oefenwedstrijdenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk is dit toch een inferieur toernooi.
Met nog drie wedstrijden hierna te gaan is dat wel wat vroeg om te zeggenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:24 schreef Koen66 het volgende:
met deze stand wordt NL al zeker geen 1e meer in de poule lijkt me
Nederland speelt nu wel iets beter, maar kwam wel met een inferieure instelling.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk is dit toch een inferieur toernooi.
4 punten achter op de Grieken in ieder geval is best wel watquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met nog drie wedstrijden hierna te gaan is dat wel wat vroeg om te zeggen
Ja, maar ik zie de Grieken niet nog drie keer winnen. Die zullen echt niet zes keer geluk hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 punten achter op de Grieken in ieder geval is best wel wat
dat lukte ze op het EK 2004 ook primaquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie de Grieken niet nog drie keer winnen. Die zullen echt niet zes keer geluk hebben.
Je weet niet hoeveel televotes ze gekocht hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie de Grieken niet nog drie keer winnen. Die zullen echt niet zes keer geluk hebben.
Toen speelden ze wel een stuk beter dan nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat lukte ze op het EK 2004 ook prima
Charisteas godquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen speelden ze wel een stuk beter dan nu.
op wat goede periodes na afgelopen jaren overrated spelerquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:32 schreef Redefine het volgende:
Reijnders heeft in alle wedstrijden tot nu toe ook nog niks goed gedaan he.
Die was voor zijn overstap naar City een stuk beter.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op wat goede periodes na afgelopen jaren overrated speler
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was voor zijn overstap naar City een stuk beter.
Mwahquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:32 schreef Redefine het volgende:
Reijnders heeft in alle wedstrijden tot nu toe ook nog niks goed gedaan he.
Wachten op de VAR.quote:
al wel een verbetering tov Koemanquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:36 schreef Redefine het volgende:
@:Strani kun jij Xavi even vertellen wat twee helften goed spelen in het Nederlands en Engels is. Want vooralsnog kan die nog niet overbrengen dat je ook de eerste helft al een goed niveau kan halen.
Nauwelijks.quote:
daar haalden ze zeker tijdens laatste WK zelden enig niveauquote:
Die Spanjaarden doen alles later. Die zouden nu ook pas gaan eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:36 schreef Redefine het volgende:
@:Strani kun jij Xavi even vertellen wat twee helften goed spelen in het Nederlands en Engels is. Want vooralsnog kan die nog niet overbrengen dat je ook de eerste helft al een goed niveau kan halen.
Maar dit is geen WK he. Dit niveau van de tweede helft speelde Oranje onder Koeman net ook gewoon.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar haalden ze zeker tijdens laatste WK zelden enig niveau
de drinkpauze is ook gesneuveldquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:39 schreef Redefine het volgende:
Van de goede toegevoegde regels tijdens het WK is ook weinig meer van over...
Ik zei goede.quote:
Dat snapt Xavi nog niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:41 schreef Fred_B het volgende:
Met een normale instelling vanaf het begin win je natuurlijk gewoon.
Of de spelers snappen Xavi vooraf nog niet.quote:
Ja, we hebben eigenlijk zeker drie keer per week telefonisch contact dus ik zal dit ook bij hem aangeven.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:36 schreef Redefine het volgende:
Dan wordt het weleens tijd om i.p.v. over de katten over de eerste helft te praten.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hebben eigenlijk zeker drie keer per week telefonisch contact dus ik zal dit ook bij hem aangeven.
alleen inzet in de 2e helft is toch niet de Spaanse schoolquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, we hebben eigenlijk zeker drie keer per week telefonisch contact dus ik zal dit ook bij hem aangeven.
Ga jij mij nou vertellen waar Xavi en ik het over moeten hebben? Trust the process Reddy!quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wordt het weleens tijd om i.p.v. over de katten over de eerste helft te praten.
We wachten er al drie wedstrijden op beste Straan. Wordt wel tijd.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ga jij mij nou vertellen waar Xavi en ik het over moeten hebben? Trust the process Reddy!
Ben je nou sarcastisch? Natuurlijk wordt De Jong wel gemist. Onze beste speler. Veerman is op zich een aardige vervanger, maar De Jong is wel next level hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:49 schreef Koen66 het volgende:
Frenkie de Jong wordt ook niet echt gemist
Oeiquote:Op donderdag 1 oktober 2026 13:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een betablokker die hopelijk helpt het aantal migraine-aanvallen te verminderen. Het is veel te vaak raak de laatste maanden. Ik heb gemiddeld 3 keer per maand een aanval tegenwoordig
laatste jaren vind ik hem echt niet stabiel. Hij wisselt briljante wedstrijden af met vele wedstrijden waar ie echt alleen maar tikkies breed weet te bedenkenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 23:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch? Natuurlijk wordt De Jong wel gemist. Onze beste speler. Veerman is op zich een aardige vervanger, maar De Jong is wel next level hoor.
De Jong is aanvallend gezien niet next level in het Nederlands elftal, daar is Veerman beter in. Dat overigens niet per se aan Frenkie ligt, want gaat ook om de spelers eromheen. Hij vertraagd het spel veel meer dan Veerman en speelt ook veel minder direct. Terwijl die met zijn kwaliteiten wel gewoon kan. En de ene wedstrijd het juist wel weer laat zien (tegen Zweden bijvoorbeeld), maar andere wedstrijden dan weer niet of nauwelijks.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 23:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch? Natuurlijk wordt De Jong wel gemist. Onze beste speler. Veerman is op zich een aardige vervanger, maar De Jong is wel next level hoor.
Tikkies breed zijn eigenlijk niet het probleem. Maar wel het constant maar blijven wegdraaien van de tegenstander om dan weer terug te draaien en nog een keer te draaien terwijl de bal dan allang mee had kunnen geven aan de rechter of linker vleugelspeler.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste jaren vind ik hem echt niet stabiel. Hij wisselt briljante wedstrijden af met vele wedstrijden waar ie echt alleen maar tikkies breed weet te bedenken
Nou ja zonder voetbal was er tegenwoordig nauwelijks nog een SCquote:
Beter F1 kijkenquote:
Blijf er ook gerust over posten, dan heb ik wat om af en toe over te klagen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja zonder voetbal was er tegenwoordig nauwelijks nog een SC
Als ik dan moet kiezen is F1 beter uit te houden.quote:
One of us, one of us.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Blijf er ook gerust over posten, dan heb ik wat om af en toe over te klagen.
[..]
Als ik dan moet kiezen is F1 beter uit te houden.
Maar bij vrije keuze ga ik voor schaatsen. Of de TDF in de zomer.quote:
Schaatsen is soms wel leuk jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar bij vrije keuze ga ik voor schaatsen. Of de TDF in de zomer.
Beter en F1 komt niet overeenquote:
Jij klaagt overal over dus dat is wel heel makkelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Blijf er ook gerust over posten, dan heb ik wat om af en toe over te klagen.
[..]
Als ik dan moet kiezen is F1 beter uit te houden.
Nee joh, ik ben zeer positief ingesteld.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij klaagt overal over dus dat is wel heel makkelijk
Ake is op de bank gehouden en dat merkte je in de tweede helft toen Nederland dapper strijdend terugkwam. Dit was met Ake nooit geluktquote:Op donderdag 1 oktober 2026 21:39 schreef NailQueen het volgende:
We zijn aan het verliezen dus ik vraag het maar voor Billie: Doet Nathan Ake weer mee?
Hear ye, hear ye!quote:
Ik kan me ook vervelen zonder dat een van die sporten op staatquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar bij vrije keuze ga ik voor schaatsen. Of de TDF in de zomer.
Nooit iets van gemerktquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben zeer positief ingesteld.
Je wil dat iedereen gelijk weggaat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:05 schreef NailQueen het volgende:
Het is bijna tijd voor de vrijmibo dus tijd voor een feestje
Bekijk deze YouTube-video
Ik kijk even op de site van het Utrechts Bockbierfestival. De tickets waarbij je een glas gratis krijgt zijn toch een paar euro duurder dan de tickets zonder gratis glas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ake is op de bank gehouden en dat merkte je in de tweede helft toen Nederland dapper strijdend terugkwam. Dit was met Ake nooit gelukt
Hartstikke leuk liedje! Hebben deze dames meer werk uitgebracht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:05 schreef NailQueen het volgende:
Het is bijna tijd voor de vrijmibo dus tijd voor een feestje
Het is vandaag ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Hartstikke leuk liedje! Hebben deze dames meer werk uitgebracht?
Zegquote:
Helaas nog niets van gemerktquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is vandaag ook
Leuk idee, maar dat valt altijd net aan het eind van de drukke coming out week. Dat weekend heb ik bijna geen tijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk even op de site van het Utrechts Bockbierfestival. De tickets waarbij je een glas gratis krijgt zijn toch een paar euro duurder dan de tickets zonder gratis glas.
Heb/had jij plannen die kant op te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |