Ik eet daar soms beneden, bij de afhaal. Je hebt keuze uit vegetarisch, kippevlees, rundvlees, varkensvlees, vis, garnalen - gemixt met 6 soorten sauzen, en dan met nasi of bami. Het valt me eigenlijk altijd een beetje tegen als ik daar eet: op de een of andere manier drainen ze de groentes niet goed uit waardoor de hele doos een beetje zompig wordt. Zompige nasi en bami vooral. En da's toch best jammer, want voor 3 EUR krijg je theoretisch best goed voedsel binnen.quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Molluck het volgende:
Ik heb zaterdagavond in het Wokparadijs op het Catharinaplein gegeten, 19 euro en dan onbeperkt eten. Het is daar wel een gigantische vreetschuur, maar het is wel zo ingedeeld dat je niet doorhebt hoeveel mensen er nou werkelijk zitten. Bovendien schiet het bij het wokken ook goed op.
En?quote:
Ik heb er ook een keer gegeten, maar ik vond het knap waardeloosquote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Molluck het volgende:
Ik heb zaterdagavond in het Wokparadijs op het Catharinaplein gegeten, [...] Ondanks de reputatie van wokrestaurants dus zeker aan te raden
Dan moet je de volgende keer de soba noedels met rundsvlees proberen met miso soep. Ramen Kyoto geloof ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef NoSigar het volgende:
Vandaag eindelijk Coco gevonden en als lunch Sushi gedeeld en allebei ramen soep genomen, ik met heerlijk varkensvlees, de ander met -helaas- krab-sticks.
Maar het was prima zoals hier beloofd: de sushi en soep waren lekker en de bediening was vriendelijk. Wel jammer dat we de enige waren daar. De inrichting twijfelt een beetje tussen lunch-room en restaurant, wat jammer maar begrijpelijk is.
Iemand wees me vandaag ook op Mangiare (sp.?) een paar deuren verderop. Is dat iets? Zag er leuk uit en was wel druk . Oh, ik lees net dat hij al eens is genoemd.
En de sushi bar op de eerste verdieping van het restaurant tegenover het station? (ben de naam vergeten, maar scheen leuk te zijn. Iemand ervaringen misschien?
De naam is: El Patio Andaluz op de Woenselse Markt. Opgezet door twee mannen die lang geleden betrokken waren bij de keuken van het Spaans Centrum. Ze hebben dit restaurant opgezet met de (financële) hulp van hun vriend Romario. Ik ben er door de jaren heen vaak geweest: altijd lekker en in een prettige sfeer uit eten. Bij mooi weer hebben ze ook een -niet al te groot- dakterras beschikbaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
I. Er zit trouwens ook een aardige Spanjaard in de kruisstraat, de naam ben ik even kwijt.
Zijn er bij de Coco ook veel niet-vis gerechten te vinden of heb je dan echt een beperkte keuze? (ik lust nl niks uit de zee)quote:Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef NoSigar het volgende:
Vandaag eindelijk Coco gevonden
die is slecht, de Mac bij de piazza is veel beter. daar zijn de hamburgers niet zo druiperig vet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:43 schreef densmee het volgende:
mc donalds op de markt
Een centrum voor de Spaanse gemeenschap in Eindhoven. Ik neem aan dat dat nog wel bestaat, maar er eten is niet meer mogelijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:55 schreef Ang3l het volgende:
Wat was/is het Spaans Centrum dan?
(Woon pas 3 mnd in Ehvn)
of de BKquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:50 schreef Molluck het volgende:
De KFC is stukken beter als je van fastfood houdt...
dat is toch el circulo? daar heb ik een tijdje terug nog een gruwelijk lekkere paella gegeten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een centrum voor de Spaanse gemeenschap in Eindhoven. Ik neem aan dat dat nog wel bestaat, maar er eten is niet meer mogelijk.
in de buurt van het evoluon. zoek het op in het telefoonboekquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:09 schreef jochem8 het volgende:
Waar zit die dan?
Die naam zegt me helemaal niks, neemt niet weg dat je best gelijk zou kunnen hebben.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:05 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat is toch el circulo? daar heb ik een tijdje terug nog een gruwelijk lekkere paella gegeten.
En die onthoud ik,quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:39 schreef mazeind het volgende:
Gisteren bij Muk-Da geweest. Een klein Thais restaurant op de Kleine Berg. Helemaal top! Heerlijke gerechten, zeer merkbaar bereid met verse producten. En lekker informeel-gezellig personeel.
Absolute aanrader.
Gezellig johquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
Over Spaans gesproken, ik heb laatst heel lekker Tapas gegeten bij El Niño op de Edenstraat, naast Juffrouw Tok. De prijzen vielen volgens mij wel mee, maar er werd voor me getrakteerd. Leuke feature was dat ze een speelhoek hadden met Playstation en Nintendo
Ze doen wel de moeite vind ik. Goede bediening en een goed gesprek vaak.quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:58 schreef Byte_Me het volgende:
zojuist geluncht bij coco sushi en noedels, een japans restaurant op de kleine berg. erg lekkere sushi, wat dat betreft een aanrader. wel redelijk prijzig, 20 euro pp vind ik niet niks voor de lunch.
Ik hoorde dat De Groot gruwelijk problemen heeft met goed personeel te vinden en dat de zaken qua eetcafé erg slecht gaan. 't Is nog maar de vraag of er over een tijd nog een eetcafé is.quote:Op maandag 18 september 2006 16:43 schreef Byte_Me het volgende:
het zal een tijdje duren eer ik me er weer aan waag, en ik hoop dat het dan weer als vanouds zal zijn.
Connaisseur heeft tegenwoordig elke dag 50% korting op 3-gangenmenu, ipv in het weekend niet. Doe er je voordeel meequote:Op maandag 18 september 2006 18:28 schreef Ingridh007 het volgende:
Vandaag een cadeaubon gekregen van de Connaisseur voor mn verjaardag. Gezellig restaurantje voor als je geen zin hebt om te koken, maar toch ff wat wil eten voor een betaalbare prijs.
Grote porties, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Ondanks dat de meningen verdeeld zijn, ga ik er graag heen
Bron?quote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Connaisseur heeft tegenwoordig elke dag 50% korting op 3-gangenmenu, ipv in het weekend niet. Doe er je voordeel mee
Als je voor 18:00 komt ofzo toch?quote:Op maandag 18 september 2006 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Bron? Het bord aan de straat volgens mij
Wanneer gaan we naar Juffrouw Tok, Barb?quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Barb het volgende:
Je kan bijna beter bij Juffrouw Tok "uit gaan eten". Dan betaal je tenminste voor wat je krijgt: niet veel, maar die doen tenminste niet alsof ze je-van-het zijn door hun prijzen.
Jasses wat een bull verhaal.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:22 schreef Mista__T het volgende:
[..]
Ik heb er ook een keer gegeten, maar ik vond het knap waardeloos. Zie hier voor een uitgebreide beschrijving. Misschien hebben ze mijn commentaar gelezen en er iets mee gedaan, dat kan natuurlijk ook. Dit overigens in tegenstelling tot de take-away, die ik wel erg goed vind, voor het geld.
Als je dan toch wilt wokken, dan denk ik dat Wok Dragon City misschien een betere keuze is, alhoewel het daar weer een beetje ontbreekt aan de afzuiging. Zij waren voor zover ik weet ook de eerste in Ehv. die dit deden, in ieder geval nog voor Mei Ling ermee begon.
Ik heb hele andere ervaring bij El Popo-dinges. En Tok, tja, dan leg je de lat wel heel erg laag. Dan wacht ik liever iets langer. Misschien komt het doordat we altijd wel vriendelijk zijn richting zo'n 17-jarig meiske in de bediening en niet gaan commanderen.quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef Barb het volgende:
Laatst gegeten bij Ons op de Kerkstraat.
Erg lekker, maar reteslechte bediening, met als commentaar van de serveerster dat ze maar alleen stond (alsof de kok daarom het verkeerde maakt, terwijl wel het goede was doorgegeven, en alsof je daarom mijn drank vergeet terwijl je wel lekker aanschuift bij een tafeltje om te gaan kletsen met de klanten die overduidelijk tot je vriendenkring behoren).
Ook gegeten bij El Popokatapetl (?) (voorheen El Popo) op de Keizersgracht. Idem. Kutbediening. Het schijnt echt heel moeilijk te zijn om iemand op tijd een kaart te brengen, of drinken, of wat dan ook. Het lijkt een beetje een trend te worden in serveerster/serveerdersland om vooral geen aandacht te besteden aan de klant, maar wel aan je collega's en vervolgens ook nog beledigd zijn als je voor de 3e keer om je drinken moet vragen.
Om over de kwaliteit van het voedsel in verhouding tot de prijs nog maar te zwijgen.
Je kan bijna beter bij Juffrouw Tok "uit gaan eten". Dan betaal je tenminste voor wat je krijgt: niet veel, maar die doen tenminste niet alsof ze je-van-het zijn door hun prijzen.
http://www.leconnaisseur.nl/quote:
Geef maar een gil! Is misschien een keer een beter alternatief dan die eeuwige Movies waar we belanden,quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:14 schreef Mike het volgende:
Wanneer gaan we naar Juffrouw Tok, Barb?
Waar in Eindhoven? ...en wat voor stijl betreft het?quote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand ooit gedineert bij Meneer Frits?
Wil mn ouders daar een etentje cadeau doen en heb er zelf alleen ooit geluncht
Nee da's de verkeerde hoek. Die andere hoek. Wel in datzelfde stuk ja.quote:
1910quote:Op maandag 12 februari 2007 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Hoe heet dat redelijk nieuwe restaurant op de hoek van de willemstraat en het wilhelminaplein? Iets met een getal meen ik. Vrij strak interieur....
Dan zal ik waarschijnlijk ook niet voor woensdag een tafel kunnen reserveren...quote:Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
1910
Ben er nog niet wezen eten. De twee keer dat ik daar een hapje wilde gaan eten, was het vol en moesten we zo'n drie kwartier wachten. En daar ben ik net te ongeduldig voor.
Drie maal is binnenkort wellicht scheepsrecht.
Is wel kort dag. Maar wie niet waagt ... De twee x dat ik nul op (snel) rekest kreeg, kwamen we gewoon aanwaaien.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
Dan zal ik waarschijnlijk ook niet voor woensdag een tafel kunnen reserveren...
Aangezien dat Valentijnsdag is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |