Duidelijk asielzoekers, met hun haat tegen Nederland. Zie hoe ze onze vlag behandelen. Walgelijk. Hun loyaliteit ligt duidelijk ergens anders.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ter bevestiging (zie ook eerder gepost bericht van Rijkswaterstaat):
[ afbeelding ]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)t-branden-in-drenthe
Zeker met het bericht dat er op sommige plekken opnieuw materiaal op het spoor is gelegd...quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Je zou het bijna onder terrorisme scharen.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ter bevestiging (zie ook eerder gepost bericht van Rijkswaterstaat):
[ afbeelding ]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)t-branden-in-drenthe
Nergens voor nodig. Ik heb nul problemen met de boeren als geheel.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om ze op de brandstapel te gooien is ook weer zo ouderwets...
Dan zegt de D66 rechter wij begrijpen u bezorgdheid dat de overheid opeens mestnormen wilt gaan naleven daarom krijgt u 2 jaar voorwaardelijk en 40 uur taakstraf. Als u 2 jaar vast zou zitten zou u bedrijf failliet gaan en hiermee uitkoop kosten besparen voor bv Nederland dat gaan we niet doen..quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik help het ze hopen dat ze het niet gedaan hebben, want dat zou de meest hersenloze actie ooit zijn en een garantie om jarenlang de bak in te draaien.
Daar sta je dan bij de rechter om uit te leggen dat metalen buizen op het spoor leggen geen poging tot doodslag is en dat er geen terroristisch oogmerk was
Zij maken ook geen onderscheid qua personen die ze raken met hun shit.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:50 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Ik heb nul problemen met de boeren als geheel.
Links zijn de enigen die niet gewoon aan het werk zijn op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja want links is erg anti-trein
Ik denk dat het de Oeigoeren zijn
De tering hey lekker gevaarlijk ook weerquote:
Want alle boeren doen dit? Echt elke, zonder uitzondering?quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij maken ook geen onderscheid qua personen die ze raken met hun shit.
Dat verdedig je ook?
Dit is toch geen protest/demonstratie meer, levensgevaarlijk.quote:
Gaat lekker weer.quote:Nog steeds nieuwe sabotageacties op het spoor
Op sommige plekken waar blokkades van het spoor was gehaald, is opnieuw materiaal neergelegd. "Dat zijn uiteraard ook de plekken waar we meer surveilleren", zegt een woordvoerder van ProRail.
Een woordvoerder bevestigt aan Nieuwsuur, na een tip aan het programma, dat er nog steeds nieuwe sabotageacties gaande zijn.
Ze moeten toch iets doen om alsnog dodelijke ongelukken te genereren. Als je niet met de trekker de weg op mag, dan maar zo.quote:
Huh, er werd net toch gezegd dat dit hoogstwaarschijnlijk van boeren kwam? Waar komen links en ER nu om de hoek kijken?quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
De tering hey lekker gevaarlijk ook weer. Waarom merken we dat ER en al hun idioterie niet aan als terroristische organisatie in plaats van actiegroep?
Die rode verf op de route zeker ook van boeren? Ik geloof er geen zak van.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:56 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Huh, er werd net toch gezegd dat dit hoogstwaarschijnlijk van boeren kwam? Waar komen links en ER nu om de hoek kijken?
Oh die mensen die laatst dood waren gegaan op de snelweg was nog niet erg genoeg?quote:
Misschien zijn er wel twee partijen (of meer) aan 't "demonstreren"?quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rode verf op de route zeker ook van boeren? Ik geloof er geen zak van.
Nee, maar het is hetzelfde als met voetbalsupporters die vuurwerk in een naastgelegen vak in een stadion gooien, 'de goeden' doen er niets aan om te voorkomen dat hun naam in algemene zin door het slijk gehaald wordt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Want alle boeren doen dit? Echt elke, zonder uitzondering?
Dat klinkt behoorlijk tegenstrijdig, maar we begrijpen elkaar vast wel...quote:En ik verdedig niets, ik sta niet achter deze acties. Ik heb gewoon geen enkel probleem met de boeren.
Want dat kan niet door een andere groep gedaan zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die rode verf op de route zeker ook van boeren? Ik geloof er geen zak van.
Oppakken, vervolgen voor terrorisme en onteigenen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:55 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dit is toch geen protest/demonstratie meer, levensgevaarlijk.
NOS:
[..]
Gaat lekker weer.
Hooibalen langs de weg is door boeren gedaan Hans. Hoe dommig feiten ontkennend kun je zijnquote:Op dinsdag 15 september 2026 12:55 schreef Elan het volgende:
[..]
De tering hey lekker gevaarlijk ook weer. Waarom merken we dat ER en al hun idioterie niet aan als terroristische organisatie in plaats van actiegroep?
De uitkeringsgerechtigden zijn dus schuldig aan die sabotageacties?quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:53 schreef Elan het volgende:
Links zijn de enigen die niet gewoon aan het werk zijn op dit tijdstip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |