abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221934018
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee. Tolerantie is niet dat je alles maar accepteert en normaliseert.
De norm blijft het gezin, met daarin de man en de vrouw met kinderen. Dat sluit niet uit dat er ook homo's zijn of andere mensen met een andere gezinssamenstelling, maar die mensen zijn wel anders. Maar universele basisrechten gelden vanzelfsprekend ook voor hen.
Okay, dus homostellen mogen gewoon een gezin stichten.

Verder snap ik niet waarom je zo krampachtig doet over het traditionele gezin van een man en vrouw met kinderen.
Mij dunkt dat dat sowieso de meestvoorkomende gezinsvorm zal zijn.
Het is niet zo dat mensen kiezen voor of een heterogezin of een homogezin.
Je kiest een partner waarmee je de rest van je leven wilt delen. Voor hetero's zal dat iemand van het andere geslacht zijn en voor homo's iemand van hetzelfde geslacht.

Ik zie niet in wat je ermee wilt bereiken om de ene relatievorm boven de andere te plaatsen.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
pi_221934027
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik wil alleen niet dat het hele LGBT gebeuren tot norm verheven wordt, of dat mensen (jongeren) het idee krijgen dat het volstrekt natuurlijk zou zijn. Ik wil wel dat jongeren er met respect mee omgaan.
Nou ja, homoseksualiteit is in de zuiverste zin van het woord wel degelijk natuurlijk.
pi_221934029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:58 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Dwangmatig seksueel fetisjisme willen tonen in de openbare ruimte tijdens LGBT-evenementen past wel bij dit onderwerp inderdaad.
Niet dat wij het daar over hadden, maar ik snap dat je het nodig vond om de doelpalen te verplaatsen.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
  donderdag 8 oktober 2026 @ 21:08:02 #55
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221935077
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 19:01 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Nou ja, homoseksualiteit is in de zuiverste zin van het woord wel degelijk natuurlijk.
Adam en Eva, geen Adam en Klaas.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221935122
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 21:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik begreep dat er steeds meer aanwijzingen zijn dat het geen Adam & Eve was maar Adam & Steve.

Archeologische vondsten lijken dit te bevestigen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221935611
quote:

[..]
Adam en Eva zijn tegennatuurlijk.
pi_221936133
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee. Tolerantie is niet dat je alles maar accepteert en normaliseert.
De norm blijft het gezin, met daarin de man en de vrouw met kinderen. Dat sluit niet uit dat er ook homo's zijn of andere mensen met een andere gezinssamenstelling, maar die mensen zijn wel anders. Maar universele basisrechten gelden vanzelfsprekend ook voor hen.
Het gezin met man, vrouw en kinderen is al heel lang niet meer de norm:
Volgens het CBS bestaat ruim 39% van de huishoudens uit alleenstaanden, circa 29% uit stellen zonder kinderen en circa 25-26% uit stellen met kinderen. Als algemene huishoudvorm is het dus numeriek niet de norm.

En sociaal/ethisch is het al helemaal een onzinnige opmerking.
Door te stellen dat het man,vrouw,kind gezin de norm blijft, door je alsof ditde gewenste standaard is. Wie afwijkt, label je vervolgens als 'wel anders'. Dit impliceert een hiėrarchie: de ene vorm is de standaardwaarde, de rest is een gedoogde afwijking. In een moderne, pluriforme samenleving geldt ethisch gezien juist gelijkwaardigheid van gezinsvormen als uitgangspunt.

Waarom vind je het een meerwaarde om vooral te benadrukken dat ze 'anders' zijn?
pi_221936142

Eerst wel, toen niet, nu weer wel: regenboogvlag gaat toch bij Tweede Kamer hangen - https://nos.nl/l/2634212

En dit AI kabinet gaat maar verder met de agenda van de Premier.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 01:01:07 #60
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_221936173
quote:

[..]
zal jou toch een rotzorg zijn wie er met wie ligt te vozen, laat iedereen gewoon in zijn / haar waarde joh

als ze maar geen geiten pijn doen dat is sneu,
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221936277
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 00:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Eerst wel, toen niet, nu weer wel: regenboogvlag gaat toch bij Tweede Kamer hangen - https://nos.nl/l/2634212

En dit AI kabinet gaat maar verder met de agenda van de Premier.
We hebben een minderheidskabinet, dit besluit is genomen door de meerderheid van het parlement.

Dat dit ter stemming is gebracht komt niet door Jetten, maar de SGP. Die had kennelijk verwacht dat er een meerderheid was tegen het hijsen van de vlag. Dat pakte anders uit.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 06:48:49 #62
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221936428
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 01:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
zal jou toch een rotzorg zijn wie er met wie ligt te vozen, laat iedereen gewoon in zijn / haar waarde joh

als ze maar geen geiten pijn doen dat is sneu,
Je hebt gelijk. Zo lang ze mij maar niet onverhoeds van achteren nemen, vind ik alles best.
Alle dingen zijn onuitsprekelijk vermoeiend ~ Prediker 1:8
pi_221936432
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 04:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
We hebben een minderheidskabinet, dit besluit is genomen door de meerderheid van het parlement.

Dat dit ter stemming is gebracht komt niet door Jetten, maar de SGP. Die had kennelijk verwacht dat er een meerderheid was tegen het hijsen van de vlag. Dat pakte anders uit.
Niet waar. Dit was een motie van Kati Piri.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221936435
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 06:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Niet waar. Dit was een motie van Kati Piri.
Ja, klopt.
Die kwam met deze tegenreactie op de SGP.

Feit blijft dat een meerderheid van de kamer voor heeft gestemd.

Dit schrijft RTL hierover:

quote:
Het verzet kwam van de SGP. De partij voerde als argument aan dat de Tweede Kamer naast een ambtelijke organisatie, toch vooral een parlement is. Als een vlag wordt gehesen boven het parlement, dan moet er een besluit van datzelfde parlement aan ten grondslag liggen.

In een reactie zegt de SGP dat het vindt dat het parlement inspraak moet hebben op welke vlaggen het parlement hijst.
Dus enerzijds heeft de SGP haar zin: het parlement heeft beslist.
Alleen niet in het voordeel van de SGP.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 07:11:08 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_221936466
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 14:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bedoelt zoals gewoon wereldwijd gebeurt.
Nee alleen in de westerse wereld.
Veel landen accepteren het helemaal niet en in sommige landen word men gewoon van een gebouw gegooid.
Hier werd het letterlijk door je strot gedrukt..
In films series games etc.

En mensen hebben er geen behoefte aan.
Zeker als hun favoriete games films en series met deze onzin overspoeld word.

En je merkt gewoon dat mensen het gewoon ontzettend beu zijn vooral als je geen behoefte hebt om het te kijken je als haatdragend word weg gezet.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 07:38:10 #66
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221936506
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 07:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Veel landen accepteren het helemaal niet en in sommige landen word men gewoon van een gebouw gegooid.

En je merkt gewoon dat mensen het gewoon ontzettend beu zijn vooral als je geen behoefte hebt om het te kijken je als haatdragend word weg gezet.
Maar daar zou ik het breder trekken naar alles wat niet een heteroseksuele blanke man is.

Het geforceerd om overal maar donkere personen, vrouwen of homoseksuelen in al bestaande series of film en game reeksen is een beetje kansloos. Al helemaal als men vindt dat het hoofdpersonage aangepast moet worden.

Doe dat lekker in nieuwe series enzo.
The name is Putler, Vladimir Putler
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 07:42:01 #67
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221936514
quote:

[..]
Je gedweep met het Christendom begint een beetje zielig te worden; zeker omdat je de kern boodschap van Jezus niet snapt.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 07:48:31 #68
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221936526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 07:38 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Maar daar zou ik het breder trekken naar alles wat niet een heteroseksuele blanke man is.

Het geforceerd om overal maar donkere personen, vrouwen of homoseksuelen in al bestaande series of film en game reeksen is een beetje kansloos. Al helemaal als men vindt dat het hoofdpersonage aangepast moet worden.

Doe dat lekker in nieuwe series enzo.
Het zou mij niet verbazen als de nieuwe James Bond een transgender is. Al die flauwekul wordt ons normale mensen gewoon door de strot gedrukt.
pi_221936596
Posters die worden beklad, ontevreden ouders of leerlingen die uit protest zwarte kleren aantrekken. Hoewel Paarse Vrijdag op de meeste scholen wordt gevierd, krijgt een derde van de scholen te maken met een vorm van weerstand, blijkt uit een inventarisatie van het AD en de regionale titels.

Posters op scholen worden altijd beklad met kinderachtige tekeningen. En leerlingen die uit protest zwarte kleren aantrekken, waar is het bewijs? Veel hebben geeneens paarse kleding. En je hoeft mijn kind zeker niet iets door de strot te duwen als iets van trek verplicht paarse kleding aan. Aju.
pi_221936602
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 07:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nou, dit zegt het helemaal volgens mij.

Het interesseert me geen ene reet met wie iemand samen wil leven of de koffer in wil duiken. Leef je leven, geniet er van en laat mij gewoon mijn leven leiden zoals ik dat wil. Laat me met rust en rot op met je kutvlag.

Er zijn tegenwoordig nog maar twee dingen belangrijk geloof ik: tot welke letter je behoort en welk excuuslabel je hebt. En daar moet ongebreidelde aandacht voor zijn en iedereen moet dat leuk vinden en er begrip voor hebben.

Oh, je bent een heteropersoon en je hebt geen labeltje? Ja, jammer hoor. Daar kunnen we geen rekening mee houden. Maar we verwachten wel dat jij rekening houdt met iedereen die zichzelf wat anders vindt.

Prima. Leef je uit en laat mij met rust.
pi_221936659
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 08:09 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Nou, dit zegt het helemaal volgens mij.

Het interesseert me geen ene reet met wie iemand samen wil leven of de koffer in wil duiken. Leef je leven, geniet er van en laat mij gewoon mijn leven leiden zoals ik dat wil. Laat me met rust en rot op met je kutvlag.

Er zijn tegenwoordig nog maar twee dingen belangrijk geloof ik: tot welke letter je behoort en welk excuuslabel je hebt. En daar moet ongebreidelde aandacht voor zijn en iedereen moet dat leuk vinden en er begrip voor hebben.

Oh, je bent een heteropersoon en je hebt geen labeltje? Ja, jammer hoor. Daar kunnen we geen rekening mee houden. Maar we verwachten wel dat jij rekening houdt met iedereen die zichzelf wat anders vindt.

Prima. Leef je uit en laat mij met rust.
Dit dus.
Woon iedere meerderjarige reet, kut en bek en voor mijn part navel uit die je met wederzijdse instemming kunt vinden maar laat mij er buiten.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 08:21:35 #72
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_221936662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 07:48 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Het zou mij niet verbazen als de nieuwe James Bond een transgender is. Al die flauwekul wordt ons normale mensen gewoon door de strot gedrukt.
Maar dit staat vrij los van dit onderwerp. Dat is meer dat er in de entertainment wereld, en onder een gedeelte van de pers een vrij extreem wokeisme heerst.
pi_221936683
Geef gewoon les op die kutscholen zoals rekenen, taal, geschiedenis en aardrijkskunde als je niks beters te doen hebt. Gaat het landelijke niveau en talenkennis ook weer omhoog.

En als je dan toch tijd te veel hebt doe dan maar weer schoolzwemmen en extra verkeerslessen terug.
pi_221936688
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 08:21 schreef The-BFG het volgende:

[..]
Maar dit staat vrij los van dit onderwerp. Dat is meer dat er in de entertainment wereld, en onder een gedeelte van de pers een vrij extreem wokeisme heerst.
Lost zichzelf wel op als er geen hond meer naar kijkt.
pi_221936707
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 07:48 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Als de nieuwe Bond transgender zou zijn, prima wat mij betreft. Ik kan er zelf voor kiezen wel of niet naar die film te gaan. Daarnaast kan het dan ook nog gewoon een leuke film zijn. Dat draait niet alleen om de hoofdpersoon.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 08:52:45 #76
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221936744
Waarom zou je rekening houden met de onredelijke irritaties van haters?

Gewoon doorgaan, lieve queers. Totdat de laatste hater in de kast zit en vervolgens wel uitkijkt om in het openbaar te gaan zitten zeiken.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221936781
Waarom wil jij met alle geweld dat de hele wereld weet wat jij lekker vindt?
pi_221936809
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 08:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
Waarom zou je rekening houden met de onredelijke irritaties van haters?

Gewoon doorgaan, lieve queers. Totdat de laatste hater in de kast zit en vervolgens wel uitkijkt om in het openbaar te gaan zitten zeiken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)se-vrijdag~a8d18583/

vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:15:22 #79
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221936815
quote:
Zo is het. Die zwarte kleding en posters bekladden is de nieuwste variant van haat. Gaat niet werken.

Liefde wint uiteindelijk.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:19:27 #80
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_221936828
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 08:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
Dit gaat never nooit lukken. Nu het is uitgesproken, zal de ergernis vanaf nu alleen maar blijven groeien. De geest is uit de fles. En terecht.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:21:58 #81
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221936832
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Dit gaat never nooit lukken. Nu het is uitgesproken, zal de ergernis vanaf nu alleen maar blijven groeien. De geest is uit de fles. En terecht.
Dat gaat zeker lukken. Haat is de abnormaliteit. En iedereen met 2 hersencellen weet dat. De haters zullen hun keutel moeten intrekken tzt.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:25:12 #82
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_221936839
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:21 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dat gaat zeker lukken. Haat is de abnormaliteit. En iedereen met 2 hersencellen weet dat. De haters zullen hun keutel moeten intrekken tzt.
Het gaat hier helemaal niet om haat. Maar om pure ergernis. Dat wil er maar niet in bij de lhbtnogwat gemeenschap, maar is wel de waarheid.

Flikker gewoon op met al dat ergerniswekkende regenbooggedoe. Niemand zit erop te wachten, op een select clubje halvezolen na. Heeft niks met haat te maken, wel alles met ergernis.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:29:35 #83
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221936856
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Het gaat hier helemaal niet om haat. Maar om pure ergernis. Dat wil er maar niet in bij de lhbtnogwat gemeenschap, maar is wel de waarheid.

Flikker gewoon op met al dat ergerniswekkende regenbooggedoe. Heeft niks met haat te maken, wel alles met ergernis.
Alleen Borsato kent de waarheid. Maar dat terzijde. Donderstraal zelf maar een eind op, met die bekrompen ergernis. Het is jouw probleem. Niet de mijne.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:34:07 #84
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_221936874
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:29 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Alleen Borsato kent de waarheid. Maar dat terzijde. Donderstraal zelf maar een eind op. Het is jouw probleem. Niet de mijne.
Hahaha het is mijn probleem helemaal niet. Overal begint de weerstand tegen al dat door de strot geduwde flikkergebeuren toe te nemen.

Het duurt niet lang meer of het is gewoon klaar met al die flauwekul. Dan zul je enkel nog de pride hebben, één keer per jaar. En dat is al ergerniswekkend genoeg, maar daar valt mee te leven.

En dat is jouw probleem, niet het mijne. Ik vind het alleen maar goed, want ben wel een beetje klaar met al die door de strot geduwde gedegenereerde gekkigheid.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:34:08 #85
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221936876
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 08:39 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Als de nieuwe Bond transgender zou zijn, prima wat mij betreft. Ik kan er zelf voor kiezen wel of niet naar die film te gaan. Daarnaast kan het dan ook nog gewoon een leuke film zijn. Dat draait niet alleen om de hoofdpersoon.
James Bond is een echte vent, geen aanstellertje die voortdurend gilletjes slaakt als een loopse teef. Maar goed, dat is ook maar een mening.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:36:18 #86
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221936883
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Flikker gewoon op met al dat ergerniswekkende regenbooggedoe. Niemand zit erop te wachten, op een select clubje halvezolen na. Heeft niks met haat te maken, wel alles met ergernis.
Helemaal mee eens. Regenboogmensen zijn erg irritant opdringerig met hun onnatuurlijke gewoonten.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:40:33 #87
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221936898
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:34 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Hahaha het is mijn probleem helemaal niet. Overal begint de weerstand tegen al dat door de strot geduwde flikkergebeuren toe te nemen.

Het duurt niet lang meer of het is gewoon klaar met al die flauwekul. Dan zul je enkel nog de pride hebben, één keer per jaar. En dat is al ergerniswekkend genoeg, maar daar valt mee te leven.

En dat is jouw probleem, niet het mijne. Ik vind het alleen maar goed, want ben wel een beetje klaar met al die door de strot geduwde gedegenereerde gekkigheid.
Daar ga jij niet over. :+
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:42:20 #88
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221936905
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:34 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Als de iftar en het suikerfeest dan ook maar niet door de strot geduwd wordt zoals nu.
pi_221936906
Opbokken met die meuk.
pi_221936914
quote:
8s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:29 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Alleen Borsato kent de waarheid. Maar dat terzijde. Donderstraal zelf maar een eind op, met die bekrompen ergernis. Het is jouw probleem. Niet de mijne.
Prima. Dan wil ik vanaf nu ook geen gezanik meer over afnemende acceptatie, jongeren die worstelen met hun geaardheid of weerstand tegen paarse vrijdag. Dat is immers ook niet mijn probleem.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:45:11 #91
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_221936916
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:40 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Daar ga jij niet over. :+
Nee, daar ga ik niet over en jij ook niet. Maar dat is wel mijn voorspelling.
pi_221936935
Ik heb mijn kind al vanaf jonge leeftijd geleerd: nee is nee. En doordrammen ,zorgt alleen maar voor irritatie en maakt de kans dat ik toch ja zeg alleen maar kleiner. Met drammen krijg je NOOIT je zin want het wordt een principekwestie.

Sommige mensen hebben die les nooit gekregen van hun ouders en zijn kennelijk opgevoed op een manier waarbij doordrammen uiteindelijk wel zorgt dat je je zin krijgt. Die mensen hebben dus niet door hoe enorm veel irritatie ze opwekken met hun gedram bij mensen die deze les wel geleerd hebben (het meerendeel).

De enige manier hoe deze mensen dus met weerstand om kunnen gaan is door nog harder te drammen, ze hebben in hun jeugd immers geleerd dat drammen effectief is. Eigenlijk is het treurig dat deze mensen niet doorhebben hun eigen glazen in te gooien.
pi_221936943
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:19 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Ik denk het ook ja, de weerstand tegen de lhbtqi ideologie zal enkel maar toenemen.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:53:08 #94
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221936945
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:45 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Nee, daar ga ik niet over en jij ook niet. Maar dat is wel mijn voorspelling.
De Piet Paulusma der sociale veranderingen komt even duiden/dreigen.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:54:15 #95
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221936949
Jeetje pietje hier en daar een regenboogpad en een keer per jaar paarse vrijdag waarop men bespreekbaar maakt dat je mag zijn wie je mag zijn. Boehoeee :')
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:54:39 #96
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221936951
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Prima. Dan wil ik vanaf nu ook geen gezanik meer over afnemende acceptatie, jongeren die worstelen met hun geaardheid of weerstand tegen paarse vrijdag. Dat is immers ook niet mijn probleem.
Ga jij niet over. Log uit en zet maar een muziekje op. Alweer je eigen probleem tot eis verpakken.
pi_221936957
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 17:07 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]

Een nieuwe Pride vlag gespot.
Dat wordt ons weer ongevraagd door de strot geduwd.

Even gegoogled en in de VS blijkt er zelfs een Pride month bij te horen.

En dan word je wakker geschud en zie je hoeveel we onszelf hebben aangepast aan die groep in de samenleving.

Wat willen ze nog meer bereiken met die vlag? Wanneer is het genoeg?

Vragen, vragen...
Je ziet in je oogveld een vlag en je gaat weer verder met je dag. Echt ik snap werkelijk niet hoe dit als door je strot wordt ervaren :')
pi_221936958
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:54 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ga jij niet over. Log uit en zet maar een muziekje op. Alweer je eigen probleem tot eis verpakken.
Hahaha wie gaat er volgens jou dan over wat ik wil?
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:58:10 #99
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221936966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 00:32 schreef Middelpunt het volgende:

[..]
Het gezin met man, vrouw en kinderen is al heel lang niet meer de norm:
Volgens het CBS bestaat ruim 39% van de huishoudens uit alleenstaanden, circa 29% uit stellen zonder kinderen en circa 25-26% uit stellen met kinderen. Als algemene huishoudvorm is het dus numeriek niet de norm.

Klopt, en door het loslaten van dat concept ontstaan veel maatschappelijke problemen, zie de (mentale) problemen van vrouwen, zie de toegenomen kosten van jeugdhulp, zie de demografische ontwikkeling.
Er zal dus iets moeten gebeuren.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 09:59:03 #100
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_221936973
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:53 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
De Piet Paulusma der sociale veranderingen komt even duiden/dreigen.
Precies. :P
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:00:10 #101
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221936978
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:15 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zo is het. Die zwarte kleding en posters bekladden is de nieuwste variant van haat. Gaat niet werken.

Liefde wint uiteindelijk.
Daar was het wachten op.
Sowieso goed dat jeugd op dit thema een eigen mening lijkt te ontwikkelen.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:01:41 #102
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221936986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Hahaha wie gaat er volgens jou dan over wat ik wil?
Jij.

En je zanikt hier ook over gezanik van anderen waar ik dan weer over zanik waarop anderen nog harder roepen dat ik niet moet zaniken.

Maar ik pleit iig niet voor het stilzwijgen van andere mensen. Zo ben ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')