uhm.. ik open nieuw deel en bovenstaand bericht verschijntquote:Op maandag 7 september 2026 08:47 schreef Giggio het volgende:
Poekie kan gewoon niet eens een serieues uitmaakgesprek houden met Dietje zonder te lachen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2026 08:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
uhm.. ik open nieuw deel en bovenstaand bericht verschijnt
AI hier ook al aan de slag?
Wat Lionheart al zegt hij neemt automatisch de eerste post van het vorige topic mee.quote:Op maandag 7 september 2026 10:10 schreef LionHeart het volgende:
Geloof dat automatisch het 1e bericht van een reeks wordt doorgezet. Dus misschien kan @:Dotteke hier even iets moois van maken.
quote:Op maandag 7 september 2026 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Wat Lionheart al zegt hij neemt automatisch de eerste post van het vorige topic mee.
Heb er nu een ingezet die steeds mee kan
Zoals verwacht is Delano niet vertrokken.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Delano's naam zie ik nu alleen hier in 1 post verschijnen. Dus ik houd het voorlopig nog op 8. Zou het wel helemaal prima vinden als ie ook vertrekt.
Het record staat op 9 vertrekkers in cyclus 16, toen waren er 17 deelnemers waarvan 1 het zwarte schaap. Voor die 9 kwamen 8 nieuwe terug. In cyclus 25 vertrokken er 8, daar kwamen er gewoon 8 voor terug.
Extra plottwist: 1 iemand mag binnen een uur op de knop drukken, die kan dan met een ander uit een bondje naar keuze wisselen. Diegene mag niet weigeren en daarbij is de regel uit de eerste plottwist niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ploltwist met het maken van nieuwe bondjes, je mag maar met 2 personen uit je oude bondje verder, dus gemaakte afspraken heb je niets meer aan.
Nieuwe mensen moeten een kans krijgen. Als de bondjes gevormd zijn, op de bank gaan zitten en nog geen armbandje pakken...
Dit gaat leuk worden
Pff..en hoeveel keer per week moet de OP aangepast worden?quote:Op woensdag 9 september 2026 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Extra plottwist: 1 iemand mag binnen een uur op de knop drukken, die kan dan met een ander uit een bondje naar keuze wisselen. Diegene mag niet weigeren en daarbij is de regel uit de eerste plottwist niet meer van toepassing.
Uit het filmpje blijkt de volgende bondjes (dat is dus voor er iemand op de knop gedrukt heeft):
Haaien: Dylan, Hanna, Sayf, Ian
Slangen: Lisanne, Jordy, Anna-Mae, Kimberly
Vossen: Delano,
Gieren: Dennis,
[ afbeelding ]
Dus dan komt er nog een van te voren afgesproken 3manschap bij elkaar.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Extra plottwist: 1 iemand mag binnen een uur op de knop drukken, die kan dan met een ander uit een bondje naar keuze wisselen. Diegene mag niet weigeren en daarbij is de regel uit de eerste plottwist niet meer van toepassing.
Uit het filmpje blijkt de volgende bondjes (dat is dus voor er iemand op de knop gedrukt heeft):
Haaien: Dylan, Hanna, Sayf, Ian
Slangen: Lisanne, Jordy, Anna-Mae, Kimberly
Vossen: Delano,
Gieren: Dennis,
[ afbeelding ]
Vos Ricardo ontbreekt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:44 schreef LionHeart het volgende:
Filmpje van Jan op insta. Hij vertelt dat er iemand naar huis is en stemmen op de ring. Er is een Vos naar huis. Ik kan niet goed zien wie. In de comments lees ik dat Ricardo mist.
[ afbeelding ]
Volgens mij ook mix and match geweest
Die nieuwe blonde jongen staat achter Can.
Voor Ricardo is het wel duidelijk.. er zit niets "lekkers" bij de Nieuwen, en zijn kortgeleden te opgestartte relscriptje is uitgedooft als een nachtkaarstquote:Op vrijdag 11 september 2026 13:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer dat mensen daar de laatste tijd vertrekken als een nieuwe cyclus net is begonnen. Vertrek dan op het einde van de vorige cyclus, dan hadden we nog een nieuw iemand in de loods gehad.
Denk dat hij zijn borg pissen is als hij of andere quitters vroegtijdig vertrekken.quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weer zo'n kloothommel die net aan het begin zijn bondje laat stikken. Misschien een soort van boete op zetten, gebeurt te vaak.
Misschien is Fabienne gevraagdquote:Op zaterdag 12 september 2026 07:57 schreef sjaakspark het volgende:
Fabienne en Simone kwamen toch gelijktijdig in de bondgenoten? Waarom hoeft Fabienne dan geen borg te betalen maar Simone wel. Dat werd gezegd in hun tiktok.
Hopelijk is het maar voor evenquote:Op maandag 14 september 2026 12:02 schreef 5thencounter het volgende:
En de MercSchnabbel, effe bijverdienen bij Papa Mol![]()
[ afbeelding ]
Dan haak ik zo af, hou niet van zuipfeestjes, dat dronken gelal en gedrag hoeft van mij nietquote:Op maandag 14 september 2026 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Loods gaat nog een hoop zuipfeesies krijgenincl gratis een Mercedes erbij
Nou ja in dit geval moest het wel weer, de cyclusvullers van deze keer zijn zo'n beetje de vervendste en rottigste zooitje zeiklullen ooit, daar moet wel ingegrepen worden met drankquote:Op maandag 14 september 2026 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan haak ik zo af, hou niet van zuipfeestjes, dat dronken gelal en gedrag hoeft van mij niet
En de rest is een weer LLDL XXLoodsquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
Slecht nieuws van thuis voor Ricardo![]()
[ afbeelding ]
Ranking The Bitches is weer in volle gang bij de Boys idd.. kreten als " alleen voor 'm erin te hangen" vliegen alquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En de rest is een weer LLDL XXLoods
Het is geen zwarte brief, toch lijkt hij behoorlijk overstuur te zijn en zal de loods denk ik verlaten. Wat Jan eerder al aankondigde dat er weer iemand de loods had verlaten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd vorige week al vermist op een spoiler van Jan zelfquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is geen zwarte brief, toch lijkt hij behoorlijk overstuur te zijn en zal de loods denk ik verlaten. Wat Jan eerder al aankondigde dat er weer iemand de loods had verlaten.
Geen zwarte brief, dacht altijd dat dat de slechte nieuwsbrenger wasquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Janke en brulle en godverdomme roepen bij een "witte" brief is idd niet erg normaal, hij zal er iig wel door naar huis moeten blijkbaarquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen zwarte brief, dacht altijd dat dat de slechte nieuwsbrenger was
Maar hij is wel behoorlijk van slag dus leuk is het niet
Ja bekend was al dat hij wegging. We gaan het vast vanavond horen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Janke en brulle en godverdomme roepen bij een "witte" brief is idd niet erg normaal, hij zal er iig wel door naar huis moeten blijkbaar
Malgosia mist haar schoonzoontjequote:Op dinsdag 15 september 2026 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Janke en brulle en godverdomme roepen bij een "witte" brief is idd niet erg normaal, hij zal er iig wel door naar huis moeten blijkbaar
Tsja wie of wat zal het zijn, hondje, poesje Opa,Oma. Neefje Nichtje, huis afgebrand.. spannendquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Malgosia mist haar schoonzoontje
Dan zou je denken een zwarte envelope, maar mssn waren die opquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja wie of wat zal het zijn, hondje, poesje Opa,Oma. Neefje Nichtje, huis afgebrand.. spannend
Dat zou een lullige mindfuck zijn als het idd om iets ernstigs gaatquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan zou je denken een zwarte envelope, maar mssn waren die op
Wauw een alvleesklieronsteking doet echt heel veel pijn, mijn schoonzoon heeft er laatst bijna een week voor in het ziekenhuis gelezen en hij is er zo snel vanaf?quote:Op woensdag 16 september 2026 10:50 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig, altvleesklierontsteking maar die heeft DieLanos lichaam zelf helemaal opgelost door zware medicatie & Rust&Regelmaat ..![]()
Wel waren op de MRI scan veel verstoppingen gezien.. dus wilde ze een gastroscopie maar of die ook is uitgevoerd is niet duidelijk
[ afbeelding ]
Hij zegt van wel, maar ja een extra steek wie zal het zeggen, of hij moet gewoon van zijn verstoppingen afquote:Op woensdag 16 september 2026 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw een alvleesklieronsteking doet echt heel veel pijn, mijn schoonzoon heeft er laatst bijna een week voor in het ziekenhuis gelezen en hij is er zo snel vanaf?
Sjeezus.. wat een aandachthoerenquote:Op woensdag 16 september 2026 18:24 schreef JJ76 het volgende:
Wow die spoiler op socials met betrekking tot afhalen Ricardo. Meteen voor het blok buiten de poort.
Wat een toneelstuk zeg, hier leen je je toch niet voor, dit doe je toch niet op cam.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus.. wat een aandachthoeren![]()
Gelukkig is dit eenmalig![]()
[ afbeelding ]
Normaal is het ook knuffel, koffertje weg en vroem plettewezen.. maar ja die mag nog even buitenpoorts uitgemolken wordenquote:Op woensdag 16 september 2026 18:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een toneelstuk zeg, hier leen je je toch niet voor, dit doe je toch niet op cam.
De fuik staat wagenwijd openquote:Op dinsdag 22 september 2026 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Gaat gewoon lekker voor de bijl, can't wait.
Ja ze gaan allemaal vroeg of laat naar huis, maar nu gelijk of bij einde cyclus waar er vast nog wel een stel verdwijnenquote:Op dinsdag 22 september 2026 18:11 schreef sjaakspark het volgende:
Volgens Jolanda op tiktok gaat Ian naar huis
Ian is nu al wegquote:Op dinsdag 22 september 2026 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze gaan allemaal vroeg of laat naar huis, maar nu gelijk of bij einde cyclus waar er vast nog wel een stel verdwijnen
Wat een opluchting, stel je voor dat vanavond dat hele Ian&Joshy showtje nog een keer opgevoerd moet worden.. én ook nog de Ian+Wegweeskoffer show dat past nooit in één afleveringquote:Op dinsdag 22 september 2026 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi!
Voortijdig einde van dit dejavu verhaaltje.
Het zal inderdaad vast uitgemolken worden tot ie echt weg isquote:Op dinsdag 22 september 2026 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een opluchting, stel je voor dat vanavond dat hele Ian&Joshy showtje nog een keer opgevoerd moet worden.. én ook nog de Ian+Wegweeskoffer show dat past nooit in één aflevering
Ik las het net , vraag mij altijd af hoe zij alles weet?quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:11 schreef sjaakspark het volgende:
Volgens Jolanda op tiktok gaat Ian naar huis
Iemand van de FEBOquote:Op woensdag 23 september 2026 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het net , vraag mij altijd af hoe zij alles weet?
Die meid spoort echt niet of ze wil Ian wel heel erg wanhopig. Hij heeft haar uitgelegd dat zijn vriendin hun manier van omgaan met elkaar niet leuk vind en nu hij afstand neemt van haar, komt ze verhaal halenquote:Op woensdag 23 september 2026 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
Joshy gaat verhaal halen bij Ian, ze pikt het niet zomaar opzij gezet te worden voor VrindinnetjeThuis
[ afbeelding ]
Ik vind het erg als je bewust iemand zijn relatie kapot wil maken.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die meid spoort echt niet of ze wil Ian wel heel erg wanhopig. Hij heeft haar uitgelegd dat zijn vriendin hun manier van omgaan met elkaar niet leuk vind en nu hij afstand neemt van haar, komt ze verhaal halen
Jup, afgewezen worden sucks en helemaal als bemoeitrol die dat overduidelijk niet gewend isquote:Op woensdag 23 september 2026 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die meid spoort echt niet of ze wil Ian wel heel erg wanhopig. Hij heeft haar uitgelegd dat zijn vriendin hun manier van omgaan met elkaar niet leuk vind en nu hij afstand neemt van haar, komt ze verhaal halen
Die (wan)hoop om nog een glimp van een camera te pakken voordat ze voorgoed de vergetelheid in gaan.. bijna een beetje zieligquote:Op donderdag 24 september 2026 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Aha! Daarom zijn ze bij de loods. Casper moet de batsbox even met Roxy testen en daar moet dit keer gewoon publiek bij
Een beetje uitbuiten.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Aah, dus die kwam 'gewoon even' een clipje opnemen voor een nieuw 'muziekje'
(voor geluid: rechtermuisknop op het filmpje -> show controls)
Hij zal zijn belletje wel gehad hebben intussen en het zal mij niets verbazen dat ze ook thuis snel hun keutel hebben ingetrokkenquote:
Sorry ben het lang niet altijd eens met fanatieke en bemoeizuchtig gedrag van haar. Maar zie haar hier echt niets verkeerds doen. Geeft zelfs nog eens extra aan dat vriendin niet voor haar hoeft te vrezen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe was zijn gesprek..? met wie? de Febo? Ian is niet van zin om te vertrekken blijkbaar , gaat nog om het aantal belminuten en met wie.. Joshy nog ff lekker pushen "als je naar huis gaat kom je hier nooit meer.."![]()
[ afbeelding ]
( geluid is er, rechtsklik alleopties vinken, geluid aanzetten)
Ja klinkt leuk, maar Joshy kan ook wel twee agenda's hebben, nl langer om Ian heen hangen, niet de eerste keer dat egoisme bij haar leading isquote:Op vrijdag 25 september 2026 16:33 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Sorry ben het lang niet altijd eens met fanatieke en bemoeizuchtig gedrag van haar. Maar zie haar hier echt niets verkeerds doen. Geeft zelfs nog eens extra aan dat vriendin niet voor haar hoeft te vrezen.
Je zou inderdaad bijna denken dat Ian zich in de zeik genomen voelt.. Een familiecomplot om hem thuis te krijgenquote:
Ik snap het niet, het gaat hier al dagen over hem terwijl hij allang weg isquote:Op maandag 28 september 2026 11:13 schreef 5thencounter het volgende:
En het is zover, Ian kiest toch voor zijn vrindinnetje![]()
Maar wie is Lieve P? en Liefs?
[ afbeelding ]
Ssstt dat mag toch niemand weten?quote:Op maandag 28 september 2026 11:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap het niet, het gaat hier al dagen over hem terwijl hij allang weg is
Maar het is toch allang bekend?quote:Op maandag 28 september 2026 11:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ssstt dat mag toch niemand weten?
lolquote:Op maandag 28 september 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, wat losse eindjes vastknopen voor de ongelovigen kan geen kwaad..
Trapt toch in de val de stumper. Maar hij kan altijd weer terug keren, maar om dan nog een keer een borg te betalen zal wel niet, of hij moet gevraagd worden.quote:Op maandag 28 september 2026 11:13 schreef 5thencounter het volgende:
En het is zover, Ian kiest toch voor zijn vrindinnetje![]()
Maar wie is Lieve P? en Liefs?
[ afbeelding ]
Nahh eerst maar afwachten, hij heeft 24 uur de tijd om er nog een paar belletjes uit te melken, een Poekiescenario kan nog steedsquote:Op maandag 28 september 2026 12:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Trapt toch in de val de stumper. Maar hij kan altijd weer terug keren, maar om dan nog een keer een borg te betalen zal wel niet, of hij moet gevraagd worden.
Nu maar hopen dat afd casting wat meer afgetrainde kaartenbakjes weet te scoren.. ik ben die zg "normale mensen" met een zelfverzonnen dan wel ingefluisterde gtst-noodzaak intussen een beetje beuquote:Op maandag 28 september 2026 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Dat is een conclusie die wij ook al hadden gemaakt. Het wordt weer nagenoeg een nieuw deelnemersveld.
Ook knap, 0 tranen in dit stukje. Niet eens een micro-traantje, terwijl hij wel doet alsof hij huilt.quote:Op maandag 28 september 2026 11:03 schreef 5thencounter het volgende:
Als we het toch over emotielozen hebben.. nog even napraten over Het Belletje, Ian blijft gewoon voor zichzelf argumenteren, ook ijskonijntje Joshy heeft een mening
[ afbeelding ]
Met een beeje geluk zien we dat pas dinsdag hoe Ian opgehaald gaat worden bij de Poort en door wie, de rest wordt gissen hoe het bij hem thuis vergaat... maar dat staat los van de TV show mag ik hopenquote:Op maandag 28 september 2026 14:39 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ook knap, 0 tranen in dit stukje. Niet eens een micro-traantje, terwijl hij wel doet alsof hij huilt.
Oké, hij heeft wel waterige oogjes, maar je zou toch minstens een druppel verwachten in zo'n situatie?
Hij kookt waarschijnlijk van binnen, woede en wrok boven verdriet. Kan iemand hem een beetje in de gaten houden als hij terug is bij zijn vriendin?
Geen spectaculaire reddingen? de Vossen hebben dan een primeurtje de enige te zijn in de historie van DBG die uitgesloten zijn van KO's wegens minstaanquote:Op dinsdag 29 september 2026 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Vossen geen KO's gespeeld, Hanna exitttt! Bron: tiktok yolanda
Nope, voor het eerst maakt de FEBO gebruik van hun eigen gecreëerde plottwist die nooit gedaan werd, tot nu.quote:Op dinsdag 29 september 2026 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen spectaculaire reddingen? de Vossen hebben dan een primeurtje de enige te zijn in de historie van DBG die uitgesloten zijn van KO's wegens minstaan
Hallelujah!quote:Op dinsdag 29 september 2026 13:21 schreef freaky40 het volgende:
Vossen geen KO's gespeeld, Hanna exitttt! Bron: tiktok yolanda
Desnoods.. het blijkt dat het met "echte rls met echte mense" een saaie roddelboel blijft.. dus huur in godsnaam die kaartenbakjes maarquote:Op dinsdag 29 september 2026 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Zat blijkbaar ook al in de kaartenbak....wie volgt. Het nichtje van de neef van Jeffrey uit EJVJL?
Ja want het nichtje van een iemand die in ander programma meegedaan heeft is gerantie op betere kandidaat. ??quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Desnoods.. het blijkt dat het met "echte rls met echte mense" een saaie roddelboel blijft.. dus huur in godsnaam die kaartenbakjes maar
Ik heb er goeie hoop op jaquote:Op dinsdag 29 september 2026 22:10 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja want het nichtje van een iemand die in ander programma meegedaan heeft is gerantie op betere kandidaat. ??
quote:Op woensdag 30 september 2026 11:44 schreef 5thencounter het volgende:
En mocht het nog niet duidelijk zijn...
[ afbeelding ]
Toch wil wel zien hóe... en de Exit van mislukte Zoëquote:Op donderdag 1 oktober 2026 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Slangen speelde finale; Delano wint cyclus....
Zonde maar maakte ook niet echt TV, beetje politiek correct meisje.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
Kennelijk is ook Bregje vertrokken.
7* nieuwe dus
Jammer, vond haar een van de weinig normale bewoners (ondanks het gejank).quote:Op donderdag 1 oktober 2026 14:31 schreef KinKiJan het volgende:
Kennelijk is ook Bregje vertrokken.
7* nieuwe dus
Zou Joshlyn niet eindelijk eens ophoepelen?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 17:58 schreef 5thencounter het volgende:
Resumeren, de vertrekkers op een rijtje
Ricardo, is alweg
Ian, ook al weg
Bregje gaat vrijwillig
DieLano wint de ton gaat ook weg
Hanna , weggestemd door eigen bondje
Jordy, gaat vrijwillig weg
Can , gaat vrijwillig weg
Heerlijke opruiming
Waarom zou ze? Ze leeft lekker daar kan alle kereltjes paaien die nog komen moeten, die grote waffel van haar overal indouwe, relle, stoke en janke als dingen haar kant niet opgaan..geen gezeik van haar vervelnde sussie thuis . neuh Joshy heeft een heerlijk leven daarquote:Op donderdag 1 oktober 2026 20:30 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Zou Joshlyn niet eindelijk eens ophoepelen?
Gatverdamme. De allereerste winnaar die ik het 100% actief misgun.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 00:25 schreef freaky40 het volgende:
Slangen speelde finale; Delano wint cyclus....
Ik vind het wel leuk dat hij heeft gewonnenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 22:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gatverdamme. De allereerste winnaar die ik het 100% actief misgun.
Ik ook, maar alleen omdat ie dan vertrekt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat hij heeft gewonnen
Eindelijk iemand die lekker vals was, ik vond het overigens best meevallen al had hij zeker zijn momenten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook, maar alleen omdat ie dan vertrekt.![]()
Valse gast.
Bah hoop het toch niet. Weer zo'n verschikkelijk irratant figuur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 09:24 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hoop het niet; dit soort figuren maken er een trash RLS van. Prima geschikt voor sloeries in de bushbush, dat wel.
quote:De eerste bewoner van de nieuwe cyclus van De Bondgenoten is al bekend. Vanaf cyclus 34 maken kijkers kennis met Demi Reuvers. Zij is het nichtje van Romy, die eerder meedeed aan Paradise Hotel. Het is RealityFBI dat de naam van de eerste nieuwe deelnemer al bekend heeft gemaakt.
Die huilt om niks. Op de normale manier zonder laurel: exit. Nu met laurel: ook exit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk FuckActie weer, en nieuw in het program, Laurel mag als eerste Nieuwe de Loods in vlak voor de cyclus einde. met volledige immuniteitHanna jankt gelijk al want die blijft dus op de schopstoel zitten waar ze al zat
![]()
[ afbeelding ]
Ik snap nog die move van Febo niet om er vast één Nieuwe in te pleuren die het TV hok mag gaan wonen tot de nieuwe cyclusquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die huilt om niks. Op de normale manier zonder laurel: exit. Nu met laurel: ook exit.
Misschien moet Yvonne het haar uitle... o nee, die snapt het spel ook niet...., aldus Hanna
Ja was van de week ook op zo'n juicekanaal te lezen. Dat Lovereality heeft het direct overgenomen, bleek later niet het zusje, maar nichtje van die Romy te zijn. Datzelfde juicekanaal had het er vanmorgen ook over dat het zusje van Fabienne ook de loods in komt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik las juist dat Demi Reuvers de eerste nieuwe bewoner is, zij schijnt een zus van Romy uit Paradise Hotel te zijn.
https://lovereality.nl/ee(...)ndgenoten-al-bekend/
[..]
Degene die in het verliezende bondje zit en nattigheid voelt kan zo wel de rest naaien. Als Hanna deze deal zou doen, zouden de vossen alsnog Yvonne of Lisanne weg moeten sturenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap nog die move van Febo niet om er vast één Nieuwe in te pleuren die het TV hok mag gaan wonen tot de nieuwe cyclus
Aha, dus als Hanna nu even "vrijwillg" vertrekt neemt onschendbare Laurel haar plaats in, zou een top mesje in de rug zijn van Vonny en Liesjequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Degene die in het verliezende bondje zit en nattigheid voelt kan zo wel de rest naaien. Als Hanna deze deal zou doen, zouden de vossen alsnog Yvonne of Lisanne weg moeten sturen
Maar dan is de vraag of ze dat zelf ook op tijd door zal hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, dus als Hanna nu even "vrijwillg" vertrekt neemt onschendbare Laurel haar plaats in, zou een top mesje in de rug zijn van Vonny en Liesje
Ze zit flink te janken maar ze weet al dat ze de lul is qua exit, en of de Vossen nu op -380 of -480 komen boeit niet meer.. de keuze lijkt makkelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag of ze dat zelf ook op tijd door zal hebben
Dat zusje van Fabienne las ik ook al inderdaad, leuk al die familiequote:Op vrijdag 2 oktober 2026 10:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja was van de week ook op zo'n juicekanaal te lezen. Dat Lovereality heeft het direct overgenomen, bleek later niet het zusje, maar nichtje van die Romy te zijn. Datzelfde juicekanaal had het er vanmorgen ook over dat het zusje van Fabienne ook de loods in komt.
Dus als dat allemaal klopt hebben we al 'een nichtje van', 'een zusje van' en Laurel. Die als enige daadwerkelijk al door SBS zelf in de promo bevestigd is.
Kans jongeren...mmm. Iemand met een 'rugzakje' natuurlijk, je verwacht het niet...quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 15:32 schreef KinKiJan het volgende:
En we hebben een gezicht bij Laurel
[ afbeelding ]
Hij is die organisatie gestart, hij helpt juist jongeren 'met een rugzakje'.quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 17:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kans jongeren...mmm. Iemand met een 'rugzakje' natuurlijk, je verwacht het niet...
30 tot 50% (eerder 50) in de hulpverlening heeft zelf in meer of mindere mate problematiek en gaat daarom anderen helpenquote:Op vrijdag 2 oktober 2026 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Oh dat kan ook, leider van de groep want de rest die daar komen als nieuwe bewoner zijn allemaal 'rugzak' stumperts...We hadden ook al een keer iemand die begeleider was van een GGZ instelling...was geen succes...
Dat bleek ook in zijn introductiepraatje vanavond. Hij is zelf ook geen lieverdje geweest en beloofd dat ook niet te zijn in de loods....quote:Op vrijdag 2 oktober 2026 20:12 schreef schetterklep het volgende:
[..]
30 tot 50% (eerder 50) in de hulpverlening heeft zelf in meer of mindere mate problematiek en gaat daarom anderen helpen
Bizar dat dit zo worst uitgemolkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2026 19:29 schreef schetterklep het volgende:
Even een hele uitzending Hannah dramaWanneer gaat die beslissing even definitief worden
@:edit ik denk wat is het rustig maar verkeerde topic![]()
Hier lezen scheelt een hoop tijdquote:Op maandag 5 oktober 2026 16:12 schreef Cirilico het volgende:
En daarom kijken we niet tot na de knock-outs.
Ik denk eerst de vrijwilligen , dan de "moetjes" en daarna pas de winnaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
Je ziet Delano, Dylan en Dennis nog op de bank zitten in die afscheidpromo.
Klopt de spoiler niet, of vertrekt de rest nu voor de finale?
Hoop het, Delano mag thuis gaan rellenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk eerst de vrijwilligen , dan de "moetjes" en daarna pas de winnaar
Of er is iets mis op de Knip&Plak afdeling , wat niet verwonderlijk zou zijn
Je zou bijna denken dat 'ie niet weg wil, zelfs met een tonquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop het, Delano mag thuis gaan rellen
Gaat 'ie voor SpeedExit Trofee?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
Laurel schijnt al weer weg te zijn volgens Jolanda![]()
![]()
Duur hostel geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat 'ie voor SpeedExit Trofee?
Dat is snelquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
lolquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Sneller dan die gast die zijn doel in drie dagen had bereikt, kan bijna niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat 'ie voor SpeedExit Trofee?
Volgens het voorfilmpje houden Josh en Lies zich niet aan gemaakte afspraken. Denk dat er verder niemand echt met hem wil. Voelt ie zich afgewezen. Zoiets?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de reden, even in een paar dagen je borg weggooien is wel bijzonder
Ik las het jaquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
? hoezo?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
We gaan het zien morgen, bij die 538 live stream...
Morgen wordt die Televizier ring eindelijk uitgereikt, daarom is 538 dan weer in de loods. Zo kwamen we vorige keer ook te weten dat Fabienne vertrokken wasquote:
A zo, ik volg die televizier ring gebeuren nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Morgen wordt die Televizier ring eindelijk uitgereikt, daarom is 538 dan weer in de loods. Zo kwamen we vorige keer ook te weten dat Fabienne vertrokken was
Is al te laat, Lautje heeft al een Haaien bandje om, als 'ie nu vertrekt bljft zijn plek 4 weken leeg .. een populair scenario tegenwoordigquote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:42 schreef freaky40 het volgende:
Laurel zit vooralsnog in het faalbondje denk ik. Als hij er uit gaat blijft er niets over want Angela schat ik niet zo heel goed in, maar laat verrassen en Sayf verkloot graag opdrachten...Maar wellicht komt er een vervanger voor Laurel. Zou eigenlijk wel moeten zo vroeg in de cyclus.
Hoef ik niet naar te luisteren. Tchin sip.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 22:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nog wat valse achterklap van De Homo.. ik wist niet dat DBG een eigen plopkap hadden ..
En de vraag Wie Is De Nieuwe Homo ( In of uit de kast) nu daar .. een BG zonder kan haast niet tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: kort verhaal langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
Sem een vrouwenmeppert
Lang verhaal kort: Sem zou zijn toenmalige vriendin op Bonaire zwaar hebben mishandeld..
Reactie Talpa: geen strafblad en er is eventueel beveiliging aanwezigIs dat dezelfde "Channel" die zei dat Lau al naar huis is?SPOILER: kort verhaal langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, het Laurel is Hard(y) weg gerend verhaal komt van degene die ook altijd de winnaars lekt.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat dezelfde "Channel" die zei dat Lau al naar huis is?
Ik zag een paar dagen geleden wel iets met rooie kaart langskomen, maar lijkt me moeilijk te gelovenquote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, het Laurel is Hard(y) weg gerend verhaal komt van degene die ook altijd de winnaars lekt.
Beiden haai, misschien dat ze er voor hebben moeten spelen ofzo?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 18:52 schreef LionHeart het volgende:
Sayf en Marjolein naar de Televizierring ..
Sayf ok, maar Marjolein??
Dacht ook eerst Floris te zien, maar Mercedes staat er welquote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:26 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat ik Fleuris net zag, maar het was Dennis die blijkbaar een andere coupe heeft.
Soms gebeurt dat ... had ik ook eerder deze weekquote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps verkeerde topic zie ik nu,sorry
Net mensenquote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms gebeurt dat ... had ik ook eerder deze week
Ik lees dit net op facebook van De bondgenoten van Daan en Mel 2025 Komt zo te lezen wel van een juicekanaal, dus zal wel niet waar zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het maar een rare gast die Sem. Alsof ie de hele tijd een act op staat te voeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 08-10-2026 21:50:07 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het kan best waar zijn. Ze posten niet alleen maar onzin. Staat trouwens hierboven ook al ergens in een post in een spoiler. Rechtstreeks van dat juice kanaal.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees dit net op facebook van De bondgenoten van Daan en Mel 2025 Komt zo te lezen wel van een juicekanaal, dus zal wel niet waar zijn
[ afbeelding ]
Had het gezien en hierboven inderdaad al gepost. Talpa maakt zich er niet zo druk om, er loopt genoeg beveiligingquote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees dit net op facebook van De bondgenoten van Daan en Mel 2025 Komt zo te lezen wel van een juicekanaal, dus zal wel niet waar zijn
[ afbeelding ]
O niet gezien, kwam het tegen op de tijdlijnquote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:48 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Het kan best waar zijn. Ze posten niet alleen maar onzin. Staat trouwens hierboven ook al ergens in een post in een spoiler. Rechtstreeks van dat juice kanaal.
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees dit net op facebook van De bondgenoten van Daan en Mel 2025 Komt zo te lezen wel van een juicekanaal, dus zal wel niet waar zijnOh jemig. Ik hoop dat het nep nieuws isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat hoop ik ook, vaak heb ik het niet zo hoog op met die juchychannelsquote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jemig. Ik hoop dat het nep nieuws is
Dat dusquote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, vaak heb ik het niet zo hoog op met die juchychannels
Lees net nog een stuk, waarin staat dat Talpa zegt dat hij niet veroordeeld is hij een psychische test heeft gehad en er bewaking isquote:Op donderdag 8 oktober 2026 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me sterk dat dit klopt, er wordt zo streng gecast bij dit soort programma's, kan niet waar zijn. Buiten dat weet ik nog niet wat ik van Sem vindt. Profileert zich een beetje als deug dominee en popi jopie.
Angela is verslaafd blijkbaar, ze móet tabak, en ze is NIET doorgeslagen maar er wordt WEL besteldquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Na de ring weer over naar de orde van de dag: de goeie ouwe tabakruzie, die weer terug is van weggeweest
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 12:31 schreef LionHeart het volgende:
We gaan veel plezier beleven aan Angela. Als ze blijft tenminste. Was zij gister wel in beeld?
Sem is zo'n type die zo overdreven blij en popi jopi doet dat je gewoon merkt dat het fake is en er iets niet klopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 08:21 schreef Scottie16 het volgende:
Mensen die in het begin popi jopi doen, haken al snel af. De ware aard komt wat later naar boven.
Ik had al het gevoel dat Angela voor herres zou zorgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Angela is verslaafd blijkbaar, ze móet tabak, en ze is NIET doorgeslagen maar er wordt WEL besteld
[ afbeelding ]
En Lau zit vanavond dus nog in de Loods
Anders wel irritatie, ze ontpopt nu al als een contiune Ouwe Giebelkut dat het net iets teveel isquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat Angela voor herres zou zorgen.
SBS is niet scheutig meer met delen blijkbaar zijn ze bang voor kijkcijfer verliesquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:47 schreef Puzzie het volgende:
Weinig spoilers nog in dit spoiler topic
Las dat er op juice-channels al hoop geruchten over hem gaan. Best heftig maar niet bevestigd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Sem is zo'n type die zo overdreven blij en popi jopi doet dat je gewoon merkt dat het fake is en er iets niet klopt.
O Jee, en dan denken wij er komt heel wat... zal wel tegenvallen zoals altijd als ze die voorstukkies laten zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Relletje.. Lautje en Angela over feesje en knoppendrukken in de nacht , spannend
[ afbeelding ]
Klopt, het zijn altijd nachtkaarsjes, maar Laurel fuckt al aardig opquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, en dan denken wij er komt heel wat... zal wel tegenvallen zoals altijd als ze die voorstukkies laten zien
Zal ook wel minimaal inbeeld komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, het zijn altijd nachtkaarsjes, maar Laurel fuckt al aardig op
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
Sem een vrouwenmeppert
Lang verhaal kort: Sem zou zijn toenmalige vriendin op Bonaire zwaar hebben mishandeld..
Reactie Talpa: geen strafblad en er is eventueel beveiliging aanwezigSPOILER: kort verhaal langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees dit net op facebook van De bondgenoten van Daan en Mel 2025 Komt zo te lezen wel van een juicekanaal, dus zal wel niet waar zijnSpannondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
IK hoop dat het leugens zijn, ik vertrouw die channels niet zoquote:
Ja ik vind dat ook niet okay.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hoop dat het leugens zijn, ik vertrouw die channels niet zo
Ja... dit soort dingen kunnen onterecht levens verpesten. Ik hoop dat het niet waar isquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hoop dat het leugens zijn, ik vertrouw die channels niet zo
Je ziet op facebook ook zoveel nepnieuws langs komen. Zijn allemaal van die reclame sites die voor iedere klik geld krijgen.quote:
Ja het gebeurd tegenwoordig helaas te vaak en er blijven altijd mensen die geloven wat er gezegd wordtquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 08:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dit soort dingen kunnen onterecht levens verpesten. Ik hoop dat het niet waar is
Ik kom daar nooit gelukkigquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet op facebook ook zoveel nepnieuws langs komen. Zijn allemaal van die reclame sites die voor iedere klik geld krijgen.
Ze maken een spannende koptest en de meeste trappen er in.
Ik lees het al niet eens meer
Ik kijk de tijdlijn altijd wel even, maar echt actief ben ik daar niet meer.quote:
Ik kijk bij die dingen altijd naar de reacties, dan weet je vaak al welke nonsens het is. Klikken op zulke links is niet handigquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet op facebook ook zoveel nepnieuws langs komen. Zijn allemaal van die reclame sites die voor iedere klik geld krijgen.
Ze maken een spannende koptest en de meeste trappen er in.
Ik lees het al niet eens meer
Ja zeker...quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het gebeurd tegenwoordig helaas te vaak en er blijven altijd mensen die geloven wat er gezegd wordt
Ik dacht jaren dat ik van facebook af was, totdat ik er vorig jaar in december achter kwam dat ik nog steeds facebook hadquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk de tijdlijn altijd wel even, maar echt actief ben ik daar niet meer.
Ik ook hoor, maar er zijn er altijd die het geloven en hoe men er zo negatief mogelijk op reageerdquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk bij die dingen altijd naar de reacties, dan weet je vaak al welke nonsens het is. Klikken op zulke links is niet handig
Er komt zoveel meuk voorbij
Ik vind het trouwens wel shockerend hoe mensen op anderen inhakken op de socials... Het gaat me echt te ver
[..]
Ja zeker...
Ik hoop voor alle partijen dat dit nonsens is!
Dat is zeker waar, op de groepen zitten vaak van die mensen die hard schreeuwen, alles beter denken te weten en het liefst de mensen tot hun bot afkraken. Inclusief de mensen die dicht bij die persoon staanquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik dacht jaren dat ik van facebook af was, totdat ik er vorig jaar in december achter kwam dat ik nog steeds facebook hadIk kreeg ineens allemaal berichten voor mijn verjaardag en ik begreep er niets van. Maar blijkbaar heb ik iets gedaan op insta waardoor die twee weer gekoppeld zijn, geen idee hoe of wat
![]()
Ik heb 2 keer gekeken maar het is zo veranderd , ik snap helemaal niets meer van facebook dus ik blijf liever weg.
Die groepen of clubs van bondgenoten heeft vaak zo'n tokkie gehalte , net als op X
Ja kloptquote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar er zijn er altijd die het geloven en hoe men er zo negatief mogelijk op reageerd
Vreselijk !!quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, op de groepen zitten vaak van die mensen die hard schreeuwen, alles beter denken te weten en het liefst de mensen tot hun bot afkraken. Inclusief de mensen die dicht bij die persoon staan
Ik heb mij zelf ook een keer mee laten slepen, daar schrok ik van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2026 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik bedoel ook puur over hoe stom en/of lelijk ze bepaalde mensen vinden. 'k Word er soms gewoon naar van. Ze gaan zo ver over mensen die ze niet kennen, enkel op televisie hebben gezien. Fok is daar super mild bij
En ja, hier oordeel ik ook hard: zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen. Echter gaat het daar veel harder, gemener en op de persoon dan ik ooit zou kunnen en willen doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |