quote:Ehhh,...waarom niet bij DVD Boxoffice,....daar zitten geen shippingkosten bij. Je naait jezelf nu voor dik 30 Euro.....
Op zaterdag 8 maart 2003 15:31 schreef Wunk het volgende:
1 $49.99 $49.99 The Legend of Zelda: The Wind Waker (Pre-order bonus ships with game - no surcharge)
Subtotal: $49.99
Shipping: $30.00
-------------
Total: $79.99Hah, besteld.., sniegoedkoop, maar dan heb je wel wat
quote:40 euro. daar kost ie in totaal 42
Op zaterdag 8 maart 2003 16:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ehhh,...waarom niet bij DVD Boxoffice,....daar zitten geen shippingkosten bij. Je naait jezelf nu voor dik 30 Euro.....
(ik heb Mario Party 4, Super monkey ball 2, SSBM, Pikmin en de echte games die ik wil hebben zijn Zelda en Metroid Prime)
zijn er dus nog games naast deze die echt vet zijn??
Binnenkort idd Metroid en Zelda
quote:Wave Race vind ik niet zoveel aan eerlijk gezegd
Op zaterdag 8 maart 2003 16:55 schreef Phydomir het volgende:
Timesplitters 2
Starfox Adventures
Wave Race: Blue Storm
Eternal DarknessBinnenkort idd Metroid en Zelda
TimeSplitters 2 met co op mode is erg vet en met een paar vrienden en een krat bier is Super Smash Brothers Melee ook erg
Kinder, nee, babyding
Zit al uren Starfox te spelen
En ik wil niet stoppen
Klote consoles... ik heb het altijd al gezegd: Die dingen zijn NERGENS goed voor
Ik hoop dat Metroid en Zelda een beetje gauw komen
*Leven gaat zoeken*
quote:Die vind je hier in GAM
Op zaterdag 8 maart 2003 17:18 schreef ChOas het volgende:
*Leven gaat zoeken*
Moet die officiele rgb kabel in de digitale uitgang?? en de third party kabels ook of niet??
en schakelt me beeld dan automatisch over naar de zender waar me ngc op staat of niet?? zoja ook bij die third party kabel?
quote:Nieuw PNo3 filmpje
By IGN.com
GDC 2003: Ghouls and Ghosts OnlineZona Inc. debuts Capcom's first MMOG at GDC.
March 06, 2003 - At the Game Developers Conference today in San Jose, Ca., newly formed network company Zona Inc. debuted the first playable version of Ghouls and Ghosts Online, a massively multiplayer online action adventure game.
Slated for an optimistic fall 2003, the MMOG is unofficially scheduled to appear on PlayStation 2, Xbox and GameCube. We say "unofficially" only because Capcom Entertainment has not yet "officially" announced it, but there it was -- online and playable at GDC on the PC and Xbox. Zona is working on a second online Capcom game, Ghouls and Ghosts Match Fight, a one-on-one fighting game, also scheduled for multiple systems in the distant future.
Ghouls and Ghosts Online is a cooperative-style, realtime action game enabling players to roam vast medieval landscapes, team up to fight evil monsters, dragon, ghosts and ghouls and build their characters as the progress. Text-based conversations and level building are a large part of the game's design, though none of that was shown today.
Only two months new, the early code running Ghouls and Ghosts Online was connected online at the show floor enabling 25 people to simultaneously play the action-oriented adventure MMOG. In development with Game Factory and using Zona's online technology, the game looks mighty early. The texture mapping is simplistic. The backgrounds are sparse, with same-style houses and a few short hills, brown fences encircling the massive landscape, and a few trees. The character model (there is only one character to see) is moderately constructed. The simplistic knight's minimalist functions include walking, running, jumping, double jumping, and attacking, at least right now. It looks exactly how one would expect a MMOG game to look in the early stages -- functional but sparse.
Zona Inc.'s technology is capable of enabling tens of thousands of players to vie simultaneously, and from what Zona representatives told IGN today, Capcom's Ghouls and Ghosts Online is aimed to provide just such a function. Using technology that's client-server based, Zona can run online games transcending platforms, enabling PS2s to connect to PCs and more. It's also server hardware and OS independent, enabling various OS systems to work over the complex, powerful network.
We'll have more on Ghouls and Ghosts Online in the near future.
Nieuwe F-Zero pics
Geruchten rond RE5 worden sterker
quote:Maar goed deel 4 staat geplanned voor 2004 duss
Nieuws] Resident Evil 5 dot com
Er was laatst al een gerucht over een vijfde Resident Evil, en dat lijkt nu bevestigt.Er is namelijk iets heel interessants gebeurt. Iemand is erachter gekomen dat Capcom de domeinnaam 'ResidentEvil5.com' heeft geregistreerd! Voordat je hals over kop naar die site gaat: er is nog niks te zien, behalve zo'n scherm dat de site under construction is en dat de domeinnaam geregistreerd is. Toen de pers erachter kwam dat iemand Residentevil5.com heeft geregistreerd, was iemand zo slim om een domein check te doen. En ja, het bleek Capcom te zijn. We kunnen ons niet voorstellen dat Capcom voor de grap een domeinnaam registreert, dus een RE5 zal er wel gaan komen! Laten we ons echter eerst maar eens gaan richten op Resident Evil 4 en de ports van 2 en 3, omdat zelfs die nog lang niet uit zijn. Kun je nagaan hoelang het nog duurt voordat deel 5 uitkomt.
The Gremlins aangekondigd voor de GC info+screens
quote:
Inside we have the first info and screens of Gremlins for the Nintendo GameCube!Today we bring you the first info and media of Gremlins for the GameCube.
Details
It is time for commemorations in Kingston Falls and twenty years have passed since the disaster that occurred when the Gremlins came to town: plundering, destruction and persecutions have left a bitter memory in the minds of the peace-loving residents of this small town.A large party is organized with all the town's inhabitants to pay homage to Gizmo the courageous Mogwaï and Billy, the 2 heroes and Gremlin fighters. But inadvertently that night, Gizmo gets splashed with just enough water to provoke the emergence of a new Mogwaï with a white mane, Stripe, who has plenty of mischievous intentions. Stripe manages to stir up trouble in the dance hall and locks all of its occupants up tight so that he can attempt to take control of the city again, multiply and let chaos rule.
Features
[list]
An innovative game play for an action platform game that combines varied phases of shooting and strategy Teammate management that is both easy to use and complete! Learn to master the commands that will enable Gizmo or Stripe to command their troops Two unique adventures, depending on the selected character (Gizmo or Stripe), providing an impressive game lifespan Two captivating one-player adventures (Adventure mode or Quick Action) and a 100% action Multiplayer mode with cooperative play! Gigantic worlds (11 game levels in 3D): revisit the School, the Town Hall, the Gaming Room, the Bank, the Courthouse, the Cinema and more The game lets you discover many original characters, each with their own special traits Find gangs of Gremlins (mafia, scientists, policemen, and others) and fight their bosses using special techniques Many animations have been included to enhance the story and really put you right in the 3D world of the Gremlins
Nieuwe screens van Gladius van LucasArts
Speciaal voor Speknek:
Futurama features
quote:Nieuw Dead Phoenix filmpje Hier
Game play highlights include:[list]
Fight your way through the futuristic streets of New New York, and explore the dark and forbidding underground ruins of old New York. Travel to the asteroid belt and battle huge robot monsters in an asteroid junkyard. Avoid the deadly traps and evil Sun Priests of the ancient Sun City. Battle swamp monsters and alligators in the Bogad bayou at the very edge of the universe. Meet the irreverently funny characters from the Futurama series. Play as Fry, Bender, Leela or Dr Zoidberg and explore each of their unique combat styles and skills.
Other great features:Story and dialogue written by the critically acclaimed writers from the Futurama TV-series. Design consultation by Matt Groening himself, the creator of Futurama and The Simpsons. New characters and locations never seen in the Futurama TV-series before and exclusive to the Futurama video game. All in-game voice-overs are done by the actual voice talents from the Futurama TV-series. Custom made outline and toon-shading render engine that captures the visual look and feel of the Futurama TV-series. Easy and straightforward controls make the game easy to just pick up and play.
Idem voor Vieuwtiful Joe Hier!
Idem voor Killer7
Hier!
nu begin ik te twijfelen of t niet gewoon de filmpjes zijn die we al gezien hebben (heb ze nog niet gezien namelijk) maar goed dan kunnen de "newbee's" er wel wat mee
Het gerucht gaat dat er nog meer hidden characters in Soul Caliber II zitten.... to be continued
Volgens Nintendo.com komt met de Q4 2003 label voor de nieuwe MGS op de Gamecube
Nog een Wario commercial *klik*
En dat was t wel weer
*filmpjes kijken gaat*
quote:SHHT.., nu weet ik het wel, ff allemaal m'n pret de kop indrukken he.., ben allang blij dat ik aan het eind v/d maand zelda krijg
40 euro. daar kost ie in totaal 42
Ben net ff in de adventure mode van Smash bros bezig geweest, is ook ERG cool, vooral als je de ouwe NES spellen nog kent zitten er een hoop herkenbare onderdelen in.., levels als mario en een kasteel uit zelda 2 doorspitten
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 18:01 schreef febster het volgende:
Speciaal voor Speknek:Futurama features
![]()
quote:wat voor cheat codes hebben ze hier gebruikt?
Op zaterdag 8 maart 2003 16:26 schreef Chocobo het volgende:
Metroid komt eraan !
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 18:55 schreef ChOas het volgende:
Daar moeten meer controllers aan .
(leuk heh zo'n handvat ).
quote:facedown heeft een paarse (gamecube)...
Op zaterdag 8 maart 2003 19:08 schreef flappiewappie het volgende:
ik zie dat iedereen een zwarte heeft ( mij inclusief ) is er eigenlijk iemand met een paarse? of een ander exotisch kleurtje?
Maarja.. dan noem je ook iemand...
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 19:33 schreef ChOas het volgende:[..]
facedown heeft een paarse (gamecube)...
Maarja.. dan noem je ook iemand...
quote:Dat zijn officiele screens vriend,... ik neem aan dat hun zo hun toegang hebben
Op zaterdag 8 maart 2003 19:02 schreef G1Ace het volgende:[..]
wat voor cheat codes hebben ze hier gebruikt?
ik zie allemaal wapens die je pas later krijgt dan wanneer deze scenes zouden moeten plaatsvinden
quote:ik zie op elke screen het zelfde wapen? of waar kan je dat zien
Op zaterdag 8 maart 2003 19:02 schreef G1Ace het volgende:[..]
wat voor cheat codes hebben ze hier gebruikt?
ik zie allemaal wapens die je pas later krijgt dan wanneer deze scenes zouden moeten plaatsvinden
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 18:55 schreef ChOas het volgende:
quote:Ik heb een paarse omdat ik 'm zo gewonnen heb
ik zie dat iedereen een zwarte heeft ( mij inclusief ) is er eigenlijk iemand met een paarse? of een ander exotisch kleurtje?
De IDGA (International Game Developers Association) heeft gisteren de prijzen toegekend voor de beste games van het afgelopen jaar. De IGDA awards zijn het beste te vergelijken met Oscars en zijn erg belangrijk voor de ontwikkelaars, zeker omdat mensen uit de game-industrie de prijzen toekennen.
Metroid Prime is benoemd tot beste game 2002 en Game met beste leveldesign. De makers van Metroid Prime, Retro Studios, wist tevens de prijs voor beste Rookie Studio binnen te slepen.
quote:gek dat als het zo beroemd is als de oscars, dat ik het dan niet ken
Op zaterdag 8 maart 2003 22:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik zag het ergens in Febsters post geloof ik maar ik post het toch nog maar even. Ze verdienen het,...........De IDGA (International Game Developers Association) heeft gisteren de prijzen toegekend voor de beste games van het afgelopen jaar. De IGDA awards zijn het beste te vergelijken met Oscars en zijn erg belangrijk voor de ontwikkelaars, zeker omdat mensen uit de game-industrie de prijzen toekennen.
Metroid Prime is benoemd tot beste game 2002 en Game met beste leveldesign. De makers van Metroid Prime, Retro Studios, wist tevens de prijs voor beste Rookie Studio binnen te slepen.
maja wel verdiend denk ik
quote:Niet zo beroemd, maar net zoiets
Op zondag 9 maart 2003 00:10 schreef flappiewappie het volgende:[..]
gek dat als het zo beroemd is als de oscars, dat ik het dan niet ken
maja wel verdiend denk ik
Bij Dixons:
Gamecube (+ gratis spel uit lijst van 7 stuks) 199 meuro
Memory Card 4 mb 13 meuro 49,95 meuro
Seven classic Sonic games in one collection:
Sonic the Hedgehog
Sonic the Hedgehog 2
Sonic the Hedgehog 3
Sonic & Knuckles
Sonic Spinball
Dr.Robotnik's Mean Bean Machine
Sonic 3D Blast
Unlockable bonus games.
Extras mode featuring Sonic movies, illustrations, comics, and more!
Als gratis spel heb ik Eternal Darkness gekozen
Nu alleen nog een goede SCART kabel, want die smerige tulpjes mot ik nie
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 09-03-2003 11:44]
quote:Gefeliciteerd met je beste gelduitgave van het jaar 2003.
Op zondag 9 maart 2003 11:34 schreef Robhimself het volgende:
Zooooooo, Robhimself heeft sinds gisteren ook een spelletjes kubus in da house, aight!Bij Dixons:
Gamecube (+ gratis spel uit lijst van 7 stuks) 199 meuro
Memory Card 4 mb 13 meuro
[afbeelding] 49,95 meuroSeven classic Sonic games in one collection:
Sonic the Hedgehog
Sonic the Hedgehog 2
Sonic the Hedgehog 3
Sonic & Knuckles
Sonic Spinball
Dr.Robotnik's Mean Bean Machine
Sonic 3D Blast
Unlockable bonus games.
Extras mode featuring Sonic movies, illustrations, comics, and more!Als gratis spel heb ik Eternal Darkness gekozen
Nu alleen nog een goede SCART kabel, want die smerige tulpjes mot ik nie
quote:Tis me godverdomme wel een rib uit mn lijf....
Op zondag 9 maart 2003 11:51 schreef nikanoru het volgende:[..]
Gefeliciteerd met je beste gelduitgave van het jaar 2003.
Maargoed, de GC stond vanochtend gezellig te ouwehoeren met de XBOX en de PS2 bij het koffie apparaat.
Sinds de GC de " New kid on the block" is, vinden de PS2 en de XBOX dat ie ontgroend moet worden. Ze zijn tenslotte niet van plan om zomaar te wijken voor een nieuw stuk plastic. En Terecht!!!
Kep X-press de zwarte GC genomen, omdat het anders een knokpartij was geworden ipv een goed gespek onder het genot van een bak koffie.
[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 09-03-2003 12:01]
quote:tot nog toe
Op zondag 9 maart 2003 11:51 schreef nikanoru het volgende:[..]
Gefeliciteerd met je beste gelduitgave van het jaar 2003.
quote:
Op zondag 9 maart 2003 11:59 schreef G1Ace het volgende:[..]
tot nog toe
quote:je bent metroid prime in dit lijstje vergeten
Op zondag 9 maart 2003 12:04 schreef Robhimself het volgende:[..]
Mijn beste gelduitgaven (op consolegebied) worden:
Zelda
Toejam & Earl 3 (xbox)
tot nu toe dus he?
quote:WTF. Waar kun je Zelda voor 43 eurie pre-orderen?
Op zaterdag 8 maart 2003 20:30 schreef Lexie het volgende:
Ik heb een paarse gamecube.
En Zelda in de preorder voor 43 eurootjes
quote:Mooi, ik was dus niet te laat. Mario Sunshine zuigt, Eternal Darkness roeleert de pan uit.
Op zondag 9 maart 2003 11:34 schreef Robhimself het volgende:
Als gratis spel heb ik Eternal Darkness gekozen
quote:eh
Op zondag 9 maart 2003 13:54 schreef BMH het volgende:[..]
WTF. Waar kun je Zelda voor 43 eurie pre-orderen?
quote:www.dvdboxoffice.com
Op zondag 9 maart 2003 13:54 schreef BMH het volgende:[..]
WTF. Waar kun je Zelda voor 43 eurie pre-orderen?
Voor de regulars: misschien kunnen we een soort van standaardopeningspost maken (beetje à la GOT maar minder dwingend ) met links naar oude topics, goedkope online winkels, die site waar alle geteste freeloaderspellen op staan et cetera. Het zal in ieder geval helpen voorkomen dat er meer fokkers zullen zijn die 70 dollar voor een importspel betalen. Say the word en ik flans wel ff wat in elkaar en zet het online.
Hmmz, hopen dat de Euro weer een beetje stijgt t.o.v. de dollar, anders wordt mijn Zelda duurder . Ach ja, die drie euro doen het hem ook niet
.
Had ik trouwens al gezegd dat Metroid Prime heerst?
quote:met oorlog die nadert, vast
Op zondag 9 maart 2003 15:41 schreef Lexie het volgende:Hmmz, hopen dat de Euro weer een beetje stijgt t.o.v. de dollar, anders wordt mijn Zelda duurder
. Ach ja, die drie euro doen het hem ook niet
.
Had ik trouwens al gezegd dat Metroid Prime heerst?
quote:Ik heb alle artifacts verzameld, 185 missiles, 6 power bombs en ik moet waarschijnljk nog twee energy tanks vinden. Maar ik sta pas op 82%. Zou best klote zijn als ik een paar dingen ben vergeten te scannen, die ik nu niet meer kan bereiken...
Op zondag 9 maart 2003 16:00 schreef G1Ace het volgende:[..]
met oorlog die nadert, vast
hoe ver ben je nu?
quote:Is een goed idee
Op zondag 9 maart 2003 14:17 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Voor de regulars: misschien kunnen we een soort van standaardopeningspost maken (beetje à la GOT maar minder dwingend
) met links naar oude topics, goedkope online winkels, die site waar alle geteste freeloaderspellen op staan et cetera. Het zal in ieder geval helpen voorkomen dat er meer fokkers zullen zijn die 70 dollar voor een importspel betalen. Say the word en ik flans wel ff wat in elkaar en zet het online.
quote:Goed, in het kort komen er dus de volgende dingen in:
Op zondag 9 maart 2003 16:28 schreef febster het volgende:[..]
Is een goed idee
![]()
moet ook weer niet al te lang worden want dat vind ik ook een beetje loos
en jij kan dan dmv van mijn nieuwsposts je openingspost up to date houden
![]()
ik kan er nu niet aan beginnen want ik ga zo naar mijn ouders (wasdag..), echter ik begin vanavond en dan heb ik vannacht wel een eerste opzet klaar.
quote:je kan maximaal 250 missiles halen (1 missile is 1%, 1 energytank ook, 1 powerbomb ook)
Op zondag 9 maart 2003 16:06 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb alle artifacts verzameld, 185 missiles, 6 power bombs en ik moet waarschijnljk nog twee energy tanks vinden. Maar ik sta pas op 82%. Zou best klote zijn als ik een paar dingen ben vergeten te scannen, die ik nu niet meer kan bereiken...
verder heb je ook nog de 4 expansions gevonden?
[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 09-03-2003 18:09]
Waarschijnlijk ga ik hem niet kopen, met die goede titels die nog komen: Metroid prime, zelda, Smb2, LOTR 2(RE:0 heb ik al)
quote:250 missiles?
Op zondag 9 maart 2003 16:57 schreef G1Ace het volgende:
[spoiler alert]
[..]je kan maximaal 250 missiles halen (1 missile is 1%, 1 energytank ook, 1 powerbomb ook)
waar je de energytanks kunt halen is bij de volgende locaties:
Op weg van de magmoor caves naar de phendrana drifts, moet je op gegeven moment morphballen, zo'n ijzerenstuk dat breekt staat er middenin
je moet een tripplejump doen daar, krijg je een energytank (pas op, is heel erg moeilijk, is mij niet gelukt, je valt namelijk in de lava als je mislukt)
Tweede zit op weg naar de x-ray cavern
je moet op gegeven moment gaan halfpipen, wat uiterst stroef gaat
daarboven powerbomben en je hebt je laatste energy tankverder heb je ook nog de 4 expansions gevonden?
quote:Metroid Prime roeleert
Op zondag 9 maart 2003 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hou eens op over Metroid Prime
quote:Ja, de flamethrower, ice spreader, wavebuster en je hebt de super missile al neem ik aan
Op zondag 9 maart 2003 21:34 schreef Lexie het volgende:
[..]250 missiles?
. Dat wordt dan nog even zoeken
.
Volgens mij heb ik die twee energy tanks nog niet, ik ga ze morgen zoeken.
En wat bedoel je met die 4 expansions, zijn dat de uitbreidigen van de wapens?
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
Misschien dat ik 7 jaar te laat ben maar ik heb vanmiddag ontzettend veel plezier gehad met Mario Kart 64![]()
Dat is echt stoer ja!
Praten over Mario Kart >> Praten over Metroid Prime
quote:
Op zondag 9 maart 2003 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat is echt stoer ja!
Praten over Mario Kart << Praten over Metroid Prime
![]()
![]()
quote:Hij heeft wel een punt hier. Spoilers en andere shit kan ook hier toch: ?
Op zondag 9 maart 2003 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hou eens op over Metroid Prime
Vind het zo zonde om het te lezen. Ik lees er vaak toch overheen maar soms ook niet
quote:No way dat ik per maand ga betalen. Daar doe ik niet aan mee !
Op zondag 9 maart 2003 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is er al online met PSO?
quote:Ligt hij al in de winkel eigenlijk?
Op zondag 9 maart 2003 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is er al online met PSO?
quote:Ook niet voor FFXI? (als dat al moet?)
Op zondag 9 maart 2003 22:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
No way dat ik per maand ga betalen. Daar doe ik niet aan mee !
quote:ja
Op zondag 9 maart 2003 22:39 schreef Lexie het volgende:[..]
Ligt hij al in de winkel eigenlijk?
quote:die schijnt tegen te vallen
Op zondag 9 maart 2003 22:41 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ook niet voor FFXI? (als dat al moet?)
quote:Dat moet idd en nee,....ook niet voor FFXI. Final Fantasy hoort niet online te zijn, maar he,...das mijn mening !
Op zondag 9 maart 2003 22:41 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ook niet voor FFXI? (als dat al moet?)
quote:Ik heb nog wel een vip-pin voor je
Op zaterdag 8 maart 2003 17:54 schreef krasje het volgende:
Heb 2 dagen geleden SMS binnen gekregen maar ik vind em vergeleken met SM64 behoorlijk tegenvallen!! Dat hele verf/water element spreekt me niet echt aan, hopelijk gaan ze van SM128 weer een traditionele platformer maken (wel in 3d natuurlijk zoals in SM64)... Gelukkig heb ik em voor een prikkie op Ebay gekocht, wel jammer dat de vorige gebruiker de vip-pin al geregistreerd hadgeen 250 sterren
quote:
*insert welkomswoord, eventuele plaatjes en eventueel nieuws*Eerdere topics in deze reeks
- Het Groote Gamecube topic
- Het Grote Gamecube topic 2
- Het Grote Gamecube topic part III
- Het Grote Gamecube topic part IV
- Het Grote Gamecube topic part V
- Het Grote Gamecube topic part VI
- Het Grote Gamecube topic part VII
- Het Grote Gamecube topic part VIII
- Het Grote Gamecube topic part IX
- Het Grote Gamecube topic part X
- Het Grote Gamecube topic part XI
- Het Grote Gamecube topic deel XII
- Het Grote Gamecube topic deel XIII
- Het Grote Gamecube topic deel XIV
- Het Grote Gamecube topic deel XV
- Het Grote Gamecube topic deel XVI
- Het Grote Gamecube topic deel XII
- Het Grote Gamecube topic deel 18
- Het Grote Gamecube topic [deel 19]
- Het Grote Gamecube topic [deel 20]
Aankomende releases die je moet hebben:
- Super Monkey Ball 2: 14-03-2003
- Metroid Prime: 21-03-2003
- The Legend of Zelda, The Wind Waker: US: 24-03-2003, EU: 03-05-2003
Als je in Amerika pre-ordert dan krijg je als het goed is een bonusdisk erbij met daarop de N64 versie van the Legend of Zelda, Ocarina of Time én de nooit buiten Japan uitgebrachte remake Ocarina of Time: Master Quest. Er waren de laatste weken geruchten dat Nintendo of America aan haar distributeurs heeft gemeld dat er geen bonusdisks meer geleverd zouden worden voor de mensen die nu nog pre-orderden, echter dit is later ontkend door NOA: onduidelijkheid alom en pre-orderen in Amerika op eigen risico dus. In Europa krijgen we ook de bonusdisk, echter deze wordt alleen in beperkte oplage (bij de eerste zending) meegeleverd. Zo snel mogelijk nog reserveren of overnachten voor de Bart Smit is het devies.Overzicht releasedates:
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:Onderstaande lijst deels met dank aan de gasten op GOT:
- DVDBoxOffice.com Canadese on-line winkel, lage prijzen, één week verzendtijd en geen verzend- en importkosten bij spellen, dvd's en kleine hardware.
- GoblinDirect Britse on-line winkel, geen import kosten maar wel verzendkosten en één week verzendtijd.
- Lik-Sang On-line winkel uit Hong Kong, verzend- en importeerkosten. Verzendtijd varieert van 3 dagen tot 3 weken. Vooral handig voor Japanse spellen en vage gadgets (ik noem de USB memorycard waarmee je saves op je pc kunt opslaan)
- DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten. Importkosten vooralsnog onbekend. Verzendtijd ook onbekend. Vooral handig voor PAL-releases welke wel in Australië uitkomen maar niet in Europa (Animal Crossing).
On-line spelen met de gamecube:
Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je hebt er een creditcard voor nodig.US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
- De freeloader is een bootdisk waarmee de regiobeveiliging van de Gamecube uitgeschakeld wordt waardoor je importspellen kunt spelen. Informatie van de fabrikant.
- Naast een ingebouwde freeloader kun je met een action replay ook codes invoeren om te cheaten. Verder zijn er al voorbeelden bekend van codes die door de fabrikant ontwikkeld zijn die niet 100% correct werkende importspellen 'patchen' zodat ze wel correct functioneren. Informatie van de fabrikant.
- Site waar de compatibiliteit van verschillende spellen getest is met de freeloader/action replay. Tot nu toe doen alle geteste importspellen het op de PAL gamecube
quote:VOOR ! ! ! ! !
Op maandag 10 maart 2003 01:10 schreef Vagere_Hein het volgende:
Voorstel voor standaardisatie openingspost. Ik hoor wel welke opmerkingen jullie hebben.
[..]
Alhoewel de 'eerdere topics in deze reeks' wel ingekort mag worden tot de laatste 3 o.i.d., dat gaat wel een hele lange lijst worden en wie zover terug wil bladeren in oud nieuws kan de search wel gebruiken.
KWam erachter dat je bij ebgames je preorder gewoon online kunt cancellen
* Wunk plaatst order bij dvdboxoffice
quote:wij hebben ook een 20 meter lange kabel van de 1e naar de 2e lopen
Op zondag 9 maart 2003 23:54 schreef speknek het volgende:
Mijn Router staat boven en m'n GameCube beneden, dat gaat ook best lelijk met kabels worden als ik die op internet aan moet sluiten.
quote:Akkoord. Een andere optie is om alleen een getallenreeks neer te zetten met daarachter de links. Dan is het een kwestie van één regel. Maar daar moeten jullie het maar ff over hebben.
Op maandag 10 maart 2003 01:20 schreef speknek het volgende:
Ook voor, erg netjes.Alhoewel de 'eerdere topics in deze reeks' wel ingekort mag worden tot de laatste 3 o.i.d., dat gaat wel een hele lange lijst worden en wie zover terug wil bladeren in oud nieuws kan de search wel gebruiken.
quote:Of hij de beste is weet ik niet maar het is wel de goedkoopste en ik heb er nog geen klachten over gehoord.
Op maandag 10 maart 2003 09:17 schreef Ajax_master het volgende:
Ook zeker voor!Prima post,
Is DVDoffice dan het beste?
Het is mogelijk om via je bankpas/giro het abonemtents geld te betalen!
quote:Op dit moment PSO, Lost Kingdoms (cardgame RPG) en nog een...
Op maandag 10 maart 2003 10:36 schreef Wunk het volgende:
Maar weet er al iemand leuke Cube RPG's die momenteel in de winkel liggen ?, op de SNES was het altijd RPG heaven met Final Fantasies, Chrono triggers en wat al niet meer..
Niet echt wat je wil... Nog ff wachten op FF:CC !
quote:via bankpas, hoe moet ik me dat voorstellen? geef je je pincode dan ozo
Op maandag 10 maart 2003 12:41 schreef BMH het volgende:
Phantasy Online info:Het is mogelijk om via je bankpas/giro het abonemtents geld te betalen!
quote:Ik denk eerder dat je gewoon een machtiging regelt, en dat het bedrag maandelijks van je bankrekening wordt afgeschreven.
Op maandag 10 maart 2003 13:58 schreef flappiewappie het volgende:[..]
via bankpas, hoe moet ik me dat voorstellen? geef je je pincode dan ozo
?
quote:ahzo, das wel wat handiger
Op maandag 10 maart 2003 14:00 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik denk eerder dat je gewoon een machtiging regelt, en dat het bedrag maandelijks van je bankrekening wordt afgeschreven.
maar is er al iemand met PSO?
quote:heb je een link daarvan? Dan kan ik dat namelijk aanpassen in de opzet voor de openingspost.
Op maandag 10 maart 2003 12:41 schreef BMH het volgende:
Phantasy Online info:Het is mogelijk om via je bankpas/giro het abonemtents geld te betalen!
Ik kreeg op lik-sang de PS2 <> Cube connector voor 10 dollar in't vizier die ik ff bij de winkels in de buurt ga opzoeken (aangezien ik ook een PS2 met 2 controllers heb), maar dan moet ik dus nog 1 controller aanschaffen.., en de originele nintendo controllers zijn geheid pokkeduur
quote:In V&A staat iemand die er 3 kwijt wil. ZGAN
Op maandag 10 maart 2003 14:37 schreef Wunk het volgende:
Weet er iemand nog een adres/winkel voor lekker geprijsde (3rd party) controllers ?
Aankomend weekend is er een lanparty met nog 3 vrienden bij mij thuis, en nu is het natuurlijk erg leuk om ff smash bros of mario party (die ik misschien koop dan) met 4 man te spelen..Ik kreeg op lik-sang de PS2 <> Cube connector voor 10 dollar in't vizier die ik ff bij de winkels in de buurt ga opzoeken (aangezien ik ook een PS2 met 2 controllers heb), maar dan moet ik dus nog 1 controller aanschaffen.., en de originele nintendo controllers zijn geheid pokkeduur
FF zoeken, betaal je maar 25 per stuk voor!
quote:belangrijk detail
Op maandag 10 maart 2003 09:17 schreef Ajax_master het volgende:
Ook zeker voor!Prima post,
Is DVDoffice dan het beste?WAt vinden jullie,
Lijkt me wel
quote:xb live niet?
Op zondag 9 maart 2003 12:04 schreef Robhimself het volgende:[..]
Mijn beste gelduitgaven (op consolegebied) worden:
Zelda
Toejam & Earl 3 (xbox)
tot nu toe dus he?
Mag ik even janken van blijdschap ?
Dude, net 6 nieuwe zelda filmpjes gezien (ik zal zo zo posten) en mennnnnnnn wat zijn ze goed , alles klopt gewoon.......
quote:Waarom zie ik ze nog niet ?
Op maandag 10 maart 2003 16:06 schreef febster het volgende:
Hmmmmmmmmm![]()
![]()
![]()
Mag ik even janken van blijdschap
?
Dude, net 6 nieuwe zelda filmpjes gezien (ik zal zo zo posten) en mennnnnnnn wat zijn ze goed
, alles klopt gewoon.......
![]()
![]()
quote:QT speelt ze hier prima af
Op maandag 10 maart 2003 16:39 schreef Ketel_1 het volgende:
quicktime kan ze niet afspelen... heb ik soms een of andere codec nodig?
quote:Hier ook prima hoor
Op maandag 10 maart 2003 16:39 schreef Ketel_1 het volgende:
quicktime kan ze niet afspelen... heb ik soms een of andere codec nodig?
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 10-03-2003 16:49]
En ik had er nog 8 dieik moest kijken
Weer wat om op mijn to-do lit te schrijven...
quote:*Hele Harde PETS
Op maandag 10 maart 2003 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer 6 filmpes erbij!!En ik had er nog 8 dieik moest kijken
Weer wat om op mijn to-do lit te schrijven...
JE GAAT NU IIG FILMPJE 2 KIJKEN, godverde godver, want anders....
quote:Je moet ook geen QT 2 draaien
Op maandag 10 maart 2003 16:55 schreef Ketel_1 het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen dat ik ze niet af kan spelen. Ik ga nu Quicktime updaten en hoop dat het dan wel werkt.
quote:Zelfs met de nieuwste versie doen ze het nog niet...
Op maandag 10 maart 2003 16:59 schreef febster het volgende:[..]
Je moet ook geen QT 2 draaien
quote:Dan doe ik mee... maar dat is vooral omdat ik ze niet af kan spelen
Op maandag 10 maart 2003 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
Weet je wat, ik download geen filmpjes meer van Zelda! Ik laat me in mei gewoon verrassen!
quote:Ik doe met je mee,....ik trek het allemaal ook niet meer
Op maandag 10 maart 2003 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
Weet je wat, ik download geen filmpjes meer van Zelda! Ik laat me in mei gewoon verrassen!
maar er Phantasy star was al uitverkocht...
dus nu staan we daar, zonder spel
Ik heb gelukkig een slecht geheugen een aangezien ik al 100 filmpjes heb gezien van Zelda en die toch allemaal weer vergeet maakt dat voor mij niet uit
En dat geld ook voor Metroid Prime die ik jawel ongeveer over 9 dagen in mijn handjes hoop te hebben tig filmpjes heb ik er van gezien maar ik kan me er geen 1 echt goed voor de geest halen dus dat scheelt
quote:Omdat ik SMS ook 2 dagen eerder had
Op maandag 10 maart 2003 22:56 schreef speknek het volgende:
Waarom heb jij MP twee dagen eerder?
quote:Ik ben dan juist net klaar met mn tentamens en heb daarna nog ongeveer 1,5 week vrij voordat het derde trimester begint
Op maandag 10 maart 2003 23:01 schreef Tweek het volgende:
Kut had ik me helemaal niet gerealiseert, mp wordt in mijn rooster vrije week gereleast. Jawel net op het moment dat ik me tentamens ga leren brengen ze het uit.
quote:Ik kreeg hem de vrijdag dat mijn vakantie begon
Op maandag 10 maart 2003 23:01 schreef Tweek het volgende:
Kut had ik me helemaal niet gerealiseert, mp wordt in mijn rooster vrije week gereleast. Jawel net op het moment dat ik me tentamens ga leren brengen ze het uit.
quote:heb je hem inmiddels al? en hoe bevalt het het online gamen?
Op maandag 10 maart 2003 18:32 schreef ASSpirine het volgende:
wij hebben al de breedband gekochtmaar er Phantasy star was al uitverkocht...
dus nu staan we daar, zonder spel
of iemand anders......
gaat Zelda stilletjes annuleren
quote:Nope !
Op maandag 10 maart 2003 23:17 schreef Lexie het volgende:
Argh!
Ik heb Metroid de hele vakantie bij mijn ouders gegamed. Nu sluit ik mijn gamecube aan op mijn t.v. op mijn kamer, en heb ik een paar gekleurde strepen bovenin mijn scherm. Mijn t.v. kan 60 hertz niet goed aan. En de t.v. van mijn ouders is 10 jaar ouder dan de mijne!
![]()
![]()
. Is hier niks aan te doen?
quote:*In een diepe depressie valt*
Op maandag 10 maart 2003 23:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nope !
quote:Nou,...kop op joh. Dan verkoop je deze Metroid gewoon en koop je over 2 weken net als ons allemaal de PAL versie. Zelda komt ook al in mei !
Op maandag 10 maart 2003 23:24 schreef Lexie het volgende:[..]
*In een diepe depressie valt*
![]()
quote:Dan zullen mijn savegames ook wel niet meer werken
Op maandag 10 maart 2003 23:26 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nou,...kop op joh. Dan verkoop je deze Metroid gewoon en koop je over 2 weken net als ons allemaal de PAL versie. Zelda komt ook al in mei !
quote:En je ouders willen geen tv's ruilen?
Op maandag 10 maart 2003 23:17 schreef Lexie het volgende:
Argh!
Ik heb Metroid de hele vakantie bij mijn ouders gegamed. Nu sluit ik mijn gamecube aan op mijn t.v. op mijn kamer, en heb ik een paar gekleurde strepen bovenin mijn scherm. Mijn t.v. kan 60 hertz niet goed aan. En de t.v. van mijn ouders is 10 jaar ouder dan de mijne!
![]()
![]()
. Is hier niks aan te doen?
quote:Die 10 jaar ouder is ?
Op maandag 10 maart 2003 23:40 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
En je ouders willen geen tv's ruilen?
quote:Ik wil wel, maar zij denkelijk niet. En mijn t.v. is geeneens zo'n knakending
Op maandag 10 maart 2003 23:49 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die 10 jaar ouder is ?
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 11-03-2003 00:05]
quote:Hij doet het ook bij Rogue Squadron als ik overschakel van 50 naar 60 hz.
Op dinsdag 11 maart 2003 00:09 schreef G1Ace het volgende:
kwaliteit lijkt goed
misschien ergens dat signaal niet doorgaat ofzo, of anders dat het beeldgrote van pal anders is dan van ntsc
denk niet dat het met die 60hz te maken heeft
quote:Heb je alle verschillende bootmethoden al geprobeerd? Het lijkt namelijk niet op het 60 hz probleem dat ik op de N64 had met mario kart (goed geluid maar het hele beeld trilde heel hard). Je kunt zowieso ff in je handleiding kijken of je tv 60 hz ondersteunt.
Op maandag 10 maart 2003 23:55 schreef Lexie het volgende:
Hier zie je de strepen vaag, heb even snel een camshot gemaakt:
quote:Ja.
Op dinsdag 11 maart 2003 00:11 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Heb je alle verschillende bootmethoden al geprobeerd? Het lijkt namelijk niet op het 60 hz probleem dat ik op de N64 had met mario kart (goed geluid maar het hele beeld trilde heel hard). Je kunt zowieso ff in je handleiding kijken of je tv 60 hz ondersteunt.
Maar goed, welterusten gasten. Moet morgen weer fris op werk verschijnen.
Het beeld is dan 16:9 ipv 4:3
Is dat hetzelfde?
quote:Het gaat niet om balken of beeldformaat, daar kan ik nog wel mee leven. Ik heb echt gekleurde en flikkerende strepen boven in beeld.
Op dinsdag 11 maart 2003 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die zwarte balken heb ik ook als ik Mario Party 4 speel op mijn nieuwe TV.Het beeld is dan 16:9 ipv 4:3
Is dat hetzelfde?
quote:Ergens vind ik dit wel goed, wordt er eindelijk een signaal afgegeven dat Nintendo Europe echt niet goed bezig is.
Dixons haalt GameCube producten uit de schappenVlak voor de lancering van twee grote Nintendo games: Metroid Prime en The Legend of Zelda: The Wind Waker komt winkelketen Dixons met een radicale actie: in alle Dixons filialen moet de GameCube plaatsmaken voor andere zaken. Het van oorsprong Britse bedrijf zegt de verkopen van de spelcomputer weinig hoopvol te vinden, en zich volledig te willen concentreren op de PlayStation2 en Xbox. Mocht de GameCube in de toekomst als een dolle gaan verkopen, bestaat de mogelijkheid dat de winkelketen de GameCube opnieuw in het assortiment opneemt. Echter, de kans dat dat gebeurd is vrij nihil.
Niet alleen de GameCube hardware verdwijnt uit de schappen, ook de games en accessoires verdwijnen.
Commentators have strongly criticised Nintendo for its European strategy - or lack of same - in the past few months, after the company squandered a strong start in this territory with by far the weakest Christmas of all three major platforms. In the absence of decent software support, European consumers are seemingly voting with their wallets, and the performance of the Cube in Europe is by far its weakest showing out of the three major territories.
It remains to be seen whether the GameCube can be rescued by the late arrival of key titles such as Metroid Prime and Resident Evil Zero, which were released in the USA before Christmas; and perhaps more importantly, whether Nintendo takes this serious snub from a major retailer as a sign that it must pull its socks up in this territory.
Voor Nintendo kan dit worden gezien als een fikse aderlating in Europa. Dixons is toch een winkel waar veel 'casual' gamers (verreweg de grootste groep gamers) hun spullen vandaan halen.
Bron: gameindustry.biz
Ik snap niet dat ze dit nu gaan doen, met al die goede titels op komst...
(trouwens, dit is volgens mij alleen in GB)
quote:Aangezien GB na Japan en de VS de 3e grootste gamesmarkt is, zal Nintendo dit denk ik wel voelen.
Op dinsdag 11 maart 2003 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
(trouwens, dit is volgens mij alleen in GB)
quote:ow
Op zondag 9 maart 2003 23:59 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Ik heb nog wel een vip-pin voor je
quote:GL
Op dinsdag 11 maart 2003 00:21 schreef Lexie het volgende:[..]
Ja.
Ik zie net op de site van Samsung bij de specs van mijn t.v. dat hij NTSC-signaal moet ondersteunen. Maar eens even een mailtje naar Samsung sturen...
Over dixons
Ik heb dit al paar keer gezegt, maar via onze zo geliefde dvdboxoffice.com kunnen we sneller en goedkoper gcn spellen kopen, dus dat dixons weggaat ervaar ik niet echt als een verlies (nou ja, zelfs met freeloader)
Maar als er e-mails naar dixons moet worden gestuurd, I'm in
quote:Het gaat overigens alleen over Dixons in Engeland. Dixons Nederland is een onderdeel van VendexKBB. Zoals ik het nu zie ben ik trouwens een van de weinigen die zijn gamecube bij Dixons gekocht heeft. Ze waren voor de rest overal uitverkocht
Op dinsdag 11 maart 2003 11:14 schreef G1Ace het volgende:[..]
GL
hoop dat ze wat vindenOver Dixons
Ik heb dit al paar keer gezegt, maar via onze zo geliefde dvdboxoffice.com kunnen we sneller en goedkoper gcn spellen kopen, dus dat dixons weggaat ervaar ik niet echt als een verlies (nou ja, zelfs met freeloader)
Maar als er e-mails naar dixons moet worden gestuurd, I'm in
quote:Idd het signaal kan ik ook wel waarderen. De kerstperiode voor de gamecube was een ramp en marketingtechnisch een ontzettende blunder van Nintendo. De goede spellen beginnen nu pas een beetje te komen.
Op dinsdag 11 maart 2003 09:40 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ergens vind ik dit wel goed, wordt er eindelijk een signaal afgegeven dat Nintendo Europe echt niet goed bezig is.
quote:Ow, ik treur er ook niet om hoor. Voor jou, mij en andere mensen in dit forum maakt het niks uit, die halen hun games wel bij een echte winkel of bij dvdboxoffice. Probleem (voor Nintendo) is echter dat wij niet de meerderheid vormen, dat zijn namelijk de ouders, grootouders, kinderen die wel hun games in dit soort zaken kopen en hun keus vooral laten bepalen door het mooie plaatje voorop de hoes.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:14 schreef G1Ace het volgende:
Over dixons
Op Insidegamer.nl staat trouwens te lezen dat het meer te maken heeft met een ordinaire ruzie dan met tegenvallende omzetcijfers. Dixons wilde de netwerkadapters voor de GC niet verkopen, waarop Nintendo weer dreigde om de SP dan ook maar niet te leveren, vervolgens dreigt Dixons nu om dan maar allemaal niks van Nintendo te verkopen.
quote:Ik Heb Een Platinum,
Wie Kan Niet Wacgten!!!!!!!!!!11
quote:[suggestie mode]
Op dinsdag 11 maart 2003 13:40 schreef ZineGeneZidane het volgende:[..]
Ik Heb Een Platinum,
Maar Ik Heb Dan Ook Een NTSC..
Zeld Aan Het Einde Van De Maand!!!!Wie Kan Niet Wacgten!!!!!!!!!!11
Ik heb zelf een platinum Gamecube die tevens ook nog eens NTSC is. Zelda komt ook nog aan het einde van deze maand. Ik kan niet wachten !
quote:Ik dacht dat jij een zwarte had ?
Op dinsdag 11 maart 2003 13:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
[suggestie mode]
Ik heb zelf een platinum Gamecube die tevens ook nog eens NTSC is. Zelda komt ook nog aan het einde van deze maand. Ik kan niet wachten !
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:59 schreef ChOas het volgende:[..]
Ik dacht dat jij een zwarte had ?
quote:Check posticoon
Op dinsdag 11 maart 2003 13:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Beetje Irritant Inderdaad
quote:Ik heb em nu 2 dagen. Hij is echt vet offline. Ik heb em nog nie online geprobeerd (nog geen geld/zin voor een modem). Je kunt ook met 4 spelers in split screen spelen
Op dinsdag 11 maart 2003 13:53 schreef Johnson_Lopez het volgende:
of is PSO ook leuk om gewoon te spelen, niet online ?
quote:LOL
Op dinsdag 11 maart 2003 13:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:koop modem man! kben wel benieuwd
Op dinsdag 11 maart 2003 14:04 schreef BMH het volgende:[..]
Ik heb em nu 2 dagen. Hij is echt vet offline. Ik heb em nog nie online geprobeerd (nog geen geld/zin voor een modem). Je kunt ook met 4 spelers in split screen spelen
. Het spel begint wel erg ingewikkeld, maar word later heel tof, vooral die eindbasen
quote:Het is volgens mij turn-based, als je dat bedoelt
Op dinsdag 11 maart 2003 14:53 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Maar wat is de bedoeling bij PSO eigelijk, wat voor spel is het.
lijkt het beetje op zelda... zoeken eindbazen verslaan...
of is het meer zoiets als pokemon
De geruchten gaan verder
quote:En daarbij je bent wel stom als je 3 weken voor de SP release je Nintendo zooi eruit doet
Op het forum van Cube-Europe heeft bezoeker iets interessants gepost. De beste man heeft Nintendo of UK opgebeld en daar blijken een paar interessante feiten in te zitten:
I just got off the phone with Nintendo UK and I've had some pretty interesting news...firstly let me say that I'm not gonna post some bulls*** here, it's what I've been told by a Nintendo employee and being a fanboy, I really wouldn't post lies about them. The Nintendo employee told me that Dixons Stores Group (which consists of PC World, Currys, Dixons) weren't going to stock the Nintendo modem and broadband adaptor. Nintendo didn't like that so they said that they wouldn't let them sell the GBA SP, and if Dixons Stores Group are not going to sell some GC stuff they might as well not sell any Nintendo products (SP being the most important here because it's gonna be a big money maker when it's released in 3 weeks). What I've just posted is not EXACTLY word for word, but a cut down of what the guy told me, but it is the truth. He finished by saying that there hasn't been a FINAL decision to drop the GameCube by Dixons Group and that Nintendo and Dixons Stores Group are currently in talks.
Dixons Stores Group en Nintendo zijn dus een beetje ruzie aan het maken. Dit nieuws zal voor velen een opluchting zijn. Binnenkort meer over deze kwestie!
2 grote titels uitgesteld
quote:Hier kun je een mooie F-Zero wallpaper vinden
Berichten uit Amerika geven aan dat twee veelbelovende Nintendo-games, te weten F-Zero en Wario World, later uit zullen komen dan verwacht...Beide titels worden volgens Nintendo of America uitgesteld. F-Zero zou eerst in juni al verschijnen in Amerika, nu wordt een releasedate van 25 augustus genoemd.
Ook Wario World's Amerikaanse releasedate wordt verschoven. Wario World stond eerst voor mei 2003 op de lijsten, nu is dat 23 juni geworden.
Nu vraag je je wellicht af wat de Amerikaanse datum met de Europese releasedate te maken heeft. Het antwoord daarop is kort: veel. Nu Wario World en F-Zero in Amerika zijn uitgesteld, is de kans groot dat beide games ook weer later in Europa zullen verschijnen.
Wat meer info over Giftpia de rare RPG waar ik al een tijdje nieuws over post
quote:Nieuwe GC kleur
Eens in de zoveel tijd brengt een nieuwe ontwikkelaar een game uit waarvan de informatie altijd vaag zal blijven. Giftpia lijkt zon titel te worden. Aangeduid als een Alternatieve RPG en voorzien van een vreemde grafische stijl, kan dit nog wel eens een onverwacht succes gaan worden. We hebben net zoveel als jullie gezien van de game en zullen de informatie nou eens wat overzichtelijker op een rijtje zetten.De ontwikkelaar van Giftpia is Skip. Dat is een nogal onbekend bedrijf dat het heeft klaargespeeld om Nintendo zover te krijgen haar RPG uit te geven. Nintendo kon ook niet veel anders doen want haar Nintendo GameCube lijkt aan een chronisch RPG tekort te lijden. Naast de Dreamcast overzettingen Skies of Arcadia Legends en Evolution Worlds, zullen er niet veel andere RPGs ineens op de Europese markt gebracht worden. Overigens is ontwikkelaar Skip goede bekende met Square en dat maakt hun project misschien al veelbelovend.
Giftpia is een typische Japanse Role Playing Game die ontwikkeld is met de cellshading technologie. De titel klinkt een beetje vreemd in de oren en is opgebouwd uit twee Amerikaanse termen: Gift en Utopia. Waar dat precies op slaat, blijft echter nog onbekend. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met een verdere plotontwikkeling in de game en dat zou dan ook duiden op een zeer diepgaand verhaal. En als er iets een gewenst aspect is binnen een RPG, dan is het dat misschien wel.
Er was eens
Giftpia vertelt het verhaal van ene Pockul. Deze jongen leeft op een eiland dat ze daar kennen als Nanashi. Hier is het normaal om de overgang van een kind naar volwassene te vieren met een ceremonie. Leuk en aardig allemaal maar als je de ceremonie niet hebt gehad, ben je dus ook geen volwassene. Best lullig voor onze held want hij verslaapt zich nogal eens en zo ook de dag dat hij zijn eigen ceremonie moet bijwonen. Deze Coming of Age Day moet hij dus eigenlijk overnieuw doen, anders zal hij zijn hele leven kind blijven. No big deal zou je denken, onze eigen shop manager Hans zal ook altijd kind blijven, maar op Nanashi gelden andere regels dan in het pittoreske Putten.Pas als Pockul volwassen is, zal hij namelijk gerespecteerd worden door de plaatselijke bevolking en dus moet hij zijn ceremonie opnieuw organiseren. Maar dan stuit hij op het volgende probleem. Een ceremonie kost geld, en niet zomaar een klein bedrag, maar een bedrag waar Pockul liever een paar keer van naar de hoeren zou gaan (is dat geen teken van volwassenheid?). Hij moet 5.000.000 Mane betalen, dat is zeg maar de Nanashi-euro, waarvan wij de precieze wisselkoers niet kennen.
Het doel van Giftpia is dus om dit geldbedrag in te zamelen. Collecte houden aan de deuren dus? Nee, dat waarschijnlijk niet. Skip heeft helaas nog niet aangegeven hoe we dat geld moeten gaan verzamelen maar alles wijst op een urenlange zoektocht naar schatten in speciale, aansprekende gebieden. Althans, dat hopen we. Volgens insiders zal de game een uniek en zeer diepgaand magie systeem kennen en dat is in ieder geval voor de RPG liefhebbers al een fikse meevaller.
Leefden ze nog lang en gelukkig?
Oeh, we moeten oppassen met wat we zeggen. Hadden we Lost Kingdoms ook al niet zo de lucht in geprezen toen die game tijdens de E3 voor het eerst getoond werd? En dat die game uiteindelijk ook niet zo perfect was, mag duidelijk zijn. Toch lijkt Giftpia door de rare grafische stijl en het ogenschijnlijk simpel opgezette verhaal een zeer leuke RPG worden. Dat kan ook haast niet anders als je weet dat er werknemers binnen Skip werken die al verantwoordelijk waren voor Chrono Trigger. Ook niet één van de minsten zullen we maar zeggen.Op 24 april kunnen we de game uit Japan halen maar dan moeten we wel Japans kunnen. De ontwikkelaar heeft namelijk aangegeven dat er ook heel veel interactie met andere karakters in de game verwerkt zal zitten. Of het spel ooit haar weg naar Europa zal vinden, is nog maar de vraag. Maar we hopen natuurlijk van wel, alhoewel, eerst maar eens zien of Giftpia potten kan breken in Japan op 24 april.
Filmpje van RE4
En meer is er eigenlijk niet
Ooh ja nog 1 vraag: jullie hebben Zelda neem ik aan allemaal bij dimensionplus ge pre ordert ?
Anyway, ja, ik heb bij Dimension Plus ge-pre-ordered!
quote:Ikke wel, en ze hebben me verzekerd dat de bonusdisk erbij zit.
Op dinsdag 11 maart 2003 15:07 schreef febster het volgende:
Ooh ja nog 1 vraag: jullie hebben Zelda neem ik aan allemaal bij dimensionplus ge pre ordert?
Werk je daar ofzo?
quote:Zou ik graag willen
Op dinsdag 11 maart 2003 15:09 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ikke wel, en ze hebben me verzekerd dat de bonusdisk erbij zit.
Werk je daar ofzo?
quote:Moet je dit, als je hem besteld, even bij opmerkingen zeggen, heb ik ook gedaan.
Op dinsdag 11 maart 2003 15:13 schreef febster het volgende:
en ik wil wel zeker weten dat die discjes erbij zitten en ik hem echt wel op tijd heb enzo vandaar
quote:Done
Op dinsdag 11 maart 2003 15:15 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Moet je dit, als je hem besteld, even bij opmerkingen zeggen, heb ik ook gedaan.
Misschien tikje off topic maar heb je nog speciale plannen met GAM, dus dingen die volgens jouw beter/anders kunnen/moeten ? En eventueel op/aanmerkingen op t GC topic
?
quote:Mwaaa, niet echt. Ik ben meer van plan de stijl van Bastard te volgen en het gewoon gezellig te houden.
Op dinsdag 11 maart 2003 15:37 schreef febster het volgende:
Misschien tikje off topic maar heb je nog speciale plannen met GAM, dus dingen die volgens jouw beter/anders kunnen/moeten? En eventueel op/aanmerkingen op t GC topic
?
Ik heb wel een ideetje met betrekking tot de openingsposts van langlopende topics als deze. Ik wil eigenlijk voorstellen dat iemand zich aan het einde van een topic (zo rond de 250e post) vrijwillig meld en aangeeft wel voor een mooie openingspost te willen zorgen. Dan gunnen we die persoon de tijd om een mooie openingspost te maken ipv zo snel mogelijk een nieuw topic te openen.
Ik kijk altijd vol jaloezie op de mooie openingspost op GoT. Zoiets zou hier toch ook moeten kunnen? Dat nerderige bijhouden van postsstatistieken gaat me overigens te ver!
Ik open er wel een topic over als ik mijn blauw kleurtje heb.
Owja, en ik ga een nieuw usericon zoeken omdat deze niet gamerig genoeg is.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 11-03-2003 15:49]
quote:Zoiets als het miss_bleu sponsor project? Dat waren wel stoere openings posts!
Op dinsdag 11 maart 2003 15:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mwaaa, niet echt. Ik ben meer van plan de stijl van Bastard te volgen en het gewoon gezellig te houden.
Ik heb wel een ideetje met betrekking tot de openingsposts van langlopende topics als deze. Ik wil eigenlijk voorstellen dat iemand zich aan het einde van een topic (zo rond de 250e post) vrijwillig meld en aangeeft wel voor een mooie openingspost te willen zorgen. Dan gunnen we die persoon de tijd om een mooie openingspost te maken ipv zo snel mogelijk een nieuw topic te openen.
Ik kijk altijd vol jaloezie op de mooie openingspost op GoT. Zoiets zou hier toch ook moeten kunnen? Dat nerderige bijhouden van postsstatistieken gaat me overigens te ver!
quote:Zoals je merkt ga ik gewoon een vast aantal sites af om te kijken of er nieuws is dus wat dat betreft kan ik over t algemeen wel wat regelen
Op dinsdag 11 maart 2003 15:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mwaaa, niet echt. Ik ben meer van plan de stijl van Bastard te volgen en het gewoon gezellig te houden.
Owja, en ik ga een nieuw usericon zoeken omdat deze niet gamerig genoeg is.
Wat ben je trouwens van plan met de E3 ? Als Games forum zul je dan als t goed is de drukste tijd ooit beleven omdat er dan erg veel informatie vrijkomt van de spellen die nog moet komen, en als ik alleen al denk aan wat Nintendo bekend gaat maken weet ik wel hoe lang ik daar bezig mee ga zijn omdat allemaal te posten
. Ter mededeling ik zal die dagen ook wel veel aanwezig zijn hier om alle info die erover Nintendo verschijnt te posten maar zijn er ook zulke "freaks"
voor de andere platformen
? Want juist dan kun je laten zien wat je als "Games" forum waard bent of draaf ik nu te ver door
quote:Als ie komt in de herst/winter, maar de kans is veeeeeel groter dat hij niet komt
Op dinsdag 11 maart 2003 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zoiets als het miss_bleu sponsor project? Dat waren wel stoere openings posts!
Ontopic: Wanneer komt PES voor de Cube nou
quote:turn-based
Op dinsdag 11 maart 2003 14:55 schreef Lexie het volgende:[..]
Het is volgens mij turn-based, als je dat bedoelt
.
quote:Om beurten misschien
Op dinsdag 11 maart 2003 16:09 schreef Johnson_Lopez het volgende:[..]
turn-based
ik ben niet zo goed in zulke moeilijke termen
wa betekent da ?
quote:Om te starten zou ik dit gepraat buiten het Gamecube topic houden
Op dinsdag 11 maart 2003 16:08 schreef febster het volgende:[..]
Zoals je merkt ga ik gewoon een vast aantal sites af om te kijken of er nieuws is dus wat dat betreft kan ik over t algemeen wel wat regelen
, maar ja als je als normaal mens gewoon even nadenkt dan kan iedereen dat en ik zal tzt wel wat sites geven waar over het algemeen veel en goede informatie te vinden is
Wat ben je trouwens van plan met de E3
? Als Games forum zul je dan als t goed is de drukste tijd ooit beleven omdat er dan erg veel informatie vrijkomt van de spellen die nog moet komen, en als ik alleen al denk aan wat Nintendo bekend gaat maken weet ik wel hoe lang ik daar bezig mee ga zijn omdat allemaal te posten
. Ter mededeling ik zal die dagen ook wel veel aanwezig zijn hier om alle info die erover Nintendo verschijnt te posten maar zijn er ook zulke "freaks"
? Want juist dan kun je laten zien wat je als "Games" forum waard bent of draaf ik nu te ver door
quote:Oke oke
Op dinsdag 11 maart 2003 16:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Om te starten zou ik dit gepraat buiten het Gamecube topic houden
Ontopic: nieuwe Ikaruga screens
Die titel begint nu bij mij een beetje te kriebelen... eerst leek t me nix maar nu ik er een IGN filmpje van heb gezien lijkt t me toch ergggg gaaf en hectisch dus misschien pick ik deze titel toch wel op in April
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 11-03-2003 16:21]
quote:die screens lijken best wel vaag
Op dinsdag 11 maart 2003 16:19 schreef febster het volgende:[..]
Oke oke
, maar dat idee kwam net in me op en als ik t dan niet post vergeet ik t weer
maar ik post voortaan wel die gedachten in t feedback topic van GAM ofzo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Die titel begint nu bij mij een beetje te kriebelen...
eerst leek t me nix maar nu ik er een IGN filmpje van heb gezien lijkt t me toch ergggg gaaf en hectisch dus misschien pick ik deze titel toch wel op in April
quote:Sorry kben beetje ziek afgelopen dagen
Op dinsdag 11 maart 2003 16:10 schreef febster het volgende:[..]
Om beurten misschien
?
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:21 schreef Tweek het volgende:
Op cubezone loopt een best leuke prijsvraag, dit is mijn inzending(1 van de 2 andere is een flash filmpje)
We have a winner !
quote:mmmmm, goed dat je daarover begint. Ik zal het er met Smots over hebben! Al denk ik dat het meeste wel in de gewone algemene topics kan. In ieder geval top dat jij het nieuws van Nintendo voor je rekening neemt!
Op dinsdag 11 maart 2003 16:08 schreef febster het volgende:
Wat ben je trouwens van plan met de E3? Als Games forum zul je dan als t goed is de drukste tijd ooit beleven omdat er dan erg veel informatie vrijkomt van de spellen die nog moet komen, en als ik alleen al denk aan wat Nintendo bekend gaat maken weet ik wel hoe lang ik daar bezig mee ga zijn omdat allemaal te posten
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:10 schreef Chocobo het volgende:
Om te starten zou ik dit gepraat buiten het Gamecube topic houden
Verder in het Games feedback topic.
't moet toch niet zo moeilijk zijn om 't allemaal tegelijk te releasen ?
quote:Daar mag je de Duitsers en de Fransen voor bedanken aangezien die het verdomme om Engels te leren moet alles vertaald en nagesynchroniseerd worden. Wat weer extra tijd en kosten met zich meebrengt waardoor games of veel later of helemaal niet hier verschijnen.
Op dinsdag 11 maart 2003 18:40 schreef Wunk het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat Europa altijd de laatste is met releases van films, games, en whatever ???
quote:
Via onze nieuwssubmit wist yamAUchi ons te vertellen dat we in Europa een iets verbeterde versie van Metroid Prime krijgen. Het spel lijkt er in Europa vooral lastiger op te worden. Zo laten vijanden minder snel een power-up achter en zijn de tegenstanders wat krachtiger, zodat ze lang weerstand kunnen bieden.Veel commentaar op de NTSC (Amerikaanse) versie van Metroid Prime was er op het 'hint' systeem, dat je als het ware verder hielp als je vast zat. Echter, volgens de die-hard Metroiders kwam de 'hint' veel te snel, waardoor ze nooit zelf echt in alle rust op zoek konden naar de oplossing.
Ook is het nu mogelijk om cutscenes die je al gezien hebt door te skippen, en zijn de intro en de 'outro' (= game ending) voorzien van een prachtige, zwoele vrouwenstem.
Metroid Prime verschijnt op 21 maart in Nederland.Bron: gamers.nl
quote:Ik tik niet graag een bijna mod op de vingers maar eeh
Op dinsdag 11 maart 2003 18:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Het grote Nintendo Gamecube topic [deel 19]
Maar toch bedankt dat je iig de tijd neemt om wat nieuws te posten
quote:Grmblll, toen was ik op vakantie.
Op dinsdag 11 maart 2003 19:53 schreef febster het volgende:
Ik tik niet graag een bijna mod op de vingers maar eeh :$Het grote Nintendo Gamecube topic [deel 19]
Maar toch bedankt dat je iig de tijd neemt om wat nieuws te posten![]()
quote:Ja maar ja toch wel alle topics lezen he
Op dinsdag 11 maart 2003 19:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Grmblll, toen was ik op vakantie.
8 days and counting...
Castleween
Heel vreemd, aangezien ie o.a. Mario Kart/Tennis/128 voor blijft in de top-10 most wanted.....
quote:shit man! dat gaat maar 12 Frames per seconde, daz veel te weinig. Hopen dat ze het goed gaan oplossen.
Op woensdag 12 maart 2003 12:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Nooit van gehoord, maar volgens tothegame.com is dit het meest verwachte NGC spel :Castleween
Heel vreemd, aangezien ie o.a. Mario Kart/Tennis/128 voor blijft in de top-10 most wanted.....
Ff over PSO (phantasy star online) ZIjn er veel goede 50hz servers?
quote:lol
Op woensdag 12 maart 2003 12:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Nooit van gehoord, maar volgens tothegame.com is dit het meest verwachte NGC spel :Castleween
quote:*zucht*
Op woensdag 12 maart 2003 14:38 schreef G1Ace het volgende:[..]
lol
zelda en metroid prime zijn de meest verwachte games op dit moment
Gisteravond was er een interview op GAMMO met Miyamoto
en die vent is gewoon cool
erg grappig en al helemaal als hij NL's probeert te praten
Maar Zelda begint echt steeds meer te kriebelen, gister op tv de bekende beelden gezien, net een mailtje van Nintendo gehad over Zelda enzo
en dan komt Fileplanet er nog eens achteraan met een 6 min filmpje wat ik met moeite maar niet heb gedownload maar de verleiding was erg groot
quote:Yep
Op woensdag 12 maart 2003 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
Al een weekje toch?
hier kun je daar "veel" info over vinden
zijn mijn ouders weg...
ouders weg = visa weg = niet betalen = niet spelen
maar gelukkig heb ik ssbm gekocht voor "maar" 40 euro
Ik zou hem anders voor 60 euro hebben gekocht
quote:Je kunt ook gewoon via de Bank of Giro betalen hoor. Heeft Inforgrames me in een meeltje verteld! goed nieuws dus
Op woensdag 12 maart 2003 17:21 schreef ASSpirine het volgende:
hebben we nu thuis eindelijk een modem EN phantasy star onlinezijn mijn ouders weg...
ouders weg = visa weg = niet betalen = niet spelen
Je kunt overigens nu gewoon het resultaat bekijken door op fok in te loggen, een nieuwe post te maken, de openingspost erin te plakken en vervolgens op 'preview' te klikken.
Mocht iemand verder nog op- of aanmerkingen hebben: fire away
quote:Paar opmerkingen
Op woensdag 12 maart 2003 20:17 schreef Vagere_Hein het volgende:
jongens, de concept openingspost die ik gemaakt heb staat hier. Ik hou hem zo up-to-date mogelijk en wil je een nieuw topic starten dan kun je gewoon de openingspost knippen en plakken.Je kunt overigens nu gewoon het resultaat bekijken door op fok in te loggen, een nieuwe post te maken, de openingspost erin te plakken en vervolgens op 'preview' te klikken.
Nieuws
Voor diegene die onder een kei hebben gelegen de afgelopen maanden hier 3 screenshots van Splinter Cell die binnenkort ook op de Cube verschijnt (release date volgens Ubisoft Dld: 5 juni)
Updateje over het Dixons gebeuren
quote:Gerucht: F-Zero en Wario World toch niet vertraagd
UDPATE: Dixons may not drop Cube...The BBC reported today on its website Dixons may not be dropping the GameCube after all. A Dixons spokesman said the outcome of the promotion would help determine whether it would continue selling the GameCube in the future.
bron = Cube-europe
quote:Ik wacht rustig af...
News: F-Zero And Wario World Not Delayed?We reported this past weekend that the F-Zero and Wario World game pages at Nintendo of America's website had been changed to reflect new release dates. However, looking at the F-Zero game page and the Wario World game page today shows the original release dates of June 23rd for F-Zero and May 26th for Wario World. The changes before may have either been an error, or may be a sign of a future delay. We will let you know if we can confirm the release dates for both games.
Posted by Derek Miller, News Writer
Source: Nintendo of America
Review van Wining Eleven 6:FE op de GC kun je hier vinden
Conclusie uit die review
quote:Please Nintendo of Europe release deze game in Europa, u zult er geen spijt van hebben met de grote hoeveelheid voetbal liefhebbers die de EU rijk is en de GameCube bezitters zitten te snakken om een (super)goede footie game
Graphics: 9.0
Outstanding animation and smooth framerate, but character models are not what they could be.
Sound: 7.0
The weak point. Wonderfully insane commentary and nice crowd options, but the atmosphere is rather weak.
Control: 9.0
Tight, filled with options, but mostly easy to access. Docked a point for poor strategic control.
Gameplay: 10.0
A perfect rendition of soccer. Accessible, but oh-so-deep.
Lastability: 9.5
Its a sports game with a four player mode of course its endlessly replayable, and then theres the Master League
Final Score (Not an average): 9.5
World Soccer Winning Eleven 6: Final Evolution is the best rendition of soccer ever to hit a console. Its deep. Its fun. Its accurate. Its a must-buy.
Wat Zelda nieuws en record aantal pre orders
Rumor has it that those bonus discs might have something to do with it.
quote:Zelda Poster
Still two weeks from launch, more than 560,000 Zelda fans have reserved their copy of The Legend of Zelda: The Wind Waker and received the nearly sold-out limited-edition disk featuring two playable, full-length games originally for the Nintendo 64: The Legend of Zelda: Ocarina of Time and The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest, for a suggested retail price of $49.95. This makes The Legend of Zelda: The Wind Waker Nintendo's most successful pre-sell program in history."The Legend of Zelda: The Wind Waker is the most anticipated video game in Electronics Boutique's history based on our pre-orders, even outpacing last year's Grand Theft Auto: Vice City," says Jerry Madaio, vice president, merchandising, Electronics Boutique. "And the number of pre-orders is still growing! Clearly, this game's appeal is so wide, that it is a 'must-have' for any Nintendo GameCube owner." Duh
"Given the history of the Zelda series, we expected overwhelming interest, and this solidifies the ever-growing phenomenon and attraction gamers have to the characters and story," explains George Harrison, senior vice president, marketing and corporate communications, Nintendo of America Inc. "It doesn't matter which system you own, gamers across the world respect and anticipate the launch of any Zelda game and The Legend of Zelda: The Wind Waker is a killer application that will move hardware."
Alle GC GBA player combo's mocht je niet weten of het zou staan
Hier kun je een 3 pagina tellend interview met Miyamoto vinden
Van inside gamer (kwootje uit artikel):
quote:
Waar we al wel over kunnen oordelen, zijn de grafische kwaliteiten. Wat een power heeft Amusement Vision uit de GameCube weten te persen om F-Zero te ontwikkelen! Er kunnen 28 voertuigen tegelijk op het beeldscherm getoond worden zonder dat er ook maar enig detailverlies plaatsvindt. Daarnaast zijn de banen verschrikkelijk strak weergegeven. F-Zero draait helemaal op 60fps en dat zonder te stotteren. Op zich is dat al een fantastische prestatie, maar met die grafische wondertjes erbij, is het helemaal fantastisch wat Amusement Vision laat zien.
GBA (SP) nieuws
GBA SP reclame filmpje
Filmpje van Zelda A Link to The Past
Filmpje van Zelda The Four Swords
Trouwens Soul Calibur II scoort een 8,6 in een japans blad, review is wel voor alle consoles. PN03 scoort een 7, dit alles komt van cubezone.
Volgende animatie(360kb ongeveer) heb ik zelf gemaakt, iemand commentaar?(wel flash 6 nodig geloof ik)
http://www.geocities.com/closemindedtweek/lordofthercube2.swf Url copy/paste naar je adres balk en dan doet ie het iig.
quote:Je link doet het niet
Op woensdag 12 maart 2003 22:39 schreef Tweek het volgende:
Vette post Febster![]()
Trouwens Soul Calibur II scoort een 8,6 in een japans blad, review is wel voor alle consoles. PN03 scoort een 7, dit alles komt van cubezone.
Hoe kunnen ze Soul Calibur II nu al testen, ik dacht dat hij pas in augustus uitkwam? Of was dat alleen de releasedatum voor America/Europa?
quote:Dat ziet er erg goed uit. Zo kan ik op pagina 1 van een topic een hoop vinden !
jongens, de concept openingspost die ik gemaakt heb staat hier. Ik hou hem zo up-to-date mogelijk en wil je een nieuw topic starten dan kun je gewoon de openingspost knippen en plakken.Je kunt overigens nu gewoon het resultaat bekijken door op fok in te loggen, een nieuwe post te maken, de openingspost erin te plakken en vervolgens op 'preview' te klikken.
Vage_Hein, die openingspost is ook
Het breedband modem is al uit zag ik? Hoe gaat dat werken? Moet je een abbo nemen ofzo?
En welke spellen worden er op korte termijn voor gereleased?
quote:Ik Heb NTSC,
Op donderdag 13 maart 2003 09:26 schreef Ajax_master het volgende:
BTW
Waar hebben jullie Zelda ge-preorderd?
Ik wil het ook wel doen maar ik zou hem wel graag NTSC hebben,
Hebben jullie allemaal PAL, of niet?
Zelda pre-orderen (pal) bij dimension plus, mét bonus disc !
quote:hier kun je daar "veel" info over het online gebeuren vinden
Op donderdag 13 maart 2003 09:33 schreef Luigi het volgende:
Ehhhhh, wie lult me even bij?Het breedband modem is al uit zag ik? Hoe gaat dat werken? Moet je een abbo nemen ofzo?
quote:Ja wat is korte termijn
En welke spellen worden er op korte termijn voor gereleased?
Volgende week vrijdag iig Metroid Prime , en dat is echt een must have voor elke Gamecube bezitter
, daarnaast zijn vorige week ofzo, Resident Evil Zero, Super Monkey Ball 2 (met gave multiplayer) en Phantasy Star Online 1&2 verschenen.
Daarnaast verschijnt in april Ikagura (zie voor screens pagina terug) en natuurlijk 3 mei The Legend of Zelda: The Wind Waker die je met bonusdisk en al kan reserveren bij www.dimensionplus.nl
Als je meer wilt weten, just ask
quote:Ikaruga lijkt me toch wel zwaar okay. Lekker old skoll knallen.
Op dinsdag 11 maart 2003 16:19 schreef febster het volgende:[..]
Oke oke
, maar dat idee kwam net in me op en als ik t dan niet post vergeet ik t weer
maar ik post voortaan wel die gedachten in t feedback topic van GAM ofzo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Die titel begint nu bij mij een beetje te kriebelen...
eerst leek t me nix maar nu ik er een IGN filmpje van heb gezien lijkt t me toch ergggg gaaf en hectisch dus misschien pick ik deze titel toch wel op in April
quote:Voor mij zijn ze gewoon de beste
Op donderdag 13 maart 2003 13:02 schreef Lexie het volgende:
Wat is er eigenlijk zo goed aan Dimension plus, dat iedereen Zelda juist daar reserveert?
quote:Goeie service, snel en vriendelijk antwoord op mails. Goedkoper zijn ze niet, maar voor het geld dat ik voor een game moet neertellen vind ik service en kennis van zaken nu eenmaal belangrijk.
Op donderdag 13 maart 2003 13:02 schreef Lexie het volgende:
Wat is er eigenlijk zo goed aan Dimension plus, dat iedereen Zelda juist daar reserveert?
Of kan ik toch beter Deadly Alliance kope...
maar die hebbe ze trouwens op het moment niet bij de intertoys hier ligge, nog nooit gezien ook.
En daar heb ik net een tegoedbon van.
quote:Oke dan heb ik eigenlijk maar 1 antwoord: Na de E3 weet ik dat
Op donderdag 13 maart 2003 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
Volgens mij wil Luigi weten welke games met online mogelijkheden er binnenkort gereleased worden.
En aangezien hier niemand alles terug leest De E3 is van 13 tot en met 16 mei
quote:Ik heb ff op IGN voor je gezocht:
Op donderdag 13 maart 2003 13:07 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Heeft iemand Bloody roar: Primal fury ???
Want keb gelezen dat het toch best een goed spel is, en ik wil wel een vechtspel. Is dat een beetje een goed spel?Of kan ik toch beter Deadly Alliance kope...
maar die hebbe ze trouwens op het moment niet bij de intertoys hier ligge, nog nooit gezien ook.
En daar heb ik net een tegoedbon van.
Conclusie van Bloody Roar: Primal Fury:
quote:De hele review kun je hier vinden
Presentation
Polished, animated menus and lots of options. 8.0Graphics
Detailed characters, top animation, sometimes crisp textures and a smooth framerate. 7.0Sound
Cheesy 80s guitar riffs mixed with a decent, but standard selection of sound effects. 6.0Gameplay
Fun. Could use some more moves, but what's there is executed well, and the beast transformations rock. 7.0
Lasting Appeal
Single-player modes are frustrating at points, but certainly challenging. Multiplayer is addictive, and this is the main reason to come back. 8.0OVERALL SCORE (not an average) 7.7
En de Mortal Kombat review van IGN kun je hier vinden en dat spel krijgt een 8,6
It's your choice...
Ik heb hem verkocht omdat ik Timesplitters 2 kocht
quote:Bloody roar was een tijdje 14,95 bij de frs. Alleen zie ik hem nooit meer staan op de site.
Op donderdag 13 maart 2003 14:39 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Ik ga zo ff kijke welke het word, ik kan nog niet echt kiezen![]()
Als Mortal Kombat er ligt haal ik die, en anders Bloody Roar.
Jullie horen er nog van vandaag.....
quote:we laten je wel weten hoe erg zelda ruled
Op donderdag 13 maart 2003 13:12 schreef Lexie het volgende:
Hmm, dan kijk ik in het weekend of de storing echt aan mijn t.v. ligt, en dan annuleer ik Zelda maar bij dvdboxoffice, en moet ik maar een maandje langer wachten. Dat trek ik nog wel
Online mogelijkheden van de cube:
Phantasy Star Online en de Phantasy star online card game
sorry Luigi
quote:Heb het net meteen gedaan bij Dimension plus. Alleen klopt het dat je niet eerst lid hoeft te worden? Zoals wel het geval is bij veel andere sites.
Op donderdag 13 maart 2003 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees eens terug mensen...Zelda pre-orderen (pal) bij dimension plus, mét bonus disc !
quote:Nope, je krijgt gewoon een klantnummer zodra je klant bent (als ze uitleveren)
Op donderdag 13 maart 2003 16:51 schreef nikanoru het volgende:[..]
Heb het net meteen gedaan bij Dimension plus. Alleen klopt het dat je niet eerst lid hoeft te worden? Zoals wel het geval is bij veel andere sites.
quote:Maar wat als ik em wil annuleren?
Op donderdag 13 maart 2003 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nope, je krijgt gewoon een klantnummer zodra je klant bent (als ze uitleveren)
* nikanoru is weer eens overhaast bezig geweest. Maar goed wat wil je met Zelda.
quote:Dan komen ze je opzoeken met een paar knuppels...
Op donderdag 13 maart 2003 17:05 schreef nikanoru het volgende:[..]
Maar wat als ik em wil annuleren?
* nikanoru is weer eens overhaast bezig geweest. Maar goed wat wil je met Zelda.
![]()
Mailtje sturen naar info@dimplus.nl
quote:WHAAAAaa hilfe!!!1
Op donderdag 13 maart 2003 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dan komen ze je opzoeken met een paar knuppels...
Mailtje sturen naar info@dimplus.nl
Nou ja ik zie wel wat er gebeurt.
Want ik heb de breedband adapter en PSO gekocht!
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:45 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar gaat zo een netwerkkabel naar z'n tv aanleggen.Want ik heb de breedband adapter en PSO gekocht!
Let me know hoe het is
Misschien kom ik zelfs wel langs om te kijken!
quote:Weet jij dat je te chronisch je shiftknop indrukt en dat dat niet lekker leest?
Op donderdag 13 maart 2003 17:02 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Weet Iemand Wanneer Joe Viewtiful
En Animal Crossing 2 Uitkomt?
on topic:
VJ: dit voorjaar in Japan, september in VS, oktober in Europa
AC2: niets over bekend
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 13:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Goeie service, snel en vriendelijk antwoord op mails. Goedkoper zijn ze niet, maar voor het geld dat ik voor een game moet neertellen vind ik service en kennis van zaken nu eenmaal belangrijk.
snel kan IK alvast niet zeggen
ik kan het evengoed opgeven ivm met dim plus
ik vindt PSO best wel wat traag
heb maar heel even offline gespeeld
niet veel tijd
alvast bedankt,
Aranka
Why is this world so cruel to me ???
Ik heb per ongeluk mijn monkeyball memory ge-erased
Nu mag ik weer opnieuw punten gaan inzamelen om ooit expert uit te kunnen spelen
ik haal dat dus nooit zonder oneindige continues
Dat spel werkt NIET met een 3rd party memory card!! Ik heb eentje van Nintendo, die werkt prima, en eentje van Piranha, die raakte constant corrupt!
quote:omg... das balen
Op donderdag 13 maart 2003 19:58 schreef ASSpirine het volgende:
Hier ook even reageren
Why is this world so cruel to me ???Ik heb per ongeluk mijn monkeyball memory ge-erased
![]()
![]()
![]()
Nu mag ik weer opnieuw punten gaan inzamelen om ooit expert uit te kunnen spelen
ik haal dat dus nooit zonder oneindige continues
![]()
![]()
cheats misschien?
Net met 1 fighter het uitgespeeld
[Dit bericht is gewijzigd door Johnson_Lopez op 13-03-2003 21:19]
Ik ga hem niet PAL-orderen hoor
quote:Psst, freeloader kopen met Metroid Prime?
Op donderdag 13 maart 2003 21:14 schreef Ajax_master het volgende:
Waarom heeft iedereen eigenlij kk bij dimension + bestelt?
Heeft niemand een freeloader, hij komt over 1/2 weken NTSC uit, en pas 3 mei in Europa,Ik ga hem niet PAL-orderen hoor
quote:
Dus I-net sharing in XP aan, en in neem aan dat de GC op auto-ip staat???
quote:Wat is PSO??? En ik heb dus geen router of een apart ADSL modem nodig???
Op donderdag 13 maart 2003 22:14 schreef Khadgar het volgende:
Dat kan ja. Je kunt in PSO alles instellen.
quote:PSO == Phantasy Star Online, het enige cube online game op het moment. Als je die niet gaat spelen, kun je het modem net zo goed laten staan in de winkel.
Op donderdag 13 maart 2003 22:17 schreef Ajaxno1 het volgende:[..]
Wat is PSO??? En ik heb dus geen router of een apart ADSL modem nodig???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |