Wie gaan het anders zijn?quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:54 schreef mcmlxiv het volgende:
extreemlinks, extreemrechts, boeren of Russen.
Gek dat je dat argument eerder in dit topic nog volledig wel logisch vond. Had je toen niet op je horloge gekeken of had je geen idee of het ochtend of middag of avond was?quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
XR leden of antifa komen ook niet hun bed uit voor 12:00 volgens mij, die halen nachten door met drugs.
Dus wss niet deze groep
quote:Op dinsdag 15 september 2026 08:32 schreef epicbeardman het volgende:
Kan natuurlijk alleen maar antifa zijn, die houden van het werkende volk lastigvallen
Hooibaal?quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:16 schreef capricia het volgende:
Nog niet bewezen wie er achter zit.
Maar hooibalen is wel vaak boeren.
Los van de rookvorming die weldegelijk gevaar kan opleveren.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oorzaak, gevolg en zo.
Net als die file die geen moer te maken had met de doden die achter in dezelfde file op elkaar klapten...
Begint het wel op te lijken.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
Boeren lijken de meest voor de hand liggende dader.
Waarom zouden klimaatactivisten de meest duurzame vorm van vervoer platleggen? En de Russen gaan volgens mij wat subtieler te werk. Die leggen niet op 20+ plekken shit op het spoor.
Juist dat, want autorijders gaan/meten afremmen met alle mogelijke gevolgen van dien...quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Los van de rookvorming die weldegelijk gevaar kan opleveren.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:48 schreef GGMM het volgende:
Iedereen die serieus dacht dat het de Russen waren mag zichzelf wel eens goed in de spiegel aankijken
quote:Op dinsdag 15 september 2026 09:21 schreef GGMM het volgende:
Ah Prorail geeft weer anderen de schuld
Klopt ik zit in andere tijdzone. 🤣 Moscowquote:Op dinsdag 15 september 2026 13:41 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Gek dat je dat argument eerder in dit topic nog volledig wel logisch vond. Had je toen niet op je horloge gekeken of had je geen idee of het ochtend of middag of avond was?
[..]
Zie je wel.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt ik zit in andere tijdzone. 🤣
Ja maar die mensen die Rusland de schuld gaven waren wel serieus neem ik aanquote:
Op FOK????quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar die mensen die Rusland de schuld gaven waren wel serieus neem ik aan
Ik neem aan dat je weet wat ze zeggen over reacties die beginnen met 'Ja, maar...'...quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar die mensen die Rusland de schuld gaven waren wel serieus neem ik aan
Ik vermoed dat bij XR genoeg mensen met een hoog inkomen en vermogen actief zijn, op wie schade goed te verhalen valt.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het "linkse uitkeringstrekkers" van XR zijn dan kun je zoveel eisen, maar die hebben geen ton.
Van wat hij weet (of meent te weten) zou ik sowieso niets aannemen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet wat ze zeggen over reacties die beginnen met 'Ja, maar...'...
Dat denk ik ook, maar de trend in de topics op het forum is vooral het wegzetten van XR als werkschuw links tuigquote:Op dinsdag 15 september 2026 13:56 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat bij XR genoeg mensen met een hoog inkomen en vermogen actief zijn, op wie schade goed te verhalen valt.
Ik zie de meeste van hen als mensen die het goed bedoelen en maatschappelijk sterk betrokken zijn, maar gaandeweg steeds verder worden meegenomen op de escalatieladder. Extinction Rebellion heeft kenmerken van een enge sekte en helaas vallen daar ook normale en intelligente mensen voor.
Bijzonder triest, en dat geldt eens te meer als je bedenkt dat Extinction Rebellion juist klimaatactivisme in een kwaad daglicht stelt.
Je hebt generaals en soldaten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar de trend in de topics op het forum is vooral het wegzetten van XR als werkschuw links tuig
En trekkerlijers kennelijk.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt generaals en soldaten.
En trekkerleiders, heb ik sinds vanmorgen geleerd...
Soevereine boeren.quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:59 schreef RotatoR het volgende:
Agractie heeft gisteren bij Pauw en de Wit aangekondigd dat de boeren vandaag brandjes gaan stichten op eigen erf. Een aantal boeren zullen dus wel het weiland naast de snelweg als hun erf zien.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt generaals en soldaten.
En trekkerleiders, heb ik sinds vanmorgen geleerd...
Lekker trekken is niet vies.quote:
Als ze soeverein zijn hebben ze sowieso niets met de overheid en EU te maken, en ontvangen ze naar ik aanneem ook geen subsidies, toeslagen of andersoortige geldelijke ondersteuning.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze soeverein zijn hebben ze sowieso niets met de overheid en EU te maken, en ontvangen ze naar ik aanneem ook geen subsidies, toeslagen of andersoortige geldelijke ondersteuning.
Het is immers niet goedkoop om principes te hebben.
Lijkt gewoon op een paard die een burnout doet.quote:Op dinsdag 15 september 2026 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ter bevestiging (zie ook eerder gepost bericht van Rijkswaterstaat):
[ afbeelding ]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)t-branden-in-drenthe
Wat staat hierquote:Op dinsdag 15 september 2026 13:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zie je wel.
Close Encounters Of The Third Kind.
quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Close Encounters Of The Third Kind.
quote:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 15 september 2026 13:56 schreef rutger05 het volgende:
Extinction Rebellion heeft kenmerken van een enge sekte
OK, laten we het er desondanks op houden dat ze in ieder geval los zijn van de realiteit (ondanks hun idealen rond klimaat) als het gaat hoe om te gaan met demonstratierecht e.d.quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Kenmerken van een sekte zijn o.a.
• een charismatische autoritaire leider
• kleine, gesloten groep
• zeggenschap over privéleven
• isolatie van leden van de buitenwereld
• totale controle over de informatie die leden bereikt
• (financiële) exploitatie van leden
• straffen van leden bij afwijken van gedachtegoed
• vrijwel onmogelijk om groep te verlaten
Extinction Rebellion voldoet aan werkelijk geen enkele van deze punten...
Dus toch de schuld van ProRail!quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:56 schreef Momo het volgende:
15 minuten geleden
Nieuwe spoorstoringen door sabotage op dezelfde plekken
Op treinsporen waar eerder vanochtend buizen zijn neergelegd, zijn na het opruimen door ProRail weer nieuwe materialen gelegd. De spoorbeheerder krijgt dus opnieuw meldingen van storingen op dezelfde locaties. Om hoeveel meldingen het precies gaat, is niet duidelijk. Een woordvoerder kan niet zeggen of het opnieuw om buizen gaat.
waar haal jij die definitie vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2026 14:53 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Wat een onzin![]()
Kenmerken van een sekte zijn o.a.
• een charismatische autoritaire leider
• kleine, gesloten groep
• zeggenschap over privéleven
• isolatie van leden van de buitenwereld
• totale controle over de informatie die leden bereikt
• (financiële) exploitatie van leden
• straffen van leden bij afwijken van gedachtegoed
• vrijwel onmogelijk om groep te verlaten
Extinction Rebellion voldoet aan werkelijk geen enkele van deze punten...
quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:13 schreef camilero het volgende:
[..]
Dus toch de schuld van ProRail!
Mijn oprechte excuus dan richting @GGMM...quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:13 schreef camilero het volgende:
[..]
Dus toch de schuld van ProRail!
Geaccepteerd.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuus dan richting @:GGMM...
Link?quote:Op dinsdag 15 september 2026 13:56 schreef Momo het volgende:
15 minuten geleden
Op treinsporen waar eerder vanochtend buizen zijn neergelegd, zijn na het opruimen door ProRail weer nieuwe materialen gelegd. De spoorbeheerder krijgt dus opnieuw meldingen van storingen op dezelfde locaties. Om hoeveel meldingen het precies gaat, is niet duidelijk. Een woordvoerder kan niet zeggen of het opnieuw om buizen gaat.
Inmiddels is het treinverkeer op de getroffen sporen weer grotendeels opgestart. ProRail is naar eigen zeggen "extra alert". Via cameratoezicht monitoren medewerkers de plaatsen waar meldingen zijn gedaan. Ook vanuit verkeersleidingsposten worden sporen gemonitord en incidentenbestrijders voeren aanvullende surveillances uit.
O.a. https://www.nu.nl/binnenl(...)elegd-materiaal.htmlquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:32 schreef StaceySinger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |