abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:00:10 #101
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221936978
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:15 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zo is het. Die zwarte kleding en posters bekladden is de nieuwste variant van haat. Gaat niet werken.

Liefde wint uiteindelijk.
Daar was het wachten op.
Sowieso goed dat jeugd op dit thema een eigen mening lijkt te ontwikkelen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:01:41 #102
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221936986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Hahaha wie gaat er volgens jou dan over wat ik wil?
Jij.

En je zanikt hier ook over gezanik van anderen waar ik dan weer over zanik waarop anderen nog harder roepen dat ik niet moet zaniken.

Maar ik pleit iig niet voor het stilzwijgen van andere mensen. Zo ben ik.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  Moderator vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:02:05 #103
5428 crew  miss_sly
pi_221936989
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:25 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Het gaat hier helemaal niet om haat. Maar om pure ergernis. Dat wil er maar niet in bij de lhbtnogwat gemeenschap, maar is wel de waarheid.

Flikker gewoon op met al dat ergerniswekkende regenbooggedoe. Niemand zit erop te wachten, op een select clubje halvezolen na. Heeft niks met haat te maken, wel alles met ergernis.
Het is voor jezelf echt beter om over ergernis gewoon je schouders op te halen en verder te gaan met je leven. Als alle mensen over hun ergernissen zo’n misbaar moeten maken, wordt de wereld geen fijnere plek.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:02:24 #104
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221936991
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:54 schreef RamboDirk het volgende:
Jeetje pietje hier en daar een regenboogpad en een keer per jaar paarse vrijdag waarop men bespreekbaar maakt dat je mag zijn wie je mag zijn. Boehoeee :')
Je mag sowieso zijn wie je wil zijn.
Door middel van dergelijke dagen wordt de prive opvatting van mensen beïnvloedt. De overheid tracht hiermee naast de reeds voltooide acceptatie van deze groep, dat er ook positief over gedacht wordt.
Dat laatste is een stukje gedachtevorming dat geen taak voor de overheid is.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221936995
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:01 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Jij.

En je zanikt hier ook over gezanik van anderen waar ik dan weer over zanik waarop anderen nog harder roepen dat ik niet moet zaniken.

Maar ik pleit iig niet voor het stilzwijgen van andere mensen. Zo ben ik.
Ik pleit niet voor stilzwijgen ik pleit voor het accepteren van de gevolgen van je eigen gedram.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:05:07 #106
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_221937001
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:55 schreef FL_Freak het volgende:

[..]
Je ziet in je oogveld een vlag en je gaat weer verder met je dag. Echt ik snap werkelijk niet hoe dit als door je strot wordt ervaren :')
Zo'n vlag staat niet op zichzelf. Het gaat erom dat dit het zoveelste ergerniswekkende 'kleine dingetje' uit die queer hoek is, waar ik niet op zit te wachten. Precies daarom hebben mensen dus het gevoel dat het ze door de strot geduwd wordt.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_221937005
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:54 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ga jij niet over. Log uit en zet maar een muziekje op. Alweer je eigen probleem tot eis verpakken.
Dan voor jou ook de vraag:
Waarom wil je met alle geweld dat de hele wereld weet wat jij lekker vindt en MOETEN we dat leuk vinden?
Waarom doe je niet gewoon jouw ding en laat je anderen hun ding doen zonder te blijven drammen?

Doe lekker wat je wil en wees gelukkig. Gun alleen een ander dat dan ook. En vergeet niet dat je uniek bent, net als iedereen.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:06:14 #108
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221937006
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:40 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Daar ga jij niet over. :+
Je maakt een denkfout. Het gaat er niet om wat wij hetero's vinden, het gaat er om dat dingen gewoon gaan gebeuren. Het is onontkoombaar dat de woke-gekte en regenboogwaanzin straks zijn verdwenen omdat mensen inzien dat gezond verstand duurzamer is dan een tijdelijke culturele happening van een handjevol dwazen die menen dat hun overtuigingen sterker zijn dan miljoenen jaren van menselijke evolutie.
Alle dingen zijn onuitsprekelijk vermoeiend ~ Prediker 1:8
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:09:15 #109
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937027
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je mag sowieso zijn wie je wil zijn.
Door middel van dergelijke dagen wordt de prive opvatting van mensen beïnvloedt. De overheid tracht hiermee naast de reeds voltooide acceptatie van deze groep, dat er ook positief over gedacht wordt.
Dat laatste is een stukje gedachtevorming dat geen taak voor de overheid is.
Jeetje wat een zware kost. Kerst ook maar afschaffen op scholen. Weet je helemaal niks meer doen want er zijn overal lange teentjes en zwaarmoedige mensen. :')
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:10:13 #110
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937033
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:05 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Zo'n vlag staat niet op zichzelf. Het gaat erom dat dit het zoveelste ergerniswekkende 'kleine dingetje' uit die queer hoek is, waar ik niet op zit te wachten. Precies daarom hebben mensen dus het gevoel dat het ze door de strot geduwd wordt.
Ik kan er werkelijk niet bij hoe zwaarmoedig en kleinzerig je in het leven staat als een vlag je zo van de kaart brengt :')
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:10:52 #111
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_221937036
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:10 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik kan er werkelijk niet bij hoe zwaarmoedig en kleinzerig je in het leven staat als een vlag je zo van de kaart brengt :')
Nogmaals, het gaat dus niet om die ene vlag.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:12:34 #112
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937041
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik pleit niet voor stilzwijgen ik pleit voor het accepteren van de gevolgen van je eigen gedram.
Jawel, je wil geen gezanik horen. Meerdere malen gelezen in dit topic. Maar soit. Het accepteren van gevolgen...

Die gevolgen draag ik persoonlijk zeer zeker. Je hebt geen idee. Tja, wat nu? Als groep zeg ik, gewoon doorgaan. Niet capituleren voor haat. Methodiek en uitvoering? Daar is rustig over te praten.
pi_221937047
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:34 schreef Pixelman het volgende:

[..]
James Bond is een echte vent, geen aanstellertje die voortdurend gilletjes slaakt als een loopse teef. Maar goed, dat is ook maar een mening.
James Bond is vooral een fictief figuur, ooit bedacht door Ian Fleming. Dat dat personage kan veranderen door de jaren heen heb ik niet zo’n moeite mee. Dan heb je de vrijheid om wel of niet te kijken en een mening daarover te hebben.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:14:24 #114
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937052
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:10 schreef Lemmeb het volgende:

[..]
Nogmaals, het gaat dus niet om die ene vlag.
Wat jij wil, lijkt mij vermoeiend leven. Maar veel succes met verwerken van je irritatie ;)
pi_221937055
Niet alle homo's zijn blij met dit soort belachelijke symboolpolitiek.
twitter

Maar ik kan je wel uitleggen hoor Jesse waarom de inzet om een vlag te laten wapperen zo veel groter is dan de inzet zodat jij hand in hand met je partner over straat kan. Om ervoor te zorgen dat jij met je partner over straat kan, zullen er een paar hele ongemakkelijke waarheden die het hele progressieve kaartenhuis doen instorten onder ogen gezien moeten worden. Dus daarom is het makkelijker om jouw veiligheid op te offeren, en dat af te dekken met een gratuit stukje symboolpolitiek. Want kijk ons toch eens progressief met die vlag wapperen. De echte oorzaken kunnen dan onbenoemd blijven, en zij kunnen toch claimenen voor homorechten te zijn.

Ik hoop dat dit wat helpt Jesse!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_221937063
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:12 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Jawel, je wil geen gezanik horen. Meerdere malen gelezen in dit topic. Maar soit. Het accepteren van gevolgen...

Die gevolgen draag ik persoonlijk zeer zeker. Je hebt geen idee. Tja, wat nu? Als groep zeg ik, gewoon doorgaan. Niet capituleren voor haat. Methodiek en uitvoering? Daar is rustig over te praten.
Nou prima. Dan zullen we over een jaar of 5 bij de volgende monitor constateren dat de acceptatie nog verder gedaald is en nog meer mensen het gedram beu zijn. Maar daar kies je dus bewust voor dus ik ga er vanuit dat dat ook is wat je wilt bewerkstelligen.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:17:24 #117
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937068
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:06 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]
Dan voor jou ook de vraag:
Waarom wil je met alle geweld dat de hele wereld weet wat jij lekker vindt en MOETEN we dat leuk vinden?
Waarom doe je niet gewoon jouw ding en laat je anderen hun ding doen zonder te blijven drammen?

Doe lekker wat je wil en wees gelukkig. Gun alleen een ander dat dan ook. En vergeet niet dat je uniek bent, net als iedereen.
Geweld 😂

En je moet niks. Queers doen gewoon hun ding. Laat ze. Ordinaries moeten niet zo huilen bij wat expressie.
pi_221937091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ x ]

Maar ik kan je wel uitleggen hoor Jesse waarom de inzet om een vlag te laten wapperen zo veel groter is dan de inzet zodat jij hand in hand met je partner over straat kan. Om ervoor te zorgen dat jij met je partner over straat kan, zullen er een paar hele ongemakkelijke waarheden die het hele progressieve kaartenhuis doen instorten onder ogen gezien moeten worden. Dus daarom is het makkelijker om jouw veiligheid op te offeren, en dat af te dekken met een gratuit stukje symboolpolitiek. Want kijk ons toch eens progressief met die vlag wapperen. De echte oorzaken kunnen dan onbenoemd blijven, en zij kunnen toch claimenen voor homorechten te zijn.

Bam! Spijker op zijn kop.
We kunnen wel met z’n allen blijven roepen dat homosexualiteit gewoon geaccepteerd moet worden en dat die mensen er ook bij horen, maar de meeste mensen hebben die mening gelukkig al.
De groep die je wil bereiken ga je niet op deze manier voor je winnen. Maar ja, woorden zijn gratis dus we ropen nog maar eens wat. Kijk naar de echte oorzaken en pak die aan. Maar dan moeten woorden overgaan in daden en daar hebben politici over het algemeen een broertje dood aan.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:21:44 #119
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221937094
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nou prima. Dan zullen we over een jaar of 5 bij de volgende monitor constateren dat de acceptatie nog verder gedaald is en nog meer mensen het gedram beu zijn. Maar daar kies je dus bewust voor dus ik ga er vanuit dat dat ook is wat je wilt bewerkstelligen.
Ik ben niet ontvankelijk voor dreigementen of negatieve vergezichten. Ik neem mijn verantwoordelijkheid sowieso.

Mijn taktiek is dus doorgaan. Hopelijk met nieuwe methodes. Totdat ze murw zijn en 'stoppen met drammen' over het 'stoppen met drammen'. Er zit niets anders op. Het is ook groter dan KapteinScheurbuik en Koekoekmakto op een forumpje.
pi_221937095
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ x ]

De normale homo's zitten ook helemaal niet op dat regenboog gedoe te wachten.
Velen voelen zich voor schut gezet door de lhbtqi gemeenschap.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 10:24:23 #121
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221937112
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Komt de daling van acceptatie nu door gedram? of door stijging van het aantal moslims en de invloed van de conservatieve islam? of door de manosphere? Je posts vliegen alle kanten op.
pi_221937118
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De normale homo's zitten ook helemaal niet op dat regenboog gedoe te wachten.
Velen voelen zich voor schut gezet door de lhbtqi gemeenschap.
De normale hetero's zitten ook helemaal niet op al dat gehuil door homofoben te wachten.
Velen voelen zich voor schut gezet door dat soort mensen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_221937123
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:17 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Geweld 😂

En je moet niks. Queers doen gewoon hun ding. Laat ze. Ordinaries moeten niet zo huilen bij wat expressie.
‘Met alle geweld’ is een hele normale uitdrukking in de Nederlandse taal. Matige deflectie techniek van je.

Ik moet niks, maar vervolgens moet ik wel wat van je. Gaat het wel goed met je?
En het is niet ‘wat expressie’, het is ondertussen uitgegroeid tot een drampartij die mensen tegen begint te staan. Dat begint nu hier en daar wat weerstand op te roepen zoals je wellicht merkt.
pi_221937134
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:25 schreef probeer het volgende:

[..]
De normale hetero's zitten ook helemaal niet op al dat gehuil door homofoben te wachten.
Velen voelen zich voor schut gezet door dat soort mensen.
O is er ook al een homofoben gemeenschap?
Ook met een vlag en allerlei feesten en zebrapaden?
pi_221937136
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 10:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Komt de daling van acceptatie nu door gedram? of door stijging van het aantal moslims en de invloed van de conservatieve islam? of door de manosphere? Je posts vliegen alle kanten op.
Allebei natuurlijk. Als de homohaat van de moslims komt dan is dat hun schuld en zijn ze slechte mensen. En als de homohaat van radicaal domrechts komt, dan is dat de schuld van de wokies en zijn ze slechte mensen.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')