Ik ben op kantoor. Hier gekomen met de trein. Geen enkel probleem op mijn trajectquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd op dagen dat ik níet naar kantoor moet?
Tja, die woordvoerder weer natuurlijk niet wat welke boeren snachts uitvreten, dus 100% zeker weten dat ze het niet zijn, kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja misschien waren wij het wel, misschien waren wij het niet
Welke thee zeg je?quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:30 schreef Moonversion het volgende:
[..]
ff lekker computeren
Bekijk deze YouTube-video
"Hè verdorie, en ik wilde vandaag nog naar kantoor gaan want morgen kan ik niet"quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Waarom gebeuren dit soort dingen altijd op dagen dat ik níet naar kantoor moet?
De boeren zijn ingehuurd door extreemlinks, die ingehuurd zijn door de Russen om dit op het spoor te dumpen. Beetje taalprobleempje, want de Russen hadden gezegd "It all needs to go to shit", wat door de extreemlinksen richting de boeren vertaald is naar "Je moet overal shit droppen"quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ook deze video op Nu.nl
Het lijkt me niet dat klimaat demonstranten of buitenlandse partijen een dergelijke lading troep in die vorm op het spoor dumpen om een sabotage actie uit te voeren...
Wat is dat, bouwmateriaal? Materiaal dat om hooibalen gaat?quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ook deze video op Nu.nl
Het lijkt me niet dat klimaat demonstranten of buitenlandse partijen een dergelijke lading troep in die vorm op het spoor dumpen om een sabotage actie uit te voeren...
Op nu.nl zijn er tientallen reacties die dit uiterst serieus beweren. Argument, de meeste legerbasissen en militaire oefenterreinen liggen in dit gebied. En die gaan natuurlijk altijd allemaal met de trein.quote:
Hier in dit foktopic zijn er ook legio mensen die zonder feiten kennis meteen links de schuld hebben gegeven..quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op nu.nl zijn er tientallen reacties die dit uiterst serieus beweren.
Update gedaan. Er gaan nu geruchten dat de boeren dit uit protest hebben gedaan, maar heb ik nog niet toegevoegd.quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:01 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)-en-oosten-ontregeld
[..]
[ afbeelding ]
--------------------
Ik wilde nog een screenshot toegeven van waar de storingen zijn maar de website werkt ook maar half
Nog steeds? Dat beeld hebben ze toch al geruime tijd ontkracht..quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:26 schreef TLC het volgende:
En ik maar denken dat boeren het altijd zo druk hebben op de boerderij, blijkbaar hebben ze tijd genoeg voor zulke dingen en Yvon Jaspers
quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:26 schreef TLC het volgende:
En ik maar denken dat boeren het altijd zo druk hebben op de boerderij, blijkbaar hebben ze tijd genoeg voor zulke dingen en Yvon Jaspers
Ik hoor net dat er nu weer branden langs de snelweg zouden zijn.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Op nu.nl zijn er tientallen reacties die dit uiterst serieus beweren. Argument, de meeste legerbasissen en militaire oefenterreinen liggen in dit gebied. En die gaan natuurlijk altijd allemaal met de trein.
Wat ze even vergeten, bij het kijken naar in welk gebied het gebeurd, is bijvoorbeeld het aantal boerenbedrijven. Rondom Apeldoorn is er ook regelmatig geouwehoer op de snelweg geweest door boeren met brandstichtingen, neerleggen van asbest etc.
Neuh.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Logeren bij de boer
Boycotten die handel…
Ik help het ze hopen dat ze het niet gedaan hebben, want dat zou de meest hersenloze actie ooit zijn en een garantie om jarenlang de bak in te draaien.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja misschien waren wij het wel, misschien waren wij het niet
Ter bevestiging (zie ook eerder gepost bericht van Rijkswaterstaat):quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoor net dat er nu weer branden langs de snelweg zouden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |