Je zou bijna denken dat 'ie niet weg wil, zelfs met een tonquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop het, Delano mag thuis gaan rellen
Gaat 'ie voor SpeedExit Trofee?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
Laurel schijnt al weer weg te zijn volgens Jolanda![]()
![]()
Duur hostel geweestquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat 'ie voor SpeedExit Trofee?
Dat is snelquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
lolquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Sneller dan die gast die zijn doel in drie dagen had bereikt, kan bijna niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat 'ie voor SpeedExit Trofee?
Volgens het voorfilmpje houden Josh en Lies zich niet aan gemaakte afspraken. Denk dat er verder niemand echt met hem wil. Voelt ie zich afgewezen. Zoiets?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de reden, even in een paar dagen je borg weggooien is wel bijzonder
Ik las het jaquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:15 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
? hoezo?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 17:51 schreef KinKiJan het volgende:
We gaan het zien morgen, bij die 538 live stream...
Morgen wordt die Televizier ring eindelijk uitgereikt, daarom is 538 dan weer in de loods. Zo kwamen we vorige keer ook te weten dat Fabienne vertrokken wasquote:
A zo, ik volg die televizier ring gebeuren nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 18:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Morgen wordt die Televizier ring eindelijk uitgereikt, daarom is 538 dan weer in de loods. Zo kwamen we vorige keer ook te weten dat Fabienne vertrokken was
Is al te laat, Lautje heeft al een Haaien bandje om, als 'ie nu vertrekt bljft zijn plek 4 weken leeg .. een populair scenario tegenwoordigquote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:42 schreef freaky40 het volgende:
Laurel zit vooralsnog in het faalbondje denk ik. Als hij er uit gaat blijft er niets over want Angela schat ik niet zo heel goed in, maar laat verrassen en Sayf verkloot graag opdrachten...Maar wellicht komt er een vervanger voor Laurel. Zou eigenlijk wel moeten zo vroeg in de cyclus.
Hoef ik niet naar te luisteren. Tchin sip.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 22:51 schreef 5thencounter het volgende:
Nog wat valse achterklap van De Homo.. ik wist niet dat DBG een eigen plopkap hadden ..
En de vraag Wie Is De Nieuwe Homo ( In of uit de kast) nu daar .. een BG zonder kan haast niet tegenwoordig![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: kort verhaal langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
Sem een vrouwenmeppert
Lang verhaal kort: Sem zou zijn toenmalige vriendin op Bonaire zwaar hebben mishandeld..
Reactie Talpa: geen strafblad en er is eventueel beveiliging aanwezigIs dat dezelfde "Channel" die zei dat Lau al naar huis is?SPOILER: kort verhaal langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, het Laurel is Hard(y) weg gerend verhaal komt van degene die ook altijd de winnaars lekt.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat dezelfde "Channel" die zei dat Lau al naar huis is?
Ik zag een paar dagen geleden wel iets met rooie kaart langskomen, maar lijkt me moeilijk te gelovenquote:Op donderdag 8 oktober 2026 16:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, het Laurel is Hard(y) weg gerend verhaal komt van degene die ook altijd de winnaars lekt.
Beiden haai, misschien dat ze er voor hebben moeten spelen ofzo?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 18:52 schreef LionHeart het volgende:
Sayf en Marjolein naar de Televizierring ..
Sayf ok, maar Marjolein??
Dacht ook eerst Floris te zien, maar Mercedes staat er welquote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:26 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat ik Fleuris net zag, maar het was Dennis die blijkbaar een andere coupe heeft.
Soms gebeurt dat ... had ik ook eerder deze weekquote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oeps verkeerde topic zie ik nu,sorry
Net mensenquote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms gebeurt dat ... had ik ook eerder deze week
Ik lees dit net op facebook van De bondgenoten van Daan en Mel 2025 Komt zo te lezen wel van een juicekanaal, dus zal wel niet waar zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:42 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het maar een rare gast die Sem. Alsof ie de hele tijd een act op staat te voeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 08-10-2026 21:50:07 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het kan best waar zijn. Ze posten niet alleen maar onzin. Staat trouwens hierboven ook al ergens in een post in een spoiler. Rechtstreeks van dat juice kanaal.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees dit net op facebook van De bondgenoten van Daan en Mel 2025 Komt zo te lezen wel van een juicekanaal, dus zal wel niet waar zijn
[ afbeelding ]
Had het gezien en hierboven inderdaad al gepost. Talpa maakt zich er niet zo druk om, er loopt genoeg beveiligingquote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees dit net op facebook van De bondgenoten van Daan en Mel 2025 Komt zo te lezen wel van een juicekanaal, dus zal wel niet waar zijn
[ afbeelding ]
O niet gezien, kwam het tegen op de tijdlijnquote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:48 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Het kan best waar zijn. Ze posten niet alleen maar onzin. Staat trouwens hierboven ook al ergens in een post in een spoiler. Rechtstreeks van dat juice kanaal.
quote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees dit net op facebook van De bondgenoten van Daan en Mel 2025 Komt zo te lezen wel van een juicekanaal, dus zal wel niet waar zijnOh jemig. Ik hoop dat het nep nieuws isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat hoop ik ook, vaak heb ik het niet zo hoog op met die juchychannelsquote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh jemig. Ik hoop dat het nep nieuws is
Dat dusquote:Op donderdag 8 oktober 2026 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, vaak heb ik het niet zo hoog op met die juchychannels
Lees net nog een stuk, waarin staat dat Talpa zegt dat hij niet veroordeeld is hij een psychische test heeft gehad en er bewaking isquote:Op donderdag 8 oktober 2026 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Lijkt me sterk dat dit klopt, er wordt zo streng gecast bij dit soort programma's, kan niet waar zijn. Buiten dat weet ik nog niet wat ik van Sem vindt. Profileert zich een beetje als deug dominee en popi jopie.
Angela is verslaafd blijkbaar, ze móet tabak, en ze is NIET doorgeslagen maar er wordt WEL besteldquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 10:31 schreef KinKiJan het volgende:
Na de ring weer over naar de orde van de dag: de goeie ouwe tabakruzie, die weer terug is van weggeweest
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 12:31 schreef LionHeart het volgende:
We gaan veel plezier beleven aan Angela. Als ze blijft tenminste. Was zij gister wel in beeld?
Sem is zo'n type die zo overdreven blij en popi jopi doet dat je gewoon merkt dat het fake is en er iets niet klopt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 08:21 schreef Scottie16 het volgende:
Mensen die in het begin popi jopi doen, haken al snel af. De ware aard komt wat later naar boven.
Ik had al het gevoel dat Angela voor herres zou zorgen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Angela is verslaafd blijkbaar, ze móet tabak, en ze is NIET doorgeslagen maar er wordt WEL besteld
[ afbeelding ]
En Lau zit vanavond dus nog in de Loods
Anders wel irritatie, ze ontpopt nu al als een contiune Ouwe Giebelkut dat het net iets teveel isquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:53 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik had al het gevoel dat Angela voor herres zou zorgen.
SBS is niet scheutig meer met delen blijkbaar zijn ze bang voor kijkcijfer verliesquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:47 schreef Puzzie het volgende:
Weinig spoilers nog in dit spoiler topic
Las dat er op juice-channels al hoop geruchten over hem gaan. Best heftig maar niet bevestigd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Sem is zo'n type die zo overdreven blij en popi jopi doet dat je gewoon merkt dat het fake is en er iets niet klopt.
O Jee, en dan denken wij er komt heel wat... zal wel tegenvallen zoals altijd als ze die voorstukkies laten zienquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Relletje.. Lautje en Angela over feesje en knoppendrukken in de nacht , spannend
[ afbeelding ]
Klopt, het zijn altijd nachtkaarsjes, maar Laurel fuckt al aardig opquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Jee, en dan denken wij er komt heel wat... zal wel tegenvallen zoals altijd als ze die voorstukkies laten zien
Zal ook wel minimaal inbeeld komenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, het zijn altijd nachtkaarsjes, maar Laurel fuckt al aardig op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |