Dan gaan ze gewoon door als Free de Farmers ofzo, dus dat heeft weinig nut lijkt mequote:Op woensdag 16 september 2026 11:09 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ze liggen al onder een vergrootglas lijkt mij. Als ze zo doorgaan zijn ze snel genoeg aan de beurt.
De Hells Angels, Satudarah e.d. zijn uiteindelijk ook verboden.quote:Op woensdag 16 september 2026 11:51 schreef camilero het volgende:
[..]
Dan gaan ze gewoon door als Free de Farmers ofzo, dus dat heeft weinig nut lijkt me
Wel mooi dat de meldingen keurig de Biblebelt volgenquote:Op dinsdag 15 september 2026 20:57 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Weten we wel gelijk waar de terreurboeren wonen die zo geradicaliseerd zijn dat ze ter bescherming van de maatschappij de gevangenis in moeten.
Zo te zien vooral rond de Gelderse Vallei. Het valt op dat Brabant ontbreekt. Het ging hen te ver?
Klootzakken wil ik niet zeggen. Maar doorgaans hebben ze het buskruit niet uitgevonden zeg maar. Daardoor blinken ze over het algemeen niet echt uit qua empatisch vermogen en is er behoorlijk sprake van een tunnelvisie. Klein wereldje vaak. Er zijn overigens ook zeker uitzonderingen. Maar die sluiten zich niet aan bij FDF in ieder geval.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik wil ze niet allemaal over een kam scheren, maar ik woon op het platteland en in mijn omgeving zijn het bijna allemaal klootzakken.
Dat FDF is natuurlijk helemaal een kliek enge domme idioten.
Ik woon ook al mijn hele leven zo'n beetje in dorpen op het platteland, en dit is wel het beeld wat ik ook heb. Egoïstische engnekken zijn het voor een groot deel die volledig schijt aan hun omgeving hebben. Collega's op mijn werk (inspecteurs) hebben van alle inspecties die ze moeten uitvoeren ook altijd veruit de meeste problemen met boerenbedrijven. Altijd gezeur, altijd tegengas geven, nooit fouten erkennen soms zelfs dreigen. Het konden haast wel moslims zijn.quote:Op woensdag 16 september 2026 09:06 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik wil ze niet allemaal over een kam scheren, maar ik woon op het platteland en in mijn omgeving zijn het bijna allemaal klootzakken.
Dat FDF is natuurlijk helemaal een kliek enge domme idioten.
Asbest brandt niet...quote:Op dinsdag 15 september 2026 23:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is wat zeg. Vorige keer hebben ze asbestplaten in de brand gestoken.
Nee daar heb je gelijk in. Ik had asbesthoudend materiaal moeten typenquote:
En wat voor inspecties zijn dat als ik vragen mag?quote:Op woensdag 16 september 2026 15:01 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik woon ook al mijn hele leven zo'n beetje in dorpen op het platteland, en dit is wel het beeld wat ik ook heb. Egoïstische engnekken zijn het voor een groot deel die volledig schijt aan hun omgeving hebben. Collega's op mijn werk (inspecteurs) hebben van alle inspecties die ze moeten uitvoeren ook altijd veruit de meeste problemen met boerenbedrijven. Altijd gezeur, altijd tegengas geven, nooit fouten erkennen soms zelfs dreigen. Het konden haast wel moslims zijn.
Mochten er boerenorganisaties achter zitten (wat ik niet onwaarschijnlijk vind) wat vind je daar dan van?quote:Op woensdag 16 september 2026 17:27 schreef AchJa het volgende:
Eerst maar eens zien wie hier achter zit. Voorlopig zijn het beschuldigingen gebaseerd op vage geruchten met een hoog "Trust me bro" gehalte.
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is of niet?quote:Op woensdag 16 september 2026 18:30 schreef OllieA het volgende:
[..]
Mochten er boerenorganisaties achter zitten (wat ik niet onwaarschijnlijk vind) wat vind je daar dan van?
Niet helemaal retorisch... Zoals ik je zie zou je dat soort acties veroordelen denk ik, tegelijkertijd vermoed ik dat je coulanter staat tov acties van boeren dan ik.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is of niet?
Natuurlijk veroordeel ik dit soort sabotageacties, ongeacht welke club het gedaan heeft.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:32 schreef OllieA het volgende:
Niet helemaal retorisch... Zoals ik je zie zou je dat soort acties veroordelen denk ik, tegelijkertijd vermoed ik dat je coulanter staat tov acties van boeren dan ik.
Meen me vaag iets te herinneren over de acties destijds in Groningen waarbij de deur van het Provinciehuis werd geforceerd, en, belangrijker, het UMCG een uur of twee niet bereikbaar was. Ik was toen nogal pissig, en jij wat meer begrijpend.
Oftewel: toch een vraag wat je ervan vindt, van het hele gebeuren. Ik vind dat ze zich veel te veel denken te kunnen permitteren.
Nee joh, en dat ga ik ook nooit meer terugvinden, sorry. Maar het is helder hoe je er in staat. Thanks.quote:Op woensdag 16 september 2026 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Natuurlijk veroordeel ik dit soort sabotageacties, ongeacht welke club het gedaan heeft.
En vwb die deur van het provinciehuis en het UMCG heb ik niet zoveel over gemeld volgens mij. Heb je een link naar een post ofzo?
Met sateliet verbindingen en/of bakens die de plaats van de trein bepaald via cabineseinen etc.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:01 schreef TjjWester het volgende:
Hoe werkt dit bij ERTMS? Dat werkt immers niet met stroompjes.
🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️quote:Op woensdag 16 september 2026 21:14 schreef Cherni het volgende:
[..]
Met sateliet verbindingen en/of bakens die de plaats van de trein bepaald via cabineseinen etc.
Assentellers.quote:Op woensdag 16 september 2026 20:01 schreef TjjWester het volgende:
Hoe werkt dit bij ERTMS? Dat werkt immers niet met stroompjes.
Dit is een van die beschuldigingen.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:27 schreef AchJa het volgende:
Eerst maar eens zien wie hier achter zit. Voorlopig zijn het beschuldigingen gebaseerd op vage geruchten met een hoog "Trust me bro" gehalte.
https://www.nu.nl/binnenland/6409935/hoe-gevaarlijk-was-de-spoorsabotage-met-enig-verstand-van-zaken-gedaan.htmlquote:"Bronnen zeggen tegen NU.nl dat in appgroepen van boeren afbeeldingen en instructies werden gestuurd over hoe het spoor te saboteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |