Mijn autoquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 08:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat brengt jou daar naartoe?
Goedemorgen allemaal!
Een leukere provincie verderop was geen optie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2026 14:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn autovoor een weekendje weg met de toneelclub
Nóg leuker? Dat bestaat nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 18:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een leukere provincie verderop was geen optie?
Friesland doen we een andere keer weerquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 18:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een leukere provincie verderop was geen optie?
Eens.quote:Op zondag 4 oktober 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
We zijn allemaal lekker aan het uitslapen. Daar zijn zondagen voor
Serveer ze vandaag met een saus van topkwaliteit!quote:Op zondag 4 oktober 2026 14:13 schreef NailQueen het volgende:
Vergeet niet om vandaag extra lief te zijn voor de diertjes!
Ik liep anders al om kwart voor 10 in de supermarkt!quote:Op zondag 4 oktober 2026 12:18 schreef NailQueen het volgende:
We zijn allemaal lekker aan het uitslapen. Daar zijn zondagen voor
Dat @NailQueen daar niet wakker van geworden is inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik liep anders al om kwart voor 10 in de supermarkt!
@NailQueen was om half drie vannacht nog aan het posten op fok. Dus ze had haar slaap hard nodig daarna.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat @:nailqueen daar niet wakker van geworden is inderdaad.![]()
Ja ik ben vannacht eens vroeg op bed gegaanquote:Op zondag 4 oktober 2026 17:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:nailqueen was om half drie vannacht nog aan het posten op fok. Dus ze had haar slaap hard nodig daarna.
Ja die pakken bloem lagen veel te lekker.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat @:nailqueen daar niet wakker van geworden is inderdaad.![]()
Ik hoop in de nooitste minuut!quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:40 schreef Redefine het volgende:
In welke minuut zal de tegengoal van Servië vallen?
Dat zou weer passend zijn ja.quote:Op zondag 4 oktober 2026 20:59 schreef Arizona het volgende:
Maar zou wel weer typisch zijn. Nederland vol enthousiasme aanval na aanval opzetten, alleen het telkens net niet afmaken, en dan uit het niets de tegengoal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |