717439
quote:
Op donderdag 2 september 2004 22:10 schreef biawa het volgende:

[..]

Nope
Heel veel groente wat voor je geroerbakt wordt, heerlijke salades, ananas, champignons etc.
Vlees is er ook in overvloed, maar niet alleen maar vlees.

Echt eens proberen, is zeker geen studententent. Lekker en gezond eten

Gepost door Duch
  vrijdag 3 september 2004 @ 20:41:45 #56
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_21734330
Gister ben ik naar de pasta factory geweest. Het is wel een fast-food restaurant, maar toch vond ik de kwaliteit wel goed! De pasta wordt in kartonnen bakjes geserveerd met een plastic vork er bij. Het was gloeiend heet en dat kan je niet altijd zeggen bij fast-food reataurants. Het eten was wel genoeg hoewel ik ook wel een soep vooraf had kunnen nemen. Je kan hier dus voor weinig geld toch goed eten, dus het is ook wel wat voor studenten. Hun site is www.pastafactory.nl . Achteraf zijn we nog een coupe ijs wezen eten bij de roma die zoals altijd weer heeerlijk was
pi_21737089
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 20:41 schreef Mr-Z het volgende:
Gister ben ik naar de pasta factory geweest. Het is wel een fast-food restaurant, maar toch vond ik de kwaliteit wel goed! De pasta wordt in kartonnen bakjes geserveerd met een plastic vork er bij. Het was gloeiend heet en dat kan je niet altijd zeggen bij fast-food reataurants. Het eten was wel genoeg hoewel ik ook wel een soep vooraf had kunnen nemen. Je kan hier dus voor weinig geld toch goed eten, dus het is ook wel wat voor studenten. Hun site is www.pastafactory.nl . Achteraf zijn we nog een coupe ijs wezen eten bij de roma die zoals altijd weer heeerlijk was
Inderdaad, de Pasta Factory is voor een fast-food restaurant zeker niet slecht. Beter dan de Mac die aan de andere kant van de Markt zit en qua prijs ontloopt het elkaar niet veel. En dat van de Pasta Factory vult nog langer ook.

Bij de Roma kun je trouwens ook prima lunchen, vooral het broodje gezond is geweldig!
pi_21737619
Beste Chinees - Da Ching op de Boschdijk,

Beste Griek, die in de Kruisstraat

Lunchen in de wildeman of de bagelshop (weet even niet hoe die heet).
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 5 september 2004 @ 10:55:32 #59
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_21761525
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 00:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
thnx voor alle reacties mja is "de Connaisseur" echt zo verschrikkelijk....
Ik vind van niet. Je kunt er goedkoop en lekker eten, en het eten is snel klaar
opgezegd@fok.nl
pi_21764093
quote:
Op zondag 5 september 2004 10:55 schreef FoXje het volgende:

[..]

Ik vind van niet. Je kunt er goedkoop en lekker eten, en het eten is snel klaar
Ik heb er 2 keer gegeten, ik vond het opzich best binnen te houden, maar m'n eetgenootje heeft tot 2 keer toe lopen kotsen achteraf..hahaha
Dus daar komen wij in elk geval niet meer
(:
pi_21764161
Los Gauchos, daar hebben ze echt goede lomo
pi_21803507
ik vind listers op de kleine berg wel een leuk restaurantje, hebben wel aparte dingen op de kaart voor dat geld, 19,95 euro
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:56:35 #63
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_21803941
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Byte_Me Drugshond het volgende:
rondje fastfood:

Beste doner kebab in eindhoven:
Senyaka aan de rotonde op de boschdijk (marconilaan). .
Voor afhaal Kebap moet je die zaak pakken die tussen de Golf Dealer en de coffeeshop zit. met die 2 turken die altijd voor het raam zitten te trollen. Maar de Doner K. is goed (vers) en niet duur.

beste chinees:
Sang lee (kruisstraat) origineel chinees restaurant. Helemaal mee eens !!!, de tent ziet er niet uit qua inrichting maar qua kwaliteit is hij zonder meer goed (beetje prijzig)... Moksi Meti Speciaal is altijd heel lekker. Overigens de Roti Shop tegenover Sang Lee is ook geen verkeerde, zeker niet als je zelf de gerechten gaat samenstellen..(om mee te nemen natuurlijk) !!

Beste Pizzatent
Sardinia - Stratumseind

Hamburgers
voor het echte fastfood ga ik naar de burger king. jammer dat die niet in het centrum zit.:Y)

Beste friettent
Dat is die friettent bij de Bredalaan, die gerunned wordt door een stel chinezen.

Thai food
Napalai - boven de Heuvelgallery (beetje prijzig, maar bijzondere sfeer)
Tegenwoordig heet het "Thais Restaurant New Century"
Er zit er nog eentje in de buurt van de Hoogstraat midden in een woonwijk die je apart moet reserveren die mogelijk nog exclusiever is. Ik kan de naam alleen niet meer vinden.
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:59:39 #64
89730 Drugshond
pi_21803993
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
hahahahahhaahhah..... luie hond om telefonisch te bestellen zeker.
Nix speciaals aan.....
  dinsdag 7 september 2004 @ 15:21:34 #65
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_21804407
Ga eten bij Avant Garde, ben er 2 weken terug geweest en ben er zeer over te spreken. Goede bediening, bijpassend wijnarrangement en heerlijk gegeten

(Kost wel een paar duiten en hij zit in het psv stadion, met uitzicht op de grasmat )
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
pi_21805810
da ching was toen in het nieuws als beste chinees van eindhoven ja, maar ik vind dat dus een afhaal-chinees aangepast aan de hollandse maag: dikke bamie en taaie harde babi pangang: veel voor weinig

sang lee is veel beter, maar ik geloof dat de eigenaar of kok ofzo van sang lee is verhuisd naar de hoogstraat, en daar een cantonees restaurant onder een andere naam is begonnen. het is niet echt een sjieke tent ofzo, maar wel erg authentieke chinese (cantonese) smaak/gerechten
pi_21806833
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef Drugshond het volgende:
Beste friettent
Dat is die friettent bij de Bredalaan, die gerunned wordt door een stel chinezen.
hehe, daar heb ik jarenlang boven gewoont. heette vroeger PeJoCo (Peter Joke Company) nu misschien nog steeds. idd ook een erg goeie
pi_21846058
Heeft er nu onderhand al eens iemand het lef gehad de ethiopiër te proberen waar ik het de vorige pagina over had? Die "standaard" restaurants altijd...

Overigens, wat meer standaard: Een hele goed Spanjaard zit in de plaggenstraat (vlak bij de beukenlaan, strijp) La Palmera heet i geloof ik. Helaas geen student-vriendelijke prijzen
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_21849082
Dat komt omdat dat zo tegenstrijdig klinkt: een Ethiopisch restaurant.

Je denkt dat je daar met honger naar buiten gaat en alsnog langs de friettent moet. Maar ja, da's ook als je bij de Karpendonkse Hoeve hebt gegeten. Wel lekker, maar niet veel.
  vrijdag 10 september 2004 @ 00:28:10 #70
89730 Drugshond
pi_21850833
over vlees gesproken...... probeer eens dat Argentijns restaurant op de grote berg..
Ik heb daar ooit met een oude vlam gezeten, maar de sfeer was meer dan goed.....En hij bestaat al 5-6 jr.....dat wil ook wat zeggen.
pi_21850867
Zit dat restaurant voor de kerk bij stratumseind er nog? Onder de mixor of hoe het nu ook heet.

Was wel heel lekker eten daar, beetje duur alleen.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_21884384
quote:
Op donderdag 9 september 2004 23:05 schreef bloodymary het volgende:
Dat komt omdat dat zo tegenstrijdig klinkt: een Ethiopisch restaurant.

Je denkt dat je daar met honger naar buiten gaat en alsnog langs de friettent moet. Maar ja, da's ook als je bij de Karpendonkse Hoeve hebt gegeten. Wel lekker, maar niet veel.
LOL, het is nu ook weer niet zo dat je 3 rijstkorrels en een slokje water krijgt, net als de arme ethiopische kindjes op tv hoor . Het eten was echt meer als voldoende, ik ging er met een rond buikje weg . ze hebben nog een site ook: http://www.ethiopisch-restaurant.nl/

Karpendonkse Hoeve is ook niet echt student-vriendelijk kwa prijs...
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_21884625
"Lekker ketúh in Eindhoven"
© ©
  dinsdag 14 september 2004 @ 22:53:01 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_21957797
Leuk om te lunchen:
Mangiare op de Kleine Berg.
Italiaanse lunchgerechten (incl. pasta en salade), bescheiden kaart, maar wel erg lekker. Je kunt er ook Italiaanse lekkernijen kopen, en broodjes meenemen.

Binnenkort gaat het ook 's avonds open, trouwens.

Boon is ook een beetje een favoriet. Lekker eten en een gastvrije, spontane bediening.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_21986090
De hoogste tijd.. zit in de straat van de rembrandt geloof ik lekker eten, originele gerechten ( ook vegetarisch) en niet duur
www.hoogstetijd.nl
pi_21986595
Idd niet duur Caelum
pi_22019026
Ik heb 2x bij Plaza Futura gegeten op de Leenderweg. Het is een filmhuis, maar je kunt er verassend goed eten voor niet al te veel geld. De kaart is altijd thema-gebonden en wordt regelmatig vernieuwd. Daardoor heb ik toch verassende dingen gegeten. Vanaf het station neem je lijn 7 of 173.
pi_22019165
Zondag zijn we met de familie uit eten geweest bij het Griekse restaurant Kreta (jaja, creatief met namen). Ik meen dat het aan de Kruisstraat in Woensel was, vlakbij het winkelcentrum. Weet het niet zeker, want kom er niet vandaan.
Lekker eten en we hadden het snel, dat voor een grote groep.
Alleen achterin was niet veel licht, behalve wat kaarsjes op tafel.
Wel aardige medewerkers daar.
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:44:15 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22019227
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:35 schreef ZZtopSpeed het volgende:
Ik heb 2x bij Plaza Futura gegeten op de Leenderweg. Het is een filmhuis, maar je kunt er verassend goed eten voor niet al te veel geld.
Ook leuk is de combinatie eten-filmpie pikken. Als je zegt dat je nog naar de film gaat, krijg je het eten sneller voor je neus.
Het is inderdaad lekker eten en ook de films zijn van goed niveau. Prettige bediening ook.
  vrijdag 17 september 2004 @ 15:57:24 #80
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_22019564
Sang-Lee Paradise is de beste chinees EVER!
en Makan-Makan daar kun je de lekkerste sate eten voor redelijke prijzen! ( tegenover het station )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_22029766
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:57 schreef jpg97 het volgende:
Sang-Lee Paradise is de beste chinees EVER!
en Makan-Makan daar kun je de lekkerste sate eten voor redelijke prijzen! ( tegenover het station )
Dan weet ik nog een goede Chinees in de wijk Gestel, vlakbij de Karel de Grotelaan en Lalostraat.
pi_22032417
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef marcb1974 het volgende:

Beste Griek, die in de Kruisstraat

Lunchen in de wildeman of de bagelshop (weet even niet hoe die heet).
Er zit een griek in Son die nóg beter is (en de Kruisstraat is al zo goed) en waar de porties aanzienlijk groter zijn.
#geen
pi_22032418
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 16:36 schreef DJRoberto1978 het volgende:
da ching was toen in het nieuws als beste chinees van eindhoven ja, maar ik vind dat dus een afhaal-chinees aangepast aan de hollandse maag: dikke bamie en taaie harde babi pangang: veel voor weinig

sang lee is veel beter, maar ik geloof dat de eigenaar of kok ofzo van sang lee is verhuisd naar de hoogstraat, en daar een cantonees restaurant onder een andere naam is begonnen. het is niet echt een sjieke tent ofzo, maar wel erg authentieke chinese (cantonese) smaak/gerechten
Voor echt lekkere chinees gaan wij naar het Kastelenplein (Golden nog wat).
#geen
  zaterdag 18 september 2004 @ 15:05:49 #84
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_22037346
Ik ben ook nog altijd fan van fish'n'food in de kelder van de heuvel galerie... Voor 2 euro een broodje haring! Maar dan krijg je dus wel een haring+broodje+een berg uitjes en een heerlijke salade er bij. En dat allemaal mooi gepresenteerd op een bord. Ook de andere vis menus zijn daar heerlijk en niet al te prijzig..
pi_22038294
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:05 schreef Mr-Z het volgende:
Ik ben ook nog altijd fan van fish'n'food in de kelder van de heuvel galerie... Voor 2 euro een broodje haring! Maar dan krijg je dus wel een haring+broodje+een berg uitjes en een heerlijke salade er bij. En dat allemaal mooi gepresenteerd op een bord. Ook de andere vis menus zijn daar heerlijk en niet al te prijzig..
Hmm ik ben geen visliefhebster maar ik zou er wel de kibbeling kunnen uitproberen
#geen
pi_22038569
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 15:05 schreef Mr-Z het volgende:
Pfoe, daar hebben wij het juist helemaal mee gehad. We hadden een keer iets dat echt niet te eten was (omelet met zalm, het was niet eens als omelet herkenbaar), teruggestuurd naar de keuken en we werden vervolgens als oud vuil behandeld.
pi_22039675
gisteren weer eens overheerlijk gegeten bij eetcafe de groot. toch echt een van mijn favorieten in eindhoven.
pi_22075219
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 07:07 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Voor echt lekkere chinees gaan wij naar het Kastelenplein (Golden nog wat).
He, daar heb ik familie vlakbij wonen!
pi_22075329
quote:
Op maandag 20 september 2004 08:29 schreef _Denker het volgende:

[..]

He, daar heb ik familie vlakbij wonen!
Nou als je weer daar bent...!
#geen
pi_22078710
Nog niet gezien in dit topic:

De baron op de kleine berg: beneden café, boven eten voor een schappelijke prijs.
De vooruitgang aan de markt: ook boven eten, beneden café.
Café Berlage op de kleine berg: verandert in een café na een uur of tien, elf, vaak met optredens van bandjes.
In de Effenaar kun je vanaf vijf uur ook goedkoop eten, er is alleen weinig plaats en reserveren kan niet. Nu aan het verbouwen dus volgens mij kun je daar nu niet eten.
-- support bacteria, it's the only culture some people have --
pi_22080551
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:56 schreef Drugshond het volgende:
Thai food
Napalai - boven de Heuvelgallery (beetje prijzig, maar bijzondere sfeer)
Tegenwoordig heet het "Thais Restaurant New Century"
Vaste prik om te gaan eten met het Spellenspektakel elk jaar . Vermoedelijk het beste Thais restaurant waar ik ooit heb gegeten (maar ik sta uiteraard open voor suggesties van betere ).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_22171974
quote:
In de Effenaar kun je vanaf vijf uur ook goedkoop eten, er is alleen weinig plaats en reserveren kan niet. Nu aan het verbouwen dus volgens mij kun je daar nu niet eten.
Update: je kunt wel gewoon eten in de effenaar, dagschotel voor ¤ 8,- (vegetarisch of vlees). Keuken open van 17.30 tot 20.00, restaurant open om 17.00.
-- support bacteria, it's the only culture some people have --
  zaterdag 25 september 2004 @ 00:53:39 #93
41913 Marialice
beetje gek en is er trots op
pi_22188458
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 15:57 schreef jpg97 het volgende:
Van de week nog gegeten daar (sate kambing - geitensate), was erg lekker.
"I can't explain myself, Sir," said Alice, "'cause I'm not myself, you see"
  zondag 26 september 2004 @ 17:16:56 #94
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_22217635
Coco, op de Kleine Berg.
Vroeger een broodjeszaak, maar ondertussen een beetje omgevormd richting Japans eettentje.
Zij hebben naar mijn mening de beste sushi/sashimi in Eindhoven. Dit en een portie Japanse soba-noedelsoep en wat groene thee-ijs.

Prijzen zijn betaalbaar en de kwaliteit is hoog. Het aanbod wordt constant uitgebreid.
Laatste uitbreidingen zijn:
- Chuka Wakame (zeewier/gras)
- Tataki Bifu (Japanse variant van Carpaccio)
- Gyoza (vleespasteitjes)
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  zondag 26 september 2004 @ 17:21:27 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_22217756
quote:
Op zondag 26 september 2004 17:16 schreef Ashram het volgende:
Coco, op de Kleine Berg.
Vroeger een broodjeszaak, maar ondertussen een beetje omgevormd richting Japans eettentje.
Zij hebben naar mijn mening de beste sushi/sashimi in Eindhoven. Dit en een portie Japanse soba-noedelsoep en wat groene thee-ijs.

Goeie tip!
pi_22230958
Javaanse Jongens op de Kleine Berg vind ik een aanrader. Lekker eten, gezellige sfeer, goede bediening.
pi_22231180
quote:
Op maandag 20 september 2004 14:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

Vaste prik om te gaan eten met het Spellenspektakel elk jaar . Vermoedelijk het beste Thais restaurant waar ik ooit heb gegeten (maar ik sta uiteraard open voor suggesties van betere ).
Bij New Century kun je inderdaad heerlijk eten (aanrader: de gerechten met knoflook-pepersaus, eindigend op "prik thai"), maar zoals eerder gezegd tamelijk prijzig. Voor een wat uitgebreider menu ben je voor twee personen al gauw rond de ¤ 100 kwijt.
pi_23425110
is er al iemand naar die nieuwe zaak op (volgens mij de grote berg) BIEFstuk geweest, kom er elke dag met de bus langs en is wel een b-tje een trendy tentje... is vrij nieuw dus ik betwijfel het!!
  vrijdag 19 november 2004 @ 14:37:06 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23425321
Nog niets over gehoord, Pipo.
Is dat waar eerst Pasta Factory en tot voor kort (en maar heel even) Salt & Pepper zat?
pi_23425385
ja volgens mij wel, tegenover zo'n danscafetje en bij zo'n kralenwinkel enzo ... en dat restaurant met die gele gevel =) (sorry duidelijker kreeg ik het niet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')