uhm.. ik open nieuw deel en bovenstaand bericht verschijntquote:Op maandag 7 september 2026 08:47 schreef Giggio het volgende:
Poekie kan gewoon niet eens een serieues uitmaakgesprek houden met Dietje zonder te lachen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 september 2026 08:47 schreef Giggio het volgende:
[..]
uhm.. ik open nieuw deel en bovenstaand bericht verschijnt
AI hier ook al aan de slag?
Wat Lionheart al zegt hij neemt automatisch de eerste post van het vorige topic mee.quote:Op maandag 7 september 2026 10:10 schreef LionHeart het volgende:
Geloof dat automatisch het 1e bericht van een reeks wordt doorgezet. Dus misschien kan @:Dotteke hier even iets moois van maken.
quote:Op maandag 7 september 2026 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Wat Lionheart al zegt hij neemt automatisch de eerste post van het vorige topic mee.
Heb er nu een ingezet die steeds mee kan
Zoals verwacht is Delano niet vertrokken.quote:Op donderdag 3 september 2026 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Delano's naam zie ik nu alleen hier in 1 post verschijnen. Dus ik houd het voorlopig nog op 8. Zou het wel helemaal prima vinden als ie ook vertrekt.
Het record staat op 9 vertrekkers in cyclus 16, toen waren er 17 deelnemers waarvan 1 het zwarte schaap. Voor die 9 kwamen 8 nieuwe terug. In cyclus 25 vertrokken er 8, daar kwamen er gewoon 8 voor terug.
Extra plottwist: 1 iemand mag binnen een uur op de knop drukken, die kan dan met een ander uit een bondje naar keuze wisselen. Diegene mag niet weigeren en daarbij is de regel uit de eerste plottwist niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 9 september 2026 12:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ploltwist met het maken van nieuwe bondjes, je mag maar met 2 personen uit je oude bondje verder, dus gemaakte afspraken heb je niets meer aan.
Nieuwe mensen moeten een kans krijgen. Als de bondjes gevormd zijn, op de bank gaan zitten en nog geen armbandje pakken...
Dit gaat leuk worden
Pff..en hoeveel keer per week moet de OP aangepast worden?quote:Op woensdag 9 september 2026 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Extra plottwist: 1 iemand mag binnen een uur op de knop drukken, die kan dan met een ander uit een bondje naar keuze wisselen. Diegene mag niet weigeren en daarbij is de regel uit de eerste plottwist niet meer van toepassing.
Uit het filmpje blijkt de volgende bondjes (dat is dus voor er iemand op de knop gedrukt heeft):
Haaien: Dylan, Hanna, Sayf, Ian
Slangen: Lisanne, Jordy, Anna-Mae, Kimberly
Vossen: Delano,
Gieren: Dennis,
[ afbeelding ]
Dus dan komt er nog een van te voren afgesproken 3manschap bij elkaar.quote:Op woensdag 9 september 2026 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Extra plottwist: 1 iemand mag binnen een uur op de knop drukken, die kan dan met een ander uit een bondje naar keuze wisselen. Diegene mag niet weigeren en daarbij is de regel uit de eerste plottwist niet meer van toepassing.
Uit het filmpje blijkt de volgende bondjes (dat is dus voor er iemand op de knop gedrukt heeft):
Haaien: Dylan, Hanna, Sayf, Ian
Slangen: Lisanne, Jordy, Anna-Mae, Kimberly
Vossen: Delano,
Gieren: Dennis,
[ afbeelding ]
Vos Ricardo ontbreekt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2026 12:44 schreef LionHeart het volgende:
Filmpje van Jan op insta. Hij vertelt dat er iemand naar huis is en stemmen op de ring. Er is een Vos naar huis. Ik kan niet goed zien wie. In de comments lees ik dat Ricardo mist.
[ afbeelding ]
Volgens mij ook mix and match geweest
Die nieuwe blonde jongen staat achter Can.
Voor Ricardo is het wel duidelijk.. er zit niets "lekkers" bij de Nieuwen, en zijn kortgeleden te opgestartte relscriptje is uitgedooft als een nachtkaarstquote:Op vrijdag 11 september 2026 13:57 schreef MacDeMarco het volgende:
Jammer dat mensen daar de laatste tijd vertrekken als een nieuwe cyclus net is begonnen. Vertrek dan op het einde van de vorige cyclus, dan hadden we nog een nieuw iemand in de loods gehad.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |