abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2006 @ 16:23:50 #201
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_35744218
Super topic
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  zondag 5 maart 2006 @ 18:37:26 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_35748533
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Molluck het volgende:
Ik heb zaterdagavond in het Wokparadijs op het Catharinaplein gegeten, 19 euro en dan onbeperkt eten. Het is daar wel een gigantische vreetschuur, maar het is wel zo ingedeeld dat je niet doorhebt hoeveel mensen er nou werkelijk zitten. Bovendien schiet het bij het wokken ook goed op.
Ik eet daar soms beneden, bij de afhaal. Je hebt keuze uit vegetarisch, kippevlees, rundvlees, varkensvlees, vis, garnalen - gemixt met 6 soorten sauzen, en dan met nasi of bami. Het valt me eigenlijk altijd een beetje tegen als ik daar eet: op de een of andere manier drainen ze de groentes niet goed uit waardoor de hele doos een beetje zompig wordt. Zompige nasi en bami vooral. En da's toch best jammer, want voor 3 EUR krijg je theoretisch best goed voedsel binnen.
Confidence through competence
  maandag 6 maart 2006 @ 10:10:08 #203
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35766151
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 10:23 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

binnenkort maar eens testen dan.
En?
Al getest?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_35808758
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Molluck het volgende:
Ik heb zaterdagavond in het Wokparadijs op het Catharinaplein gegeten, [...] Ondanks de reputatie van wokrestaurants dus zeker aan te raden
Ik heb er ook een keer gegeten, maar ik vond het knap waardeloos . Zie hier voor een uitgebreide beschrijving. Misschien hebben ze mijn commentaar gelezen en er iets mee gedaan, dat kan natuurlijk ook. Dit overigens in tegenstelling tot de take-away, die ik wel erg goed vind, voor het geld.

Als je dan toch wilt wokken, dan denk ik dat Wok Dragon City misschien een betere keuze is, alhoewel het daar weer een beetje ontbreekt aan de afzuiging. Zij waren voor zover ik weet ook de eerste in Ehv. die dit deden, in ieder geval nog voor Mei Ling ermee begon.
pi_36368795
Vandaag eindelijk Coco gevonden en als lunch Sushi gedeeld en allebei ramen soep genomen, ik met heerlijk varkensvlees, de ander met -helaas- krab-sticks.
Maar het was prima zoals hier beloofd: de sushi en soep waren lekker en de bediening was vriendelijk. Wel jammer dat we de enige waren daar. De inrichting twijfelt een beetje tussen lunch-room en restaurant, wat jammer maar begrijpelijk is.

Iemand wees me vandaag ook op Mangiare (sp.?) een paar deuren verderop. Is dat iets? Zag er leuk uit en was wel druk . Oh, ik lees net dat hij al eens is genoemd.
En de sushi bar op de eerste verdieping van het restaurant tegenover het station? (ben de naam vergeten, maar scheen leuk te zijn. Iemand ervaringen misschien?

[ Bericht 3% gewijzigd door NoSigar op 26-03-2006 16:47:48 ]
Helpt waar hij kan!
  maandag 27 maart 2006 @ 22:33:13 #206
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_36419627
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef NoSigar het volgende:
Vandaag eindelijk Coco gevonden en als lunch Sushi gedeeld en allebei ramen soep genomen, ik met heerlijk varkensvlees, de ander met -helaas- krab-sticks.
Maar het was prima zoals hier beloofd: de sushi en soep waren lekker en de bediening was vriendelijk. Wel jammer dat we de enige waren daar. De inrichting twijfelt een beetje tussen lunch-room en restaurant, wat jammer maar begrijpelijk is.

Iemand wees me vandaag ook op Mangiare (sp.?) een paar deuren verderop. Is dat iets? Zag er leuk uit en was wel druk . Oh, ik lees net dat hij al eens is genoemd.
En de sushi bar op de eerste verdieping van het restaurant tegenover het station? (ben de naam vergeten, maar scheen leuk te zijn. Iemand ervaringen misschien?
Dan moet je de volgende keer de soba noedels met rundsvlees proberen met miso soep. Ramen Kyoto geloof ik.
...en de gyoza is ook erg goed.

Wat betreft de inrichting. Het was vroeger een broodjeszaak...en de inrichting is niet drastisch veranderd.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_40722359
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef Frezer het volgende:

[..]

I. Er zit trouwens ook een aardige Spanjaard in de kruisstraat, de naam ben ik even kwijt.
De naam is: El Patio Andaluz op de Woenselse Markt. Opgezet door twee mannen die lang geleden betrokken waren bij de keuken van het Spaans Centrum. Ze hebben dit restaurant opgezet met de (financële) hulp van hun vriend Romario. Ik ben er door de jaren heen vaak geweest: altijd lekker en in een prettige sfeer uit eten. Bij mooi weer hebben ze ook een -niet al te groot- dakterras beschikbaar.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
pi_40739468
Het Spaans centrum, daar heb ik ook nog een paar keer gegeten jaren geleden. Hoewel een beperkte keuze was het daar echt idioot lekker, en nog spotgoedkoop ook. Helaas mocht dat niet meer van de gemeente ofzo? .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:55:31 #209
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_40740195
Wat was/is het Spaans Centrum dan?
(Woon pas 3 mnd in Ehvn)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 16:56:37 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_40740227
quote:
Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef NoSigar het volgende:
Vandaag eindelijk Coco gevonden
Zijn er bij de Coco ook veel niet-vis gerechten te vinden of heb je dan echt een beperkte keuze? (ik lust nl niks uit de zee) Ik kom iedere dag voorbij de coco en het ziet er erg leuk uit maar eigenlijk nooit aangedurfd.
L'Amour menaçant:
pi_40745241
mc donalds op de markt
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_40745391
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:43 schreef densmee het volgende:
mc donalds op de markt
die is slecht, de Mac bij de piazza is veel beter. daar zijn de hamburgers niet zo druiperig vet.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 19:50:43 #213
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40745435
De KFC is stukken beter als je van fastfood houdt...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_40745466
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Wat was/is het Spaans Centrum dan?
(Woon pas 3 mnd in Ehvn)
Een centrum voor de Spaanse gemeenschap in Eindhoven. Ik neem aan dat dat nog wel bestaat, maar er eten is niet meer mogelijk.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_40745782
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef Molluck het volgende:
De KFC is stukken beter als je van fastfood houdt...
of de BK

helaas zit die in eindhoven helemaal bij de ikea, daar zouden ze wel eens verbetering in mogen aanbrengen.
pi_40745816
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef Frezer het volgende:

[..]

Een centrum voor de Spaanse gemeenschap in Eindhoven. Ik neem aan dat dat nog wel bestaat, maar er eten is niet meer mogelijk.
dat is toch el circulo? daar heb ik een tijdje terug nog een gruwelijk lekkere paella gegeten.
pi_40745923
Waar zit die dan?
pi_40745978
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef jochem8 het volgende:
Waar zit die dan?
in de buurt van het evoluon. zoek het op in het telefoonboek
maar zoals gezegd, je kunt er in principe niet meer eten.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:39:10 #219
55709 Stereotomy
pi_40746853
Over Spaans gesproken, ik heb laatst heel lekker Tapas gegeten bij El Niño op de Edenstraat, naast Juffrouw Tok. De prijzen vielen volgens mij wel mee, maar er werd voor me getrakteerd. Leuke feature was dat ze een speelhoek hadden met Playstation en Nintendo
pi_40777289
Gisteren bij Muk-Da geweest. Een klein Thais restaurant op de Kleine Berg. Helemaal top! Heerlijke gerechten, zeer merkbaar bereid met verse producten. En lekker informeel-gezellig personeel.

Absolute aanrader.
"A man who views the world the same at 50 as he did at 20 has wasted 30 years of his life."- Muhammed Ali
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:53:32 #221
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_40777852
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:05 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

dat is toch el circulo? daar heb ik een tijdje terug nog een gruwelijk lekkere paella gegeten.
Die naam zegt me helemaal niks, neemt niet weg dat je best gelijk zou kunnen hebben.
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef mazeind het volgende:
Gisteren bij Muk-Da geweest. Een klein Thais restaurant op de Kleine Berg. Helemaal top! Heerlijke gerechten, zeer merkbaar bereid met verse producten. En lekker informeel-gezellig personeel.

Absolute aanrader.
En die onthoud ik, .
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:47:25 #222
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_40782527
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Over Spaans gesproken, ik heb laatst heel lekker Tapas gegeten bij El Niño op de Edenstraat, naast Juffrouw Tok. De prijzen vielen volgens mij wel mee, maar er werd voor me getrakteerd. Leuke feature was dat ze een speelhoek hadden met Playstation en Nintendo
Gezellig joh

Ik vind Que Pasa? nog steeds het beste tapasrestaurant, groot nadeel daar is alleen dat ze niet aan reserveringen doen en dat je "even een drankje aan de bar totdat er een tafel vrijkomt" vaak wel meer dan een half uur kan duren als het druk is...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  maandag 14 augustus 2006 @ 00:40:47 #223
55709 Stereotomy
pi_40784223
Maar geen Nintendo
pi_41615718
zojuist geluncht bij coco sushi en noedels, een japans restaurant op de kleine berg. erg lekkere sushi, wat dat betreft een aanrader. wel redelijk prijzig, 20 euro pp vind ik niet niks voor de lunch.
  vrijdag 8 september 2006 @ 22:26:53 #225
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_41631705
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 13:58 schreef Byte_Me het volgende:
zojuist geluncht bij coco sushi en noedels, een japans restaurant op de kleine berg. erg lekkere sushi, wat dat betreft een aanrader. wel redelijk prijzig, 20 euro pp vind ik niet niks voor de lunch.
Ze doen wel de moeite vind ik. Goede bediening en een goed gesprek vaak.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
pi_41923765
vorige week was ik weer eens bij eetcafe de groot.

mijn eetcafe wat doe je

Dit was echt altijd een van mijn favoriete plekjes in eindhoven om te gaan eten. ik kom er al jaren. altijd goed eten voor een antrekkelijke prijs. maar die prijs is jammer genoeg niet meer zo aantrekkelijk als ie ooit was, al is het nog steeds niet duur te noemen. het ergste is dat het eten me de laatste keer helemaal niet meer zo goed beviel. ook de bediening liet te wensen over, aangezien ze twee keer vergeten waren iets te brengen (aioli bij het voorgerecht, mayo bij de friet).

het zal een tijdje duren eer ik me er weer aan waag, en ik hoop dat het dan weer als vanouds zal zijn.
  maandag 18 september 2006 @ 16:52:31 #227
3498 Barb
Graduated Fool
pi_41923956
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:43 schreef Byte_Me het volgende:

het zal een tijdje duren eer ik me er weer aan waag, en ik hoop dat het dan weer als vanouds zal zijn.
Ik hoorde dat De Groot gruwelijk problemen heeft met goed personeel te vinden en dat de zaken qua eetcafé erg slecht gaan. 't Is nog maar de vraag of er over een tijd nog een eetcafé is.

Bij de buren schijnt ook lekker eten te zijn. De ingang zit naast Wilhelmien geloof ik. Weet ff de naam niet, maar blijkbaar goed eten voor een goede prijs. Beetje zoals De Groot vroeger was.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  maandag 18 september 2006 @ 16:57:14 #228
3498 Barb
Graduated Fool
pi_41924108
Laatst gegeten bij Ons op de Kerkstraat.
Erg lekker, maar reteslechte bediening, met als commentaar van de serveerster dat ze maar alleen stond (alsof de kok daarom het verkeerde maakt, terwijl wel het goede was doorgegeven, en alsof je daarom mijn drank vergeet terwijl je wel lekker aanschuift bij een tafeltje om te gaan kletsen met de klanten die overduidelijk tot je vriendenkring behoren).

Ook gegeten bij El Popokatapetl (?) (voorheen El Popo) op de Keizersgracht. Idem. Kutbediening. Het schijnt echt heel moeilijk te zijn om iemand op tijd een kaart te brengen, of drinken, of wat dan ook. Het lijkt een beetje een trend te worden in serveerster/serveerdersland om vooral geen aandacht te besteden aan de klant, maar wel aan je collega's en vervolgens ook nog beledigd zijn als je voor de 3e keer om je drinken moet vragen.
Om over de kwaliteit van het voedsel in verhouding tot de prijs nog maar te zwijgen.

Je kan bijna beter bij Juffrouw Tok "uit gaan eten". Dan betaal je tenminste voor wat je krijgt: niet veel, maar die doen tenminste niet alsof ze je-van-het zijn door hun prijzen.
When I rush it hits me
  maandag 18 september 2006 @ 18:16:26 #229
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41925928
Ben zelf al een paar keer bij Movie's geweest als ik ergens van op de terugweg was. Effe op station Eindhoven eruit.

Smaakt me altijd goed daar!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41926202
Vandaag een cadeaubon gekregen van de Connaisseur voor mn verjaardag. Gezellig restaurantje voor als je geen zin hebt om te koken, maar toch ff wat wil eten voor een betaalbare prijs.

Grote porties, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Ondanks dat de meningen verdeeld zijn, ga ik er graag heen
  maandag 18 september 2006 @ 18:32:47 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41926333
Ik had vanochtend een flyer van de TASTE (o.i.d.) achter mijn ruitenwissers zitten, zou op de Grote Berg moeten zitten.

Iemand ooit geweest?
L'Amour menaçant:
  maandag 18 september 2006 @ 18:33:56 #232
55709 Stereotomy
pi_41926374
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Vandaag een cadeaubon gekregen van de Connaisseur voor mn verjaardag. Gezellig restaurantje voor als je geen zin hebt om te koken, maar toch ff wat wil eten voor een betaalbare prijs.

Grote porties, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Ondanks dat de meningen verdeeld zijn, ga ik er graag heen
Connaisseur heeft tegenwoordig elke dag 50% korting op 3-gangenmenu, ipv in het weekend niet. Doe er je voordeel mee

Ik vind de kwaliteit heel afwisselend bij de connaisseur, en met de porties valt het ook wel tegen. Friet is in minivorm: laatst geteld, precies 18 frietjes voor mij en mijn vriendin.
pi_41926490
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Connaisseur heeft tegenwoordig elke dag 50% korting op 3-gangenmenu, ipv in het weekend niet. Doe er je voordeel mee
Bron?
  maandag 18 september 2006 @ 18:39:04 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_41926512
Bron? Het bord aan de straat volgens mij
L'Amour menaçant:
pi_41928404
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Bron? Het bord aan de straat volgens mij
Als je voor 18:00 komt ofzo toch?
  Moderator dinsdag 19 september 2006 @ 00:14:44 #236
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_41938938
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Barb het volgende:

Je kan bijna beter bij Juffrouw Tok "uit gaan eten". Dan betaal je tenminste voor wat je krijgt: niet veel, maar die doen tenminste niet alsof ze je-van-het zijn door hun prijzen.
Wanneer gaan we naar Juffrouw Tok, Barb?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:26:51 #237
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_41943581
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef Mista__T het volgende:

[..]

Ik heb er ook een keer gegeten, maar ik vond het knap waardeloos . Zie hier voor een uitgebreide beschrijving. Misschien hebben ze mijn commentaar gelezen en er iets mee gedaan, dat kan natuurlijk ook. Dit overigens in tegenstelling tot de take-away, die ik wel erg goed vind, voor het geld.

Als je dan toch wilt wokken, dan denk ik dat Wok Dragon City misschien een betere keuze is, alhoewel het daar weer een beetje ontbreekt aan de afzuiging. Zij waren voor zover ik weet ook de eerste in Ehv. die dit deden, in ieder geval nog voor Mei Ling ermee begon.
Jasses wat een bull verhaal.
Je zeurt over sfeer en de smaak van het eten. Het eten is daar heel goed voor de prijs en ja, je moet alles zelf doen dus komt er inderdaad niemand die constant vraagt: " Is alles naar wens?? " ( <- zo'n loze uitspraak ook van bedieningspersoneel, die willen toch alleen maar "ja" horen, want als je eens "nee" zegt lopen ze ook weg ).

Al met al zeker waar voor je geld, en lekker ook
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:47:41 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_41943892
Aanrader in Eindhoven:
Mundial op de Dommelstraat. Leuk modern lounge-interieur, aparte gerechten en leuke bediening. Ook ga ik graag naar de sushibar boven de Japanner op het stationsplein, erg betaalbaar en leuk omdat de koks het voor je neus klaarmaken.
disclaimer
  dinsdag 19 september 2006 @ 09:55:32 #239
15869 gr8w8
Better by design.
pi_41944039
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Barb het volgende:
Laatst gegeten bij Ons op de Kerkstraat.
Erg lekker, maar reteslechte bediening, met als commentaar van de serveerster dat ze maar alleen stond (alsof de kok daarom het verkeerde maakt, terwijl wel het goede was doorgegeven, en alsof je daarom mijn drank vergeet terwijl je wel lekker aanschuift bij een tafeltje om te gaan kletsen met de klanten die overduidelijk tot je vriendenkring behoren).

Ook gegeten bij El Popokatapetl (?) (voorheen El Popo) op de Keizersgracht. Idem. Kutbediening. Het schijnt echt heel moeilijk te zijn om iemand op tijd een kaart te brengen, of drinken, of wat dan ook. Het lijkt een beetje een trend te worden in serveerster/serveerdersland om vooral geen aandacht te besteden aan de klant, maar wel aan je collega's en vervolgens ook nog beledigd zijn als je voor de 3e keer om je drinken moet vragen.
Om over de kwaliteit van het voedsel in verhouding tot de prijs nog maar te zwijgen.

Ik heb hele andere ervaring bij El Popo-dinges. En Tok, tja, dan leg je de lat wel heel erg laag. Dan wacht ik liever iets langer. Misschien komt het doordat we altijd wel vriendelijk zijn richting zo'n 17-jarig meiske in de bediening en niet gaan commanderen.

Die nieuwe tapasbar Si Senor in de Dommelstraat, pal naast die er al zat Que Pasa, is ook erg goed te doen. Persoonlijk vond ik de iets ruimere opzet erg prettig en ook de tapas waren wat authentieker en een stuk lekkerder. Kan ook zijn dat ik verwend ben geweest qua tapas en verandering van spijs doet eten, maar voorlopig loop ik dus één deur verder. De bediening was overigens ook echt top, meer richting gastvrouw dan serveerster.
Welkom bij de V&D der webfora.
  dinsdag 19 september 2006 @ 15:52:00 #240
55709 Stereotomy
pi_41953518
quote:
Op maandag 18 september 2006 18:38 schreef Ingridh007 het volgende:

[..]

Bron?
http://www.leconnaisseur.nl/

-edit- Oh, ik bedoelde natuurlijk vr, za, zo tot 18:00 50% korting op je 2e 3-gangen menu, en de rest van de dagen de hele avond 50% korting op je 2e 3-gangen menu. Donderdag is nieuw ja.

Pfff, valt nog niet mee, een prijsvechter restaurant runnen.
  donderdag 21 september 2006 @ 14:16:49 #241
3498 Barb
Graduated Fool
pi_42014565
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef Mike het volgende:
Wanneer gaan we naar Juffrouw Tok, Barb?
Geef maar een gil! Is misschien een keer een beter alternatief dan die eeuwige Movies waar we belanden, .

Moeten we wel ergens anders gaan drinken hoor, dat is niet leuk bij Tok.
When I rush it hits me
pi_43929726
Iemand ooit gedineert bij Meneer Frits?

Wil mn ouders daar een etentje cadeau doen en heb er zelf alleen ooit geluncht
  maandag 27 november 2006 @ 16:18:00 #243
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_43931932
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand ooit gedineert bij Meneer Frits?

Wil mn ouders daar een etentje cadeau doen en heb er zelf alleen ooit geluncht
Waar in Eindhoven? ...en wat voor stijl betreft het?
pi_43932139
Das dus ook een beetje mijn vraag

www.meneerfrits.nl
Zit bij het muziekcentrum, heuvel galarie.
  maandag 12 februari 2007 @ 18:52:35 #245
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46246548
Hoe heet dat redelijk nieuwe restaurant op de hoek van de willemstraat en het wilhelminaplein? Iets met een getal meen ik. Vrij strak interieur....
L'Amour menaçant:
  maandag 12 februari 2007 @ 19:02:30 #246
55709 Stereotomy
pi_46246937
4 Azen?
  maandag 12 februari 2007 @ 19:03:59 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46246997
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
4 Azen?
Nee da's de verkeerde hoek. Die andere hoek. Wel in datzelfde stuk ja.
maar heb net een vriend gebeld en die wist me te vertellen dat het 1910 heet

Toch bedankt!
L'Amour menaçant:
  maandag 12 februari 2007 @ 19:04:13 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46247004
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Hoe heet dat redelijk nieuwe restaurant op de hoek van de willemstraat en het wilhelminaplein? Iets met een getal meen ik. Vrij strak interieur....
1910

Ben er nog niet wezen eten. De twee keer dat ik daar een hapje wilde gaan eten, was het vol en moesten we zo'n drie kwartier wachten. En daar ben ik net te ongeduldig voor.
Drie maal is binnenkort wellicht scheepsrecht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 12 februari 2007 @ 19:04:50 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46247033
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

1910

Ben er nog niet wezen eten. De twee keer dat ik daar een hapje wilde gaan eten, was het vol en moesten we zo'n drie kwartier wachten. En daar ben ik net te ongeduldig voor.
Drie maal is binnenkort wellicht scheepsrecht.
Dan zal ik waarschijnlijk ook niet voor woensdag een tafel kunnen reserveren...
Aangezien dat Valentijnsdag is.
L'Amour menaçant:
  maandag 12 februari 2007 @ 19:25:04 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46247932
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:

Dan zal ik waarschijnlijk ook niet voor woensdag een tafel kunnen reserveren...
Aangezien dat Valentijnsdag is.
Is wel kort dag. Maar wie niet waagt ... De twee x dat ik nul op (snel) rekest kreeg, kwamen we gewoon aanwaaien.

Bellen dus: 040 296 1863
website: www.1910-restaurant-bar.nl

Nee, heb geen aandelen, wel een visitekaartje in mijn portemonnee .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')