abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2003 @ 16:26:43 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8956277
Metroid komt eraan !

http://www.metroid.com/prime/

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 16:28:10 #2
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_8956306
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 15:31 schreef Wunk het volgende:
1 $49.99 $49.99 The Legend of Zelda: The Wind Waker (Pre-order bonus ships with game - no surcharge)
Subtotal: $49.99
Shipping: $30.00
-------------
Total: $79.99

Hah, besteld.., sniegoedkoop, maar dan heb je wel wat

Ehhh,...waarom niet bij DVD Boxoffice,....daar zitten geen shippingkosten bij. Je naait jezelf nu voor dik 30 Euro.....
pi_8956322
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 16:28 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ehhh,...waarom niet bij DVD Boxoffice,....daar zitten geen shippingkosten bij. Je naait jezelf nu voor dik 30 Euro.....

40 euro. daar kost ie in totaal 42
  zaterdag 8 maart 2003 @ 16:42:14 #4
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_8956427
Okee ik heb me dus net een cube gekocht, maar welke games zijn nu games die je MOET hebben?

(ik heb Mario Party 4, Super monkey ball 2, SSBM, Pikmin en de echte games die ik wil hebben zijn Zelda en Metroid Prime)

zijn er dus nog games naast deze die echt vet zijn??

pi_8956673
Timesplitters 2
Starfox Adventures
Wave Race: Blue Storm
Eternal Darkness

Binnenkort idd Metroid en Zelda

You'll tell the angels in heaven that you had never seen evil so singularly personified as you did in the face of the man who killed you.
pi_8956742
Ga maar eerst die andere spellen uitspelen
pi_8956765
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 16:55 schreef Phydomir het volgende:
Timesplitters 2
Starfox Adventures
Wave Race: Blue Storm
Eternal Darkness

Binnenkort idd Metroid en Zelda

Wave Race vind ik niet zoveel aan eerlijk gezegd , hij is voor 2 weken wel leuk maar daarna heb je het wel gezien eigenlijk

TimeSplitters 2 met co op mode is erg vet en met een paar vrienden en een krat bier is Super Smash Brothers Melee ook erg

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zaterdag 8 maart 2003 @ 17:05:39 #8
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8956896
Timesplitters 2 is voor echt de fps fan, en is leuk, no matter how much persons you got
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  zaterdag 8 maart 2003 @ 17:18:45 #9
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_8957222
Klote gamecube

Kinder, nee, babyding

Zit al uren Starfox te spelen

En ik wil niet stoppen

Klote consoles... ik heb het altijd al gezegd: Die dingen zijn NERGENS goed voor

Ik hoop dat Metroid en Zelda een beetje gauw komen

*Leven gaat zoeken*

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 8 maart 2003 @ 17:20:04 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_8957250
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 17:18 schreef ChOas het volgende:

*Leven gaat zoeken*

Die vind je hier in GAM
The truth was in here.
  zaterdag 8 maart 2003 @ 17:21:19 #11
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_8957280
Nog een vraag hoe zit het met die RGB kabels en met RGB kabels van third party leveranciers?

Moet die officiele rgb kabel in de digitale uitgang?? en de third party kabels ook of niet??

en schakelt me beeld dan automatisch over naar de zender waar me ngc op staat of niet?? zoja ook bij die third party kabel?

pi_8958053
Heb 2 dagen geleden SMS binnen gekregen maar ik vind em vergeleken met SM64 behoorlijk tegenvallen!! Dat hele verf/water element spreekt me niet echt aan, hopelijk gaan ze van SM128 weer een traditionele platformer maken (wel in 3d natuurlijk zoals in SM64)... Gelukkig heb ik em voor een prikkie op Ebay gekocht, wel jammer dat de vorige gebruiker de vip-pin al geregistreerd had geen 250 sterren
pi_8958238
Wat meer info over Ghouls and Ghots Online
quote:
By IGN.com
GDC 2003: Ghouls and Ghosts Online

Zona Inc. debuts Capcom's first MMOG at GDC.

March 06, 2003 - At the Game Developers Conference today in San Jose, Ca., newly formed network company Zona Inc. debuted the first playable version of Ghouls and Ghosts Online, a massively multiplayer online action adventure game.

Slated for an optimistic fall 2003, the MMOG is unofficially scheduled to appear on PlayStation 2, Xbox and GameCube. We say "unofficially" only because Capcom Entertainment has not yet "officially" announced it, but there it was -- online and playable at GDC on the PC and Xbox. Zona is working on a second online Capcom game, Ghouls and Ghosts Match Fight, a one-on-one fighting game, also scheduled for multiple systems in the distant future.

Ghouls and Ghosts Online is a cooperative-style, realtime action game enabling players to roam vast medieval landscapes, team up to fight evil monsters, dragon, ghosts and ghouls and build their characters as the progress. Text-based conversations and level building are a large part of the game's design, though none of that was shown today.

Only two months new, the early code running Ghouls and Ghosts Online was connected online at the show floor enabling 25 people to simultaneously play the action-oriented adventure MMOG. In development with Game Factory and using Zona's online technology, the game looks mighty early. The texture mapping is simplistic. The backgrounds are sparse, with same-style houses and a few short hills, brown fences encircling the massive landscape, and a few trees. The character model (there is only one character to see) is moderately constructed. The simplistic knight's minimalist functions include walking, running, jumping, double jumping, and attacking, at least right now. It looks exactly how one would expect a MMOG game to look in the early stages -- functional but sparse.

Zona Inc.'s technology is capable of enabling tens of thousands of players to vie simultaneously, and from what Zona representatives told IGN today, Capcom's Ghouls and Ghosts Online is aimed to provide just such a function. Using technology that's client-server based, Zona can run online games transcending platforms, enabling PS2s to connect to PCs and more. It's also server hardware and OS independent, enabling various OS systems to work over the complex, powerful network.

We'll have more on Ghouls and Ghosts Online in the near future.

Nieuw PNo3 filmpje

Nieuwe F-Zero pics

Geruchten rond RE5 worden sterker

quote:
Nieuws] Resident Evil 5 dot com

Er was laatst al een gerucht over een vijfde Resident Evil, en dat lijkt nu bevestigt.

Er is namelijk iets heel interessants gebeurt. Iemand is erachter gekomen dat Capcom de domeinnaam 'ResidentEvil5.com' heeft geregistreerd! Voordat je hals over kop naar die site gaat: er is nog niks te zien, behalve zo'n scherm dat de site under construction is en dat de domeinnaam geregistreerd is. Toen de pers erachter kwam dat iemand Residentevil5.com heeft geregistreerd, was iemand zo slim om een domein check te doen. En ja, het bleek Capcom te zijn. We kunnen ons niet voorstellen dat Capcom voor de grap een domeinnaam registreert, dus een RE5 zal er wel gaan komen! Laten we ons echter eerst maar eens gaan richten op Resident Evil 4 en de ports van 2 en 3, omdat zelfs die nog lang niet uit zijn. Kun je nagaan hoelang het nog duurt voordat deel 5 uitkomt.

Maar goed deel 4 staat geplanned voor 2004 duss

The Gremlins aangekondigd voor de GC info+screens

quote:
Inside we have the first info and screens of Gremlins for the Nintendo GameCube!

Today we bring you the first info and media of Gremlins for the GameCube.

Details
It is time for commemorations in Kingston Falls and twenty years have passed since the disaster that occurred when the Gremlins came to town: plundering, destruction and persecutions have left a bitter memory in the minds of the peace-loving residents of this small town.

A large party is organized with all the town's inhabitants to pay homage to Gizmo the courageous Mogwaï and Billy, the 2 heroes and Gremlin fighters. But inadvertently that night, Gizmo gets splashed with just enough water to provoke the emergence of a new Mogwaï with a white mane, Stripe, who has plenty of mischievous intentions. Stripe manages to stir up trouble in the dance hall and locks all of its occupants up tight so that he can attempt to take control of the city again, multiply and let chaos rule.

Features

[list]

• An innovative game play for an action platform game that combines varied phases of shooting and strategy
  • Teammate management that is both easy to use and complete! Learn to master the commands that will enable Gizmo or Stripe to command their troops
  • Two unique adventures, depending on the selected character (Gizmo or Stripe), providing an impressive game lifespan
  • Two captivating one-player adventures (Adventure mode or Quick Action) and a 100% action Multiplayer mode with cooperative play!
  • Gigantic worlds (11 game levels in 3D): revisit the School, the Town Hall, the Gaming Room, the Bank, the Courthouse, the Cinema and more
  • The game lets you discover many original characters, each with their own special traits
  • Find gangs of Gremlins (mafia, scientists, policemen, and others) and fight their bosses using special techniques
  • Many animations have been included to enhance the story and really put you right in the 3D world of the Gremlins

• Nieuwe screens van Gladius van LucasArts

Speciaal voor Speknek:

Futurama features

quote:
    Game play highlights include:

[list]

• Fight your way through the futuristic streets of New New York, and explore the dark and forbidding underground ruins of old New York.
  • Travel to the asteroid belt and battle huge robot monsters in an asteroid junkyard.
  • Avoid the deadly traps and evil Sun Priests of the ancient Sun City.
  • Battle swamp monsters and alligators in the Bogad bayou at the very edge of the universe.
  • Meet the irreverently funny characters from the Futurama series.
  • Play as Fry, Bender, Leela or Dr Zoidberg and explore each of their unique combat styles and skills.

• Other great features:

• Story and dialogue written by the critically acclaimed writers from the Futurama TV-series.
  • Design consultation by Matt Groening himself, the creator of Futurama and The Simpsons.
  • New characters and locations never seen in the Futurama TV-series before and exclusive to the Futurama video game.
  • All in-game voice-overs are done by the actual voice talents from the Futurama TV-series.
  • Custom made outline and toon-shading render engine that captures the visual look and feel of the Futurama TV-series.
  • Easy and straightforward controls make the game easy to just pick up and play.

• Nieuw Dead Phoenix filmpje Hier

Idem voor Vieuwtiful Joe Hier!

Idem voor Killer7
    Hier!

nu begin ik te twijfelen of t niet gewoon de filmpjes zijn die we al gezien hebben (heb ze nog niet gezien namelijk) maar goed dan kunnen de "newbee's" er wel wat mee

Het gerucht gaat dat er nog meer hidden characters in Soul Caliber II zitten.... to be continued

Volgens Nintendo.com komt met de Q4 2003 label voor de nieuwe MGS op de Gamecube

Nog een Wario commercial *klik*

En dat was t wel weer

*filmpjes kijken gaat*

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      zaterdag 8 maart 2003 @ 18:29:39 #14
    28309 Wunk
    Komt gewoon door die konijnen
    pi_8958948
    quote:
    40 euro. daar kost ie in totaal 42
    SHHT.., nu weet ik het wel, ff allemaal m'n pret de kop indrukken he.., ben allang blij dat ik aan het eind v/d maand zelda krijg

Ben net ff in de adventure mode van Smash bros bezig geweest, is ook ERG cool, vooral als je de ouwe NES spellen nog kent zitten er een hoop herkenbare onderdelen in.., levels als mario en een kasteel uit zelda 2 doorspitten

zaterdag 8 maart 2003 @ 18:55:42 #15
    693 ChOas
    pi_8959633

"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
    When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
      zaterdag 8 maart 2003 @ 19:01:48 #16
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_8959807
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 18:01 schreef febster het volgende:
    Speciaal voor Speknek:

Futurama features

.
    Alleen zijn dat soort spellen altijd ontzettend butt. Maar toch .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zaterdag 8 maart 2003 @ 19:02:51 #17
    32686 G1Ace
    pi_8959836
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 16:26 schreef Chocobo het volgende:
    Metroid komt eraan !

http://www.metroid.com/prime/

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

wat voor cheat codes hebben ze hier gebruikt?
    ik zie allemaal wapens die je pas later krijgt dan wanneer deze scenes zouden moeten plaatsvinden
    August 1998- March 2018
      zaterdag 8 maart 2003 @ 19:03:28 #18
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_8959850
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 18:55 schreef ChOas het volgende:

[afbeelding]

.

Daar moeten meer controllers aan .

(leuk heh zo'n handvat ).

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_8960000
    ik zie dat iedereen een zwarte heeft ( mij inclusief ) is er eigenlijk iemand met een paarse? of een ander exotisch kleurtje ?
      zaterdag 8 maart 2003 @ 19:33:45 #20
    693 ChOas
    pi_8960593
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 19:08 schreef flappiewappie het volgende:
    ik zie dat iedereen een zwarte heeft ( mij inclusief ) is er eigenlijk iemand met een paarse? of een ander exotisch kleurtje ?
    facedown heeft een paarse (gamecube)...

Maarja.. dan noem je ook iemand...

[Stephen Roberts]
      zaterdag 8 maart 2003 @ 19:35:28 #21
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_8960635
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 19:33 schreef ChOas het volgende:

[..]

facedown heeft een paarse (gamecube)...

Maarja.. dan noem je ook iemand...

zaterdag 8 maart 2003 @ 19:35:57 #22
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_8960645
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 19:02 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ik zie allemaal wapens die je pas later krijgt dan wanneer deze scenes zouden moeten plaatsvinden

Dat zijn officiele screens vriend,... ik neem aan dat hun zo hun toegang hebben
    pi_8960969
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 19:02 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ik zie op elke screen het zelfde wapen? of waar kan je dat zien ?
    pi_8961473
    Metal of honor voor de gamecube is echt vet-cool :d
    Maar de missie zijn daarom ook hel mooi
    Alles is VEt 3d en alles lijkt gewoon echt
      zaterdag 8 maart 2003 @ 20:12:16 #25
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_8961677
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 18:55 schreef ChOas het volgende:

[afbeelding]

Zeer veel respect,.... !
    pi_8962119
    Ik heb een paarse gamecube .
    En Zelda in de preorder voor 43 eurootjes
      zaterdag 8 maart 2003 @ 20:32:50 #27
    13452 Ketel_1
    sedert 1691
    pi_8962179
    quote:
    Ik heb een paarse omdat ik 'm zo gewonnen heb . Maar als ik had mogen kiezen had ik altijd een zwarte genomen.
    [url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
      zaterdag 8 maart 2003 @ 20:52:43 #28
    28169 Johnson_Lopez
    30 maakt je buurt weer prettig
    pi_8962661
    Ik wou een paarse, omdat dat de "normale" is zeg maar, maar ja er waren alleen nog maar zwarte waar ik um kocht
    niet dat het zo erg is, als ik maar kon cuben
    80 maakt je buurt weer prachtig
    pi_8962739
    Deze rakker heeft bewust een indigo gekocht voor het 'nintendo' gevoel. Als ik overigens nog eens mocht kiezen dan had ik een platinum gekocht.
      zaterdag 8 maart 2003 @ 20:58:04 #30
    32686 G1Ace
    pi_8962815
    had liever platinum gehad, maar heb de zwarte, die is toch even goed
    August 1998- March 2018
      zaterdag 8 maart 2003 @ 21:02:39 #31
    35614 nikanoru
    [TK]Merry Fucking Christmas!
    pi_8962915
    Ik had het liefst die DVDhybrid geval gehad. Maar ik toch maar een paarse genomen. geeft een wat meer Nintendo gevoel.
    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
      zaterdag 8 maart 2003 @ 21:26:25 #32
    32686 G1Ace
    pi_8963484
    ik had ook liefst die hybrid gehad, maar die was te duur
    August 1998- March 2018
      zaterdag 8 maart 2003 @ 22:09:18 #33
    35614 nikanoru
    pi_8964956
    Ik zat net trouwens even dat filmpje van PO3 te bekijken, Tanx to Febster. En ik moet zeggen; die chick daarvan bevalt me uitermate goed.
    Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
      zaterdag 8 maart 2003 @ 22:59:08 #34
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_8966489
    Ik zag het ergens in Febsters post geloof ik maar ik post het toch nog maar even. Ze verdienen het,...........

De IDGA (International Game Developers Association) heeft gisteren de prijzen toegekend voor de beste games van het afgelopen jaar. De IGDA awards zijn het beste te vergelijken met Oscars en zijn erg belangrijk voor de ontwikkelaars, zeker omdat mensen uit de game-industrie de prijzen toekennen.

Metroid Prime is benoemd tot beste game 2002 en Game met beste leveldesign. De makers van Metroid Prime, Retro Studios, wist tevens de prijs voor beste Rookie Studio binnen te slepen.

pi_8968731
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 22:59 schreef Chocobo het volgende:
    Ik zag het ergens in Febsters post geloof ik maar ik post het toch nog maar even. Ze verdienen het,...........

De IDGA (International Game Developers Association) heeft gisteren de prijzen toegekend voor de beste games van het afgelopen jaar. De IGDA awards zijn het beste te vergelijken met Oscars en zijn erg belangrijk voor de ontwikkelaars, zeker omdat mensen uit de game-industrie de prijzen toekennen.

Metroid Prime is benoemd tot beste game 2002 en Game met beste leveldesign. De makers van Metroid Prime, Retro Studios, wist tevens de prijs voor beste Rookie Studio binnen te slepen.

gek dat als het zo beroemd is als de oscars, dat ik het dan niet ken

maja wel verdiend denk ik

zondag 9 maart 2003 @ 08:01:29 #36
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_8973486
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 00:10 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

gek dat als het zo beroemd is als de oscars, dat ik het dan niet ken

maja wel verdiend denk ik

Niet zo beroemd, maar net zoiets
      zondag 9 maart 2003 @ 11:20:25 #37
    14799 Penance
    So Bite Me, Eh?
    pi_8975032
    Ik heb ook een paarse, hoort toch meer bij Nintendo, en de SNES die we hebben heeft ook paarse knoppen, dus past wel leuk.
    Ik heb wel 1 zwarte controller (en 2 paarse )
    Things to meat, people to do, places to kill.
      zondag 9 maart 2003 @ 11:34:56 #38
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_8975194
    Zooooooo, Robhimself heeft sinds gisteren ook een spelletjes kubus in da house, aight!

Bij Dixons:
    Gamecube (+ gratis spel uit lijst van 7 stuks) 199 meuro
    Memory Card 4 mb 13 meuro
    49,95 meuro

Seven classic Sonic games in one collection:
    Sonic the Hedgehog
    Sonic the Hedgehog 2
    Sonic the Hedgehog 3
    Sonic & Knuckles
    Sonic Spinball
    Dr.Robotnik's Mean Bean Machine
    Sonic 3D Blast
    Unlockable bonus games.
    Extras mode featuring Sonic movies, illustrations, comics, and more!

Als gratis spel heb ik Eternal Darkness gekozen

Nu alleen nog een goede SCART kabel, want die smerige tulpjes mot ik nie

[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 09-03-2003 11:44]

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
    Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
      zondag 9 maart 2003 @ 11:41:47 #39
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_8975269
    Heeft iemand Phantasy Star Online al? En kun je ook op een andere manier je abo geld betalen dan met een credit card?
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zondag 9 maart 2003 @ 11:51:08 #40
    35614 nikanoru
    pi_8975388
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 11:34 schreef Robhimself het volgende:
    Zooooooo, Robhimself heeft sinds gisteren ook een spelletjes kubus in da house, aight!

Bij Dixons:
    Gamecube (+ gratis spel uit lijst van 7 stuks) 199 meuro
    Memory Card 4 mb 13 meuro
    [afbeelding] 49,95 meuro

Seven classic Sonic games in one collection:
    Sonic the Hedgehog
    Sonic the Hedgehog 2
    Sonic the Hedgehog 3
    Sonic & Knuckles
    Sonic Spinball
    Dr.Robotnik's Mean Bean Machine
    Sonic 3D Blast
    Unlockable bonus games.
    Extras mode featuring Sonic movies, illustrations, comics, and more!

Nu alleen nog een goede SCART kabel, want die smerige tulpjes mot ik nie

Gefeliciteerd met je beste gelduitgave van het jaar 2003.
      zondag 9 maart 2003 @ 11:59:42 #41
    28309 Wunk
    pi_8975497
    * Wunk heeft een paarse
      zondag 9 maart 2003 @ 11:59:50 #42
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_8975499
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 11:51 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Tis me godverdomme wel een rib uit mn lijf.... Vorige maand ook al een digicam............

Maargoed, de GC stond vanochtend gezellig te ouwehoeren met de XBOX en de PS2 bij het koffie apparaat.

Sinds de GC de " New kid on the block" is, vinden de PS2 en de XBOX dat ie ontgroend moet worden. Ze zijn tenslotte niet van plan om zomaar te wijken voor een nieuw stuk plastic. En Terecht!!!

Kep X-press de zwarte GC genomen, omdat het anders een knokpartij was geworden ipv een goed gespek onder het genot van een bak koffie.

[Dit bericht is gewijzigd door Robhimself op 09-03-2003 12:01]

Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
      zondag 9 maart 2003 @ 11:59:55 #43
    32686 G1Ace
    pi_8975503
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 11:51 schreef nikanoru het volgende:

[..]

tot nog toe
    August 1998- March 2018
      zondag 9 maart 2003 @ 12:04:05 #44
    20569 Robhimself
    Heeere's you sign!
    pi_8975570
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 11:59 schreef G1Ace het volgende:

[..]

tot nog toe

Mijn beste gelduitgaven (op consolegebied) worden:
    Zelda
    Toejam & Earl 3 (xbox)
    tot nu toe dus he?
      zondag 9 maart 2003 @ 12:36:18 #45
    18552 WiXX
    Kijk uit maloot...
    pi_8976316
    WiXX heeft een Paarse cube want om alleen maar zwarte machines te hebben is ook zo saai. Me PC is zwart en me xbox ook (donkergroen maar ziet er als zwart uit)
      zondag 9 maart 2003 @ 13:29:23 #46
    32686 G1Ace
    pi_8977836
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 12:04 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Zelda
    Toejam & Earl 3 (xbox)
    tot nu toe dus he?

je bent metroid prime in dit lijstje vergeten
    daarom, tot nog toe
    August 1998- March 2018
      zondag 9 maart 2003 @ 13:54:51 #47
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_8978460
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 20:30 schreef Lexie het volgende:
    Ik heb een paarse gamecube .
    En Zelda in de preorder voor 43 eurootjes
    WTF. Waar kun je Zelda voor 43 eurie pre-orderen?
      zondag 9 maart 2003 @ 14:09:55 #48
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_8978835
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 11:34 schreef Robhimself het volgende:
    Mooi, ik was dus niet te laat. Mario Sunshine zuigt, Eternal Darkness roeleert de pan uit.
      zondag 9 maart 2003 @ 14:15:12 #49
    32686 G1Ace
    pi_8978940
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 13:54 schreef BMH het volgende:

[..]

eh
    als $51 nu door de koers 43 euro is, dvdboxoffice.com
    August 1998- March 2018
    pi_8978981
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 13:54 schreef BMH het volgende:

[..]

www.dvdboxoffice.com

Voor de regulars: misschien kunnen we een soort van standaardopeningspost maken (beetje à la GOT maar minder dwingend ) met links naar oude topics, goedkope online winkels, die site waar alle geteste freeloaderspellen op staan et cetera. Het zal in ieder geval helpen voorkomen dat er meer fokkers zullen zijn die 70 dollar voor een importspel betalen. Say the word en ik flans wel ff wat in elkaar en zet het online.

zondag 9 maart 2003 @ 15:28:00 #51
    32686 G1Ace
    pi_8980457
    tja, dat spaart wel steeds antwoorden op vaak gestelde vragen, zoals bijvoorbeeld release van nieuwe spellen enzo
    August 1998- March 2018
    pi_8980787
    Goed idee .
    Zet er dan ook meteen bij welke spellen verplicht zijn om te kopen.

Hmmz, hopen dat de Euro weer een beetje stijgt t.o.v. de dollar, anders wordt mijn Zelda duurder . Ach ja, die drie euro doen het hem ook niet .

Had ik trouwens al gezegd dat Metroid Prime heerst?

zondag 9 maart 2003 @ 16:00:26 #53
    32686 G1Ace
    pi_8981275
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 15:41 schreef Lexie het volgende:

Hmmz, hopen dat de Euro weer een beetje stijgt t.o.v. de dollar, anders wordt mijn Zelda duurder . Ach ja, die drie euro doen het hem ook niet .

Had ik trouwens al gezegd dat Metroid Prime heerst?

met oorlog die nadert, vast
    hoe ver ben je nu?
    August 1998- March 2018
    pi_8981426
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 16:00 schreef G1Ace het volgende:

[..]

met oorlog die nadert, vast
    hoe ver ben je nu?

Ik heb alle artifacts verzameld, 185 missiles, 6 power bombs en ik moet waarschijnljk nog twee energy tanks vinden. Maar ik sta pas op 82%. Zou best klote zijn als ik een paar dingen ben vergeten te scannen, die ik nu niet meer kan bereiken...
    pi_8982121
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 14:17 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

www.dvdboxoffice.com

Voor de regulars: misschien kunnen we een soort van standaardopeningspost maken (beetje à la GOT maar minder dwingend ) met links naar oude topics, goedkope online winkels, die site waar alle geteste freeloaderspellen op staan et cetera. Het zal in ieder geval helpen voorkomen dat er meer fokkers zullen zijn die 70 dollar voor een importspel betalen. Say the word en ik flans wel ff wat in elkaar en zet het online.

Is een goed idee moet ook weer niet al te lang worden want dat vind ik ook een beetje loos en jij kan dan dmv van mijn nieuwsposts je openingspost up to date houden
    pi_8982569
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 16:28 schreef febster het volgende:

[..]

Is een goed idee moet ook weer niet al te lang worden want dat vind ik ook een beetje loos en jij kan dan dmv van mijn nieuwsposts je openingspost up to date houden

Goed, in het kort komen er dus de volgende dingen in:
    - links naar on-line winkels
    - links naar oude topics
    - releasedates
    - andere belangrijke links (bijvoorbeeld die link naar de site waar spellen worden getest op )
    - belangrijke aankomende spellen

ik kan er nu niet aan beginnen want ik ga zo naar mijn ouders (wasdag..), echter ik begin vanavond en dan heb ik vannacht wel een eerste opzet klaar.

zondag 9 maart 2003 @ 16:57:22 #57
    32686 G1Ace
    pi_8982918
    [spoiler alert]
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 16:06 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik heb alle artifacts verzameld, 185 missiles, 6 power bombs en ik moet waarschijnljk nog twee energy tanks vinden. Maar ik sta pas op 82%. Zou best klote zijn als ik een paar dingen ben vergeten te scannen, die ik nu niet meer kan bereiken...

je kan maximaal 250 missiles halen (1 missile is 1%, 1 energytank ook, 1 powerbomb ook)
    waar je de energytanks kunt halen is bij de volgende locaties:
    Op weg van de magmoor caves naar de phendrana drifts, moet je op gegeven moment morphballen, zo'n ijzerenstuk dat breekt staat er middenin
    je moet een tripplejump doen daar, krijg je een energytank (pas op, is heel erg moeilijk, is mij niet gelukt, je valt namelijk in de lava als je mislukt)
    Tweede zit op weg naar de x-ray cavern
    je moet op gegeven moment gaan halfpipen, wat uiterst stroef gaat
    daarboven powerbomben en je hebt je laatste energy tank

verder heb je ook nog de 4 expansions gevonden?

[Dit bericht is gewijzigd door G1Ace op 09-03-2003 18:09]

August 1998- March 2018
      zondag 9 maart 2003 @ 16:59:37 #58
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_8982992
    Hee zet het eens tussen [spoiler].
      zondag 9 maart 2003 @ 18:09:25 #59
    32686 G1Ace
    pi_8984897
    gedaan
    sorry
    August 1998- March 2018
      zondag 9 maart 2003 @ 18:11:19 #60
    37548 Ajax_master
    Ajax (CL)kampioen 2002/2003
    pi_8984933
    Heeft iemand PSO al gedaan?

Waarschijnlijk ga ik hem niet kopen, met die goede titels die nog komen: Metroid prime, zelda, Smb2, LOTR 2(RE:0 heb ik al)

zondag 9 maart 2003 @ 19:14:46 #61
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_8986139
    Ze zullen nog erg gaan schrikken van dat online gebeuren. Kan me niet voorstellen dat iemand nu online gaat gamen en daar voor betalen terwijl er keiharde games als RE0, Zelda, Metroid, SMB2, etc etc. uitkomen !
      zondag 9 maart 2003 @ 20:57:37 #62
    13452 Ketel_1
    sedert 1691
    pi_8989406
    Ik heb zojuist Eternal Darkness uitgespeeld! Dus nu heb ik tijd om RE:0 te halen . Eigenlijk moet ik ED natuurlijk nog 2 keer uitspelen, maar dat komt nog wel een keertje.
    [url=http://www.woestforum.nl/forum/index.php?s=3f5c47b3981ca3157c0a55141cf1a9a5&act=SF&f=9][b]Woeste Games![/b][/url]
    pi_8990713
    spoiler alert
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 16:57 schreef G1Ace het volgende:
    [spoiler alert]
    [..]

je kan maximaal 250 missiles halen (1 missile is 1%, 1 energytank ook, 1 powerbomb ook)
    waar je de energytanks kunt halen is bij de volgende locaties:
    Op weg van de magmoor caves naar de phendrana drifts, moet je op gegeven moment morphballen, zo'n ijzerenstuk dat breekt staat er middenin
    je moet een tripplejump doen daar, krijg je een energytank (pas op, is heel erg moeilijk, is mij niet gelukt, je valt namelijk in de lava als je mislukt)
    Tweede zit op weg naar de x-ray cavern
    je moet op gegeven moment gaan halfpipen, wat uiterst stroef gaat
    daarboven powerbomben en je hebt je laatste energy tank

verder heb je ook nog de 4 expansions gevonden?

250 missiles? . Dat wordt dan nog even zoeken .
    Volgens mij heb ik die twee energy tanks nog niet, ik ga ze morgen zoeken .
    En wat bedoel je met die 4 expansions, zijn dat de uitbreidigen van de wapens?
      zondag 9 maart 2003 @ 21:49:12 #64
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_8991189
    Hou eens op over Metroid Prime
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_8991274
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Metroid Prime roeleert
    Praten over Metroid Prime ook
    pi_8991323
    Misschien dat ik 7 jaar te laat ben maar ik heb vanmiddag ontzettend veel plezier gehad met Mario Kart 64
    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
      zondag 9 maart 2003 @ 21:53:58 #67
    32686 G1Ace
    pi_8991330
    spoiler alert
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 21:34 schreef Lexie het volgende:
    [..]

250 missiles? . Dat wordt dan nog even zoeken .
    Volgens mij heb ik die twee energy tanks nog niet, ik ga ze morgen zoeken .
    En wat bedoel je met die 4 expansions, zijn dat de uitbreidigen van de wapens?

Ja, de flamethrower, ice spreader, wavebuster en je hebt de super missile al neem ik aan
    August 1998- March 2018
      zondag 9 maart 2003 @ 21:56:08 #68
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_8991389
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 21:53 schreef Ker_Plunk het volgende:
    Misschien dat ik 7 jaar te laat ben maar ik heb vanmiddag ontzettend veel plezier gehad met Mario Kart 64

Dat is echt stoer ja!

Praten over Mario Kart >> Praten over Metroid Prime

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      zondag 9 maart 2003 @ 21:57:12 #69
    32686 G1Ace
    pi_8991421
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 21:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is echt stoer ja!

Praten over Mario Kart << Praten over Metroid Prime

August 1998- March 2018
      zondag 9 maart 2003 @ 22:24:59 #70
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_8992393
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 21:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Hij heeft wel een punt hier. Spoilers en andere shit kan ook hier toch: ?

[Gamecube] Metroid Prime

Vind het zo zonde om het te lezen. Ik lees er vaak toch overheen maar soms ook niet

zondag 9 maart 2003 @ 22:34:24 #71
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_8992731
    Wie is er al online met PSO?
      zondag 9 maart 2003 @ 22:39:04 #72
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_8992887
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
    No way dat ik per maand ga betalen. Daar doe ik niet aan mee !
    pi_8992921
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ligt hij al in de winkel eigenlijk?
      zondag 9 maart 2003 @ 22:41:17 #74
    13452 Ketel_1
    sedert 1691
    pi_8992986
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 22:39 schreef Chocobo het volgende:

[..]

No way dat ik per maand ga betalen. Daar doe ik niet aan mee !

Ook niet voor FFXI? (als dat al moet?)
      zondag 9 maart 2003 @ 22:46:38 #75
    32686 G1Ace
    pi_8993166
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 22:39 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ligt hij al in de winkel eigenlijk?

ja
    August 1998- March 2018
      zondag 9 maart 2003 @ 22:49:56 #76
    19126 Pichu
    Pichupacabra
    pi_8993270
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 22:41 schreef Ketel_1 het volgende:

[..]

die schijnt tegen te vallen
    Pichu --&gt; Pikachu --&gt; Raichu
      zondag 9 maart 2003 @ 23:01:45 #77
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_8993673
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 22:41 schreef Ketel_1 het volgende:

[..]

Dat moet idd en nee,....ook niet voor FFXI. Final Fantasy hoort niet online te zijn, maar he,...das mijn mening !
      zondag 9 maart 2003 @ 23:54:49 #79
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_8995302
    Mijn Router staat boven en m'n GameCube beneden, dat gaat ook best lelijk met kabels worden als ik die op internet aan moet sluiten.
    pi_8995445
    quote:
    Op zaterdag 8 maart 2003 17:54 schreef krasje het volgende:
    Heb 2 dagen geleden SMS binnen gekregen maar ik vind em vergeleken met SM64 behoorlijk tegenvallen!! Dat hele verf/water element spreekt me niet echt aan, hopelijk gaan ze van SM128 weer een traditionele platformer maken (wel in 3d natuurlijk zoals in SM64)... Gelukkig heb ik em voor een prikkie op Ebay gekocht, wel jammer dat de vorige gebruiker de vip-pin al geregistreerd had geen 250 sterren
    Ik heb nog wel een vip-pin voor je
    Big dick.
    pi_8996735
    Voorstel voor standaardisatie openingspost. Ik hoor wel welke opmerkingen jullie hebben.
    quote:
    *insert welkomswoord, eventuele plaatjes en eventueel nieuws*

Eerdere topics in deze reeks

Aankomende releases die je moet hebben:

• Super Monkey Ball 2: 14-03-2003
    • Metroid Prime: 21-03-2003
    • The Legend of Zelda, The Wind Waker: US: 24-03-2003, EU: 03-05-2003

• Als je in Amerika pre-ordert dan krijg je als het goed is een bonusdisk erbij met daarop de N64 versie van the Legend of Zelda, Ocarina of Time én de nooit buiten Japan uitgebrachte remake Ocarina of Time: Master Quest. Er waren de laatste weken geruchten dat Nintendo of America aan haar distributeurs heeft gemeld dat er geen bonusdisks meer geleverd zouden worden voor de mensen die nu nog pre-orderden, echter dit is later ontkend door NOA: onduidelijkheid alom en pre-orderen in Amerika op eigen risico dus. In Europa krijgen we ook de bonusdisk, echter deze wordt alleen in beperkte oplage (bij de eerste zending) meegeleverd. Zo snel mogelijk nog reserveren of overnachten voor de Bart Smit is het devies.

Overzicht releasedates:

On-line winkels:
    Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:

Onderstaande lijst deels met dank aan de gasten op GOT:

• DVDBoxOffice.com Canadese on-line winkel, lage prijzen, één week verzendtijd en geen verzend- en importkosten bij spellen, dvd's en kleine hardware.
    • GoblinDirect Britse on-line winkel, geen import kosten maar wel verzendkosten en één week verzendtijd.
    • Lik-Sang On-line winkel uit Hong Kong, verzend- en importeerkosten. Verzendtijd varieert van 3 dagen tot 3 weken. Vooral handig voor Japanse spellen en vage gadgets (ik noem de USB memorycard waarmee je saves op je pc kunt opslaan)
    • DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten. Importkosten vooralsnog onbekend. Verzendtijd ook onbekend. Vooral handig voor PAL-releases welke wel in Australië uitkomen maar niet in Europa (Animal Crossing).

On-line spelen met de gamecube:
    Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je hebt er een creditcard voor nodig.

US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:

• De freeloader is een bootdisk waarmee de regiobeveiliging van de Gamecube uitgeschakeld wordt waardoor je importspellen kunt spelen. Informatie van de fabrikant.
    • Naast een ingebouwde freeloader kun je met een action replay ook codes invoeren om te cheaten. Verder zijn er al voorbeelden bekend van codes die door de fabrikant ontwikkeld zijn die niet 100% correct werkende importspellen 'patchen' zodat ze wel correct functioneren. Informatie van de fabrikant.
    • Site waar de compatibiliteit van verschillende spellen getest is met de freeloader/action replay. Tot nu toe doen alle geteste importspellen het op de PAL gamecube

maandag 10 maart 2003 @ 01:18:05 #82
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_8996834
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 01:10 schreef Vagere_Hein het volgende:
    Voorstel voor standaardisatie openingspost. Ik hoor wel welke opmerkingen jullie hebben.
    [..]
    VOOR ! ! ! ! !
      maandag 10 maart 2003 @ 01:20:24 #83
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_8996863
    Ook voor, erg netjes.

Alhoewel de 'eerdere topics in deze reeks' wel ingekort mag worden tot de laatste 3 o.i.d., dat gaat wel een hele lange lijst worden en wie zover terug wil bladeren in oud nieuws kan de search wel gebruiken.

maandag 10 maart 2003 @ 07:46:59 #84
    28309 Wunk
    pi_8998005
    * Wunk heeft order gecancelled..

KWam erachter dat je bij ebgames je preorder gewoon online kunt cancellen

* Wunk plaatst order bij dvdboxoffice

maandag 10 maart 2003 @ 09:17:56 #85
    37548 Ajax_master
    pi_8998684
    Ook zeker voor!

Prima post,
    Is DVDoffice dan het beste?

WAt vinden jullie,
    Lijkt me wel

pi_8998910
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 23:54 schreef speknek het volgende:
    Mijn Router staat boven en m'n GameCube beneden, dat gaat ook best lelijk met kabels worden als ik die op internet aan moet sluiten.
    wij hebben ook een 20 meter lange kabel van de 1e naar de 2e lopen
    pi_9000092
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 01:20 schreef speknek het volgende:
    Ook voor, erg netjes.

Alhoewel de 'eerdere topics in deze reeks' wel ingekort mag worden tot de laatste 3 o.i.d., dat gaat wel een hele lange lijst worden en wie zover terug wil bladeren in oud nieuws kan de search wel gebruiken.

Akkoord. Een andere optie is om alleen een getallenreeks neer te zetten met daarachter de links. Dan is het een kwestie van één regel. Maar daar moeten jullie het maar ff over hebben.
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 09:17 schreef Ajax_master het volgende:
    Ook zeker voor!

Prima post,

Of hij de beste is weet ik niet maar het is wel de goedkoopste en ik heb er nog geen klachten over gehoord.
      maandag 10 maart 2003 @ 10:36:50 #88
    28309 Wunk
    pi_9000130
    Maar weet er al iemand leuke Cube RPG's die momenteel in de winkel liggen ?, op de SNES was het altijd RPG heaven met Final Fantasies, Chrono triggers en wat al niet meer..
    pi_9001042
    Goed bezig Vagere_Hein
      maandag 10 maart 2003 @ 12:41:59 #90
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_9003720
    Phantasy Online info:

Het is mogelijk om via je bankpas/giro het abonemtents geld te betalen!

maandag 10 maart 2003 @ 13:06:53 #91
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9004370
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 10:36 schreef Wunk het volgende:
    Maar weet er al iemand leuke Cube RPG's die momenteel in de winkel liggen ?, op de SNES was het altijd RPG heaven met Final Fantasies, Chrono triggers en wat al niet meer..
    Op dit moment PSO, Lost Kingdoms (cardgame RPG) en nog een...

Niet echt wat je wil... Nog ff wachten op FF:CC !

pi_9006000
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 12:41 schreef BMH het volgende:
    Phantasy Online info:

via bankpas, hoe moet ik me dat voorstellen? geef je je pincode dan ozo ?
    pi_9006035
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 13:58 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

via bankpas, hoe moet ik me dat voorstellen? geef je je pincode dan ozo ?

Ik denk eerder dat je gewoon een machtiging regelt, en dat het bedrag maandelijks van je bankrekening wordt afgeschreven.
    pi_9006387
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 14:00 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat je gewoon een machtiging regelt, en dat het bedrag maandelijks van je bankrekening wordt afgeschreven.

ahzo, das wel wat handiger

maar is er al iemand met PSO?

pi_9006960
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 12:41 schreef BMH het volgende:
    Phantasy Online info:

heb je een link daarvan? Dan kan ik dat namelijk aanpassen in de opzet voor de openingspost.
      maandag 10 maart 2003 @ 14:37:30 #96
    28309 Wunk
    pi_9007188
    Weet er iemand nog een adres/winkel voor lekker geprijsde (3rd party) controllers ?
    Aankomend weekend is er een lanparty met nog 3 vrienden bij mij thuis, en nu is het natuurlijk erg leuk om ff smash bros of mario party (die ik misschien koop dan) met 4 man te spelen..

Ik kreeg op lik-sang de PS2 <> Cube connector voor 10 dollar in't vizier die ik ff bij de winkels in de buurt ga opzoeken (aangezien ik ook een PS2 met 2 controllers heb), maar dan moet ik dus nog 1 controller aanschaffen.., en de originele nintendo controllers zijn geheid pokkeduur

maandag 10 maart 2003 @ 14:51:57 #97
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9007632
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 14:37 schreef Wunk het volgende:
    Weet er iemand nog een adres/winkel voor lekker geprijsde (3rd party) controllers ?
    Aankomend weekend is er een lanparty met nog 3 vrienden bij mij thuis, en nu is het natuurlijk erg leuk om ff smash bros of mario party (die ik misschien koop dan) met 4 man te spelen..

Ik kreeg op lik-sang de PS2 <> Cube connector voor 10 dollar in't vizier die ik ff bij de winkels in de buurt ga opzoeken (aangezien ik ook een PS2 met 2 controllers heb), maar dan moet ik dus nog 1 controller aanschaffen.., en de originele nintendo controllers zijn geheid pokkeduur

In V&A staat iemand die er 3 kwijt wil. ZGAN

FF zoeken, betaal je maar 25 per stuk voor!

maandag 10 maart 2003 @ 15:26:34 #98
    32686 G1Ace
    pi_9008543
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 09:17 schreef Ajax_master het volgende:
    Ook zeker voor!

Prima post,

WAt vinden jullie,
    Lijkt me wel

belangrijk detail
    freeloader nodig voor dvdboxoffice.com
    ja, hij is het beste
    August 1998- March 2018
      maandag 10 maart 2003 @ 15:36:37 #99
    26411 The.PhantoM
    IN URBANITY WE TRUST
    pi_9008870
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 12:04 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Zelda
    Toejam & Earl 3 (xbox)
    tot nu toe dus he?

xb live niet?
    Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
    pi_9009937
    Hmmmmmmmmm

Mag ik even janken van blijdschap ?

Dude, net 6 nieuwe zelda filmpjes gezien (ik zal zo zo posten) en mennnnnnnn wat zijn ze goed , alles klopt gewoon.......

maandag 10 maart 2003 @ 16:22:18 #101
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9010504
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 16:06 schreef febster het volgende:
    Hmmmmmmmmm

Mag ik even janken van blijdschap ?

Dude, net 6 nieuwe zelda filmpjes gezien (ik zal zo zo posten) en mennnnnnnn wat zijn ze goed , alles klopt gewoon.......

Waarom zie ik ze nog niet ? *WACHT*
    pi_9010835
    Hier 6 gloednieuwe filmpjes van Zelda en vooral filmpje 2 is echt serieus waar het downloaden meer dan waar (die muziek die grote zee, die zonsopkomst )

copy&paste
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

maandag 10 maart 2003 @ 16:39:56 #103
    13452 Ketel_1
    sedert 1691
    pi_9011145
    quicktime kan ze niet afspelen... heb ik soms een of andere codec nodig?
    pi_9011316
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 16:39 schreef Ketel_1 het volgende:
    QT speelt ze hier prima af
    pi_9011349
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 16:39 schreef Ketel_1 het volgende:
    Hier ook prima hoor
    Behalve 5

[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 10-03-2003 16:49]

maandag 10 maart 2003 @ 16:46:31 #106
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9011384
    En weer 6 filmpes erbij!!

En ik had er nog 8 dieik moest kijken

Weer wat om op mijn to-do lit te schrijven...

pi_9011543
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
    En weer 6 filmpes erbij!!

En ik had er nog 8 dieik moest kijken

Weer wat om op mijn to-do lit te schrijven...

*Hele Harde PETS *

JE GAAT NU IIG FILMPJE 2 KIJKEN, godverde godver, want anders....

maandag 10 maart 2003 @ 16:55:50 #108
    13452 Ketel_1
    sedert 1691
    pi_9011704
    Dan zal het wel aan mij liggen dat ik ze niet af kan spelen. Ik ga nu Quicktime updaten en hoop dat het dan wel werkt.
    pi_9011834
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 16:55 schreef Ketel_1 het volgende:
    Dan zal het wel aan mij liggen dat ik ze niet af kan spelen. Ik ga nu Quicktime updaten en hoop dat het dan wel werkt.
    Je moet ook geen QT 2 draaien
      maandag 10 maart 2003 @ 18:04:29 #110
    13452 Ketel_1
    sedert 1691
    pi_9013623
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 16:59 schreef febster het volgende:

[..]

Je moet ook geen QT 2 draaien

Zelfs met de nieuwste versie doen ze het nog niet... .
      maandag 10 maart 2003 @ 18:05:25 #111
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9013650
    Weet je wat, ik download geen filmpjes meer van Zelda! Ik laat me in mei gewoon verrassen!
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      maandag 10 maart 2003 @ 18:13:11 #112
    13452 Ketel_1
    sedert 1691
    pi_9013830
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
    Weet je wat, ik download geen filmpjes meer van Zelda! Ik laat me in mei gewoon verrassen!
    Dan doe ik mee... maar dat is vooral omdat ik ze niet af kan spelen .
      maandag 10 maart 2003 @ 18:21:55 #113
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9014034
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik doe met je mee,....ik trek het allemaal ook niet meer
      maandag 10 maart 2003 @ 18:29:18 #114
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9014191
    Nog maar 2 maanden...
    pi_9014244
    wij hebben al de breedband gekocht

maar er Phantasy star was al uitverkocht...
    dus nu staan we daar, zonder spel

maandag 10 maart 2003 @ 19:43:00 #116
    28169 Johnson_Lopez
    pi_9016169
    keb nog nooit een filmpje bekeken van Zelda
    doe ik niet, dan zie ik alles voor de eerste keer in het spel zelf
    is veel leuker , toch ?
    Alleen wel wat screenshots, maar daar kan je toch niet overheen kijken.
    pi_9020702

Ik heb gelukkig een slecht geheugen een aangezien ik al 100 filmpjes heb gezien van Zelda en die toch allemaal weer vergeet maakt dat voor mij niet uit

En dat geld ook voor Metroid Prime die ik jawel ongeveer over 9 dagen in mijn handjes hoop te hebben tig filmpjes heb ik er van gezien maar ik kan me er geen 1 echt goed voor de geest halen dus dat scheelt

maandag 10 maart 2003 @ 22:56:25 #118
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_9022954
    Waarom heb jij MP twee dagen eerder?
    pi_9023048
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 22:56 schreef speknek het volgende:
    Waarom heb jij MP twee dagen eerder?
    Omdat ik SMS ook 2 dagen eerder had en de dames van mijn Bart Smit gewoon gevallen zijn voor mijn charmes
      maandag 10 maart 2003 @ 23:01:23 #120
    3292 Tweek
    Koffie graag!
    pi_9023168
    Kut had ik me helemaal niet gerealiseert, mp wordt in mijn rooster vrije week gereleast. Jawel net op het moment dat ik me tentamens ga leren brengen ze het uit.
      maandag 10 maart 2003 @ 23:08:34 #121
    13452 Ketel_1
    sedert 1691
    pi_9023468
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 23:01 schreef Tweek het volgende:
    Kut had ik me helemaal niet gerealiseert, mp wordt in mijn rooster vrije week gereleast. Jawel net op het moment dat ik me tentamens ga leren brengen ze het uit.
    Ik ben dan juist net klaar met mn tentamens en heb daarna nog ongeveer 1,5 week vrij voordat het derde trimester begint .
    pi_9023523
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 23:01 schreef Tweek het volgende:
    Ik kreeg hem de vrijdag dat mijn vakantie begon .
      Milf maandag 10 maart 2003 @ 23:11:07 #123
    16000 nikky
    Paars is het nieuwe rood!
    pi_9023552
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 18:32 schreef ASSpirine het volgende:
    wij hebben al de breedband gekocht

maar er Phantasy star was al uitverkocht...
    dus nu staan we daar, zonder spel

heb je hem inmiddels al? en hoe bevalt het het online gamen?

of iemand anders......

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
    Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
    Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
    pi_9023745
    Argh!
    Ik heb Metroid de hele vakantie bij mijn ouders gegamed. Nu sluit ik mijn gamecube aan op mijn t.v. op mijn kamer, en heb ik een paar gekleurde strepen bovenin mijn scherm . Mijn t.v. kan 60 hertz niet goed aan. En de t.v. van mijn ouders is 10 jaar ouder dan de mijne! . Is hier niks aan te doen?

gaat Zelda stilletjes annuleren

maandag 10 maart 2003 @ 23:22:08 #125
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9023907
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 23:17 schreef Lexie het volgende:
    Argh!
    Ik heb Metroid de hele vakantie bij mijn ouders gegamed. Nu sluit ik mijn gamecube aan op mijn t.v. op mijn kamer, en heb ik een paar gekleurde strepen bovenin mijn scherm . Mijn t.v. kan 60 hertz niet goed aan. En de t.v. van mijn ouders is 10 jaar ouder dan de mijne! . Is hier niks aan te doen?

Nope !
    pi_9023959
    Zag dat filmpje ( 2) van boven, zxag er goe uit
    α & Ω
    Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
    pi_9023993
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 23:22 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nope !

*In een diepe depressie valt*
      maandag 10 maart 2003 @ 23:26:40 #128
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9024069
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 23:24 schreef Lexie het volgende:

[..]

*In een diepe depressie valt*

Nou,...kop op joh. Dan verkoop je deze Metroid gewoon en koop je over 2 weken net als ons allemaal de PAL versie. Zelda komt ook al in mei !
      maandag 10 maart 2003 @ 23:34:23 #129
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9024301
    Geduld is een schone zaak zei iemand ooit...
      maandag 10 maart 2003 @ 23:38:37 #130
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_9024412
    Wat is de beste memory card om te kopen? Ik bedenk me net dat de mijne vol zit en er komen wel wat spellen aan binnenkort. Ik ga niet nog een keer 22 euro uitgeven voor die paar slots van zo'n kut nintendo kaart.
    pi_9024446
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 23:26 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nou,...kop op joh. Dan verkoop je deze Metroid gewoon en koop je over 2 weken net als ons allemaal de PAL versie. Zelda komt ook al in mei !

Dan zullen mijn savegames ook wel niet meer werken . Van het weekend dan maar snel even uitspelen, en dan verpatsen op ebay, of aan iemand op fok!. Begin ik daarna gewoon weer opnieuw..
    pi_9024478
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 23:17 schreef Lexie het volgende:
    Argh!

En je ouders willen geen tv's ruilen?
      maandag 10 maart 2003 @ 23:49:43 #133
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9024681
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 23:40 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

En je ouders willen geen tv's ruilen?

Die 10 jaar ouder is ?
    pi_9024753
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 23:49 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die 10 jaar ouder is ?

Ik wil wel, maar zij denkelijk niet. En mijn t.v. is geeneens zo'n knakending
      maandag 10 maart 2003 @ 23:54:04 #135
    32686 G1Ace
    pi_9024773
    hmm, ga dan wat ermee spelen, kijken of het misschien werkt, verander van normaal via de kabel naar tulpen ofzo
    anders, tijd voor een nieuwe ntsc tv
    zo duur zijn die knakkers niet (meer)
    August 1998- March 2018
    pi_9024807
    Hier zie je de strepen vaag, heb even snel een camshot gemaakt:

[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 11-03-2003 00:05]

dinsdag 11 maart 2003 @ 00:09:39 #137
    32686 G1Ace
    pi_9025197
    kwaliteit lijkt goed
    misschien ergens dat signaal niet doorgaat ofzo, of anders dat het beeldgrote van pal anders is dan van ntsc
    denk niet dat het met die 60hz te maken heeft
    August 1998- March 2018
    pi_9025220
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 00:09 schreef G1Ace het volgende:
    kwaliteit lijkt goed
    misschien ergens dat signaal niet doorgaat ofzo, of anders dat het beeldgrote van pal anders is dan van ntsc
    denk niet dat het met die 60hz te maken heeft
    Hij doet het ook bij Rogue Squadron als ik overschakel van 50 naar 60 hz.
    pi_9025251
    quote:
    Op maandag 10 maart 2003 23:55 schreef Lexie het volgende:
    Hier zie je de strepen vaag, heb even snel een camshot gemaakt:

[afbeelding]

Heb je alle verschillende bootmethoden al geprobeerd? Het lijkt namelijk niet op het 60 hz probleem dat ik op de N64 had met mario kart (goed geluid maar het hele beeld trilde heel hard). Je kunt zowieso ff in je handleiding kijken of je tv 60 hz ondersteunt.
      dinsdag 11 maart 2003 @ 00:16:19 #140
    32686 G1Ace
    pi_9025339
    idd, het zou zich anders moeten manifesteren, hier lijkt het meer op een resolutieprobleem
    August 1998- March 2018
    pi_9025432
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 00:11 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Heb je alle verschillende bootmethoden al geprobeerd? Het lijkt namelijk niet op het 60 hz probleem dat ik op de N64 had met mario kart (goed geluid maar het hele beeld trilde heel hard). Je kunt zowieso ff in je handleiding kijken of je tv 60 hz ondersteunt.

Ja.
    Ik zie net op de site van Samsung bij de specs van mijn t.v. dat hij NTSC-signaal moet ondersteunen. Maar eens even een mailtje naar Samsung sturen...
    pi_9025595
    Oooh, mits de garantie niet verlopen is dan kun je een nieuwe tv claimen

Maar goed, welterusten gasten. Moet morgen weer fris op werk verschijnen.

dinsdag 11 maart 2003 @ 00:36:56 #143
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9025701
    Die zwarte balken heb ik ook als ik Mario Party 4 speel op mijn nieuwe TV.

Het beeld is dan 16:9 ipv 4:3

Is dat hetzelfde?

pi_9025778
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 00:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Die zwarte balken heb ik ook als ik Mario Party 4 speel op mijn nieuwe TV.

Het beeld is dan 16:9 ipv 4:3

Is dat hetzelfde?

Het gaat niet om balken of beeldformaat, daar kan ik nog wel mee leven. Ik heb echt gekleurde en flikkerende strepen boven in beeld.
      dinsdag 11 maart 2003 @ 00:41:45 #145
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9025807
    Ok, dat is dus inderdaad niet de bedoeling. Misschien weten ze er in DIG meer vanaf?
      dinsdag 11 maart 2003 @ 09:40:26 #146
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9028794
    quote:
    Dixons haalt GameCube producten uit de schappen

Vlak voor de lancering van twee grote Nintendo games: Metroid Prime en The Legend of Zelda: The Wind Waker komt winkelketen Dixons met een radicale actie: in alle Dixons filialen moet de GameCube plaatsmaken voor andere zaken. Het van oorsprong Britse bedrijf zegt de verkopen van de spelcomputer weinig hoopvol te vinden, en zich volledig te willen concentreren op de PlayStation2 en Xbox. Mocht de GameCube in de toekomst als een dolle gaan verkopen, bestaat de mogelijkheid dat de winkelketen de GameCube opnieuw in het assortiment opneemt. Echter, de kans dat dat gebeurd is vrij nihil.

Niet alleen de GameCube hardware verdwijnt uit de schappen, ook de games en accessoires verdwijnen.

Commentators have strongly criticised Nintendo for its European strategy - or lack of same - in the past few months, after the company squandered a strong start in this territory with by far the weakest Christmas of all three major platforms. In the absence of decent software support, European consumers are seemingly voting with their wallets, and the performance of the Cube in Europe is by far its weakest showing out of the three major territories.

It remains to be seen whether the GameCube can be rescued by the late arrival of key titles such as Metroid Prime and Resident Evil Zero, which were released in the USA before Christmas; and perhaps more importantly, whether Nintendo takes this serious snub from a major retailer as a sign that it must pull its socks up in this territory.

Voor Nintendo kan dit worden gezien als een fikse aderlating in Europa. Dixons is toch een winkel waar veel 'casual' gamers (verreweg de grootste groep gamers) hun spullen vandaan halen.

Bron: gameindustry.biz

Ergens vind ik dit wel goed, wordt er eindelijk een signaal afgegeven dat Nintendo Europe echt niet goed bezig is.
      dinsdag 11 maart 2003 @ 09:51:51 #147
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9029017
    Dixons, zeg maar dag tegen de SP...

Ik snap niet dat ze dit nu gaan doen, met al die goede titels op komst...

(trouwens, dit is volgens mij alleen in GB)

dinsdag 11 maart 2003 @ 09:53:49 #148
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_9029039
    * Fliepke vindt het verbazingwekkend dat jullie topics volkrijgen met lullen over 3 a 4 spellen in totaal
      dinsdag 11 maart 2003 @ 09:53:58 #149
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9029041
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 09:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
    (trouwens, dit is volgens mij alleen in GB)
    Aangezien GB na Japan en de VS de 3e grootste gamesmarkt is, zal Nintendo dit denk ik wel voelen.
    pi_9030047
    quote:
    Op zondag 9 maart 2003 23:59 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een vip-pin voor je

ow stuur em maar naar krasje83@hotmail.com dan!
      dinsdag 11 maart 2003 @ 11:14:43 #151
    32686 G1Ace
    pi_9031075
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 00:21 schreef Lexie het volgende:

[..]

Ja.
    Ik zie net op de site van Samsung bij de specs van mijn t.v. dat hij NTSC-signaal moet ondersteunen. Maar eens even een mailtje naar Samsung sturen...

GL
    hoop dat ze wat vinden

Over dixons
    Ik heb dit al paar keer gezegt, maar via onze zo geliefde dvdboxoffice.com kunnen we sneller en goedkoper gcn spellen kopen, dus dat dixons weggaat ervaar ik niet echt als een verlies (nou ja, zelfs met freeloader)
    Maar als er e-mails naar dixons moet worden gestuurd, I'm in

August 1998- March 2018
    pi_9031928
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 11:14 schreef G1Ace het volgende:

[..]

GL
    hoop dat ze wat vinden

Over Dixons
    Ik heb dit al paar keer gezegt, maar via onze zo geliefde dvdboxoffice.com kunnen we sneller en goedkoper gcn spellen kopen, dus dat dixons weggaat ervaar ik niet echt als een verlies (nou ja, zelfs met freeloader)
    Maar als er e-mails naar dixons moet worden gestuurd, I'm in

Het gaat overigens alleen over Dixons in Engeland. Dixons Nederland is een onderdeel van VendexKBB. Zoals ik het nu zie ben ik trouwens een van de weinigen die zijn gamecube bij Dixons gekocht heeft. Ze waren voor de rest overal uitverkocht
    pi_9032022
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 09:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ergens vind ik dit wel goed, wordt er eindelijk een signaal afgegeven dat Nintendo Europe echt niet goed bezig is.

Idd het signaal kan ik ook wel waarderen. De kerstperiode voor de gamecube was een ramp en marketingtechnisch een ontzettende blunder van Nintendo. De goede spellen beginnen nu pas een beetje te komen.
      dinsdag 11 maart 2003 @ 11:51:44 #154
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9032108
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 11:14 schreef G1Ace het volgende:
    Over dixons
    Ow, ik treur er ook niet om hoor. Voor jou, mij en andere mensen in dit forum maakt het niks uit, die halen hun games wel bij een echte winkel of bij dvdboxoffice. Probleem (voor Nintendo) is echter dat wij niet de meerderheid vormen, dat zijn namelijk de ouders, grootouders, kinderen die wel hun games in dit soort zaken kopen en hun keus vooral laten bepalen door het mooie plaatje voorop de hoes.

Op Insidegamer.nl staat trouwens te lezen dat het meer te maken heeft met een ordinaire ruzie dan met tegenvallende omzetcijfers. Dixons wilde de netwerkadapters voor de GC niet verkopen, waarop Nintendo weer dreigde om de SP dan ook maar niet te leveren, vervolgens dreigt Dixons nu om dan maar allemaal niks van Nintendo te verkopen.

pi_9034971
    quote:
    Ik Heb Een Platinum,
    Maar Ik Heb Dan Ook Een NTSC..
    Zeld Aan Het Einde Van De Maand!!!!

Wie Kan Niet Wacgten!!!!!!!!!!11

Go, Go BITCH!!, It's Ya Birthday... [br] We FUCK YOU Like It's Ya Birthday!
      dinsdag 11 maart 2003 @ 13:53:03 #156
    28169 Johnson_Lopez
    pi_9035330
    Heeft er iemand Sonic Mega Collection?
    zo ja, is dat toch wat...
    want ik wil nog steeds een spel kopen, de rest ben ik beu...
    en anders toch maar wachten op metroid
    of is PSO ook leuk om gewoon te spelen, niet online ?
      dinsdag 11 maart 2003 @ 13:58:25 #157
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9035481
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 13:40 schreef ZineGeneZidane het volgende:

[..]

Ik Heb Een Platinum,
    Maar Ik Heb Dan Ook Een NTSC..
    Zeld Aan Het Einde Van De Maand!!!!

Wie Kan Niet Wacgten!!!!!!!!!!11

[suggestie mode]

Ik heb zelf een platinum Gamecube die tevens ook nog eens NTSC is. Zelda komt ook nog aan het einde van deze maand. Ik kan niet wachten !

dinsdag 11 maart 2003 @ 13:59:19 #158
    693 ChOas
    pi_9035504
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 13:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

[suggestie mode]

Ik heb zelf een platinum Gamecube die tevens ook nog eens NTSC is. Zelda komt ook nog aan het einde van deze maand. Ik kan niet wachten !

Ik dacht dat jij een zwarte had ?

[Stephen Roberts]
      dinsdag 11 maart 2003 @ 13:59:45 #159
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9035517
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 13:59 schreef ChOas het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij een zwarte had ?

dinsdag 11 maart 2003 @ 14:00:49 #160
    693 ChOas
    pi_9035545
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 13:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Check posticoon

[Stephen Roberts]
      dinsdag 11 maart 2003 @ 14:03:36 #161
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9035625

Beetje Irritant Inderdaad

dinsdag 11 maart 2003 @ 14:04:00 #162
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_9035636
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 13:53 schreef Johnson_Lopez het volgende:
    of is PSO ook leuk om gewoon te spelen, niet online ?
    Ik heb em nu 2 dagen. Hij is echt vet offline. Ik heb em nog nie online geprobeerd (nog geen geld/zin voor een modem). Je kunt ook met 4 spelers in split screen spelen . Het spel begint wel erg ingewikkeld, maar word later heel tof, vooral die eindbasen
    pi_9035738
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 13:59 schreef Chocobo het volgende:

[..]

LOL
    pi_9036776
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 14:04 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb em nu 2 dagen. Hij is echt vet offline. Ik heb em nog nie online geprobeerd (nog geen geld/zin voor een modem). Je kunt ook met 4 spelers in split screen spelen . Het spel begint wel erg ingewikkeld, maar word later heel tof, vooral die eindbasen

koop modem man! kben wel benieuwd
      dinsdag 11 maart 2003 @ 14:53:14 #165
    28169 Johnson_Lopez
    pi_9036955
    Maar wat is de bedoeling bij PSO eigelijk, wat voor spel is het.
    lijkt het beetje op zelda... zoeken eindbazen verslaan...
    of is het meer zoiets als pokemon
    pi_9037009
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 14:53 schreef Johnson_Lopez het volgende:
    Maar wat is de bedoeling bij PSO eigelijk, wat voor spel is het.
    lijkt het beetje op zelda... zoeken eindbazen verslaan...
    of is het meer zoiets als pokemon
    Het is volgens mij turn-based, als je dat bedoelt .
    pi_9037321
    Even reageren op het Dixons nieuws

De geruchten gaan verder

quote:
    Op het forum van Cube-Europe heeft bezoeker iets interessants gepost. De beste man heeft Nintendo of UK opgebeld en daar blijken een paar interessante feiten in te zitten:

I just got off the phone with Nintendo UK and I've had some pretty interesting news...firstly let me say that I'm not gonna post some bulls*** here, it's what I've been told by a Nintendo employee and being a fanboy, I really wouldn't post lies about them. The Nintendo employee told me that Dixons Stores Group (which consists of PC World, Currys, Dixons) weren't going to stock the Nintendo modem and broadband adaptor. Nintendo didn't like that so they said that they wouldn't let them sell the GBA SP, and if Dixons Stores Group are not going to sell some GC stuff they might as well not sell any Nintendo products (SP being the most important here because it's gonna be a big money maker when it's released in 3 weeks). What I've just posted is not EXACTLY word for word, but a cut down of what the guy told me, but it is the truth. He finished by saying that there hasn't been a FINAL decision to drop the GameCube by Dixons Group and that Nintendo and Dixons Stores Group are currently in talks.

Dixons Stores Group en Nintendo zijn dus een beetje ruzie aan het maken. Dit nieuws zal voor velen een opluchting zijn. Binnenkort meer over deze kwestie!

En daarbij je bent wel stom als je 3 weken voor de SP release je Nintendo zooi eruit doet

2 grote titels uitgesteld

quote:
    Berichten uit Amerika geven aan dat twee veelbelovende Nintendo-games, te weten F-Zero en Wario World, later uit zullen komen dan verwacht...

Beide titels worden volgens Nintendo of America uitgesteld. F-Zero zou eerst in juni al verschijnen in Amerika, nu wordt een releasedate van 25 augustus genoemd.

Ook Wario World's Amerikaanse releasedate wordt verschoven. Wario World stond eerst voor mei 2003 op de lijsten, nu is dat 23 juni geworden.

Nu vraag je je wellicht af wat de Amerikaanse datum met de Europese releasedate te maken heeft. Het antwoord daarop is kort: veel. Nu Wario World en F-Zero in Amerika zijn uitgesteld, is de kans groot dat beide games ook weer later in Europa zullen verschijnen.

Hier kun je een mooie F-Zero wallpaper vinden

Wat meer info over Giftpia de rare RPG waar ik al een tijdje nieuws over post

quote:
    Eens in de zoveel tijd brengt een nieuwe ontwikkelaar een game uit waarvan de informatie altijd vaag zal blijven. Giftpia lijkt zon titel te worden. Aangeduid als een Alternatieve RPG en voorzien van een vreemde grafische stijl, kan dit nog wel eens een onverwacht succes gaan worden. We hebben net zoveel als jullie gezien van de game en zullen de informatie nou eens wat overzichtelijker op een rijtje zetten.

De ontwikkelaar van Giftpia is Skip. Dat is een nogal onbekend bedrijf dat het heeft klaargespeeld om Nintendo zover te krijgen haar RPG uit te geven. Nintendo kon ook niet veel anders doen want haar Nintendo GameCube lijkt aan een chronisch RPG tekort te lijden. Naast de Dreamcast overzettingen Skies of Arcadia Legends en Evolution Worlds, zullen er niet veel andere RPGs ineens op de Europese markt gebracht worden. Overigens is ontwikkelaar Skip goede bekende met Square en dat maakt hun project misschien al veelbelovend.

Giftpia is een typische Japanse Role Playing Game die ontwikkeld is met de cellshading technologie. De titel klinkt een beetje vreemd in de oren en is opgebouwd uit twee Amerikaanse termen: Gift en Utopia. Waar dat precies op slaat, blijft echter nog onbekend. Waarschijnlijk heeft het iets te maken met een verdere plotontwikkeling in de game en dat zou dan ook duiden op een zeer diepgaand verhaal. En als er iets een gewenst aspect is binnen een RPG, dan is het dat misschien wel.

Er was eens
    Giftpia vertelt het verhaal van ene Pockul. Deze jongen leeft op een eiland dat ze daar kennen als Nanashi. Hier is het normaal om de overgang van een kind naar volwassene te vieren met een ceremonie. Leuk en aardig allemaal maar als je de ceremonie niet hebt gehad, ben je dus ook geen volwassene. Best lullig voor onze held want hij verslaapt zich nogal eens en zo ook de dag dat hij zijn eigen ceremonie moet bijwonen. Deze Coming of Age Day moet hij dus eigenlijk overnieuw doen, anders zal hij zijn hele leven kind blijven. No big deal zou je denken, onze eigen shop manager Hans zal ook altijd kind blijven, maar op Nanashi gelden andere regels dan in het pittoreske Putten.

Pas als Pockul volwassen is, zal hij namelijk gerespecteerd worden door de plaatselijke bevolking en dus moet hij zijn ceremonie opnieuw organiseren. Maar dan stuit hij op het volgende probleem. Een ceremonie kost geld, en niet zomaar een klein bedrag, maar een bedrag waar Pockul liever een paar keer van naar de hoeren zou gaan (is dat geen teken van volwassenheid?). Hij moet 5.000.000 Mane betalen, dat is zeg maar de Nanashi-euro, waarvan wij de precieze wisselkoers niet kennen.

Het doel van Giftpia is dus om dit geldbedrag in te zamelen. Collecte houden aan de deuren dus? Nee, dat waarschijnlijk niet. Skip heeft helaas nog niet aangegeven hoe we dat geld moeten gaan verzamelen maar alles wijst op een urenlange zoektocht naar schatten in speciale, aansprekende gebieden. Althans, dat hopen we. Volgens insiders zal de game een uniek en zeer diepgaand magie systeem kennen en dat is in ieder geval voor de RPG liefhebbers al een fikse meevaller.

Leefden ze nog lang en gelukkig?
    Oeh, we moeten oppassen met wat we zeggen. Hadden we Lost Kingdoms ook al niet zo de lucht in geprezen toen die game tijdens de E3 voor het eerst getoond werd? En dat die game uiteindelijk ook niet zo perfect was, mag duidelijk zijn. Toch lijkt Giftpia door de rare grafische stijl en het ogenschijnlijk simpel opgezette verhaal een zeer leuke RPG worden. Dat kan ook haast niet anders als je weet dat er werknemers binnen Skip werken die al verantwoordelijk waren voor Chrono Trigger. Ook niet één van de minsten zullen we maar zeggen.

Op 24 april kunnen we de game uit Japan halen maar dan moeten we wel Japans kunnen. De ontwikkelaar heeft namelijk aangegeven dat er ook heel veel interactie met andere karakters in de game verwerkt zal zitten. Of het spel ooit haar weg naar Europa zal vinden, is nog maar de vraag. Maar we hopen natuurlijk van wel, alhoewel, eerst maar eens zien of Giftpia potten kan breken in Japan op 24 april.

Nieuwe GC kleur ?

Filmpje van RE4

En meer is er eigenlijk niet

Ooh ja nog 1 vraag: jullie hebben Zelda neem ik aan allemaal bij dimensionplus ge pre ordert ?

dinsdag 11 maart 2003 @ 15:09:21 #168
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9037379
    Bruin...

Anyway, ja, ik heb bij Dimension Plus ge-pre-ordered!

dinsdag 11 maart 2003 @ 15:09:41 #169
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9037393
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 15:07 schreef febster het volgende:
    Ooh ja nog 1 vraag: jullie hebben Zelda neem ik aan allemaal bij dimensionplus ge pre ordert ?
    Ikke wel, en ze hebben me verzekerd dat de bonusdisk erbij zit.

Werk je daar ofzo?

pi_9037521
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 15:09 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ikke wel, en ze hebben me verzekerd dat de bonusdisk erbij zit.

Werk je daar ofzo?

Zou ik graag willen nee ik moet nog mijn Zelda pre orderen want dat heb ik nog niet gedaan , en ik wil wel zeker weten dat die discjes erbij zitten en ik hem echt wel op tijd heb enzo vandaar
    pi_9037562
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 15:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Bruin...

knip..

idd
      dinsdag 11 maart 2003 @ 15:15:46 #172
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9037585
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 15:13 schreef febster het volgende:
    en ik wil wel zeker weten dat die discjes erbij zitten en ik hem echt wel op tijd heb enzo vandaar
    Moet je dit, als je hem besteld, even bij opmerkingen zeggen, heb ik ook gedaan.
    pi_9038185
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 15:15 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Moet je dit, als je hem besteld, even bij opmerkingen zeggen, heb ik ook gedaan.

Done tnx

Misschien tikje off topic maar heb je nog speciale plannen met GAM, dus dingen die volgens jouw beter/anders kunnen/moeten ? En eventueel op/aanmerkingen op t GC topic ?

dinsdag 11 maart 2003 @ 15:44:59 #174
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9038399
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 15:37 schreef febster het volgende:
    Misschien tikje off topic maar heb je nog speciale plannen met GAM, dus dingen die volgens jouw beter/anders kunnen/moeten ? En eventueel op/aanmerkingen op t GC topic ?
    Mwaaa, niet echt. Ik ben meer van plan de stijl van Bastard te volgen en het gewoon gezellig te houden.

Ik heb wel een ideetje met betrekking tot de openingsposts van langlopende topics als deze. Ik wil eigenlijk voorstellen dat iemand zich aan het einde van een topic (zo rond de 250e post) vrijwillig meld en aangeeft wel voor een mooie openingspost te willen zorgen. Dan gunnen we die persoon de tijd om een mooie openingspost te maken ipv zo snel mogelijk een nieuw topic te openen.

Ik kijk altijd vol jaloezie op de mooie openingspost op GoT. Zoiets zou hier toch ook moeten kunnen? Dat nerderige bijhouden van postsstatistieken gaat me overigens te ver!

Ik open er wel een topic over als ik mijn blauw kleurtje heb.

Owja, en ik ga een nieuw usericon zoeken omdat deze niet gamerig genoeg is.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 11-03-2003 15:49]

dinsdag 11 maart 2003 @ 15:47:13 #175
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9038453
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 15:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Mwaaa, niet echt. Ik ben meer van plan de stijl van Bastard te volgen en het gewoon gezellig te houden.

Ik heb wel een ideetje met betrekking tot de openingsposts van langlopende topics als deze. Ik wil eigenlijk voorstellen dat iemand zich aan het einde van een topic (zo rond de 250e post) vrijwillig meld en aangeeft wel voor een mooie openingspost te willen zorgen. Dan gunnen we die persoon de tijd om een mooie openingspost te maken ipv zo snel mogelijk een nieuw topic te openen.

Ik kijk altijd vol jaloezie op de mooie openingspost op GoT. Zoiets zou hier toch ook moeten kunnen? Dat nerderige bijhouden van postsstatistieken gaat me overigens te ver!

Zoiets als het miss_bleu sponsor project? Dat waren wel stoere openings posts!
    Ontopic : Wanneer komt PES voor de Cube nou
    pi_9039103
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 15:44 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Owja, en ik ga een nieuw usericon zoeken omdat deze niet gamerig genoeg is.

Zoals je merkt ga ik gewoon een vast aantal sites af om te kijken of er nieuws is dus wat dat betreft kan ik over t algemeen wel wat regelen , maar ja als je als normaal mens gewoon even nadenkt dan kan iedereen dat en ik zal tzt wel wat sites geven waar over het algemeen veel en goede informatie te vinden is

Wat ben je trouwens van plan met de E3 ? Als Games forum zul je dan als t goed is de drukste tijd ooit beleven omdat er dan erg veel informatie vrijkomt van de spellen die nog moet komen, en als ik alleen al denk aan wat Nintendo bekend gaat maken weet ik wel hoe lang ik daar bezig mee ga zijn omdat allemaal te posten . Ter mededeling ik zal die dagen ook wel veel aanwezig zijn hier om alle info die erover Nintendo verschijnt te posten maar zijn er ook zulke "freaks" voor de andere platformen ? Want juist dan kun je laten zien wat je als "Games" forum waard bent of draaf ik nu te ver door

pi_9039127
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 15:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zoiets als het miss_bleu sponsor project? Dat waren wel stoere openings posts!
    Ontopic : Wanneer komt PES voor de Cube nou

Als ie komt in de herst/winter, maar de kans is veeeeeel groter dat hij niet komt
      dinsdag 11 maart 2003 @ 16:09:18 #178
    28169 Johnson_Lopez
    pi_9039131
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 14:55 schreef Lexie het volgende:

[..]

Het is volgens mij turn-based, als je dat bedoelt .

turn-based ik ben niet zo goed in zulke moeilijke termen
    wa betekent da ?
    pi_9039154
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:09 schreef Johnson_Lopez het volgende:

[..]

turn-based ik ben niet zo goed in zulke moeilijke termen
    wa betekent da ?

Om beurten misschien ?
      dinsdag 11 maart 2003 @ 16:10:24 #180
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9039162
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:08 schreef febster het volgende:

[..]

Zoals je merkt ga ik gewoon een vast aantal sites af om te kijken of er nieuws is dus wat dat betreft kan ik over t algemeen wel wat regelen , maar ja als je als normaal mens gewoon even nadenkt dan kan iedereen dat en ik zal tzt wel wat sites geven waar over het algemeen veel en goede informatie te vinden is

Wat ben je trouwens van plan met de E3 ? Als Games forum zul je dan als t goed is de drukste tijd ooit beleven omdat er dan erg veel informatie vrijkomt van de spellen die nog moet komen, en als ik alleen al denk aan wat Nintendo bekend gaat maken weet ik wel hoe lang ik daar bezig mee ga zijn omdat allemaal te posten . Ter mededeling ik zal die dagen ook wel veel aanwezig zijn hier om alle info die erover Nintendo verschijnt te posten maar zijn er ook zulke "freaks" voor de andere platformen ? Want juist dan kun je laten zien wat je als "Games" forum waard bent of draaf ik nu te ver door

Om te starten zou ik dit gepraat buiten het Gamecube topic houden
    pi_9039427
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:10 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oke oke , maar dat idee kwam net in me op en als ik t dan niet post vergeet ik t weer maar ik post voortaan wel die gedachten in t feedback topic van GAM ofzo

Ontopic: nieuwe Ikaruga screens

Die titel begint nu bij mij een beetje te kriebelen... eerst leek t me nix maar nu ik er een IGN filmpje van heb gezien lijkt t me toch ergggg gaaf en hectisch dus misschien pick ik deze titel toch wel op in April

[Dit bericht is gewijzigd door febster op 11-03-2003 16:21]

dinsdag 11 maart 2003 @ 16:21:28 #182
    3292 Tweek
    Koffie graag!
    pi_9039494
    Op cubezone loopt een best leuke prijsvraag, dit is mijn inzending(1 van de 2 andere is een flash filmpje )

dinsdag 11 maart 2003 @ 17:10:04 #183
    32686 G1Ace
    pi_9041150
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:19 schreef febster het volgende:

[..]

Oke oke , maar dat idee kwam net in me op en als ik t dan niet post vergeet ik t weer maar ik post voortaan wel die gedachten in t feedback topic van GAM ofzo

[afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Die titel begint nu bij mij een beetje te kriebelen... eerst leek t me nix maar nu ik er een IGN filmpje van heb gezien lijkt t me toch ergggg gaaf en hectisch dus misschien pick ik deze titel toch wel op in April

die screens lijken best wel vaag
    (speciale gamecube en GBA topic voor E3)
    August 1998- March 2018
      dinsdag 11 maart 2003 @ 17:23:43 #184
    28169 Johnson_Lopez
    pi_9041489
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:10 schreef febster het volgende:

[..]

Om beurten misschien ?

Sorry kben beetje ziek afgelopen dagen
    Neem het me niet kwalijk he
    Maaruh ja dus zoiets als marioparty ???
    Nix voor mij denk ik.... is om te huren misschien
      dinsdag 11 maart 2003 @ 18:11:26 #185
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9042492
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:21 schreef Tweek het volgende:
    Op cubezone loopt een best leuke prijsvraag, dit is mijn inzending(1 van de 2 andere is een flash filmpje )

[afbeelding]

We have a winner !

dinsdag 11 maart 2003 @ 18:26:56 #186
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9042909
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:08 schreef febster het volgende:
    mmmmm, goed dat je daarover begint. Ik zal het er met Smots over hebben! Al denk ik dat het meeste wel in de gewone algemene topics kan. In ieder geval top dat jij het nieuws van Nintendo voor je rekening neemt!
      dinsdag 11 maart 2003 @ 18:27:52 #187
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9042934
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:10 schreef Chocobo het volgende:
    Je hebt gelijk.

Verder in het Games feedback topic.

dinsdag 11 maart 2003 @ 18:40:00 #188
    28309 Wunk
    pi_9043205
    Wat is eigenlijk de reden dat Europa altijd de laatste is met releases van films, games, en whatever ???

't moet toch niet zo moeilijk zijn om 't allemaal tegelijk te releasen ?

dinsdag 11 maart 2003 @ 18:45:42 #189
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9043374
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 18:40 schreef Wunk het volgende:
    Wat is eigenlijk de reden dat Europa altijd de laatste is met releases van films, games, en whatever ???
    Daar mag je de Duitsers en de Fransen voor bedanken aangezien die het verdomme om Engels te leren moet alles vertaald en nagesynchroniseerd worden. Wat weer extra tijd en kosten met zich meebrengt waardoor games of veel later of helemaal niet hier verschijnen.
      dinsdag 11 maart 2003 @ 18:47:43 #190
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9043421
    quote:
    Via onze nieuwssubmit wist yamAUchi ons te vertellen dat we in Europa een iets verbeterde versie van Metroid Prime krijgen. Het spel lijkt er in Europa vooral lastiger op te worden. Zo laten vijanden minder snel een power-up achter en zijn de tegenstanders wat krachtiger, zodat ze lang weerstand kunnen bieden.

Veel commentaar op de NTSC (Amerikaanse) versie van Metroid Prime was er op het 'hint' systeem, dat je als het ware verder hielp als je vast zat. Echter, volgens de die-hard Metroiders kwam de 'hint' veel te snel, waardoor ze nooit zelf echt in alle rust op zoek konden naar de oplossing.

Ook is het nu mogelijk om cutscenes die je al gezien hebt door te skippen, en zijn de intro en de 'outro' (= game ending) voorzien van een prachtige, zwoele vrouwenstem.
    Metroid Prime verschijnt op 21 maart in Nederland.

Bron: gamers.nl

dinsdag 11 maart 2003 @ 19:12:04 #191
    32686 G1Ace
    pi_9044101
    wacht maar tot jullie sammy zien, dan zullen jullie echt gek worden
    August 1998- March 2018
    pi_9045234
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 18:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik tik niet graag een bijna mod op de vingers maar eeh

Het grote Nintendo Gamecube topic [deel 19]

Maar toch bedankt dat je iig de tijd neemt om wat nieuws te posten

dinsdag 11 maart 2003 @ 19:55:02 #193
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9045272
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 19:53 schreef febster het volgende:
    Ik tik niet graag een bijna mod op de vingers maar eeh :$

Het grote Nintendo Gamecube topic [deel 19]

Maar toch bedankt dat je iig de tijd neemt om wat nieuws te posten

Grmblll, toen was ik op vakantie.
    pi_9045425
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 19:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Grmblll, toen was ik op vakantie.

Ja maar ja toch wel alle topics lezen he maar t zei je vergeven

8 days and counting...

dinsdag 11 maart 2003 @ 22:54:48 #195
    32686 G1Ace
    pi_9050297
    rond zelfde tijd komt zelda ww
    August 1998- March 2018
    pi_9059758
    Nooit van gehoord, maar volgens tothegame.com is dit het meest verwachte NGC spel :

Castleween

Heel vreemd, aangezien ie o.a. Mario Kart/Tennis/128 voor blijft in de top-10 most wanted.....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
      woensdag 12 maart 2003 @ 13:27:08 #197
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_9061201
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 12:25 schreef PBateman1978 het volgende:
    Nooit van gehoord, maar volgens tothegame.com is dit het meest verwachte NGC spel :

Castleween

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heel vreemd, aangezien ie o.a. Mario Kart/Tennis/128 voor blijft in de top-10 most wanted.....

shit man! dat gaat maar 12 Frames per seconde, daz veel te weinig. Hopen dat ze het goed gaan oplossen.

Ff over PSO (phantasy star online) ZIjn er veel goede 50hz servers?

woensdag 12 maart 2003 @ 14:38:22 #198
    32686 G1Ace
    pi_9063126
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 12:25 schreef PBateman1978 het volgende:

Castleween

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

lol
    zelda en metroid prime zijn de meest verwachte games op dit moment
    August 1998- March 2018
    pi_9064971
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 14:38 schreef G1Ace het volgende:

[..]

lol
    zelda en metroid prime zijn de meest verwachte games op dit moment

*zucht*

Gisteravond was er een interview op GAMMO met Miyamoto en die vent is gewoon cool erg grappig en al helemaal als hij NL's probeert te praten Maar Zelda begint echt steeds meer te kriebelen, gister op tv de bekende beelden gezien, net een mailtje van Nintendo gehad over Zelda enzo en dan komt Fileplanet er nog eens achteraan met een 6 min filmpje wat ik met moeite maar niet heb gedownload maar de verleiding was erg groot

pi_9065095
    Kan de cube nu eigenlijk al online
      woensdag 12 maart 2003 @ 15:38:16 #201
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_9065134
    Al een weekje toch?
    pi_9065269
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
    Al een weekje toch?
    Yep

hier kun je daar "veel" info over vinden

pi_9068093
    hebben we nu thuis eindelijk een modem EN phantasy star online

zijn mijn ouders weg...

ouders weg = visa weg = niet betalen = niet spelen

maar gelukkig heb ik ssbm gekocht voor "maar" 40 euro
    Ik zou hem anders voor 60 euro hebben gekocht

woensdag 12 maart 2003 @ 19:20:00 #204
    32686 G1Ace
    pi_9070887
    ik wacht tot de rest ermee gaat experimenten voordat ik iets koop
    liefst dat iemand via hun computer als de router met de breedband online weten te gaan
    August 1998- March 2018
      woensdag 12 maart 2003 @ 19:51:29 #205
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_9071701
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 17:21 schreef ASSpirine het volgende:
    hebben we nu thuis eindelijk een modem EN phantasy star online

zijn mijn ouders weg...

ouders weg = visa weg = niet betalen = niet spelen

Je kunt ook gewoon via de Bank of Giro betalen hoor. Heeft Inforgrames me in een meeltje verteld! goed nieuws dus
    pi_9072312
    jongens, de concept openingspost die ik gemaakt heb staat hier. Ik hou hem zo up-to-date mogelijk en wil je een nieuw topic starten dan kun je gewoon de openingspost knippen en plakken.

Je kunt overigens nu gewoon het resultaat bekijken door op fok in te loggen, een nieuwe post te maken, de openingspost erin te plakken en vervolgens op 'preview' te klikken.

Mocht iemand verder nog op- of aanmerkingen hebben: fire away

pi_9074330
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 20:17 schreef Vagere_Hein het volgende:
    jongens, de concept openingspost die ik gemaakt heb staat hier. Ik hou hem zo up-to-date mogelijk en wil je een nieuw topic starten dan kun je gewoon de openingspost knippen en plakken.

Je kunt overigens nu gewoon het resultaat bekijken door op fok in te loggen, een nieuwe post te maken, de openingspost erin te plakken en vervolgens op 'preview' te klikken.

Paar opmerkingen , persoonlijk vind ik t wel mooi als je bij de "verwachte spellen" van ieder spel een (mooi) plaatje post , en ik zou verwachte spellen uitbreiden met: F-Zero, Ikagura, Wario World en Soul Calibur 2 voor de rest vind ik hem erg oke hoor

Nieuws

Voor diegene die onder een kei hebben gelegen de afgelopen maanden hier 3 screenshots van Splinter Cell die binnenkort ook op de Cube verschijnt (release date volgens Ubisoft Dld: 5 juni)

Updateje over het Dixons gebeuren

quote:
    UDPATE: Dixons may not drop Cube...

The BBC reported today on its website Dixons may not be dropping the GameCube after all. A Dixons spokesman said the outcome of the promotion would help determine whether it would continue selling the GameCube in the future.

bron = Cube-europe

Gerucht: F-Zero en Wario World toch niet vertraagd ?
    quote:
    News: F-Zero And Wario World Not Delayed?

We reported this past weekend that the F-Zero and Wario World game pages at Nintendo of America's website had been changed to reflect new release dates. However, looking at the F-Zero game page and the Wario World game page today shows the original release dates of June 23rd for F-Zero and May 26th for Wario World. The changes before may have either been an error, or may be a sign of a future delay. We will let you know if we can confirm the release dates for both games.

Posted by Derek Miller, News Writer
    Source: Nintendo of America

Ik wacht rustig af...

Review van Wining Eleven 6:FE op de GC kun je hier vinden

Conclusie uit die review

quote:
    Graphics: 9.0
    Outstanding animation and smooth framerate, but character models are not what they could be.

Sound: 7.0
    The weak point. Wonderfully insane commentary and nice crowd options, but the atmosphere is rather weak.

Control: 9.0
    Tight, filled with options, but mostly easy to access. Docked a point for poor strategic control.

Gameplay: 10.0
    A perfect rendition of soccer. Accessible, but oh-so-deep.

Lastability: 9.5
    Its a sports game with a four player mode of course its endlessly replayable, and then theres the Master League

Final Score (Not an average): 9.5
    World Soccer Winning Eleven 6: Final Evolution is the best rendition of soccer ever to hit a console. Its deep. Its fun. Its accurate. Its a must-buy.

Please Nintendo of Europe release deze game in Europa, u zult er geen spijt van hebben met de grote hoeveelheid voetbal liefhebbers die de EU rijk is en de GameCube bezitters zitten te snakken om een (super)goede footie game

Wat Zelda nieuws en record aantal pre orders

Rumor has it that those bonus discs might have something to do with it.

quote:
    Still two weeks from launch, more than 560,000 Zelda fans have reserved their copy of The Legend of Zelda: The Wind Waker and received the nearly sold-out limited-edition disk featuring two playable, full-length games originally for the Nintendo 64: The Legend of Zelda: Ocarina of Time and The Legend of Zelda: Ocarina of Time Master Quest, for a suggested retail price of $49.95. This makes The Legend of Zelda: The Wind Waker Nintendo's most successful pre-sell program in history.

"The Legend of Zelda: The Wind Waker is the most anticipated video game in Electronics Boutique's history based on our pre-orders, even outpacing last year's Grand Theft Auto: Vice City," says Jerry Madaio, vice president, merchandising, Electronics Boutique. "And the number of pre-orders is still growing! Clearly, this game's appeal is so wide, that it is a 'must-have' for any Nintendo GameCube owner." Duh

"Given the history of the Zelda series, we expected overwhelming interest, and this solidifies the ever-growing phenomenon and attraction gamers have to the characters and story," explains George Harrison, senior vice president, marketing and corporate communications, Nintendo of America Inc. "It doesn't matter which system you own, gamers across the world respect and anticipate the launch of any Zelda game and The Legend of Zelda: The Wind Waker is a killer application that will move hardware."

Zelda Poster

Alle GC GBA player combo's mocht je niet weten of het zou staan

Hier kun je een 3 pagina tellend interview met Miyamoto vinden

Van inside gamer (kwootje uit artikel):

quote:
    Waar we al wel over kunnen oordelen, zijn de grafische kwaliteiten. Wat een power heeft Amusement Vision uit de GameCube weten te persen om F-Zero te ontwikkelen! Er kunnen 28 voertuigen tegelijk op het beeldscherm getoond worden zonder dat er ook maar enig detailverlies plaatsvindt. Daarnaast zijn de banen verschrikkelijk strak weergegeven. F-Zero draait helemaal op 60fps en dat zonder te stotteren. Op zich is dat al een fantastische prestatie, maar met die grafische wondertjes erbij, is het helemaal fantastisch wat Amusement Vision laat zien.

GBA (SP) nieuws
    GBA SP reclame filmpje

Filmpje van Zelda A Link to The Past
    Filmpje van Zelda The Four Swords

woensdag 12 maart 2003 @ 22:39:32 #208
    3292 Tweek
    Koffie graag!
    pi_9076542
    Vette post Febster

Trouwens Soul Calibur II scoort een 8,6 in een japans blad, review is wel voor alle consoles. PN03 scoort een 7, dit alles komt van cubezone.

Volgende animatie(360kb ongeveer) heb ik zelf gemaakt, iemand commentaar?(wel flash 6 nodig geloof ik)
    http://www.geocities.com/closemindedtweek/lordofthercube2.swf Url copy/paste naar je adres balk en dan doet ie het iig.

pi_9076615
    quote:
    Op woensdag 12 maart 2003 22:39 schreef Tweek het volgende:
    Vette post Febster

Trouwens Soul Calibur II scoort een 8,6 in een japans blad, review is wel voor alle consoles. PN03 scoort een 7, dit alles komt van cubezone.

Je link doet het niet

Hoe kunnen ze Soul Calibur II nu al testen, ik dacht dat hij pas in augustus uitkwam? Of was dat alleen de releasedatum voor America/Europa?

woensdag 12 maart 2003 @ 22:46:52 #210
    32686 G1Ace
    pi_9076768
    zwart met platina ziet er redelijk uit
    August 1998- March 2018
      woensdag 12 maart 2003 @ 22:49:58 #211
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9076872
    Ik ga de Oranje GBA Player kopen, aangezien mijn P1 controller ook oranje is
      woensdag 12 maart 2003 @ 23:54:53 #212
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_9078969
    quote:

Dat ziet er erg goed uit. Zo kan ik op pagina 1 van een topic een hoop vinden !
    pi_9082291
    Posts van Febster zijn voor mij altijd de aanleiding op een kopje thee te halen en achterover te gaan leunen!

Vage_Hein, die openingspost is ook

donderdag 13 maart 2003 @ 09:26:06 #214
    37548 Ajax_master
    pi_9082579
    BTW
    Waar hebben jullie Zelda ge-preorderd?
    Ik wil het ook wel doen maar ik zou hem wel graag NTSC hebben,
    Hebben jullie allemaal PAL, of niet?
      donderdag 13 maart 2003 @ 09:33:52 #215
    37295 Luigi
    mario pls
    pi_9082706
    Ehhhhh, wie lult me even bij?

Het breedband modem is al uit zag ik? Hoe gaat dat werken? Moet je een abbo nemen ofzo?

En welke spellen worden er op korte termijn voor gereleased?

donderdag 13 maart 2003 @ 11:19:58 #216
    17051 HAL9000S
    you can become gitano...
    pi_9084793
    Heeft iemand Phantasy star al?? Zo ja, is de singleplayer mode ook de moeite waard???
    Cop killer
    Kill all the cops tonight
    Kill them, cop killer
    Kill all the cops in sight
    pi_9084888
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 09:26 schreef Ajax_master het volgende:
    BTW
    Waar hebben jullie Zelda ge-preorderd?
    Ik wil het ook wel doen maar ik zou hem wel graag NTSC hebben,
    Hebben jullie allemaal PAL, of niet?
    Ik Heb NTSC,
    Ik Heb Hem Bij Amazon.com Geordered!~
    Dus Daar Krijg Je Zeker Een Bonus Disk!!
      donderdag 13 maart 2003 @ 12:48:30 #218
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9087147
    Lees eens terug mensen...

Zelda pre-orderen (pal) bij dimension plus, mét bonus disc !

pi_9087401
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 09:33 schreef Luigi het volgende:
    Ehhhhh, wie lult me even bij?

Het breedband modem is al uit zag ik? Hoe gaat dat werken? Moet je een abbo nemen ofzo?

hier kun je daar "veel" info over het online gebeuren vinden
    quote:
    En welke spellen worden er op korte termijn voor gereleased?
    Ja wat is korte termijn ?

Volgende week vrijdag iig Metroid Prime , en dat is echt een must have voor elke Gamecube bezitter , daarnaast zijn vorige week ofzo, Resident Evil Zero, Super Monkey Ball 2 (met gave multiplayer) en Phantasy Star Online 1&2 verschenen.

Daarnaast verschijnt in april Ikagura (zie voor screens pagina terug) en natuurlijk 3 mei The Legend of Zelda: The Wind Waker die je met bonusdisk en al kan reserveren bij www.dimensionplus.nl

Als je meer wilt weten, just ask

donderdag 13 maart 2003 @ 13:01:57 #220
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_9087463
    quote:
    Op dinsdag 11 maart 2003 16:19 schreef febster het volgende:

[..]

[afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]
    [afbeelding]

Ikaruga lijkt me toch wel zwaar okay. Lekker old skoll knallen.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    pi_9087483
    Volgens mij wil Luigi weten welke games met online mogelijkheden er binnenkort gereleased worden.
    pi_9087487
    Wat is er eigenlijk zo goed aan Dimension plus, dat iedereen Zelda juist daar reserveert?
      donderdag 13 maart 2003 @ 13:04:07 #223
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9087528
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:02 schreef Lexie het volgende:
    Wat is er eigenlijk zo goed aan Dimension plus, dat iedereen Zelda juist daar reserveert?
    Voor mij zijn ze gewoon de beste Nooit problemen mee gehad, altijd vriendelijk, goedkoper dan sommigen, spaarsysteem!

pi_9087612
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:02 schreef Lexie het volgende:
    Goeie service, snel en vriendelijk antwoord op mails. Goedkoper zijn ze niet, maar voor het geld dat ik voor een game moet neertellen vind ik service en kennis van zaken nu eenmaal belangrijk.
      donderdag 13 maart 2003 @ 13:07:45 #225
    28169 Johnson_Lopez
    pi_9087613
    Heeft iemand Bloody roar: Primal fury ???
    Want keb gelezen dat het toch best een goed spel is, en ik wil wel een vechtspel. Is dat een beetje een goed spel?

Of kan ik toch beter Deadly Alliance kope...
    maar die hebbe ze trouwens op het moment niet bij de intertoys hier ligge, nog nooit gezien ook.
    En daar heb ik net een tegoedbon van.

pi_9087663
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
    Volgens mij wil Luigi weten welke games met online mogelijkheden er binnenkort gereleased worden.
    Oke dan heb ik eigenlijk maar 1 antwoord: Na de E3 weet ik dat

En aangezien hier niemand alles terug leest De E3 is van 13 tot en met 16 mei

pi_9087732
    Hmm, dan kijk ik in het weekend of de storing echt aan mijn t.v. ligt, en dan annuleer ik Zelda maar bij dvdboxoffice, en moet ik maar een maandje langer wachten. Dat trek ik nog wel
    pi_9087921
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:07 schreef Johnson_Lopez het volgende:
    Heeft iemand Bloody roar: Primal fury ???
    Want keb gelezen dat het toch best een goed spel is, en ik wil wel een vechtspel. Is dat een beetje een goed spel?

Of kan ik toch beter Deadly Alliance kope...
    maar die hebbe ze trouwens op het moment niet bij de intertoys hier ligge, nog nooit gezien ook.
    En daar heb ik net een tegoedbon van.

Ik heb ff op IGN voor je gezocht:

Conclusie van Bloody Roar: Primal Fury:

quote:
    Presentation
    Polished, animated menus and lots of options. 8.0

Graphics
    Detailed characters, top animation, sometimes crisp textures and a smooth framerate. 7.0

Sound
    Cheesy 80s guitar riffs mixed with a decent, but standard selection of sound effects. 6.0

Gameplay
    Fun. Could use some more moves, but what's there is executed well, and the beast transformations rock. 7.0
    Lasting Appeal
    Single-player modes are frustrating at points, but certainly challenging. Multiplayer is addictive, and this is the main reason to come back. 8.0

OVERALL SCORE (not an average) 7.7

De hele review kun je hier vinden

En de Mortal Kombat review van IGN kun je hier vinden en dat spel krijgt een 8,6

It's your choice...

donderdag 13 maart 2003 @ 13:23:00 #229
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9088070
    Ik had Bloddy Roar, was wel aardig, vooral leuk met 2 spelers natuurlijk. Niet bijzonder.

Ik heb hem verkocht omdat ik Timesplitters 2 kocht

donderdag 13 maart 2003 @ 14:39:25 #230
    28169 Johnson_Lopez
    pi_9090560
    Ik ga zo ff kijke welke het word, ik kan nog niet echt kiezen
    Als Mortal Kombat er ligt haal ik die, en anders Bloody Roar.
    Jullie horen er nog van vandaag.....
      donderdag 13 maart 2003 @ 14:40:26 #231
    3292 Tweek
    Koffie graag!
    pi_9090591
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 14:39 schreef Johnson_Lopez het volgende:
    Ik ga zo ff kijke welke het word, ik kan nog niet echt kiezen
    Als Mortal Kombat er ligt haal ik die, en anders Bloody Roar.
    Jullie horen er nog van vandaag.....
    Bloody roar was een tijdje 14,95 bij de frs. Alleen zie ik hem nooit meer staan op de site.
      donderdag 13 maart 2003 @ 15:07:36 #232
    43778 NeoDweezil
    Full-Time 0_o
    pi_9091457
    als het goed is ga ik 28 maart me gamecube ophalen en dan meteen metroid prime erbij
      donderdag 13 maart 2003 @ 15:15:05 #233
    32686 G1Ace
    pi_9091715
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:12 schreef Lexie het volgende:
    Hmm, dan kijk ik in het weekend of de storing echt aan mijn t.v. ligt, en dan annuleer ik Zelda maar bij dvdboxoffice, en moet ik maar een maandje langer wachten. Dat trek ik nog wel
    we laten je wel weten hoe erg zelda ruled

Online mogelijkheden van de cube:
    Phantasy Star Online en de Phantasy star online card game
    sorry Luigi

August 1998- March 2018
      donderdag 13 maart 2003 @ 16:51:29 #234
    35614 nikanoru
    pi_9094903
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 12:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Lees eens terug mensen...

Zelda pre-orderen (pal) bij dimension plus, mét bonus disc !

Heb het net meteen gedaan bij Dimension plus. Alleen klopt het dat je niet eerst lid hoeft te worden? Zoals wel het geval is bij veel andere sites.
      donderdag 13 maart 2003 @ 16:59:47 #235
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9095165
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 16:51 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Heb het net meteen gedaan bij Dimension plus. Alleen klopt het dat je niet eerst lid hoeft te worden? Zoals wel het geval is bij veel andere sites.

Nope, je krijgt gewoon een klantnummer zodra je klant bent (als ze uitleveren)
    pi_9095273
    Weet Iemand Wanneer Joe Viewtiful
    En Animal Crossing 2 Uitkomt?
      donderdag 13 maart 2003 @ 17:05:09 #237
    35614 nikanoru
    pi_9095343
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 16:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nope, je krijgt gewoon een klantnummer zodra je klant bent (als ze uitleveren)

Maar wat als ik em wil annuleren?

* nikanoru is weer eens overhaast bezig geweest. Maar goed wat wil je met Zelda.

donderdag 13 maart 2003 @ 17:17:37 #238
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9095744
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 17:05 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Maar wat als ik em wil annuleren?

* nikanoru is weer eens overhaast bezig geweest. Maar goed wat wil je met Zelda.

Dan komen ze je opzoeken met een paar knuppels...

Mailtje sturen naar info@dimplus.nl

pi_9095790
    Ik heb hem ook maar alvast gereserveerd bij Dimensionplus. Hoe eerder hoe beter . Straks mis ik nog de bonusdisk
      donderdag 13 maart 2003 @ 17:27:50 #240
    35614 nikanoru
    pi_9096056
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 17:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dan komen ze je opzoeken met een paar knuppels...

Mailtje sturen naar info@dimplus.nl

WHAAAAaa hilfe!!!1

Nou ja ik zie wel wat er gebeurt.

pi_9096511
    * Khadgar gaat zo een netwerkkabel naar z'n tv aanleggen.

Want ik heb de breedband adapter en PSO gekocht!

donderdag 13 maart 2003 @ 17:49:58 #242
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_9096617
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 17:45 schreef Khadgar het volgende:
    * Khadgar gaat zo een netwerkkabel naar z'n tv aanleggen.

Want ik heb de breedband adapter en PSO gekocht!

Let me know hoe het is

Misschien kom ik zelfs wel langs om te kijken!

pi_9096886
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 17:02 schreef ZineGeneZidane het volgende:
    Weet Iemand Wanneer Joe Viewtiful
    En Animal Crossing 2 Uitkomt?
    Weet jij dat je te chronisch je shiftknop indrukt en dat dat niet lekker leest?

on topic:
    VJ: dit voorjaar in Japan, september in VS, oktober in Europa
    AC2: niets over bekend

bron: http://www.cube-europe.com/releases.php

pi_9098940
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 13:07 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Goeie service, snel en vriendelijk antwoord op mails. Goedkoper zijn ze niet, maar voor het geld dat ik voor een game moet neertellen vind ik service en kennis van zaken nu eenmaal belangrijk.

snel kan IK alvast niet zeggen
    ik kan het evengoed opgeven ivm met dim plus

ik vindt PSO best wel wat traag
    heb maar heel even offline gespeeld
    niet veel tijd

pi_9099341
    is er hier iemand die Animal Crossing heeft? zo ja, waar heb je dat dan besteld, wat was de prijs en hoe lang was de levertijd?

alvast bedankt,
    Aranka

Now is a never-ending thing.
    pi_9099777
    Hier ook even reageren

Why is this world so cruel to me ???

Ik heb per ongeluk mijn monkeyball memory ge-erased

Nu mag ik weer opnieuw punten gaan inzamelen om ooit expert uit te kunnen spelen

ik haal dat dus nooit zonder oneindige continues

pi_9100171
    Eventjes een tip voor mensen die PSO willen gaan spelen:

Dat spel werkt NIET met een 3rd party memory card!! Ik heb eentje van Nintendo, die werkt prima, en eentje van Piranha, die raakte constant corrupt!

pi_9101550
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 19:58 schreef ASSpirine het volgende:
    Hier ook even reageren

Why is this world so cruel to me ???

Ik heb per ongeluk mijn monkeyball memory ge-erased

Nu mag ik weer opnieuw punten gaan inzamelen om ooit expert uit te kunnen spelen

ik haal dat dus nooit zonder oneindige continues

omg... das balen

cheats misschien?

donderdag 13 maart 2003 @ 21:08:39 #249
    28169 Johnson_Lopez
    pi_9101785
    Zoals ik vanmiddag al zei ging ik Mortal Kombat of Bloody Roar halen..
    Toen ik bij de intertoys hier kwam, zag ik dat er geeneen van de 2 lagen..
    Dus ik maar naar belgie gereden, daar hebben ze zulke 2de hands spellen, en daar Bloody Roar gekocht
    Mortal Kombat was wel erg duur, 64.95 euro
    Dus ja, en tis een vet spel tot nu toe

Net met 1 fighter het uitgespeeld

[Dit bericht is gewijzigd door Johnson_Lopez op 13-03-2003 21:19]

donderdag 13 maart 2003 @ 21:14:48 #250
    37548 Ajax_master
    pi_9101983
    Waarom heeft iedereen eigenlij kk bij dimension + bestelt?
    Heeft niemand een freeloader, hij komt over 1/2 weken NTSC uit, en pas 3 mei in Europa,

Ik ga hem niet PAL-orderen hoor

pi_9102581
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 21:14 schreef Ajax_master het volgende:
    Waarom heeft iedereen eigenlij kk bij dimension + bestelt?
    Heeft niemand een freeloader, hij komt over 1/2 weken NTSC uit, en pas 3 mei in Europa,

Ik ga hem niet PAL-orderen hoor

Psst, freeloader kopen met Metroid Prime?
    pi_9102628
    Onthouden we trouwens de openingspost van Vage_Hein bij het openen van een nieuw topic?
    quote:

pi_9102864
    ff een vraagje, ik heb een USB ADSL modem, kan ik via m'n nic in m'n pc de GC verbinden met I-net????

Dus I-net sharing in XP aan, en in neem aan dat de GC op auto-ip staat???

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
    Lego de ga euh korfbal kampioen.
    pi_9103750
    Dat kan ja. Je kunt in PSO alles instellen.
    pi_9103866
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 22:14 schreef Khadgar het volgende:
    Dat kan ja. Je kunt in PSO alles instellen.
    Wat is PSO??? En ik heb dus geen router of een apart ADSL modem nodig???
    No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
    Lego de ga euh korfbal kampioen.
    pi_9103971
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 22:17 schreef Ajaxno1 het volgende:

[..]

Wat is PSO??? En ik heb dus geen router of een apart ADSL modem nodig???

PSO == Phantasy Star Online, het enige cube online game op het moment. Als je die niet gaat spelen, kun je het modem net zo goed laten staan in de winkel.
    pi_9104012
    quote:
    Op donderdag 13 maart 2003 22:21 schreef Khadgar het volgende:

[..]

PSO == Phantasy Star Online, het enige cube online game op het moment. Als je die niet gaat spelen, kun je het modem net zo goed laten staan in de winkel.

Vol

Heb ik de eer om de Vagere Hein openingspost te plaatsen?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')