De Grieken zeggen zelf dan nu weer Ochi.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:04 schreef Fred_B het volgende:
Of zoals de Grieken zeggen: Neeeeeeeeeeee
Nee, die kreeg hem nota bene van een Griek…quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
Die bal gaat totaal niet in de richting van Dumfries.
Nee, dit was gewoon een cadeautje.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:12 schreef Redefine het volgende:
Die bal gaat totaal niet in de richting van Dumfries.
Ja, deze snap ik op zich wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:18 schreef Redefine het volgende:
Hier valt wat meer voor te zeggen. Al gaat die bal ook weer naar de rechterhoek terwijl Dumfries links staat.
Ach ja, eigenlijk is dit toch een inferieur toernooi.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:24 schreef Koen66 het volgende:
met deze stand wordt NL al zeker geen 1e meer in de poule lijkt me
oefenwedstrijdenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk is dit toch een inferieur toernooi.
Met nog drie wedstrijden hierna te gaan is dat wel wat vroeg om te zeggenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:24 schreef Koen66 het volgende:
met deze stand wordt NL al zeker geen 1e meer in de poule lijkt me
Nederland speelt nu wel iets beter, maar kwam wel met een inferieure instelling.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ach ja, eigenlijk is dit toch een inferieur toernooi.
4 punten achter op de Grieken in ieder geval is best wel watquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met nog drie wedstrijden hierna te gaan is dat wel wat vroeg om te zeggen
Ja, maar ik zie de Grieken niet nog drie keer winnen. Die zullen echt niet zes keer geluk hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
4 punten achter op de Grieken in ieder geval is best wel wat
dat lukte ze op het EK 2004 ook primaquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie de Grieken niet nog drie keer winnen. Die zullen echt niet zes keer geluk hebben.
Je weet niet hoeveel televotes ze gekocht hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie de Grieken niet nog drie keer winnen. Die zullen echt niet zes keer geluk hebben.
Toen speelden ze wel een stuk beter dan nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat lukte ze op het EK 2004 ook prima
Charisteas godquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen speelden ze wel een stuk beter dan nu.
op wat goede periodes na afgelopen jaren overrated spelerquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:32 schreef Redefine het volgende:
Reijnders heeft in alle wedstrijden tot nu toe ook nog niks goed gedaan he.
Die was voor zijn overstap naar City een stuk beter.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op wat goede periodes na afgelopen jaren overrated speler
quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die was voor zijn overstap naar City een stuk beter.
Mwahquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:32 schreef Redefine het volgende:
Reijnders heeft in alle wedstrijden tot nu toe ook nog niks goed gedaan he.
Wachten op de VAR.quote:
al wel een verbetering tov Koemanquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:36 schreef Redefine het volgende:
@:Strani kun jij Xavi even vertellen wat twee helften goed spelen in het Nederlands en Engels is. Want vooralsnog kan die nog niet overbrengen dat je ook de eerste helft al een goed niveau kan halen.
Nauwelijks.quote:
daar haalden ze zeker tijdens laatste WK zelden enig niveauquote:
Die Spanjaarden doen alles later. Die zouden nu ook pas gaan eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:36 schreef Redefine het volgende:
@:Strani kun jij Xavi even vertellen wat twee helften goed spelen in het Nederlands en Engels is. Want vooralsnog kan die nog niet overbrengen dat je ook de eerste helft al een goed niveau kan halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |