Het zal inderdaad vast uitgemolken worden tot ie echt weg isquote:Op dinsdag 22 september 2026 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een opluchting, stel je voor dat vanavond dat hele Ian&Joshy showtje nog een keer opgevoerd moet worden.. én ook nog de Ian+Wegweeskoffer show dat past nooit in één aflevering
Ik las het net , vraag mij altijd af hoe zij alles weet?quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:11 schreef sjaakspark het volgende:
Volgens Jolanda op tiktok gaat Ian naar huis
Iemand van de FEBOquote:Op woensdag 23 september 2026 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het net , vraag mij altijd af hoe zij alles weet?
Die meid spoort echt niet of ze wil Ian wel heel erg wanhopig. Hij heeft haar uitgelegd dat zijn vriendin hun manier van omgaan met elkaar niet leuk vind en nu hij afstand neemt van haar, komt ze verhaal halenquote:Op woensdag 23 september 2026 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
Joshy gaat verhaal halen bij Ian, ze pikt het niet zomaar opzij gezet te worden voor VrindinnetjeThuis
[ afbeelding ]
Ik vind het erg als je bewust iemand zijn relatie kapot wil maken.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die meid spoort echt niet of ze wil Ian wel heel erg wanhopig. Hij heeft haar uitgelegd dat zijn vriendin hun manier van omgaan met elkaar niet leuk vind en nu hij afstand neemt van haar, komt ze verhaal halen
Jup, afgewezen worden sucks en helemaal als bemoeitrol die dat overduidelijk niet gewend isquote:Op woensdag 23 september 2026 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die meid spoort echt niet of ze wil Ian wel heel erg wanhopig. Hij heeft haar uitgelegd dat zijn vriendin hun manier van omgaan met elkaar niet leuk vind en nu hij afstand neemt van haar, komt ze verhaal halen
Die (wan)hoop om nog een glimp van een camera te pakken voordat ze voorgoed de vergetelheid in gaan.. bijna een beetje zieligquote:Op donderdag 24 september 2026 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Aha! Daarom zijn ze bij de loods. Casper moet de batsbox even met Roxy testen en daar moet dit keer gewoon publiek bij
Een beetje uitbuiten.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Aah, dus die kwam 'gewoon even' een clipje opnemen voor een nieuw 'muziekje'
(voor geluid: rechtermuisknop op het filmpje -> show controls)
Hij zal zijn belletje wel gehad hebben intussen en het zal mij niets verbazen dat ze ook thuis snel hun keutel hebben ingetrokkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |