Ik kan me ook vervelen zonder dat een van die sporten op staatquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar bij vrije keuze ga ik voor schaatsen. Of de TDF in de zomer.
Nooit iets van gemerktquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben zeer positief ingesteld.
Je wil dat iedereen gelijk weggaat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:05 schreef NailQueen het volgende:
Het is bijna tijd voor de vrijmibo dus tijd voor een feestje
Bekijk deze YouTube-video
Ik kijk even op de site van het Utrechts Bockbierfestival. De tickets waarbij je een glas gratis krijgt zijn toch een paar euro duurder dan de tickets zonder gratis glas.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ake is op de bank gehouden en dat merkte je in de tweede helft toen Nederland dapper strijdend terugkwam. Dit was met Ake nooit gelukt
Hartstikke leuk liedje! Hebben deze dames meer werk uitgebracht?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:05 schreef NailQueen het volgende:
Het is bijna tijd voor de vrijmibo dus tijd voor een feestje
Het is vandaag ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Hartstikke leuk liedje! Hebben deze dames meer werk uitgebracht?
Zegquote:
Helaas nog niets van gemerktquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is vandaag ook
Leuk idee, maar dat valt altijd net aan het eind van de drukke coming out week. Dat weekend heb ik bijna geen tijd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 11:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kijk even op de site van het Utrechts Bockbierfestival. De tickets waarbij je een glas gratis krijgt zijn toch een paar euro duurder dan de tickets zonder gratis glas.
Heb/had jij plannen die kant op te gaan?
Ik heb nog geen ticket (en vind het eigenlijk stom dat je een ticket nodig hebt). Als ik gezelschap vind om mee te gaan misschien wel, anders nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:37 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk idee, maar dat valt altijd net aan het eind van de drukke coming out week. Dat weekend heb ik bijna geen tijd.
Ga jij er heen?
Uiteraard ligt dat niet aan mijquote:
De waarheid is lastig hequote:
waar kunnen we ons melden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 12:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is vandaag ook
Jij bent mijn leven, jij bent mijn geluk 🎵quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 14:31 schreef NailQueen het volgende:
We hadden het deze week over bekende artiesten waarvan we de muziek niet kennen. Bij toeval kom ik er nog eentje tegen. Wie kan er een nummer meezingen van Thomas Berge?
Van jou hadden we dat wel verwacht Fred_Berge.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij bent mijn leven, jij bent mijn geluk 🎵
We hebben het hier wel over de Thomas Berge die bij de beste 4 zat om naar het ESF gestuurd te worden hè. Een artiest om serieus te nemen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van jou hadden we dat wel verwacht Fred_Berge.
Final Four is zeker wel een grote prestatie ja. Overigens deed Maud het nog beter. Die haalde zelfs de top drie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over de Thomas Berge die bij de beste 4 zat om naar het ESF gestuurd te worden hè. Een artiest om serieus te nemen.
Ja maar die verloor van Treble. Dat nemen we dan weer totaal niet serieus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Final Four is zeker wel een grote prestatie ja. Overigens deed Maud het nog beter. Die haalde zelfs de top drie.
Nou ja. Zo vaak wordt er door Nederlandse clubs geen treble behaald hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja maar die verloor van Treble. Dat nemen we dan weer totaal niet serieus.
Nou ja, FC Utrecht is al een tijdje bezig de Top 3 aan te vallen, dus dat zou een kwestie van tijd moeten zijn voor het nog eens gebeurt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Zo vaak wordt er door Nederlandse clubs geen treble behaald hoor
Het zegt mij nietsquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 16:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij bent mijn leven, jij bent mijn geluk 🎵
Hoe zou een TDF er in de winter uitzien ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar bij vrije keuze ga ik voor schaatsen. Of de TDF in de zomer.
Glibberig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hoe zou een TDF er in de winter uitzien ?
Alle renners met sneeuwkettingen aan hun fiets.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 19:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |