abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221934008
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, populair onder homofoben.

Past wel bij dit onderwerp.
Dwangmatig seksueel fetisjisme willen tonen in de openbare ruimte tijdens LGBT-evenementen past wel bij dit onderwerp inderdaad.
pi_221934018
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee. Tolerantie is niet dat je alles maar accepteert en normaliseert.
De norm blijft het gezin, met daarin de man en de vrouw met kinderen. Dat sluit niet uit dat er ook homo's zijn of andere mensen met een andere gezinssamenstelling, maar die mensen zijn wel anders. Maar universele basisrechten gelden vanzelfsprekend ook voor hen.
Okay, dus homostellen mogen gewoon een gezin stichten.

Verder snap ik niet waarom je zo krampachtig doet over het traditionele gezin van een man en vrouw met kinderen.
Mij dunkt dat dat sowieso de meestvoorkomende gezinsvorm zal zijn.
Het is niet zo dat mensen kiezen voor of een heterogezin of een homogezin.
Je kiest een partner waarmee je de rest van je leven wilt delen. Voor hetero's zal dat iemand van het andere geslacht zijn en voor homo's iemand van hetzelfde geslacht.

Ik zie niet in wat je ermee wilt bereiken om de ene relatievorm boven de andere te plaatsen.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
pi_221934027
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik wil alleen niet dat het hele LGBT gebeuren tot norm verheven wordt, of dat mensen (jongeren) het idee krijgen dat het volstrekt natuurlijk zou zijn. Ik wil wel dat jongeren er met respect mee omgaan.
Nou ja, homoseksualiteit is in de zuiverste zin van het woord wel degelijk natuurlijk.
pi_221934029
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:58 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Dwangmatig seksueel fetisjisme willen tonen in de openbare ruimte tijdens LGBT-evenementen past wel bij dit onderwerp inderdaad.
Niet dat wij het daar over hadden, maar ik snap dat je het nodig vond om de doelpalen te verplaatsen.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
  donderdag 8 oktober 2026 @ 21:08:02 #55
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221935077
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 19:01 schreef IndoorKite het volgende:

[..]
Nou ja, homoseksualiteit is in de zuiverste zin van het woord wel degelijk natuurlijk.
Adam en Eva, geen Adam en Klaas.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221935122
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 21:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik begreep dat er steeds meer aanwijzingen zijn dat het geen Adam & Eve was maar Adam & Steve.

Archeologische vondsten lijken dit te bevestigen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221935611
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 21:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Adam en Eva zijn tegennatuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')