abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221801518
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:09 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ze liggen al onder een vergrootglas lijkt mij. Als ze zo doorgaan zijn ze snel genoeg aan de beurt.
Dan gaan ze gewoon door als Free de Farmers ofzo, dus dat heeft weinig nut lijkt me
  woensdag 16 september 2026 @ 13:30:16 #77
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221802032
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 11:51 schreef camilero het volgende:

[..]
Dan gaan ze gewoon door als Free de Farmers ofzo, dus dat heeft weinig nut lijkt me
De Hells Angels, Satudarah e.d. zijn uiteindelijk ook verboden.
Niet dat dat in praktische zin veel oplevert, men tuft nog steeds gezamenlijk door Nederland en hun activiteiten gaan ondergronds ook gewoon door, maar men kan niet meer openbaar in de media optreden e.d. waardoor ze in zekere zin meer beperkt (en strafbaarder) zijn dan voorheen...

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 16-09-2026 16:24:10 ]
pi_221802156
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2026 20:57 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]

Weten we wel gelijk waar de terreurboeren wonen die zo geradicaliseerd zijn dat ze ter bescherming van de maatschappij de gevangenis in moeten.

Zo te zien vooral rond de Gelderse Vallei. Het valt op dat Brabant ontbreekt. Het ging hen te ver?
Wel mooi dat de meldingen keurig de Biblebelt volgen :')
A mind with a heart of it's own
pi_221802250
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 09:06 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik wil ze niet allemaal over een kam scheren, maar ik woon op het platteland en in mijn omgeving zijn het bijna allemaal klootzakken.
Dat FDF is natuurlijk helemaal een kliek enge domme idioten.
Klootzakken wil ik niet zeggen. Maar doorgaans hebben ze het buskruit niet uitgevonden zeg maar. Daardoor blinken ze over het algemeen niet echt uit qua empatisch vermogen en is er behoorlijk sprake van een tunnelvisie. Klein wereldje vaak. Er zijn overigens ook zeker uitzonderingen. Maar die sluiten zich niet aan bij FDF in ieder geval.
  woensdag 16 september 2026 @ 14:56:52 #80
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221802525
Gezien de locaties waar dit was kan ik met zekerheid zeggen dat dit gewoon door die walgelijke kutboeren gedaan is. Afgezien van de 5 à 10% die biologisch boert is het de meest walgelijke beroepsgroep van Nederland. Mogen al tientallen jaren onze leefomgeving vergiftigen en wordt al tientallen jaren de hand boven het hoofd gehouden. Het wordt tijd dat die kutlui verantwoordelijk gehouden worden voor hun gedrag. :r
  woensdag 16 september 2026 @ 15:01:18 #81
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_221802549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 09:06 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Ik wil ze niet allemaal over een kam scheren, maar ik woon op het platteland en in mijn omgeving zijn het bijna allemaal klootzakken.
Dat FDF is natuurlijk helemaal een kliek enge domme idioten.
Ik woon ook al mijn hele leven zo'n beetje in dorpen op het platteland, en dit is wel het beeld wat ik ook heb. Egoïstische engnekken zijn het voor een groot deel die volledig schijt aan hun omgeving hebben. Collega's op mijn werk (inspecteurs) hebben van alle inspecties die ze moeten uitvoeren ook altijd veruit de meeste problemen met boerenbedrijven. Altijd gezeur, altijd tegengas geven, nooit fouten erkennen soms zelfs dreigen. Het konden haast wel moslims zijn. :r
pi_221803243
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:59 schreef AchJa het volgende:

[..]
Asbest brandt niet...
Nee daar heb je gelijk in. Ik had asbesthoudend materiaal moeten typen :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221803283
Je vraagt je toch af hoe veel meer gevaarlijk die protesten moeten worden voor er een keer hard tegen inbegrepen gaat worden.
blablablabla
pi_221803657
die xr kneus zijn nu veel te ver gegaan :r

opak en 15 jaar opsluit
pi_221803677
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 15:01 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]
Ik woon ook al mijn hele leven zo'n beetje in dorpen op het platteland, en dit is wel het beeld wat ik ook heb. Egoïstische engnekken zijn het voor een groot deel die volledig schijt aan hun omgeving hebben. Collega's op mijn werk (inspecteurs) hebben van alle inspecties die ze moeten uitvoeren ook altijd veruit de meeste problemen met boerenbedrijven. Altijd gezeur, altijd tegengas geven, nooit fouten erkennen soms zelfs dreigen. Het konden haast wel moslims zijn. :r
En wat voor inspecties zijn dat als ik vragen mag?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221803724
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:27 schreef AchJa het volgende:
Eerst maar eens zien wie hier achter zit. Voorlopig zijn het beschuldigingen gebaseerd op vage geruchten met een hoog "Trust me bro" gehalte.
Mochten er boerenorganisaties achter zitten (wat ik niet onwaarschijnlijk vind) wat vind je daar dan van?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221803946
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2026 18:30 schreef OllieA het volgende:

[..]
Mochten er boerenorganisaties achter zitten (wat ik niet onwaarschijnlijk vind) wat vind je daar dan van?
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is of niet?
pi_221804081
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:11 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dit een retorische vraag is of niet?
Niet helemaal retorisch... Zoals ik je zie zou je dat soort acties veroordelen denk ik, tegelijkertijd vermoed ik dat je coulanter staat tov acties van boeren dan ik.

Meen me vaag iets te herinneren over de acties destijds in Groningen waarbij de deur van het Provinciehuis werd geforceerd, en, belangrijker, het UMCG een uur of twee niet bereikbaar was. Ik was toen nogal pissig, en jij wat meer begrijpend.

Oftewel: toch een vraag wat je ervan vindt, van het hele gebeuren. Ik vind dat ze zich veel te veel denken te kunnen permitteren.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221804235
quote:
2s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:32 schreef OllieA het volgende:

Niet helemaal retorisch... Zoals ik je zie zou je dat soort acties veroordelen denk ik, tegelijkertijd vermoed ik dat je coulanter staat tov acties van boeren dan ik.

Meen me vaag iets te herinneren over de acties destijds in Groningen waarbij de deur van het Provinciehuis werd geforceerd, en, belangrijker, het UMCG een uur of twee niet bereikbaar was. Ik was toen nogal pissig, en jij wat meer begrijpend.

Oftewel: toch een vraag wat je ervan vindt, van het hele gebeuren. Ik vind dat ze zich veel te veel denken te kunnen permitteren.
Natuurlijk veroordeel ik dit soort sabotageacties, ongeacht welke club het gedaan heeft.

En vwb die deur van het provinciehuis en het UMCG heb ik niet zoveel over gemeld volgens mij. Heb je een link naar een post ofzo?
pi_221804265
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 19:48 schreef AchJa het volgende:

[..]
Natuurlijk veroordeel ik dit soort sabotageacties, ongeacht welke club het gedaan heeft.

En vwb die deur van het provinciehuis en het UMCG heb ik niet zoveel over gemeld volgens mij. Heb je een link naar een post ofzo?
Nee joh, en dat ga ik ook nooit meer terugvinden, sorry. Maar het is helder hoe je er in staat. Thanks.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_221804319
Hoe werkt dit bij ERTMS? Dat werkt immers niet met stroompjes.
speak only if it improves the silence.
pi_221804769
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:01 schreef TjjWester het volgende:
Met sateliet verbindingen en/of bakens die de plaats van de trein bepaald via cabineseinen etc.
Maar alles is te saboteren getuige rondom de Olypische spelen in Parijs 2024 waar ook het hoge snelheidsnet gesaboteerd was.
pi_221804778
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 21:14 schreef Cherni het volgende:

[..]
Met sateliet verbindingen en/of bakens die de plaats van de trein bepaald via cabineseinen etc.
🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️
speak only if it improves the silence.
  woensdag 16 september 2026 @ 21:31:51 #96
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_221804850
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 20:01 schreef TjjWester het volgende:
Assentellers.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_221804886
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:27 schreef AchJa het volgende:
Eerst maar eens zien wie hier achter zit. Voorlopig zijn het beschuldigingen gebaseerd op vage geruchten met een hoog "Trust me bro" gehalte.
Dit is een van die beschuldigingen.
Moet toch niet zo moeilijk zijn voor de politie de waarheid hiervan te checken
quote:
"Bronnen zeggen tegen NU.nl dat in appgroepen van boeren afbeeldingen en instructies werden gestuurd over hoe het spoor te saboteren.
https://www.nu.nl/binnenland/6409935/hoe-gevaarlijk-was-de-spoorsabotage-met-enig-verstand-van-zaken-gedaan.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')