Eigenlijk ook heel asociaal van die advocaat dat ie expliciet zij dat een man de ene persoon was.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:31 schreef TwenteFC het volgende:
Wel zo eerlijk met de retrial dat we de man/vrouw verhouding omdraaien.
Er werd constant ingepraat op de emotie van de vrouwelijke juryleden en de vrouwelijke identiteit. Je ziet het zelfs hier dat een boel vrouwen deze zaak niet los kunnen zien van hun eigen anekdotes en emoties. Met pijn er moeite komt er nog uit dat ze misschien wel gedwongen 'geholpen' moet worden.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eigenlijk ook heel asociaal van die advocaat dat ie expliciet zij dat een man de ene persoon was.
"Per ongeluk" , maar dat is schijnbaar ook maar even medegedeeld.
Ik zie hier in dit topic geen vrouwen die er een mening over hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:41 schreef TwenteFC het volgende:
Wel de disclaimer dat de vrouwen zeker in dit topic ook wel de hardliners zijn i.t.t. de gesprekken die ik hier over heb gehad met vrouwen persoonlijk. Gedeelte daarvan pleitte voor de stoel.
Wie heeft het over triggeren? Lopen de emoties wat op dat je begint te steken?quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie hier in dit topic geen vrouwen die er een mening over hebben.
Ik ken de hele zaak niet, en die vrouw niet.
Ik ken niemand die het er over heeft.
Waarom triggert dit jou zo?
In Groningen was afgelopen week nog een rechtszaak bezig tegen twee vrouwen die hun kinderen zwaar hadden mishandeld, en ik heb van geen enkel levend wezen, man of vrouw, enige sympathie of begrip gelezen.
Waarom triggert deze zaak in de VS jou zo? En wat een paar vrouwen daar vinden? Lekker boeiend.
Wel allemaal mannen hier die het reuze interessant vinden en er komen behoorlijk vrouw onvriendelijke opmerkingen voorbij.
Zielig eigenlijk dat je voor een zaak die in de VS speel en waar niemand hier iets van weet je zielige punten moet maken over vrouwen in het algemeen.
Ik vind jou nogal obsessief en emotioneel over deze zaak, die op een ander continent speelt.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wie heeft het over triggeren? Lopen de emoties wat op dat je begint te steken?
Dit is een topic over die zaak, dus we hebben het hier over die zaak. Misschien dat het idee van een topic je niet helemaal duidelijk is dat daar de verwarring ontstaat?quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind jou nogal obsessief en emotioneel over deze zaak, die op een ander continent speelt.
Nou er waren meerdere users in R&P die dit topic wel heel graag wilde bespreken, zelfs na een modbreak, maar een paar wilde dat absoluut niet daar.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind jou nogal obsessief en emotioneel over deze zaak, die op een ander continent speelt.
Pseudo-moderatie is niet toegestaan toch?quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou er waren meerdere users in R&P die dit topic wel heel graag wilde bespreken, zelfs na een modbreak, maar een paar wilde dat absoluut niet daar.
Nu doe je net alsof TwenteFC het ook niet in NWS mag bespreken?
Het werd teveel offtopic geneuzel mbt ander onderwerp..quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:59 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Pseudo-moderatie is niet toegestaan toch?
Ja, hou het dan ook bij de zaak.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou er waren meerdere users in R&P die dit topic wel heel graag wilde bespreken, zelfs na een modbreak, maar een paar wilde dat absoluut niet daar.
Nu doe je net alsof TwenteFC het ook niet in NWS mag bespreken?
Nice timingquote:Op vrijdag 4 september 2026 21:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, hou het dan ook bij de zaak.
En niet de ene na de andere domme opmerking over vrouwen.
Dat is blijkbaar lastig voor sommige users.
Het gaat ook niet om vrouwen in het algemeen maar zo proberen sommigen het inderdaad wel te spinnen. Het gaat om een groepje dat zich geen houding weet te geven en helemaal door draaft en die mag je best aanspreken helemaal in een situatie met drie dode onschuldige compleet weerloze kindjes. Net zoals je tate fanboys moet aanspreken. Dat soort gedrag moeten we aan beide kanten niet normaliseren.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, hou het dan ook bij de zaak.
En niet de ene na de andere domme opmerking over vrouwen.
Dat is blijkbaar lastig voor sommige users.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om vrouwen in het algemeen maar zo proberen sommigen het inderdaad wel te spinnen. Het gaat om een groepje dat zich geen houding weet te geven en helemaal door draaft en die mag je best aanspreken helemaal in een situatie met drie dode onschuldige compleet weerloze kindjes. Net zoals je tate fanboys moet aanspreken. Dat soort gedrag moeten we aan beide kanten niet normaliseren.
Daar hoef je mij niet op aan te spreken.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt.
Maar roepen dat vrouwen hun stemrecht hierom moet worden ontnomen, is dan ook absurd. En toch gebeurt dat, zelfs hier in het topic.
nee dat is het niet, als moord goedgepraat kan worden vanwege vrouwelijke hormonen wat zegt dat dan over andere beslissingen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt.
Maar roepen dat vrouwen hun stemrecht hierom moet worden ontnomen, is dan ook absurd. En toch gebeurt dat, zelfs hier in het topic.
Liberalen hebben niet vaker mentale stoornissen dan andere mensen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:37 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
nee dat is het niet, als moord goedgepraat kan worden vanwege vrouwelijke hormonen wat zegt dat dan over andere beslissingen.
Het feit dat de vrouwen in die jury waarschijnlijk haar vrij willen spreken zegt genoeg over het mentale kunnen en redeneren van die vrouwen.
Het gaat hier ook over de VS, een land waar liberalen vaak mentale stoornissen hebben en alleen met emoties kunnen denken.
Maar helaas verspreid die mentaliteit ook naar andere landen.
Steve_carell.jpgquote:Op vrijdag 4 september 2026 22:20 schreef ootjekatootje het volgende:
De jury is er niet uitgekomen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)de-mislukt~ab732dc2/
Er zijn in de VS onderzoeken die een verband laten zien dat liberalen vaker mentale problemen en een slechtere mentale gezondheid hebben.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Liberalen hebben niet vaker mentale stoornissen dan andere mensen.
De hoeveelheid nonsens (en erger) die hier rondgepompt wordt, is stuitend.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 5 september 2026 02:45 schreef vul_maar_in het volgende:
Reminder: Deze oude man is niet ongelukkig en overweegt geen zelfmoord ("Refusing to apply the law" = isn't ruling the way I want):
Bekijk deze YouTube-video
Nounounou https://qz.com/967895/thr(...)to-wage-war-than-menquote:Op zaterdag 5 september 2026 09:36 schreef Lenny77 het volgende:
Alsjeblieft zeg... de wereld heeft altijd in brand gestaan door vooral mannen.
Ik denk dat de meeste mannen op FOK! helemaal niet willen dat vrouwen hun kiesrecht moeten verliezen of dat vrouwen alleen in de keuken horen.quote:It’s one step forward for Clancy, but one step backward for womankind. In the aftermath of the death of famed feminist activist Gloria Steinem, women have found ourselves set back generations, at the hands of Steinem’s proteges.
Growing up, we were told we could do anything. We could be an astronaut, an engineer, a surgeon, or even the president. Now, apparently, the game is off.
Do you want a space shuttle piloted by a woman who could experience such extreme hormonal mood swings that she could snap and murder everyone else on board?
Would you trust a building engineered by a woman whose judgment can be clouded by a cocktail of SSRIs and other mood-altering medications?
And when the first female commander-in-chief decides it’s time to go to war with Paraguay, should the generals ask: Madam President, are you sure — or are you just mad because you’re PMSing?
It’s not just in the professional realm that Lindsay Clancy has set back womankind. In the most important way, Clancy and her supporters have endangered the most sacred role a woman can ever hold: that of a mother.
Across social media during the trial, legions of mothers posted in support of Clancy, claiming they could easily have been her. They discussed their own postpartum struggles and, inexplicably, suggested that those struggles made them somehow “vulnerable” to the same affliction they say drove Clancy to murder her children.
Despite lying to providers about the fact that she was a threat to herself and others, and despite never presenting with postpartum psychosis, Clancy was, we now know, indeed a deadly threat.
And now, every time a woman presents with depression, anxiety, suicidal ideation, or intrusive thoughts, a cloud of suspicion can hang over her.
Clancy’s supporters claim that her husband Patrick never should have left her alone with their children. But follow that argument to its logical conclusion, and millions of American men have not only license but a responsibility to restrict their wives’ freedom with their own children.
Clancy’s supporters have greased the slippery slope, and they won’t enjoy the ride to the bottom.
If Patrick Clancy didn’t do enough, then the argument holds that any woman experiencing serious postpartum struggles should lose custody and unsupervised visitation. Mom is too volatile to be trusted with her own children; better leave them with Dad, who isn’t susceptible to the violent hormonal and psychiatric instability we have just spent months being told can overtake a mother without warning.
For decades, feminists fought against the idea that women were too emotional, too hormonal and too unstable to be trusted with the same responsibilities as men.
Gloria Steinem’s generation demanded that women be judged by the same standards as men because women were equally capable of meeting them.
Now, thanks to their empathy for one woman, Lindsay Clancy’s defenders are making the opposite case: that a woman’s hormones, biology, and mental health can render her completely incapable of controlling herself, so much so that she can’t even be held responsible for the murder of her three children.
Congratulations to Lindsay Clancy’s defenders. They may have helped hang a jury. But in the process, they resurrected the oldest argument against female equality — and dressed it up as feminism.
Oh er zitten genoeg rotte appels tussen de vrouwen.. En in mijn post zie je ook dat ik dat veroordeel.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:30 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Nounounou https://qz.com/967895/thr(...)to-wage-war-than-men
Het verschil met deze zaak ( en vrouwenzaken in zijn algemeenheid ) is natuurlijk dat men bij mannen veel makkelijker erkent dat er gewoon rotte appels tussen zit. Bij vrouwen is het zelden tot nooit hun schuld, er is altijd wel één of andere verklaring of nuance te vinden waarom ze tot hun gruweldaad gekomen zijn.
Het gaat dan ook niet om de daad van mevrouw Clancy maar om de reactie van een aanzienlijk aantal vrouwen.
Bij Timothy Ray Jones Jr. had men slechts een paar uur nodig om tot gerechtigheid te komen.
Maar dat is toch niet zo? Hoe vaak zie ik berichten over verwarde mannen, TBS, ontoerekeningsvatbaar? Daar proberen die advocaten het toch altijd op te steken??quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen op FOK! helemaal niet willen dat vrouwen hun kiesrecht moeten verliezen of dat vrouwen alleen in de keuken horen.
Het enige dat mij verbaast is dat als er 3 kinderen vermoord worden er alleen bij een vrouw rekening gehouden mag worden met psychische omstandigheden.
Misschien zegt dit opinie stukje van een vrouw uit de NY Post het wel treffend, dit heeft de zaak van de normale vrouw geen goed gedaan.
En ook op FOK! zag ik subtiele en niet zo subtiele hints dat haar man medeschuldig was.
Ik en anderen vinden daar wat van.
En de volgende moord is alweer gepleegd en dan wordt het voor de aanhang van Clancy heel lastig om bij deze zaak haar niet te steunen, want alleen psychoses na een zwangerschap is niet voldoende.
https://www.nbcnews.com/n(...)ting-harm-rcna596197
Nouuuuuuu.... dat zien we inderdaad op straat wanneer er weer ergens een paars haar/groene broeken optocht gaande is.quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Genoeg onderzoeken die dit aantonen uit de VS. Wat is jouw bron?quote:Op vrijdag 4 september 2026 21:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Liberalen-progressieven vinden grijpen naar geweld om hun standpunten de bereiken ook steeds normaler. Bleek uit een onderzoek aantal keer hier gepost. Dus ja.quote:Op vrijdag 4 september 2026 23:54 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Er zijn in de VS onderzoeken die een verband laten zien dat liberalen vaker mentale problemen en een slechtere mentale gezondheid hebben.
Natuurlijk ook wel logisch
Sly's dikke duim.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Genoeg onderzoeken die dit aantonen uit de VS. Wat is jouw bron?
ja maar ik heb van de week geen mannen gezien 1 miljoen euro hebben opgehaald voor Richard K.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo? Hoe vaak zie ik berichten over verwarde mannen, TBS, ontoerekeningsvatbaar? Daar proberen die advocaten het toch altijd op te steken??
Ik begrijp sowieso niet dat er zoveel directe steun is.. Steek het geld in een fonds voor onderzoek, niet naar de familie..quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
ja maar ik heb van de week geen mannen gezien 1 miljoen euro hebben opgehaald voor Richard K.
Er stonden geen mannen te demonstreren
[Spoiler]
En hoeveel moeite hebben we gedaan om een zeker persoon met psychoses van dit forum af te krijgen met zijn allen
[/spoilers]
Dat een advocaat (zelfs Roethof in bepaalde zaken) alles uit de kast haalt, snap ik 100%.
En dat mannen (sowieso de mens ansich) een grotere risico vormen ben ik het ook mee eens.
Troost je met de gedachte dat als een man iemand vermoordt dat de kans 85% is dat het een andere man is. En dan ga ik niet schermen met "maar vrouwen moorden ook".
Het ging ook om de hoeveelheid steun die ze kreegt en hoe langer deze zaak duurde hoe meer het er bleken te zijn.
In die zin verdient het dus de ophef.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat er zoveel directe steun is.. Steek het geld in een fonds voor onderzoek, niet naar de familie..
En laten we ook niet vooral doen dat het Amerikaanse zorgsysteem slecht is voor zwangere vrouwen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat er zoveel directe steun is.. Steek het geld in een fonds voor onderzoek, niet naar de familie..
Ophef?quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
In die zin verdient het dus de ophef.
bij die mannelijke rechtszaken wordt de wilsbekwaamheid niet betwist daarom eindigen ze ook in de bak, zoals bij deze vrouw ook zou moeten gebeurenquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:47 schreef Koekoekmakto het volgende:
Het hormonenargument. Kan idd voor- en tegen je gebruikt worden. Echt origineel kan ik het niet meer noemen om dan de gehele groep vrouwen maar als instabiel af te schilderen en stemrecht te willen ontnemen.
Als je op basis van alle rechtzaken aggressieve mannen vervolgens het stemrecht zou willen ontnemen zijn we volgens mij nog veel langer bezig.
Aantallen, verhoudingen en perspectief. Het interessante van deze casus is wel de vraag mbt wilsbekwaamheid en verantwoordelijkheid. Maar ik ben als koekoek sowieso geïnteresseerd in koekoeknieuws.
Neem eens een kijkje in een TBS. Psychoses komen ook vaker voor bij mannen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bij die mannelijke rechtszaken wordt de wilsbekwaamheid niet betwist daarom eindigen ze ook in de bak, zoals bij deze vrouw ook zou moeten gebeuren
you can’t have your cake and eat it too
die zitten niet in een tbs kliniek omdat ze man zijn, vooralsnogquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:55 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje in een TBS.
Maar ook bij mannen wordt regelmatig de wilsbekwaamheid betwist. Het is dus niet zo dat mannen vaker wilsbekwaam worden veroordeeld en vrouwen niet.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
die zitten niet in een tbs kliniek omdat ze man zijn, vooralsnog
Sterk. Bedankt Mr. Frank Visser!quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik heb dit verder niet gevolgd, maar sowieso is deze mevrouw schuldig. Dat kan men onmiddellijk constateren op basis van haar puntige gelaatstrekken. Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
Het probleem is dat er teveel vrouwen opkomen voor een moordenaar onder de noemer van "depressie". Wat alle verantwoordelijkheid weghaalt en dus uitweg geeft dat hormonen je ontoerekeningsvatbaar maken en met moord kan wegkomen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ophef?
Ja
Vrouwen zijn gek!! Hormonaal!! Alles afpakken!11!!1!11!
Nee
Ik gebruikte ook bewust het woord ophefquote:Op zaterdag 5 september 2026 11:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ophef?
Ja
Vrouwen zijn gek!! Hormonaal!! Alles afpakken!11!!1!11!
Nee
En dat is dus niet waar..quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bij die mannelijke rechtszaken wordt de wilsbekwaamheid niet betwist daarom eindigen ze ook in de bak, zoals bij deze vrouw ook zou moeten gebeuren
you can’t have your cake and eat it too
Ik zie wereldwijd nog geen vrouwen op de straat.quote:Op zaterdag 5 september 2026 12:37 schreef kun_bbongal het volgende:
[..]
Het probleem is dat er teveel vrouwen opkomen voor een moordenaar onder de noemer van "depressie". Wat alle verantwoordelijkheid weghaalt en dus uitweg geeft dat hormonen je ontoerekeningsvatbaar maken en met moord kan wegkomen.
Als dat wettelijk wordt vastgesteld met een vonnis, dan zijn vrouwen dus niet te vertrouwen in posities van macht. Dat is het gevolg hiervan. Het feit dat vrouwen dit verdedigen is in mijn mening ziekelijk, vooral het direct afschuiven van haar verantwoordelijkheid en meteen haar man veroordelen, zelfs nadat ze het toe had gegeven.
Er zijn gewoon teveel die voor haar op komen en dat laat zien dat die vrouwen geen stemrecht verdienen.
Die EEN DEEL van de vrouwen binnen onze grenzen hebben betrokkenquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:06 schreef Memeowitz het volgende:
Alles moest er veranderen omdat vrouwen in het algemeen suggereerden dat alle mannen het probleem waren, en niet de kleine groep agressieve immigrante buitenlanders die vrouwen notabene zelf graag binnen onze grenzen hebben betrokken.
Gewoon gestoord!quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zie wereldwijd nog geen vrouwen op de straat.
Het zijn op grote schaal maar een paar gekkies die daar staan.
Dat kan je niet de hele vrouwelijke bevolking aanrekenen?
Amerika is sowieso al gestoord
quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:30 schreef Droopie het volgende:
[..]een deel van Amerika is gestoord 😬 joh.
nice argumentsquote:
Iets oudere cijfers:quote:
mis je nou expres de kern van de gehele discussie? het gaat erom dat het gelinkt wordt aan geslacht, en zonder dat rapport door te lezen, en zoals reeds aangehaald, zit er niemand in een tbs kliniek omdat die man is.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iets oudere cijfers:
https://www.rechtspraak.n(...)elen-in-2019-en-2020
Verlengingen: 1049 keer.
Toegekend: 273 keer.
Dus het is niet zo dat dit alleen bij gekke vrouwtjes met smoesjes als kusjekroel toegepast wordt.
94% man
6% vrouw
Jij zegt dit:quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mis je nou expres de kern van de gehele discussie? het gaat erom dat het gelinkt wordt aan geslacht, en zonder dat rapport door te lezen, en zoals reeds aangehaald, zit er niemand in een tbs kliniek omdat die man is.
Dan heb je niet alles gezien, ze heeft weldegelijk gehuild.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:39 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb haar geen enkele keer verdrietig gezien. Ze zit daar niet als een moeder die zichtbaar lijdt onder de daden die zij verricht heeft. Geen verdriet, geen uitputtingsverschijnselen. Je ziet een staal ijskoud emotieloos gezicht.
Geen idee of ze aan de medicatie zit momenteel. Maar als advocaat zou ik adviseren. Neutraal blijven kijken, niet lachen, probeer je emoties onder controle te houden en laat mij het werk doen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:43 schreef summerismagic101 het volgende:
[..]
Dan heb je niet alles gezien, ze heeft weldegelijk gehuild.
Daarnaast veronderstel ik dat ze onder de medicatie zit, en tevens zal zij weinig meer hebben om voor te leven denk ik.
Ik heb genoeg gezienquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:43 schreef summerismagic101 het volgende:
[..]
Daarnaast veronderstel ik dat ze onder de medicatie zit, en tevens zal zij weinig meer hebben om voor te leven denk ik.
Ik ben hun ambassadeur hoezo vertrekken? De ambassade is Afghanistanquote:Op vrijdag 4 september 2026 17:18 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Afghanistan, het beloofde land. Wanneer vertrek je?
Heb even gezocht en het kloptquote:Op zaterdag 5 september 2026 15:43 schreef summerismagic101 het volgende:
[..]
ik zou een wrak zijn, had net een droom dat mijn zoontje gewond was en voel me nog misselijk een uur later. Als het ergste zou overkomen in het echt zou ik geen oog dicht doen zonder sterke medicijnen.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geen idee of ze aan de medicatie zit momenteel. Maar als advocaat zou ik adviseren. Neutraal blijven kijken, niet lachen, probeer je emoties onder controle te houden en laat mij het werk doen.
Zo moeilijk kan het echt niet zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij zegt dit:
De post waarop jij een antwoord gaf ging over agressieve mannen. En er wordt vaak genoeg gespeeld/ gehoopt op ontoerekingsvatbaarheid door advocaten. Psychische problemen, jeugd,.. whatever. Dus ook bij mannen. Alles om strafvermindering te krijgen.
Jij beweert dat het hier enkel gevraagd wordt omdat ze een vrouw is.. en zielig en boehoe. Vrouwen kunnen volgens anderen nooit schuldig zijn, er zijn altijd wel excuses voor raar gedrag.
De cake weet je wel?
Ze moet het ook nog krijgen he?? Kan evengoed zijn dat ze volledig schuldig wordt bevonden.
Ja? Daar ben ik het toch volledig mee eens? Dat heb ik al geschrevenquote:Op zaterdag 5 september 2026 22:29 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Zo moeilijk kan het echt niet zijn.
Er zijn mannen die gruwelijke dingen doen, soms toerekeningsvatbaar en soms niet.
Er zijn vrouwen die gruwelijke dingen doen, soms toerekeningsvatbaar en soms niet.
Advocaten doen hun best om hun cliënt ( m/v ) zo gunstig mogelijk door een rechtzaak te loodsen.
Allemaal geheel niet controversieël.
De controverse zit hem in het feit dat er ruim een miljoen ingezameld is voor dit examplaar en dat er dagelijks een hele horde vrouwen klaar stond in matchende outfits and hartjesgebaren om een drievoudig kindermoordenaar te ontvangen. Het ligt aan alles en iedereen, behalve de dader zelf.
Als er een horde mannen tijdens de rechtzaak tegen Robert M. met hun kind op de arm zich solidair verklaarden met een kleuterverkrachter omdat, volgens eigen zeggen, best veel mannen soms gewoon last hebben van een hormoongedreven seksueel noodgeval dan zou dat ook maatschappelijke implicaties hebben.
Onleesbaar.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:53 schreef Memeowitz het volgende:
Dus het feit dat the defense lawyer 1 juror uit de jury panel wilt laten verwijderen, dan lijkt het erop dat 11 van de 12 juryleden Lindsay eigenlijk willen acquiten van schuld.
Clownworld.
Omdat het daar gewoon legaal is om minderjarigen zelfs te bezwangeren dus daar heb je geen speciale connecties met een afgelegen eilandje nodig om je smeerpijperij te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:58 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Yes. Geen Epstein in Afghanistan
Dit is de kern van de zaak, en ik ben bang dat die verantwoordelijkheid niet genomen wordt. Daarom lossen we veel problemen op door kinderen op te voeden door een moeder en een vader, en door samen vast te stellen dat het verdomd moeilijk is om dat alleen te doen. Het is zeker niet in het belang van het kind om met alleen een vader of een moeder opgescheept te zitten.quote:
Een bepaalde periode na een vliegtuig moord/zelfmoord (suïcidale piloot) is de kans op een nieuwe het grootst.quote:Op zaterdag 5 september 2026 14:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Gewoon gestoord!
Die mensen waren al gek en hadden maar een vonkje nodig om door te slaan...
Niemand NIEMAND!! die geestelijk gezond is, man of vrouw doet zoiets als na-aap..
Het bijzondere is vooral dat bij de bovengenoemde mannen er nooit een grote mediaophef is ontstaan omdat 100en mannen het zielig vonden voor de dader. Mannen willen vooral dat criminelen gestraft worden.quote:Op zaterdag 5 september 2026 15:11 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij zegt dit:
De post waarop jij een antwoord gaf ging over agressieve mannen. En er wordt vaak genoeg gespeeld/ gehoopt op ontoerekingsvatbaarheid door advocaten. Psychische problemen, jeugd,.. whatever. Dus ook bij mannen. Alles om strafvermindering te krijgen.
Jij beweert dat het hier enkel gevraagd wordt omdat ze een vrouw is.. en zielig en boehoe. Vrouwen kunnen volgens anderen nooit schuldig zijn, er zijn altijd wel excuses voor raar gedrag.
De cake weet je wel?
Ze moet het ook nog krijgen he?? Kan evengoed zijn dat ze volledig schuldig wordt bevonden.
Een aantal groepen vrouwen wordt onterecht op één hoo gegooid.quote:Op zondag 6 september 2026 11:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het bijzondere is vooral dat bij de bovengenoemde mannen er nooit een grote mediaophef is ontstaan omdat 100en mannen het zielig vonden voor de dader. Mannen willen vooral dat criminelen gestraft worden.
Het probleem in deze zaak is dat ondanks dat ze 3 kinderen vermoord heeft er een zeer groot aantal vrouwen het vooral erg zielig vinden voor de dader en er alles aan willen doen om de verantwoordelijkheid bij deze vrouw weg te pakken. Dat is werkelijk nog nooit gebeurd in een zaak waarbij de dader een man was.
Het is een minderheid. En degene die er echt problematisch gedrag door krijgen is een nog kleinere minderheid.quote:Op zondag 6 september 2026 12:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een aantal groepen vrouwen wordt onterecht op één hoo gegooid.
Er is een groep die de man verdenkt en verdacht maakt en de vrouw sowieso onschuldig acht. Dat is helemaal niet zo'n grote groep, maar door social media krijgt die wel veel aandacht.
Er is een groep die wel degelijk denkt dat ze schuldig is, maar ontoerekeningsvatbaar en daarom niet volledig verantwoordelijk gehouden kan worden en dus behandeld zou moeten worden en niet alleen zware gevangenisstrat zou moeten krijgen.
Er is een groep die vooral aandacht wil voor de gebrekkige zorg in dit specifieke geval en voor ppd/ppp in het bijzonder, omdat iets dergelijks dan voorkomen had kunnen worden.
Nou ja, even een grove onderverdeling.
Om nu te doen alsof al die vrouwen die hier aandacht aan geven allemaal vinden dat deze vrouw niet schuldig is en het wel prima vinden dat een moeder haar kinderen vermoordt (of zoals door sommigen wordt gesteld: dat is wat vrouwen willen: het recht om hun kinderen te vermoorden) en daarom dus te stellen (grote stappen snel thuis) dat het vrouwenstemrecht maar moet worden afgenomen, omdat vrouwen te hormonaal en emotioneel zijn, is echt te zot voor woorden. En dat dat moet worden uitgelegd aan zoveel mannen, is tevens te zot voor woorden.
Bovendien is het een drogredenatie. Niet alle vrouwen krijgen een ppd/ppp, niet alle vrouwen hebben heel veel last van hormoonschommelingen en bovendien zijn hormoonschommelingen maar tijdelijk.
Als je op die maniere redeneert, zou je juist mannen het stemrecht moeten ontnemen. Mannen hebben kennelijk geen last van tijdelijke hormoonschommelingen, maar zijn wel agressief en zijn oververtegenwoordigd in de misdaad en de gevangenis. Dan zijn ze dus kennelijk sowieso al niet in staat om zich normaal te gedragen en de kans dat ze uit de bocht vliegen is veel groter.
Zie je hoe belachelijk een dergelijke redenatie is?
Precies.quote:Op zondag 6 september 2026 12:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is een minderheid. En degene die er echt problematisch gedrag door krijgen is een nog kleinere minderheid.
Ja, debiel. Het is overigens wel zo dat zowel PPD/PPP een relatief belangrijke erfelijke factor hebben. Dus als je weet dat bijvoorbeeld je eigen moeder het ook had, is het misschien verstandig om je kinderwens nog eens te heroverwegen.quote:Op zondag 6 september 2026 13:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies.
Maar omdat er vrouwen zijn die het krijgen, zijn alle vrouwen onbetrouwbaar en emotioneel, want potentieel hormonaal en dus moet hun stemrecht worden afgenomen.
All over the internet, en ook in dit topic.
Bij die mannen zie ik geen fanboys die online en buiten de rechtbank verklaren dat je als man soms nu eenmaal boos of geil bent en dat je daarom niet verantwoordelijk bent voor je daden.quote:Op zondag 6 september 2026 12:53 schreef miss_sly het volgende:
Als je op die maniere redeneert, zou je juist mannen het stemrecht moeten ontnemen. Mannen hebben kennelijk geen last van tijdelijke hormoonschommelingen, maar zijn wel agressief en zijn oververtegenwoordigd in de misdaad en de gevangenis. Dan zijn ze dus kennelijk sowieso al niet in staat om zich normaal te gedragen en de kans dat ze uit de bocht vliegen is veel groter.
Dan lees je gewoon niet en blijf je lekker hangen.quote:Op zondag 6 september 2026 13:14 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Bij die mannen zie ik geen fanboys die online en buiten de rechtbank verklaren dat je als man soms nu eenmaal boos of geil bent en dat je daarom niet verantwoordelijk bent voor je daden.
Nee, eerder spot on 😉quote:Op zondag 6 september 2026 12:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je op die manier redeneert, zou je juist mannen het stemrecht moeten ontnemen. Mannen hebben kennelijk geen last van tijdelijke hormoonschommelingen, maar zijn wel agressief en zijn oververtegenwoordigd in de misdaad en de gevangenis. Dan zijn ze dus kennelijk sowieso al niet in staat om zich normaal te gedragen en de kans dat ze uit de bocht vliegen is veel groter.
Volgens mij was de orignele insteek om meer aandacht te vragen voor zaken als postnatale depressies. Dat een groep daarmee aan de haal is gegaan en het misbruikt om op de roepen dat ze onschuldig is is natuurlijk belachelijk.quote:Op zondag 6 september 2026 13:14 schreef DrRobotnik het volgende:
[..]
Bij die mannen zie ik geen fanboys die online en buiten de rechtbank verklaren dat je als man soms nu eenmaal boos of geil bent en dat je daarom niet verantwoordelijk bent voor je daden.
Hier ga je verder geen inhoudelijke, rationele reactie op krijgen.quote:Op zondag 6 september 2026 13:49 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Volgens mij was de orignele insteek om meer aandacht te vragen voor zaken als postnatale depressies. Dat een groep daarmee aan de haal is gegaan en het misbruikt om op de roepen dat ze onschuldig is is natuurlijk belachelijk.
Ze is schuldig en moet daar gewoon voor de bak in. De vraag die gesteld wordt is of ze volledig toerekeningsvatbaar was. Deze vrouw zat aan hele zware medicatie die de geestestoestand beïnvloeden.
Dat is niet bedoelt om haar vrij te spreken, maar om aandacht te vragen of dit soort medicatie wel de beste zijn om te geven in een situatie als deze. Of meer/actievere controles. Ze heeft om hulp gevraagd bij haar artsen, maar die hebben haar “laten stikken”. Niet om de schuldvraag te veranderen, maar om te kijken of dit voorkomen kan worden.
quote:Darrylynn Jackson
🙏🏼 for the family, Lindsey you’ll be home. 🏠 we all stand with you 💗💗💗 God knows you’re sitting in the wrong seat. 💺That seat belongs to Patrick! God doesn’t like ugliness can’t run from lies…
quote:Elizabeth Egan
I am LIVID at the holdout juror. He lied to get on the case and stole Lindsay's acquittal. He should be in jail.
Niet iedereen heeft zich in de details verdiept, het gros reageert op de reageerders en de commotie. Vrouwen, hormonen.quote:Op zondag 6 september 2026 13:49 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Volgens mij was de orignele insteek om meer aandacht te vragen voor zaken als postnatale depressies. Dat een groep daarmee aan de haal is gegaan en het misbruikt om op de roepen dat ze onschuldig is is natuurlijk belachelijk.
Ze is schuldig en moet daar gewoon voor de bak in. De vraag die gesteld wordt is of ze volledig toerekeningsvatbaar was. Deze vrouw zat aan hele zware medicatie die de geestestoestand beïnvloeden.
Dat is niet bedoelt om haar vrij te spreken, maar om aandacht te vragen of dit soort medicatie wel de beste zijn om te geven in een situatie als deze. Of meer/actievere controles. Ze heeft om hulp gevraagd bij haar artsen, maar die hebben haar “laten stikken”. Niet om de schuldvraag te veranderen, maar om te kijken of dit voorkomen kan worden.
Misschien moeten we eens plaatjes zoeken van mannen die hun kinderen hebben vermoord? Het gaan er een pak meer zijn. Vrijdag nog eentje in NL namelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |