https://www.ad.nl/binnenl(...)se-vrijdag~a8d18583/quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 08:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
Waarom zou je rekening houden met de onredelijke irritaties van haters?
Gewoon doorgaan, lieve queers. Totdat de laatste hater in de kast zit en vervolgens wel uitkijkt om in het openbaar te gaan zitten zeiken.
Zo is het. Die zwarte kleding en posters bekladden is de nieuwste variant van haat. Gaat niet werken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)se-vrijdag~a8d18583/
[ afbeelding ]
Dit gaat never nooit lukken. Nu het is uitgesproken, zal de ergernis vanaf nu alleen maar blijven groeien. De geest is uit de fles. En terecht.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 08:52 schreef Koekoekmakto het volgende:
Gewoon doorgaan, lieve queers. Totdat de laatste hater in de kast zit en vervolgens wel uitkijkt om in het openbaar te gaan zitten zeiken.
Dat gaat zeker lukken. Haat is de abnormaliteit. En iedereen met 2 hersencellen weet dat. De haters zullen hun keutel moeten intrekken tzt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit gaat never nooit lukken. Nu het is uitgesproken, zal de ergernis vanaf nu alleen maar blijven groeien. De geest is uit de fles. En terecht.
Het gaat hier helemaal niet om haat. Maar om pure ergernis. Dat wil er maar niet in bij de lhbtnogwat gemeenschap, maar is wel de waarheid.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:21 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukken. Haat is de abnormaliteit. En iedereen met 2 hersencellen weet dat. De haters zullen hun keutel moeten intrekken tzt.
Alleen Borsato kent de waarheid. Maar dat terzijde. Donderstraal zelf maar een eind op, met die bekrompen ergernis. Het is jouw probleem. Niet de mijne.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat hier helemaal niet om haat. Maar om pure ergernis. Dat wil er maar niet in bij de lhbtnogwat gemeenschap, maar is wel de waarheid.
Flikker gewoon op met al dat ergerniswekkende regenbooggedoe. Heeft niks met haat te maken, wel alles met ergernis.
Hahaha het is mijn probleem helemaal niet. Overal begint de weerstand tegen al dat door de strot geduwde flikkergebeuren toe te nemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:29 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Alleen Borsato kent de waarheid. Maar dat terzijde. Donderstraal zelf maar een eind op. Het is jouw probleem. Niet de mijne.
James Bond is een echte vent, geen aanstellertje die voortdurend gilletjes slaakt als een loopse teef. Maar goed, dat is ook maar een mening.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 08:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als de nieuwe Bond transgender zou zijn, prima wat mij betreft. Ik kan er zelf voor kiezen wel of niet naar die film te gaan. Daarnaast kan het dan ook nog gewoon een leuke film zijn. Dat draait niet alleen om de hoofdpersoon.
Helemaal mee eens. Regenboogmensen zijn erg irritant opdringerig met hun onnatuurlijke gewoonten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:25 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Het gaat hier helemaal niet om haat. Maar om pure ergernis. Dat wil er maar niet in bij de lhbtnogwat gemeenschap, maar is wel de waarheid.
Flikker gewoon op met al dat ergerniswekkende regenbooggedoe. Niemand zit erop te wachten, op een select clubje halvezolen na. Heeft niks met haat te maken, wel alles met ergernis.
Daar ga jij niet over.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hahaha het is mijn probleem helemaal niet. Overal begint de weerstand tegen al dat door de strot geduwde flikkergebeuren toe te nemen.
Het duurt niet lang meer of het is gewoon klaar met al die flauwekul. Dan zul je enkel nog de pride hebben, één keer per jaar. En dat is al ergerniswekkend genoeg, maar daar valt mee te leven.
En dat is jouw probleem, niet het mijne. Ik vind het alleen maar goed, want ben wel een beetje klaar met al die door de strot geduwde gedegenereerde gekkigheid.
Als de iftar en het suikerfeest dan ook maar niet door de strot geduwd wordt zoals nu.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hahaha het is mijn probleem helemaal niet. Overal begint de weerstand tegen al dat door de strot geduwde flikkergebeuren toe te nemen.
Het duurt niet lang meer of het is gewoon klaar met al die flauwekul. Dan zul je enkel nog de pride hebben, één keer per jaar. En dat is al ergerniswekkend genoeg, maar daar valt mee te leven.
En dat is jouw probleem, niet het mijne. Ik vind het alleen maar goed, want ben wel een beetje klaar met al die door de strot geduwde gedegenereerde gekkigheid.
Prima. Dan wil ik vanaf nu ook geen gezanik meer over afnemende acceptatie, jongeren die worstelen met hun geaardheid of weerstand tegen paarse vrijdag. Dat is immers ook niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:29 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Alleen Borsato kent de waarheid. Maar dat terzijde. Donderstraal zelf maar een eind op, met die bekrompen ergernis. Het is jouw probleem. Niet de mijne.
Nee, daar ga ik niet over en jij ook niet. Maar dat is wel mijn voorspelling.quote:
Ik denk het ook ja, de weerstand tegen de lhbtqi ideologie zal enkel maar toenemen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:19 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dit gaat never nooit lukken. Nu het is uitgesproken, zal de ergernis vanaf nu alleen maar blijven groeien. De geest is uit de fles. En terecht.
De Piet Paulusma der sociale veranderingen komt even duiden/dreigen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:45 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik niet over en jij ook niet. Maar dat is wel mijn voorspelling.
Ga jij niet over. Log uit en zet maar een muziekje op. Alweer je eigen probleem tot eis verpakken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Prima. Dan wil ik vanaf nu ook geen gezanik meer over afnemende acceptatie, jongeren die worstelen met hun geaardheid of weerstand tegen paarse vrijdag. Dat is immers ook niet mijn probleem.
Je ziet in je oogveld een vlag en je gaat weer verder met je dag. Echt ik snap werkelijk niet hoe dit als door je strot wordt ervarenquote:Op donderdag 8 oktober 2026 17:07 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuwe Pride vlag gespot.
Dat wordt ons weer ongevraagd door de strot geduwd.
Even gegoogled en in de VS blijkt er zelfs een Pride month bij te horen.
En dan word je wakker geschud en zie je hoeveel we onszelf hebben aangepast aan die groep in de samenleving.
Wat willen ze nog meer bereiken met die vlag? Wanneer is het genoeg?
Vragen, vragen...
Hahaha wie gaat er volgens jou dan over wat ik wil?quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:54 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ga jij niet over. Log uit en zet maar een muziekje op. Alweer je eigen probleem tot eis verpakken.
Klopt, en door het loslaten van dat concept ontstaan veel maatschappelijke problemen, zie de (mentale) problemen van vrouwen, zie de toegenomen kosten van jeugdhulp, zie de demografische ontwikkeling.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 00:32 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Het gezin met man, vrouw en kinderen is al heel lang niet meer de norm:
Volgens het CBS bestaat ruim 39% van de huishoudens uit alleenstaanden, circa 29% uit stellen zonder kinderen en circa 25-26% uit stellen met kinderen. Als algemene huishoudvorm is het dus numeriek niet de norm.
Precies.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:53 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
De Piet Paulusma der sociale veranderingen komt even duiden/dreigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |