abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2026 @ 15:27:09 #26
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_221932993
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 15:11 schreef Pixelman het volgende:

[..]
Laten ze gewoon normaal doen, niet dat aanstellerige.
joh zeur niet zo bekrompen
ga jij ok over welke kleur een auto moet hebben ??
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221933368
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 14:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja, dat is een beetje hetzelfde als als homofoob naar een darkroom gaan en vervolgens geschokt zijn dat je daar mannen homoseksuele seks ziet hebben en gaat eisen dat ze daar mee stoppen.

Wat stel je voor? Meningen die jij kwetsend vind verbieden? Als je de mening van mensen op een forum niet aankan moet je niet op dat forum komen.
Nou, een openbaar forum is wat anders dan een gesloten ruimte met sauna.

Anyway, het ging om de worsteling van sommige jongeren.
Die wordt niet kleiner door de kritiek op een lichamelijke eigenschap van ze, waarvoor ze niet gekozen hebben, maar wel mee te dealen.

Dat is alles.
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
pi_221933482

Een nieuwe Pride vlag gespot.
Dat wordt ons weer ongevraagd door de strot geduwd.

Even gegoogled en in de VS blijkt er zelfs een Pride month bij te horen.

En dan word je wakker geschud en zie je hoeveel we onszelf hebben aangepast aan die groep in de samenleving.

Wat willen ze nog meer bereiken met die vlag? Wanneer is het genoeg?

Vragen, vragen...
Wantie is eigendom van de zittende macht en heeft dus geen eigen mening meer -- @Candymannetje
  donderdag 8 oktober 2026 @ 17:24:11 #29
512340 Pixelman
Tot in de puntjes
pi_221933554
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 15:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
joh zeur niet zo bekrompen
ga jij ok over welke kleur een auto moet hebben ??
Ik zeur niet, ik zeg alleen dat ze normaal moeten doen. Auto's zijn momenteel hoofdzakelijk zwart of grijs. Niet zo schreeuwerig als queers. Prima dus.
Alle dingen zijn onuitsprekelijk vermoeiend ~ Prediker 1:8
pi_221933596
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 11:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jij kijkt nooit films waarin romantische danwel seksuele relaties een rol spelen?
Met enige regelmaat betreffen het zelfs niet-heteroseksuele relaties. Zie tevens willekeurig ook weleens een homostel lopen, op welke andere wijze zou het verder nog "zichtbaar" moeten zijn?
pi_221933751
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 17:38 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Met enige regelmaat betreffen het zelfs niet-heteroseksuele relaties. Zie tevens willekeurig ook weleens een homostel lopen, op welke andere wijze zou het verder nog "zichtbaar" moeten zijn?
Relaties in het echte leven.
pi_221933808
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:18 schreef Wantie het volgende:

[..]
Relaties in het echte leven.
Je leest gewoon niet wat er staat of?
  donderdag 8 oktober 2026 @ 18:32:07 #33
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221933824
Overigens vind ik ook dat mensen zelf moeten weten hoe ze denken over homo's, hetero's, queers en dergelijke. Dat is een prive opvatting. Dat hoeft de overheid niet te sturen, net zo min dat ik zelf bepaal dat ik Spanje mooier vind dan Portugal.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_221933856
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:32 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens vind ik ook dat mensen zelf moeten weten hoe ze denken over homo's, hetero's, queers en dergelijke. Dat is een prive opvatting. Dat hoeft de overheid niet te sturen, net zo min dat ik zelf bepaal dat ik Spanje mooier vind dan Portugal.
Toch wil je bepalen dat homostellen geen gezin mogen stichten.
  donderdag 8 oktober 2026 @ 18:37:34 #35
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221933857
Overigens vind ik die hele marketing penetratie vanuit overheid en NGO's om krampachtig dit het LGBT gedachtegoed er in te rammen wel prima, het werkt namelijk contraproductief. Mensen beginnen zich steeds meer daartegen te verzetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 08-10-2026 18:56:27 ]
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
pi_221933865
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:28 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Je leest gewoon niet wat er staat of?
Relaties gaat verder dan een willekeurig homostel dat je ziet lopen.
  donderdag 8 oktober 2026 @ 18:38:13 #37
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221933866
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch wil je bepalen dat homostellen geen gezin mogen stichten.
Dat is te scherp gesteld. Maar dat zou ik bij monde van de wet willen doen inderdaad. In het belang van het kind en om het instituut huwelijk hoog te houden.
pi_221933876
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens vind ik die hele marketing penetratie vanuit overheid en NGO's om krampachtig dit het LGBT gedachtegoed er in te rampen wel prima, het werkt namelijk contraproductief. Mensen beginnen zich steeds meer daartegen te verzetten.
Als iemand die intolerant is naar homo's spin jij daar garen bij...
pi_221933882
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is te scherp gesteld. Maar dat zou ik bij monde van de wet willen doen inderdaad. In het belang van het kind en om het instituut huwelijk hoog te houden.
Dus is het niet te scherp gesteld.
pi_221933899
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Relaties gaat verder dan een willekeurig homostel dat je ziet lopen.
Dus zichtbaar zijn in media en als stel op straat is onvoldoende, mensen moeten verplicht vriendschappen aangaan met LGBT-personen? Alleen vriendschappen?
  donderdag 8 oktober 2026 @ 18:43:45 #41
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221933903
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Als iemand die intolerant is naar homo's spin jij daar garen bij...
Nee.
Er mag geen enkele intolerantie zijn naar homo's, of welke andere kwetsbare doelgroep dan ook.
Ik wil alleen niet dat het hele LGBT gebeuren tot norm verheven wordt, of dat mensen (jongeren) het idee krijgen dat het volstrekt natuurlijk zou zijn. Ik wil wel dat jongeren er met respect mee omgaan.

En Queers en dergelijke in de klas is uit den boze, net zoals alcohol en sigaretten. Zaken zoals seksuele voorlichting, uitleggen wat orale seks inhoudt, dat seks voor beide partijen prettig moet zijn, dat vrouwen ook moeten klaarkomen vind ik helemaal prima. Ik ben verder ook niet preuts of conservatief daarin. Ik ga dus ook niet zover als de SGP of FvD om seks helemaal tot in de prive sfeer te laten.
pi_221933919
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:43 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Dus zichtbaar zijn in media en als stel op straat is onvoldoende, mensen moeten verplicht vriendschappen aangaan met LGBT-personen? Alleen vriendschappen?
Nee, je moet intiem zijn geweest met tenminste 2 homostellen.
pi_221933928
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:45 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, je moet intiem zijn geweest met tenminste 2 homostellen.
Weet niet of kinderen daar toleranter van worden.
pi_221933950
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee.
Er mag geen enkele intolerantie zijn naar homo's, of welke andere kwetsbare doelgroep dan ook.
Ik wil alleen niet dat het hele LGBT gebeuren tot norm verheven wordt, of dat mensen (jongeren) het idee krijgen dat het volstrekt natuurlijk zou zijn. Ik wil wel dat jongeren er met respect mee omgaan.

En Queers en dergelijke in de klas is uit den boze, net zoals alcohol en sigaretten. Zaken zoals seksuele voorlichting, uitleggen wat orale seks inhoudt, dat seks voor beide partijen prettig moet zijn, dat vrouwen ook moeten klaarkomen vind ik helemaal prima. Ik ben verder ook niet preuts of conservatief daarin. Ik ga dus ook niet zover als de SGP of FvD om seks helemaal tot in de prive sfeer te laten.
Je vindt dat iedereen zelf mag weten hoe ze denken over homo's, maar er mag geen enkele intolerantie zijn zeg je

Tegelijkertijd ben je zelf intolerant richting homorelaties, omdat je niet wilt dat die gelijkgesteld worden aan heterorelaties.

En je bent intolerant tegen queers in de klas.
Die wil je uit de klas weren.
Wat nogal een uitdaging wordt als leerlingen queer zijn.
Homo's mogen daarnaast geen leraar zijn.
pi_221933953
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:46 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Weet niet of kinderen daar toleranter van worden.
Goed voorbeeld doet volgen.
  donderdag 8 oktober 2026 @ 18:51:53 #46
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221933960
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je vindt dat iedereen zelf mag weten hoe ze denken over homo's, maar er mag geen enkele intolerantie zijn zeg je

Tegelijkertijd ben je zelf intolerant richting homorelaties, omdat je niet wilt dat die gelijkgesteld worden aan heterorelaties.

En je bent intolerant tegen queers in de klas.
Die wil je uit de klas weren.
Wat nogal een uitdaging wordt als leerlingen queer zijn.
Homo's mogen daarnaast geen leraar zijn.
Geen idee wat je met deze brocanterie aan woorden probeert te zeggen.
pi_221933973
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Goed voorbeeld doet volgen.
Dat is wel een veelgehoord complot inderdaad
pi_221933979
quote:
7s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geen idee wat je met deze brocanterie aan woorden probeert te zeggen.
Dat je jezelf nogal tegenspreekt.

Je zegt dat er geen intolerantie mag zijn naar homo's.

Tegelijkertijd stel je je intolerant op.
pi_221933988
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:53 schreef DrRobotnik het volgende:

[..]
Dat is wel een veelgehoord complot inderdaad
Klopt, populair onder homofoben.

Past wel bij dit onderwerp.
  donderdag 8 oktober 2026 @ 18:55:46 #50
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_221933993
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2026 18:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat je jezelf nogal tegenspreekt.

Je zegt dat er geen intolerantie mag zijn naar homo's.

Tegelijkertijd stel je je intolerant op.
Nee. Tolerantie is niet dat je alles maar accepteert en normaliseert.
De norm blijft het gezin, met daarin de man en de vrouw met kinderen. Dat sluit niet uit dat er ook homo's zijn of andere mensen met een andere gezinssamenstelling, maar die mensen zijn wel anders. Maar universele basisrechten gelden vanzelfsprekend ook voor hen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')