de drinkpauze is ook gesneuveldquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:39 schreef Redefine het volgende:
Van de goede toegevoegde regels tijdens het WK is ook weinig meer van over...
Ik zei goede.quote:
Dat snapt Xavi nog niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:41 schreef Fred_B het volgende:
Met een normale instelling vanaf het begin win je natuurlijk gewoon.
Of de spelers snappen Xavi vooraf nog niet.quote:
Ja, we hebben eigenlijk zeker drie keer per week telefonisch contact dus ik zal dit ook bij hem aangeven.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:36 schreef Redefine het volgende:
@:Strani kun jij Xavi even vertellen wat twee helften goed spelen in het Nederlands en Engels is. Want vooralsnog kan die nog niet overbrengen dat je ook de eerste helft al een goed niveau kan halen.
Dan wordt het weleens tijd om i.p.v. over de katten over de eerste helft te praten.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hebben eigenlijk zeker drie keer per week telefonisch contact dus ik zal dit ook bij hem aangeven.
alleen inzet in de 2e helft is toch niet de Spaanse schoolquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hebben eigenlijk zeker drie keer per week telefonisch contact dus ik zal dit ook bij hem aangeven.
Ga jij mij nou vertellen waar Xavi en ik het over moeten hebben? Trust the process Reddy!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wordt het weleens tijd om i.p.v. over de katten over de eerste helft te praten.
We wachten er al drie wedstrijden op beste Straan. Wordt wel tijd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga jij mij nou vertellen waar Xavi en ik het over moeten hebben? Trust the process Reddy!
Ben je nou sarcastisch? Natuurlijk wordt De Jong wel gemist. Onze beste speler. Veerman is op zich een aardige vervanger, maar De Jong is wel next level hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Frenkie de Jong wordt ook niet echt gemist
Oeiquote:Op donderdag 1 oktober 2026 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een betablokker die hopelijk helpt het aantal migraine-aanvallen te verminderen. Het is veel te vaak raak de laatste maanden. Ik heb gemiddeld 3 keer per maand een aanval tegenwoordig
laatste jaren vind ik hem echt niet stabiel. Hij wisselt briljante wedstrijden af met vele wedstrijden waar ie echt alleen maar tikkies breed weet te bedenkenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 23:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch? Natuurlijk wordt De Jong wel gemist. Onze beste speler. Veerman is op zich een aardige vervanger, maar De Jong is wel next level hoor.
De Jong is aanvallend gezien niet next level in het Nederlands elftal, daar is Veerman beter in. Dat overigens niet per se aan Frenkie ligt, want gaat ook om de spelers eromheen. Hij vertraagd het spel veel meer dan Veerman en speelt ook veel minder direct. Terwijl die met zijn kwaliteiten wel gewoon kan. En de ene wedstrijd het juist wel weer laat zien (tegen Zweden bijvoorbeeld), maar andere wedstrijden dan weer niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 23:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch? Natuurlijk wordt De Jong wel gemist. Onze beste speler. Veerman is op zich een aardige vervanger, maar De Jong is wel next level hoor.
Tikkies breed zijn eigenlijk niet het probleem. Maar wel het constant maar blijven wegdraaien van de tegenstander om dan weer terug te draaien en nog een keer te draaien terwijl de bal dan allang mee had kunnen geven aan de rechter of linker vleugelspeler.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste jaren vind ik hem echt niet stabiel. Hij wisselt briljante wedstrijden af met vele wedstrijden waar ie echt alleen maar tikkies breed weet te bedenken
Nou ja zonder voetbal was er tegenwoordig nauwelijks nog een SCquote:
Beter F1 kijkenquote:
Blijf er ook gerust over posten, dan heb ik wat om af en toe over te klagen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja zonder voetbal was er tegenwoordig nauwelijks nog een SC
Als ik dan moet kiezen is F1 beter uit te houden.quote:
One of us, one of us.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Blijf er ook gerust over posten, dan heb ik wat om af en toe over te klagen.
[..]
Als ik dan moet kiezen is F1 beter uit te houden.
Maar bij vrije keuze ga ik voor schaatsen. Of de TDF in de zomer.quote:
Schaatsen is soms wel leuk jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar bij vrije keuze ga ik voor schaatsen. Of de TDF in de zomer.
Beter en F1 komt niet overeenquote:
Jij klaagt overal over dus dat is wel heel makkelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Blijf er ook gerust over posten, dan heb ik wat om af en toe over te klagen.
[..]
Als ik dan moet kiezen is F1 beter uit te houden.
Nee joh, ik ben zeer positief ingesteld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij klaagt overal over dus dat is wel heel makkelijk
Ake is op de bank gehouden en dat merkte je in de tweede helft toen Nederland dapper strijdend terugkwam. Dit was met Ake nooit geluktquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:39 schreef NailQueen het volgende:
We zijn aan het verliezen dus ik vraag het maar voor Billie: Doet Nathan Ake weer mee?
Hear ye, hear ye!quote:
Ik kan me ook vervelen zonder dat een van die sporten op staatquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerktquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben zeer positief ingesteld.
Je wil dat iedereen gelijk weggaat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:05 schreef NailQueen het volgende:
Het is bijna tijd voor de vrijmibo dus tijd voor een feestje
Bekijk deze YouTube-video
Ik kijk even op de site van het Utrechts Bockbierfestival. De tickets waarbij je een glas gratis krijgt zijn toch een paar euro duurder dan de tickets zonder gratis glas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ake is op de bank gehouden en dat merkte je in de tweede helft toen Nederland dapper strijdend terugkwam. Dit was met Ake nooit gelukt
Hartstikke leuk liedje! Hebben deze dames meer werk uitgebracht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:05 schreef NailQueen het volgende:
Het is bijna tijd voor de vrijmibo dus tijd voor een feestje
Het is vandaag ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Hartstikke leuk liedje! Hebben deze dames meer werk uitgebracht?
Zegquote:
Helaas nog niets van gemerktquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is vandaag ook
Leuk idee, maar dat valt altijd net aan het eind van de drukke coming out week. Dat weekend heb ik bijna geen tijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk even op de site van het Utrechts Bockbierfestival. De tickets waarbij je een glas gratis krijgt zijn toch een paar euro duurder dan de tickets zonder gratis glas.
Heb/had jij plannen die kant op te gaan?
Ik heb nog geen ticket (en vind het eigenlijk stom dat je een ticket nodig hebt). Als ik gezelschap vind om mee te gaan misschien wel, anders nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk idee, maar dat valt altijd net aan het eind van de drukke coming out week. Dat weekend heb ik bijna geen tijd.
Ga jij er heen?
Uiteraard ligt dat niet aan mijquote:
De waarheid is lastig hequote:
waar kunnen we ons melden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is vandaag ook
Jij bent mijn leven, jij bent mijn geluk 🎵quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 14:31 schreef NailQueen het volgende:
We hadden het deze week over bekende artiesten waarvan we de muziek niet kennen. Bij toeval kom ik er nog eentje tegen. Wie kan er een nummer meezingen van Thomas Berge?
Van jou hadden we dat wel verwacht Fred_Berge.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij bent mijn leven, jij bent mijn geluk 🎵
We hebben het hier wel over de Thomas Berge die bij de beste 4 zat om naar het ESF gestuurd te worden hè. Een artiest om serieus te nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van jou hadden we dat wel verwacht Fred_Berge.
Final Four is zeker wel een grote prestatie ja. Overigens deed Maud het nog beter. Die haalde zelfs de top drie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de Thomas Berge die bij de beste 4 zat om naar het ESF gestuurd te worden hè. Een artiest om serieus te nemen.
Ja maar die verloor van Treble. Dat nemen we dan weer totaal niet serieus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Final Four is zeker wel een grote prestatie ja. Overigens deed Maud het nog beter. Die haalde zelfs de top drie.
Nou ja. Zo vaak wordt er door Nederlandse clubs geen treble behaald hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja maar die verloor van Treble. Dat nemen we dan weer totaal niet serieus.
Nou ja, FC Utrecht is al een tijdje bezig de Top 3 aan te vallen, dus dat zou een kwestie van tijd moeten zijn voor het nog eens gebeurt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Zo vaak wordt er door Nederlandse clubs geen treble behaald hoor
Het zegt mij nietsquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij bent mijn leven, jij bent mijn geluk 🎵
Hoe zou een TDF er in de winter uitzien ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Glibberig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoe zou een TDF er in de winter uitzien ?
Alle renners met sneeuwkettingen aan hun fiets.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mijn autoquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 08:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat brengt jou daar naartoe?
Goedemorgen allemaal!
Een leukere provincie verderop was geen optie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn autovoor een weekendje weg met de toneelclub
Nóg leuker? Dat bestaat nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 18:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een leukere provincie verderop was geen optie?
Friesland doen we een andere keer weerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 18:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een leukere provincie verderop was geen optie?
Eens.quote:Op zondag 4 oktober 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
We zijn allemaal lekker aan het uitslapen. Daar zijn zondagen voor
Serveer ze vandaag met een saus van topkwaliteit!quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:13 schreef NailQueen het volgende:
Vergeet niet om vandaag extra lief te zijn voor de diertjes!
Ik liep anders al om kwart voor 10 in de supermarkt!quote:Op zondag 4 oktober 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
We zijn allemaal lekker aan het uitslapen. Daar zijn zondagen voor
Dat @NailQueen daar niet wakker van geworden is inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik liep anders al om kwart voor 10 in de supermarkt!
@NailQueen was om half drie vannacht nog aan het posten op fok. Dus ze had haar slaap hard nodig daarna.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat @:nailqueen daar niet wakker van geworden is inderdaad.![]()
Ja ik ben vannacht eens vroeg op bed gegaanquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:nailqueen was om half drie vannacht nog aan het posten op fok. Dus ze had haar slaap hard nodig daarna.
Ja die pakken bloem lagen veel te lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat @:nailqueen daar niet wakker van geworden is inderdaad.![]()
Ik hoop in de nooitste minuut!quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:40 schreef Redefine het volgende:
In welke minuut zal de tegengoal van Servië vallen?
Dat zou weer passend zijn ja.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:59 schreef Arizona het volgende:
Maar zou wel weer typisch zijn. Nederland vol enthousiasme aanval na aanval opzetten, alleen het telkens net niet afmaken, en dan uit het niets de tegengoal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |