Ik was er al naar aan het zoeken, maar uiteraard niet naar gevraagd voor ik het hele topic door had gelezen (wat een goeie Fok!kerquote:Op donderdag 9 september 2004 20:45 schreef Frezer het volgende:
Overigens, wat meer standaard: Een hele goed Spanjaard zit in de plaggenstraat (vlak bij de beukenlaan, strijp) La Palmera heet i geloof ik. Helaas geen student-vriendelijke prijzen
Ik ben er verschillende keren geweest, en telkens was het erg geslaagd! De laatste keer is inmiddels wel al 2 jaar geleden. Er zit trouwens ook een aardige Spanjaard in de kruisstraat, de naam ben ik even kwijt. Maar mijn voorkeur gaat uit naar Palmera.quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Ik was er al naar aan het zoeken, maar uiteraard niet naar gevraagd voor ik het hele topic door had gelezen (wat een goeie Fok!ker).
Het is al lang geleden, ik weet het, maar hoe was het daar? Ik wil er over een paar weken eens gaan eten. Dit is hun website trouwens: http://www.palmera.site.nl/
Ziet er goed uitquote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef jochem8 het volgende:
Het is al lang geleden, ik weet het, maar hoe was het daar? Ik wil er over een paar weken eens gaan eten. Dit is hun website trouwens: http://www.palmera.site.nl/
Klopt! Daar heb ik ook heeriljk gegeten.quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Killer_Mom het volgende:
wokken bij Mei Ling, Mandarin Hotel. heerlijk, geen grote Wok vreetschuur, heel gezellig, 20 Euro PP.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:27 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Klopt! Daar heb ik ook heeriljk gegeten.
Verder La Grotta Azurra aan de Dommelstraat
Ah, heet het daar woenselse markt (ik dacht nog kruisstraatquote:Ik heb ook lekker gegeten bij een spaans restaurant bij de woenselse markt, maar weet de naam niet meer.
Ja die bedoel ik!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 18:42 schreef Frezer het volgende:
[..], check.
[..]
Ah, heet het daar woenselse markt (ik dacht nog kruisstraat), ik neem aan dat je dat restaurant op een bovenverdieping bedoelt?
En ik ben er geweest, het eten was lekker, maar de bediening was knudde.quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Thai is echt helemaal hip he.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:51 schreef Copycat het volgende:
De Baron hoor ik wel vaker slechte verhalen over. Vlakbij en lekker: Muk-Da op de Kleine Berg. Heerlijk Thais tegen een schappelijke prijs.
Of het hip is, boeit me niet zo.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:50 schreef gr8w8 het volgende:
Thai is echt helemaal hip he.Het zal hier nooit zo smaken zoals daar.
![]()
Thai kun je makkelijk thuis bereiden hoor. En met name de cocos-curry soep is dan véél lekkerder dan in een restaurant.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of het hip is, boeit me niet zo.
Het is bij Muk-Da in ieder geval wel verdomd lekker.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:55 schreef gr8w8 het volgende:
Thai kun je makkelijk thuis bereiden hoor. En met name de cocos-curry soep is dan véél lekkerder dan in een restaurant.
Het is een hele tijd mijn stamcafé geweest maar ben er nog nooit wezen eten. Als ik dit zo lees... misschien maar goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:32 schreef Byte_Me het volgende:
Ik ben gisteren naar de Baron geweest (kleine berg). Ik vond het geen aanrader. Zo was bijvoorbeeld mijn tonijnfilet ontzettend taai en droog. Ik kreeg een sinas waar bijna geen prik in zat. Mijn vriendin had een uitgedroogde geitenkaas en haar hoofdgerect was het ook net niet. Ik ga er in ieder geval nooit meer heen. Ik vond het wel typisch dat het bomvol zat.
Ik vond Sang-Lee ook altijd de beste, maar dan ken je Kam-Po op de markt nog niet.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:54 schreef Byte_Me het volgende:
beste chinees: sang lee (kruisstraat) origineel chinees restaurant
binnenkort maar eens testen dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:17 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik vond Sang-Lee ook altijd de beste, maar dan ken je Kam-Po op de markt nog niet.
Ook heel erg goed, en veel meer keuze ( hele dim-sum kaart apart! )
Ik ga er vanuit dat je Eindhoven bedoelt, toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 22:55 schreef Molluck het volgende:
[knip]
Ja, het Catharinaplein in Eindhoven ja, dat is dat pleintje tegenover de Catherinakerk, naast Stratums Eind.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:30 schreef jochem8 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je Eindhoven bedoelt, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |