Misschien moeten wij een Russisch cultureel centrum in Berlijn tijdelijk sluiten.quote:Op zondag 13 september 2026 11:32 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen wordt Rusland steeds brutaler en monitoren wij steeds harder.
[ afbeelding ]
[ x ]
Dat zal 'm leren! Hij zal beven voor onze daadkracht.quote:Op zondag 13 september 2026 11:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien moeten wij een Russisch cultureel centrum in Berlijn tijdelijk sluiten.
https://youtube.com/shorts/0JVZx56-sf4?si=fqGfWTyCsWtYwOiKquote:Op zondag 13 september 2026 11:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zal 'm leren! Hij zal beven voor onze daadkracht.
Funny because it's true.quote:Op zondag 13 september 2026 11:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/0JVZx56-sf4?si=fqGfWTyCsWtYwOiK
Denk ook niet dat het de strategie is om Rusland in een staat te brengen dat ze wel enorm gaan escaleren.quote:
Het mag ook allemaal wat Oekraiense levens kosten blijkbaar. Stukje collateral damage van onze aanpak. We gooien hen graag voor de Russisch beer in de hoop dat de beer ons niet verslindt.quote:Op zondag 13 september 2026 11:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het de strategie is om Rusland in een staat te brengen dat ze wel enorm gaan escaleren.
Europa tast af wat ongeveer de rode lijn is, en blijft daar onder. Door de voortdurende hulp aan Oekraïne zal de hoop zijn dat Rusland er op leeg loopt, zonder directe confrontatie.
Maar dit duurt allemaal ontstellend lang. Als dit een film was zou ik weglopen.
Het mag hier niet gezegd worden. Maar de concept Istanbul akkoorden waren met de kennis van nu de beste uitweg geweest. Voor alle partijen!quote:Op zondag 13 september 2026 11:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het mag ook allemaal wat Oekraiense levens kosten blijkbaar. Stukje collateral damage van onze aanpak.
Jep.quote:Op zondag 13 september 2026 11:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Klopt, en dat zullen de meeste wel zien.
Maar het vertieft de discussie nog al. Omdat het geen enkele meerwaarde heeft voor de discussie rondom de oorlog. Behalve hopen op beinvloeding van de westerse positie, en grappig genoeg bevoordeeld het alleen Rusland, om gas bij ze af te nemen.
De prijzen waren vorig jaar en het jaar ervoor al weer onder precovid gemiddelden. en dat met dus die forse sancties op russisch gas. en liep de begroting van gazzprom al vast en verliezen waren extreem.
De hele discussie is voor 90% russische propaganda en de overig 10% oftopic.
Niet weer he. Ik ga het ook niet meer weerleggen ook.quote:Op zondag 13 september 2026 11:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het mag hier niet gezegd worden. Maar de concept Istanbul akkoorden waren met de kennis van nu de beste uitweg geweest. Voor alle partijen!
Als de tijd teruggedraaid kon worden zou zowel Rusland als Oekraine daarvoor tekenen is mijn inschatting.
ik hoop dat Oekraïne het nog 5 jaar volhoud, er zijn meer landen die hij hele graag aan zijn llijst wil toevoegen een daar van is Finland en de ander Estlandquote:Op zondag 13 september 2026 11:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het de strategie is om Rusland in een staat te brengen dat ze wel enorm gaan escaleren.
Europa tast af wat ongeveer de rode lijn is, en blijft daar onder. Door de voortdurende hulp aan Oekraïne zal de hoop zijn dat Rusland er op leeg loopt, zonder directe confrontatie.
Maar dit duurt allemaal ontstellend lang. Als dit een film was zou ik weglopen.
Je hebt dat überhaupt nog niet gedaan, hooguit een poging tot.quote:Op zondag 13 september 2026 12:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Niet weer he. Ik ga het ook niet meer weerleggen ook.
Er was nooit sprake van een istanbul akkoord en het is door niemand getorpedeerdquote:Op zondag 13 september 2026 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt dat überhaupt nog niet gedaan, hooguit een poging tot.
Er is heel veel te vinden online hoe destijds de istanbul akkoorden zijn getorpedeerd door het Westen.
https://nos.nl/artikel/24(...)bul-en-hoe-nu-verderquote:Op zondag 13 september 2026 12:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Er was nooit sprake van een istanbul akkoord
Dat zeg ik, er was geen akkoordquote:Op zondag 13 september 2026 12:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)bul-en-hoe-nu-verder
Had er best concept voor willen zetten. Maar op mob probeer ik elk woordje uit te sparen.quote:
Ja jij wel maar het is een leugen as usualquote:Op zondag 13 september 2026 12:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had er best concept voor willen zetten. Maar op mob probeer ik elk woordje uit te sparen.
Was geen leugen, er zit een leemte in jouw kennisniveau. Dat zien we wel vaker, maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 13 september 2026 12:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja jij wel maar het is een leugen as usual
Er was geen akkoord, beide partijen bleven de eisen verhogen en op een gegeven moment was het klaar
Je zegt ook niet dat de Russen gewoon de handtekening hadden moeten zetten onder de oekrainse eisen en dan was het nu klaar want die waren net zo onrealistisch
Deze manquote:
Ik hen er niets aan, dat artikel geeft me gewoon gelijkquote:Op zondag 13 september 2026 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was geen leugen, er zit een leemte in jouw kennisniveau. Dat zien we wel vaker, maar dat maakt niet uit.
Daarom poste ik ook dat artikel van de NOS. Zodat je dat even rustig kunt doorlezen.
Hopelijk heb je daar iets aan.
Houquote:Op zondag 13 september 2026 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is heel veel te vinden online hoe destijds de istanbul akkoorden zijn getorpedeerd door het Westen.
Ruzzia en Europe worden economisch getorpedeerd door Chinaquote:Op zondag 13 september 2026 12:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aan de binnenkant van je ogen misschien.quote:Op zondag 13 september 2026 12:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik hen er niets aan, dat artikel geeft me gewoon gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |