abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:00:10 #101
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221936978
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:15 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zo is het. Die zwarte kleding en posters bekladden is de nieuwste variant van haat. Gaat niet werken.

Liefde wint uiteindelijk.
Daar was het wachten op.
Sowieso goed dat jeugd op dit thema een eigen mening lijkt te ontwikkelen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:01:41 #102
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221936986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Hahaha wie gaat er volgens jou dan over wat ik wil?
Jij.

En je zanikt hier ook over gezanik van anderen waar ik dan weer over zanik waarop anderen nog harder roepen dat ik niet moet zaniken.

Maar ik pleit iig niet voor het stilzwijgen van andere mensen. Zo ben ik.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Moderator vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:02:05 #103
5428 crew  miss_sly
pi_221936989
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Het gaat hier helemaal niet om haat. Maar om pure ergernis. Dat wil er maar niet in bij de lhbtnogwat gemeenschap, maar is wel de waarheid.

Flikker gewoon op met al dat ergerniswekkende regenbooggedoe. Niemand zit erop te wachten, op een select clubje halvezolen na. Heeft niks met haat te maken, wel alles met ergernis.
Het is voor jezelf echt beter om over ergernis gewoon je schouders op te halen en verder te gaan met je leven. Als alle mensen over hun ergernissen zo’n misbaar moeten maken, wordt de wereld geen fijnere plek.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:02:24 #104
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221936991
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:54 schreef RamboDirk het volgende:
Jeetje pietje hier en daar een regenboogpad en een keer per jaar paarse vrijdag waarop men bespreekbaar maakt dat je mag zijn wie je mag zijn. Boehoeee :')
Je mag sowieso zijn wie je wil zijn.
Door middel van dergelijke dagen wordt de prive opvatting van mensen beïnvloedt. De overheid tracht hiermee naast de reeds voltooide acceptatie van deze groep, dat er ook positief over gedacht wordt.
Dat laatste is een stukje gedachtevorming dat geen taak voor de overheid is.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_221936995
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:01 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Jij.

En je zanikt hier ook over gezanik van anderen waar ik dan weer over zanik waarop anderen nog harder roepen dat ik niet moet zaniken.

Maar ik pleit iig niet voor het stilzwijgen van andere mensen. Zo ben ik.
Ik pleit niet voor stilzwijgen ik pleit voor het accepteren van de gevolgen van je eigen gedram.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:05:07 #106
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_221937001
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:55 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Je ziet in je oogveld een vlag en je gaat weer verder met je dag. Echt ik snap werkelijk niet hoe dit als door je strot wordt ervaren :')
Zo'n vlag staat niet op zichzelf. Het gaat erom dat dit het zoveelste ergerniswekkende 'kleine dingetje' uit die queer hoek is, waar ik niet op zit te wachten. Precies daarom hebben mensen dus het gevoel dat het ze door de strot geduwd wordt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_221937005
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:54 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ga jij niet over. Log uit en zet maar een muziekje op. Alweer je eigen probleem tot eis verpakken.
Dan voor jou ook de vraag:
Waarom wil je met alle geweld dat de hele wereld weet wat jij lekker vindt en MOETEN we dat leuk vinden?
Waarom doe je niet gewoon jouw ding en laat je anderen hun ding doen zonder te blijven drammen?

Doe lekker wat je wil en wees gelukkig. Gun alleen een ander dat dan ook. En vergeet niet dat je uniek bent, net als iedereen.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:06:14 #108
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221937006
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:40 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Daar ga jij niet over. :+
Je maakt een denkfout. Het gaat er niet om wat wij hetero's vinden, het gaat er om dat dingen gewoon gaan gebeuren. Het is onontkoombaar dat de woke-gekte en regenboogwaanzin straks zijn verdwenen omdat mensen inzien dat gezond verstand duurzamer is dan een tijdelijke culturele happening van een handjevol dwazen die menen dat hun overtuigingen sterker zijn dan miljoenen jaren van menselijke evolutie.
Alle dingen zijn onuitsprekelijk vermoeiend ~ Prediker 1:8
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:09:15 #109
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937027
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je mag sowieso zijn wie je wil zijn.
Door middel van dergelijke dagen wordt de prive opvatting van mensen beïnvloedt. De overheid tracht hiermee naast de reeds voltooide acceptatie van deze groep, dat er ook positief over gedacht wordt.
Dat laatste is een stukje gedachtevorming dat geen taak voor de overheid is.
Jeetje wat een zware kost. Kerst ook maar afschaffen op scholen. Weet je helemaal niks meer doen want er zijn overal lange teentjes en zwaarmoedige mensen. :')
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:10:13 #110
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937033
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Zo'n vlag staat niet op zichzelf. Het gaat erom dat dit het zoveelste ergerniswekkende 'kleine dingetje' uit die queer hoek is, waar ik niet op zit te wachten. Precies daarom hebben mensen dus het gevoel dat het ze door de strot geduwd wordt.
Ik kan er werkelijk niet bij hoe zwaarmoedig en kleinzerig je in het leven staat als een vlag je zo van de kaart brengt :')
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:10:52 #111
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_221937036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:10 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik kan er werkelijk niet bij hoe zwaarmoedig en kleinzerig je in het leven staat als een vlag je zo van de kaart brengt :')
Nogmaals, het gaat dus niet om die ene vlag.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:12:34 #112
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937041
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik pleit niet voor stilzwijgen ik pleit voor het accepteren van de gevolgen van je eigen gedram.
Jawel, je wil geen gezanik horen. Meerdere malen gelezen in dit topic. Maar soit. Het accepteren van gevolgen...

Die gevolgen draag ik persoonlijk zeer zeker. Je hebt geen idee. Tja, wat nu? Als groep zeg ik, gewoon doorgaan. Niet capituleren voor haat. Methodiek en uitvoering? Daar is rustig over te praten.
pi_221937047
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:34 schreef Pixelman het volgende:

[..]
James Bond is een echte vent, geen aanstellertje die voortdurend gilletjes slaakt als een loopse teef. Maar goed, dat is ook maar een mening.
James Bond is vooral een fictief figuur, ooit bedacht door Ian Fleming. Dat dat personage kan veranderen door de jaren heen heb ik niet zo’n moeite mee. Dan heb je de vrijheid om wel of niet te kijken en een mening daarover te hebben.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:14:24 #114
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937052
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Nogmaals, het gaat dus niet om die ene vlag.
Wat jij wil, lijkt mij vermoeiend leven. Maar veel succes met verwerken van je irritatie ;)
pi_221937055
Niet alle homo's zijn blij met dit soort belachelijke symboolpolitiek.
twitter

Maar ik kan je wel uitleggen hoor Jesse waarom de inzet om een vlag te laten wapperen zo veel groter is dan de inzet zodat jij hand in hand met je partner over straat kan. Om ervoor te zorgen dat jij met je partner over straat kan, zullen er een paar hele ongemakkelijke waarheden die het hele progressieve kaartenhuis doen instorten onder ogen gezien moeten worden. Dus daarom is het makkelijker om jouw veiligheid op te offeren, en dat af te dekken met een gratuit stukje symboolpolitiek. Want kijk ons toch eens progressief met die vlag wapperen. De echte oorzaken kunnen dan onbenoemd blijven, en zij kunnen toch claimenen voor homorechten te zijn.

Ik hoop dat dit wat helpt Jesse!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221937063
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:12 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Jawel, je wil geen gezanik horen. Meerdere malen gelezen in dit topic. Maar soit. Het accepteren van gevolgen...

Die gevolgen draag ik persoonlijk zeer zeker. Je hebt geen idee. Tja, wat nu? Als groep zeg ik, gewoon doorgaan. Niet capituleren voor haat. Methodiek en uitvoering? Daar is rustig over te praten.
Nou prima. Dan zullen we over een jaar of 5 bij de volgende monitor constateren dat de acceptatie nog verder gedaald is en nog meer mensen het gedram beu zijn. Maar daar kies je dus bewust voor dus ik ga er vanuit dat dat ook is wat je wilt bewerkstelligen.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:17:24 #117
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937068
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dan voor jou ook de vraag:
Waarom wil je met alle geweld dat de hele wereld weet wat jij lekker vindt en MOETEN we dat leuk vinden?
Waarom doe je niet gewoon jouw ding en laat je anderen hun ding doen zonder te blijven drammen?

Doe lekker wat je wil en wees gelukkig. Gun alleen een ander dat dan ook. En vergeet niet dat je uniek bent, net als iedereen.
Geweld 😂

En je moet niks. Queers doen gewoon hun ding. Laat ze. Ordinaries moeten niet zo huilen bij wat expressie.
pi_221937091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ x ]

Maar ik kan je wel uitleggen hoor Jesse waarom de inzet om een vlag te laten wapperen zo veel groter is dan de inzet zodat jij hand in hand met je partner over straat kan. Om ervoor te zorgen dat jij met je partner over straat kan, zullen er een paar hele ongemakkelijke waarheden die het hele progressieve kaartenhuis doen instorten onder ogen gezien moeten worden. Dus daarom is het makkelijker om jouw veiligheid op te offeren, en dat af te dekken met een gratuit stukje symboolpolitiek. Want kijk ons toch eens progressief met die vlag wapperen. De echte oorzaken kunnen dan onbenoemd blijven, en zij kunnen toch claimenen voor homorechten te zijn.

Bam! Spijker op zijn kop.
We kunnen wel met z’n allen blijven roepen dat homosexualiteit gewoon geaccepteerd moet worden en dat die mensen er ook bij horen, maar de meeste mensen hebben die mening gelukkig al.
De groep die je wil bereiken ga je niet op deze manier voor je winnen. Maar ja, woorden zijn gratis dus we ropen nog maar eens wat. Kijk naar de echte oorzaken en pak die aan. Maar dan moeten woorden overgaan in daden en daar hebben politici over het algemeen een broertje dood aan.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:21:44 #119
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nou prima. Dan zullen we over een jaar of 5 bij de volgende monitor constateren dat de acceptatie nog verder gedaald is en nog meer mensen het gedram beu zijn. Maar daar kies je dus bewust voor dus ik ga er vanuit dat dat ook is wat je wilt bewerkstelligen.
Ik ben niet ontvankelijk voor dreigementen of negatieve vergezichten. Ik neem mijn verantwoordelijkheid sowieso.

Mijn taktiek is dus doorgaan. Hopelijk met nieuwe methodes. Totdat ze murw zijn en 'stoppen met drammen' over het 'stoppen met drammen'. Er zit niets anders op. Het is ook groter dan KapteinScheurbuik en Koekoekmakto op een forumpje.
pi_221937095
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ x ]

De normale homo's zitten ook helemaal niet op dat regenboog gedoe te wachten.
Velen voelen zich voor schut gezet door de lhbtqi gemeenschap.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:24:23 #121
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937112
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Komt de daling van acceptatie nu door gedram? of door stijging van het aantal moslims en de invloed van de conservatieve islam? of door de manosphere? Je posts vliegen alle kanten op.
pi_221937118
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De normale homo's zitten ook helemaal niet op dat regenboog gedoe te wachten.
Velen voelen zich voor schut gezet door de lhbtqi gemeenschap.
De normale hetero's zitten ook helemaal niet op al dat gehuil door homofoben te wachten.
Velen voelen zich voor schut gezet door dat soort mensen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221937123
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:17 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Geweld 😂

En je moet niks. Queers doen gewoon hun ding. Laat ze. Ordinaries moeten niet zo huilen bij wat expressie.
‘Met alle geweld’ is een hele normale uitdrukking in de Nederlandse taal. Matige deflectie techniek van je.

Ik moet niks, maar vervolgens moet ik wel wat van je. Gaat het wel goed met je?
En het is niet ‘wat expressie’, het is ondertussen uitgegroeid tot een drampartij die mensen tegen begint te staan. Dat begint nu hier en daar wat weerstand op te roepen zoals je wellicht merkt.
pi_221937134
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:25 schreef probeer het volgende:

[..]
De normale hetero's zitten ook helemaal niet op al dat gehuil door homofoben te wachten.
Velen voelen zich voor schut gezet door dat soort mensen.
O is er ook al een homofoben gemeenschap?
Ook met een vlag en allerlei feesten en zebrapaden?
pi_221937136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Komt de daling van acceptatie nu door gedram? of door stijging van het aantal moslims en de invloed van de conservatieve islam? of door de manosphere? Je posts vliegen alle kanten op.
Allebei natuurlijk. Als de homohaat van de moslims komt dan is dat hun schuld en zijn ze slechte mensen. En als de homohaat van radicaal domrechts komt, dan is dat de schuld van de wokies en zijn ze slechte mensen.
pi_221937138
quote:

[..]
Waarom zou het maar 1 ding zijn?
pi_221937146
Ik lees net de kwalificatie ‘ordinairy’
Cool, ik heb nu ook een letter! *O*

Nu nog een drieletterig excuuslabel en ik hoor er weer helemaal bij! *O* *O*

Tijd om over een vlag te gaan denken, denk ik. |:)
pi_221937147
quote:

[..]
De dalende acceptatie komt in mijn ogen door gedram, waardoor normale mensen het beu raken en door de toename van moslims.

Het geweld tegen homo's wordt voornamelijk gepleegd door islamitische daders.

Samenvattend:

Meer drammen --> minder acceptatie
Meer moslims --> minder acceptatie, meer geweld

En aangezien de reactie op kritiek op het drammen, nog meer drammen is. En het aantal moslims nog steeds toeneemt iddere week, hoef je geen helderziende te zijn om te kunnen beredeneren waar de homoacceptatie over 10 jaar zal staan.

[ Bericht 11% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 09-10-2026 10:36:19 ]
pi_221937157
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Waarom zou het maar 1 ding zijn?
Omdat hij een eendimensionele denker is en geen systeemdenker.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:32:22 #130
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937162
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:26 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
‘Met alle geweld’ is een hele normale uitdrukking in de Nederlandse taal. Matige deflectie techniek van je.

En het is niet ‘wat expressie’, het is ondertussen uitgegroeid tot een drampartij die mensen tegen begint te staan. Dat begint nu hier en daar wat weerstand op te roepen zoals je wellicht merkt.
Nog matiger, een persoonlijke aanval en vragen of het wel goed gaat. ;(
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:32:52 #131
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937167
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De dalende acceptatie komt in mijn ogen door gedram, waardoor normale mensen het beu raken en door de toename van moslims.

Het geweld tegen homo's wordt voornamelijk gepleegd door islamitische daders.

Samenvattend:

Meer drammen --> minder acceptatie
Meer moslims --> minder acceptatie, meer geweld
Kwam het gedram voor of na de toename van de islam in onze samenleving?
pi_221937169
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:26 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Nee hoor. Alleen bij trieste kneusjes die al lang en breed homofoob waren. Helaas hebben ze ook niet eens de ballen om zelf achter hun eigen overtuigingen te staan. En daarom wentelen ze het ontstaan van hun verachtelijke mening dus maar op anderen af ("het komt door woke dat ik homo's hekel") ipv er zelf verantwoordelijkheid voor te nemen.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:34:07 #133
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937175
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik lees net de kwalificatie ‘ordinairy’
Cool, ik heb nu ook een letter! *O*

Nu nog een drieletterig excuuslabel en ik hoor er weer helemaal bij! *O* *O*

Tijd om over een vlag te gaan denken, denk ik. |:)
In het Nederlands is het de 'Gewoonies'. Als Queers de variaties/afwijking zijn, zijn de rest de Gewoonies/Ordinaries.

Gefeliciteerd, ook jullie een hokje *O* .Vlag is er ook al.

[ Bericht 5% gewijzigd door Koekoekmakto op 09-10-2026 10:42:23 ]
pi_221937177
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:32 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Kwam het gedram voor of na de toename van de islam in onze samenleving?
Het gedram is vooral iets van de laatste 10-15 jaar.
pi_221937185
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
En is vooral over komen waaien uit de VS, toch? Dat hele woke gedoe.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:42:18 #136
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937219
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dus meer islam, meer haat en homo geweld en dus meer gedram. En aangezien onder jongeren inmiddels 30% een niet-westerse achtergrond heeft is het logisch dat de lhbtqixyz acceptatie afneemt. En wat sommige mensen dus willen is dat dit in de doofpot gaat want gedram.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:44:53 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221937237
Ik merk echt letterlijk niks van dat gedram
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:48:06 #138
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221937253
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:44 schreef sp3c het volgende:
Ik merk echt letterlijk niks van dat gedram
Ik ook niet, maar een collega van me zei dat het vandaag paarse vrijdag is en dat ze zijn jonge jochies vandaag willen confronteren met transgenders en hoe normaal dat allemaal wel niet zou zijn. Hij zegt zijn kinderen vandaag thuis te houden en dat begrijp ik volkomen. Prima als mensen op een bepaalde leeftijd een eigen en weloverwogen keuze maken, maar je gaat niet kleine kinderen indoctrineren om iets normaal te vinden wat gewoon niet normaal is.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221937259
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:35 schreef Halcon het volgende:

[..]
En is vooral over komen waaien uit de VS, toch? Dat hele woke gedoe.
Ja linkse activisten spelen graag amerikaantje. Als er in de vs een linksige beweging ontstaat dan zie je dat 12 tot 24 maanden later overgenomen worden door links activistische types.
pi_221937269
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:42 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dus meer islam, meer haat en homo geweld en dus meer gedram. En aangezien onder jongeren inmiddels 30% een niet-westerse achtergrond heeft is het logisch dat de lhbtqixyz acceptatie afneemt. En wat sommige mensen dus willen is dat dit in de doofpot gaat want gedram.
Het is mij volstrekt onduidelijk hoe je tot deze conclusie bent gekomen.
pi_221937273
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja linkse activisten spelen graag amerikaantje. Als er in de vs een linksige beweging ontstaat dan zie je dat 12 tot 24 maanden later overgenomen worden door links activistische types.
Ja, domrechts incluis homofoben hebben dat anti-woke gedoe helemaal zelf bedacht, en heus niet van Trumptard en co overgenomen /s :'). Dat homohatende tuig hier, had uberhaupt nog nooit van woke gehoord voordat conservatief Amerikaans rechts het als scheldwoord ging gebruiken.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:57:56 #142
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937303
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:48 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik ook niet, maar een collega van me zei dat het vandaag paarse vrijdag is en dat ze zijn jonge jochies vandaag willen confronteren met transgenders en hoe normaal dat allemaal wel niet zou zijn. Hij zegt zijn kinderen vandaag thuis te houden en dat begrijp ik volkomen. Prima als mensen op een bepaalde leeftijd een eigen en weloverwogen keuze maken, maar je gaat niet kleine kinderen indoctrineren om iets normaal te vinden wat gewoon niet normaal is.
Sinds wanneer werk jij?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221937310
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:51 schreef probeer het volgende:

[..]
Ja, domrechts incluis homofoben hebben dat anti-woke gedoe helemaal zelf bedacht, en heus niet van Trumptard en co overgenomen /s :'). Dat homohatende tuig hier, had uberhaupt nog nooit van woke gehoord voordat conservatief Amerikaans rechts het als scheldwoord ging gebruiken.
Aantoonbare nonsens. De term is in Nederland geintroduceerd door linksige media en activisten. Oftewel zoals ik al zei geimporteerd vanuit de VS door links activistische types. Op de rest van je nonsenspost ga ik maar niet in:

quote:
Volgens taalkundige bronnen (onder meer Ton den Boon in Trouw en het Algemeen Nederlands Woordenboek/ANW) maakte het Engelse leenwoord “woke” (in de betekenis ‘alert op maatschappelijke misstanden zoals racisme en discriminatie’) toen zijn mediadebuut in het Nederlands. De directe aanleiding was berichtgeving over die Amerikaanse BET-documentaire (regie Laurens Grant, met o.a. Jesse Williams; uitgebracht mei 2016) over de Black Lives Matter-beweging.

anw.ivdnt.org

Context en verdere ontwikkelingDe term komt oorspronkelijk uit Afro-Amerikaanse straattaal (al in de jaren 30, o.a. bij Lead Belly: “stay woke” als waarschuwing om alert te blijven op racisme). Hij werd populairder via BLM vanaf circa 2013–2014 en bereikte via sociale media en internationale media ook Nederland.

groene.nl

In de Nederlandse mainstream-media (kranten e.d.) bleef het gebruik aanvankelijk beperkt. Het ANW dateert de vroegste vermelding op 2016. In NRC bijvoorbeeld duikt het pas in september 2017 op (in een stuk over Teen Vogue als “woke”).

nrc.nl

Op Twitter/sociale media en in de blogosfeer kwam het al eerder voor (de Groene Amsterdammer analyseerde Nederlandstalige tweets met “woke” vanaf 2016), maar de doorbraak in bredere Nederlandse media en het publieke debat volgde later, vooral vanaf 2020 (na de George Floyd-protesten en BLM-demonstraties in Nederland). Toen schoot het gebruik in kranten, politiek en online omhoog.

groene.nl

In de Tweede Kamer was Rob Jetten (D66) in 2020 de eerste die het gebruikte, nog in positieve zin (“meer mensen woke maken” door BLM). Daarna werd het snel een politiek geladen en vaak pejoratief begrip, vooral aan de rechterkant.

vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:00:32 #144
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221937320
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Sinds wanneer werk jij?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorry, ik bedoelde eigenlijk dagbesteding. Ik ben alweer een jaar of 4 aan het dagbesteden bij mijn dagbesteding.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221937351
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Aantoonbare nonsens. De term is in Nederland geintroduceerd door linksige media en activisten. Oftewel zoals ik al zei geimporteerd vanuit de VS door links activistische types. Op de rest van je nonsenspost ga ik maar niet in:
[..]

Woke is inderdaad een Amerikaanse term, die over is komen waaien / over is genomen.

En 'we geven woke van alles de schuld, zelfs van onze eigen intolerantie, het komt door regenbogen dat ik intolerant ben!' is ook een Amerikaans fenomeen wat door domrechts Nederland is overgenomen.
pi_221937375
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:03 schreef probeer het volgende:

[..]
Woke is inderdaad een Amerikaanse term, die over is komen waaien / over is genomen.

En 'we geven woke van alles de schuld, zelfs van onze eigen intolerantie, het komt door regenbogen dat ik intolerant ben!' is ook een Amerikaans fenomeen wat door domrechts Nederland is overgenomen.
Ik ben normaal gesproken sterkere posts van je gewend. Dit gaat letterlijk nergens over.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:06:28 #147
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937392
pi_221937418
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik ben normaal gesproken sterkere posts van je gewend. Dit gaat letterlijk nergens over.
Zijn de woordjes te lastig voor je? Hier, een plaatje dan.

quote:
12s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:06 schreef Koekoekmakto het volgende:

pi_221937470
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:32 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Nog matiger, een persoonlijke aanval en vragen of het wel goed gaat. ;(
Een persoonlijke aanval nog wel. :')
Ik wijs je op je defectietechniek, want daar verdenk ik je van en verder op een tegenstrijdigheid in je post. Wel en tegelijk niet moeten. Dus vraag ik of het goed gaat.
pi_221937478
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:09 schreef probeer het volgende:

[..]
Zijn de woordjes te lastig voor je? Hier, een plaatje dan.
[..]

Nee, de woorden zijn zeker niet te lastig.

Wat het een extreem zwakke post van je maakt is dat de premisse al verkeerd was en vanzelfsprekend zijn alle conclusies die daar op volgen fout.

Normaal gesproken ben ik sterkere posts van je gewend maar het zal wel komen doordat dit een voor jou emotioneel beladen onderwerp is gok ik.
pi_221937479
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:33 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee hoor. Alleen bij trieste kneusjes die al lang en breed homofoob waren. Helaas hebben ze ook niet eens de ballen om zelf achter hun eigen overtuigingen te staan. En daarom wentelen ze het ontstaan van hun verachtelijke mening dus maar op anderen af ("het komt door woke dat ik homo's hekel") ipv er zelf verantwoordelijkheid voor te nemen.
Mag ik het ook gedram vinden zonder homofoob te zijn?
pi_221937484
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:34 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
In het Nederlands is het de 'Gewoonies'. Als Queers de variaties/afwijking zijn, zijn de rest de Gewoonies/Ordinaries.

Gefeliciteerd, ook jullie een hokje *O* .Vlag is er ook al.

[ afbeelding ]
Wij kiezen onze vlag zelf wel ja. Of is dit weer iets wat wij ‘moeten’ ?
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:14:56 #153
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937486
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:12 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Een persoonlijke aanval nog wel. :')
Ik wijs je op je defectietechniek 😂, want daar verdenk ik je van en verder op een tegenstrijdigheid in je post. Wel en tegelijk niet moeten. Dus vraag ik of het goed gaat.
Knap hoor.

Defectietechniek. Weer wat geleerd. Kietel je eigen doortastendheid maar, vriend. B:)B

[ Bericht 1% gewijzigd door Koekoekmakto op 09-10-2026 11:21:51 ]
pi_221937493
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:14 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Nee dat mag niet. Want dan kan je kritiek niet zomaar als "niet terzake doende want homofoob" terzijde geschoven worden.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:17:21 #155
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937503
quote:

[..]
Wij kiezen onze vlag zelf wel ja. Of is dit weer iets wat wij ‘moeten’ ?
Die is al uitgekozen. Google maar op heterovlag. Ben gewoon behulpzaam.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:20:45 #156
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937518
quote:

[..]
Alles mag, ook zelfbedrog.
pi_221937522
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:14 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Knap hoor.

Defectietechniek. Weer wat geleerd.
Oooooh, je hebt een schrijffout gevonden! Wil je nu een sticker?
Hoef je weer niet op de inhoud in te gaan, mooi he. :')
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:22:30 #158
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937527
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:21 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Oooooh, je hebt een schrijffout gevonden! Wil je nu een sticker?
Hoef je weer niet op de inhoud in te gaan, mooi he. :')
Was er dan inhoud?
pi_221937529
quote:
12s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:20 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Alles mag, ook zelfbedrog.
"Iedereen met kritiek op mijn opdringerige gevlag is homofoob"

Over zelfbedrog gesproken.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:23:41 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_221937534
Mijn vlag is rood wit blauw

Evt met oranje lintje mar dt mag je zelf weten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:25:12 #161
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937549
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dit is een stropop. En gefundeerde kritiek zal uiteindelijk wel gaan doordringen in het debat.Ik heb het nog niet gelezen tot dusverre.

Strot en drammen is echt niet genoeg... Kom met iets beters.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koekoekmakto op 09-10-2026 11:31:02 ]
pi_221937557
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zo rollen de drammers! Er is geen andere mening dan die van hun. En waag je het toch een andere mening te hebben dan is in hun ogen alles toegestaan.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:27:35 #163
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937567
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:26 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Zo rollen de drammers! Er is geen andere mening dan die van hun. En waag je het toch een andere mening te hebben dan is in hun ogen alles toegestaan.
Calimero gespot.
pi_221937592
Ok, drammer
pi_221937596
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:25 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dit is een stropop. En gefundeerde kritiek zal uiteindelijk wel gaan doordringen in het debat.Ik heb het nog niet gelezen tot dusverre.

Strot en drammen is echt niet genoeg... Kom met iets beters.
Zoals je zelf al zei: zelfbedrog is toegestaan.

Maar niet huilen achteraf als acceptatie verder gedaald is.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:32:17 #166
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937603
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok, drammer
Ai, iemand op Fok noemt mij een drammer.

De horror.
pi_221937622
quote:

[..]
Dat mag prima, en er zal een groep zijn waarvoor dat wellicht ook wel daadwerkelijk klopt; dat ze het gedram vinden zonder dat daar homofobie achter zit. Geen idee of jij daar onder valt.

Koppel je dat 'het gedram vinden' aan een verminderde tolerantie voor LHBTQI+ mensen, zoals Candymannetje?
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:34:31 #168
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937623
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jaja, bedankt voor de waarschuwing. Ik huil niet. Ik luister voorlopig naar huilers met het gehuil over het leed dat zichtbaarheid heet.
pi_221937635
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Als Koekoekmakto zich anders opstelt in deze discussie, dan gaan zijn/haar discussiepartners positiever naar LHBTQI+ kijken?
pi_221937637
quote:

[..]

Met dit soort gedrag help hij eigenhandig de acceptatie wel omlaag. Alleen ziet hij het zelf niet
pi_221937645
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:36 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Met dit soort gedrag help hij eigenhandig de acceptatie wel omlaag. Alleen ziet hij het zelf niet
Neem eens verantwoordelijkheid voor je eigen mening. Lafaard.
pi_221937663
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:34 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat mag prima, en er zal een groep zijn waarvoor dat wellicht ook wel daadwerkelijk klopt; dat ze het gedram vinden zonder dat daar homofobie achter zit. Geen idee of jij daar onder valt.

Koppel je dat 'het gedram vinden' aan een verminderde tolerantie voor LHBTQI+ mensen, zoals Candymannetje?
Eerlijke vraag.
Ik vind het gedram, maar ik heb zeker geen verminderde tolerantie voor welke geaardheid, of hoe mensen zich indentificeren. Op geen enkele manier. Mensen horen gewoon hun leven te kunnen leven zoals zij dat willen. En daarbij van niemand last horen te hebben. Leven en laten leven.

Ik heb wel een zeer lage tolerantie voor drammers.
pi_221937712
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:37 schreef probeer het volgende:

[..]
Neem eens verantwoordelijkheid voor je eigen mening. Lafaard.
De persoon waar het hier om gaat accepteert duidelijk geen andere mening en gaat dan een beetje trollerig doen en ontwijken. Ja, dan hoef je niet op acceptatie te rekenen wat mij betreft. Daarmee verandert er overigens niks aan mijn mening over mensen met een andere geaardheid.

De toevoeging lafaard laat ook gelijk zien hoe jij er in staat.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:50:30 #174
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937718
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:40 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dan heb je ook weinig tolerantie voor jezelf? Misschien ben jij hier wel de drammer? De drammer voor onzichtbaarheid van anderen?

Nogmaals, goede inhoudelijke kritiek gaat echt wel landen bij de massa. Strot en drammen is echt te mager.
pi_221937743
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:40 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Eerlijke vraag.
Ik vind het gedram, maar ik heb zeker geen verminderde tolerantie voor welke geaardheid, of hoe mensen zich indentificeren.
Helder, blij om te horen.

quote:
Op geen enkele manier. Mensen horen gewoon hun leven te kunnen leven zoals zij dat willen. En daarbij van niemand last horen te hebben. Leven en laten leven.
OK, maar toch zeg je "Met dit soort gedrag help hij eigenhandig de acceptatie wel omlaag. Alleen ziet hij het zelf niet" en lijk je die mensen met een verminderde tolerantie wel te begrijpen?

Huh? Hoe Makto zich hier gedraagt, beinvloedt hoe zijn/haar discussiepartners zich tegen LHBTQI+ mensen gedragen? Daar klopt toch geen ene sikkepit van?

Volledig hypothetisch; als ik zeg dat ik vanavond in de stad iemand lastig ga vallen omdat wij hier nu een stevige discussie hebben, dan zou je me toch (volledig terecht!) als een gevaarlijke gek beschouwen?

Maar als Makto zich hier (in jullie ogen) te veel als een woke-LHBTQIA+voorvechter gedraagt, dan is het allemaal best logisch dat zijn discussiepartners en/of de meelezers, zich minder accepterend tov LHBTQIA+ mensen gaan gedragen? Totaal onbekende homos verantwoordelijk maken voor Makto's postgedrag?

quote:
Prima. Zoals je aan mijn poststijl ziet, heb ik ook niet veel geduld voor de mensen die ik als drammers beschouw (de mensen die van mening zijn dat het 'lhbtqia+-idee' door strot wordt geduwd). Zolang men dat maar niet afreageert op LHBTQI+ mensen.
pi_221937786
quote:

[..]
Wat is de ergenis precies? En je zegt het nu zelf. Je zit er niet op te wachten. Oftewel je bent er zelf oncomfortabel mee dus dat is JOUW probleem :)
pi_221937808
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:36 schreef probeer het volgende:

[..]
Als Koekoekmakto zich anders opstelt in deze discussie, dan gaan zijn/haar discussiepartners positiever naar LHBTQI+ kijken?
Geen idee. Wat heeft dat te maken met wat ik zeg?
pi_221937809
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Klopt, en door het loslaten van dat concept ontstaan veel maatschappelijke problemen, zie de (mentale) problemen van vrouwen, zie de toegenomen kosten van jeugdhulp, zie de demografische ontwikkeling.
Er zal dus iets moeten gebeuren.
Maar dat zit aan de heterokant.
Beetje raar om homo's dan op het tweede plan te zetten.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:11:46 #179
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221937825
quote:

[..]
:')

Hoezo het zoveelste? Wat kun je nog meer noemen dan?
pi_221937826
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:33 schreef probeer het volgende:

[..]
Waren mensen op alle onderwerpen maar zo resoluut :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221937842
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:11 schreef Zwansen het volgende:

[..]
:')

Hoezo het zoveelste? Wat kun je nog meer noemen dan?
Denkt u eraan om de kinderen morgen paarse kleding aantrekken te trekken?
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:19:59 #182
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_221937886
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Denkt u eraan om de kinderen morgen paarse kleding aantrekken te trekken?
Dat vind ik absoluut niet ergerniswekkend.
pi_221937904
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ik wel. Wat nu?
pi_221937925
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:19 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Mijn kinderen hebben geen paarse kleding.
pi_221937928
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:55 schreef probeer het volgende:

[..]
Helder, blij om te horen.
[..]
OK, maar toch zeg je "Met dit soort gedrag help hij eigenhandig de acceptatie wel omlaag. Alleen ziet hij het zelf niet" en lijk je die mensen met een verminderde tolerantie wel te begrijpen?

Huh? Hoe Makto zich hier gedraagt, beinvloedt hoe zijn/haar discussiepartners zich tegen LHBTQI+ mensen gedragen? Daar klopt toch geen ene sikkepit van?

Volledig hypothetisch; als ik zeg dat ik vanavond in de stad iemand lastig ga vallen omdat wij hier nu een stevige discussie hebben, dan zou je me toch (volledig terecht!) als een gevaarlijke gek beschouwen?

Maar als Makto zich hier (in jullie ogen) te veel als een woke-LHBTQIA+voorvechter gedraagt, dan is het allemaal best logisch dat zijn discussiepartners en/of de meelezers, zich minder accepterend tov LHBTQIA+ mensen gaan gedragen? Totaal onbekende homos verantwoordelijk maken voor Makto's postgedrag?
[..]
Prima. Zoals je aan mijn poststijl ziet, heb ik ook niet veel geduld voor de mensen die ik als drammers beschouw (de mensen die van mening zijn dat het 'lhbtqia+-idee' door strot wordt geduwd). Zolang men dat maar niet afreageert op LHBTQI+ mensen.
Mijn fout, ik had hier wat duidelijker mogen zijn.
Ik bedoelde niet de acceptatie voor lhbtqia in het algemeen, maar acceptatie van mensen die discussies voeren zoals deze persoon dat doet. Ik vind daar iets vileins in zitten, niet uit op een eerlijke discussie. En daar houd ik niet van.
pi_221937942
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik wel. Wat nu?
Maar hoezo raakt dat je?

We hebben hier op het werk vandaag ook paarse vrijdag.
Ik heb niets paars aan, en erger me daar verder ook niet aan.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
  Moderator vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:28:03 #187
375570 crew  Cyan9
pi_221937945
Een dag georganiseerd om zichtbaar te maken dat iedereen op school zichzelf mag zijn moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_221937952
twitter

Goed omschreven.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:31:03 #189
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221937966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ x ]

Goed omschreven.
Ouders zouden er ook voor k unnen kiezen om op die dag hun kinderen ziek te melden als het kind hier niet aan wenst mee te doen, of als de viering niet past binnen die levensopvatting van de ouders.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:37:55 #190
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221938083
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:29 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ x ]

Goed omschreven.
Het is verschrikkelijk zoals de linkse woke-politie te keer gaat. Nu verbieden ze zelfs op scholen identificatie met heteroseksualiteit en moedigen ze onnatuurlijk gedrag aan. Dit gaat natuurlijk helemaal verkeerd aflopen.
Alle dingen zijn onuitsprekelijk vermoeiend ~ Prediker 1:8
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:39:14 #191
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221938091
Hopelijk komen jullie IRL leuke en verbindende 🥰🤗 queers tegen, met de juiste dosering, aankleding en woordkeuze (al naar gelang het persoonlijke tolerantieniveau).

Online gaan, ook bij mij, de handschoenen uit. Het interesseert mij echt geen hout dat ik drammer, woke, extreem, links, activistisch, villein, radicaal, trol, nazi, Hannibal of Dutroux oid aangesmeerd krijg. Het is de lege onmacht der verdachtmakingen.

Nogmaals. Als er goede en onderbouwde kritiek gaat komen, zal het zich tzt in de samenleving wel uitkristalliseren.
pi_221938113
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb niets paars aan, en erger me daar verder ook niet aan.
Het is een beetje de parodie voorbij.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221938136
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ouders zouden er ook voor k unnen kiezen om op die dag hun kinderen ziek te melden als het kind hier niet aan wenst mee te doen, of als de viering niet past binnen die levensopvatting van de ouders.
Ben je niet goed?

Waarom moeten gezonde kinderen ziek gemeld worden? Mijn kinderen gaat gewoon naar school en volgen daar hun lesrooster. Vieringen en dergelijke doen ze maar na of voor schooltijd en vrijwillig.
pi_221938148
quote:
[ x ]

Goed omschreven.
  Moderator vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:49:19 #195
5428 crew  miss_sly
pi_221938160
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik wel. Wat nu?
Dan vraag je aan je kinderen of zij wel of geen paarse kleding aan willen. Willen ze dat niet, dan doen ze het niet. Willen ze dat wel, dan doen ze het wel.

Soms kunnen dingen echt heel simpel zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:50:03 #196
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221938165
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ben je niet goed?

Waarom moeten gezonde kinderen ziek gemeld worden? Mijn kinderen gaat gewoon naar school en volgen daar hun lesrooster. Vieringen en dergelijke doen ze maar na of voor schooltijd en vrijwillig.
tjonge jonge he, je kinderen zullen maar leren dat er anders denkenden zijn in de wereld :') je kinderen zullen maar een kerstviering, een suikerfeest, een sinterklaas feest of kika feest vieren. THE HORROR

misschien moet je thuisonderwijs overwegen.
pi_221938185
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:46 schreef probeer het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Jij vind "fok deze shit" uit de mond van een tiener ongeloofwaardig? Nota bene in een topic dat gaat over tieners die het gevoel hebben dat deze shit door hun strot geduwd wordt?

Serieus?
pi_221938200
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dan vraag je aan je kinderen of zij wel of geen paarse kleding aan willen. Willen ze dat niet, dan doen ze het niet. Willen ze dat wel, dan doen ze het wel.

Soms kunnen dingen echt heel simpel zijn.
Dat wil ze niet, dat heeft ze namelijk niet.

Waarom zou ze daar verantwoording over af moeten leggen op school?
  Redactie Sport vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:57:35 #199
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221938204
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:28 schreef Cyan9 het volgende:
Een dag georganiseerd om zichtbaar te maken dat iedereen op school zichzelf mag zijn moeten we natuurlijk niet willen met z'n allen.
Nee, lekker alle posters onderkalken en weghalen inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221938210
Net zoals Roos die in een interview met een of andere blonde altright-influencer-wannabe doodleuk beweert dat zijn de leraar van zijn 15-jarige zoon in geuren en kleuren stond te vertellen hoe geweldig het wel niet was om in zijn kont geneukt te worden. (Ook weer zo'n overduidelijke leugen over de rug van kinderen in een valse poging een punt te maken.)

Om vervolgens enkele weken later op een festival seksuele implicaties naar een een stel 16-jarige meiden te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')