uhm.. ik open nieuw deel en bovenstaand bericht verschijntquote:Op maandag 7 september 2026 08:47 schreef Giggio het volgende:
Poekie kan gewoon niet eens een serieues uitmaakgesprek houden met Dietje zonder te lachen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2026 08:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
uhm.. ik open nieuw deel en bovenstaand bericht verschijnt
AI hier ook al aan de slag?
Wat Lionheart al zegt hij neemt automatisch de eerste post van het vorige topic mee.quote:Op maandag 7 september 2026 10:10 schreef LionHeart het volgende:
Geloof dat automatisch het 1e bericht van een reeks wordt doorgezet. Dus misschien kan @:Dotteke hier even iets moois van maken.
quote:Op maandag 7 september 2026 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Wat Lionheart al zegt hij neemt automatisch de eerste post van het vorige topic mee.
Heb er nu een ingezet die steeds mee kan
Zoals verwacht is Delano niet vertrokken.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Delano's naam zie ik nu alleen hier in 1 post verschijnen. Dus ik houd het voorlopig nog op 8. Zou het wel helemaal prima vinden als ie ook vertrekt.
Het record staat op 9 vertrekkers in cyclus 16, toen waren er 17 deelnemers waarvan 1 het zwarte schaap. Voor die 9 kwamen 8 nieuwe terug. In cyclus 25 vertrokken er 8, daar kwamen er gewoon 8 voor terug.
Extra plottwist: 1 iemand mag binnen een uur op de knop drukken, die kan dan met een ander uit een bondje naar keuze wisselen. Diegene mag niet weigeren en daarbij is de regel uit de eerste plottwist niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ploltwist met het maken van nieuwe bondjes, je mag maar met 2 personen uit je oude bondje verder, dus gemaakte afspraken heb je niets meer aan.
Nieuwe mensen moeten een kans krijgen. Als de bondjes gevormd zijn, op de bank gaan zitten en nog geen armbandje pakken...
Dit gaat leuk worden
Pff..en hoeveel keer per week moet de OP aangepast worden?quote:Op woensdag 9 september 2026 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Extra plottwist: 1 iemand mag binnen een uur op de knop drukken, die kan dan met een ander uit een bondje naar keuze wisselen. Diegene mag niet weigeren en daarbij is de regel uit de eerste plottwist niet meer van toepassing.
Uit het filmpje blijkt de volgende bondjes (dat is dus voor er iemand op de knop gedrukt heeft):
Haaien: Dylan, Hanna, Sayf, Ian
Slangen: Lisanne, Jordy, Anna-Mae, Kimberly
Vossen: Delano,
Gieren: Dennis,
[ afbeelding ]
Dus dan komt er nog een van te voren afgesproken 3manschap bij elkaar.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Extra plottwist: 1 iemand mag binnen een uur op de knop drukken, die kan dan met een ander uit een bondje naar keuze wisselen. Diegene mag niet weigeren en daarbij is de regel uit de eerste plottwist niet meer van toepassing.
Uit het filmpje blijkt de volgende bondjes (dat is dus voor er iemand op de knop gedrukt heeft):
Haaien: Dylan, Hanna, Sayf, Ian
Slangen: Lisanne, Jordy, Anna-Mae, Kimberly
Vossen: Delano,
Gieren: Dennis,
[ afbeelding ]
Vos Ricardo ontbreekt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:44 schreef LionHeart het volgende:
Filmpje van Jan op insta. Hij vertelt dat er iemand naar huis is en stemmen op de ring. Er is een Vos naar huis. Ik kan niet goed zien wie. In de comments lees ik dat Ricardo mist.
[ afbeelding ]
Volgens mij ook mix and match geweest
Die nieuwe blonde jongen staat achter Can.
Voor Ricardo is het wel duidelijk.. er zit niets "lekkers" bij de Nieuwen, en zijn kortgeleden te opgestartte relscriptje is uitgedooft als een nachtkaarstquote:Op vrijdag 11 september 2026 13:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer dat mensen daar de laatste tijd vertrekken als een nieuwe cyclus net is begonnen. Vertrek dan op het einde van de vorige cyclus, dan hadden we nog een nieuw iemand in de loods gehad.
Denk dat hij zijn borg pissen is als hij of andere quitters vroegtijdig vertrekken.quote:Op vrijdag 11 september 2026 19:31 schreef Chanel5 het volgende:
Weer zo'n kloothommel die net aan het begin zijn bondje laat stikken. Misschien een soort van boete op zetten, gebeurt te vaak.
Misschien is Fabienne gevraagdquote:Op zaterdag 12 september 2026 07:57 schreef sjaakspark het volgende:
Fabienne en Simone kwamen toch gelijktijdig in de bondgenoten? Waarom hoeft Fabienne dan geen borg te betalen maar Simone wel. Dat werd gezegd in hun tiktok.
Hopelijk is het maar voor evenquote:Op maandag 14 september 2026 12:02 schreef 5thencounter het volgende:
En de MercSchnabbel, effe bijverdienen bij Papa Mol![]()
[ afbeelding ]
Dan haak ik zo af, hou niet van zuipfeestjes, dat dronken gelal en gedrag hoeft van mij nietquote:Op maandag 14 september 2026 12:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Loods gaat nog een hoop zuipfeesies krijgenincl gratis een Mercedes erbij
Nou ja in dit geval moest het wel weer, de cyclusvullers van deze keer zijn zo'n beetje de vervendste en rottigste zooitje zeiklullen ooit, daar moet wel ingegrepen worden met drankquote:Op maandag 14 september 2026 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan haak ik zo af, hou niet van zuipfeestjes, dat dronken gelal en gedrag hoeft van mij niet
En de rest is een weer LLDL XXLoodsquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
Slecht nieuws van thuis voor Ricardo![]()
[ afbeelding ]
Ranking The Bitches is weer in volle gang bij de Boys idd.. kreten als " alleen voor 'm erin te hangen" vliegen alquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En de rest is een weer LLDL XXLoods
Het is geen zwarte brief, toch lijkt hij behoorlijk overstuur te zijn en zal de loods denk ik verlaten. Wat Jan eerder al aankondigde dat er weer iemand de loods had verlaten.quote:Op dinsdag 15 september 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hij werd vorige week al vermist op een spoiler van Jan zelfquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is geen zwarte brief, toch lijkt hij behoorlijk overstuur te zijn en zal de loods denk ik verlaten. Wat Jan eerder al aankondigde dat er weer iemand de loods had verlaten.
Geen zwarte brief, dacht altijd dat dat de slechte nieuwsbrenger wasquote:Op dinsdag 15 september 2026 11:23 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Janke en brulle en godverdomme roepen bij een "witte" brief is idd niet erg normaal, hij zal er iig wel door naar huis moeten blijkbaarquote:Op dinsdag 15 september 2026 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen zwarte brief, dacht altijd dat dat de slechte nieuwsbrenger was
Maar hij is wel behoorlijk van slag dus leuk is het niet
Ja bekend was al dat hij wegging. We gaan het vast vanavond horen.quote:Op dinsdag 15 september 2026 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Janke en brulle en godverdomme roepen bij een "witte" brief is idd niet erg normaal, hij zal er iig wel door naar huis moeten blijkbaar
Malgosia mist haar schoonzoontjequote:Op dinsdag 15 september 2026 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Janke en brulle en godverdomme roepen bij een "witte" brief is idd niet erg normaal, hij zal er iig wel door naar huis moeten blijkbaar
Tsja wie of wat zal het zijn, hondje, poesje Opa,Oma. Neefje Nichtje, huis afgebrand.. spannendquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Malgosia mist haar schoonzoontje
Dan zou je denken een zwarte envelope, maar mssn waren die opquote:Op dinsdag 15 september 2026 16:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja wie of wat zal het zijn, hondje, poesje Opa,Oma. Neefje Nichtje, huis afgebrand.. spannend
Dat zou een lullige mindfuck zijn als het idd om iets ernstigs gaatquote:Op dinsdag 15 september 2026 18:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan zou je denken een zwarte envelope, maar mssn waren die op
Wauw een alvleesklieronsteking doet echt heel veel pijn, mijn schoonzoon heeft er laatst bijna een week voor in het ziekenhuis gelezen en hij is er zo snel vanaf?quote:Op woensdag 16 september 2026 10:50 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig, altvleesklierontsteking maar die heeft DieLanos lichaam zelf helemaal opgelost door zware medicatie & Rust&Regelmaat ..![]()
Wel waren op de MRI scan veel verstoppingen gezien.. dus wilde ze een gastroscopie maar of die ook is uitgevoerd is niet duidelijk
[ afbeelding ]
Hij zegt van wel, maar ja een extra steek wie zal het zeggen, of hij moet gewoon van zijn verstoppingen afquote:Op woensdag 16 september 2026 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw een alvleesklieronsteking doet echt heel veel pijn, mijn schoonzoon heeft er laatst bijna een week voor in het ziekenhuis gelezen en hij is er zo snel vanaf?
Sjeezus.. wat een aandachthoerenquote:Op woensdag 16 september 2026 18:24 schreef JJ76 het volgende:
Wow die spoiler op socials met betrekking tot afhalen Ricardo. Meteen voor het blok buiten de poort.
Wat een toneelstuk zeg, hier leen je je toch niet voor, dit doe je toch niet op cam.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezus.. wat een aandachthoeren![]()
Gelukkig is dit eenmalig![]()
[ afbeelding ]
Normaal is het ook knuffel, koffertje weg en vroem plettewezen.. maar ja die mag nog even buitenpoorts uitgemolken wordenquote:Op woensdag 16 september 2026 18:52 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat een toneelstuk zeg, hier leen je je toch niet voor, dit doe je toch niet op cam.
De fuik staat wagenwijd openquote:Op dinsdag 22 september 2026 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Gaat gewoon lekker voor de bijl, can't wait.
Ja ze gaan allemaal vroeg of laat naar huis, maar nu gelijk of bij einde cyclus waar er vast nog wel een stel verdwijnenquote:Op dinsdag 22 september 2026 18:11 schreef sjaakspark het volgende:
Volgens Jolanda op tiktok gaat Ian naar huis
Ian is nu al wegquote:Op dinsdag 22 september 2026 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze gaan allemaal vroeg of laat naar huis, maar nu gelijk of bij einde cyclus waar er vast nog wel een stel verdwijnen
Wat een opluchting, stel je voor dat vanavond dat hele Ian&Joshy showtje nog een keer opgevoerd moet worden.. én ook nog de Ian+Wegweeskoffer show dat past nooit in één afleveringquote:Op dinsdag 22 september 2026 18:32 schreef KinKiJan het volgende:
Mooi!
Voortijdig einde van dit dejavu verhaaltje.
Het zal inderdaad vast uitgemolken worden tot ie echt weg isquote:Op dinsdag 22 september 2026 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een opluchting, stel je voor dat vanavond dat hele Ian&Joshy showtje nog een keer opgevoerd moet worden.. én ook nog de Ian+Wegweeskoffer show dat past nooit in één aflevering
Ik las het net , vraag mij altijd af hoe zij alles weet?quote:Op dinsdag 22 september 2026 18:11 schreef sjaakspark het volgende:
Volgens Jolanda op tiktok gaat Ian naar huis
Iemand van de FEBOquote:Op woensdag 23 september 2026 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het net , vraag mij altijd af hoe zij alles weet?
Die meid spoort echt niet of ze wil Ian wel heel erg wanhopig. Hij heeft haar uitgelegd dat zijn vriendin hun manier van omgaan met elkaar niet leuk vind en nu hij afstand neemt van haar, komt ze verhaal halenquote:Op woensdag 23 september 2026 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
Joshy gaat verhaal halen bij Ian, ze pikt het niet zomaar opzij gezet te worden voor VrindinnetjeThuis
[ afbeelding ]
Ik vind het erg als je bewust iemand zijn relatie kapot wil maken.quote:Op woensdag 23 september 2026 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die meid spoort echt niet of ze wil Ian wel heel erg wanhopig. Hij heeft haar uitgelegd dat zijn vriendin hun manier van omgaan met elkaar niet leuk vind en nu hij afstand neemt van haar, komt ze verhaal halen
Jup, afgewezen worden sucks en helemaal als bemoeitrol die dat overduidelijk niet gewend isquote:Op woensdag 23 september 2026 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die meid spoort echt niet of ze wil Ian wel heel erg wanhopig. Hij heeft haar uitgelegd dat zijn vriendin hun manier van omgaan met elkaar niet leuk vind en nu hij afstand neemt van haar, komt ze verhaal halen
Die (wan)hoop om nog een glimp van een camera te pakken voordat ze voorgoed de vergetelheid in gaan.. bijna een beetje zieligquote:Op donderdag 24 september 2026 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Aha! Daarom zijn ze bij de loods. Casper moet de batsbox even met Roxy testen en daar moet dit keer gewoon publiek bij
Een beetje uitbuiten.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Aah, dus die kwam 'gewoon even' een clipje opnemen voor een nieuw 'muziekje'
(voor geluid: rechtermuisknop op het filmpje -> show controls)
Hij zal zijn belletje wel gehad hebben intussen en het zal mij niets verbazen dat ze ook thuis snel hun keutel hebben ingetrokkenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |